Inderdaad, zaklamp, bijltje, of ander nuttig gereedschap is welkom. Ik merk dat ik burgerlijk word, ooit wachtte ik op speakers, receivers en andere elektronica...
Ik ben een gelegenheidsshopper, when the price is right. ITS MINE
Maar voor 6% 10% loop ik niet warm
Edit, en in dit geval ook niet voor 21%
[ Voor 17% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 30-05-2017 23:38 ]
Niet eens handdoeken ?Bundin schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:39:
Verder bewijs burgerlijkheid: tot zover 2 dekbedovertrekken gekocht
Haha, die had ik dan wel weer genoeg. De hoeslakens waren al uitverkocht, de vrouw wilde niet ad hoc aan een vaatwasser.
Ik ga een biertje pakken ter compensatie!
Ik ga een biertje pakken ter compensatie!
Ik kijk er nog een paar mee op de tablet. En dan is het leuk geweest
is het wel eens voorgekomen dat dozen in de nacht komen?
Hoewel zeldzaam, ze lijken echt wel vaker op primetime te komen. Eind van de middag en op de avond als ook de fora en streams ed. goed bekeken worden.
Ik heb een Discordserver aangemaakt waar je met medetweakers kunt praten over de hunt:
Veel plezier!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Veel plezier!
1dagkoopjes heeft toch al een veel gebruikte chat?Frozen schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 04:13:
Ik heb een Discordserver aangemaakt waar je met medetweakers kunt praten over de hunt:
***members only***
Veel plezier!
Precies! Kom maar op met die BOXHeAdWaVe74 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:26:
Môgge! gaan we weer!
Dit is alleen talk, geen chatTerrorSource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 05:23:
[...]
1dagkoopjes heeft toch al een veel gebruikte chat?
* herstel* Uhm... dat was het vannacht...
[ Voor 10% gewijzigd door Fionelle op 31-05-2017 08:19 ]
Dat is toch ook het idee achter zo'n hunt, of althans, voor mij dan.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:36:
Ik ben een gelegenheidsshopper, when the price is right. ITS MINE
Vaak zoek je nog bepaalde spullen maar je hebt ze niet echt nodig, tijdens zo'n hunt komen vaak prullendingen voorbij voor een leuk prijsje waarbij je iets koopt wat je anders had laten liggen.
slow start hier
http://ibood.oizopower.nl/ is weer blanko......
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Hier geen problemen:

Werk in Chrome: Versie 58.0.3029.110 (64-bit)
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
vreemd.....
pc, laptop allebei blanco.
chrome, Firefox en IE geprobeerd.
Heb je je cookies al verwijderd? Dit kan soms ook wel een bottleneck hierin zijn.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik zie het al.... via telefoon op 4g geprobeerd.BaZnGaNL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:47:
Heb je je cookies al verwijderd? Dit kan soms ook wel een bottleneck hierin zijn.
Dan werkt hij wel.
Onze hardware vuurmuur houdt hem tegen.
Gij zal niet onder werktijd Ibood huntendriel24 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:49:
[...]
Ik zie het al.... via telefoon op 4g geprobeerd.
Dan werkt hij wel.
Onze hardware vuurmuur houdt hem tegen.
Arjant2 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:00:
http://ibood.oizopower.nl/ [...]
juist DE tijd om te hunten

[ Voor 5% gewijzigd door Tjark op 31-05-2017 09:13 ]
*insert signature here
gelukkig laat de firewall ibood gewoon toe 
En anders zorg ik daar wel voor natuurlijk.
En anders zorg ik daar wel voor natuurlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Arjant2 op 31-05-2017 09:17 ]
En dan in totaal duurder uit zijn als de adviesprijsViper® schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:23:
6 euro verzending voor sokken
gewoon plat slaan en door de brievenbus

Hier ook (work)driel24 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:45:
vreemd.....
Staat een code in het forum van ibood voor gratis verzenden.Viper® schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:23:
6 euro verzending voor sokken
gewoon plat slaan en door de brievenbus
Let op! is maar 1x te gebruiken per gebruiker
Ik heb al genoeg sokken

Hier ook firewall voor oizo.... op de algemene wifi werkt het dan weer wel, maar met een PC zonder Wifi kan ik daar niet mee verbinden.
[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 31-05-2017 09:35 ]
Ja poep, moet ik gaan zoekenMDsvs schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:32:
[...]
Staat een code in het forum van ibood voor gratis verzenden.![]()
Let op! is maar 1x te gebruiken per gebruiker
Hmm, die curver ziet er best interessant uit
Profit> > > iBOOD deelt uit !! < < <
Code voor gratis verzenden, voor Nederlandse iBOODers: L8BU9JAVGADMAY4
Code voor gratis verzenden, voor Belgische iBOODers: DC2U9JAVHK9ZBYK
Let op: een code is maar eenmalig te gebruiken.
Deze vouchercode is al gereserveerd.

kut nu zijn ze weg.
[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 31-05-2017 09:39 ]
was maar 1x te gebruiken

[ Voor 34% gewijzigd door Zspirit op 31-05-2017 09:41 ]
Geen goeie deal, die Philips OneBlade. Bij MediaMarkt is 'ie 34,99 en dan kun je m zelf ophalen (dus geen verzendkosten).
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Bij mij werkte de code wel gewoon, ruim nadat jij postte. Misschien een paar keer proberen te valideren?
Bij mij ook niet, nog helemaal niks besteld verder.Michielgb schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:55:
[...]
Bij mij werkte de code wel gewoon, ruim nadat jij postte. Misschien een paar keer proberen te valideren?
Maar mogelijk was het product net uitverkocht en geeft hij daarom die melding
Echt veel leuke/ goede deals heb ik dusver nog niet gezien.timovd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:55:
Geen goeie deal, die Philips OneBlade. Bij MediaMarkt is 'ie 34,99 en dan kun je m zelf ophalen (dus geen verzendkosten).

Bedankt, wilde hem gaan kopen maar kon geen gratis verzend code vinden dus vond het niet de moeite waard. Maar dan bestel ik hem liever bij de mediamarkt inderdaad!timovd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:55:
Cave_Boy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:56:
[...]
Echt veel leuke/ goede deals heb ik dusver nog niet gezien.
Zonder verzendkosten was het wel oke geweest.tomdg schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:58:
[...]
Bedankt, wilde hem gaan kopen maar kon geen gratis verzend code vinden dus vond het niet de moeite waard. Maar dan bestel ik hem liever bij de mediamarkt inderdaad!
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
alles onder de €30 is oke zonder verzendkosten
Klopt, kon helaas geen werkende code vinden, maar vind het voor zo'n relatief klein bedrag altijd zonde om dan nog 6 euro extra te betalen voor verzenden.
Ik ben nu mn winkelwagen aan het vullen ( de vrouw heeft ibood ontdekt )
Laat haar ook even de pricewatch ontdekken voor het te laat is
Dit is een van de beste boormachines ooit gemaakt.
voor 15 euro ben ik wel heel benieuwd jaNotSoSteady schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:38:
Dit is een van de beste boormachines ooit gemaakt.
Op zoek naar een nieuwe klopboormachine? Dan zit de zoektocht er bij deze officieel op.
Annuleren kan altijd nogGabberPiet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:37:
Laat haar ook even de pricewatch ontdekken voor het te laat is
Had er gestaan op zoek naar een goede klopboormachine, zoek dan verderNotSoSteady schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:39:
[...]
Op zoek naar een nieuwe klopboormachine? Dan zit de zoektocht er bij deze officieel op.
Ze bedoelen waarschijnlijk het handvatKevinT schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:40:
Deze boormachine kan gewoon links -EN- rechtsom!
Impressive!
Of als je het boortje met de hand links of rechtsom kan draaien.
Ik zou hem bijna kopen, puur om uit te kunnen lenen aan vrienden en bekenden
[ Voor 38% gewijzigd door Viper® op 31-05-2017 10:42 ]
-dubbelpost- SCHEIZE WEG SCHNELL SCHNELL
[ Voor 93% gewijzigd door Viper® op 31-05-2017 10:41 ]
door kinderen gemaakt in verwegistan
Proficiat, u mankeert niets aan uw ogen
)
Ben ik nu gek of probeert deze tweakert ook een mooi slaatje uit de Hunt te slaan?
https://tweakers.net/aanbod/user/126495/
Ben ik nu gek of probeert deze tweakert ook een mooi slaatje uit de Hunt te slaan?
https://tweakers.net/aanbod/user/126495/
[ Voor 59% gewijzigd door GabberPiet op 31-05-2017 11:11 ]
Ben wel benieuwd wanneer er weer een box komt
was gister zeer snel, maar toch te laat.
Wat betreft de klopboormachine van 15 euro, ik had hem gekocht als de couponcode voor gratis verzending nog even gewerkt had haha. Wat kan er mis gaan voor die 15 euro
Wat betreft de klopboormachine van 15 euro, ik had hem gekocht als de couponcode voor gratis verzending nog even gewerkt had haha. Wat kan er mis gaan voor die 15 euro
If it ain't broke, don't fix it
ULTRA SUPER DUPER SNELLE 1,6GHZ processor!
Man man, wat kunnen ze die dingen toch altijd aanprijzen als goddelijke objecten
Man man, wat kunnen ze die dingen toch altijd aanprijzen als goddelijke objecten
Wat ik altijd mooi vind, is dat ze mensen altijd wijs maken alsof een betere router jou opeens 500mbit gaat geven. Als je een 20mbit verbinding hebt zal het niet ineens sneller gaan door een nieuwe router te kopen
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
ik heb het idee dat de laptops en dure TVs niet zo lopen.
Waar haal je die link dan vandaan.
Lijkt niet echt te werken
Flash sale.. Maar bij mij nog steeds aan het laden..Zspirit schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:41:
[...]
Waar haal je die link dan vandaan.
Lijkt niet echt te werken
Code 2 gebruikt. Bedankt!W4rner schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:41:
Voor de liefhebber twee keer gratis verzending tijdens de ibood hunt.
Je merkt gewoon aan de lag dat er ergens een box opduikt....
3x bij betalen -> Uitverkocht! Ik zou beter iets anders doen met men tijd haha ;-)
heel de flash sale is niet meer te bereiken
Pff had hem in winkelwagen, maar de knoppen waren grijs en de muis een rood rondje

[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 31-05-2017 12:02 ]
What the .... Das balen...WhySoSerious? schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:44:
[...]
Pff had hem in winkelwagen, maar de knoppen waren grijs en de muis een rood rondje
Afbeelding
Zelf deze keer proberen voor de 100 box.
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 31-05-2017 12:03 ]
Kan nu ook niks afrekenen.
Lopen de gewone aanbiedingen door, ken je ze niet kopen!

Bij het horloge zijn de knoppen wel oranje hierRangerBoB schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:48:
Kan nu ook niks afrekenen.

[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 31-05-2017 11:51 ]
er staat een bijl in de flashBundin schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:35:
Inderdaad, zaklamp, bijltje, of ander nuttig gereedschap is welkom. Ik merk dat ik burgerlijk word, ooit wachtte ik op speakers, receivers en andere elektronica...
Ik makkelijk door naar de captcha, makkelijk op click and pay, dan toont hij een scherm "we verwerken je betaling" met een dynamisch cirkeltje die toont dat de site nog laadt. Na 5 minuten laden; winkelmandje leeg, terwijl ik al in verbinding was met paypal om dan effectief te betalen.
Dit kan toch niet anders dan dat ze dit programmeren om zo te werken?
Was die box via de frontpage? Ik heb 'm niet zien voorbijkomen, bleef staan op buikspierding.
Nope in de flashMichidez schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:52:
Was die box via de frontpage? Ik heb 'm niet zien voorbijkomen, bleef staan op buikspierding.

Ah, geen idee dat die beesten daar ook voorbij kwamen.
bij mij precies hetzelfde na een tijdje verwerken je bestaling, foutmelding en winkelwagentje leegBramVanha schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:51:
Ik makkelijk door naar de captcha, makkelijk op click and pay, dan toont hij een scherm "we verwerken je betaling" met een dynamisch cirkeltje die toont dat de site nog laadt. Na 5 minuten laden; winkelmandje leeg, terwijl ik al in verbinding was met paypal om dan effectief te betalen.
Ik dacht oprecht, nou als ze het al verwerken dan moet het wel binnen zijn toch? Maar zelf dan niet..Japieh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:54:
[...]
bij mij precies hetzelfde na een tijdje verwerken je bestaling, foutmelding en winkelwagentje leeg
Wie zocht er ook alweer ballonnen? Nu in de hunt! 48 stuks.
En nog keuzeopties ookBaZnGaNL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:56:
Wie zocht er ook alweer ballonnen? Nu in de hunt! 48 stuks.
haha ja dat dacht ik ook maar nee hoor weer een foutmeldingBramVanha schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Ik dacht oprecht, nou als ze het al verwerken dan moet het wel binnen zijn toch? Maar zelf dan niet..
net 60x AA en 60x AAA besteld flash is mega traag
( via de app gedaan op de site kom ik niet in de flash )
( via de app gedaan op de site kom ik niet in de flash )
Flash is traag omdat iedereen nog zit te f5en in de hoop op een box van 5 minuten terug. Heel erritant.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.