is er 1 van de vorige keer en 1 van nu.casdr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:
[...]
Ik gok dat je een van die 2 helaas mag inleveren
Ik heb er ook 1 van vorige keer en 1 nu.
Ah ja, in dat geval:TerrorSource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:03:
[...]
is er 1 van de vorige keer en 1 van nu.
Ik heb er ook 1 van vorige keer en 1 nu.

casdr
Nou ben ik toch wel benieuwd wat voor berekening jij er op los hebt gelaten zodat je de meeste kans maakt.
Vooral rustig aan doen, niet constant refreshen en gewoon afwachten totdat de pagina is geladen.Kjellzw schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:08:
[...]
Nou ben ik toch wel benieuwd wat voor berekening jij er op los hebt gelaten zodat je de meeste kans maakt.![]()
casdr
Wanneer komen die dan? Middernacht?
Begint er wel op te lijken ja. Voor de nachtelijke trekimhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:13:
Gisteren is op het iBood forum door één van de moderators aangegeven dat we morgen (vandaag) nog pizza coupons konden verwachten.
imhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:13:
Gisteren is op het iBood forum door één van de moderators aangegeven dat we morgen (vandaag) nog pizza coupons konden verwachten.

Edit: Ik ben weer klaar met klagen over iBood.
[ Voor 18% gewijzigd door imhumannature op 31-05-2017 22:18 ]
precies zo dacht ik er ook overimhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:17:
Wel jammer dat ze nu bij iedere box een push bericht versturen. Het voelt bijna zinloos nu om zo lang en veel te blijven kijken...
mensen die trouw aan de computer zitten en een box mislopen is een schande!
de kans is gelijk nog kleiner
HODL
Heb ik al altijd zo gedaan, is al altijd gefaaldcasdr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:09:
[...]
Vooral rustig aan doen, niet constant refreshen en gewoon afwachten totdat de pagina is geladen.
Volgens mij alleen (nog) op iOS.Ralphie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:20:
Push bericht? In de App? Dat krijg ik helemaal niet.. Waar zet je dat aan dan?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Komt op Android er ook op (toch op m'n OP3 met android 7.x)
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
HODL
- edit -
And it's gone
[ Voor 15% gewijzigd door Krilo_89 op 31-05-2017 22:35 ]
Allemaal dezelfde producten. Komt sowieso weinig unieks voorbij daar.imhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:41:
Dat belletje ging af maar er is niks bij de flash sale bij gekomen..?
En verder steeds dezelfde aanbiedingen die langs komen
Maar alles wat ik de afgelopen 2 dagen heb langs zien komen kan ik echt niet koud of warm van worden. Kon me er zelfs niet toe zetten om een kwartier (vriendin kreeg notificatie om kwart voor 9) te blijven hangen voor die doos.
Volgens mij heb ik gewoon alles al.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die er eigenlijk een beetje klaar mee zijn?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit gevoel heeft toch bijna iedereen, bijna iedere hunt?Flagg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:43:
Volgens mij ben ik verzadigd. Had de vorige Hunt al vrijwel niks meer gekocht. (Bit en boor set van Makita) En als er al iets interessants voorbij kwam was de korting dusdanig laag dat ik hem liever in een behoorlijke shop zou bestellen met een minder discutabele service.
Maar alles wat ik de afgelopen 2 dagen heb langs zien komen kan ik echt niet koud of warm van worden. Kon me er zelfs niet toe zetten om een kwartier (vriendin kreeg notificatie om kwart voor 9) te blijven hangen voor die doos.
Volgens mij heb ik gewoon alles al.![]()
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die er eigenlijk een beetje klaar mee zijn?
Hmm, weet niet wat je verwacht had?markdezoveelste schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:44:
Ik had een paar duizend euro gereserveerd voor goede aanbiedingen maar ik heb nog maar voor 150 gekocht ................
Dat kon je 5 jaar terug miss doen bij de ibood hunt, maar een paar duizend is echt overdreven. Je kunt veel beter andere kortingen afwachten.
Dan zou het toch wel klaar zijn of gaat iedereen de volgende keer toch weer vrolijk meedoen?imhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:44:
[...]
Dit gevoel heeft toch bijna iedereen, bijna iedere hunt?
Deze Hunt heb ik voor 90% al overgeslagen en af en toe ff gekeken wat er allemaal al voorbij gekomen was. Volgende Hunt laat ik helemaal aan je voorbij gaan ws.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Edit: Ik had beloofd te stoppen met klagen op iBood voor vandaag.Flagg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:46:
[...]
Dan zou het toch wel klaar zijn of gaat iedereen de volgende keer toch weer vrolijk meedoen?
Deze Hunt heb ik voor 90% al overgeslagen en af en toe ff gekeken wat er allemaal al voorbij gekomen was. Volgende Hunt laat ik helemaal aan je voorbij gaan ws.
[ Voor 19% gewijzigd door imhumannature op 31-05-2017 22:48 ]
Ik blijf toch rustig kijken. De echte mooie aanbiedingen zijn al wel een beetje weg inderdaad. Maar je zal maar net die ene mooie deal missenFlagg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:46:
[...]
Dan zou het toch wel klaar zijn of gaat iedereen de volgende keer toch weer vrolijk meedoen?
Haha. Gelukkig maar klopt het niet.
[ Voor 52% gewijzigd door Suli op 31-05-2017 22:53 ]
JA toch maar doen DEAL
Amazon heeft vaak leuke deals met boren/bitsets.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:55:
Bosch 103-Delige Boren- en Bitset
JA toch maar doen DEAL
Dafuq.Suli schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:51:
Hierna de robovac.
zat er 1 tussen, helaas.Suli schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:51:
Hierna de robovac.

Haha bijna goed, helaas zat de borenset er nog tussenSuli schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:51:
Hierna de robovac.
Wanneer komt de doos?Suli schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:51:
Hierna de robovac.
-
Kan haast niet hè, als die nu al 95% is (volgens iBood).HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:50:
Zouden ze nog spectaculaire prijsverlaging gaan doorzetten?
Tja. De laptops mogen van mij ook naar 95%HeeftZijWeer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:06:
[...]
Kan haast niet hè, als die nu al 95% is (volgens iBood).
Geen probleem. Maakt iBood de adviesprijs gewoon dubbel zo hoog.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:07:
[...]
Tja. De laptops mogen van mij ook naar 95%
12uur is nog veel, ik heb er 9....HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:14:
48 uur hunt 12 uur slaap
Is het imho niet meer waard.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
raspberry set was 60, is geen aanbieding...Joopieboy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:20:
[...]
Is het imho niet meer waard.Onder werktijd met een schuin oog meegekeken en vanavond wat ik wilde gescoord. Ben alleen de Raspberry misgelopen maar dat is ook het enige.
Haha zoals zoveel. Erg jammer! Niks gemist dus.TerrorSource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:20:
[...]
raspberry set was 60, is geen aanbieding...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik was naar aanleiding van de geluiden hier wel benieuwd hoe zo'n hunt in zijn werk zou gaan. Hoop geschreeuw en weinig wol, dus. (Blijkbaar heeft het ooit wél wat voorgesteld?)
Eens kijken hoeveel ik vandaag heb uitgespaard (door niets te kopen).
Vroeger, 5+ jaar, was de Hunt een stuk leuker ja.HeeftZijWeer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:26:
Het hoogtepunt moet nog komen, zullen we maar denken....
Ik was naar aanleiding van de geluiden hier wel benieuwd hoe zo'n hunt in zijn werk zou gaan. Hoop geschreeuw en weinig wol, dus. (Blijkbaar heeft het ooit wél wat voorgesteld?)
Eens kijken hoeveel ik vandaag heb uitgespaard (door niets te kopen).
Ook de box stelde tenminste wat voor.
Net als dit, een 1TB externe HDD met usb 3.0 €65,- waar Mediamarkt ze vorige week nog voor 49 verkocht
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 31-05-2017 23:30 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 8% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 31-05-2017 23:38 ]
WerktHeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:38:
Weet iemand of dat captcha ook op een telefoon werkt

HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:38:
Weet iemand of dat captcha ook op een telefoon werkt
De vraag is :tomdg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:43:
Toch wel jammer van de aanbiedingen die bijna allemaal eindeloos herhaald worden in deze 48 uur, was dit vroeger ook altijd zo?
Wordt het niet verkocht
Of hebben ze onbeperkte voorraad
Yup.. Ik mis echt de tijd dat de Sandisk USB sticks of Dora rugtassen om je oren vlogen..tomdg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:43:
Toch wel jammer van de aanbiedingen die bijna allemaal eindeloos herhaald worden in deze 48 uur, was dit vroeger ook altijd zo?

-
Ook al insinueren ze dat dit kan wijzigen.
Volgens mij verkoopt ibood eigenlijk altijd spullen die niet (meer) verkocht worden.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:46:
[...]
De vraag is :
Wordt het niet verkocht
Want dat is wat ik wel kan gebruiken na deze hunt.
Ik bedoelde gekocht, tijdens de HuntZspirit schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:49:
[...]
Volgens mij verkoopt ibood eigenlijk altijd spullen die niet (meer) verkocht worden.
Zal best wat verkocht worden maar mensen annuleren ook of verlaten het betaalscherm zonder de betaling.
Ze kunnen maar een X aantal RMA producten hebben natuurlijk
Daar ben ik ook benieuwd naar ja!HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:46:
[...]
De vraag is :
Wordt het niet verkocht
Hulde
En nu die batterijen weer....HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:56:
In de laatste 5 minuten met Canvas Voucher 50x50 of 60x40 cm op de proppen komen.
Hulde
het wordt er helaas niet veel beter op de laatste jaren...
Dat zegt men elke keer weer hiertomdg schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:01:
Dat was het dan, niks gekocht deze keer, misschien de volgende keer weer beter!
bij sossolutions is die goedkoper...HeAdWaVe74 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:00:
Nou, iemand had de raspberry-pi gemist. Pak je kans
Daar heb ik er al 3 vandaan
Deze aanbieding is niet voor mij
6 a 7 zendingen.
Allemaal rond dezelfde periode?HeAdWaVe74 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:07:
De buren zullen weer blij van me worden.
6 a 7 zendingen.
Special tnx aan de persoon die me op de ilife robot attendeerde uit China.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.