Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Heeft iemand nog een tip voor een goede optionfile? Ik kom er diverse tegen, maar het is lastig om nu te bepalen welke ook echt goed is. Wil gewoon zoveel mogelijk echte namen van clubs en spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:11
Ik heb Pesuniverse, en die is erg goed.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

https://www.reddit.com/r/...community_mega_pack_2018/

"Just drag it all onto a folder called WEPES, (you will need to import the competitions then teams after) and then on the import screen press 'Import teams' and then select all of the .ced files that don't start with an underscore (every other one basically)."

Als je het ZIP bestand uitpakt, dan krijg je al een WEPES mapje. Die kun je gewoon kopiëren en plakken in USB stick (FAT32) en in je PS4 drukken.

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Thnx voor de tips, ik ga ze eens bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Vandaag even op familie bezoek geweest en werd uitgedaagd om een potje fifa 18 te spelen.Ik had de demo al gespeeld en dat was voor mij de reden om de overstap naar pes te maken na jaren trouw fifa speler.
Ik moet zeggen dat ik alleen de kleur van het veld mooier vind dan bij pes en het commentaar.
Ongelooflijk dat Fifa nog zoveel fans heeft!
Pes is zoveel beter,dynamischer en realistischer naar mijn mening.
Ea sports ziet mij in ieder geval voorlopig niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Laatst online: 15:20
Vanavond toch voor het eerst in mijn leven zelf een rage-quit gedaan. 10 schoten waarvan 6 op doel en geen goal. Tegenstander gooit de bal 1x voor de pot in minuut 83; 1-0 en bijna direct daarna uit een corner 2-0.
Ze moeten echt iets doen aan die voorzetten (en als Ronaldo 3x binnen de 16 de bal op goal krijgt mag hij er ook echt wel een keer in al staat Buffon op goal).
Ik dacht dat dit soort onzin alleen in Fifa zat, maar PES is wat dat betreft niet (veel) beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Ik irriteer me aan de passes, druk je net iets te lang (omdat ik harder wil passen), past die te ver. Druk je net iets kort, komt die bij de tegenstander. De steekpasses worden ook meestal onderschept...
Of doe ik het nou telkens verkeerd? :)

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
Kwestie van timing, wat zijn je controller instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
Ik zit ook af en toe met het passen te kloten, maar heb alle ondersteuning uitstaan en heb eerlijk gezegd wel vaak het idee dat de fout bij mezelf ligt. Ik vind alleen persoonlijk dat de bal wel erg makkelijk over de zijlijn of achterlijn rolt.
De steekpass wordt ook bij mij vaak onderschept en af en toe besluit een speler om een bal zomaar door te laten rollen ipv dat hij de bal gewoon aanneemt.

voor de rest ben ik meer dan tevreden over deze PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
scrappy.doo schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:44:
Vanavond toch voor het eerst in mijn leven zelf een rage-quit gedaan. 10 schoten waarvan 6 op doel en geen goal. Tegenstander gooit de bal 1x voor de pot in minuut 83; 1-0 en bijna direct daarna uit een corner 2-0.
Ze moeten echt iets doen aan die voorzetten (en als Ronaldo 3x binnen de 16 de bal op goal krijgt mag hij er ook echt wel een keer in al staat Buffon op goal).
Ik dacht dat dit soort onzin alleen in Fifa zat, maar PES is wat dat betreft niet (veel) beter.
Kijk naar "real-life". Ook lijkt het zo, niet elke bal die Ronaldo schiet is een doelpunt, en het zit in sommige wedstrijden bij hem ook wel is tegen. Maradona schiet ze er bij mij ook lang niet allemaal in.
En wie zijn kansen niet af maakt.. je kent het gezegde ;)

Veel pases in het echt schieten ook wel is onder een voetje door, of zijn te hard / niet zuiver etc.. Niet elke pass is perfect, dus dat moet in PES ook niet zo zijn (meer reactie op @roelieboelie en @Excentriekegast )

Ik gisteren ook. Na 75 min 2-0 voor, binnen 5 min 2-2 (hun enigste schoten op goal!)
ik maak 3-2 in min. 87, hun nog met alles of niets 3-3 in blessure tijd.
Frustrerend, maar gebeurt in het echt toch ook wel is. (speel alleen maar MyClub trouwens)
Bij mij gaan met Dzeko ook niet alle voorzetten erin, ik begrijp niet dat mensen anders meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 05:15:
[...]

Kijk naar "real-life". Ook lijkt het zo, niet elke bal die Ronaldo schiet is een doelpunt, en het zit in sommige wedstrijden bij hem ook wel is tegen. Maradona schiet ze er bij mij ook lang niet allemaal in.
En wie zijn kansen niet af maakt.. je kent het gezegde ;)

Veel pases in het echt schieten ook wel is onder een voetje door, of zijn te hard / niet zuiver etc.. Niet elke pass is perfect, dus dat moet in PES ook niet zo zijn (meer reactie op @roelieboelie en @Excentriekegast )

Ik gisteren ook. Na 75 min 2-0 voor, binnen 5 min 2-2 (hun enigste schoten op goal!)
ik maak 3-2 in min. 87, hun nog met alles of niets 3-3 in blessure tijd.
Frustrerend, maar gebeurt in het echt toch ook wel is. (speel alleen maar MyClub trouwens)
Bij mij gaan met Dzeko ook niet alle voorzetten erin, ik begrijp niet dat mensen anders meemaken.
Dat het allemaal in het echt ook wel eens zo gaat is prima. Behalve:
1) Dit is niet echt, dit is een videogame.
2) In het echt wordt er niet voor 80% uit voorzetten hoog voor de pot gescoort.

Ik speel ook uitsluitend MyClub, maar het lijkt haast net zo'n erge RNG te zijn als FUT. Afijn, ik zal me over dit verlies heenzetten en (net als in het echt) de schouders er nog eens onder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
scrappy.doo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:55:
[...]

Dat het allemaal in het echt ook wel eens zo gaat is prima. Behalve:
1) Dit is niet echt, dit is een videogame.
2) In het echt wordt er niet voor 80% uit voorzetten hoog voor de pot gescoort.

Ik speel ook uitsluitend MyClub, maar het lijkt haast net zo'n erge RNG te zijn als FUT. Afijn, ik zal me over dit verlies heenzetten en (net als in het echt) de schouders er nog eens onder zetten.
Ik heb dit echt niet en mijn tegenstander valt alleen over de flanken aan en ik heb mijn verdediging net voor de middenlijn staan. Ik probeer altijd de voorzet eruit te halen en dan kan je het inperken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
News About Upcoming Gameplay Patch
After receiving feedback from our users, a patch will be released this month to fix the issues below:
Cursor change
improved player selection
COM fouls
increased aggression for COM defence and foul call balance
Goalkeepers
reaction to variety of shots balanced, with keepers more likely to catch slow balls that do not necessarily have to be deflected
Defender AI
the final line AI decisions are improved in balance

All changes result in a more enjoyable and improved experience for all users.
We will be releasing more details next week, including information of exciting new content coming to PES 2018.
We thank all our fans for the continued feedback and support to help improve the game!

Bron: https://www.konami.com/wepes/2018/eu/en/topic/datapack_2_pre

Ik ben zeer benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 02-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dat is goed nieuws :) Dat zijn letterlijk alle problemen die ik heb met de game. Behalve de verdediger AI, dat is prima handmatig te managen vind ik. Al doen de backs soms wel gekke dingen zoals stil gaan staan op het middenveld in plaats van hun man te dekken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
Noodzakelijke patch, ik speel wel weer een paar potjes als hij uit is. Jammer genoeg geen fix voor de laser accurate free kicks van de COM maar dat is geen showstopper voor mij.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Michie23 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:55:
[...]

Ik heb dit echt niet en mijn tegenstander valt alleen over de flanken aan en ik heb mijn verdediging net voor de middenlijn staan. Ik probeer altijd de voorzet eruit te halen en dan kan je het inperken.
Ik heb dit inderdaad ook niet.
Plus 'clearen' (vierkantje met de PS) om met hoge ballen in de pot duels te winnen is zeer nuttig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
Ik kom wel weer terug als we een paar patches verder zijn. Ik had 1 puntje nodig om de challenge te winnen en dat is dan ook wel gelukt, maar kom op zeg:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3YGqKfH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
scrappy.doo schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:23:
Ik kom wel weer terug als we een paar patches verder zijn. Ik had 1 puntje nodig om de challenge te winnen en dat is dan ook wel gelukt, maar kom op zeg:
[afbeelding]
Nja.. je was beter :*)

Maar toch, 25 schoten, en maar 6 op doel.
Als dit structureel zo is, doe je toch echt iets niet goed met afwerken op goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Paul.tjuh1986 schreef op maandag 6 november 2017 @ 05:28:
[...]

Nja.. je was beter :*)

Maar toch, 25 schoten, en maar 6 op doel.
Als dit structureel zo is, doe je toch echt iets niet goed met afwerken op goal.
Nee mijn ratio is niet structureel zo, maar de paal en lat heb ik deze pot ook 8x geraakt en dat telt niet als op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
scrappy.doo schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:20:
[...]

de paal en lat heb ik deze pot ook 8x geraakt en dat telt niet als op doel.
ah.. dat wist ik niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 06-11-2017 07:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik ben bezig met een patch om de jupiler league in PES 2018 te krijgen.
Ik heb alle officiele logo's en tenue's gemaakt en geimporteert.
Ik moet alleen nog alle officiele spelersnamen/stadions/managers toevoegen
Ik heb de ruimte gebruikt van de engelse 2e divisie en heb dus de eredivisie op de premier league gemaakt, en de premier league staat nu op de plek van de eredivisie, zo kunnen jupiler league clubs promoveren en degraderen. :*)

Mocht er nog interesse zijn voor de volledige afgemaakte patch, dan zal ik hem afmaken maar anders houd ik het voor eigen gebruik.
Screenshots op aanvraag/

Ik ontwerp ook custom shirts voor PES 2018 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:46
Lijkt me vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
op welke speelsnelheid spelen jullie trouwens? Ik ben nu even naar -1 gegaan en ik moet zeggen dat me dit prima bevalt. De bal is wat langer onderweg, in mijn ogen realistischer, maar de snelheid van de spelers is gelijk gebleven lijkt het. Hierdoor rollen er minder voor het oog haalbare ballen over de zijlijn. Ook lijk je meer controle over de bal te hebben doordat het allemaal wat minder gehaast overkomt. het is ff wennen , maar ik geef het zeker een kans totdat de nieuwe datapack uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Op dit forum https://forums.pesfan.com...r-all-combos-you-can-make is er iemand die een scout tool heeft gemaakt, alle scouts invoeren en dan kun je zien voor welke spelers je de juiste combo's hebt, of waar je nog 1 of 2 scouts voor nodig hebt.
Super handig, zo ben ik uiteindelijk aan Philippe Coutinho gekomen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:46:
Hallo Allemaal,

Ik heb de ruimte gebruikt van de engelse 2e divisie en heb dus de eredivisie op de premier league gemaakt, en de premier league staat nu op de plek van de eredivisie, zo kunnen jupiler league clubs promoveren en degraderen. :*)

Mocht er nog interesse zijn voor de volledige afgemaakte patch, dan zal ik hem afmaken maar anders houd ik het voor eigen gebruik.
Screenshots op aanvraag/

Erg tof! Hoe doe je dat dan met spelers statistieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
David Beckham vanaf volgende week.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sticky_fingers
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-06 20:12
Vraagje: sinds een windows update rond 10 oktober werkt PES niet meer. Bij opstart komt de melding "Pro evolution soccer werkt niet meer". Zijn er meer mensen in dit forum die daar last van hebben? Konami geeft niet thuis in ieder geval. Systeemeisen zijn max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Sticky_fingers

Aankomende dinsdag de 14de is het weer de maandelijkse Windows update.

Dan worden er weer wat zaken gefixed in Windows 10.

Misschien dat je probleem dan verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Is er eigenlijk al iets bekend over een patch met Emirates Stadium erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Iemand enig idee waarom ik in Online Divisions niet gewoon kan filteren op mensen rondom mijn eigen rating? Nu kom ik als 300 tegenover 800 a 850 te staan, niet leuk!

Én waarom laten spelers een bal (voorbij) rollen, terwijl ze deze makkelijk aan kunnen nemen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
Gameplay patch en Data pack 2 komen donderdag.
Granaatappel schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:53:
Is er eigenlijk al iets bekend over een patch met Emirates Stadium erin?
Die zit ook in Data pack 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoe bevalt deze editie op de pc? Is online nu eindelijk fatsoenlijk speelbaar? Voor de rest is het dezelfde game als op de consoles begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Segafreak83 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:06:
Iemand enig idee waarom ik in Online Divisions niet gewoon kan filteren op mensen rondom mijn eigen rating? Nu kom ik als 300 tegenover 800 a 850 te staan, niet leuk!
Je team strength is misschien 4 of 5 sterren?
Ook in begin van de match kun je je voorkeuren kiezen.
Én waarom laten spelers een bal (voorbij) rollen, terwijl ze deze makkelijk aan kunnen nemen??
Dit heb ik ook al meer gemeld. Dit is heel irritant!
Vooral in het gevalt waneer de bal niet voor een bepaalde speler bedoeld is, maar het gewoon logisch is dat de andere speler de bal aanneemt.

[ Voor 11% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 20-11-2017 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
merk nog bar weinig van de nieuwe gameplay patch. ofschoon ik zeer te spreken ben over deze PES mag het best wat fysieker aan de CPU kant. Niks mis met een wat steviger potje pes mits de scheidsrechter er ook adequaat op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39

offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door RobertoBravo op 21-11-2017 01:42 . Reden: Offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
roeleboelie schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:20:
merk nog bar weinig van de nieuwe gameplay patch. ofschoon ik zeer te spreken ben over deze PES mag het best wat fysieker aan de CPU kant. Niks mis met een wat steviger potje pes mits de scheidsrechter er ook adequaat op reageert.
Ik merk ook vrij weinig van de update. Hoogstens het player switchen lijkt nu wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Deruxian schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:32:
Hoe bevalt deze editie op de pc? Is online nu eindelijk fatsoenlijk speelbaar? Voor de rest is het dezelfde game als op de consoles begreep ik
Stiekem vraag ik het nog een keer; zit er sterk aan te denken hem te kopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:46:
Hallo Allemaal,

Screenshots op aanvraag/

Ben erg benieuwd: is het nog gelukt met de file en is deze deelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-_ratjetoe_-_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-10-2024
Vroeger was ik enorm fan van PES, maar PES2017 heb ik veel minder gespeeld dan ik had verwacht. Vond de gameplay een beetje saai met veel 0-0 en 1-0 wedstrijden (speel tegen AI).

Is dit spel t.o.v. 2017 een vooruitgang offline? Of is opnieuw het eennaghoogste niveau te makkelijk en het hoogste niveau te moeilijk / saai zoals je veel hoorde bij 2017.

Misschien kan ik beter overstappen naar FIFA omdat ik minder bereid ben veel tijd een game te besteden. Kan me voorstellen dat PES vooral leuker wordt als je het veel speelt, terwijl FIFA een makkelijke instapper is omdat het zo afgesteld is op de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
@Verwijderd ik ben ook erg benieuwd naar de Jupiler league patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 21:01
Goedemiddag allen, ik zit te twijfelen om PES aan te schaffen aangezien die nu voor een mooie prijs in de aanbieding is. In Fifa is het mogelijk om een eigen competitie of bekertoernooi(is maar net hoe je het wil noemen) op te zetten met bijvoorbeeld 3 of 4 teams. Is dit in PES ook mogelijk? Ik kan mij herinneren dat het in de edite van PES EURO 2016 niet mogelijk is. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Dit is zeker mogelijk dit doe ik elk weekend. Je moet dan de konami cup aanvinken. 4 teams kiezen met 4 spelers.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
welke option file is de 'option file der option files' op de ps4 ? ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kwam er niet uit. welke is het meest complete ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 21:01
Falastine schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:07:
Dit is zeker mogelijk dit doe ik elk weekend. Je moet dan de konami cup aanvinken. 4 teams kiezen met 4 spelers.
Bedankt voor je reactie, dan schaf ik hem nog snel ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Deruxian schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:13:
[...]

Stiekem vraag ik het nog een keer; zit er sterk aan te denken hem te kopen:)
Ik ben er erg tevreden mee, ik heb voor het eerst het idee dat hij niet minder dan de console versie is en ook patchfiles worden fijn door de community ontwikkeld en bijgehouden :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met z'n tweeën op dezelfde console coop tegen twee anderen online te spelen?
Ik heb inmiddels iets gevonden, maar dan is de ander geloof ik verplicht om op zijn eigen psn account in te loggen, kan je daar omheen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo1888
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-11-2023
Hallo,

Ik heb nu ook PES 2018 aangeschaft alleen als ik de patch probeer te importeren krijg ik steeds de melding gegevens importeren niet mogelijk. Ik wordt er echt stapelgek van, ben al de hele ochtend bezig :) :) :)

Wilt er iemand mij helpen door eventueel een priveberichtje te sturen. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

lennox-06 schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:28:
welke option file is de 'option file der option files' op de ps4 ? ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kwam er niet uit. welke is het meest complete ?
Ik gebruik zelf die van PES Universe. Ze vragen wel een kleine vergoeding, maar daar heb je wel het hele jaar updates voor. Inmiddels hebben ze ook een Classic Team-patch uitgerold met daarin historische ploegen zoals het Ajax van Louis van Gaal of het Real Madrid van de Galacticos.

Binnenkort komt versie 3 van de option file uit met weer nieuwe competities e.d. Het kost dan wel een tientje, maar hun content maakt het meer dan waar voor je geld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
hugo1888 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:34:
Hallo,

Ik heb nu ook PES 2018 aangeschaft alleen als ik de patch probeer te importeren krijg ik steeds de melding gegevens importeren niet mogelijk. Ik wordt er echt stapelgek van, ben al de hele ochtend bezig :) :) :)

Wilt er iemand mij helpen door eventueel een priveberichtje te sturen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Op de PS4? Of PC?
Ik moest ze competitie (uit me hoofd) doen destijds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

Weet iemand van jullie of er ook een nieuwe website is van PES Holland. De huidige (oude (?)) site ziet er uitgestorven uit met allerlei Vietnamese reclamereacties er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Ok ik speel een spannende online (challenge) pot, kom 0-1 achter, maak de 1-1 in de 2e helft en in de laatste minuten van de verlenging de verlossende 2-1. Mijn tegenstander volgt, blijkbaar, met een rage quit want ik krijg de melding over dat de verbinding tussen mij en hem is uitgevallen.....

en nu telt die hele pot niet!?!?!? Wat is dat nu dan weer.

-edit-

Gisteren dacht ik nog dat hij misschien net voordat ik de verlossende 2-1 maakte al de verbinding had verbroken, zodat het aan de server kant misschien nog 1-1 lijkt.
Vandaag echter krijg ik een rage-quitter nadat ik de 3-0 maak en ook nu telt de pot niet mee. Sorry hoor, maar dit is echt exit PES voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door scrappy.doo op 19-12-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Pes 2018 ps4 gekocht, patch geïnstalleerd.
Waarom kunnen we geen toernooi spelen samen met 2 man?

Kan ik wel normaal spelen als ik geen patch gebruik?
Terug het spel wegvegen en terug installeren dan?

[ Voor 35% gewijzigd door C00P op 27-12-2017 16:58 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreDre
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-02 12:44
Massri92 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:35:
Weet iemand van jullie of er ook een nieuwe website is van PES Holland. De huidige (oude (?)) site ziet er uitgestorven uit met allerlei Vietnamese reclamereacties er op.
Iemand?

Verder lijkt het erop dat 2vs2 online echt uitgestorven is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Lijkt er meer op dat dit forum topic is uitgestorven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Iedereen zit in de Whatsapp app haha

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Nou goed, laten we weer wat leven in de brouwerij brengen.

Hoe zit het met jullie teams in myClub?
Focus me vooral niet meer op het ballen schouwspel, maar meer op de training van me spelers. Zeker nu een agent maar 10 coins kost, en je ze krijg door de acties gaande.
Vindt me main team prima zo, ook omdat ik niet persé een vijf sterren team wil (krijg je allemaal van die te goede tegenstanders, zo goed ben ik niet ;) ..)

--- Maradona (86 SS) --- Benzema (87 CF) --- Mbappé (85 SS)
--- Silva (89 AMF) ---
--- Tig.. (80 CM) -- Gundogan (85 CM)
-- T Herndandez (83 LB) -- Bonucci (88 CB) -- Manolas (84 CB) -- Azpelicuata (82 RB)
-- Alison (81 GK) --

Dit Tig. (ben zijn naam kwijt), wordt een goeie. Was level 1, nu level 16 en al 80. Die brouw ik nog wel even door.
Mbappé kun je ook nog wel even mee door (tot lvl 70 ofzo)

Verder op de bank
- Mignolet (80)
- Lindelov (81)
- Smalling (83)
- Martial (82)
- Pizzi (81)
- Hulk (83)
- Firmino (84)

Verder is mijn tweede team (3 sterren) vooral level 1 gouden ballen die ik "opleid" voor het eerste team.
Speel hier regelmatig mee, zodat ik kan switchen wanneer een team moe is.

[ Voor 8% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 10-01-2018 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
scrappy.doo schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:11:
Ok ik speel een spannende online (challenge) pot, kom 0-1 achter, maak de 1-1 in de 2e helft en in de laatste minuten van de verlenging de verlossende 2-1. Mijn tegenstander volgt, blijkbaar, met een rage quit want ik krijg de melding over dat de verbinding tussen mij en hem is uitgevallen.....

en nu telt die hele pot niet!?!?!? Wat is dat nu dan weer.

-edit-

Gisteren dacht ik nog dat hij misschien net voordat ik de verlossende 2-1 maakte al de verbinding had verbroken, zodat het aan de server kant misschien nog 1-1 lijkt.
Vandaag echter krijg ik een rage-quitter nadat ik de 3-0 maak en ook nu telt de pot niet mee. Sorry hoor, maar dit is echt exit PES voor mij.
Arrgh dit had ik gisteren ook. Stond gewoon met 4-0 voor. Ga ervanuit dat het incidenteel is :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vindt @Harribo eigenlijk van PES 2018? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Harribo is overgestapt naar fifa.
Haakte bij de demo van pes 2018 al af. Stoorde mij aan de motoriek van de spelers.

Maar jullie kunnen nu rustig discussiëren zonder mij :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Harribo is overgestapt naar fifa.
Haakte bij de demo van pes 2018 al af. Stoorde mij aan de motoriek van de spelers.

Maar jullie kunnen nu rustig discussiëren zonder mij :-)
Jammer, de volledige versie was al stukken beter dan de demo, en er zijn ook al weer updates! Ik zou het een kans geven hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:31:
[...]

Jammer, de volledige versie was al stukken beter dan de demo, en er zijn ook al weer updates! Ik zou het een kans geven hoor. ;)
Alleen al gezien de overweldigende stilte in dit topic moet je hem toch een beetje gelijk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Mwa, meestal was het een aantal maanden na release alleen nog maar gezever over cheat ai hier, dus de stilte zegt niet alles ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
Ik zit al over de 200 uur en ik heb geen idee waar ik het over zou moeten hebben :P Het is gewoon een erg goede game, waarschijnlijk de beste voetbalgame die ik ooit heb gespeeld.

Het is jammer dat de game verder geen support krijgt na de launch, behalve een handvol balance/transfer updates. Als we in PES 2019 precies dezelfde gameplay krijgen, maar met veel meer content en een betere presentatie, zou ik het niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:31:
[...]

Mmm misschien doe ik dat nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
ik ben het ook helemaal eens met Avioto. Ik geniet echt van deze PES, erg weinig te klagen. Het passen gaat al een stuk beter bij mij, puur omdat ik veel speel. Het scoren is geen vanzelfsprekendheid doordat de CPU vrij sterk verdedigd, maar ook hier zie ik verbeteringen langzaamaan. Dat maakt PES ook veel beter dan een FIFA, ik kan hier een jaar meedoen, waar ik bij FIFA na een paar maanden al uitgespeeld was. Dat is overigens een EA probleem, aangezien ik dat met de NHL serie ook heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 13-09 22:51
Ik ben 41 jaar, dus speel niet zo veel games meer, heel vroeger pes, dan paar jaar fifa en dan vele jaren niets.
Tot een paar maanden geleden een collega regelmatig langs kwam en we fifa speelden, na een paar uur was ik het beu en stelde ik voor om een film te kijken.

Ik wist dat het zoveel beter kon en heb gewoon pes online gekocht, nu zitten we hier (2 40+ jarigen) net als 2 klein kinderen te juichen als we een mooie aanval opzetten en het lukt, we gamen soms 8 uur op een hele avond/nacht en niemand stelt voor om een film te kijken.

Mijn ervaring is dat pes zoveel dichter bij echt voetballen aanleunt, bij fifa komt het veel meer scripted over.

Regelmatig dat we zeggen, awel deze aanval gebeurt nooit bij fifa, en dat is ook zo.
Alleen die menu's, zo traag, en dan een kampioenschap beginnen met 2 man in dezelfde ploeg, zo onduidelijk waar je dat moet selecteren.
Het voetbal zelf is pes zovele malen beter, menu's en al de rest is fifa veel beter.

Jammer dat pes niet wat bekender is, mensen die echt voetbal spelen moeten toch door hebben dat pes veel meer geeft dan fifa?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomrs
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-03 21:14
Je hebt daar gelijk in, maar het feit dat er minder europese competities zijn en je 'alles' met option files moet doen stoort me.
De gameplay zelf is idd beter. Al speel ik nu zelf enkel fifa, na vorig jaar enkel PES te hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
C00P schreef op zondag 4 februari 2018 @ 04:56:
Ik ben 41 jaar, dus speel niet zo veel games meer, heel vroeger pes, dan paar jaar fifa en dan vele jaren niets.
Tot een paar maanden geleden een collega regelmatig langs kwam en we fifa speelden, na een paar uur was ik het beu en stelde ik voor om een film te kijken.

Ik wist dat het zoveel beter kon en heb gewoon pes online gekocht, nu zitten we hier (2 40+ jarigen) net als 2 klein kinderen te juichen als we een mooie aanval opzetten en het lukt, we gamen soms 8 uur op een hele avond/nacht en niemand stelt voor om een film te kijken.

Mijn ervaring is dat pes zoveel dichter bij echt voetballen aanleunt, bij fifa komt het veel meer scripted over.

Regelmatig dat we zeggen, awel deze aanval gebeurt nooit bij fifa, en dat is ook zo.
Alleen die menu's, zo traag, en dan een kampioenschap beginnen met 2 man in dezelfde ploeg, zo onduidelijk waar je dat moet selecteren.
Het voetbal zelf is pes zovele malen beter, menu's en al de rest is fifa veel beter.

Jammer dat pes niet wat bekender is, mensen die echt voetbal spelen moeten toch door hebben dat pes veel meer geeft dan fifa?
_/-\o_ Amen _/-\o_
Helemaal mee eens.

Heb zelf ook niet veel tijd om te gamen, maar een potje voetbal vindt ik al jaaaren erg leuk.
Heb vorig jaar nog Fifa 17 geprobeerd, maar werd niet enthousiast.
Blijf PES heerlijk vinden, en speel alleen MyClub. Gister nog Zico gedraait >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Ik speel dit jaar voor het eerst pro evolution na jaren trouw FIFA speler.
Nog geen moment spijt gehad en met de option file van pes universe is het helemaal super😃Enige minpunt is inderdaad de trage laadschermen en dat ik 65/70 % van mijn goals met het hoofd scoor.
Maar nog steeds veel beter en meer plezier dan bij Fifa😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Laatst online: 11:32
scrappy.doo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Alleen al gezien de overweldigende stilte in dit topic moet je hem toch een beetje gelijk geven.
We zitten met een stel van hier in een appgroep :-P best leuk al heb ik hem wel op mute staan omdat er soms 600+ berichten in een uur zijn...

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
maswa1414 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:33:
Ik speel dit jaar voor het eerst pro evolution na jaren trouw FIFA speler.
Nog geen moment spijt gehad en met de option file van pes universe is het helemaal super😃Enige minpunt is inderdaad de trage laadschermen en dat ik 65/70 % van mijn goals met het hoofd scoor.
Maar nog steeds veel beter en meer plezier dan bij Fifa😃
Ik ben ermee gestopt vanwege het grote aantal headers. Het is hierdoor de minst realistische PES in jaren geworden. Jammer, want het veldspel is uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om op prof niveau te spelen?

Ik speel nu op gemiddeld niveau met wedstrijden van 3-0 winst gemiddeld.

Ik wil graag winnen op prof niveau, maar ik wil eerst jullie tips horen voor ik dat probeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:45:

Ik wil graag winnen op prof niveau, maar ik wil eerst jullie tips horen voor ik dat probeer.
1. Niet rennen
2. Korte paasjes
3. Wegdraaien van de tegenstander wanneer je de bal aangespeeld krijgt

[ Voor 9% gewijzigd door Knetterhard op 20-02-2018 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Knetterhard schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:10:
[...]

1. Niet rennen
2. Korte paasjes
3. Wegdraaien van de tegenstander wanneer je de bal aangespeeld krijgt
1. Niet rennen soms rennen, rennen/stoppen/langzaam/rennen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:45:

8)7 Is dit de nieuwe generatie? Eerst tips op internet verzamelen voordat je uberhaupt probeert een niveau hoger te spelen? Gebeuren er allemaal vervelende dingen als je een potje verliest ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mensen.

Net een potje PES 2018 gedaan op prof niveau.

Met Ajax gespeeld en met 2-0 gewonnen van ADO Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 14-09 10:54
Hier nog een tevreden overstapper van Fifa naar PES. Speelt bij vlagen heerlijk en veel onvoorspelbaarder dan Fifa. Mij valt alleen het verschil tussen de online en offline gameplay op, offline is alles zeer 'snappy' en vloeiend. Online lijkt alles een beetje in slowmotion te gaan ofzo, samen met het feit dat ik veel eerder een knop moet indrukken voordat de actie volgt. Herkennen meer mensen dit?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Nu online
Tom. C schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:21:
Hier nog een tevreden overstapper van Fifa naar PES. Speelt bij vlagen heerlijk en veel onvoorspelbaarder dan Fifa. Mij valt alleen het verschil tussen de online en offline gameplay op, offline is alles zeer 'snappy' en vloeiend. Online lijkt alles een beetje in slowmotion te gaan ofzo, samen met het feit dat ik veel eerder een knop moet indrukken voordat de actie volgt. Herkennen meer mensen dit?
Ja, ik herken dit zeker. Vind het online gedeelte dan echt een stuk minder aantrekkelijk. Jammer, want offline speelt het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 14-09 10:54
Granaatappel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 03:49:
[...]

Ja, ik herken dit zeker. Vind het online gedeelte dan echt een stuk minder aantrekkelijk. Jammer, want offline speelt het geweldig.
Dat is mooi! (Of eigenlijk niet) Ik mag er dus vanuit gaan dat het niet te verhelpen is?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik was al een tijdje op zoek naar PES 2018 (ps4) voor een scherpe prijs, hij is nu 20 euro op de PSN store! Voor de mensen die hem nog willen kopen en mee zaten te lurken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Booth schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:12:
Ik was al een tijdje op zoek naar PES 2018 (ps4) voor een scherpe prijs, hij is nu 20 euro op de PSN store! Voor de mensen die hem nog willen kopen en mee zaten te lurken
25 euro zie ik, geen 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Barcelona editie is €25. Gewone is €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Nu online
Tom. C schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:06:
[...]

Dat is mooi! (Of eigenlijk niet) Ik mag er dus vanuit gaan dat het niet te verhelpen is?
Ben bang van niet.. is al sinds de release. Vind toch wel erg jammer. Heb het idee dat ik ‘mijn manier van spelen’ niet kan toepassen in het online gedeelte. Voelt te stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
SR8 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:21:
Barcelona editie is €25. Gewone is €20.
Ahh ja ik zie het, thanks. Jammer dat er geen option file is met Jupiler League, dat zou echt prachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Even een vraagje over de master league, hoe ervaren jullie de transfermarkt? Ik heb het idee dat ik niet echt grote slagen kan slaan. Als ik een jong talent scout en deze een beetje beter maak gaat de marktwaarde wel omhoog, maar het huidige contract lijkt niks uit te maken. In de career van fifa kon ik spelers soms voor tientallen miljoenen verkopen omdat ik ze voor lange tijd had vastgelegd en een grote club ze toch wilde hebben. Als een speler nu nog 1,5 jaar contract heeft willen andere teams al niet eens meer de marktwaarde betalen. Het idee van een afkoopsom vind ik wel leuk bedacht, maar als je deze iets boven de huidige marktwaarde van de speler instelt willen ze al niet meer tekenen. Dit terwijl ik natuurlijk verwacht bij een talent dat z'n waarde in de komende twee jaar enorm zal stijgen. Dan ga ik m niet met een afkoopsom van zn huidige waarde een contract geven.

Schat ik mn spelers te hoog in? Of heeft het te maken met de reputatie van mn club? (vitesse, eerste seizoen). Of is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Granaatappel schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Ben bang van niet.. is al sinds de release. Vind toch wel erg jammer. Heb het idee dat ik ‘mijn manier van spelen’ niet kan toepassen in het online gedeelte. Voelt te stroperig.
erg jammer, maar bij FIFA had ik dit ook, terwijl ik graag ook wel de MyClub wilde spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
DirtyBird schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:37:
Even een vraagje over de master league, hoe ervaren jullie de transfermarkt? Ik heb het idee dat ik niet echt grote slagen kan slaan. Als ik een jong talent scout en deze een beetje beter maak gaat de marktwaarde wel omhoog, maar het huidige contract lijkt niks uit te maken. In de career van fifa kon ik spelers soms voor tientallen miljoenen verkopen omdat ik ze voor lange tijd had vastgelegd en een grote club ze toch wilde hebben. Als een speler nu nog 1,5 jaar contract heeft willen andere teams al niet eens meer de marktwaarde betalen. Het idee van een afkoopsom vind ik wel leuk bedacht, maar als je deze iets boven de huidige marktwaarde van de speler instelt willen ze al niet meer tekenen. Dit terwijl ik natuurlijk verwacht bij een talent dat z'n waarde in de komende twee jaar enorm zal stijgen. Dan ga ik m niet met een afkoopsom van zn huidige waarde een contract geven.

Schat ik mn spelers te hoog in? Of heeft het te maken met de reputatie van mn club? (vitesse, eerste seizoen). Of is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden?
Ik neem eerlijk gezegd altijd wel een redelijke topclub (Liverpool) en kan binnen 2 seizoenen eigenlijk al mijn gewenste spelers binnenhalen. Ik verkoop wel standaard een hoop spelers in het eerste seizoen om een beetje aan geld te kunnen komen en haal dan vaak transfervrije spelers en ik laat goed scouten zodat ik goede spelers voor niet al te duur kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Nou ik heb m weer gedeïnstalleerd. Op prof niveau win ik met vitesse in een keer de europaleague en de eredivisie met 89 punten. 1 niveau hoger en excelsior speelt als barca, passes zijn ineens niet meer strak en een bal wegwerken van de achterlijn is onmogelijk. Nooit meer pes voor mij. Zo, dat is eruit.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DirtyBird

Met FIFA is het ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fifa dat ziet er echt niet uit en ja vind dat konami ook wel eens veranderingen mag door voeren want vaak krijg je zilveren bal en moet je zien wat je er voor moet doen ik wil meer gouden ballen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Weer slecht licentie nieuws voor PES: Na 10 jaar raken ze na dit seizoen de UEFA licenties kwijt, dus CL, EL en Super Cup.

https://twitter.com/konamieu/status/986576341242966016

[ Voor 4% gewijzigd door Avioto op 18-04-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
Avioto schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:01:
Weer slecht licentie nieuws voor PES: Na 10 jaar raken ze na dit seizoen de UEFA licenties kwijt, dus CL, EL en Super Cup.

https://twitter.com/konamieu/status/986576341242966016
Hier heb je alleen last van als je deze modus speelt?
Persoonlijk nog nooit gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
Sleeon schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:21:
[...]

Hier heb je alleen last van als je deze modus speelt?
Persoonlijk nog nooit gedaan.
Het komt gewoon helemaal niet meer voor in PES vanaf 2019.

Volgens Adam Bhatti is het "part of the plan", wat ik me echt niet kan voorstellen :P

En hij is weer erg enthousiast over de toekomst, zoals gewoonlijk:
https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/986732917169647616

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Adam Bhatti is een charlatan, niemand in PES land neemt die man nog serieus.
Dit is een groot verlies voor iedere echte voetballiefhebber.

EA is veel beter in het promoten van games dan KONAMI dus wat denk je
dat er gebeurt als FIFA ook deze UEFA licenties krijgt?

Wat is KONAMI's plan dan? Het creëren van een tv serie met nieuwe animatie helden
en die in de nieuwe PES stoppen als vervanging van echte voetballers? |:(

Het enige wat PES nu nog heeft is een hogere fun factor en iets betere gameplay, het laatste
trouwens ook alleen maar omdat FIFA te conservatief is op dit gebied.

Nogmaals dit is niet alleen een verlies voor de PES gamer maar voor iedere gamer puur alleen
al vanuit de concurrentieverhouding. Verwacht namelijk niet dat PES opeens met nieuwe grote
andere licenties aan komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een negativiteit allemaal. Het is toegestaan om gewoon over te stappen op FIFA hè. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Overstappen naar een bagger spel? Ik ben gestopt met voetbalspellen toen PES2010 langs kwam en de serie een paar jaar in de dumpster deed. Vanaf 2015 weer gaan spelen, 2016 en met name 2017 vond ik weer erg goed.

Helaas vind ik PES2018 een tegenvaller. Het spel schaalt niet goed door met de moeilijkheidsniveaus. Op Professional win ik alles en is 75% van mijn goals een header. Op Top Player echter schiet ik nog geen gat in een natte krant. Onrealistisch en niet leuk. Jammer, want het veldspel is ongeëvenaard in 2018, beste uit de serie.

Wat het verlies van de licenses betekent, op zich lig ik daar niet wakker van omdat ik toch alleen ML speel. Het is echter een teken aan de wand dat Konami PES gewoon geen prioriteit geeft. Dat is het begin van het einde. Minder investeringen betekent stilstand, niet alleen in de presentatie van het spel maar ook in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:55:
Wat een negativiteit allemaal. Het is toegestaan om gewoon over te stappen op FIFA hè. :+
Ik ben PES gamer van het eerste uur en schets gewoon de realiteit en dan ben ik negatief?

Overstappen naar FIFA? Ik geloof niet dat je de essentie van mijn post begrijpt maar dat geeft niet.
Gezien de reacties zijn er wel meer mensen naïef hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knap dat je al precies weet hoe het zich gaat ontwikkelen in de toekomst. Als je je druk maakt om de licenties, dan speel je al vanaf het eerste uur het verkeerde spel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik wou je mister wiseguy noemen maar als je niet begrijpt dat het om een concurrentiepositie gaat dan gaat die term niet op. Welke grote licenties denk jij dat de PES gamers er voor terug gaan krijgen? Het is namelijk toch "part of the plan" volgens meneer Bhatti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Laten we eerst maar afwachten wat ze met PES 2019 doen. Wegvallen van licenties vind ik niet zo'n ramp, die kan je er zo weer in modden. Ik hoop dat ze wat leuks en nieuw verzinnen om dit op te vangen.

Overstappen naar Fifa is geen optie wat mij betreft, gameplay is nog steeds een drama daar.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste