Wanneer is nu de pre-order te downloaden? de 27ste of de 28ste?
Qua gameplay zie ik weinig verandering, miss ietwat vloeiender?
Volgens mij zijn de grootste verschillen de game modus ipv game play? maja over 2 dagen kan ik meer zeggen :-)
Volgens mij zijn de grootste verschillen de game modus ipv game play? maja over 2 dagen kan ik meer zeggen :-)
Hoe kan je nou gameplay beoordelen zonder het zelf te spelen? Meerdere gasten die de game/demo hebben gespeeld hebben het over een flinke wijziging, meer vrijheid en dergelijke. Wacht nou eerst maar op de demo.
PSN: Sluuz
Verwijderd
Morgen de demo. Ik heb zin in een goed potje voetbal en heb de game al gepreordered voor mijn PS4 Pro.
Morgen, als de store wordt geupdate.
Of nu, als je een NZ account aanmaakt op je PS4 en inlogt in de NZ store...
Of nu, als je een NZ account aanmaakt op je PS4 en inlogt in de NZ store...
[ Voor 52% gewijzigd door Sluuz op 07-08-2018 15:48 ]
Verwijderd
Oh wauw, lekker slim...Sluuz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:29:
Hij is er al in de NZ store trouwens...

Verwijderd
Ziet er ook erg goed uit. Moet wel zeggen dat de snelheid wat lager ligt. Dat vind ik zelf wel jammerVerwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:33:
[...]
Oh wauw, lekker slim...Inmiddels binnen en paar potjes gespeeld. Ziet er top uit en voelt net allemaal wat soepeler.
Ben erg benieuwd naar de demo. Vanavond na het werk direct even installeren op zowel PS4 Pro als Xbox One X om verschil te bekijken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
WijsneusSluuz schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:39:
Playstore? Op Android?
Natuurlijk op https://store.playstation.com/
Eerste indruk, tempo iets omlaag, maar ik vind dat totaal niet erg! ik ga hem bestellen :-)
Ook lukken dribbels vaker met Mané en Salah op volle snelheid, dat lukte me in PES2018 bijna niet.
Dingen die zo nog mogen verbeteren
- Het schieten op goal, duurt me iets te lang
- Hij speelt de bal vaker naar een speler die ik niet wil (deze zal nog wel aangepast worden, denk ik)
Liefst niet, passen is wat vrijer geworden. Graag zo houden. Meer oefenen dus om hem bij de juiste te krijgen.DaYwaLkUr schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:09:
[...]
- Hij speelt de bal vaker naar een speler die ik niet wil (deze zal nog wel aangepast worden, denk ik)
First impressions video van de demo:
En ondertussen ook te downloaden via steam:
https://store.steampowere...RO_EVOLUTION_SOCCER_2019/
En ondertussen ook te downloaden via steam:
https://store.steampowere...RO_EVOLUTION_SOCCER_2019/
[ Voor 37% gewijzigd door Exocet op 08-08-2018 19:30 ]
Speelt lekker wegens en ziet er prachtig uit in 4K HDR op zowel PS4 Pro als Xbox One X.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blies jullie ps4 pro ook zo hard tijdens de demo ? en dat bij een simpel voetbalspelletje ?? man man, ik hoop dat ze dit wel gaan fixen..
[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 09-08-2018 14:45 ]
Verwijderd
Het spel is leuk, al een tijd geen PES gespeeld ben sinds Fifa08 een FIFA speler, daarvoor wel altijd PES maar hoe dribbel je nu het beste de tegenstander zoek als hij vol pressing aankomt stormen? Gebruik trouwens wel de Alternative settings op een Xbox one X.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 15:33 ]
Verwijderd
Ik heb er al een tiental potjes opzitten in de PES 2019 beta (Solo).
Iemand tips hoe makkelijk te scoren op prof niveau in PES 2019.
In de vorige PES spellen deed ik altijd via de vleugels een hoge voorzet en dan kon ik inkoppen.
Dit werkt niet meer in PES 2019, dus moet ik een nieuwe makkelijke keuze om te scoren hebben.
In de vorige PES spellen deed ik altijd via de vleugels een hoge voorzet en dan kon ik inkoppen.
Dit werkt niet meer in PES 2019, dus moet ik een nieuwe makkelijke keuze om te scoren hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:19:

Is dit een serieuze vraag? Ik hoop het niet. In 2018 waren de voorzetten way overpowered. Ik hoop niet dat er deze keer weer een softgoal manier gevonden wordt.
Tips om te scoren op prof niveau: oefenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 10-08-2018 08:23 ]
Verwijderd
@Sluuz
Nu lukt het me gewoon niet meer om op die manier te scoren.
Ik moet in PES 2019 gewoon weer een manier vinden om te scoren.
Dat gaat voor mij flink oefenen worden in PES 2019 dus.
De demo teams zijn ook allemaal even goed.
De 30ste ga ik flink oefenen op prof niveau met Ajax tegen de Graafschap.
het leukste is om er zelf achter te komen lijkt mij ? ik probeer sowieso niet constant op dezelfde manier te scoren maar probeer andere wegen te vinden. anders is het ook maar zo saai..Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:47:
@Sluuz
Precies, er zijn talloze manieren om te scoren. Het is juist niet leuk als er een manier is waarop je bijna altijd scoort. Dat heeft niks met voetbal te maken, slaat nergens op en voelt als een cheat.
In de allereerste FIFA ('94 op de SNES) kon je schuin op goal aflopen en hem altijd in de kruising knallen. In FIFA 98 kon je altijd met een omhaal scoren en in PES 2018 dus heel vaak uit een voorzet. Het verpest een game voor mij als er zoiets in zit. Zeker online.
In de allereerste FIFA ('94 op de SNES) kon je schuin op goal aflopen en hem altijd in de kruising knallen. In FIFA 98 kon je altijd met een omhaal scoren en in PES 2018 dus heel vaak uit een voorzet. Het verpest een game voor mij als er zoiets in zit. Zeker online.
Verwijderd
Ik ben de laatste twee jaren pas echt serieus gaan voetballen op de PS4 Pro.
Dat allemaal met mijn favoriet PES en sinds dit jaar speel ik op prof niveau.
Ik kan dan ook niet wachten op de 30ste en flink te gaan oefenen en scoren.
PES 2019 lijkt wat moeilijker te gaan worden dan de vorige delen,
maar dan zit ik ook op mijn puntje van mijn stoel met flink gejuich als ik scoor.
maar dan zit ik ook op mijn puntje van mijn stoel met flink gejuich als ik scoor.
Versnellen kan met double tap op de sprint knop. Dit kun je ook al drukken voor je de bal hebt ontvangen, zodat je direct versnelt bij het eerste contact. Maar ik gebruik dit meestal nadat ik me eerst heb vrijgespeeld met een schijnbeweging dmv een truckje, of R2 dribbel, of gewoon met de linker stick. Daarna double tap sprint als je ruimte voor je hebt.Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:17:
Het spel is leuk, al een tijd geen PES gespeeld ben sinds Fifa08 een FIFA speler, daarvoor wel altijd PES maar hoe dribbel je nu het beste de tegenstander zoek als hij vol pressing aankomt stormen? Gebruik trouwens wel de Alternative settings op een Xbox one X.
PSN: Mondaatje
Prof niveau is leuk vr de eerste weken tot n maand als je geregeld speelt, top player is zelfs nog redelijk makkelijk te doen. Super star vond ik dan weer net iets te 'meedogenloos' in versie 2018Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:
Ik ben de laatste twee jaren pas echt serieus gaan voetballen op de PS4 Pro.
Dat was juist het grote probleem van 2018. Is nu weg lijkt het en dat is goed nieuws.Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:19:
Ook grappig dat de comp nu schwalbes maakt. En er geel voor krijgt. Kan je dit zelf ook doen? Zat al FIFA 99 trouwens.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zelf schwalbes kunnen maken zit er al enkele jaren in, weet niet exact hoelang al. Dat de AI zelf ook schwalbes maakt heb ik in PES 2018 in de ML ook al een tweetal keer meegemaakt, telkens geel voor degene die zich liet vallen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:44:
[...]
Dat was juist het grote probleem van 2018. Is nu weg lijkt het en dat is goed nieuws.
Ook grappig dat de comp nu schwalbes maakt. En er geel voor krijgt. Kan je dit zelf ook doen? Zat al FIFA 99 trouwens.
Verwijderd
Ben het deels wel met hem eens, heb meerdere potjes online gespeeld met pes 2019. Maar het scoren is bijna onmogelijk gemaakt, waarmee voor mij de fun er een beetje uit is. Het is zoveel moeilijker dan pes 2018 dat ik elk potje online verlies. Als je een voetbalgame wil maken die toegankelijk is voor veel mensen waardoor je de verkopen omhoog wil gooien dan moet je niet een game maken waarbij het bijna onmogelijk is om te scoren. Ik heb pes 2019 gepreordered maar heb er misschien toch een beetje spijt van. Pes 2018 vond ik echt heel goed, ook vrienden van mij die fifa speelde vonden deze versie ook erg leuk. Alleen door de moeilijkheidsgraad van pes 2019 is dat voor mij nu helemaal weg.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:44:
[...]
Dat was juist het grote probleem van 2018. Is nu weg lijkt het en dat is goed nieuws.
Maar dat geldt ook voor het passen, driekwart van de ballen komen niet meer aan. Je moet zo precies passen in dit spel, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik zie dit trouwens ook online, ik probeer een pass te maken maar lukt niet en de bal wordt onderschept en vice versa. Waardoor je bijna het middenveld niet overkomt omdat het passen bij niemand lukt. Hopelijk vinden ze hier nog een balans in na de final release...
Edit: Als ik offline speel en de speelsnelheid één balkje hoger zet dan vind ik het weer heel fijn spelen. De standaard speelsnelheid is gewoon te traag.
Grootste probleem zit hem in online, daar is de handelingssnelheid zo laag dat je de bal niet eens kan aannemen en je bent hem al kwijt.offline heb ik hier geen problemen mee door de snelheid iets te verhogen. Online is alles zo traag als een slak. Het lijkt dan ook input lag te zijn waar meer gebruikers over klagen. Er zit ook verschil tussen verschillende potjes, lijkt erop als de verbinding slecht is dat de input lag ook heel slecht wordt, waardoor het bijna onspeelbaar wordt. Hopelijk wordt dit nog opgelost.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2018 14:06 ]
Dat wist ik niet, ik heb heel wat potjes 2018 gespeeld maar het nooit meegemaakt.TiezZ_BE schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:40:
[...]
Zelf schwalbes kunnen maken zit er al enkele jaren in, weet niet exact hoelang al. Dat de AI zelf ook schwalbes maakt heb ik in PES 2018 in de ML ook al een tweetal keer meegemaakt, telkens geel voor degene die zich liet vallen.
Wat betreft dat het moeilijker is online, dat kan ik niet beoordelen omdat ik zelden online speel, vooral ML. Het was op professional wel lastig om te scoren inderdaad maar ik kon het achterin daarentegen ook goed dicht houden. Behoudend spelen loont, zoeken naar de vrije man ook. Kortom, meer realisme, voor mij is dat een positief punt.
O man. Ik hoop niet dat Konami naar jou luistert om de game aan te passen.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
Ben het deels wel met hem eens, heb meerdere potjes online gespeeld met pes 2019. Maar het scoren is bijna onmogelijk gemaakt, waarmee voor mij de fun er een beetje uit is. Het is zoveel moeilijker dan pes 2018 dat ik elk potje online verlies. Als je een voetbalgame wil maken die toegankelijk is voor veel mensen waardoor je de verkopen omhoog wil gooien dan moet je niet een game maken waarbij het bijna onmogelijk is om te scoren. Ik heb pes 2019 gepreordered maar heb er misschien toch een beetje spijt van. Pes 2018 vond ik echt heel goed, ook vrienden van mij die fifa speelde vonden deze versie ook erg leuk. Alleen door de moeilijkheidsgraad van pes 2019 is dat voor mij nu helemaal weg.
Maar dat geldt ook voor het passen, driekwart van de ballen komen niet meer aan. Je moet zo precies passen in dit spel, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik zie dit trouwens ook online, ik probeer een pass te maken maar lukt niet en de bal wordt onderschept en vice versa. Waardoor je bijna het middenveld niet overkomt omdat het passen bij niemand lukt. Hopelijk vinden ze hier nog een balans in na de final release...
Edit: Als ik offline speel en de speelsnelheid één balkje hoger zet dan vind ik het weer heel fijn spelen. De standaard speelsnelheid is gewoon te traag.
Grootste probleem zit hem in online, daar is de handelingssnelheid zo laag dat je de bal niet eens kan aannemen en je bent hem al kwijt.offline heb ik hier geen problemen mee door de snelheid iets te verhogen. Online is alles zo traag als een slak. Het lijkt dan ook input lag te zijn waar meer gebruikers over klagen. Er zit ook verschil tussen verschillende potjes, lijkt erop als de verbinding slecht is dat de input lag ook heel slecht wordt, waardoor het bijna onspeelbaar wordt. Hopelijk wordt dit nog opgelost.
Ja het passen is ietwat moeilijker gemaakt, maar in PES2018 was het echt dom op de passknop drukken en de bal kwam altijd aan. Totaal niet realistisch en totaal anders dan vroeger op de PS2 (toen de PES games subliem waren).
Je moet gewoon wat meer oefenen en niet blind een pass geven als je ziet dat er een tegenstander tussen staat. Wat je ook nog kan doen is je pass assist verhogen van level 1 (standaard) naar level 2 of 3. Dan kan je weer lekker pingpong passen zodat je binnen een paar passes voor de goal staat. Ik hoop juist dat ze online gaan zorgen dat ik dat niet tegen jou speel omdat het echt niks met skill te maken heeft.
Maar goed, misschien word ik oud en kan opa er slecht tegen dat games steeds simpeler worden.
Schwalbes zitten er trouwens al jaren in. Het is alleen heel moeilijk om er iets uit te halen (behalve een gele kaart). De knoppencombinatie wijzigt nog wel eens, maar het is iets met alle schouderknoppen indrukken en dan beide pookjes indrukken.
Het mag idd niet te makkelijk worden. 
Verwacht dat de uiteindelijke versie sowieso nog wel getweaked zal worden tov de demo.
Verwacht dat de uiteindelijke versie sowieso nog wel getweaked zal worden tov de demo.
Ik hoop niet dat ze de demo erg gaan aanpassen dit jaar simpel omdat ik na een paar potjes al helemaal om ben. de game ziet er fantastisch uit en het voelt heel realistisch aan. problemen met passen heb ik offline niet veel gehad op superstar of het moet zijn dat ik zelf al in de gaten had dat ik iets verkeerd deed. wel zaak om bij kort tik werk de knoppen maar heel even aan te raken anders is het al gauw te hard. het scoren, tja....dat valt nog niet mee, maar daarin ligt voor mij nu juist de uitdaging. winnen zal ook in de nieuwe pes niet mee gaan vallen en laten we eerlijk zijn....dat is toch juist het ingredient om er een jaar lang van te kunnen genieten? waar FIFA een spel is waar je na een maand of twee offline wel klaar was ben ik nu nog steeds niet uitgeleerd met PES 2018. Lastig? zeker.....waar voor je geld? absoluut!
De lage harde voorzet in de 16 meter komt ook niet meer snel aan :-)
Ik zag wel in het review filmpje van PES Universe dat de AI op Superstar heel passief/slecht was, dit zal wel aangepast worden neem ik aan?
In het begin had ik wel moeite met passen, nu ben ik al gewend. Ik vind ook dat je nu meer vrijheid hebt..
Ik zag wel in het review filmpje van PES Universe dat de AI op Superstar heel passief/slecht was, dit zal wel aangepast worden neem ik aan?
In het begin had ik wel moeite met passen, nu ben ik al gewend. Ik vind ook dat je nu meer vrijheid hebt..
Snap het commentaar van sommige mensen niet.
Ik vind deze PES een hele grote stap weer voorwaarts tegenover het vorige deel.
In het vorige deel voelde het iets meer flipperkast aan.
Tik, tik, tik en alles kon lekker snel.
Op zich niet erg, maar ergens mis ik dat realisme.
Nu ben ik juist bezig om te zoeken om een aanval op te zetten nu het spel iets vertraagd is.
En om nou alleen uit voorzetten te willen scoren?
Dat voelt gewoon aan als cheaten..
Blij dat ze dat eruit hebben gehaald.
Wederom snap ik weer waarom ik zo van PES houd..
Licenties meer of minder.. boeien.
Gameplay maakt een spel naar mijn mening leuk.
Enige positieve is dat er meer competities zijn en dat is leuk voor ML wat ik speel.
Ben trouwens wel benieuwd hoever de transfers zijn doorgevoerd tijdens de release?
In het vorige deel voelde het iets meer flipperkast aan.
Tik, tik, tik en alles kon lekker snel.
Op zich niet erg, maar ergens mis ik dat realisme.
Nu ben ik juist bezig om te zoeken om een aanval op te zetten nu het spel iets vertraagd is.
En om nou alleen uit voorzetten te willen scoren?
Blij dat ze dat eruit hebben gehaald.
Wederom snap ik weer waarom ik zo van PES houd..
Licenties meer of minder.. boeien.
Gameplay maakt een spel naar mijn mening leuk.
Enige positieve is dat er meer competities zijn en dat is leuk voor ML wat ik speel.
Ben trouwens wel benieuwd hoever de transfers zijn doorgevoerd tijdens de release?
Heb de demo niet eens geprobeerd tot nu, koop 't spel toch. En demo is toch nog beta, de tweaks zullen miniem zijn en doorgaans voor meer evenwicht zorgen.Granaatappel schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:21:
Snap het commentaar van sommige mensen niet.
....
Alsook wanneer ik de meeste reacties hier lees, en op internet/YouTube kijk, ziet het er allemaal goed uit tov wat ik verwachtte/hoopte.
Transfers zijn bij release zeer beperkt of zelfs niet doorgevoerd. Een mod na enkele weken lost dat wel op
[ Voor 10% gewijzigd door TiezZ_BE op 13-08-2018 18:48 ]
https://www.konami.com/wepes/2019/as/en-sg/page/bvbKonami Digital Entertainment About “PRO EVOLUTION SOCCER 2019”
June 1,2018
We sincerely appreciate your constant patronage to our products.
This notice is made in relation to the license for “PRO EVOLUTION SOCCER 2019”, which is now available for pre-orders.
Borussia Dortmund was included in some of the promotional assets of “PRO EVOLUTION SOCCER 2019”. Please note however that it can unfortunately not be included in the product.
KONAMI and Borussia Dortmund had a license agreement with respect to the use of Borussia Dortmund's logos, players, stadium and other features in KONAMI products until June 2020. However this agreement was prematurely terminated by Borussia Dortmund. KONAMI will not include Borussia Dortmund’s logos, players, stadium and other features in “PRO EVOLUTION SOCCER 2019”.
Please be assured that the PES series will continue to provide new ways to enjoy soccer through new partnerships with various clubs and leagues.
Thank you for your continued support of the series.
Niet zo boeiend, heel de Bundesliga moet toch door n mod gemaakt worden, en die competitie wordt altijd gedaan door de modders...
Check anders ff de datum van dat bericht. 1 juni 2018, oud nieuws jongens.
Dit slaat ook nergens op als ze ook 9 nieuwe leagues hebben die ze voorheen niet hadden.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:02:
Ze houden geen licentie over op deze manier.
[ Voor 79% gewijzigd door Sluuz op 14-08-2018 13:38 ]
iemand al zicht op een goede option file voor de PS4 versie van 2019?
Die van pesuniverse is de allerbeste. Kost je eenmalig ongeveer een tientje.
Daarvoor krijg je het hele jaar allerlei updates.
[ Voor 25% gewijzigd door Sluuz op 15-08-2018 09:11 ]
die is al te bestellen geloof ik toch? ervaringen mee qua bezorging etc? ik neem aan dat daar de bundesliga ook in zit?Sluuz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:11:
Ja kan je al kopen. Ze zeggen dat ze hem op day 1 klaar hebben, maar hun planning is soms niet helemaal realistisch. Vorig jaar zat de Bundesliga erin ja, maar pas in versie 2, dus niet gelijk vanaf het begin.
Bezorging? Je krijgt toegang tot de portal en dan kan je m daar downloaden. Dan op je mac/pc overzetten op usb stick, stick in je PS4 en importeren.
Bezorging? Je krijgt toegang tot de portal en dan kan je m daar downloaden. Dan op je mac/pc overzetten op usb stick, stick in je PS4 en importeren.
Verwijderd
Als je die dingen importeert op PES, gaan die logos enzo dan automatisch naar de clubs of moet je net als in PES 2016 alles per team instellen?
In PES2018 ging alles automatisch naar het juiste team. Je moest alleen in een lijst aangeven welke team je wilde importeren. Daarna was alles automatisch en kon je even 20 minuten weglopen en een glaasje ranja drinken.
@sluuz, heb jij het goldmembership? ik zit er ook over na te denken, ik gebruikte altijd gratis OF's maar ter ondersteuning van het modden mss toch maar eens wat geld eraan uitgeven.
ok, bedankt voor de tip. ik ga het ook maar eens proberen.
Waar gaan jullie hem bestellen? Volgens mij meest voordeligst is bij shop4nl, maar leveren die op tijd?
Denk ook dat ik 1yr abbo pak bij pesuniverse
Denk ook dat ik 1yr abbo pak bij pesuniverse
bol.com...die zijn wat duurder maar dan is ie op de dag van release binnen. vorig jaar via volgens mij shop4 wat goedkoper, maar 2 weken na release pas op de mat.....
2 weken? Twijfelde hem om daar te bestellen. Maar thanks, wordt denk ook maar bol.com danroeleboelie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:32:
bol.com...die zijn wat duurder maar dan is ie op de dag van release binnen. vorig jaar via volgens mij shop4 wat goedkoper, maar 2 weken na release pas op de mat.....
ja, dat was echt een hel.... als een klein jongetje elke dag met goede hoop op de mat kijken. enige voordeel was dat er meteen voldoende option files beschikbaar waren om te installeren...
Ik gebruik altijd PES World. Duurt soms iets langer maar de kits zijn van hoog niveau (imo beter dan PES universe) en alle updates zijn gratis,Sluuz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:11:
Nu gaan de geruchten dat ze de 2de divisies van Italië en Spanje eruit gesloopt hebben "om ruimte te maken voor de nieuwe divisies"... Dat is misschien wel het domste wat ik ooit gehoord heb
https://twitter.com/PTE_Patch/status/1030445540302118912
Het is ook altijd wat met die gasten.

Steam/XBL: Avioto
Het is zelfs officieel bevestigd.Avioto schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:00:
Nu gaan de geruchten dat ze de 2de divisies van Italië en Spanje eruit gesloopt hebben "om ruimte te maken voor de nieuwe divisies"... Dat is misschien wel het domste wat ik ooit gehoord heb![]()
Bron: https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/page/license_list
Wat een slechte zaak. Hele hoop hype creëren rondom de nieuwe leagues en dan stilletjes er weer 2 verwijderen zonder goede redenhotymoty schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:07:
[...]
Het is zelfs officieel bevestigd.
Bron: https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/page/license_list

Verwijderd
Oh nee, heeft PES wéér niet alle licenties!? 
Maar is wel echt schandalig, zo’n 1% van de PES-spelers gaan die competities ongetwijfeld heel erg missen.

Maar is wel echt schandalig, zo’n 1% van de PES-spelers gaan die competities ongetwijfeld heel erg missen.
Beetje flauw. Er is geen goede reden om de competities te verwijderen (die er al jaren inzitten btw) en het zo slecht te communiceren dat je erachter moet komen door een willekeurige tweet in het spaans. Ik vind het leuk om met een team in een 2de divisie te spelen in Master League en die keuze word nu wel heel klein, alleen Frankrijk en Engeland zijn nog over.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:42:
Oh nee, heeft PES wéér niet alle licenties!?
Verwijderd
Het is echt een geweldig spel om te spelen. Zeer van onder de indruk de nieuwe PES.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2018 17:31 ]
Verwijderd
Ik heb er al eerder voor gepleit, maar wanneer wordt er eens een PES 2019 topic gemaakt? Naar mijn idee kunnen normale accounts zoals ik niet een topic maken
Verwijderd
@Verwijderd
Als het goed is kun jij ook een PES 2019 topic aanmaken als die er nog niet is.
Doe je best zou ik zeggen.
Als het goed is kun jij ook een PES 2019 topic aanmaken als die er nog niet is.
Doe je best zou ik zeggen.
zou het nog wle mogelijk zijn om de bundesliga te implementeren nu er waarschijnlijk geen pesleagues met fantasyteams oid zijn?
Er is tot nu toe ook echt helemaal niks naar buiten gebracht of Master League weer een beetje vernieuwender is? Of heb ik iets gemist? Zou wel echt zonde zijn..
Vermoed van wel, desnoods wordt een andere (mindere) competitie vervangen voor de Bundesliga. Ligt er natuurlijk ook aan welke mod je gaat gebruikenroeleboelie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:28:
zou het nog wle mogelijk zijn om de bundesliga te implementeren nu er waarschijnlijk geen pesleagues met fantasyteams oid zijn?
Jawel wel iets bekend, 3 nieuwe features.Granaatappel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:37:
Er is tot nu toe ook echt helemaal niks naar buiten gebracht of Master League weer een beetje vernieuwender is? Of heb ik iets gemist? Zou wel echt zonde zijn..
Niet heel erg boeiend, wel goed voor de immersie.Pre-season featuring the International Champions Cup, improved negotiation for transfers and more licensed leagues. These 3 key changes will make you feel more like an actual manager.
Take part in the International Champions Cup before the season begins. Find your best 11, determine your strategy and finalise your tactics for the new campaign.
Geen idee wat dat in de praktijk gaat betekenen.Improved negotiation system and budget management. Added a re-sell and clean sheet options so that strategy is needed not only on the pitch but also with club management.
Opnieuw goed voor de immersie. Nodigt ook uit tot vaker switchen van team in de ML.Enjoy playing the newly added licensed leagues in Master League. All league regulations have been implemented, such as the Split System from the Scottish Premiership.
Dat zit er al een paar jaar in en kan wel wat verbeterd worden maar ik vermoed dat je na een seizoen of twee opnieuw wel alle soundbites vijf keer hebt zien langskomen.Addition of News Feed
A news feed will be added to the Master League menu that will host videos such as the press conference for a newly signed coach, winning a competition, being awarded an individual title and moments that highlight important milestones of the club you are managing.
Dit kan wel eens de belangrijkste change zijn. Een van de problemen van de ML is dat je eigen spelers veel sneller en verder ontwikkelen dan die van andere teams. Waarom zou je een ton geld uitgeven aan een superster als je zelf een speler kan kopen met medium skills en die in drie seizoenen tot Pele kan uitbouwen? Als ik ML speel dan heb ik in een paar seizoenen een team van halfgoden rondlopen waar geen Real, Chelsea of Barcelona tegenop kan. Je wil dan niet eens meer nieuwe spelers kopen want de jouwe zijn de best of the best. Het houdt je heel erg tegen om van team te wisselen want dat voelt dan eigenlijk als opnieuw beginnen.More accurate and realistic player development
Player development will be more accurate and realistic, supporting all new 11 new skills traits that were added to PES 2019. "GK skill" added to key training. Furthermore, there will be a function to distribute the degree of focus for each training item. Users will also be able to develop players according to their team strategy.
Benieuwd naar wat dat in de praktijk betekent. Transfersysteem kan in elk geval een hoop beter, het voelt toch grotendeels aan als trial and error nu.Flow of transfer negotiations
The general flow of transfer negotiations has changed so that conditions/terms will be known from the start.
Dit hadden we allemaal al, ik heb er nooit veel aandacht aan besteed. Vraag me af in hoeverre je er wat van terug ziet in de gameplay.Team Role and personality
Review each players personality traits. The personality of a player can be made up of from one of four personality traits, and their team role will be based on their personality.
New Team Role effects
New roles such as Rising Star, Bad Boy, and Superstar will be added to Team Role.
Alle stats van de spelers van Ajax en gezichten daarvan zijn bekend. Tadic, Blind en Bande zitten er nog niet bij. Er moet dus nog een team-update komen.
https://twitter.com/psnHakoom/status/1031362955584172033
Ik heb er zin in. Benieuwd op die team update op de dag van de release er al is. Snap anders de meerwaarde niet om het spel al uit te brengen.hotymoty schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:15:
Alle stats van de spelers van Ajax en gezichten daarvan zijn bekend. Tadic, Blind en Bande zitten er nog niet bij. Er moet dus nog een team-update komen.
Verwijderd
Ik hoop ook dat alles meteen geupdate is en het is nog maar 10 nachtjes slapen voor we los kunnen gaan.
Zeer onwaarschijnlijk, dat (transfers up to date bij release) was voorheen nooit het geval en nu is het zelfs nog vroeger uit...Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:44:
Ik hoop ook dat alles meteen geupdate is en het is nog maar 10 nachtjes slapen voor we los kunnen gaan.
Ik ben benieuwd hoe Konami het verlies van licentie van CL en EL hebben opgevangen. Ik hoop wel dat zij net als FIFA in voorgaande jaren ook een goede alternatieve Europese competitie hebben gemaakt. Bij FIFA hebben zij dat heel goed gedaan afgelopen jaren. Zelfs de bal leek erop.
Zal van de mod afhangen die je gebruikt. Het enige wat je dan nog moet missen is het tussenfilmpje en het officiële deuntje.hotymoty schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:31:
Ik ben benieuwd hoe Konami het verlies van licentie van CL en EL hebben opgevangen. Ik hoop wel dat zij net als FIFA in voorgaande jaren ook een goede alternatieve Europese competitie hebben gemaakt. Bij FIFA hebben zij dat heel goed gedaan afgelopen jaren. Zelfs de bal leek erop.
Xbox gebruikers hebben pech (geen mods)
Bij de PS4 valt hier toch ook niks aan te passen behalve het logo van de competitie?TiezZ_BE schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:43:
[...]
Zal van de mod afhangen die je gebruikt. Het enige wat je dan nog moet missen is het tussenfilmpje en het officiële deuntje.
Xbox gebruikers hebben pech (geen mods)
ik zag op twitter al een screenshot van een European Championship, ik vermoed een alternatief voor de champions league. maak ik me geen zorgen over. ik hoop alleen dat de bundesliga er naast alle andere grotere competities erin zit. van een russische en een zwitserse competitie loop ik minder warm.
Vind de Russische juist leuk. Zitten leuke spelers tussen.. Bundesliga wordt sowieso gefixt door een option file of mod. Vorig jaar zelfde verhaal.roeleboelie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:28:
ik zag op twitter al een screenshot van een European Championship, ik vermoed een alternatief voor de champions league. maak ik me geen zorgen over. ik hoop alleen dat de bundesliga er naast alle andere grotere competities erin zit. van een russische en een zwitserse competitie loop ik minder warm.
Wat moet er dan nog meer aangepast worden naast het logo en de naam vd competitie?Granaatappel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:49:
[...]
Bij de PS4 valt hier toch ook niks aan te passen behalve het logo van de competitie?
Het hele lay-out etc gebeuren zoals bij de PC heb je niet. Naam kan je ook veranderen op Xbox. Logo als enige niet dan. Klein detail maar goed. Is niet heel groot verschil tussen PS4 en XboxTiezZ_BE schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:48:
[...]
Wat moet er dan nog meer aangepast worden naast het logo en de naam vd competitie?
Wat ik dan niet begrijp. Is dat als ik tegen Barca (computer) speel in de demo, dan spelen zij heel erg defensief. Dat zie je naast de naamcursor dat een streepje blauw is en 1na laagste positie staat. Ik snap dat niet. Dat hoort toch niet?
Er is al bevestigd door Bhatti dat er nog genoeg "nep leagues" in zitten om te gebruiken voor een Bundesliga. Die komt er dus sowieso (via de Pesuniverse option file iig).
Konami heeft ook al bevestigd dat er een day 1 patch komt met alle transfers tot dan toe.
Tevens komt Pesuniverse met een day 1 option file.
Edit: raar dat de Johan Cruijff ArenA er in zit maar ook nog het "Hoofdstad stadion" wat feitelijk hetzelfde is.
Konami heeft ook al bevestigd dat er een day 1 patch komt met alle transfers tot dan toe.
Tevens komt Pesuniverse met een day 1 option file.
Edit: raar dat de Johan Cruijff ArenA er in zit maar ook nog het "Hoofdstad stadion" wat feitelijk hetzelfde is.
[ Voor 15% gewijzigd door Sluuz op 21-08-2018 08:29 ]
Verwijderd
Ga er maar gewoon van uit dat de transfers definitief gefixt zijn op de dag in de week na de release ( 6 september). Ten eerste je kent konami al langer dan vandaag dat ze langer doen over zon update als EA (zucht) en punt 2 , de turkse markt is dan ook definitief gesloten
Mja op Xbox zou ik het spel zelf niet spelen/kopen omdat je geen volledige mods kan implementeren. Daarop zijn de mod mogelijkheden idd nogal beperktGranaatappel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:09:
[...]
Het hele lay-out etc gebeuren zoals bij de PC heb je niet. Naam kan je ook veranderen op Xbox. Logo als enige niet dan. Klein detail maar goed. Is niet heel groot verschil tussen PS4 en Xbox
Hebben meer mensen last van de enorme herrie die de ps4 pro maakt? Na 2 potjes wordt het toch wel behoorlijk storend!!
Jup, hier ook. Alsof die aan het opstijgen is de hele tijd.Ananas_NL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:11:
Hebben meer mensen last van de enorme herrie die de ps4 pro maakt? Na 2 potjes wordt het toch wel behoorlijk storend!!

Verwijderd
De Xbox One X heeft dat niet. Wordt trouwens myclubs net zoals de vorige keer gratis online verstrekt of heb je het volledige spel nodig. Speel eigenlijk alleen maar fut dus als myclubs gratis beschikbaar wordt hoef ik het spel niet te halen. Iemand die het weet?
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 17:37 ]
Ik zie dat je hem in de US al de 28ste kan downloaden.
Wil ik ook! Aangezien ik de 30ste voor weken de hort op ben
Wil ik ook! Aangezien ik de 30ste voor weken de hort op ben
Hopen dat ze dit fixen voor het hele spel!Granaatappel schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:51:
[...]
Jup, hier ook. Alsof die aan het opstijgen is de hele tijd.
Ik heb een vraagje over de pc versie.
Bevat deze versie ook de juiste namen en kits? Of moet je die zelf handmatig downloaden.
Bevat deze versie ook de juiste namen en kits? Of moet je die zelf handmatig downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door revengeyo op 22-08-2018 18:16 ]
Is hetzelfde als op PS4, je moet een patch downloaden en toepassenrevengeyo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:16:
Ik heb een vraagje over de pc versie.
Voor pc patches check ik altijd op: https://www.pes-patch.com
Het pro Evo web forum vond ik ook wel handig om gebruikersreacties te checken.
Heb een tijd de smoke patch gebruikt en daarna (pes 2018) de pes Galaxy patch.
Bedankt!
Het spel kost nog maar een paar euro vandaar dat ik eraan zat te denken om hem te kopen.
Het spel kost nog maar een paar euro vandaar dat ik eraan zat te denken om hem te kopen.
grote voordeel om pes2018 nu te spelen is dat er geen konami updates meer komen die je optionfile om zeep helpen en de option files zijn straks helemaal goud voor het nieuwe seizoen. ik twijfel zeer !
als pes elk jaar rond deze tijd voor 6,99 verkrijgbaar zou zijn, had ik nu direct pes2018 opnieuw gekocht.
als pes elk jaar rond deze tijd voor 6,99 verkrijgbaar zou zijn, had ik nu direct pes2018 opnieuw gekocht.
[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 23-08-2018 14:47 ]
Verwijderd
Spelling fout in de naam van het nieuwe topic.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:39:
Alles wat over PES 2019 gaat kan in dit topic:
[MULTI] Prove evolution soccer 2019
Verwijderd
Geen spellingfout maar een typefout. Maar de mods zijn ervan op de hoogte gesteld.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:08:
[...]
Spelling fout in de naam van het nieuwe topic.