Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Je kunt alles modden en dat is een prima insteek voor de gamer maar niet voor KONAMI zelf. Je moet een concurrerend product hebben. De UEFA licenties zijn de grootste licenties die ze hebben en als die naar EA gaan met de competitielicenties die zij al hebben dan is het totaalplaatje van EA niet meer te beconcurreren.

En als je dan roept "part of the plan" dan moet je echt met de PL en Bundesliga aankomen zetten en dat gaat echt niet gebeuren. Hooguit MLS en CSL. Wie wordt daar blij van in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:56:
Ik wou je mister wiseguy noemen maar als je niet begrijpt dat het om een concurrentiepositie gaat dan gaat die term niet op. Welke grote licenties denk jij dat de PES gamers er voor terug gaan krijgen? Het is namelijk toch "part of the plan" volgens meneer Bhatti.
Moet je het op de persoon gaan spelen dan als je het niet met me eens bent? Beetje jammer... ;)

Licenties zijn echt het laatste waar ik wakker van lig. Dat kost me eenmalig 10 minuten, en dan zijn alle logos/namen goed en hoef ik we niet meer naar om te kijken. Het gaat uiteindelijk om de gameplay, en die is altijd stukken beter dan het alternatief.

Zonder enig zicht op wat er gaat komen, is je pessimisme wat voorbarig. Maar als je er zo van overtuigd bent, is het misschien een idee om PES te laten voor wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

De discussie gaat om het voortbestaan van de game niet over of het makkelijk te modden valt. Ze schijnen zich te gaan focussen op andere regio's, veel geluk zou ik zeggen. Europa is waar het voetbal op fatsoenlijk niveau gespeeld word.

De gameplay is beter ja net als de fun factor zoals ik al eerder zei. Ik ben PES liefhebber maar geen fanboy en zoveel beter is de gameplay niet meer. KONAMI moet echt aanpassingen doen om FIFA voor te blijven zeker als EA wat minder conservatief zouden gaan denken en een aantal van hun oude mechanismes er uit zouden slopen.

Als KONAMI vind dat je met gameplay alleen tot in in de eeuwigheid zieltjes kunt winnen dan moet je wel met verbeteringen komen. En dan heb ik het gewoon over de basis geeneens over advanced gameplay. Zorg dat je in PES het gevoel hebt dat er zoiets bestaat als een middenveld en maak bijvoorbeeld ook steekpasses en voorzetten minder effectief. Een aanval opzetten waarbij het echt dreigend wordt en een kans creëert is veel te makkelijk, mag wel wat realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Champions League en Europa League te spelen in FIFA 19'

PES 2019 heb ik al in de preorder staan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Waar ik al jaren op hoop komt nu eindelijk naar PES 2019: Meer competities!

-België
-Schotland
-Denemarken
-Zwitserland
-Rusland
-Portugal
-Argentinië

En er worden binnenkort nog twee aangekondigd.

https://twitter.com/officialpes/status/999213366630604800

Ze hebben de volledige licenties voor deze competities, dus inclusief bekers, logo's, reclameborden, enz.

Niet allemaal de meest interessante competities, maar het zorgt wel voor veel meer opties voor modders :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Avioto schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:05:

-België
-Schotland
-Denemarken
-Zwitserland
-Rusland
-Portugal
-Argentinië

Ze hebben de volledige licenties voor deze competities, dus inclusief bekers, logo's, reclameborden, enz.

Niet allemaal de meest interessante competities, maar het zorgt wel voor veel meer opties voor modders :)
deze komen buiten de franse, spaanse, italiaanse en nederlandse competities neem ik aan ? deze zitten nog in het spel ? als engeland en duitsland officieel erbij komt, ben ik weer blij.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 23-05-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13:22
Avioto schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:05:

-België
-Schotland
-Denemarken
-Zwitserland
-Rusland
-Portugal
-Argentinië

:-) Lekker enthousiast, mooi hoor. Maar even een kanttekening lijkt me wel op zijn plaats. Zijn dit niet vervangende competities voor de reeds bestaande uit 2018? Zit de Eredivisie er nog in? Die hadden ze ook volledig de afgelopen jaren. Vorig jaar zat de Italiaanse competitie (zonder Juve) wel helemaal volledig in, evenals de Spaanse (zonder Real Madrid) en we hadden nog een aantal clubs uit de andere competities. Ik ben erg benieuwd hoe dat zit.

Verder vind ik het best vet en is het een goede move van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Cyrax0508 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:43:
Maar even een kanttekening lijkt me wel op zijn plaats. Zijn dit niet vervangende competities voor de reeds bestaande uit 2018? Zit de Eredivisie er nog in?
lennox-06 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:40:
deze komen buiten de franse, spaanse, italiaanse en nederlandse competities neem ik aan ? deze zitten nog in het spel ? als engeland en duitsland officieel erbij komt, ben ik weer blij.
Als ik het goed begrijp heeft PES 2019 alle competities van 2018 plus deze nieuwe. Maar hier staat verder niks over op de website. Ik zie niet waarom ze competities als Eredivisie zouden kwijtraken, dat moet geen probleem zijn financieel gezien.

Hier staan alle details van de aankondiging: https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/topic/new_feature_1

We zullen rond E3 wel meer horen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoop dat we de belangrijkste nog erbij krijg: engeland, duitsland. ik heb een hekel aan die option files die niet meer werken na een konami update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13:22
lennox-06 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:57:
hoop dat we de belangrijkste nog erbij krijg: engeland, duitsland. ik heb een hekel aan die option files die niet meer werken na een konami update.
Ik zou er niet teveel van verwachten, die twee competities kosten teveel, die gaan ze niet krijgen. Niet allebei en ik verwacht geen van beide. Anders hadden ze dat met veel bombarie al aangekondigd met deze eerste aankondiging. In elk geval een van de twee om dan te besluiten met nog een grote competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Pwoah een hoop onduidelijkheid hierboven.

- De aangekondigde competities zijn nieuwe competities die ze nu wel gelicenseerd hebben. Er is nog niets gezegd over de competities die voorheen volledig (NL, FRA) of half (SPA, ITA) gelicenseerd waren, maar de verwachting is dat daar niets in veranderd. Zie: https://www.konami.com/we...en-us/topic/new_feature_1 en dan de tekst "This year PES 2019 welcomes 7 new leagues, an abundance of new partnerships and stadiums. "
- Er is ook nog niet aangegeven wat "volledig gelicenseerd" betekent. Zo zie ik bij een aantal competities een beker erbij staan en bij sommigen niet (zoals de Belgische). Zie: https://www.konami.com/we...en-us/topic/new_feature_1. Dus qua stadions, reclameborden, tv style presentaties etc is nog niets bekend.
- Er wordt gesproken over lots of stadiums ("PES 2019 will also include lots of stadiums from launch,") maar dat zou zomaar kunnen betekenen dat er 2 stadions bijkomen tov vorig jaar.
- Engelse competitie gaat sowieso niet gebeuren. EA heeft het alleenrecht en staat deze niet af. Heeft niet eens wat met geld te maken, behalve dat EA Konami zou overbieden als Konami het probeert.
- Bundesliga is een kleine kans omdat de rechten daarvan heel verspreid liggen. Je moet echt met elke club (en soms zelfs speler) een overeenkomst bereiken omdat ze niet zijn aangesloten bij de FIFPRO die voor andere competities de rechten beheert en waarmee je dus een koepelovereenkomst kan sluiten.

Edit: hier nog wat info over wat de nieuwe leagues toevoegen aan de ML: https://www.konami.com/we...en-us/topic/new_feature_5

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 23-05-2018 15:26 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik ga overstappen naar PES 2019. Ik heb alleen een paar vragen.

- 30 augustus komt de game uit. Wanneer verwachten jullie de transfer update? Ik had namelijk PES 2016 en ik moest toen tot maar liefst november wachten tot de nieuwste transfers erin zaten

- Stel je hebt option file gebruikt en er komt een datapack of een transferupdate. Wordt dan de option file gereset?

- Mijn PC voldoet aan alle Recommended Requirements van PES 2018, behalve de kloksnelheid (GHZ). Ik heb namelijk 2,8 GHZ en je moet minimaal 3,1 hebben. Voor de mensen die op PC spelen of er verstand van hebben: is dit een groot probleem of zie je haast geen verschil met de 3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
- Dit was in PES2018 niet het geval. Er was toen een day 1 patch me alle transfers (eindelijk).
- Nee, inmiddels loopt dit aardig gescheiden van elkaar. Maar je zal zien dat de optionfile bakkers altijd zorgen dat ze net na een datapack of patch een nieuwe versie van de optionfile klaar hebben
- Ah je speelt op PC, dan is dat optionfile verhaal helemaal niet van toepassing want de PC versie kan je veel verder tweaken dan alleen een optionfile. Systeemeisen: geen idee. Probeer PES2018 eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 19:32
Na enkele weken kwam er wel een option file uit, maar de betere patches lieten toch nog enkele weken langer op zich wachten meen ik me te herinneren.

Heb me toen (pes 2018) ff beholpen met een random patch

Ivm prestaties is moeilijk te zeggen als je er niet je spec's bij zegt. Mijn pc is totale overkill,
(het draait heerlijk met 120fps lock icm gsync)

[ Voor 27% gewijzigd door TiezZ_BE op 25-05-2018 18:34 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
De samenwerking tussen Konami en Dortmund is opeens beëindigd blijkbaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dem72SPW4AENYJD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:01:

- Mijn PC voldoet aan alle Recommended Requirements van PES 2018, behalve de kloksnelheid (GHZ). Ik heb namelijk 2,8 GHZ en je moet minimaal 3,1 hebben. Voor de mensen die op PC spelen of er verstand van hebben: is dit een groot probleem of zie je haast geen verschil met de 3.1
De processor is niet zo belangrijk, tenzij je een erg low budget ding hebt. Veel belangrijker is de videokaart.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Dracul schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:47:
Adam Bhatti is een charlatan, niemand in PES land neemt die man nog serieus.
Dit is een groot verlies voor iedere echte voetballiefhebber.

EA is veel beter in het promoten van games dan KONAMI dus wat denk je
dat er gebeurt als FIFA ook deze UEFA licenties krijgt?

Wat is KONAMI's plan dan? Het creëren van een tv serie met nieuwe animatie helden
en die in de nieuwe PES stoppen als vervanging van echte voetballers? |:(

Het enige wat PES nu nog heeft is een hogere fun factor en iets betere gameplay, het laatste
trouwens ook alleen maar omdat FIFA te conservatief is op dit gebied.

Nogmaals dit is niet alleen een verlies voor de PES gamer maar voor iedere gamer puur alleen
al vanuit de concurrentieverhouding. Verwacht namelijk niet dat PES opeens met nieuwe grote
andere licenties aan komt zetten.
Die Bhatti is idd een douche maarja, krijgt waarschijnlijk dik betaald om alleen maar te lachen, te zwaaien en laaiend enthousiast te zijn.

Al zou Konami alle licenties verliezen dan nog zou Bhatti het awesome vinden.

Enfin, ik vind het erg jammer dat de CL weg gaat maar niet onoverkomelijk.

Als ze PES2019 voorzien van betere, vlottere menu’s, nog beter gebalanceerde gameplay en vooral ook meer in-game sfeer dan ben ik blij.

Ik hoop nog steeds dat er weer de mogelijkheid gaat komen om je eigen muziek in te laden en vooral fan chants zoals jaren terug op de ps3.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Schalke 04 partnership!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiezZ_BE schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:30:
Na enkele weken kwam er wel een option file uit, maar de betere patches lieten toch nog enkele weken langer op zich wachten meen ik me te herinneren.

Heb me toen (pes 2018) ff beholpen met een random patch

Ivm prestaties is moeilijk te zeggen als je er niet je spec's bij zegt. Mijn pc is totale overkill,
(het draait heerlijk met 120fps lock icm gsync)
Je moet wel goed kijken, maar op deze foto zie je mn specs ( Overigens is mijn videokaart de NVIDIA GEFORCE GTX 660)

[img]Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/15n6691.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/fxgkns.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Hoe dealen jullie met extreem hoge pressure van de tegenstander online? Mijn voorkeur gaat uit naar reguliere divisies, maar dat lijkt wel dood. Iedereen speelt myclub online want ze willen allemaal het beste van het beste hebben (zodat het spel makkelijker is.)

Iedereen die ik tegen kom online voert extreem hoge druk uit, soms wel met 3 man tegelijk. Ik kan bijna alleen maar achteruit voetballen en als ik de bal verlies heb ik gelijk een hoge steekbal en counter om de oren.

Dat hoge druk uitvoeren waar ik het over had gebeurt trouwens echt als een soort homing raket, hun ramos/silva en alle andere sterspelers komen echt zwaar gelocked op mijn speler met de bal af, voor mijn gevoel kan ik er echt vrij weinig tegen doen.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:58:
[...]

Je moet wel goed kijken, maar op deze foto zie je mn specs ( Overigens is mijn videokaart de NVIDIA GEFORCE GTX 660)

[img][afbeelding]

[afbeelding]
Oh een oude i7, het zal wel draaien maar of het lekker stabiel blijft met die 660 hangt ook wel af van de beeldinstellingen en resolutie. Die 2,8ghz is overigens de base clock van die i7, die boost nog hoger in bepaalde gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"FIFA 19 releases 28th September on PlayStation 4, includes UEFA Champions League"

Het is dat PES 2019 eerder gaat uitkomen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
Beste mensen, ik heb jaren geen pes meer gespeeld. De afgelopen 2 jaar heb ik intensief FUT gespeeld, maar sinds enkele maanden ben ik er mee gestopt, omdat het voor veel frustratie zorgt. Input lag en onverklaarbare dingen hebben er voor gezorgd dat ik er mee ben gekapt. Enkele voorbeelden: Een verdediger met 78 pace houdt mijn spits met 99 pace bij over een sprint van 30 meter (beide genoeg stamina). Of dat de ene team ineens veel sterker wordt (soms in het voordeel, soms in het nadeel), dit merk ik direct, een goal voel ik dan ook vaak aankomen. Ook wel momentum genoemd door de community.

Nu wil ik weer PES gaan spelen, maar heb ik nog enkele vragen erover. Komen dit soort fratsen ook voor bij PES MyClub? Blijft myclub boeiend? Zijn er meer mensen die van FIFA (ultimate team) over zijn gestapt naar PES?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Is dit Harribo's nieuwe nick? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Welke feature ik wel hoop dat ze toevoegen is, dat je nu bij een eerste aanname, de bal een tikje of 2 vooruit kunt geven (Zoals dat bij Fifa het geval is) met de rightstick speel je heb daarna vooruit, waardoor je een voorsprong hebt.

Ik twijfelde om terug naar FIFA te gaan, vanwege dezelfde menu's/sfeer, maar ik weet nu al dat ik me ga ergeren aan de gameplay :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
DaYwaLkUr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:18:
Welke feature ik wel hoop dat ze toevoegen is, dat je nu bij een eerste aanname, de bal een tikje of 2 vooruit kunt geven (Zoals dat bij Fifa het geval is) met de rightstick speel je heb daarna vooruit, waardoor je een voorsprong hebt.
Wat bedoel je hier nou precies?

Je kan altijd al de bal een tikje vooruit geven:
KNOCK-ON
Whilst stationary, press R2 followed then push right stick in the desired direction to take a touch and set yourself up for a shot or pass. Doing this improves the accuracy of the subsequent shot or pass.

Door op R1 te doubletappen tik je de bal verder voor je uit waardoor je iemand voorbij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Sluuz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Wat bedoel je hier nou precies?

Je kan altijd al de bal een tikje vooruit geven:
KNOCK-ON
Whilst stationary, press R2 followed then push right stick in the desired direction to take a touch and set yourself up for a shot or pass. Doing this improves the accuracy of the subsequent shot or pass.

Door op R1 te doubletappen tik je de bal verder voor je uit waardoor je iemand voorbij kan.
Deze vanaf 1.10min YouTube: FIFA 17 DRIBBLING TUTORIAL! HOW & WHEN TO PERFORM THE KNOCK ON I...

De knock-on feature in PES vind ik toch anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je de sprint-knop 2x snel achter elkaar indrukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Laatst online: 10:50
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:05:
Beste mensen, ik heb jaren geen pes meer gespeeld. De afgelopen 2 jaar heb ik intensief FUT gespeeld, maar sinds enkele maanden ben ik er mee gestopt, omdat het voor veel frustratie zorgt. Input lag en onverklaarbare dingen hebben er voor gezorgd dat ik er mee ben gekapt. Enkele voorbeelden: Een verdediger met 78 pace houdt mijn spits met 99 pace bij over een sprint van 30 meter (beide genoeg stamina). Of dat de ene team ineens veel sterker wordt (soms in het voordeel, soms in het nadeel), dit merk ik direct, een goal voel ik dan ook vaak aankomen. Ook wel momentum genoemd door de community.

Nu wil ik weer PES gaan spelen, maar heb ik nog enkele vragen erover. Komen dit soort fratsen ook voor bij PES MyClub? Blijft myclub boeiend? Zijn er meer mensen die van FIFA (ultimate team) over zijn gestapt naar PES?
Ik ben met de 2018 editie overgestapt en dit soort "rare fratsen" kom je ook zeker bij PES tegen helaas |:(
Voor 2019 ga ik waarschijnlijk weer terug naar FIFA of ik kap helemaal met voetbal games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hapert pes ook bij jullie na de laatste update? (Ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hamazaki

Paar potjes gespeeld, maar niks hapert.
Dit is echter met solo gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:51:
@Hamazaki

Paar potjes gespeeld, maar niks hapert.
Dit is echter met solo gameplay.
Ik heb de software van de tv gedowngrade, daardoor kwam het niet. Ps opnieuw gestart, hij hapert nog steeds. Misschien werkt de nieuwe update niet lekker met mijn option file.

Update: ik moest mijn tv op gamemode zetten. Vreemd alleen pes hapert niet op die mode. De rest van de spellen werken gewoon goed op normale mode.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 15-06-2018 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
De makers van PTE Patch hebben een WK mod gemaakt voor PES 2018, het enige wat je zelf moet doen is de juiste landen in de juiste groepen zetten: http://ptepatch.blogspot....orld-cup-russia-2018.html

Je hebt ook PTE Patch 5.0: nodig http://ptepatch.blogspot....2018-50-aio-released.html

Het is erg leuk gedaan, de menu's zijn helemaal in de stijl van het WK, reclameborden zijn veranderd en de intro van de game is vervangen met de officiële intro van het WK.

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-HWTTDUZs6lk/WyBZARa9nsI/AAAAAAAAJmk/e0qUf5-iNlgT4LoF4HvPf23_iGDrH0IZwCLcBGAs/s1600/PTE%2BPatch%2BPrewie%2B2018%2B-%2BWC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@Avioto pte patch heeft geen option files voor de ps4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Hamazaki schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:02:
@Avioto pte patch heeft geen option files voor de ps4 toch?
Nee. Volgens mij kan je met de console versies ook geen menu's en intro's wijzigen, maar dat weet ik niet zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik ontzettend genoten van de E3 gameplay dat is getoond op youtube e.d
Het realisme is zo hoog. De manier van passen, juichen, bewegingen en animaties. En dit is nog maar een vroege versie!. Ik ben zo ontzettend hyped voor PES 2019. Misschien wel té hyped want ik ben namelijk eigenlijk een fifa-speler. Ik was al eerder overgestapt. Toen naar PES 2016. Maar de 2016 versie bleek meer een arcade game. Daarnaast waren de transfers toen pas in november in orde . Ook moest je per club de kits enzo instellen. Sinds PES 2017 gaat dit allemaal automatisch nadat je je usb in de Playstation hebt gedrukt. Nu ga ik dus weer overstappen .

In de trailer zie je ook het Fenerbahce stadion. Dus ik denk dat de Turkse League 1 van die andere 2 leagues is die nog bekend moeten worden gemaakt.

Wat mij betreft mocht de releasedatum wel een week worden verschoven aangezien je anders weer met de oude selecties zit op de huidige release datum.

Wanneer wordt er trouwens een PES 2019 topic aangemaakt? en wat vinden jullie wat er veranderd moet worden aan de master league bij de nieuwe PES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:47
Ik ben ook hyped door de nieuwe gameplay beelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Goedemiddag allen,

Ben nu een tijdje pro aan het spelen en bij de start van een nieuw seizoen (Master League) kan ik de optie klassieke spelers aan of uit zetten.
Wanneer ik een speler als Zidane, Beckham of Ronaldo als voorbeeld neem kan ik deze niet terugvinden in mijn zoekopdrachten.

Doe ik iets verkeerd, is er een lijst met spelers die ik wel kan vinden?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Thijs2012 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:32:
Goedemiddag allen,

Ben nu een tijdje pro aan het spelen en bij de start van een nieuw seizoen (Master League) kan ik de optie klassieke spelers aan of uit zetten.
Wanneer ik een speler als Zidane, Beckham of Ronaldo als voorbeeld neem kan ik deze niet terugvinden in mijn zoekopdrachten.

Doe ik iets verkeerd, is er een lijst met spelers die ik wel kan vinden?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

T.
Ik schakelde die optie altijd uit. Overigens ging ik ervan uit dat, wanneer je dit inschakelt, dat ze gegenereerd worden na elk seizoen zoals de andere jeugdspelers.

Maar na het zien van deze pagina twijfel ik daar aan:
https://www.konami.com/we...8/as/en-sg/ps4/item?no=54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
Zijn er misschien gegadigde die willen meewerken aan een Keuken Kampioen option file? In mijn ogen zitten er dit jaar verschillende mooie teams in. Ik wil me wel hard maken voor de shirts en eventuele logo's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://twitter.com/offic.../1020743014535376902?s=19

Yes, that’s right. The #PES2019 demo is coming to PS4, Xbox One and PC via Steam on 8th August. There will be an Online Quick Match option too, alongside the usual offline stuff. https://t.co/Th5Ea7U4BH

As you recover from the #PESLEAGUEWT2018 World Finals, you’ll be happy to hear both #PES2019 trailers are up for your viewing pleasure. Enjoy!

myClub: https://t.co/HSvr0T0kT9

Demo: https://t.co/u05demE0Jm https://t.co/lmB5xKZ3je

[ Voor 38% gewijzigd door Exocet op 21-07-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:40
Ik ben heel benieuwd naar ML. Viel in PES 18 toch wel tegen. Fifa heeft het stuk beter op orde.. hopelijk doet PES hier ook iets aan maar zo te zien aan de screenshots zegt het weinig goeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Wat hebben ze dan beter op orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Sluuz schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:53:
Wat hebben ze dan beter op orde?
Het hele onderhandelen met spelers is een stuk boeiender. Zoiets mis ik wel in ML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Het onderhandelen met spelers is een van de weinige veranderingen aan ML voor dit jaar...dus wie weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:13
Ik wacht nu al jaren op de mogelijkheid om online (ranked) tegen gelijkwaardige tegenstanders te spelen, bijv max 4-sterren teams. Is dat nu écht zo lastig? Zó vermoeiend om telkens tegen Real , Barça of PSG te spelen. Speel veel liever met kleinere teams of Europese subtop, dat zijn vaak veel leukere wedstrijden. Dat hele MyClub weet me totaal niet te boeien ; te uitgebreid allemaal, met managers, trainers, trainen, ronddraaiende ballen etc. Heb helaas nog niks gelezen over de online mogelijkheden, ben bang dat t weer hetzelfde zal zijn ..

Untappd : YuriEhv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
YouTube: PES 2019 myClub Trailer

MyClub trailer met de wijzigingen. Geen ronddraaiende ballen meer ;)

Over online zelf is niks gezegd dus zal niks veranderd zijn gok ik. Maar wacht nog even. Vandaag om 11 uur verloopt het embargo op de impressies tijdens de preseason tour. Hierbij is een nieuwe build getoond.

[ Voor 49% gewijzigd door Sluuz op 25-07-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiriii
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-08-2022
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:27:
Wat heb ik ontzettend genoten van de E3 gameplay dat is getoond op youtube e.d
Het realisme is zo hoog. De manier van passen, juichen, bewegingen en animaties. En dit is nog maar een vroege versie!. Ik ben zo ontzettend hyped voor PES 2019. Misschien wel té hyped want ik ben namelijk eigenlijk een fifa-speler. Ik was al eerder overgestapt. Toen naar PES 2016. Maar de 2016 versie bleek meer een arcade game. Daarnaast waren de transfers toen pas in november in orde . Ook moest je per club de kits enzo instellen. Sinds PES 2017 gaat dit allemaal automatisch nadat je je usb in de Playstation hebt gedrukt. Nu ga ik dus weer overstappen .

In de trailer zie je ook het Fenerbahce stadion. Dus ik denk dat de Turkse League 1 van die andere 2 leagues is die nog bekend moeten worden gemaakt.

Wat mij betreft mocht de releasedatum wel een week worden verschoven aangezien je anders weer met de oude selecties zit op de huidige release datum.

Wanneer wordt er trouwens een PES 2019 topic aangemaakt? en wat vinden jullie wat er veranderd moet worden aan de master league bij de nieuwe PES?
Ten eerste, ik ben al jaren PES speler. 1x Fifa tussendoor gekocht, gelijk spijt van gehad.

Maar, ik ben eigenlijk meer teleurgesteld. Heb niet de E3 gezien. Maar als ik wat reviews en de Konami pagina zelf moet geloven is het (beetje Fifa stijl) gewoon een iets opgepoetste versie van 2018.

Ik hoop dat die transfers en budgetten van de Masterleague zijn aangepast, want om na 1 seizoen, na 6e te zijn geworden met NAC, 60 miljoen op de bank gestort krijgen maakte het ML wel wat te makkelijk (terwijl ik speel in Challenge mode).

Enige echt positieve wat ik las en zag is dat de AI intelligenter is geworden. En ik hoop dat ze de financien van de ML fixen...

Maar eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Demo van 2019 over 10 dagen zag ik in mijn FB feed. Ben benieuwd, 2018 was een disappointment, ik ben terug gegaan naar 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Evolution Soccer 2019 voorzien van officiële Turkse voetbalcompetitie:

Er zijn natuurlijk aardig wat grote clubs in Turkije, zoals Galatasaray en Fenerbahçe. Deze twee en alle andere 16 teams zullen nu aanwezig zijn in PES 2019, compleet met correcte shirts. Tevens zal er wekelijks een update uitkomen om de statistieken van de diverse spelers aan te passen, zodat deze net zo goed of slecht presteren als in het echt.

Buiten de Turkse competitie zullen ook de officiële competities van onder andere Schotland, Portugal, Zweden en Argentinië in het nieuwste deel in de voetbalreeks aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Je bedoelt Zwitserland ipv Zweden. Verder nog Rusland en Belgie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:53

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Johan Cruyff arena ook in PES 2019.

De Tweet bekijken van @officialpes: https://twitter.com/offic.../1024278513585598464?s=09

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
De extra competities is zoveel beter dan bijvoorbeeld een CL licentie, dat vergroot het aantal spelers in het spel. Leuker om in de master league en ook online om spelers te zoeken +kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
TiezZ_BE schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:25:
De extra competities is zoveel beter dan bijvoorbeeld een CL licentie, dat vergroot het aantal spelers in het spel. Leuker om in de master league en ook online om spelers te zoeken +kopen
Eens. Champions League kan mij dan soort van gestolen worden. Als ik zie hoeveel extra competities er nu in zitten hecht ik daar meer waarde aan. Daarnaast is het mooi om te zien dat de Johan Cruijf Arena erin zit. Kan niet wachten op de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Wiriii schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:04:
[...]

Ten eerste, ik ben al jaren PES speler. 1x Fifa tussendoor gekocht, gelijk spijt van gehad.

Maar, ik ben eigenlijk meer teleurgesteld. Heb niet de E3 gezien. Maar als ik wat reviews en de Konami pagina zelf moet geloven is het (beetje Fifa stijl) gewoon een iets opgepoetste versie van 2018.
Beetje raar verhaal dit. Je hebt niks gezien, en trekt conclusies. Tevens zijn er nog helemaal geen reviews. Er zijn talloze filmpjes te vinden op YouTube, gemaakt door fans die waren uitgenodigd op de persdagen (na de E3, met de demo code).

Probeer de demo die precies over een week uitkomt en trek dan je conclusies. En natuurlijk, het zal een opgepoetste 2018 versie zijn, net zoals 2018 een opgepoetste 2017 was. Zo gaat dat als je elk jaar een game uitbrengt waar blijkbaar een markt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
TiezZ_BE schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:25:
Ben ik het niet mee eens. Ik speel eigenlijk alleen ML en dan speel je 90% van je wedstrijden toch maar in 1 league, en dat zijn bij mij zeker niet de 2nd en 3rd tier leagues die nu toegevoegd worden.

De 10% andere wedstrijden zijn EL en CL wedstrijden en het maakt veel uit voor de immersion factor van het spel dat dat gelicensed was.

Gaat het aantal spelers in het spel echt omhoog? Dan nog, het gros zal toch matige stats hebben omdat ze uit matige leagues komen dus die selecteer je toch niet in je ML team.

Komt de demo trouwens tegelijk ook uit voor de PC? Meestal is die weken later :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-08-2018 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Enige nuance. Ik ga er vanuit dat er een neppe CL en EL in PES2019 zitten die dan weer helemaal te tunen zijn dmv de option file. Het enige dat je dan mist is het scorebord, het muziekje en wat dingen op het veld die je na 3 keer toch wegdrukt. Vind dat niet zo´n gemis.

Er komt een PC demo ja, officieel bevestigd.

Ik vind de nieuwe leagues juist wel tof. Veel meer echte teams en sowieso veel meer teams waardoor de CL en EL wedstrijden realistischer worden met meer teams uit meerdere landen. Plus veel meer spelers om uit te kiezen. Vind het zelf in de Master League altijd leuk om onbekende talenten te zoeken en te laten groeien en dan daarna te vervangen door een paar toppers. Doordat je tegenwoordig van team kan wisselen in ML en ook tegelijk bondscoach kan zijn van een land, is meerdere competities een stuk interessanter dan de licentie van de CL en EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik speel al sinds ISS Pro 98 en ik was altijd dezelfde mening toegedaan over licenties maar sinds de CL erin zit vond ik het toch wel wat toevoegen. Om weer terug te gaan naar fantasy cupjes is gewoon jammer, maar ik vermoed dat het op de PC grotendeels wel goed komt met een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Dan zijn we op hetzelfde moment ingestapt in de serie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Dr. Strangelove schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik speel eigenlijk alleen ML en dan speel je 90% van je wedstrijden toch maar in 1 league, en dat zijn bij mij zeker niet de 2nd en 3rd tier leagues die nu toegevoegd worden.
Voor mij geeft de playbase die nu ongeveer 30-40%(??) groter is een hogere 'immersion' factor. Het deuntje van de CL en EL is leuk maar ook niet meer dan dat. De mods zullen de namen vd competities wel weer aanpassen, enkel de tussenfilmpjes zullen ontbreken.

Speel het het al sinds ISS pro evolution soccer 1 op de PS1 en de sinds de mods heb ik me nooit geërgerd aan het gemis van zo'n licentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Wanneer is nu de pre-order te downloaden? de 27ste of de 28ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Paul.tjuh1986

Op de PS4 is de preload meestal twee dagen voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Qua gameplay zie ik weinig verandering, miss ietwat vloeiender?

Volgens mij zijn de grootste verschillen de game modus ipv game play? maja over 2 dagen kan ik meer zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Hoe kan je nou gameplay beoordelen zonder het zelf te spelen? Meerdere gasten die de game/demo hebben gespeeld hebben het over een flinke wijziging, meer vrijheid en dergelijke. Wacht nou eerst maar op de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen de demo. Ik heb zin in een goed potje voetbal en heb de game al gepreordered voor mijn PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En iedereen al Australische PSN-account klaar staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Hij is er al in de NZ store trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Hoe laat komt die hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Morgen, als de store wordt geupdate.
Of nu, als je een NZ account aanmaakt op je PS4 en inlogt in de NZ store...

[ Voor 52% gewijzigd door Sluuz op 07-08-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:29:
Hij is er al in de NZ store trouwens...
Oh wauw, lekker slim... :+ Inmiddels binnen en paar potjes gespeeld. Ziet er top uit en voelt net allemaal wat soepeler. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:33:
[...]

Oh wauw, lekker slim... :+ Inmiddels binnen en paar potjes gespeeld. Ziet er top uit en voelt net allemaal wat soepeler. :Y
Ziet er ook erg goed uit. Moet wel zeggen dat de snelheid wat lager ligt. Dat vind ik zelf wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Ben erg benieuwd naar de demo. Vanavond na het werk direct even installeren op zowel PS4 Pro als Xbox One X om verschil te bekijken. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Demo staat er al op, in de playstore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Playstore? Op Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Wijsneus :+
Natuurlijk op https://store.playstation.com/

Eerste indruk, tempo iets omlaag, maar ik vind dat totaal niet erg! ik ga hem bestellen :-)
Ook lukken dribbels vaker met Mané en Salah op volle snelheid, dat lukte me in PES2018 bijna niet.

Dingen die zo nog mogen verbeteren
- Het schieten op goal, duurt me iets te lang
- Hij speelt de bal vaker naar een speler die ik niet wil (deze zal nog wel aangepast worden, denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
DaYwaLkUr schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

- Hij speelt de bal vaker naar een speler die ik niet wil (deze zal nog wel aangepast worden, denk ik)
Liefst niet, passen is wat vrijer geworden. Graag zo houden. Meer oefenen dus om hem bij de juiste te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
First impressions video van de demo:

En ondertussen ook te downloaden via steam:
https://store.steampowere...RO_EVOLUTION_SOCCER_2019/

[ Voor 37% gewijzigd door Exocet op 08-08-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Speelt lekker wegens en ziet er prachtig uit in 4K HDR op zowel PS4 Pro als Xbox One X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Blies jullie ps4 pro ook zo hard tijdens de demo ? en dat bij een simpel voetbalspelletje ?? man man, ik hoop dat ze dit wel gaan fixen..

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 09-08-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is leuk, al een tijd geen PES gespeeld ben sinds Fifa08 een FIFA speler, daarvoor wel altijd PES maar hoe dribbel je nu het beste de tegenstander zoek als hij vol pressing aankomt stormen? Gebruik trouwens wel de Alternative settings op een Xbox one X.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er al een tiental potjes opzitten in de PES 2019 beta (Solo).

Iemand tips hoe makkelijk te scoren op prof niveau in PES 2019.

In de vorige PES spellen deed ik altijd via de vleugels een hoge voorzet en dan kon ik inkoppen.
Dit werkt niet meer in PES 2019, dus moet ik een nieuwe makkelijke keuze om te scoren hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:19:

In de vorige PES spellen deed ik altijd via de vleugels een hoge voorzet en dan kon ik inkoppen.
Dit werkt niet meer in PES 2019, dus moet ik een nieuwe makkelijke keuze om te scoren hebben.
:F ;w

Is dit een serieuze vraag? Ik hoop het niet. In 2018 waren de voorzetten way overpowered. Ik hoop niet dat er deze keer weer een softgoal manier gevonden wordt.

Tips om te scoren op prof niveau: oefenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 10-08-2018 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sluuz

Nu lukt het me gewoon niet meer om op die manier te scoren.
Ik moet in PES 2019 gewoon weer een manier vinden om te scoren.

Dat gaat voor mij flink oefenen worden in PES 2019 dus.

De demo teams zijn ook allemaal even goed.

De 30ste ga ik flink oefenen op prof niveau met Ajax tegen de Graafschap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:47:
@Sluuz

Nu lukt het me gewoon niet meer om op die manier te scoren.
Ik moet in PES 2019 gewoon weer een manier vinden om te scoren.

Dat gaat voor mij flink oefenen worden in PES 2019 dus.

De demo teams zijn ook allemaal even goed.

De 30ste ga ik flink oefenen op prof niveau met Ajax tegen de Graafschap. :+
het leukste is om er zelf achter te komen lijkt mij ? ik probeer sowieso niet constant op dezelfde manier te scoren maar probeer andere wegen te vinden. anders is het ook maar zo saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Precies, er zijn talloze manieren om te scoren. Het is juist niet leuk als er een manier is waarop je bijna altijd scoort. Dat heeft niks met voetbal te maken, slaat nergens op en voelt als een cheat.
In de allereerste FIFA ('94 op de SNES) kon je schuin op goal aflopen en hem altijd in de kruising knallen. In FIFA 98 kon je altijd met een omhaal scoren en in PES 2018 dus heel vaak uit een voorzet. Het verpest een game voor mij als er zoiets in zit. Zeker online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste twee jaren pas echt serieus gaan voetballen op de PS4 Pro.
Dat allemaal met mijn favoriet PES en sinds dit jaar speel ik op prof niveau.

Ik kan dan ook niet wachten op de 30ste en flink te gaan oefenen en scoren.

PES 2019 lijkt wat moeilijker te gaan worden dan de vorige delen,
maar dan zit ik ook op mijn puntje van mijn stoel met flink gejuich als ik scoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:17:
Het spel is leuk, al een tijd geen PES gespeeld ben sinds Fifa08 een FIFA speler, daarvoor wel altijd PES maar hoe dribbel je nu het beste de tegenstander zoek als hij vol pressing aankomt stormen? Gebruik trouwens wel de Alternative settings op een Xbox one X.
Versnellen kan met double tap op de sprint knop. Dit kun je ook al drukken voor je de bal hebt ontvangen, zodat je direct versnelt bij het eerste contact. Maar ik gebruik dit meestal nadat ik me eerst heb vrijgespeeld met een schijnbeweging dmv een truckje, of R2 dribbel, of gewoon met de linker stick. Daarna double tap sprint als je ruimte voor je hebt.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:12:
Ik ben de laatste twee jaren pas echt serieus gaan voetballen op de PS4 Pro.
Dat allemaal met mijn favoriet PES en sinds dit jaar speel ik op prof niveau.

Ik kan dan ook niet wachten op de 30ste en flink te gaan oefenen en scoren.

PES 2019 lijkt wat moeilijker te gaan worden dan de vorige delen,
maar dan zit ik ook op mijn puntje van mijn stoel met flink gejuich als ik scoor.
Prof niveau is leuk vr de eerste weken tot n maand als je geregeld speelt, top player is zelfs nog redelijk makkelijk te doen. Super star vond ik dan weer net iets te 'meedogenloos' in versie 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:19:

Dat was juist het grote probleem van 2018. Is nu weg lijkt het en dat is goed nieuws.

Ook grappig dat de comp nu schwalbes maakt. En er geel voor krijgt. Kan je dit zelf ook doen? Zat al FIFA 99 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Dat was juist het grote probleem van 2018. Is nu weg lijkt het en dat is goed nieuws.

Ook grappig dat de comp nu schwalbes maakt. En er geel voor krijgt. Kan je dit zelf ook doen? Zat al FIFA 99 trouwens.
Zelf schwalbes kunnen maken zit er al enkele jaren in, weet niet exact hoelang al. Dat de AI zelf ook schwalbes maakt heb ik in PES 2018 in de ML ook al een tweetal keer meegemaakt, telkens geel voor degene die zich liet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Ben het deels wel met hem eens, heb meerdere potjes online gespeeld met pes 2019. Maar het scoren is bijna onmogelijk gemaakt, waarmee voor mij de fun er een beetje uit is. Het is zoveel moeilijker dan pes 2018 dat ik elk potje online verlies. Als je een voetbalgame wil maken die toegankelijk is voor veel mensen waardoor je de verkopen omhoog wil gooien dan moet je niet een game maken waarbij het bijna onmogelijk is om te scoren. Ik heb pes 2019 gepreordered maar heb er misschien toch een beetje spijt van. Pes 2018 vond ik echt heel goed, ook vrienden van mij die fifa speelde vonden deze versie ook erg leuk. Alleen door de moeilijkheidsgraad van pes 2019 is dat voor mij nu helemaal weg.

Maar dat geldt ook voor het passen, driekwart van de ballen komen niet meer aan. Je moet zo precies passen in dit spel, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik zie dit trouwens ook online, ik probeer een pass te maken maar lukt niet en de bal wordt onderschept en vice versa. Waardoor je bijna het middenveld niet overkomt omdat het passen bij niemand lukt. Hopelijk vinden ze hier nog een balans in na de final release...

Edit: Als ik offline speel en de speelsnelheid één balkje hoger zet dan vind ik het weer heel fijn spelen. De standaard speelsnelheid is gewoon te traag.

Grootste probleem zit hem in online, daar is de handelingssnelheid zo laag dat je de bal niet eens kan aannemen en je bent hem al kwijt.offline heb ik hier geen problemen mee door de snelheid iets te verhogen. Online is alles zo traag als een slak. Het lijkt dan ook input lag te zijn waar meer gebruikers over klagen. Er zit ook verschil tussen verschillende potjes, lijkt erop als de verbinding slecht is dat de input lag ook heel slecht wordt, waardoor het bijna onspeelbaar wordt. Hopelijk wordt dit nog opgelost.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
TiezZ_BE schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:40:
[...]

Zelf schwalbes kunnen maken zit er al enkele jaren in, weet niet exact hoelang al. Dat de AI zelf ook schwalbes maakt heb ik in PES 2018 in de ML ook al een tweetal keer meegemaakt, telkens geel voor degene die zich liet vallen.
Dat wist ik niet, ik heb heel wat potjes 2018 gespeeld maar het nooit meegemaakt.

Wat betreft dat het moeilijker is online, dat kan ik niet beoordelen omdat ik zelden online speel, vooral ML. Het was op professional wel lastig om te scoren inderdaad maar ik kon het achterin daarentegen ook goed dicht houden. Behoudend spelen loont, zoeken naar de vrije man ook. Kortom, meer realisme, voor mij is dat een positief punt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

Ben het deels wel met hem eens, heb meerdere potjes online gespeeld met pes 2019. Maar het scoren is bijna onmogelijk gemaakt, waarmee voor mij de fun er een beetje uit is. Het is zoveel moeilijker dan pes 2018 dat ik elk potje online verlies. Als je een voetbalgame wil maken die toegankelijk is voor veel mensen waardoor je de verkopen omhoog wil gooien dan moet je niet een game maken waarbij het bijna onmogelijk is om te scoren. Ik heb pes 2019 gepreordered maar heb er misschien toch een beetje spijt van. Pes 2018 vond ik echt heel goed, ook vrienden van mij die fifa speelde vonden deze versie ook erg leuk. Alleen door de moeilijkheidsgraad van pes 2019 is dat voor mij nu helemaal weg.

Maar dat geldt ook voor het passen, driekwart van de ballen komen niet meer aan. Je moet zo precies passen in dit spel, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik zie dit trouwens ook online, ik probeer een pass te maken maar lukt niet en de bal wordt onderschept en vice versa. Waardoor je bijna het middenveld niet overkomt omdat het passen bij niemand lukt. Hopelijk vinden ze hier nog een balans in na de final release...

Edit: Als ik offline speel en de speelsnelheid één balkje hoger zet dan vind ik het weer heel fijn spelen. De standaard speelsnelheid is gewoon te traag.

Grootste probleem zit hem in online, daar is de handelingssnelheid zo laag dat je de bal niet eens kan aannemen en je bent hem al kwijt.offline heb ik hier geen problemen mee door de snelheid iets te verhogen. Online is alles zo traag als een slak. Het lijkt dan ook input lag te zijn waar meer gebruikers over klagen. Er zit ook verschil tussen verschillende potjes, lijkt erop als de verbinding slecht is dat de input lag ook heel slecht wordt, waardoor het bijna onspeelbaar wordt. Hopelijk wordt dit nog opgelost.
O man. Ik hoop niet dat Konami naar jou luistert om de game aan te passen.
Ja het passen is ietwat moeilijker gemaakt, maar in PES2018 was het echt dom op de passknop drukken en de bal kwam altijd aan. Totaal niet realistisch en totaal anders dan vroeger op de PS2 (toen de PES games subliem waren).

Je moet gewoon wat meer oefenen en niet blind een pass geven als je ziet dat er een tegenstander tussen staat. Wat je ook nog kan doen is je pass assist verhogen van level 1 (standaard) naar level 2 of 3. Dan kan je weer lekker pingpong passen zodat je binnen een paar passes voor de goal staat. Ik hoop juist dat ze online gaan zorgen dat ik dat niet tegen jou speel omdat het echt niks met skill te maken heeft.
Maar goed, misschien word ik oud en kan opa er slecht tegen dat games steeds simpeler worden.

Schwalbes zitten er trouwens al jaren in. Het is alleen heel moeilijk om er iets uit te halen (behalve een gele kaart). De knoppencombinatie wijzigt nog wel eens, maar het is iets met alle schouderknoppen indrukken en dan beide pookjes indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Het mag idd niet te makkelijk worden. :)

Verwacht dat de uiteindelijke versie sowieso nog wel getweaked zal worden tov de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
Ik hoop niet dat ze de demo erg gaan aanpassen dit jaar simpel omdat ik na een paar potjes al helemaal om ben. de game ziet er fantastisch uit en het voelt heel realistisch aan. problemen met passen heb ik offline niet veel gehad op superstar of het moet zijn dat ik zelf al in de gaten had dat ik iets verkeerd deed. wel zaak om bij kort tik werk de knoppen maar heel even aan te raken anders is het al gauw te hard. het scoren, tja....dat valt nog niet mee, maar daarin ligt voor mij nu juist de uitdaging. winnen zal ook in de nieuwe pes niet mee gaan vallen en laten we eerlijk zijn....dat is toch juist het ingredient om er een jaar lang van te kunnen genieten? waar FIFA een spel is waar je na een maand of twee offline wel klaar was ben ik nu nog steeds niet uitgeleerd met PES 2018. Lastig? zeker.....waar voor je geld? absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
De lage harde voorzet in de 16 meter komt ook niet meer snel aan :-)

Ik zag wel in het review filmpje van PES Universe dat de AI op Superstar heel passief/slecht was, dit zal wel aangepast worden neem ik aan?

In het begin had ik wel moeite met passen, nu ben ik al gewend. Ik vind ook dat je nu meer vrijheid hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Snap het commentaar van sommige mensen niet.
Ik vind deze PES een hele grote stap weer voorwaarts tegenover het vorige deel.
In het vorige deel voelde het iets meer flipperkast aan.
Tik, tik, tik en alles kon lekker snel.
Op zich niet erg, maar ergens mis ik dat realisme.
Nu ben ik juist bezig om te zoeken om een aanval op te zetten nu het spel iets vertraagd is.
En om nou alleen uit voorzetten te willen scoren? :'( Dat voelt gewoon aan als cheaten..
Blij dat ze dat eruit hebben gehaald.

Wederom snap ik weer waarom ik zo van PES houd..
Licenties meer of minder.. boeien.
Gameplay maakt een spel naar mijn mening leuk.
Enige positieve is dat er meer competities zijn en dat is leuk voor ML wat ik speel.

Ben trouwens wel benieuwd hoever de transfers zijn doorgevoerd tijdens de release?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste