Ik vond hem nog snel, soms komt de eerste pas na 20 uur hunten.Family Guy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:18:
[...]
Pas één geweest in 15,5 uur tijd. Even er voor gaan zitten zal dus een lastige worden.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Heb op de Android app dit keer wederom geen notificatie gehad.Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:18:
Mijn vorige (1ste) box had ik via de flash sale waarvan ik van te voren een push notification kreeg.
Dus tip: installeer de app en zet push notifications aan (werkte de vorige keer dacht ik alleen met ios)
Steam ID = Ackerfiets
is dit dan niet wat om mee te beginnen?iFailzor schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:43:
Hmm jammer dat er geen Phantom 3 langskomt, ik vind de Phantom 4 toch net iets te duur als eerste drone.
http://www.ibood.com/nl/n...oys-v393-quadcopter.html#
of een 2de hands ARDrone 2.0?
[ Voor 22% gewijzigd door Tinusvolkel op 30-05-2017 15:56 ]
Echt wat heeft dat voor nut, als ze maar 1 op voorraad hebben.
http://ibood.oizopower.nl/
[ Voor 11% gewijzigd door Tinusvolkel op 30-05-2017 16:05 ]
Volgens mij werkt die niet goed, pizza deal zie ik daar niet eens.Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:03:
gewoon deze site van een mede tweaker gebruiken:
Hier staan alleen de deals welke niet zijn uitverkocht.WhySoSerious? schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Volgens mij werkt die niet goed, pizza deal zie ik daar niet eens.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
ik zie een blanco pagina met wat tekst boven aan...BaZnGaNL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:07:
[...]
Hier staan alleen de deals welke niet zijn uitverkocht.
Ik had ooit een 150 euro box, maar menig 100 euro box was beter.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:24:
Een box van 200 of 250 zou ook leuk zijn, maar dan moet er wel ECHT wat leuks in zitten
Dan zal de box er wel snel aankomenHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:13:
We gaan weer thuis verder hunten, eerst even 45min zonder mobile!
Hier ook niets..... (zojuist een klacht van de netwerkbeheerder gehad van vanwege veel trafficWhySoSerious? schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Volgens mij werkt die niet goed, pizza deal zie ik daar niet eens.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Wat zit je teveel t f5'en? want zo hard zou dat toch niet moeten gaan.driel24 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:18:
[...]
Hier ook niets..... (zojuist een klacht van de netwerkbeheerder gehad van vanwege veel traffic)
Hij wil de box voor zichzelf natuurlijk. Wees blij dat je nog bij ibood kan tijdens werktijdZspirit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:23:
[...]
Wat zit je teveel t f5'en? want zo hard zou dat toch niet moeten gaan.
En sneller binnen!Viper® schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:31:
Artikel 10 euro, verzendkosten 5,95
aliexpress, artikel 1 dollar, free shipping
Ik had de website open op mijn telefoon vanwege het pingeltje.Zspirit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:23:
[...]
Wat zit je teveel t f5'en? want zo hard zou dat toch niet moeten gaan.
Krijg ik door dat er "een" samsung ontzettend veel data genereerd.
Site is misschien niet helemaal ok.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Nee niet op de iPhone maar ze kondigden het aan in een live uitzending en op hun Facebook paginapvnzoest schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:47:
Heeft iemand met de Iphone app van Ibood nog een push bericht gekregen vanmorgen dat de box eraan kwam? (rond 11:00 uur oid) ???
Nope, wel een status update op FB.pvnzoest schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:47:
Heeft iemand met de Iphone app van Ibood nog een push bericht gekregen vanmorgen dat de box eraan kwam? (rond 11:00 uur oid) ???
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Op de gewonnen dozen na waarschijnlijk
Zijn daar zelf een stelletje "Dikke Dozen" omdat ze nog steeds die server-load niet gefixed hebben. Amazon cloud of Azure kost voor 2-3 daagjes echt niet zoveel hoor...miicker schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:00:
Ik verwacht trouwens niet dat er deze hunt €50,- dozen komen, aangezien vorige hunt de €100 doezen XL in de naam hadden, nu is het gewoon "Dikke Doos". Dus waarschijnlijk geen L dozen.
Op de gewonnen dozen na waarschijnlijk
Ja, dat kan natuurlijk niet.TerrorSource schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:02:
[...]
Zijn daar zelf een stelletje "Dikke Dozen" omdat ze nog steeds die server-load niet gefixed hebben. Amazon cloud of Azure kost voor 2-3 daagjes echt niet zoveel hoor...
Dan krijgen de mensen die als eerste klikken ook echt de dozen.
Nu is het gewoon spannender!
Die site laat bij mij nu al 20 minuten twee jassen als laatste product zien. Terwijl op iBood zelf wel elke keer nieuwe producten live komen (met een eigen alarmpje).Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:03:
gewoon deze site van mede tweaker @MrOizo2005 gebruiken:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb het afgelopen half uur toch een flinke update voorbij zien komen op deze site, dus hier werkt hij wel.barrymossel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:22:
[...]
Die site laat bij mij nu al 20 minuten twee jassen als laatste product zien. Terwijl op iBood zelf wel elke keer nieuwe producten live komen (met een eigen alarmpje).
Misschien is hij browser afhankelijk? ik gebruik iig chrome.
Hier staat ie bij mij al een hele tijd op... Ook na CTRL+F5 (in Chrome).Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:26:
[...]
Heb het afgelopen half uur toch een flinke update voorbij zien komen op deze site, dus hier werkt hij wel.

IE, Edge en Chrome hier, allemaal vast op die 2 jassen.Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:26:
[...]
Heb het afgelopen half uur toch een flinke update voorbij zien komen op deze site, dus hier werkt hij wel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 624753
Balen, had nog gehoopt op goede deals voor tv/wasmachine/e-readerSinergyX schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:23:
Wat is hier precies vandaag de dag nog hunt aan dat hele ibood? Buiten die paar mazzeltjes die bij server overbelasting toch niet te krijgen zijn, is alles krap 1-5 euro goedkoper dan bij de normale grote jongens al te vinden.
Maar gewoon wachten dus op een mediamarkt btw vrije dagen oid.
En na een refresh staan die jassen er weer.
[ Voor 19% gewijzigd door barrymossel op 30-05-2017 17:44 ]
Producten staan in het overzicht:
Heb zaterdag me doos al!
https://docs.google.com/s...wXrPlgYM/edit?usp=sharing
Er zijn idd meerdere horloges toegevoegd (die niet de moeite waard zijn) maar was meer een bericht dat de site werkte, en bij een refresh word alles weer bij de rest gevoegd.barrymossel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:43:
Die zie ik dan weer niet, maar wel een paar andere horloges. Echt allemaal niet de moeite waard...
En na een refresh staan die jassen er weer.
Dus gewoon afwachten en niet refreshen
Congrats! Wat moest je ervoor doen?TerrorSource schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:44:
Ik heb net een Doos gewonnen van 10.6kg via HuntTV
Heb zaterdag me doos al!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
just wondering.. Heb je gegoogled op de gewichten of gewoon heel pro geraden?TerrorSource schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:44:
Ik heb net een Doos gewonnen van 10.6kg via HuntTV
Heb zaterdag me doos al!
Heel pro geraden. Terwijl ik halverwege de producten pas de livestream inschakeldepvnzoest schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:06:
[...]
just wondering.. Heb je gegoogled op de gewichten of gewoon heel pro geraden?
Kreeg de melding ook mijn app (Android)HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:05:
Ps ik krijg wel push via de app ( android ) over de flash refresh
70 inch zet je toch ook niet in de woonkamer? Zo'n kleine tv hoort in de slaapkamerbarrymossel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:38:
Die 70 inch LG TV lijkt toch wel een mooie aanbieding. Ergens in België 2200 euro en in NL bij Mediamarkt 3000 euro. Nu bij iBood 1800. Het is dat mijn vrouw van me gaat scheiden als ik een 70 inch TV in de woonkamer zet
Touché!miicker schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:39:
[...]
70 inch zet je toch ook niet in de woonkamer? Zo'n kleine tv hoort in de slaapkamer
Met vlagen. Nu doet ie het hier prima.imhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:47:
Is de website van iBood nog steeds zo traag, of ligt het aan mijn verbinding?
Bij mij lijkt het erop dat de hoofdpagina sneller herlaad dan de "sub" pagina..
Dit klinkt alsof er een Box is.imhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:47:
Is de website van iBood nog steeds zo traag, of ligt het aan mijn verbinding?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja dat is bij mij dus met vlagen. Nu niet, maar op andere momenten laden de productpagina's als dikke stront. Vooral de afbeeldingen.imhumannature schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:51:
[...]
Bij mij lijkt het erop dat de hoofdpagina sneller herlaad dan de "sub" pagina..
Wel 100 euro goedkoper dan bij MM.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:55:
Mooie laptop, maar wel buiten mijn budget
Merk: HP
Type: Pavillion 11.6” 2-In-1 (X360 11-U004ND)
Kleur: zwart/goud
Garantie: 2 jaar
goedkoper bij :
https://www.electrocorner...0GRi6xroU6pk8QhoCBzfw_wcB
[ Voor 35% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 30-05-2017 20:20 ]
Verhoogde kans op een IBOOD Box en meer top-deals! Mis het niet!
Die was al uitverkocht toe ie online kwam
Je was me net voorTinusvolkel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:56:
Net de volgende push notificatie binnen:
Verhoogde kans op een IBOOD Box en meer top-deals! Mis het niet!
Nope.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:00:
Kan ik de verzend kosten nog op één of andere manier combineren ( ondertussen 2 deals )
Meerdere deals uit de flash sale kun je combinerenHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:00:
Kan ik de verzend kosten nog op één of andere manier combineren ( ondertussen 2 deals )
geen one-click payment? want dan zou het wel goed moeten komenHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:03:
ik hang in checkout (Paypal)
Hier ook..HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:03:
ik hang in checkout (Paypal)
.

PSN ID: Beest41
Je hebt nog geen producten in je winkelmandje geplaatst.
Schiet op!''
Bleef tijden in had laadproces hangen. Grrr.
.
Ik blijf het prachtig vinden die 10 sec totale paniek en dan de rage!
Ach het blijft geluk hebbem
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Helemaal met je eens!Zspirit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:05:
[...]
Ik blijf het prachtig vinden die 10 sec totale paniek en dan de rage!
Ach het blijft geluk hebbem
O NEE, ik ben aan het relativeren, wat on-Nederlands!
Die gaan er gewoon uit jaHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:06:
vraag me af of er uberhaubt een box is uitgegaan ( ik was best rap )
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe stel je dat in one-click?Dennjos schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:07:
Bleef ook hangen in payment met one click. Op naar de volgende
.
ha dat zou me inderdaad niets verbazen. Maar in hoeverre is dit te doen, moet je aardig kunnen timen ofzo?beyazz06 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:07:
Site is overigens nog altijd over zen kop, lijkt wel alsof ibood bij het presenteren van de box de bandbreedte/capaciteit drastisch terug schroeft.

Anoniem: 879097
boe!!
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.