ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Maatje van me had hem te pakken, ging idd heel snel deze keer.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:06:
vraag me af of er uberhaubt een box is uitgegaan ( ik was best rap )
Edit : wat hij zegt /\
[ Voor 14% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 30-05-2017 21:12 ]
Iemand hier ervaring mee met de kwaliteit? Op internet kost de Alessi Nuovo Milano set idd vanaf 239,- dus 22,95 excl verz. is wel heul erg goedkoop. Of zie ik wat over het hoofd?
heb em ook besteldFlamingo BB schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:12:
Allefockingmachtig.... zit de hele avond met de ipad in m'n handen, CK horloge net gemist, bestekset voor net geen 30,- gekocht komt daarna de box 😕. Compleet gemist 😡
Iemand hier ervaring mee met de kwaliteit? Op internet kost de Alessi Nuovo Milano set idd vanaf 239,- dus 22,95 excl verz. is wel heul erg goedkoop. Of zie ik wat over het hoofd?
Zou knap zijn moest er dan ook ergens een knop zijn om er eentje toe te voegen. Ik zie dus nergens iets om dat te doen.Beheer je opgeslagen betaalmethoden
Je hebt (nog) geen betaalmethoden opgeslagen in je account.
Lijkt me toch zeer simpel? Ze bepalen zelf wanneer de volgende item komt, voordat ze die presenteren gaat eerst de bandbreedte/capaciteit naar 50% oid nadien terug naar 80/100%.Zspirit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:08:
[...]
ha dat zou me inderdaad niets verbazen. Maar in hoeverre is dit te doen, moet je aardig kunnen timen ofzo?
Simpele script denk ik zo; when item = box then capaciteit = 50% else 100%
Ik zou je persoonlijk willen afraden om op je ipad te hunten.Flamingo BB schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:12:
Allefockingmachtig.... zit de hele avond met de ipad in m'n handen, CK horloge net gemist, bestekset voor net geen 30,- gekocht komt daarna de box 😕. Compleet gemist 😡
Heb het zelf ook wel eens gedaan maar vind het voornamelijk traag en onpraktisch.
cntrl klick op je pc is zo veel sneller en makkelijker.
Half jaar geleden deze set gekocht. Prima gereedschap!
.
iets anders kopen en dan betaal gegevens opslaanhenidde schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:15:
Hoe stel je dat one-click in trouwens?
http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.htmlhenidde schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:15:
Hoe stel je dat one-click in trouwens?
Ik weet niet of die nog actief is
Dankjewel. De ibood app geeft je automatisch push-notificaties als er een box aan zit te komen?Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:15:
[...]
iets anders kopen en dan betaal gegevens opslaan
.
Soms wel, soms niet.henidde schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:17:
[...]
Dankjewel. De ibood app geeft je automatisch push-notificaties als er een box aan zit te komen?
Ja is nog actiefincmve schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:17:
[...]
http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
Ik weet niet of die nog actief is
Inmiddels ook een bevesting van de Dikke Doos binnen...
Heb er ook EINDELIJK een
*** End Of User Agreement ***
Ik zie geen "Ik neem er een" optie bij die link?ITdAnGeR schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:19:
[...]
Ja is nog actief![]()
Inmiddels ook een bevesting van de Dikke Doos binnen...
Heb er ook EINDELIJK een
Betaalmethode? PP of CC?
Blijkt nu alleen notificaties te geven op android telefoons, vorige keer was het alleen op iPhones.henidde schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:17:
[...]
Dankjewel. De ibood app geeft je automatisch push-notificaties als er een box aan zit te komen?
Excuses zie het ookMichidez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:20:
[...]
Ik zie geen "Ik neem er een" optie bij die link?
Vanmiddag kon collega nog wel activeren
Dat klopt niet. Mijn iPhone kreeg ook gewoon een push notificatie.Dennjos schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:21:
[...]
Blijkt nu alleen notificaties te geven op android telefoons, vorige keer was het alleen op iPhones.
PayPal One-Click buy
Ik op mijn iphone weer niet.imhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:22:
[...]
Dat klopt niet. Mijn iPhone kreeg ook gewoon een push notificatie.
volgens mij krijg je het niet altijd ofzo.
Push notificaties staan aan maar ik heb vandaag pas de app gedownload.
Geweldig, thanks!incmve schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:26:
http://www.ibood.com/nl/n...aign=hunt_aankondiging_nl
deze one click werkt als het goed is
Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland
Moeilijk doen
[ Voor 13% gewijzigd door Michidez op 30-05-2017 21:27 ]
deze dan?Michidez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:26:
[...]
Geweldig, thanks!
Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland
Moeilijk doen
http://www.ibood.com/be/n...-box-en-klik-betalen.html
Ik heb gewoon aaaaa ingevuld voor alles, en nu mijn adres terug juist gezet. Werkt ook, toch bedankt.
.
De vorige vas 11 uur vanmorgen, ik denk dat de kans klein is.henidde schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:35:
Zou er vanavond nog 1 komen of is zoiets bij voorbaat al uitgesloten?
Dat zou nog kunnen inderdaadTinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:36:
denk nog wel 1tje in de flash sales
maarja, toen kwam de uiteindelijke service unavailable, ik zat niet op te letten dus veel te laat refreshed en hoopla, volgende item
#iboodhuntboxgemist
Maak je geen zorgen,, hij is 48 uur langHeeftZijWeer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:45:
Gosjepietje, zie ik straks iedereen vers geschoren, met slim gepoetste tanden, blije sokken, blikje cola, motiverend horloge, splinternieuwe boxershorts en spannend gereedschap door het leven spoeden ... zelf kreeg ik het niet eens voor elkaar een kabeltje te bestellen. Zul je zien dat ik een blije doos scoor met alleen herendingen (/-maten).
[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2017 21:57 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2017 21:57 ]
viel mij ook al op. 22:00 toch ?Jochemd13 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:03:
Nieuwe dingen bij de Flash sales zijn nou niet echt bijzonder, ik zie eigenlijk niks nieuws...
omdat er niets nieuws is ?imhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:06:
http://ibood.oizopower.nl/
Waarom doet deze het niet?
Haha ok ok.. Ik was even in de war door de persoon boven je die aangaf dat er B&D spullen bij zijn gekomen.
Volgens mij stonden die er al bij. maar ik kan me vergissenimhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:08:
[...]
Haha ok ok.. Ik was even in de war door de persoon boven je die aangaf dat er B&D spullen bij zijn gekomen.
Geen idee, viel me net pas op dat er meer bij zat, maar ik kan het fout hebben. iBood doet weer eens zijn best voor veel aandachtHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:09:
[...]
Volgens mij stonden die er al bij. maar ik kan me vergissen
Die dingen zijn niet aan te slepen!
[ Voor 25% gewijzigd door imhumannature op 30-05-2017 22:15 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
De nieuwe komen er nu aanimhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:13:
Ik denk steeds dat er nieuwe aanbiedingen in de flash sale staan en daarna denk ik dat ik er vast overheen heb gekeken de eerdere 300 keer. Beetje space.
Echter nog geen doos gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Tinusvolkel op 30-05-2017 22:17 ]
Hoorde je ook 2x die website een geluid geven?BaZnGaNL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:16:
No box! Zojuist Flash Sale vernieuwd! (2x)
Toevallig wel!Jochemd13 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:18:
[...]
Hoorde je ook 2x die website een geluid geven?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Pampers Active Fit 4+ (148 stuks)
Alessi Nuovo Milano Bestekset | 24-delig
Acer Circo S GPS Tracker
En een Ilife V7s pro op Ali , via contact in dit forum.
Openstaande wensen
een box
3 gelijke 22-24 inch monitoren ( totaal max 200 euro )
wellicht wat 999games
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Idd en hier ga ik dus nu nog een dag op wachtenWaah schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:25:
Enige interessante dat ik heb gezien waren de condooms.... Maar die hebk gemist
https://docs.google.com/s...wXrPlgYM/edit?usp=sharing
Zeer nette aanbieding, ik zou niet weten wat ik er mee moet, maar voor de appels onder ons.

Kan net zo goed gaan slapen denk ik maar, die zien we voorlopig niet meer, ben ik bang.
De bestelling is nog niet in het verzendproces en kan je daarom direct kosteloos annuleren. Bij correcte opgave van de bankgegevens stort iBOOD het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 5 tot 10 werkdagen terug op je bankrekening. Terugbetalingen verlopen niet via Credit card of andere betaalmethodes.
Je kunt hem in je account nu al annuleren, nog voordat hij verzonden is.KappuhH schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:00:
Hmm... snelle googleactie voor de Makita boormachine leek goedkoop. Maar ze hadden één lettertje uit de productcode weggelaten. Na bestellen blijkt hij ergens anders toch goedkoper te zijn. Weet iemand of je al kunt annuleren voor verzenden of moet je hem eerst ontvangen en kun je dan pas terugsturen en je geld terug krijgen?
- edit -
wow, spuit 11223
[ Voor 3% gewijzigd door Krilo_89 op 30-05-2017 23:02 ]
Verstuur serviceverzoek
Annulering Wanneer je niet helemaal tevreden bent over je aankoop kun je de bestelling annuleren vóór verzending, of tot 14 werkdagen na levering.
[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2017 23:14 ]
5 Euro bij mij.GabberPiet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:12:
Mooie grillpan, maar €6 verzenden staat me dan toch weer tegen voor een aankoop van €15

Voor een of andere reden dacht ik dat je 9 had geschreven.
[ Voor 11% gewijzigd door Michidez op 30-05-2017 23:17 ]
Had je post verkeerd gelezen, dacht dat je 9 zei.GabberPiet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:16:
5 euro? Op je muil gauw xD

Stond er net ook.Michidez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:17:
[...]
Had je post verkeerd gelezen, dacht dat je 9 zei.
Tof om te weten dat ik dus niet mentaal aan het aftakelen ben.

Ze hebben geluisterd!!!Waah schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:25:
Ze zijn er weerWaah schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:25:
En WTF... 48 condooms

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 30-05-2017 23:25 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Je bent niet gek ik zat verkeerd op mijn numpadMichidez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:17:
[...]
Had je post verkeerd gelezen, dacht dat je 9 zei.

iBood kennende zijn ze over 6 maanden over de datumHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:24:
48 , even rekenen...... komende 5 jaar ?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
dat red ik niet!Richh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:26:
[...]
iBood kennende zijn ze over 6 maanden over de datum
8 condooms tegelijk, voor extra gevoel bij de vrouw;)Richh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:26:
[...]
Word je wel gemotiveerd om ze te gebruiken.Richh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:26:
[...]
FTFYRichh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:26:
[...]
-
Qweridee schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:27:
[...]
8 condooms tegelijk, voor extra gevoel bij de vrouw;)

- "Ja maar ik heb hoofdp..."
- "Schat, ze moeten op!"
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hahahaRichh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:28:
[...]
- "Ja maar ik heb hoofdp..."
- "Schat, ze moeten op!"
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.