zo staat hij al heel de week ( en morgen vast nog )Jessed93 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:38:
[...]
Ze zijn er gisteren nog mee bezig geweest blijkbaar. Zou nog even afwachten, veel kan je toch niet doen.
Ik wacht ook al een week op een bestelling, zou vorige week woensdag verzonden zijn. Bij mij zit er helaas geen eens een track en trace code bij.HeAdWaVe74 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:40:
[...]
zo staat hij al heel de week ( en morgen vast nog )
Nou, ik heb de afgelopen week 2 pakketjes van de iBood mogen ontvangen welke keurig door DHL afgeleverd zijn ... Vandaag is er weer een pakketje van iBood verzonden jawel hoor - Via PostNL! Ben benieuwd waarmee de grote box verstuurd gaat worden de 15e!
Geen touw aan vast te knopen dus.
Geen touw aan vast te knopen dus.
[Voor 12% gewijzigd door Yahiko750 op 09-06-2017 16:16]
Het wordt nog leuker.
Ik heb m'n 103 delige drill set van Bosch ontvangen.
Nou Ja mijn..., die van Mitchell uit nieuw vennep.
Blijkbaar is de pakbon verwisseld.
Beetje een rommeltje bij ibood.
Overigens m'n AA en AAA Nog steeds niet ontvangen.
Ik heb m'n 103 delige drill set van Bosch ontvangen.
Nou Ja mijn..., die van Mitchell uit nieuw vennep.
Blijkbaar is de pakbon verwisseld.
Beetje een rommeltje bij ibood.
Overigens m'n AA en AAA Nog steeds niet ontvangen.
Ik kwam deze box tegen, alarm knop op de doos lijkt op die van iBOOD
zijn dit misschien restjes van iBOOD? Als ik iBOOD en jouwveilingen Google zie je dat ze wel vaker samenwerken.
https://www.jouwveilingen...dag-box-ultieme-box-op-op

Totale waarde 75 euro. Dat kan dus één kleine refurbished boormachine zijn (ze tellen nieuwprijzen).WhySoSerious? schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:25:
Ik kwam deze box tegen, alarm knop op de doos lijkt op die van iBOODzijn dit misschien restjes van iBOOD? Als ik iBOOD en jouwveilingen Google zie je dat ze wel vaker samenwerken.
Leuk

Claimen ze samenwerking of werken ze ook samen ?WhySoSerious? schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:25:
Ik kwam deze box tegen, alarm knop op de doos lijkt op die van iBOODzijn dit misschien restjes van iBOOD? Als ik iBOOD en jouwveilingen Google zie je dat ze wel vaker samenwerken.
Ik kwam ook een advertentie op FB tegen waar ze samenwerking claimen
Beetje offtopic, maar ik heb er zelf toch maar een aangeschaft omdat ik graag mijn vader (en mezelf) verrasWhySoSerious? schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:25:

Ik laat binnenkort wel de inhoud weten.
[Voor 5% gewijzigd door Jochemd13 op 12-06-2017 16:45]
Hier ook die box gekocht, zo goed als alles gaat zo direct de vuilnisbak in.Jochemd13 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:45:
[...]
Beetje offtopic, maar ik heb er zelf toch maar een aangeschaft omdat ik graag mijn vader (en mezelf) verras
Ik laat binnenkort wel de inhoud weten.

Wat zit er allemaal in dan?EK89 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:18:
[...]
Hier ook die box gekocht, zo goed als alles gaat zo direct de vuilnisbak in.
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
- Willem 2 pet
- Xbox 360 triple pack; From dust, Beyond Good and Evil, Outland
- Kleine rode laserpen
- Camo bivakmuts
- Spelkaarten
- Armband
- Everlast schoudertas
- Compact Boot Organiser
- Retro-Mic (spreeksleutel vorm)
- Holland armband van touw
- HotWeels autotje
- Zonnebril
- Digitaal fotolijstje
Kwaliteit van alles is budget.
Ik schrok al, dacht dat het om een ibood box ging, maar met die box, van die website had je dit kunnen weten en vind ik het eerlijk gezegd nog meevallen.EK89 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:08:
[...]
- Willem 2 pet
- Xbox 360 triple pack; From dust, Beyond Good and Evil, Outland
- Kleine rode laserpen
- Camo bivakmuts
- Spelkaarten
- Armband
- Everlast schoudertas
- Compact Boot Organiser
- Retro-Mic (spreeksleutel vorm)
- Holland armband van touw
- HotWeels autotje
- Zonnebril
- Digitaal fotolijstje
Kwaliteit van alles is budget.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja heb je gelijk in hoor, maar het was te proberen haha.miicker schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Ik schrok al, dacht dat het om een ibood box ging, maar met die box, van die website had je dit kunnen weten en vind ik het eerlijk gezegd nog meevallen.
Als dit de Ibood box zou zijn was ik in huilen uitgebarsten.
Spannend! Ook mijn iBood Box 100eu zal morgen worden verzonden! 

Die van mij ook
Nu maar hopen dat DHL een beetje meewerkt
Of ze slim zijn en gewoon via PostNL versturen 

Nu maar hopen dat DHL een beetje meewerkt

*** End Of User Agreement ***
Een andere bestelling uit de afgelopen hunt was ook verzonden met DHL.
Ik had hem in één dag binnen alleen vond hem wel onder de overkapping in de achtertuin omdat er niemand thuis was..
Ik mag toch hopen dat de iBood box niet zo wordt achtergelaten!
Ik had hem in één dag binnen alleen vond hem wel onder de overkapping in de achtertuin omdat er niemand thuis was..

PM me even je adres, dan houdt ik het wel voor je in de gatensjoerdjuuh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:48:

Als die maar de 16e aankomt vind ik het bestITdAnGeR schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:08:
Die van mij ook![]()
Nu maar hopen dat DHL een beetje meewerktOf ze slim zijn en gewoon via PostNL versturen

Mijn belbox (met alleen maar zooi én een kapot tablet) was afgeleverd bij de buren door DHL...sjoerdjuuh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:48:
En ik vertrouw de DHL bezorger hier niet en ik vertrouw m'n buren niet aangezien er wel vaker pakketjes verdwijnen..
Mijn andere bestelling werd keurig via Postnl geleverd. Ben benieuwd, zullen we wel bericht over krijgen mag ik hopen. Kreeg al wel bericht dat een pakket verstuurd was gisteren, maar met een gewicht van 0.12 kg en van MMS zal het niet de iBood box zijn.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Als het goed is worden de €100,- boxen vandaag verzonden, morgen toevallig een vrije dag, dus kan hem gelukkig in ontvangst nemen, ben benieuwd 

Airfloss was idd al gebruikt, dus even contact gehad met Ibood en ze hebben me een 20 euro kortingscode opgestuurd als goedmakertje. Dus vind dat ze dat netjes hebben opgelost voor een 50 euro box!RutgervdZ schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:00:
[...]
Geen klapper inderdaad... Jammer!
Wel even goed kijken of de airfloss niet gebruikt is, want dat was het geval bij iemands box de vorige hunt.
Ze zullen waarschijnlijk net zoals vorige editie pas om 23.00 uur in de avond worden verzonden! Toen kwam die helaas niet de dag erna, maar die dag daarna pas aan.miicker schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
Als het goed is worden de €100,- boxen vandaag verzonden, morgen toevallig een vrije dag, dus kan hem gelukkig in ontvangst nemen, ben benieuwd
Ik hoop dat ik (wij) de iBood box morgen in ontvangst mogen nemen

Vandaag de betaling van mijn Ibood bestelling retour ontvangen,HeAdWaVe74 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:28:
Nog mensen met verdwaalde DHL zendingen.
Zit al een week ( verzonden 2-6) op batterijen te wachten.
Dat is de 2e zending met problemen, de eerste is na hersortering toch nog geleverd.
Echter wijzigd van deze de status niet.
Iemand bij DHL is 60 AA en 60 AAA batterijen rijker.
Krijg net een mail: bestelling is verzonden. Je bestelling wordt bezorgd door DHL...
Eens kijken of ik iemand kan charteren voor morgen.
Eens kijken of ik iemand kan charteren voor morgen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Hier ook een mail en bezorging met DHL. Vorige keren was de bezorging via PostNL. Voor mij positief, DHL is eerder dan PostNL hier in de straat.
Haha wauw, ik had twee boxen terug een airfloss, gebruikt indd. Gelukkig wel verkocht voor een acceptabele prijs. Gebruikte dingen weggegooid en koper wist er van.DouweBierens schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:36:
[...]
Airfloss was idd al gebruikt, dus even contact gehad met Ibood en ze hebben me een 20 euro kortingscode opgestuurd als goedmakertje. Dus vind dat ze dat netjes hebben opgelost voor een 50 euro box!
Bij mij staat de doos nog op bevestigd.
Bij mij is hij nu ook officieel verzonden!
Kan je bij DHL ook via de track & trace zien wat de box weegt?
Kan je bij DHL ook via de track & trace zien wat de box weegt?

Nou hij is verzonden met DHL. Ben benieuwd.
Mijn Box is om 13:03 verzonden. Ik hoop dat hij morgen aankomt! Ik zal mijn unboxing filmen en hier plaatsen. Hopelijk heeft iedereen een goede box, veel geluk!
Hier ook.....incmve schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:28:
Grr Status: Bevestigd
Ik moet nog even geduld hebben

Inmiddels verzonden

[Voor 8% gewijzigd door Tinusvolkel op 15-06-2017 14:07]
Bij mij staat dat ook in m'n account alleen wel een mail gehad dat hij is verzonden.incmve schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:28:
Grr Status: Bevestigd
Ik moet nog even geduld hebben
Inderdaad goed opgelost, waar ik alleen echt niet bij kan met m'n verstand is dat ze die gebruikte airfloss dingen maar blijven opsturen... Echt te krenterig voor woorden.DouweBierens schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:36:
[...]
Airfloss was idd al gebruikt, dus even contact gehad met Ibood en ze hebben me een 20 euro kortingscode opgestuurd als goedmakertje. Dus vind dat ze dat netjes hebben opgelost voor een 50 euro box!
Echt heh, stel je hebt zoiets niet door kun je zo een SOA oplopen.RutgervdZ schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:39:
[...]
Inderdaad goed opgelost, waar ik alleen echt niet bij kan met m'n verstand is dat ze die gebruikte airfloss dingen maar blijven opsturen... Echt te krenterig voor woorden.
14:07: Ik krijg net een mail dat mijn iBood box ook is verzonden!
De bezorging wordt door DHL uitgevoerd.
Verzenden die handel, hop haha

SameAbel1991 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Bij mij staat dat ook in m'n account alleen wel een mail gehad dat hij is verzonden.

[Voor 18% gewijzigd door CyberDonky op 15-06-2017 14:08]
Daarnet ook mail gehad dat het pakket met de dekbedden verzonden is. Alleen het tijdsbestek kan je echt niks mee bij DHL. Maar goed, daar kan ibood niks aan doen...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hij is verzonden met DHL 
Voor mij is dat prima, DHL komt vaak een stuk vroeger dan PostNL. Daarbij komt PostNL vaak niet in het aangegeven tijdvak.

Voor mij is dat prima, DHL komt vaak een stuk vroeger dan PostNL. Daarbij komt PostNL vaak niet in het aangegeven tijdvak.
Hier ook de mail gehad. DHL site geeft aan dat het pakket nog niet is gescand. Alleen verzendlabel door ibood aangemaakt.
Soon... Unboxing time!
Soon... Unboxing time!
E-mail ontvangen en op de pagina staat nu ook verzonden met selectvracht. In de mail staat DHL.
Selektvracht = DHLincmve schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:05:
E-mail ontvangen en op de pagina staat nu ook verzonden met selectvracht. In de mail staat DHL.
Beginnend met 3S = Selekt vracht.
Beginnend met JD = DHL.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
http://www.nieuwsbladtran...scheidvannaamSelektvrachtharmpie21 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:39:
[...]
Beginnend met 3S = Selekt vracht.
Beginnend met JD = DHL.
Ik heb nu al medelijden met de mensen van Selectvracht. Dat zijn meestal geen bussen, maar personenwagens... Passen wellicht 3 boxen in. 

Viel ook wat tegen:EK89 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:18:
[...]
Hier ook die box gekocht, zo goed als alles gaat zo direct de vuilnisbak in.
Black en Decker tuinschaar (nog een prima ding)
Disney Planes klok
Auto organizer
Zaklamp
Digitaal fotolijstje
Soort puzzel
Ik haal de waarde er waarschijnlijk wel uit, maar geen bijzonder cadeau om te geven.
Dit is geen iBood-box voor de duidelijkheid.
Jochemd13 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:57:
[...]
Dit is geen iBood-box voor de duidelijkheid.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
volgens mij niet helaasincmve schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:19:
Krijg je bij DHL ook het gewicht van te voren te zien?

Ik denk (hoop) dat het gewicht wordt bepaald bij DHL zelf. Maar stiekem denk ik ergens van niet.incmve schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:19:
Krijg je bij DHL ook het gewicht van te voren te zien?

Ik heb een tijdsindicatie (tussen 14.00 en 18.00), maar geen gewicht, zoals altijd bij DHL volgens mij.
Om 6.04 uur is de status als volgt bij mij: Bezorging ingepland in de rit van de bezorger
Levering staat tussen 11.00-15.00 uur gepland. Spannend!
Levering staat tussen 11.00-15.00 uur gepland. Spannend!
HIer nog geen indicatie van bezorgtijd 

349686
Bij mij ook tussen 14.00 en 18.00. Is het toeval dat er al 3 x dezelfde bezorgtijd wordt aangegeven, wonen we allemaal bij elkaar in de buurt of kan deze nog worden aangepast.
Bezorgmoment voor mij is tussen 11:00 en 15:00 maar helaas, niemand thuis349686 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:09:
Bij mij ook tussen 14.00 en 18.00. Is het toeval dat er al 3 x dezelfde bezorgtijd wordt aangegeven, wonen we allemaal bij elkaar in de buurt of kan deze nog worden aangepast.

Anoniem: 934251
Bij mij wel PostNL, maar wel in België..
Tussen 8u en 21u30, wat een marge!
Bij mij wel gewicht, 6,3 kg.
Is mijn eerste box, kan dit positief zijn?
Of is dit normaal meer?
Of is dit normaal meer?
Dat is echt weinig!Anoniem: 934251 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:
Of is dit normaal meer?
Nee geintje, wie weet.. er kan ook een laptop van 2kg in zitten en voor de rest meuk.
Gewicht zegt niet super veel over de inhoud.
Ik heb een box gehad waarvan het gewicht 11,86 kg was. Dit kwam door een dekbedhoes en die was vrij zwaar :-P Niet zo veel waard, maar ik werd toen nog blij gemaakt met een Nexus 5X en die was niet zo zwaar. Kortom, gewicht staat niet gelijk aan waarde. Dat is me inmiddels wel duidelijk hahaAnoniem: 934251 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:
Of is dit normaal meer?
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 16 juni
11:00 - 15:00 uur
Vrouw al verplicht om thuis te blijven
Vrijdag 16 juni
11:00 - 15:00 uur
Vrouw al verplicht om thuis te blijven

[Voor 28% gewijzigd door ITdAnGeR op 16-06-2017 09:46]
Hier ook verwacht bezorgmoment tussen 14.00 en 18.00. Dat zijn de tijden die ik altijd heb zodra ik pakketjes via DHL krijg.
Hier ook tussen 2 en 6, vorige week werd er echter om 11 uur bezorgd.
Hier is hij binnen!

Lenovo Ideapad MIIX 310-10ICR. Al in het Pools ingesteld
Onkyo X6 Bluetooth speaker geopend
Villeroy en Boch 6 diepe borden
Belkin Netcam geopend
Duracell Micor USB charging kit
Bruno Banani horloge
Ten Cate dekbedovertrek 140x200
Braun MG5090 Multigroomer
6 Sylvana E27 lampen
Pierre Cardin zwarte polo XXL
Russel Athletic XXL Hoody
Philips AA charger met batterijen
En het beste....
Een doos van Ibood met 30 lampjes

Lenovo Ideapad MIIX 310-10ICR. Al in het Pools ingesteld
Onkyo X6 Bluetooth speaker geopend
Villeroy en Boch 6 diepe borden
Belkin Netcam geopend
Duracell Micor USB charging kit
Bruno Banani horloge
Ten Cate dekbedovertrek 140x200
Braun MG5090 Multigroomer
6 Sylvana E27 lampen
Pierre Cardin zwarte polo XXL
Russel Athletic XXL Hoody
Philips AA charger met batterijen
En het beste....
Een doos van Ibood met 30 lampjes
Hier is hij ook binnen. [edit: Geschatte huidige nieuwprijs erbij gezet.]
Connect 8.9" tablet - 60 eu
Lenovo Ideapad MIIX 310-10ICR - 230 eu - vermoedelijk Scandinavisch toetsenbord, wel qwerty. Is 4 GB versie, dus iets meer waard waarschijnlijk.
Jedi lighting Idual - 100 eu
Games of Thrones Bluray seizoen 1-3 - 30 eu?
Olay complete everday sunshine x2 - 10 eu?
Travelin London Suede schoenen (m 44) - 80 eu
Grulux toilet bril - waardeloos -_-
Duracell micro USB charging kit - 15 eu
Braun MultiGroomer - 60 eu
Philips 2x AAA charger - 15 eu
Extreem veel dimbare (OSRAM?) halogeen lampen in een Ibood doos - paar euro per stuk
Nog een bonus gevonden in me doos:
Jawbone UP3 Groen - 63 eu
Connect 8.9" tablet - 60 eu
Lenovo Ideapad MIIX 310-10ICR - 230 eu - vermoedelijk Scandinavisch toetsenbord, wel qwerty. Is 4 GB versie, dus iets meer waard waarschijnlijk.
Jedi lighting Idual - 100 eu
Games of Thrones Bluray seizoen 1-3 - 30 eu?
Olay complete everday sunshine x2 - 10 eu?
Travelin London Suede schoenen (m 44) - 80 eu
Grulux toilet bril - waardeloos -_-
Duracell micro USB charging kit - 15 eu
Braun MultiGroomer - 60 eu
Philips 2x AAA charger - 15 eu
Extreem veel dimbare (OSRAM?) halogeen lampen in een Ibood doos - paar euro per stuk
Nog een bonus gevonden in me doos:
Jawbone UP3 Groen - 63 eu
[Voor 42% gewijzigd door peacynl op 16-06-2017 13:16]
Zeker geen slechte dozen als ik het zo lees. Hoop alleen inderdaad net zoals @miicker dat ik niet de Miix 310 erin heb zitten. Heb net een maand (of iets langer) geleden de Miix 320 bij Lenovo gehaald. Wel een prima apparaat btw 

Kan beter, maar het geld haal ik er wel uit. Kleding past helaas niet en geen idee wat je met 30 Gu10 lampjes moet
Bij mij komt hij ook binnen tussen 11 en 3. Ik moet eigenlijk naar de kaakchirurg voor een behandeling en mijn vrouw zou meegaan. Nu ga ik maar solo want doos is belangrijk. 

Oeh mijn box is inmiddels bij de overburen afgegeven! Gelukkig vertrouw ik mijn buren wel.
iBood kennende heeft iedereen een Lenovo Dr in..
Wachten duurt lang lang lang..
Wachten duurt lang lang lang..
Hahaha die van mij is ook binnen, ja hoor met een lenovo... en 30 led spotjes.. zo even de hele lijst.
€300? Pricewatch zegt €229.peacynl schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:21:
Hier is hij ook binnen. [edit: Geschatte huidige nieuwprijs erbij gezet.]
Lenovo Ideapad MIIX 310-10ICR - 300 eu - vermoedelijk Scandinavisch toetsenbord, wel qwerty
Doos is binnen... Alleen ik niet
EN vrouw houdt kaken op elkaar over het gewicht!
\

\
349686
Waarom laat je hem niet openmaken door haar? En zijn ze allemaal dat formaat? Hij lijkt erg lang te zijn.ITdAnGeR schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:39:
Doos is binnen... Alleen ik niet![]()
Hier de box ook binnen:
- Harman Kardon Omni 10
- 3x Duracell micro usb lader
- 1x muvit screen guard S5 mini
- 1x muvit glass protection iphone 6
- 1x Philips led lamp
- Doosje ibood lampjes
- Home easy switch
- Belkin insight switch
- Game of Thrones season 1 tmt 3
- Odlo thermo shirt
- Madcatz toestsenbord
- Ralph Lauren polo
- Onepiece jas
Ben ik nou verwent of valt het echt een beetje tegen?
- Harman Kardon Omni 10
- 3x Duracell micro usb lader
- 1x muvit screen guard S5 mini
- 1x muvit glass protection iphone 6
- 1x Philips led lamp
- Doosje ibood lampjes
- Home easy switch
- Belkin insight switch
- Game of Thrones season 1 tmt 3
- Odlo thermo shirt
- Madcatz toestsenbord
- Ralph Lauren polo
- Onepiece jas
Ben ik nou verwent of valt het echt een beetje tegen?
Ibood Box nummer 92
- Lenovo MIIX 310 64 gb
- Guardo Dashcam Pro
- 30 LED-spotjes (??)
- Jawbone UP (ja ze zijn er weer)
- Game of Thrones season 1,2,3 Blueray
- Tech-Line Wandlamp (voor de 30 ledjes)
- Jabra Halo Free Oordopjes
- Duracell Charging Kit
- Olay Sunshine dagcreme (2x) (met selftanner voor de oranje look)
- L'art de table salad set
- Cocoon Rolgordijn (70x175 cm)
- De Topper....... Merrel Copra Rabid Sieve (maat 41)
Ben er tevreden mee!
Geen topper denk ik. Verder is het mijn eerste box.
Nog wat foto's:
Perfecte mix van sandaal en schoen
- Lenovo MIIX 310 64 gb
- Guardo Dashcam Pro
- 30 LED-spotjes (??)
- Duracell Charging Kit
- De Topper....... Merrel Copra Rabid Sieve (maat 41)
Ben er tevreden mee!

Nog wat foto's:
[Voor 23% gewijzigd door Yesroff op 16-06-2017 13:12]
Hier ook binnen!
- Veho M10 - iBoodprijs 120
- AKG N60 nc headphones - nieuwprijs 200
- TomTom Runner 2 Cardio + Music - prijs ~100
- Refurb Jawbone Up (geen idee welke versie, geen doosje bij) - prijs ~30?
- Oritz & Reed Valentino zwarte leren schoenen - iBood prijs 80
- Plus wat random dingen
Ben er tevreden mee
- Veho M10 - iBoodprijs 120
- AKG N60 nc headphones - nieuwprijs 200
- TomTom Runner 2 Cardio + Music - prijs ~100
- Refurb Jawbone Up (geen idee welke versie, geen doosje bij) - prijs ~30?
- Oritz & Reed Valentino zwarte leren schoenen - iBood prijs 80
- Plus wat random dingen
Ben er tevreden mee

Zieke sandalen maat.Yesroff schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:51:
Ibood Box nummer 92
- Lenovo MIIX 310 64 gb
- Guardo Dashcam Pro
- 30 LED-spotjes (??)
- Duracell Charging Kit
- De Topper....... Merrel Copra Rabid Sieve (maar 41)
Ben er tevreden mee!Geen topper denk ik. Verder is het mijn eerste box.
Nog wat foto's:
Als ik zo zie wat er binnen komt is de "verkoopbaarheid" niet echt heel hoog. Men zal altijd met dingen blijven zitten...
Doos is hier ook binnen 
Inhoud was als volgt:
Miix 310 icr10 (zelfde als hierboven allemaal)
Jawbone up3
Ministry of sound audio m plus
Sms audio Biosport
Waterschoenen (capra rapid sieve? Maat 49
)
De welbekende GU10 spotjes
Game of thrones S1 t/m 3
Dagcrème 2x
Salade bakjes
Duracell oplader

Inhoud was als volgt:
Miix 310 icr10 (zelfde als hierboven allemaal)
Jawbone up3
Ministry of sound audio m plus
Sms audio Biosport
Waterschoenen (capra rapid sieve? Maat 49

De welbekende GU10 spotjes
Game of thrones S1 t/m 3
Dagcrème 2x
Salade bakjes
Duracell oplader
iRacing profiel | Ryzen 7700x | 6700XT
Lijkt inderdaad op de standaard dingen: lenovo, spotjes, laders... heb alleen beloofd op vrienden te wachten zondag...
Zit nog niet echt een klapper bij helaas en ben bang dat ie dr deze Hunt niet in zit ook..
Matige dozen tot nu toe, voor mijn gevoel. Nog geen product gezien met een nieuwprijs van €350+.
Je moet blij zijn als je er 350 uit haalt zo te zien.Jeroens93 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:28:
Matige dozen tot nu toe, voor mijn gevoel. Nog geen product gezien met een nieuwprijs van €350+.
Die laptop die iedereen heeft is 250/280 nieuwprijs. niks bijzonders
Je moet gewoon hopen dat je alles weg krijgt, alle beetjes helpen.
En ook mijn box is aangekomen en uitgepakt - Ik heb mixed feelings maar kan niet ontevreden zijn! Foto edit ik er later wel in.
* Een doos met GU10 lampjes ...
* Een rol vuilniszakken .. 60L
* UE Megaboom Red
* Iets van Villeroy & Boch, bordjes?
* Bruno banani horloge
* Medisana warmtedeken 200*90.
* Beats by Dr. Dre Studio Wireless.
* Dream LED LL400 (grappig ding!)
* Olay Complete everyday sunshine
* Russel trui maat XL
* Een doos met GU10 lampjes ...
* Een rol vuilniszakken .. 60L
* UE Megaboom Red
* Iets van Villeroy & Boch, bordjes?
* Bruno banani horloge
* Medisana warmtedeken 200*90.
* Beats by Dr. Dre Studio Wireless.
* Dream LED LL400 (grappig ding!)
* Olay Complete everyday sunshine
* Russel trui maat XL
[Voor 3% gewijzigd door Yahiko750 op 16-06-2017 13:31]

Veho M10 wireless speaker
pebble timesteel (gold met rood leer)
bruno banani horloge
jawbone up (onbekende versie)
duracell usb charging kit
phillips AAA charger
Russel athletics hoodie XL
Adidas sneakers maat 44
asics shorts maat S
2x zonnebrand (tenminste ik denk dat het zonnebrand is)
Ben er zeker niet ontevreden over, ook al is er geen echte klapper.
Die zonnebrand is zelfbruinende gezichtscremedrinnian schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:34:
[afbeelding]
Veho M10 wireless speaker
pebble timesteel (gold met rood leer)
bruno banani horloge
jawbone up (onbekende versie)
duracell usb charging kit
phillips AAA charger
Russel athletics hoodie XL
Adidas sneakers maat 44
asics shorts maat S
2x zonnebrand (tenminste ik denk dat het zonnebrand is)
Ben er zeker niet ontevreden over, ook al is er geen echte klapper.

[Voor 8% gewijzigd door Yesroff op 16-06-2017 13:38]
De vorige boxen waren echt beter
3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Dan moet je alles verkopen, dus ook die vage sandaaltjes en 30 lampjes...barrymossel schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:31:
€350-€100=€250 winst toch?
Tot nu toe valt het me erg tegen, vorige hunt was ik verbaasd over hoe goed het allemaal was. Ik had toen een laptop die ik verkocht heb voor €500,- Als ik deze boxen zie mag ik blij zijn als ik die 108,95 eruit haal.
Maar goed, doe het ook iet voor winst, hoop gewoon dat er iets leuks in zit waar ik iets aan heb.
Maar goed, doe het ook iet voor winst, hoop gewoon dat er iets leuks in zit waar ik iets aan heb.
Vorige box had ik 646 winst.miicker schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:44:
Tot nu toe valt het me erg tegen, vorige hunt was ik verbaasd over hoe goed het allemaal was. Ik had toen een laptop die ik verkocht heb voor €500,- Als ik deze boxen zie mag ik blij zijn als ik die 108,95 eruit haal.
Deze keer staat het op 580 (HuntTV box gewonnen). Krijg een groot deel echt alleen niet weg...

Wees blij dat je zoveel winst hebt.TerrorSource schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:48:
[...]
Vorige box had ik 646 winst.
Deze keer staat het op 580 (HuntTV box gewonnen). Krijg een groot deel echt alleen niet weg...
Als ik hierboven een lijstje optel (zonder de lampjes), dan kom ik 663 euro. Als je daar de helft van verkoopt tegen 75% dan maak je nog 150 euro winst. En dan heb je nog lekker wat meuk overJeroens93 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:44:
[...]
Dan moet je alles verkopen, dus ook die vage sandaaltjes en 30 lampjes...

Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.