Zijn er mensen hier wellicht geïnteresseerd in de co-op functie in MyClub? In ieder geval voor de Cup reward.
Voor de PC overigens, PES is niet crossplay denk ik?
Voor de PC overigens, PES is niet crossplay denk ik?
Ik vind de volledige versie iets moeilijker.Dracul schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:53:
Kan iemand mij vertellen of er verschil zit in de moeilijkheidsgraad tussen de volledige versie en de demo? Ik vind namelijk de demo zelfs op zijn hoogst vrij makkelijk.
Daarnaast zou ik graag willen weten hoeveel spelers van Feyenoord hun echte gezicht hebben dit jaar?
Alvast bedankt.
Steam/XBL: Avioto
Dank je wel voor je reactie. Hoeveelheid spelers met gezichten is dan zeker okayAvioto schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Ik vind de volledige versie iets moeilijker.
Feyenoord spelers met echte gezicht:
Jones
Botteghin
Van Der Heijden (denk ik?)
El Ahmadi
Vilhena
Berghuis
Jorgensen
Vermeer
Kramer
Larsson
Haps
Misschien nog wel meer, maar die zien er dan niet uit
Ik heb Malacia van Feyenoord bij VVV gehaald, is na 3 seizoenen al 76 overall rating!
In 2017 wel ja, maar nu heeft ie zo'n standaard hoofd. Het zal wel weer terugkomen in een Data Pack. Kluivert zit bijvoorbeeld in Data Pack 1 die binnenkort uitkomt.Dracul schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:52:
alhoewel ik dacht dat Boetius ook altijd een gezicht had.
De competitie is ondertussen al begonnenDutchDevil79 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:54:
Ben net terug van vakantie. Zal vanavond even kijken. Niet zeker of ik nu dutchdevil of dutchdevil79 heb als naam op ps4.
Voor de competitie?d8nser schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:05:
Goedemorgen, kan ik mij ook nog ergens registeren. Van de week PES 2018 -> PS4 opgepikt bij BOL.com en begonnen met de ML en MyClub. Helaas ben ik altijd degene die zilveren ballen trekt.
Ja ik heb al via PSN chat gecomuniceerd met mijn tegenstander. Alleen is daar nog geen tijd uitgekomen om een wedstrijd te spelen. Zal vanavond als ik thuis ben nog berichtje sturen om deze week te kijken in de avond.RobertoBravo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
De competitie is ondertussen al begonnenje moet deze week je eerste wedstrijd spelen
Heb je geavanceerde instellingen aangepast?Michie23 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:54:
Heel weekend M League gespeeld (PC) en het is veel moeilijker als in de vorige en dan met name het verdedigen en het feit dat je gewoon helemaal vastgezet wordt als je aanvalt. In PES2017 speelde ik op het allerhoogste niveau en won ik bijna alles, dit is dus nu veel lastiger. Hebben meer mensen dit?
Adjust non olet, plerumque...
Ik heb dat ook een beetje, het is erg lastig om er doorheen te komen, laat staan scoren. De keeper heeft teveel ballen imo. En dan geven zij een steekpass uit en niets en je staat 1-0 achter. Echt heel frustrerend.Michie23 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:54:
Heel weekend M League gespeeld (PC) en het is veel moeilijker als in de vorige en dan met name het verdedigen en het feit dat je gewoon helemaal vastgezet wordt als je aanvalt. In PES2017 speelde ik op het allerhoogste niveau en won ik bijna alles, dit is dus nu veel lastiger. Hebben meer mensen dit?
.... Je bent niet verplicht op het hoogste niveau te spelen. Zet hem even een tandje lager en oefen nog wat meer is mijn tip.hotymoty schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:36:
[...]
Ik heb dat ook een beetje, het is erg lastig om er doorheen te komen, laat staan scoren. De keeper heeft teveel ballen imo. En dan geven zij een steekpass uit en niets en je staat 1-0 achter. Echt heel frustrerend.
Niveau lager win ik elke wedstrijd met 3-0 of hoger...scrappy.doo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
.... Je bent niet verplicht op het hoogste niveau te spelen. Zet hem even een tandje lager en oefen nog wat meer is mijn tip.
Hmm nou handig, kom ik gister thuis geen internet! Gebeld met KPN blijkt er een patch in de wijkkast gedaan te zijn waardoor mijn verbinding niet meer werkt. Zal een monteur langs moeten komen die pas Donderdag avond kan komen. Zit nu dus 2 dagen zonder internet.RobertoBravo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
De competitie is ondertussen al begonnenje moet deze week je eerste wedstrijd spelen
Nee later inhalen is geen probleem, gewoon overleggen met je tegenstander (er is ook een whatsappgroep daar kan je bij in als je tegen de 400 berichten per dag kan)DutchDevil79 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Hmm nou handig, kom ik gister thuis geen internet! Gebeld met KPN blijkt er een patch in de wijkkast gedaan te zijn waardoor mijn verbinding niet meer werkt. Zal een monteur langs moeten komen die pas Donderdag avond kan komen. Zit nu dus 2 dagen zonder internet.
Hopelijk geen probleem om de wedstrijd later deze week te spelen?
als je nog mee wil doen met de competitie, 1 wedstrijd per week. Er is een deelnemer "zlatko" waar ik nog niks van vernomen heb, als die niet mee doet mag je zijn plek innemen? www.challonge.com/tweakerspes2018d8nser schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:05:
Goedemorgen, kan ik mij ook nog ergens registeren. Van de week PES 2018 -> PS4 opgepikt bij BOL.com en begonnen met de ML en MyClub. Helaas ben ik altijd degene die zilveren ballen trekt.
Meldingen uit zetten werkt altijd goed bij dat soort groepen.RobertoBravo schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:18:
[...]
Nee later inhalen is geen probleem, gewoon overleggen met je tegenstander (er is ook een whatsappgroep daar kan je bij in als je tegen de 400 berichten per dag kan)
Patch notes?Avioto schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:13:
Data Pack 1.0 komt morgen en er is ook een gameplay patch op komst.
Willen ze nog niet zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door t mac op 04-10-2017 21:41 ]
Zal tijd worden. Van mij mag een COM er best een paar keer met gestrekt been inSluuz schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:30:
Bhatti zei ook dat ze de te passieve COM fixen (meer fouls)
Adjust non olet, plerumque...
Dat gebeurd toch automatisch via matchmaking?1nsane schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:20:
Gisteren met een maat van mij en paar mensen van hier wat online coop potjes gespeeld maar er gelijk ook achter gekomen dat ondanks de vele modi, er dus geen modus is waarbij je met bijvoorbeeld 2 of 3 op de zelfde ps4 tegen 2 of 3 mensen online kan spelen die niet op de zelfde ps4 zitten dus bijv:
2lokaal(op 1 ps4) vs 2online(allebei op andere ps4).
Dat vind ik best jammer want ik speel regelmatig met een maat van me samen maar kan dan dus alleen tegen 2 andere bekenden spelen als die ook op 1 ps4 zitten...
Tenzij iemand me kan vertellen hoe dat wel kan maar heb het nergens kunnen vinden.
Before me there were many, after me there will be none
Hij bedoelt:Jay-K schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Dat gebeurd toch automatisch via matchmaking?
Ik speel regelmatig online co-op met vrienden (ieder zijn eigen PS4) waarbij ik vaak genoeg gematcht word aan mensen die met zijn tweeën op 1 PS4 spelen.
Tenzij dat alleen in My-Club co-op is, aangezien dat de enige co-op modus is die ik speel.
Dat geef ik aan, alleen is het voor mij precies omgedraaid.RobertoBravo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:05:
[...]
Hij bedoelt:
Locatie 1
1 ps4
2 controllers
2 spelers
VS
Locatie 2
1 ps4
1 controller
1 speler
&
Locatie 3
1 ps4
1 controller
1 speler
[ Voor 5% gewijzigd door Jay-K op 05-10-2017 10:27 ]
[ Voor 68% gewijzigd door RobertoBravo op 05-10-2017 12:31 ]
Ja, dit issue heb ik ook. Bij mij gaat mijn scherm in sleep mode. Tikje tegen de muis of op keyboard en hij wordt weer wakker. Erg irritant, ik heb hierdoor al twee keer een tegengoal gehad.HwKok schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:55:
[...]
Zal tijd worden. Van mij mag een COM er best een paar keer met gestrekt been inhet is in ieder geval nodig dat de COM wat meer overtredingen gaat maken, zoals het nu is, is het niet echt realistisch te noemen. Ik maak wedstrijden mee dat ze geen enkele overtreding maken.
Iets anders: ik speel op PC. En soms gaat bij mij het scherm gewoon op zwart. Geluid gaat wel door. Ik zet hem dan altijd even op pauze en na pak hem beet 20-30 sec. komt het beeld weer terug en kan ik verder spelen. Heel vreemd! Herkent iemand dit?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Je kan wel met je maat samen tegen 2 of 3 andere online spelen.maar wil je tegen 2 andere bekende spelen of tegen vreemde?1nsane schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:20:
Gisteren met een maat van mij en paar mensen van hier wat online coop potjes gespeeld maar er gelijk ook achter gekomen dat ondanks de vele modi, er dus geen modus is waarbij je met bijvoorbeeld 2 of 3 op de zelfde ps4 tegen 2 of 3 mensen online kan spelen die niet op de zelfde ps4 zitten dus bijv:
2lokaal(op 1 ps4) vs 2online(allebei op andere ps4).
Dat vind ik best jammer want ik speel regelmatig met een maat van me samen maar kan dan dus alleen tegen 2 andere bekenden spelen als die ook op 1 ps4 zitten...
Tenzij iemand me kan vertellen hoe dat wel kan maar heb het nergens kunnen vinden.
Bij mij werkt de option file nog steeds na de installatie van de nieuwe update m.b.t. de data pack.Koppensneller schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:40:
Misschien een beginnersvraagje (dit jaar voor het eerst bezig met option files): is het nodig om na installatie van een data pack of patch de option file opnieuw in te laden?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Kazuki ItoMonda schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:04:
[...]
Dat laaste was in de oudere versies absoluut zo. Je kon zelfs scheidsrechters kiezen en er was 1 scheids, ik dacht een Aziatisch of Arabisch uiterlijk, die bizar streng was. Gaf bijna overal rood voor en was berucht destijds.
Ja ik vraag me ook wel eens af hoe ze daar de grafische dingen bedenken. Alles moet altijd zo onnodig groot in beeld, het kan nooit subtiel. Leuk hoor dat ze die stats af en toe in beeld doen, maar het moet niet ten koste gaan van de 'zichtbaarheid' van je spel.DirtyBird schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:24:
Vandaag online potje, minuut 83, corner tegen. Krijg ik me toch een scherm met statistiek in beeld links bovenin, over het spel heen waar de corner genomen wordt. Ik zie geen kut, doelpunt tegen. Dan denk ik, wat de fuck doet konami in de voetbalspellenwereld.
Kazuki Ito was juist een blinde vink. Liet alles gaan. Die donkere kale kerel was een beest. Alles rood, zonder pardon.
[ Voor 12% gewijzigd door Sluuz op 06-10-2017 10:06 ]
PSN: Sluuz
Het verschil tussen professional en super star is alles makkelijk winnen of soms tegen teams met een rating van 60-70 spelen die als Barca rondtikken.scrappy.doo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
.... Je bent niet verplicht op het hoogste niveau te spelen. Zet hem even een tandje lager en oefen nog wat meer is mijn tip.
Het hele spel is tergend langzaam. I mean seriously the fudgeDaYwaLkUr schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:44:
Af en toe in Master League lijkt het spel opeens tergend langzaam... hebben jullie dit gevoel ook weleens?
Teamspirit is heel belangrijk. Alles onder de 90 maakt je team clunky 80 vd 90 minuten.Framoes schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Het verschil tussen professional en super star is alles makkelijk winnen of soms tegen teams met een rating van 60-70 spelen die als Barca rondtikken.
- Je hebt tegenstanders die midden in een animatie ineens een andere beweging maken om te voorkomen dat je de bal afpakt. Dat ziet er heel onnatuurlijk uit.
- De bal wipt aan de voet van de tegenstander soms ineens uit het niets op als je een tackle/sliding maakt.
- De zogenaamde 'catch up bug' bestaat nog steeds. Jouw doorgebroken spelers worden ingehaald door (veel langzamere) verdedigers en andersom lukt dat niet.
- Een sliding inzetten 'triggert' bij de tegenstander een draai die hun been zo plaatst dat een goedgeplaatste tackle op de bal ineens op hun been is. Je ziet letterlijk de reactie van de AI op het moment dat je de knop indrukt voor de tackle.
Het is jammer dat het nog niet lukt de AI zo op orde te hebben dat het spel moeilijk kan worden gemaakt zonder dat er soms onlogische of onrealistische dingen in het veld gebeuren. Het verschilt per wedstrijd of dit gebeurt, maar je merkt al snel of het zo'n wedstrijd wordt.
Dit gebeurt overigens vrijwel alleen in ML. Speel ook wel random selection wedstrijden en daarbij zijn me nog geen vreemde dingen opgevallen.
De catch up bug herken ik gedeeltelijk. Ik heb het namelijk ook soms wanneer ik gewoon sprint, maar wanneer ik met veel ruimte voor me, steeds 2x op de sprint knop druk (bal verder voor je uit spelen), zie ik dit niet gebeuren. Doe jij dit laatste ook?Framoes schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Het verschil tussen professional en super star is alles makkelijk winnen of soms tegen teams met een rating van 60-70 spelen die als Barca rondtikken.
- Je hebt tegenstanders die midden in een animatie ineens een andere beweging maken om te voorkomen dat je de bal afpakt. Dat ziet er heel onnatuurlijk uit.
- De bal wipt aan de voet van de tegenstander soms ineens uit het niets op als je een tackle/sliding maakt.
- De zogenaamde 'catch up bug' bestaat nog steeds. Jouw doorgebroken spelers worden ingehaald door (veel langzamere) verdedigers en andersom lukt dat niet.
- Een sliding inzetten 'triggert' bij de tegenstander een draai die hun been zo plaatst dat een goedgeplaatste tackle op de bal ineens op hun been is. Je ziet letterlijk de reactie van de AI op het moment dat je de knop indrukt voor de tackle.
Het is jammer dat het nog niet lukt de AI zo op orde te hebben dat het spel moeilijk kan worden gemaakt zonder dat er soms onlogische of onrealistische dingen in het veld gebeuren. Het verschilt per wedstrijd of dit gebeurt, maar je merkt al snel of het zo'n wedstrijd wordt.
Dit gebeurt overigens vrijwel alleen in ML. Speel ook wel random selection wedstrijden en daarbij zijn me nog geen vreemde dingen opgevallen.
PSN: Mondaatje
Dat werkt deels. Soms red ik het dan net, maar met mijn medium ML team tikt een speler de bal ook wel eens zo ver voor zich uit dat de keeper uit kan komen. Zal het wat vaker proberen.Monda schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
De catch up bug herken ik gedeeltelijk. Ik heb het namelijk ook soms wanneer ik gewoon sprint, maar wanneer ik met veel ruimte voor me, steeds 2x op de sprint knop druk (bal verder voor je uit spelen), zie ik dit niet gebeuren. Doe jij dit laatste ook?
PSN: Sluuz
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
Arsenal zat sowieso al met licentie in het spel. Vroeg me al af hoe dat precies zat, omdat ze niet een van de teams in de intro zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:07:
Arsenal FC sluit een licentiedeal met Konami voor PES 2018.
Via Twitter heeft de Engelse voetbalclub Arsenal laten weten dat ze een licentiedeal zijn aangegaan met Konami omtrent PES 2018. Hierdoor zal het ongetwijfeld binnenkort mogelijk zijn om een balletje rond te trappen in het Emirates stadion in PES 2018. Daarnaast zal de officiële naam van de club in de game gebruikt worden.
Welke verdere extra’s er nog bij deze licentie komen kijken is niet bekendgemaakt.
Oh... Dus het gaat weer eens om nepnieuws.Framoes schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:08:
[...]
Arsenal zat sowieso al met licentie in het spel. Vroeg me al af hoe dat precies zat, omdat ze niet een van de teams in de intro zijn.
Denk dat ze nu een volledige deal hebben, dus met stadion en legends.
Arghh, bij is het drama om wat goede spelers te krijgen. Alleen Maradon en Bonucci.Jay-K schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:11:
Een keer wat mazzel met MyClub, 3 maal een topzaakwaarnemer gespint en zowaar Cavani en Kante.
Dan moet het wel aan het muurtje liggenDr. Strangelove schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:49:
Ben ik de enige waar de COM zowat elke vrije trap in de touwen jaagt? Sinds ik er op ben gaan letten zijn 4 van de laatste 5 binnen 20 meter er bij me in gegaan. Mijn goalies zijn 80+ dus daar ligt het niet aan.
Dat moet je systeem makkelijk aankunnen!fvar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:25:
kan iemand mij helpen? heb dit spel gekocht via steam en het lijkt of mijn computer het niet aan kan want hij hapert heel erg.
dit is mijn systeem intel i7 4770 gtx970 16bg ram
maswa1414 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:47:
[...]
Dat moet je systeem makkelijk aankunnen!
Even opnieuw installeren en kijken of het dan verholpen is.
Anders hier even kijken
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1134807559
Ik heb een i5 3570k,8gb ram en gtx 1060 en draait prima hier.
Op superstar gebeurt het sowieso, op top player minder. Hoewel er ook meer in de muur wordt geschoten sinds de laatste update. Maar spelers die in het echt een aardige vrije trap hebben, schieten ze er binnen een bepaalde afstand allemaal in.scrappy.doo schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:58:
[...]
Dan moet het wel aan het muurtje liggen![]()
![]()
Op welk niveau speel je?
Muurtje laten springen vlak voordat de vrije trap word genomen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:49:
Ben ik de enige waar de COM zowat elke vrije trap in de touwen jaagt? Sinds ik er op ben gaan letten zijn 4 van de laatste 5 binnen 20 meter er bij me in gegaan. Mijn goalies zijn 80+ dus daar ligt het niet aan.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 13-10-2017 11:09 ]
Oke gelukkig maar dat betekent dat we je niet meer in dit topic zien en horen zeuren en huilen over CHEATAI. Heeeeeel veel plezier met fifa.Harribo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:06:
Ik koop dit jaar pes niet.
Heb het even gespeeld en vindt de bewegingen raar en onnatuurlijk. Ook de bewegingen van de bal ogen raar.
Daar is een woord voor maar kan er even niet opkomen.
Dit is iets wat ik in de vorige versies van pes ook al vond maar op de één of andere manier stoorde ik mij er nu meteen al aan.
Dan moet het cheat ai spook nog komen... ;-)
Mijn mening hoor.
Voor sommigen zal dit goed nieuws zijn dat ik hem niet koop :-)
Wens jullie in elk geval veel plezier met pes.
Ik koop fifa, veel andere keus heb ik helaas niet.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Nou ik heb de training mode even aan geslingerd en de keeper haalt de vrije trappen zoals in het filmpje er allemaal prima uit.Avioto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Muurtje laten springen vlak voordat de vrije trap word genomen.
Maarjah, met bugs zoals deze word het ook niet echt moeilijk gemaakt:
[video]
Filmpje is gisteren gepubliceerd op youtube...Sluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:13:
Misschien gefixt in de eerste patch?
Dat kan, maar om nu nog te gaan bitchen over een bug in Konami Hyper Soccer lijkt me ook zo watSluuz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:34:
Ik kan ook een filmpje uit 1992 publiceren op youtube...
Dat heb ik inderdaad niet vermeld, maar ik heb hier de PC versie voor handen.Avioto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:37:
Ik heb het net nog gedaan. Alles gaat erin. Misschien alleen in PC versie of iets dergelijks?
Welke knop is dat op de PS4?Avioto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Muurtje laten springen vlak voordat de vrije trap word genomen.
Maarjah, met bugs zoals deze word het ook niet echt moeilijk gemaakt:
[video]
[ Voor 28% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-10-2017 14:14 ]
Nou sinds dit jaar overgestapt naar pes en nog geen moment spijt gehadHarribo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:06:
Ik koop dit jaar pes niet.
Heb het even gespeeld en vindt de bewegingen raar en onnatuurlijk. Ook de bewegingen van de bal ogen raar.
Daar is een woord voor maar kan er even niet opkomen.
Dit is iets wat ik in de vorige versies van pes ook al vond maar op de één of andere manier stoorde ik mij er nu meteen al aan.
Dan moet het cheat ai spook nog komen... ;-)
Mijn mening hoor.
Voor sommigen zal dit goed nieuws zijn dat ik hem niet koop :-)
Wens jullie in elk geval veel plezier met pes.
Ik koop fifa, veel andere keus heb ik helaas niet.
Rondje denk ik? En je kan ook iemand uit de muur laten rennen richting vrije trap-nemer, met vierkantje denk ik. Controls weet ik niet zeker, zal vast wel ergens op scherm staan of je kan het in trainingsmode testen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:13:
Welke knop is dat op de PS4?
IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8
Ik ben er eens op gaan letten en je verhaal klopt helemaal!Dr. Strangelove schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:49:
Heb ook is zo een goal tegen gehad. Nu weet ik dus waaromDr. Strangelove schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:51:
Ja, het muurtjesverhaal vond ik al vreemd, ik spring nl. wel en in vorige versies deed ik dit nooit en gingen ze er nooit zo vaak in. Gewoon hartstikke bugged.
[ Voor 25% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 17-10-2017 06:50 ]
In MyClub divisions wordt gekeken naar je level / punten, team strength, pass control (uit me hoofd), en connectie (je verbinding) performance.MJ23 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:43:
Vraagje over online: als je online een wedstrijd wilt spelen, hoe wordt dan de tegenstander gekozen? Is het net zoals bij FIFA dat je een bepaalde sterrenrating bij je team hebt en dat er gezocht wordt naar vergelijkbare teams? Of is er de mogelijkheid dat je als je Ajax kiest, je tegen Barcelona (of andere topteams die veel sterker zijn) speelt? En als je een option file gebruikt, wordt deze dan ook geladen wanneer je online speelt?
Zelf uitvogelenDr. Strangelove schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:22:
Is er ergens een goede guide voor myClub te vinden met strategieen erin?
[ Voor 13% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 17-10-2017 06:59 ]
PlayerDB groeit vanzelf wel. Toch iets minder spelers als fifaKnetterhard schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:28:
Ik speel PES18 tegenwoordig op de pc, maar het valt me op dat wij veel langer moeten wachten op een (online) tegenstander dan op de PS4, is hier iets aan te doen, of is de playerbase gewoon te klein?
[ Voor 8% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 17-10-2017 11:43 ]
Verbinding settings maakt niet zoveel uit, ik zit altijd rond de 5 of 10 minuten, of ik nou 1, 2 of 3 kies.Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
PlayerDB groeit vanzelf wel. Toch iets minder spelers als fifaen hou rekening met je "verbinding" settings voor dat je een match start
Je kan ook 4, 5 en 6 kiezen uit me hoofd, of zelfs "uit"Knetterhard schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Verbinding settings maakt niet zoveel uit, ik zit altijd rond de 5 of 10 minuten, of ik nou 1, 2 of 3 kies.
Ik speel helemaal niet offline, alleen maar MyClub.Dr. Strangelove schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje klaar met deze PES. Ik heb meer plezier gehad met de vorige versie. Na zo'n 200 potjes heb ik het gevoel dat er teveel gescripte elementen in zitten, met name het feit dat ik 70% van mijn goals uit crosses maak is gewoon niet realistisch. Het spel voelt hierdoor veel te FIFA aan en dat haat ik.
De spelmodi vallen me ook tegen. De MasterLeague is niet leuk omdat ik niet de sweet spot kan vinden qua difficulty: Op professional alles winnen, op Top Player bijna alles verliezen. Geen spanning daardoor.
MyClub heb ik nu een paar avonden gespeeld maar dat is een random grinding exercise zonder enig doel. Doet het ook niet voor me.
Al met al gewoon een gebrek aan speelplezier vergeleken met 2017, wat op zich jammer is omdat de ball physics echt veel beter zijn en het daardoor meer als voetbal aanvoelt. Ik geef het spel over een paar maanden met een paar patches wel weer een nieuwe kans.
Ik kan me hier niet in vinden.. Dit klinkt voor mij echt als botte pech, of je heb een drama keeper ;-) (naast de bug die er was!)- vrije trappen van de tegenstander die er bijna altijd in gaan
Speel b.v. is met back wingers die niet als een stier naar voren rennen (advanced opties heeft dit).- onmogelijk te spelen met sommige aanvallende formaties (m.n. mijn geliefde 4-3-3) omdat de verdediging steeds in stapt en door een dieptepass door het midden in zijn hemd wordt gezet.
Das raar.. Dit wil ik wel is zien- spelers met snelheid worden nog steeds door trage verdedigers bijgehaald.
Ik heb er een weekje aan besteed. Dus ik heb de mode zeker niet helemaal gezien (ter vergelijking, ik heb schat ik zo'n 5000 potjes in ML zitten sinds ISS Pro Evo, dus daar ben ik wat beter bekend mee). Het komt op mij over als een random chance om spelers te krijgen en weinig interessante game modes. Ik speel liever in een 'echte' competitie.Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:28:
[...]
Ik speel helemaal niet offline, alleen maar MyClub.
Kan me er wel in vinden als je weekly challenge afgerond heb, dat de uitdaging er een beetje uit is.
Maar me honger om beter spelers te contracteren blijft daar.
Ik vind MyClub Co-op (vant weekend voor het eerst gespeeld) echt wel een top addititie vergeleken met vorig jaar.
Ik heb het zeker 10 keer gehad met keepers tussen de 80 en 83 skill. Daarvan gingen er 8 of 9 in. Absurd veel vergeleken met vorige edities van het PES.Ik kan me hier niet in vinden.. Dit klinkt voor mij echt als botte pech, of je heb een drama keeper ;-) (naast de bug die er was!)
Ik ben geen groentje in dit spel, ik speel het al sinds 1998 en in geen enkele versie komt dit issue zo sterk naar voren. Het zijn ook niet zo zeer de backs die het probleem zijn als wel de centrum verdedigers.Speel b.v. is met back wingers die niet als een stier naar voren rennen (advanced opties heeft dit).
Je kan ook met deep defence spelen etc..
De ideale opstelling ligt niet op de "plank".
Je coach, je spelers, je formatie en je additionele taktieken spelen een grote rol.
Puur mijn ervaring, maar ik heb anderen er ook over gehoord.Das raar.. Dit wil ik wel is zien
Dat herken ik ook en dat is een issue dat al sinds jaar en dag aanwezig is in PES, al moet ik ook hier zeggen dat het weer sterker aanwezig lijkt dan in 2017.Eén ding vindt ik wel bloed irritant!
Wanneer een bal "in het middel valt", wil de dichts bijzijnde speler wel is niet reageren (wat je ook doet!), omdat de pass voor een andere speler bedoeld was.
Dit is realistisch gezien totaal onlogisch
Ik had hier ook last van en bij is het een stuk minder nu ik mijn defensieve linie heel hoog heb gezet, in combinatie met markings op de spitsen en een compacte defensie.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:07:
Ik ben geen groentje in dit spel, ik speel het al sinds 1998 en in geen enkele versie komt dit issue zo sterk naar voren. Het zijn ook niet zo zeer de backs die het probleem zijn als wel de centrum verdedigers.
Het zal miss met Fifa beter zijn, maar met Fifa heb je weer andere issues.RobertoBravo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
Ik had hier ook last van en bij is het een stuk minder nu ik mijn defensieve linie heel hoog heb gezet, in combinatie met markings op de spitsen en een compacte defensie.
tldr, kloten met instellingen helpt wel.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik had het gewoon over PESPaul.tjuh1986 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:56:
[...]
Het zal miss met Fifa beter zijn, maar met Fifa heb je weer andere issues.
Blijf toch zowat elk jaar dezelfde "tekortkomingen" terug komen..
Hopen dat er volgende week weer wat leuke promoties komen voor MyClub
Bij mij dus ook, allemaal met het hoofd. Het is gewoon zover dat ik alleen nog maar over de flanken speel en ballen voor de pot gooi. Meer dan 70% van mijn goals komen uit crosses, daardoor is al het realisme weg.maswa1414 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:45:
[quote]Dr. Strangelove schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje klaar met deze PES. Ik heb meer plezier gehad met de vorige versie. Na zo'n 200 potjes heb ik het gevoel dat er teveel gescripte elementen in zitten, met name het feit dat ik 70% van mijn goals uit crosses maak is gewoon niet realistisch. Het spel voelt hierdoor veel te FIFA aan en dat haat ik.
Opvallend veel goals die uit crosses vallen inderdaad! Veelal kopballen in mijn geval![]()
Terug naar Fifa wil ik ook weer niet dus neem het maar voor lief
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq