Respectfully, TTB.
Typfoutje, aangepastTinusvolkel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:49:
@Dizzy01 word jou doos (volgens de excel) echt pas 15 juli verzonden?
[ Voor 75% gewijzigd door imhumannature op 31-05-2017 20:40 ]
komen 3 paar in elke doos.....imhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:39:
De Teva sandalen heb ik nog niet eerder voorbij zien komen in deze hunt. Toch nog iets nieuws!
in de maten 34, 36 en 48.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Maat 48 uitverkocht 😂Koffie-Verkeerd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:41:
[...]
komen 3 paar in elke doos.....
in de maten 34, 36 en 48.
Hoera!! EN in meerdere kleuren...meer kan ik niet van deze hunt wensen.imhumannature schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:39:
De Teva sandalen heb ik nog niet eerder voorbij zien komen in deze hunt. Toch nog iets nieuws!
Welke app gebruik je voor deze info?Rickeeh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:43:
Binenn 15 minuten een doos volgens de app
De iBOOD app geeft een notificatie hiervan
elke 2 uur is het een valse meldingTinusvolkel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:47:
De flash sale is vernieuwd... iig volgens de welbekende site
[ Voor 100% gewijzigd door Yorinn op 31-05-2017 22:13 ]
en ben al voor de derde keer zonder moeite bij het bestellen en betalen menu gekomen
[ Voor 77% gewijzigd door Tinusvolkel op 31-05-2017 21:00 ]
Geraak iedere keer snel op de captcha en dan dit bah!
Je winkelmandje is.. leeg!
Je hebt nog geen producten in je winkelmandje geplaatst.
Schiet op!
nginx
ik ben er klaar mee..
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
same here!tomdg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:01:
Nouu eerste keer deze hunt dat ik daadwerkelijk op de pc zit tijdens een box, tot het betaal scherm gekomen en bij het afrekenen met PayPal oneclick ging het mis, daarna de temporarily unavailable melding, helaas

ALS JE DIT LEEST BEN JE WAARSCHIJNLIJK AL TE LAAT
[ Voor 12% gewijzigd door imhumannature op 31-05-2017 21:02 ]

39
tot je 2 varta batterijen zieSilooy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:03:
Ik zit in een captcha loop
Had ik ook en toen ik hem goed had, mocht ik als beloning het Varta Power Pack kopen.Silooy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:03:
Ik zit in een captcha loop

Ook hier op het powerpack uitgekomen lol.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Gefeliciteerd!Rickeeh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:05:
Hier is het gelukt, na lang wachten op het laatste scherm
Vul je deze ook in?
https://docs.google.com/s...wXrPlgYM/edit?usp=sharing
Beter dan deze amateuristische CAPTCHA die niet werkt
Dat zou geweldig zijn voor de scripters (het was eerst ook zo). Om dit tegen te gaan hebben ze captcha ingevoerd.sossienl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:06:
Echt belachelijk voor "website van het jaar" dat dit toch telkens fout gaat. Er zijn echt goede oplossingen voor beschikbaar die netjes werken en een virtuele wachtrij maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Suli op 31-05-2017 21:09 ]
Er is vraag van >1000 en aanbod van ~10. Een virtuele wachtrij gaat ook niet werken, laat staan dat het 'eerlijker' is.sossienl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:06:
Echt belachelijk voor "website van het jaar" dat dit toch telkens fout gaat. Er zijn echt goede oplossingen voor beschikbaar die netjes werken en een virtuele wachtrij maken.
Je hebt fout gegrepen bij de loterij. Jammer, maar met jou velen hoor
Als je me rechten er voor geeft, zal ik dat doenTerrorSource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:05:
[...]
Gefeliciteerd!
Vul je deze ook in?
https://docs.google.com/s...wXrPlgYM/edit?usp=sharing
Welke heb je daar gekocht? Ben zelf ook op zoek naar één :-)HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:09:
Ik ga me maar verkeutelen aan het feit dat ik een robot stofzuiger gekocht heb op Aliexpress.. die komt tenminste binnen 5 tot 10 dagen..
Alles wat ik wilde is binnen, alleen die broodplanken vanmiddag zouden nog leuk zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Bundin op 31-05-2017 21:11 ]
Ilife V7s proDennjos schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:10:
[...]
Welke heb je daar gekocht? Ben zelf ook op zoek naar één :-)
Verloten weet ik niet, vanochtend wel de € 50 doos in de flash hunt.xtaix schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:12:
Worden er tijdens de hunt ook €50,- verloot? Of alleen de dikk doos van €100,-? Iemand een idee?
in de flash sale 1x een €50 box vandaagxtaix schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:12:
Worden er tijdens de hunt ook €50,- verloot? Of alleen de dikk doos van €100,-? Iemand een idee?
zou wel beter zijn als je op de site bestellingen kan laten combinerenBundin schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Gratis verzenden code had ik graag gezien de afgelopen 2 dagen. 5x verzend betaald, begint nu wel wat te steken.
DoneRickeeh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:09:
[...]
Als je me rechten er voor geeft, zal ik dat doen
Dat kan dus weer niet zo makkelijk volgens de Wet op KansspelbelastingGabberPiet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:18:
Beter maken ze er gewoon een loterij van, koopt iedereen voor 1 of 5 euro een lot, allemaal gelijke kans. Waarschijnlijk genereert het minimaal even veel inkomsten en voor de winnaars extra leuk om voor een klein bedrag een doos te winnen.
De verzendkosten zijn het verdienmodel van iBoodHeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:15:
[...]
zou wel beter zijn als je op de site bestellingen kan laten combineren
Dan volgt niemand de Hunt meerGabberPiet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:18:
Beter maken ze er gewoon een loterij van, koopt iedereen voor 1 of 5 euro een lot, allemaal gelijke kans. Waarschijnlijk genereert het minimaal even veel inkomsten en voor de winnaars extra leuk om voor een klein bedrag een doos te winnen.
Dan volgt niemand meer de hunt omdat er toch alleen maar meuk langs komt, en daar is het iBOOD juist om te doen...GabberPiet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:18:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dit is 1 paar, iBOOD heeft 2 paar.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
EDIT : oke 5 jaar
[ Voor 25% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 31-05-2017 21:25 ]
Vergeet je geen 0 achter de 5 te zettenHeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:25:
ah , weer voor 10 jaar condooms
EDIT : oke 5 jaar
Is verkeerd gespeld.......
Hoort te staan: flutlight
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Bedankt zal er ook eens naar kijken. Op aliexpres is het soms lastig goede producten te vinden.
Helemaal met dit soort producten.
En een robot stofzuigert bij ALI

Deze is een verbeterde versie van de ilife v7sDennjos schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:30:
[...]
Bedankt zal er ook eens naar kijken. Op aliexpres is het soms lastig goede producten te vinden.
Helemaal met dit soort producten.
( water bakje loopt niet leeg )
we zien het wel
ps deze ilife v7s pro veegt of mopt ( 2 opties )
YouTube: ILIFE V7S vs V7S Pro Robot Vacuum and Mop Comparison
[ Voor 13% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 31-05-2017 21:35 ]
HeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:30:
de schade na 46 uur iboob hunt
En een robot stofzuigert bij ALI
[afbeelding]

Kan de rest (zonder al teveel moeite) makkelijk aan mij voorbij laten gaan
Nu maar hopen op een leuke inhoud.
Gebruik mijn ministry of sound M plus (uit de vorige box) met dit weer vrij veel, dus hopen op een 2de voor het stereo effect.
Hij heeft een VIP account als trouwe hunter en krijgt vast voorrang
uhh zit de hele hunt al (via vpn) op het bedrijfsnetwerk.
Verder refresh ik nooit maar wacht netjes .
Hierdoor ben ik deze hunt al 3x bij het bestel en betaal scherm geweest zonder foutmeldingen.
Aan mijn recente bestellingen te zien ben ik niet zo heel trouw aan iBoodDennjos schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Hij heeft een VIP account als trouwe hunter en krijgt vast voorrang
[ Voor 0% gewijzigd door Tinusvolkel op 31-05-2017 21:55 . Reden: typo ]
WAT, niet trouw aan ibood. Zijn het de te dure verzendkosten? het vaak gedateerde materiaal? of lange verzendtijden? Of nee topje van de ijsberg de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid.Tinusvolkel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:50:
[...]
Aan mijn recente bestellingen te zien ben ik niet zo heel trouw en iBood
Maar ja, kijk mijn order en de spreiding.. en er kan er zomaar bij komen gedurende een week
[ Voor 41% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 31-05-2017 21:56 ]
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.