Het leven is te kort om geduld te hebben!
Want dan valt er maar weinig te ruilen

Heb het idee dat er wel meer boxen bij tweakers zijn beland alleen mensen de moeite niet willen nemen om rechten in de sheet aan te vragen en de sheet in te vullen...Tinusvolkel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:39:
Zijn er maar 12 boxen beland bij tweakers? of moeten veel de excel nog invullen.
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Of daar misschien gewoon geen behoefte aan hebben? Hoeft ook niet zo gepusht te worden lijkt me. Als iemand niet wil melden dat hij zo'n box heeft dan is dat z'n goed recht toch? Het is hier toch geen sekte dat alles verplicht gedeeld moet worden?TerrorSource schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:52:
[...]
Heb het idee dat er wel meer boxen bij tweakers zijn beland alleen mensen de moeite niet willen nemen om rechten in de sheet aan te vragen en de sheet in te vullen...
Ik gebruik chrome maar om één of andere reden werkt dat niet goed met de ibood hunt. Vaak is het zo dat een refresh niet gebeurt waardoor ik eigenlijk veel artikelen mis.
Heb dan maar gisteren een toolke in wpf geschreven die wel altijd juist om de x seconde controleert.
Indien het artikel veranderd is toon ik een notificatie met het nieuw artikel.

Ben nu van zin om de volgende ibood hunt de tool nog wat uit te breiden met soort van blacklist voor artikelen waarvan ik écht geen notificatie wil...

[Voor 97% gewijzigd door barrymossel op 01-06-2017 08:58. Reden: Verkeerde topic]
Ik heb ook een box, maar zie niet echt het nut in van de sheet, daarnaast heb ik ook geen zin om toegang te moeten aanvragen etc.Tinusvolkel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:39:
Zijn er maar 12 boxen beland bij tweakers? of moeten veel de excel nog invullen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Tot er weer een hunt is en we met z'n allen weer rotzooi kopen dat we tijdens een kalenderjaar makkelijk voor 20% minder hadden kunnen kopen, maar ons toen niet lieten verleiden door tijdsdruk en nepkortingen.
Als je er zo tegenaan kijkt kom je er toch gewoon niet meer..DonkMatt schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:31:
Zo, gelukkig niks gekocht bij die slechte onderneming. Maar hé, leuk voor iBood dat ze weer een leger aan mailadressen hebben vergaard om gaan zitten spammen wanneer ze Website van het Jaar willen worden. En die rotzooi die nu niet verkocht is? Gaat lekker in die €1000 doos, die je kunt winnen door te stemmen op de webwinkel waar je de rest van het jaar geniet van langzame, slechte, onpersoonlijke klantenservice.
Tot er weer een hunt is en we met z'n allen weer rotzooi kopen dat we tijdens een kalenderjaar makkelijk voor 20% minder hadden kunnen kopen, maar ons toen niet lieten verleiden door tijdsdruk en nepkortingen.
Maar soms hebben ze leuk spul. De media-speler die ze laatst hadden (Dune HD Solo Lite 4K Mediaspeler) is toch echt een leuke mediaspeler die alles afspeelt wat je er tegenaan gooit, en een prima upgrade voor mijn huidige media-speler. En voor 99 euro is dat absoluut geen gekke koop.
Maar dat zijn toch meer partner-acties die niet heel vaak meer voorkomen. Voor echte deals heb ik toch wel andere adresjes, en kwa service is iBOOD niet altijd handig.
Vorige keer was er een hevige ruilhandel ontstaan voor onder andere de Volleroy en Boch bestekset. Zo kreeg ik van een aantal andere Tweakers berichtjes of ik mijn set wou ruilen voor iets uit hun doos.miicker schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Ik heb ook een box, maar zie niet echt het nut in van de sheet, daarnaast heb ik ook geen zin om toegang te moeten aanvragen etc.
Vorige keer heb ik het er wel in gezet, maar niets gehoord. Als er echt iets is waar ik vanaf wil zet ik het dan wel in de sheetTerrorSource schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:44:
[...]
Vorige keer was er een hevige ruilhandel ontstaan voor onder andere de Volleroy en Boch bestekset. Zo kreeg ik van een aantal andere Tweakers berichtjes of ik mijn set wou ruilen voor iets uit hun doos.

Het moet én een goede deal zijn (en dat is het vaak niet), én je moet het maar net "nodig" hebben. Ik heb een paar leuke dingen voorbij zien komen die ook erg mooi geprijsd waren, maar die ik te duur vind om toch maar even aan te schaffen zonder dat ik het écht nodig had (van een TV tot een dure robotstofzuiger (daar heb ik mijn vrouw voorWaah schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:08:
Ach ik heb niks gekocht met deze hunt (en veel hunts niet meer). Box doet me niets meer na de vorige boxen...
Maar soms hebben ze leuk spul. De media-speler die ze laatst hadden (Dune HD Solo Lite 4K Mediaspeler) is toch echt een leuke mediaspeler die alles afspeelt wat je er tegenaan gooit, en een prima upgrade voor mijn huidige media-speler. En voor 99 euro is dat absoluut geen gekke koop.
Maar dat zijn toch meer partner-acties die niet heel vaak meer voorkomen. Voor echte deals heb ik toch wel andere adresjes, en kwa service is iBOOD niet altijd handig.

- HP Elite X2 1012 laptop/tablet (m5/8g/256gb m2 SSD) voor 499, normaal is deze veel en veel duurder
- iKettle 2 waterkoker voor 39 euro, normaal 149
- Fitbit Aria weegschaal, 59 euro, normaal 85+
- DJI Phantom 4 drone, 899 (goedkoopste elders na snelle search: 1100+)
- Oculus Rift: 599, elders 729
Natuurlijk, er zitten genoeg non-deals tussen (blikjes Cola met 9 euro verzendkosten

- 18V Accu boormachine en een berg kleding
- Gopro Hero+ LCD + Beats headset + Windows tablet
- Lytro Illum Camera + Beats headset + Windows tablet
- Samsung 500GB SSD + Razer Nabu smartband
- Apple Watch (42mm) + Apple TV (4e generatie) + Jawbone UP 3
Nu heeft natuurlijk niet iedereen geluk met de boxen maar vooral de laatste paar hunts waren ze toch bijna allemaal wel met leuk spul gevuld wat over het algemeen zeker 3x de waarde heeft, bij een paar geluksvogels zelfs ruim 10x de waarde van wat er voor betaald is. Het blijft een gokje natuurlijk maar ik ben tot op heden nog niet teleurgesteld (mijn insteek is dan ook de gadgets zelf gebruiken of weggeven, niet voor het doorverkopen tenzij ik er echt niets aan heb). Misschien is dit een stukje verwachtingsmanagement (ik weet dat niet iedereen een 1000+ box kan krijgen, met 400+ ben ik ook tevreden als het leuk spul is).
De service van iBood? Tja, dat kan beter, maar daar koop ik ook niet voor bij iBood. Het duurt allemaal langer dan bij andere winkels maar ik moet zeggen dat ze me wel altijd geholpen hebben.
Misschien dat het allemaal toch een soort van "Vroeger was alles beter" sentiment is?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ben eens benieuwd of ik hard ga moeten inleveren t.ov. de €100 boxen

Vorige keer hadden ze ook 50 euro boxen, als je in het vorige topic kijkt kun je het verschil zien. Het komt er op neer dat je niet zo'n mega grote doos krijgt die wat minder gevuld is en de kans op een top-item is ook wat minder.Jessed93 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:03:
Zijn er mensen die - net als mij - een €50 box hebben kunnen scoren in de flashsale?
Ben eens benieuwd of ik hard ga moeten inleveren t.ov. de €100 boxen
Had dat topic inderdaad gelezen. Ik heb op Tweakers nog niemand gezien die dezelfde box als mij heeft kunnen bestellen. En alleen tijdens dat ene moment in de flashsale kon de €50 euro box gekocht worden. Veel €50 boxen zullen er dit keer dus niet in de omloop zijn.D4V3 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Vorige keer hadden ze ook 50 euro boxen, als je in het vorige topic kijkt kun je het verschil zien. Het komt er op neer dat je niet zo'n mega grote doos krijgt die wat minder gevuld is en de kans op een top-item is ook wat minder.
Hopelijk maken ze door dat kleinere aantal goedkopere boxen geen onderscheid tijdens de verdeling van de inhoud

Is het als Belg trouwens de moeite om die spreadsheet in te vullen moest er iets zijn dat ik niet kan gebruiken?
[Voor 7% gewijzigd door Jessed93 op 01-06-2017 11:14]
TerrorSource schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:44:
[...]
Vorige keer was er een hevige ruilhandel ontstaan voor onder andere de Volleroy en Boch bestekset. Zo kreeg ik van een aantal andere Tweakers berichtjes of ik mijn set wou ruilen voor iets uit hun doos.

Heb nu een mooie set bij elkaar

Verzending vanuit/naar Belgie hoeft niet veel te kosten, dus waarom nietJessed93 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Had dat topic inderdaad gelezen. Ik heb op Tweakers nog niemand gezien die dezelfde box als mij heeft kunnen bestellen. En alleen tijdens dat ene moment in de flashsale kon de €50 euro box gekocht worden. Veel €50 boxen zullen er dit keer dus niet in de omloop zijn.
Hopelijk maken ze door dat kleinere aantal goedkopere boxen geen onderscheid tijdens de verdeling van de inhoud
Is het als Belg trouwens de moeite om die spreadsheet in te vullen moest er iets zijn dat ik niet kan gebruiken?

Maar over het algemeen waren de klappers een beetje mager. Natuulijk zaten er ook wel leuke dingen tussen, maar de cola en snoep is echt belachelijk. De Oculus en DJI zijn daarentegen wel aardig geprijsd, maar je moet het er wel voor over hebben.
Je merkt ook gewoon in de chat en op Tweakers dat de hele Hunt interesse aan het afnemen is. Het feestje, wat het een paar jaar geleden is, is al lang niet meer hetzelfde.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Dat is zeker waar, vroeger waren de items in de hunt zo goed als allemaal met een lagere prijs dan wat ze daar voor waren bij de reguliere deals op iBood, echt een "opruiming" dus, tegenwoordig is het meer een marketing stunt geworden met producten voor dezelfde prijs als bij de reguliere iBood deals en een hoop extra's die zelfs niet eens bij de normale iBood deals voorbij zijn gekomen. De interesse neemt hierdoor inderdaad af, tevens is de hunt tegenwoordig om de paar maanden wat het ook minder speciaal maakt. Wat ook niet helpt is de push notificaties die verklappen wanneer de boxen voorbij komen; Waarom zou ik nog constant de site in de gaten blijven houden als ik ook gewoon kan wachten op de aankondiging? Ik snap dat de box een lokkertje is maar hiermee schiet iBood zichzelf wel in de voeten als je het mij vraagt bij de 'vaste hunters'.Tomf1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:33:
Heb zelf mijn streak ook weten voort te zetten: 8e box op rij.
Maar over het algemeen waren de klappers een beetje mager. Natuulijk zaten er ook wel leuke dingen tussen, maar de cola en snoep is echt belachelijk. De Oculus en DJI zijn daarentegen wel aardig geprijsd, maar je moet het er wel voor over hebben.
Je merkt ook gewoon in de chat en op Tweakers dat de hele Hunt interesse aan het afnemen is. Het feestje, wat het een paar jaar geleden is, is al lang niet meer hetzelfde.
Heb je tips, dat is wel een hele goede score!Tomf1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:33:
verder ja iedereen is wat negatief. Hangt er van af hoe je er in staat. Ik zie het als mooi meegenomen als ik een box scoor. Verder kijk ik gewoon of er deals zijn die me aanspreken.
Uiteindelijk heb ik deze hunt alleen onderbroeken gekocht maar er zaten echt wel wat aardige aanbiedingen tussen inderdaad.
De verzending verpest soms wel de deal van producten onder de 100,-. Als je nou eens 2 dagen lang kan bestellen wat je wil en dat dit dan in een keer verzonden wordt. Dan zou ik veel meer kopen.
[Voor 15% gewijzigd door Zspirit op 01-06-2017 12:53]
Niet Tomf1 maar wel tipsZspirit schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:52:
[...]
Heb je tips, dat is wel een hele goede score!

Het is sinds de vorige hunt een beetje veranderd met de 1-click payments, maar ook deze en vorige hunt heb ik weer een box kunnen scoren. De tips die ik mee kan geven:
- Zorg dat je 1 click payments aan hebt staan, heb je dit niet dan is het bij voorbaat al vrij kansloos
- Volg de hunt op iboodhunt.1dagskoopjes.nl, daar komen de aanbiedingen vaak net wat sneller naar voren dan met de auto-refresh van iBood, tevens loopt deze niet vast zoals de iBood site zelf wel regelmatig doet
- Zorg dat je altijd een scherm open hebt staan en achter je computer zit met een ingelogd ibood account
- Hou ook de Flash sale in de gaten via hunt.oizopower.nl voor mogelijke boxen die daar voorbij komen?
- Komt er een box? Twijfel niet, druk direct zo snel mogelijk door alle schermen, weet waar de one-click knop zit
- Laad de pagina niet snel? Niet refreshen maar gewoon wachten werkt het beste, tenzij je een error pagina krijgt
Persoonlijk mis ik dat wel een beetje de honderden pagina's in de chat (wat de hunt ook vlotter deed passeren). Maar hierin maak ik ook geen deel uit van de oplossing de hunt boeit mij ook iets minder. Als ze nu zoals "vroeger"Tomf1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:33:

Maar al wie nu tevreden was en iets gekocht heeft, zo veel te beter, bij mij liggen de verwachtingen voor een hunt misschien ook gewoon te hoog

Deze hunt weer een box kunnen scoren, heb niet de verwachting dat ik weer zo'n mooie topper erin heb zitten, hopen doe ik het natuurlijk wel

Verder over de aanbiedingen.. Tja, het stelt niet veel voor, maar wat mij vooral verbaasd is alle mensen die zo verbaasd zijn dat de aanbiedingen slecht zijn. Iedere hunt lees ik weer verhalen van mensen die het slechter vinden dan vorige keer. Bullshit. De hunt is nu toch al zeker 1-2 jaar op hetzelfde niveau. 90% van de aanbiedingen stellen niet veel voor, 5% is leuk en 5% is top, maar dan is de voorraad laag. Maar dat weet iedereen onderhand toch wel? Als dat je niet kan bekoren kun je beter stoppen met de hunt. Als je wil azen op de 5% topdeals is het leuk om te volgen. Als je het doet voor de box is het leuk en spannend.
Daarbij zijn er ook ieder jaar weer veel klachten over de 'slechte' server van iBood als er een box op komt te staan. Kom op, hebben jullie nog niet door dat dit gewoon zo ontworpen is. Dat is juist wat iBood wil, een buzz om de box heen, iedereen wil hem, hij komt er op: site ligt plat. Ook dit moet je gewoon accepteren.
Ik wel, tot 2x toe succes (deze en vorige hunt), denk dat het zonder 1 click gewoon te langzaam is om er nog 1 te kunnen scoren sinds ze dat hebben.san.okk schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:21:
gebruiken de mensen die een box hebben die 1-click-buy optie? Tot 2x keer toe weer frustratie dit keer
Wat D4V3 al zegt.. en snel zijn en net dat stukje geluk hebben.Zspirit schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:52:
[...]
verder ja iedereen is wat negatief. Hangt er van af hoe je er in staat. Ik zie het als mooi meegenomen als ik een box scoor. Verder kijk ik gewoon of er deals zijn die me aanspreken.
Uiteindelijk heb ik deze hunt alleen onderbroeken gekocht maar er zaten echt wel wat aardige aanbiedingen tussen inderdaad.
De verzending verpest soms wel de deal van producten onder de 100,-. Als je nou eens 2 dagen lang kan bestellen wat je wil en dat dit dan in een keer verzonden wordt. Dan zou ik veel meer kopen.
Ik had dit keer de laatste box te pakken... ook met een stukje geluk, anders was het ook niets geworden. Niet dat ik het erg had gevonden als ik geen box had, maar het maakt het iets leuker.
Ik duik er meestal blanco in: als ik een box zie, probeer ik heb uiteraard te pakken. Voor de rest is het gewoon het sfeertje op 1dk wat nog steeds leuk is.Zspirit schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:52:
[...]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Voor de zekerheid dan toch maar even vragen, aangezien ik te vaak van mn plek was om mee te kunnen hunten voor de box - waar zit die 1 click knop dan?D4V3 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:01:
[...]
Niet Tomf1 maar wel tips
Het is sinds de vorige hunt een beetje veranderd met de 1-click payments, maar ook deze en vorige hunt heb ik weer een box kunnen scoren. De tips die ik mee kan geven:
- Zorg dat je 1 click payments aan hebt staan, heb je dit niet dan is het bij voorbaat al vrij kansloos
- Volg de hunt op iboodhunt.1dagskoopjes.nl, daar komen de aanbiedingen vaak net wat sneller naar voren dan met de auto-refresh van iBood, tevens loopt deze niet vast zoals de iBood site zelf wel regelmatig doet
- Zorg dat je altijd een scherm open hebt staan en achter je computer zit met een ingelogd ibood account
- Hou ook de Flash sale in de gaten via hunt.oizopower.nl voor mogelijke boxen die daar voorbij komen?
- Komt er een box? Twijfel niet, druk direct zo snel mogelijk door alle schermen, weet waar de one-click knop zit
- Laad de pagina niet snel? Niet refreshen maar gewoon wachten werkt het beste, tenzij je een error pagina krijgt
Moet je daarvoor al eerst op ik neem er 1 klikken?
Je moet al eens iets gekocht hebben en kan dan bijvoorbeeld je PayPal gegevens opslaan.paulus_01 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Voor de zekerheid dan toch maar even vragen, aangezien ik te vaak van mn plek was om mee te kunnen hunten voor de box - waar zit die 1 click knop dan?
Betalen in 1 klik zit dan rechts als je producten in de winkelwagen hebt.
Het is niet echt "1 click", je moet inderdaad eerst op "Ik neem er 1 klikken", dan als een malle door dat captcha scherm heen (zo snel mogelijk op het donkere plekje in de ruis klikken), en daarna, in het scherm waar je adres enzo staat, rechtsbovenaan staat de 1-click optie, klik je hier op dan wordt het van je opgeslagen creditcard/paypal afgeschreven (of je komt terug in een lege winkelmand en dan was je dus net te laatpaulus_01 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Voor de zekerheid dan toch maar even vragen, aangezien ik te vaak van mn plek was om mee te kunnen hunten voor de box - waar zit die 1 click knop dan?

Er wordt nog best veel gespeculeerd over tactieken, maar we weten het nog steeds niet.
Kon je niet maar 1 box per persoon bestellen ?Titus schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:31:
4 out of 4 hier qua boxen. Voor mij is het altijd een box hunt geweest(ja 1 keer moest ik nieuwe kussens hebben) Maar echt absurd die facebook/apppush aankondigingen. Je kan gewoon stoppen met volgen, je krijgt toch een push bericht... Dus ook niet meer 100 % volgen. Ze zorgen voor grote hype op 4 momenten, maar de rest van de hunt lopen ze leeg...
Er wordt nog best veel gespeculeerd over tactieken, maar we weten het nog steeds niet.
Dan had ik toch het goede schermpje voor meD4V3 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Het is niet echt "1 click", je moet inderdaad eerst op "Ik neem er 1 klikken", dan als een malle door dat captcha scherm heen (zo snel mogelijk op het donkere plekje in de ruis klikken), en daarna, in het scherm waar je adres enzo staat, rechtsbovenaan staat de 1-click optie, klik je hier op dan wordt het van je opgeslagen creditcard/paypal afgeschreven (of je komt terug in een lege winkelmand en dan was je dus net te laat). Het is ook een kwestie van blijven proberen; Lukt het bij box 1 niet dan kun je het alsnog bij de 3 of 4 andere boxen die voorbij komen proberen (maar dan moet je wel achter de PC zitten natuurlijk).

Helaas iedere keer te druk met andere dingen, waaronder tijdens hunt ff VPN-en naar bedrijfsnetwerk waardoor de pagina niet meer ververst werd...en je raadt het al

Hij bedoelt 4 boxen in 4 hunts.Viper® schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:32:
[...]
Kon je niet maar 1 box per persoon bestellen ?

Heb overigens wel het idee dat het 1-click buy systeem iets trager is... maar dat kan aan mij liggen.
4 Hunts, 4 boxen uiteraardViper® schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:32:
[...]
Kon je niet maar 1 box per persoon bestellen ?

* Een softshell jas.
* TL Armaturen (LED).
* iBood box ofcourse!
Heb nu alweer zin in de unboxing van iedereen.

Not me... wat dan?KilianS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:53:
Nog meer mensen die out of the blue een bevestiging van annulering hebben ontvangen voor een artikel?
Bij mij is het juist bijna 2 weken eerder verzonden dan verwacht, had even hoop dat het de box was maar helaas.KilianS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:53:
Nog meer mensen die out of the blue een bevestiging van annulering hebben ontvangen voor een artikel?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik hoop niet hier.. Vertrouw die bezorger voor geen meter..coyote1980 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:43:
Kleine WTF: iBood levert nu blijkbaar via DHL? Goed, laatste bestelling daar voor mij...
Zeker niet als er groot iBood op de box staatAbel1991 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Ik hoop niet hier.. Vertrouw die bezorger voor geen meter..

Precies, er kan meer van waarde in die box zitten dan dat zijn auto waard is..TerrorSource schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:32:
[...]
Zeker niet als er groot iBood op de box staat
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

[Voor 23% gewijzigd door Jessed93 op 02-06-2017 16:15]
Zo, dat is vlot! Bij mij staat de verzending van de 100 euro box op 15 juni, was dat bij de 50 euro boxen ook het geval?Jessed93 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:12:
€50 box verzonden. Had per ongeluk nog 3 powerbanks in mijn mandje staan en die zijn meebesteld & verzondenGewicht zal dus niet zo heel relevant zijn!
Nope, verwachte verzenddatum was effectief 2 JuniD4V3 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:13:
[...]
Zo, dat is vlot! Bij mij staat de verzending van de 100 euro box op 15 juni, was dat bij de 50 euro boxen ook het geval?

De shit is bij m'n eerste zending al aan.coyote1980 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:43:
Kleine WTF: iBood levert nu blijkbaar via DHL? Goed, laatste bestelling daar voor mij...
Edit : en de tweede zending wordt het ook niet vandaag.
[Voor 16% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 03-06-2017 19:44]
1 x Bullboxer Detox schoenen maat 43 (€ 80?)
1 x Medisana PS 410 personenweegschaal (€ 10?)
6 x Villeroy & Boch Soul Bestekset (€ 60)
1 x Philips Mini Charger + 2 AAA-batterijen (+/- € 15)
4 x Philips Dimmable LED E27 Warm Glow 40 Watt (+/- € 20)
1 x Vector Luna Smartwatch (teruggestuurd geweest vanwege ‘voldoet niet aan verwachting’) (nieuw rond de € 250/€ 300)
1 x Paar Happy Socks 41-46 (€ 9)
1 x One For All Charge and Sync cable with Lightning connector (€ 5?)
1 x Pioneer SE MX7 W hoofdtelefoon (RMA geweest en gerepareerd) (Nieuw € 145)
1 x JBL Tempo On-Ear J03B hoofdtelefoon (laatst bekende prijs € 20)
1 x Samsung Gear VR 2 (zonder doos) (nieuw € 65)
Ik heb de prijzen/waarden maar een beetje bij elkaar gegoogeld/gegoocheld, dus ik zal er hier en daar naast zitten. Ik ben zeker niet ontevreden met het resultaat. Ik was bang voor een doos met gare kleding en schoenen in maat 49, maar dit overtreft mijn verwachtingen.
De schoenen zijn wonderwel mijn maat, zitten oké en zien er nog redelijk uit ook.
Onze huidige weegschaal is ongeveer 86 jaar oud en dit lijkt een prima vervanging.
Het bestek is goedgekeurd door mijn vrouw. Bovendien kan het in de vaatwasser (Y)
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een AAA-batterij gebruik heb, maar het kan geen kwaad om een oplader te hebben.
Lampen hebben bij ons in huis een levensduur die we meten in dagen i.p.v. jaren, dus vier dimbare E27 LEDs zijn altijd welkom.
De Smartwatch ziet er mooi uit en ik denk dat ik hem wel ga gebruiken, hoewel ik zie dat er op Marktplaats één staat waar mensen € 80 voor bieden...
De Happy Socks zijn te lelijk om mijn kont mee af te vegen.
Ik heb geen Apple-dingen, dus voor die kabel zoek ik wel een nieuwe eigenaar.
Aan de twee hoofdtelefoons heb ik niets, dus daar gaan we een nieuwe eigenaar voor zoeken.
Met de Gear VR kan ik niet zoveel. Ik heb geen Samsung telefoon die er in past en die ben ik ook niet van plan aan te schaffen. Verkopen is misschien lastig zonder officiële doos?
Unboxing video en foto's worden langzaam aan bij dit bericht bijgevoegd.
Zijn toegevoegd.

Product | Nieuw | verwachte verkoopwaarde |
Belkin Universal Laptop Power Supply(90w) | € 50,00 | € 25,00 |
6x Villeroy&Boch bestekset "SOUL" | € 150,00 | € 30,00 |
Osram POWERstixx starterskit (LED lamp voor boven eettafel) | € 48,95 | € 25,00 |
Phillips Mini Charger AA/AAA | € 15,00 | € 0 |
Hoeslaken 160/180x200 | € 24,00 | € 10,00 |
Nomad Canvas Laptop Bag (Green) | € 35,00 | € 15,00 |
Marmitex X10 Home Automation Touch Panel | € 199,00 | € 50,00 |
Saucony hardloopschoenen mt 42 | € 50,00 | € 20,00 |
Venz V8(??) 4K Android-Media-Player | € 120,00 | € 50,00 |
Lenovo Yoga 14", 8gb ram, 2.2Ghz, 500gb+8gb ssd | € 1.061,00 | € 500,00 |
Totaal | € 1752,95 | € 725 |
Unboxing video: YouTube: iBood Box - 30 maart 2017 - gewonnen via Facebook.
[Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 06-06-2017 22:31]
Niet verkeerd! Ik hoop dat deze box vergelijkbaar is met de belbox die ik gewonnen heb. Helaas dit weekend niet thuis, dus dat wordt nagelbijten tot dinsdagTerrorSource schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:40:
Ik heb mijn iBood HuntTV Box van 100euro ook binnen! Zoals in de Sheet en video op Facebook wist ik al wat er in zat.
Unboxing video en foto's worden langzaam aan bij dit bericht bijgevoegd.![]()
Product Nieuw verwachte verkoopwaarde Belkin Universal Laptop Power Supply(90w) € 50,00 € 25,00 6x Villeroy&Boch bestekset "SOUL" € 150,00 € 30,00 Osram POWERstixx starterskit (LED lamp voor boven eettafel) € 48,95 € 25,00 Phillips Mini Charger AA/AAA € 15,00 € 0 Hoeslaken 160/180x200 € 24,00 € 10,00 Nomad Canvas Laptop Bag (Green) € 35,00 € 15,00 Marmitex X10 Home Automation Touch Panel € 199,00 € 50,00 Saucony hardloopschoenen mt 42 € 50,00 € 20,00 Venz V8(??) 4K Android-Media-Player € 120,00 € 50,00 Lenovo Yoga 14", 8gb ram, 2.2Ghz, 500gb+8gb ssd € 1.061,00 € 500,00 Totaal € 1752,95 € 725

[Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 03-06-2017 15:43]
1 Tweaker ( was ikzelf) die het erbij met een knipoog bij zet en meteen een mod-breakje. is dat niet iets te snel gereageerd?Yorinn schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:41:
[modbreak]De boxen beginnen langzaamaan binnen te druppelen bij de verschillende tweakers. [html]Mag ik jullie er nog wel op wijzen dat dit topic <h2><b>NIET</h2></b> is bedoeld voor V&A.[/]
Niet gezien het verleden waar dit elk topic is langsgekomen. Ik kan het beter van te voren melden, dan dat het uit de hand loopt hiermee en het topic gesloten moet worden hierom.TerrorSource schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:43:
[...]
1 Tweaker ( was ikzelf) die het erbij met een knipoog bij zet en meteen een mod-breakje. is dat niet iets te snel gereageerd?
Verdere discussie hierover mag per DM of in Feedback A&K forum aangezien het hier offtopic is.
[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 03-06-2017 15:49]

Wat is dan geen reële waarde? Sommige producten zaten ook in de box bij de vorige Hunt. Snap alleen niet wat je met sommige producten moet, maar ja, dat weet je bij zo'n box.miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:50:
@TerrorSource ik schat de verkoopwaarde toch wel een stuk lager in Desalwelteplus een mooie box
Denk gewoon dat je veel producten niet kwijt komt, had ik bij mijn vorige box ook, uiteindelijk doe je het voor een spotprijs weg. Wat de laptop betreft denk ik inderdaad dat je er €500 voor kunt krijg, maar de rest is de vraag.TerrorSource schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:55:
[...]
Wat is dan geen reële waarde? Sommige producten zaten ook in de box bij de vorige Hunt. Snap alleen niet wat je met sommige producten moet, maar ja, dat weet je bij zo'n box.
349686
Marmitex X10 Home Automation Touch Panel heb ik tijdens een hunt voor 29 euro gekocht, maar wat maakt het uit. Je haalt denk ik makkelijk je investering terug.Wat is dan geen reële waarde? Sommige producten zaten ook in de box bij de vorige Hunt. Snap alleen niet wat je met sommige producten moet, maar ja, dat weet je bij zo'n box.
Mits IBOOD niet 3/4 van de inhoud hetzelfde heeft gemaakt. Zat een paar unboxing videos te kijken, daar schrok ik wel een beetje van. Heel vaak dezelfde inhoud.
Ow. Enige prijs die ik er voor kon vinden was 199. Zaten er bij jouw ook 2 van die plugs bij?349686 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:52:
[...]
Marmitex X10 Home Automation Touch Panel heb ik tijdens een hunt voor 29 euro gekocht, maar wat maakt het uit. Je haalt denk ik makkelijk je investering terug.
Mits IBOOD niet 3/4 van de inhoud hetzelfde heeft gemaakt. Zat een paar unboxing videos te kijken, daar schrok ik wel een beetje van. Heel vaak dezelfde inhoud.
349686
Die staan altijd heel laat. Ik denk dat je hem deze week wel binnen krijgt.sanre4l schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:21:
Mijn doos komt blijkbaar pas de 15e binnen. Jeeeeeeeetje
Dat zei ik de afgelopen 2 hunts ook. En toch wist iBood er nog 1,5 week de tijd voor te nemen toen349686 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Die staan altijd heel laat. Ik denk dat je hem deze week wel binnen krijgt.

Ja, ik kan geloven wat je zegt dopert3. Maar vorige hunt heb ik hem gewoon netjes gekregen op de datum die ze vanaf het begin al aangaven.349686 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Ik heb een keer gehad dat ik (samen met heel veel anderen) 1 a 2 maand heb moeten wachten, uiteindelijk waren alle dozen identiek.Richh schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:17:
[...]
Dat zei ik de afgelopen 2 hunts ook. En toch wist iBood er nog 1,5 week de tijd voor te nemen toen
De inhoud is volgens mij bij elkaar geraapte meuk dat ergens in het magazijn stof aan het verzamelen was. Hier komt ie, met geschatte verkoopwaardes:
- Philips mini charger (€0)
- Hoeslaken 180x200 (€5)
- Oregon illumi WL201 (€10)
- Niké Hoodie XL (€15)
- 2x 4pcs V&B Leonie bestek (€15)
- 4x V&B Twist white borden 21cm (€20)
- Belkin universele laptoplader (€25)
- Jawbone up 3 (€30)
- 2x4 philips warmglow dimmable lampen(€30)
- Adidas Galaxy M 2 maat 43,5 (€35)
- Venti Vanora kraan (€40)
- Viglen Windows Connect 8.9” tablet REFURB (€40)
Ik verwacht niet dat ik veel van deze inhoud zal kunnen verkopen, omdat er best wat zooi tussen zit. Lampen komen altijd van pas en de schoenen pas ik toevallig enigszins, maar niet echt super. Tablet gaat waarschijnlijk naar m'n vriendin als ze er iets aan heeft, maar het lijkt er wel op dat deze Windows 10 tablet met 1GB werkgeheugen moeite heeft zichzelf bij te houden (overigens ligt hij aan de lader maar wil vooralsnog niet aan). Verder had ik in de vorige box al een wake up light van Medisana, wat een kutproduct is dat zeg, en deze is geloof ik nog slechter.
Tevreden? Meh, het was gratis, can't complain too much.
edit: ohja, er zat ook nog een verdwaald Stanley mes van het magazijn in, mocht iBood deze kwijt zijn en terug willen weten ze me te bereiken.
Afbeelding gefixed.
[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 05-06-2017 16:54]
Toch niet weer de standaard dingen in elke box: bestek, jawbone, lampen en batterij laders...RutgervdZ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:17:
De (bel)box is binnen. 12,0KG schoon aan de haak.
De inhoud is volgens mij bij elkaar geraapte meuk dat ergens in het magazijn stof aan het verzamelen was. Hier komt ie, met geschatte verkoopwaardes:
- Hoeslaken 180x200 (€5)
- Niké Hoodie XL (€15)
- Jawbone up 3 (€30)
Ik verwacht niet dat ik veel van deze inhoud zal kunnen verkopen, omdat er best wat zooi tussen zit. Lampen komen altijd van pas en de schoenen pas ik toevallig enigszins, maar niet echt super. Tablet gaat waarschijnlijk naar m'n vriendin als ze er iets aan heeft, maar het lijkt er wel op dat deze Windows 10 tablet met 1GB werkgeheugen moeite heeft zichzelf bij te houden (overigens ligt hij aan de lader maar wil vooralsnog niet aan). Verder had ik in de vorige box al een wake up light van Medisana, wat een kutproduct is dat zeg, en deze is geloof ik nog slechter.
edit: ohja, er zat ook nog een verdwaald Stanley mes van het magazijn in, mocht iBood deze kwijt zijn en terug willen weten ze me te bereiken.
[afbeelding]
[mbr]Afbeelding gefixed.[/]
Vorige hunt werden alle dozen bezorgd op de dag die van te voren aangekondigd was, wat je zegt is dus onzin.349686 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Jeej, free box!RutgervdZ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:17:
Nee, hij is echt niet ok

Ik hoop dat de gekochte boxen beter zijn.
Agreed, alleen het probleem is dat ze me gratis spullen sturen, en om dan te gaan klagen haalt waarschijnlijk weinig uit...Titus schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Jeej, free box!
Nee, hij is echt niet okIk zou Ibood maar even vragen of ze niet iets vergeten zijn. Zelfs als je de macbook uit die van de hunt tv zou halen is die box nog beter dan jouwe met een heuse kraan en shit tablet als klappers. Dat zal wel een ontzettende tegenvaller zijn!
Ik hoop dat de gekochte boxen beter zijn.
Gewoon benaderen en zeggen dat de doos beschadigd was, dat het zo zou kunnen zijn dat er iets uit gevallen is bij de bezorging en dat je even wil checken of hij compleet isRutgervdZ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:21:
[...]
Agreed, alleen het probleem is dat ze me gratis spullen sturen, en om dan te gaan klagen haalt waarschijnlijk weinig uit...

Ja die vermoedens had ik ook wel enigszins. Zeker omdat de tape aan de onderkant tweelaags is en de onderste laag open gesneden is...miicker schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:22:
[...]
Gewoon benaderen en zeggen dat de doos beschadigd was, dat het zo zou kunnen zijn dat er iets uit gevallen is bij de bezorging en dat je even wil checken of hij compleet is
Ik vermoed dat ze de afgelopen hunt een beetje hebben geprobeerd recht te zetten dat de iBood dozen maar ruk zijn tegenwoordig.RutgervdZ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:17:
- Hoeslaken 180x200 (€5)
- Niké Hoodie XL (€15)
- Jawbone up 3 (€30)
[afbeelding]
[mbr]Afbeelding gefixed.[/]
Het merendeel van de dozen waren echt goed, ik had enkel 1 van de enigen die slecht waren.
Nu is maar de vraag of deze reeks dozen ook nog goed zullen zijn of toch weer terug gaan naar het niveau van voorheen.
Dit is zeker alarm waardig, al helemaal omdat het om de onderkant gaat.RutgervdZ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:28:
[...]
Ja die vermoedens had ik ook wel enigszins. Zeker omdat de tape aan de onderkant tweelaags is en de onderste laag open gesneden is...
Ik zou zeker even bellen!
Verwachte verzenddatum staat helaas nog wel op 15 juni...
349686
Of niet gebaseerd op de vorige hunt. Toegegeven, mijn laatste box is 2 jaar geleden ik heb er in de jaren ervoor totaal 6 gehad die waren stuk voor stuk allemaal een week later binnen en ver voor de aangekondigde datum. Wat je schrijft is dus te snel geoordeeld.miicker schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:58:
[...]
Vorige hunt werden alle dozen bezorgd op de dag die van te voren aangekondigd was, wat je zegt is dus onzin.
- 1 paar happy socks
- Philips AAA charger
- Philips AA charger
- 6x 4pcs V&B SOUL bestek
- 4 philips warmglow dimmable led lampen
- Zeromix Straus kraan
- medisana PS410 weegschaal
- JBL Tempo on-ear headphones
- Philips sonicare airfloss
- Home easy plug-in switch
Dus geen echte klapper, die kraan kan ik online vinden voor 124euro maar betwijfel voor hoeveel ik die kan verkopen. Bestek kan ik zelf wel gebruiken en de sonicare airfloss nieuw 60e. Volgende keer maar weer voor de 100 euro box gaan

Geen klapper inderdaad... Jammer!DouweBierens schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:57:
Ik heb ook mijn €50 box uit de flash sale binnen.
- 1 paar happy socks
- Philips AAA charger
- Philips AA charger
- 6x 4pcs V&B SOUL bestek
- 4 philips warmglow dimmable led lampen
- Zeromix Straus kraan
- medisana PS410 weegschaal
- JBL Tempo on-ear headphones
- Philips sonicare airfloss
- Home easy plug-in switch
Dus geen echte klapper, die kraan kan ik online vinden voor 124euro maar betwijfel voor hoeveel ik die kan verkopen. Bestek kan ik zelf wel gebruiken en de sonicare airfloss nieuw 60e. Volgende keer maar weer voor de 100 euro box gaan
Wel even goed kijken of de airfloss niet gebruikt is, want dat was het geval bij iemands box de vorige hunt.
Ik heb contact gehad met iBood over de belbox en (zoals ook wel verwacht) is de box compleet aangekomen [geconstateerd na het bekijken van het lijstje op dit Tweakers forum -Big Brother is watching youTitus schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:53:
[...]
Dit is zeker alarm waardig, al helemaal omdat het om de onderkant gaat.
Ik zou zeker even bellen!

Ze hebben bij het samenstellen gekozen voor "meerdere producten van een leuke waarde die (ruim) boven de €100 uit komt".
Overigens blijkt de tablet niet naar behoren te werken, maar er kan geen garantie worden gegeven op gewonnen producten.

Dat V&B bestek bevalt prima, nog een setje zou leuk zijn

Haha, ja tweakers is vast een groot deel van de doelgroep van de box. Voor de 1 click payment hielp een beetje strategisch zijn al een heleboel.RutgervdZ schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:24:
[...]
Ik heb contact gehad met iBood over de belbox en (zoals ook wel verwacht) is de box compleet aangekomen [geconstateerd na het bekijken van het lijstje op dit Tweakers forum -Big Brother is watching you-].
Overigens blijkt de tablet niet naar behoren te werken, maar er kan geen garantie worden gegeven op gewonnen producten.
Wel echt jammer dat het tablet het niet doet, misschien de fabrikant proberen?
Maar zo zie je maar dat het toch iedere keer weer geluk of pech hebben. Die van TerrorSource, met de yoga laptop is echt wel weer een goede box namelijk! Ik blijf in ieder geval hunten

Zo te zien zijn de €50 euro boxen nu ook beter in lijn dan de vorige hunt, waar sommige beter waren dan sommige 100e boxen. Go Ibood! Nu maar hopen dat de 100 boxen over het algemeen het niveau van die van TerrorSource hebben!
[Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 06-06-2017 20:07]
- Neo smartpen 2 - Iboodprijs: €130,00
- 2 badhanddoeken villeroy en boch - Iboodprijs: €30,00
- 24 delig bestekset villeroy en boch - Iboodprijs: €50,00
- Soort stopcontactswitch (compleet waardeloos denk ik)
- Targus rugzak
- Medisana weegschaal
- TomTom Spark - Iboodprijs: €50,00
- 1 paar Happy Socks
- 4 Philips lampen
- Batterijlader AAA Philips met 2 batterijen incl
- JBL Tempo on ear headphone - Iboodprijs: €17,00
- Cortese Savoia horloge (best mooi!) - Iboodprijs: €70,00
Voor 50 euro zéééker niet mis maar niet echt 1 klepper. Wat vinden jullie er van?
[Voor 14% gewijzigd door Jessed93 op 08-06-2017 00:06]
349686
Ik vind het een nette box voor 50 euro. De NEO smartpen is best wel een klapper te noemen. Als het de N2 is hij nu nog zo'n 200 euro.Jessed93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:26:
Ook mijn 50 euro box binnen:
- Neo smartpen 2 - Iboodprijs: €150,00
- Targus rugzak
- Medisana weegschaal
- 1 paar Happy Socks
- 4 Philips lampen
Voor 50 euro zéééker niet mis maar niet echt 1 klepper. Wat vinden jullie er van?
Prima €50 box. Hoort wat mij betreft ook geen echte klapper in. Vorige hunt vond ik het verschil tussen de €50,- en €100,- boxen te groot. Als dit de €50,- boxen zijn en de €100,- boxen zoals afgelopen hunt zou het mi eerlijker zijn.Jessed93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:26:
- Targus rugzak
- Medisana weegschaal
- 1 paar Happy Socks
- 4 Philips lampen
Is effectief de N2. Moet het wel verkocht krijgen want kan het zelf niet gebruiken349686 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 06:43:
[...]
Ik vind het een nette box voor 50 euro. De NEO smartpen is best wel een klapper te noemen. Als het de N2 is hij nu nog zo'n 200 euro.

Een beetje strategisch zijn..?Titus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
[...]
Haha, ja tweakers is vast een groot deel van de doelgroep van de box. Voor de 1 click payment hielp een beetje strategisch zijn al een heleboel.
Wel echt jammer dat het tablet het niet doet, misschien de fabrikant proberen?
Maar zo zie je maar dat het toch iedere keer weer geluk of pech hebben. Die van TerrorSource, met de yoga laptop is echt wel weer een goede box namelijk! Ik blijf in ieder geval hunten![]()
Zo te zien zijn de €50 euro boxen nu ook beter in lijn dan de vorige hunt, waar sommige beter waren dan sommige 100e boxen. Go Ibood! Nu maar hopen dat de 100 boxen over het algemeen het niveau van die van TerrorSource hebben!
VOOR de 1 click payment er was:
De volgende dingen klinken misschien super logisch, maar toch hoorde je overal mensen er over klagen:
-niet de app gebruiken
-ingelogd zijn op de website
-adresgegevens al hebben ingevoerd op je account
-weten waar de juiste knoppen zitten, welke stappen je moet doorlopen(captcha, bestel/betaal gegevens)
-paypal kiezen ipv ideal, tenzij je bij ABN zit is het een klik minder
-Niet een gratis verzendvoucher proberen te gebruiken bij de box
de knop op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ zet het item meteen in je mandje, op de iboodsite moet je eerst langs de product pagina. Bovendien is hij vaak net iets eerder
Daarnaast met de flash hunt natuurlijk een notificatie instellen als er iets verandert op de site, of bijv http://ibood.oizopower.nl/ gebruiken.
Zo direct een handje vol met dingen die een rol spelen, daarnaast nog wat dingen die minder duidelijk zijn en meer op gevoel/empirisch gaan:
-Welke browser voor jou het beste werkt
-Weten wanneer je wel, en vooral NIET de pagina moet verversen.
-Weten wanneer je wel en niet meerdere tabbladen kan gebruiken
Ahzo, op die manier. Helaas met alles rekening gehouden en geen doos. Volgende keer beterTitus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:09:
[...]
De volgende dingen klinken misschien super logisch, maar toch hoorde je overal mensen er over klagen:
-niet de app gebruiken
-weten waar de juiste knoppen zitten, welke stappen je moet doorlopen(captcha, bestel/betaal gegevens)
de knop op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ zet het item meteen in je mandje, op de iboodsite moet je eerst langs de product pagina. Bovendien is hij vaak net iets eerder
Daarnaast met de flash hunt natuurlijk een notificatie instellen als er iets verandert op de site, of bijv http://ibood.oizopower.nl/ gebruiken.
Zo direct een handje vol met dingen die een rol spelen, daarnaast nog wat dingen die minder duidelijk zijn en meer op gevoel/empirisch gaan:

Yep, aangezien tweakers dit meestal wel goed doen denk ik ook dat er relatief veel tweakers met een doos waren.BramVanha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:12:
[...]
Ahzo, op die manier. Helaas met alles rekening gehouden en geen doos. Volgende keer beter
Met de 1 click payment hebben ze een groot aantal van die dingen weggenomen, en daarmee het speelveld meer genivelleerd, voor het gros een grotere kans, voor tweakers een minder grote kans

349686
Alleen is er nu een captcha. Overigens had ik dit keer een box terwijl ik in een ander scherm zat en pas na ruim 5 seconde keek. Ik zat op de gewone site en heb betaald met 1 click. Maar ik dacht echt dat het een kansloze zaak was.Titus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:09:
[...]
-niet de app gebruiken
Die pen komt met 3x de aankoopwaarde van de box behoorlijk in de buurt van 'een klapper', me dunkt.Jessed93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:26:
- ...
Wat was de verwachte verzenddatum van jouw box, als ik vragen mag?
Blijkbaar is die voor 130 al op ibood gekomen, maar bon, is inderdaad wel een leuk ding.Jeroens93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:43:
[...]
Die pen komt met 3x de aankoopwaarde van de box behoorlijk in de buurt van 'een klapper', me dunkt.
Wat was de verwachte verzenddatum van jouw box, als ik vragen mag?
2 Juni!
Zit al een week ( verzonden 2-6) op batterijen te wachten.
Dat is de 2e zending met problemen, de eerste is na hersortering toch nog geleverd.
Echter wijzigd van deze de status niet.
[Voor 17% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 08-06-2017 09:50]
Ze zijn er gisteren nog mee bezig geweest blijkbaar. Zou nog even afwachten, veel kan je toch niet doen.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.