Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.603 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:04:
[...]

Afgelopen weekend nog een ijsje gehaald daar. Lekker as always, maar ik was wel meteen aan de beurt. Dat gebeurd zelden :P
Ze wilden je zeker snel weer weg hebben met je Peugeot ;)
Maar die ijssalon is idd echt een aanrader tijdens een rondje Gooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 14:18
PalingDrone schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Ze wilden je zeker snel weer weg hebben met je Peugeot ;)
Maar die ijssalon is idd echt een aanrader tijdens een rondje Gooi.
Mijn ouders wonen er nog en een maat van mij is vanuit Breda (waar ik nu woon) naar Bussum verhuist. We hebben wat geklust en hij wilde mij trakteren op een ijsje :P Overigens reed ik toen in een Prius naar De Hoop toe, mag dat ook?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 15:55
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:41:
Handen omhoog wie ook dacht dat de afzuigkap een tv scherm was
[afbeelding]
Je hebt gelijk :P
Afbeeldingslocatie: https://www.beoworld.org/assets/thumbnails/bv4a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20

Bob Popcorn

Plop!

Theo schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:56:
https://www.funda.nl/koop...40531853-welnastraat-425/
bijna 2 ton vraagprijs voor 28 vierkante meter nieuwbouw in een flatje in Amsterdam. Plus ruim 2K erfpacht per jaar..
https://www.funda.nl/koop...10-zandhofsestraat-126-a/

Bijna 9000 euro de m2 in Utrecht. :')

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:36
PalingDrone schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:48:
[...]

Mis ik iets?
Overigens ligt dit portiekflatje mij iets te dicht bij de snelweg, wat gelijk een mooi excuus is om de geluidwerende triple beglazing te vermelden.
Wel smaakvol van binnen, waarbij je het geld tegen de plinten ziet klotsen.
Gelukkig houdt ziekenhuis Gooi-moord als buurman nog wel wat geluid tegen, net als die natuurbrug in je tuin
Wij hebben ooit naar een huis twee deuren verder gekeken maar zijn afgehaakt vanwege het lawaai (zowel snelweg als de Prins Henbdriklaan waar heel Blaricum s ochtends en s avonds langs komt) en het feit dat het niet zeker was of het ziekenhuis aan de achterkant zou gaan uitbreiden. Het grappige is dat de makelaar toen vertelde wie er allemaal in de straat heeft gewoond (Ron Brandsteder, Joop vd Ende, Mies Bouwman), maarja, die zijn allemaal vertrokken toen ze de kans hadden :)

Wel opvallend dat ze het binnen een jaar na oplevering weer te koop zetten (tenzij dit een nog niet verkocht appartement is)
De vraagprijs van een ander appartement van 180m2 in het complex was begin dit jaar 800k, dus ik vraag me af of het een realistische prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:45

Fiber

Beaches are for storming.

wildhagen schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:24:
1970 belde net, ze wilden hun woninginrichting terug: https://www.funda.nl/koop...uis-40603129-vlietweg-10/

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe iemand in zo'n bouwval kan leven weet ik niet. [...]

Vind 335.000 euro wel een flinke smak geld voor iets waar alleen de slopershamer nog kan helpen. Zeker als bedenkt dat je in the middle of nowhere en aan de rand van een industrieterrein zit :X
Tja, als je daar geboren bent en er ruim 70 jaar of zo gewoond hebt dan ben je er aan gewend en weet je nauwelijks beter natuurlijk... Ik heb/had ook zulke familie, niet zo'n puinhoop als dit, maar ook met woninginrichtingen die al 40 jaar of meer onveranderd zijn. Best gezellig en knus hoor, om zo nu en dan eens langs te gaan. Gewoon eenvoudige mensen die met weinig al tevreden zijn.

Verder moet je dit niet meer zien als een huis, maar als een bouwlocatie waar toevallig nog een bouwval op staat waar de bulldozer nog even overheen moet.

En die prijs, geen idee, maar iets meer dan 30 Euro per vierkante meter klinkt niet heel duur, maar goed, ik ken de omgeving natuurlijk niet in die uithoek van het land... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:31

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

pep_82 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:38:
[...]

Je koopt hier niet het huis of het land voor een paar paarden. Vlak erboven en rechts ligt een industrieterrein. Een slimme ontwikkelaar zorgt ervoor dat het bestemmingsplan naar industrie gaat en heeft 10 hectare industrieterrein met de mogelijkheid om er een huis bij te zetten. Dan is 335k niet zo gek duur.
Zullen de buren leuk vinden dat ze meteen aan een industrieterrein wonen. Gaat niet gebeuren dus. Overigens vind ik deze foto erger. Electra om de hoek van de douche, gasfles die aan de CV ketel hangt?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/609/316_1440.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:08:
[...]

En die prijs, geen idee, maar iets meer dan 30 Euro per vierkante meter klinkt niet heel duur, maar goed, ik ken de omgeving natuurlijk niet in die uithoek van het land... O-)
Aan de rand van een industrieterrein, in the middle of nowhere, met straks over een paar jaar een fantastisch uitzicht op de schoorstenen van een nog nieuw te bouwen fabriek waar ze mest gaan drogen, met bijbehorende bezinkputten en bijbehorende mestgeuren etc.

Je moet er maar zin in hebben ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
zonoskar schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Zullen de buren leuk vinden dat ze meteen aan een industrieterrein wonen. Gaat niet gebeuren dus. Overigens vind ik deze foto erger. Electra om de hoek van de douche, gasfles die aan de CV ketel hangt?

[afbeelding]
Denk eerder aan de geiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:41:

En dit zou ik niet trekken. Een slaapkamer moet privé zijn. Dus, deuren hebben.
[afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...t-40543549-kipstraat-1-e/
Je zou maar midden in de nacht op zoek moeten naar die vervelende mug...

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
250 000/31 is bij mij nogaltijd 8k per m2 :9
maar goed das nog steeds vrij bizar voor wat je krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Min 8 schijnt tegenwoordig richting de wolken te gaan :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/859/722_1440.jpg

Verder vind ik het een lelijk huis met al die schuine plafonds. Het enige fijne lijkt mij dan nog die bank in de douche. https://www.funda.nl/koop...808045-amazonestroom-228/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 14:29
https://www.funda.nl/koop...is-40436305-vliegweg-1-a/

Iets zegt me dat je hier niet moet komen met astma... Ugh.. (zie slaapkamer.. ;( )
Van de buitenkant lijkt het een redelijk modern huis (1996), maar als je vervolgens de binnenkant ziet springen de tranen in je ogen.. :'(

Een eindje verderop daar en tegen... _/-\o_

https://www.funda.nl/koop...66-matthijssenhoutweg-18/

[ Voor 12% gewijzigd door -Muncky- op 28-06-2018 15:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:07

Sharky

Skamn Dippy!

Heilige maagd Maria wat een vet huis!

This too shall pass

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:23:
Min 8 schijnt tegenwoordig richting de wolken te gaan :P

Verder vind ik het een lelijk huis met al die schuine plafonds. Het enige fijne lijkt mij dan nog die bank in de douche. https://www.funda.nl/koop...808045-amazonestroom-228/
Hemeltjelief wat een postmoderne nachtmerrie dat gebouw.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:42
zonoskar schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/609/316_1440.jpg
Een best gangbaar plaatje in zuidelijke landen alleen niet iets wat je vaak tegen zult komen in Nederland. Mooi saneringsproject.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:28

Vrijdag

De Zwarte

"Grab ye torches and pitchforks!"

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Vrijdag schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:37:
[...]

"Grab ye torches and pitchforks!"

:P
En wel heel ambititieus schuursponsjes ingekocht!

Die er nu op een "ah fuck it" manier bij liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SuBBaSS schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:54:
[...]

En wel heel ambititieus schuursponsjes ingekocht!

Die er nu op een "ah fuck it" manier bij liggen. :P
_O-

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 13:18
Een pak is aangebroken en al half leeg. Ik vermoed dus dat er al opruimwerkzaamheden hebben plaatsgevonden en alle schoonmaakmaterialen in de keuken zijn verzameld.

Dat er voor schoonmaakwerk dus een riek nodig is geweest, dat geeft wel te denken ... :X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09
-Muncky- schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:38:
https://www.funda.nl/koop...is-40436305-vliegweg-1-a/

Iets zegt me dat je hier niet moet komen met astma... Ugh.. (zie slaapkamer.. ;( )
Van de buitenkant lijkt het een redelijk modern huis (1996), maar als je vervolgens de binnenkant ziet springen de tranen in je ogen.. :'(

Een eindje verderop daar en tegen... _/-\o_

https://www.funda.nl/koop...66-matthijssenhoutweg-18/
Bizar dat mensen niet eens de moeite nemen om bij zo'n duur huis de boel even op te ruimen en schoonmaken voordat ze foto's nemen, bah. En dan de kwaliteit van de foto's het lijkt wel of ze met een ouderwets wegwerpcamera zijn genomen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/264/091_1440.jpg

Ook opvallend, als je zo'n huis kunt betalen verwacht je ook wel dat de gordijnen op maat zijn gemaakt

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/264/088_1440.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-09 18:21

TheBorg

Resistance is futile.

Baddie09 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:24:
Ook opvallend, als je zo'n huis kunt betalen verwacht je ook wel dat de gordijnen op maat zijn gemaakt
Nee dat is hip. Dan lijkt je plafond hoger. Tenminste, als je het goed doet. Aldus diverse stylisten.

Ik vind het mega lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20

Metro2002

Memento mori

nare man schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:46:
[...]

Met uitzicht op de velden die waarschijnlijk binnen no-time ook vol komen te staan met nog meer spuuglelijke flats of een vinex wijk.

En dan die prijs 8)7 ben ik nou zo wereldvreemd dat ik geen 7 ton (maandlasten ruim 2200 netto per maand) voor een flat in zoetermeer over heb :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:33
nare man schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:46:
[...]

Rijd eens Zoetermeer binnen dan bellen wij alvast slachtofferhulp

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:43

Amphiebietje

In de blubber

leecher schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:51:
[...]

Rijd eens Zoetermeer binnen dan bellen wij alvast slachtofferhulp
Zoetermeer is zo'n plek waar je eigenlijk niet dood gevonden wenst te worden. Ze hebben er ook nogal wat nieuwbouwwijken die er nu al als een achterstandsbuurt uitzien - moet je Randstadrail 3 of 4 eens nemen vanuit Den Haag...en dan de openbare vuilnisbelt zien in sommige achtertuinen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Amphiebietje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:34:
[...]

Zoetermeer is zo'n plek waar je eigenlijk niet dood gevonden wenst te worden. Ze hebben er ook nogal wat nieuwbouwwijken die er nu al als een achterstandsbuurt uitzien - moet je Randstadrail 3 of 4 eens nemen vanuit Den Haag...en dan de openbare vuilnisbelt zien in sommige achtertuinen :F
Klopt. Toch is de woningmarkt in Zoetermeer ook redelijk verhit. (een vriend /zzper zocht daar een woning.. Zonder succes) Onvoorstelbaar eigenlijk :+

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zoeterminder :') Of Zoetermatig :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Baddie09 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Wij hebben ooit naar een huis twee deuren verder gekeken maar zijn afgehaakt vanwege het lawaai (zowel snelweg als de Prins Henbdriklaan waar heel Blaricum s ochtends en s avonds langs komt) en het feit dat het niet zeker was of het ziekenhuis aan de achterkant zou gaan uitbreiden. Het grappige is dat de makelaar toen vertelde wie er allemaal in de straat heeft gewoond (Ron Brandsteder, Joop vd Ende, Mies Bouwman), maarja, die zijn allemaal vertrokken toen ze de kans hadden :)

Wel opvallend dat ze het binnen een jaar na oplevering weer te koop zetten (tenzij dit een nog niet verkocht appartement is)
De vraagprijs van een ander appartement van 180m2 in het complex was begin dit jaar 800k, dus ik vraag me af of het een realistische prijs is.
Dat ziekenhuis gaat inmiddels niet meer uitbreiden maar moeven naar Hilversum, daar was de grond voor uitbreiding iets goedkoper dan in Blaricum.
Ook moesten er dan boompjes gekapt worden waar de rest van de wijk mordicus tegen was, in Hilversum hebben ze er inmiddels al een paarhonderd omgehakt en komt een flinke nieuwbouw.
De natuurbrug/ecoduct die achter het Blaricumse ziekenhuis aangelegd is heeft de uitbreidingsmogelijkheden inmiddels volledig onmogelijk gemaakt dus gaat dat ziekenhuis na sluiting onmiddelijk een woonbestemming krijgen en zullen er ongetwijfeld peperdure appartementen gebouwd worden.
Dus koop je die "portiekflat" dan heb je de komende paar jaar een uitlopend ziekenhuis, vervolgens sloopkogels en daarna een bouwput als buren.
Pocht zo'n makelaar nogsteeds met die BNers?
Daar struikel je over in het Gooi, ik herken ze nooit maar over het algemeen zijn dat nou niet de mensen waar je last van hebt, alhoewel toen de niettevermijden Peter Rudolf de Vries achter mij kwam wonen stonden zijn directe buren nou niet echt te juichen.
Gelukkig zijn de kogelregens uitgebleven en Holleder kwam pas aan z'n deur morrelen toen hij al lang en breed in Hilversum woonde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
TheBorg schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:35:
[...]

Nee dat is hip. Dan lijkt je plafond hoger. Tenminste, als je het goed doet. Aldus diverse stylisten.

Ik vind het mega lelijk.
“Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.”
― Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-09 10:13
Vind die scheikundige quote ook echt waanzinnig. "if you can dream PT you can do it". Ja ja, als je platina kan dromen, ga je er wel komen. _/-\o_

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20

Bob Popcorn

Plop!

Raznov schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:27:
[...]

Vind die scheikundige quote ook echt waanzinnig. "if you can dream PT you can do it". Ja ja, als je platina kan dromen, ga je er wel komen. _/-\o_
Lol, niet zo'n handig font idd :')

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 21:59

Wailing_Banshee

You're Next

TheBorg schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:35:
[...]

Ik vind het mega lelijk.
Wij hebben een hoog plafond en hebben de gordijnen mooi laten afmeten op 2cm van de vloer :p

* Wailing_Banshee vind die te lange gordijnen zeer goedkoop eruit zien.
KopjeThee schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 05:44:
[...]

“Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.”
― Oscar Wilde
Ah, daarom hebben wij nog niet de behoefte gevoeld om onze woonkamer na 10 jaar te veranderen, we hebben hem naar onze smaak ingericht, en niet "the fashion" gekeken :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
:+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/226/961_1440.jpgAfbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/226/962_1440.jpg

Verder een erg mooi huis, vrijwel instap klaar. Alleen aan de tuin zou ik nog flink klussen.
https://www.funda.nl/koop...-van-den-bergelaan-42-ab/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:43

Amphiebietje

In de blubber

Samengevoegde boven- en onderwoning?

Alleen dat aanrecht dat bijna de hele woonkamer in beslag neemt... :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:54

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik dacht eerst ook "wat een verschikkelijk inefficent ingedeeld huis", maar die keuken is in het souterrain. De woonkamer is op het niveau van de voordeur en dan heb je daarboven nog eens twee verdiepingen met 4 grote en 2 kleine slaapkamers.
Het is een kast van een huis.
Alleen die keuken zou ik toch echt anders indelen. Het lijkt wel een spoelkeuken. Totaal niet practisch voor een gezin. De indeling van die kelder is ook naadje, met die dikke muur. Anders had je daar een perfecte eetkeuken.

[ Voor 11% gewijzigd door Maasluip op 29-06-2018 12:15 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit huis is nooit in deze staat bewoond geweest. Als ik naar de sticker op het werkblad in de keuken kijk, lijkt het alsof dit een renovatie t.b.v. verkoop is geweest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OScxhUvNywHkXxqmkwDxP2xm/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:45

kgl

Het horrorzwembad is terug:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/217/826_1080.jpg

Dit huis stond in 2008 al eens 2 jaar lang te koop, toen voor 550K. Er is niets aan veranderd, alles is nog steeds poepbruin. Enkel het zwembadwater is inmiddels zwart geworden. Het is wel geslonken naar 169m2.
En als extra pluspunt de ingang van de supermarkt direct naast je garage/tuin. Aan de andere kant van de tweekapper is de inrit voor de bevoorrading (vrachtwagens). Voldoende parkeerruimte: inderdaad, het parkeerterrein van de supermarkt voor de deur.

https://www.funda.nl/koop...emeester-lommenstraat-24/

Detail: de buren stonden in 2017 te koop voor de helft:
https://www.funda.nl/koop...emeester-lommenstraat-22/

[ Voor 20% gewijzigd door kgl op 29-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Maasluip schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:13:
Ik dacht eerst ook "wat een verschikkelijk inefficent ingedeeld huis", maar die keuken is in het souterrain. De woonkamer is op het niveau van de voordeur en dan heb je daarboven nog eens twee verdiepingen met 4 grote en 2 kleine slaapkamers.
Het is een kast van een huis.
Alleen die keuken zou ik toch echt anders indelen. Het lijkt wel een spoelkeuken. Totaal niet practisch voor een gezin. De indeling van die kelder is ook naadje, met die dikke muur. Anders had je daar een perfecte eetkeuken.
Inderdaad, dat is ook wat mij het eerste opviel, het lijkt met geen handig huis om in te wonen met deze indeling. Qua keuze voor materialen is het mij iets teveel VT Wonen waarbij de ontwerpers voor mijn gevoel teveel smaakgevoelige keuzes hebben gemaakt voor de keuken en de badkamers.

En ligt het nu aan mij of valt het tapijt op de trap uit de toon? Lijtk wel of ze deze hebben laten zitten van de oude staat.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/226/963_1440.jpg

En met zo'n glazen pui zit je vol in de kijker van alle buren zo te zien
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/226/976_1440.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Baddie09 op 29-06-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
kgl schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:28:
Het horrorzwembad is terug:

https://www.funda.nl/koop...-lommenstraat-24/#foto-57

Dit huis stond in 2008 al eens 2 jaar lang te koop, toen voor 550K. Er is niets aan veranderd, alles is nog steeds poepbruin. Enkel het zwembadwater is inmiddels zwart geworden. Het is wel geslonken naar 169m2.
En als extra pluspunt de ingang van de supermarkt direct naast je garage/tuin. Aan de andere kant van de tweekapper is de inrit voor de bevoorrading (vrachtwagens). Voldoende parkeerruimte: inderdaad, het parkeerterrein van de supermarkt voor de deur.

https://www.funda.nl/koop...emeester-lommenstraat-24/

Detail: de buren stonden in 2017 te koop voor de helft:
https://www.funda.nl/koop...emeester-lommenstraat-22/
Hoewel het huis zwaar gedateerd is valt het me op dat wel wel erg schoon en goed onderhouden is van binnen (maar daar heb je niks aan omdat het toch helemaal gestript moet worden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgl

kgl

Baddie09 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:11:

Hoewel het huis zwaar gedateerd is valt het me op dat wel wel erg schoon en goed onderhouden is van binnen (maar daar heb je niks aan omdat het toch helemaal gestript moet worden).
Alleen het zwembad niet...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Kopen, verbouwen, dakkapelletje d'r op, en weer in de markt zetten. ~249.000 ---> 425.000,-

Oud: https://www.funda.nl/koop...468093-scheepersstraat-8/
Nieuw: https://www.funda.nl/koop...627149-scheepersstraat-8/

edit: *foto's zijn foetsie*. pand is nieuw op de markt gebracht voor 4ton.
link: https://www.funda.nl/koop...737803-scheepersstraat-8/

[ Voor 52% gewijzigd door absurdsmash op 29-07-2018 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:53
@absurdsmash Die is erg mooi verbouwd/opgeknapt! Wel een simpele standaard keuken erin. Verbouwing was ook wel nodig...maar 2ton duurder??? Dat wordt zeker een tonnetje pakken (of meer) wat ik zo inschat :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01
Road-runner83 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:43:
@absurdsmash Die is erg mooi verbouwd/opgeknapt! Wel een simpele standaard keuken erin. Verbouwing was ook wel nodig...maar 2ton duurder??? Dat wordt zeker een tonnetje pakken (of meer) wat ik zo inschat :).
Gezien de markt zou het nog wel eens kunnen lukken ook.
Chapeau voor deze verbouwing, er is wel wat moois van gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Top verbouwing! Zo'n 'verdieping' erop scheelt een boel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Road-runner83
Bijzonder Pand'je' in Rotjeknor :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/159/801_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/159/785_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/159/786_1440.jpg

Huis: https://www.funda.nl/koop...6081892-ringvaartweg-227/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:11

Wuursj

want worst is al bezet

absurdsmash schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:28:
Kopen, verbouwen, dakkapelletje d'r op, en weer in de markt zetten. ~249.000 ---> 425.000,-
Hé dat is bij mij om de hoek. Ik ben zo'n dergelijke verbouwing zelf aan het inplannen incl. dakopbouw met in de basis een betere woning. Met de offertes die ik heb van diverse aanemers hou je geen ton over. Voor alleen een afgewerkte dakopbouw mag ik al zo'n ~60k aftikken.
Dergelijke woningen worden voor het opknappen vaak van de markt geplukt door aannemers, hyptheekverstrekkers etc die bekend zijn in het woonwereldje die wellicht goedkoper uit zijn dan een gewone particulier en kan wellicht die ton winst halen.

Een van de aanemers die ik over de vloer heb gehad voor een offerte, koopt één zo'n project per jaar en verkoopt dat na opknappen weer. Precies wat hier gedaan is. De rest van de tijd vult hij op met klussen er om heen. En verdient verruit het meeste met die project woningen. Mijn hyptheek verstrekker is ook met dergelijke dingen bezig. Gewoon marktwerking maar het maakt voor de gewone particulier op zoek naar een kluswoning (omdat de rest onbetaalbaar is) het wel lastig.

En ik vraag me altijd af hoe goed de verbouwingen zijn die alleen gedaan worden voor verkopen met winst.

Er is een enorme vraag hier, zeker naar instapklare woningen. Maar >4 ton voor 128m2 met nauwelijks tuin in deze wijk vind ik ook in deze staat prijzig. Ik dacht dat de in basis betere / grotere woningen met voortuintje in mijn straat al het plafond bij 4 ton bereikt zou zijn. Dit biedt perspectieven :)

[ Voor 31% gewijzigd door Wuursj op 29-06-2018 14:24 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:28
https://www.funda.nl/koop/heiloo/huis-4512269-westerweg-19/

Soms zie je meteen dat het Makelaarsland is. Wat een bizar slechte foto's. Niet zo gek dat het meer dan een half jaar te koop staat. 8)7

Schots en scheef, onder belicht en onscherp. En zo zijn alle foto's... :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/013/837/753_2160.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door spijkerhoofd op 29-06-2018 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 13:40
PalingDrone schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 01:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens je sexleven gaat er daar wel flink op achteruit, cowgirl en reverse cowgirl zijn onmogelijk en als missionaris heb je de schaafwonden op je schouders staan van het stucwerk van het plafond, laat staan als je wat minder behaard bent op je kruin ;)
93 cm boven de keuken, daar gaat de slaapvloerconstructie van dik 10 cm nog af en een matras van 23 cm.
Effectief heb je dan dus 60 cm boven je bed over, wanneer ik (met brede schouders) op mijn zij lig op een stevig matras lig je al bijna klem.
Ongetwijfeld snel verkocht in Amsterdam, leuke pied-a-terre of voor een studerend dochterlief.
Als het voor een studerende dochter is hoeft je 1ste punt niet noodzakelijk een nadeel te zijn ;)
Knap huis! En lekker veel licht. Hopelijk kan het in de slaapkamers wel wat verduisterd worden want ik zie niet meteen veel zonnewering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:15
spijkerhoofd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:15:

Soms zie je meteen dat het Makelaarsland is. Wat een bizar slechte foto's. Niet zo gek dat het meer dan een half jaar te koop staat. 8)7

[afbeelding]
En flits :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
absurdsmash schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:28:
Ze hebben wel meer dan alleen een dakkapelletje gedaan. Echt alles is aangepakt. Mooi gedaan hoor. Of het echt die 2 ton is weet ik niet maar hier is echt een hoop tijd in gaan zitten hoor.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-09 22:05
https://www.funda.nl/koop...49301578-oosthaven-18-19/

Dit is een bizar huis. Van buiten ziet het er redelijk normaal uit, maar de inrichting en keuken en plafonds de en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:51
Ziet er echt wel mooi uit, maar met mijn 1m95 krijg ik al nekpijn als ik al die schuine muren zie. Een douche met een schuin dak is de horror.
Je kleedt je aan naast je bed en je stoot je 3 keer bij het aantrekken van een T-shirt....

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
juliusyoup schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:50:

Dit is een bizar huis. Van buiten ziet het er redelijk normaal uit, maar de inrichting en keuken en plafonds de en alles.
Veel huis voor 1,5 miljoen.
Ik had het persoonlijk niet eens zo heel erg veranderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Laatst online: 17:24

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Veel huis voor 1,5 miljoen.
Ik had het persoonlijk niet eens zo heel erg veranderd.
Je zou je bijna gaan afvragen wat er mis is met het huis.. dat het voor zo weinig dit geld de markt op gaat

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:28

Barokke stijl uit die tijd. Echter vind ik de foto's slecht. Met die kleuren kun je er veel meer uithalen. En weer die onscherpte. Krijgen makelaars geen cursus fotografie soms. Ik kom toch slechte foto's tegen bij professionele makelaars tegen, my god... :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgl

kgl

[afbeelding]
Het is denk ik best een aardig huis, jaren 30 en op meer dan 700m2 grond. Westerweg best een prima plek ook. Reeds 170k gezakt in prijs... Misschien best een leuke kans voor iemand die goed onderhandelt. Geen handige keus van de verkoper om voor Makelaarsland te kiezen. In deze prijsklasse verwacht je echt een betere presentatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuel_80
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:29
Een ander kleurtje hier en daar..... https://www.funda.nl/koop...7-maasstraat-31-a/#foto-1 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Laatst online: 03:32
Zo, die hebben voor een kapitaal aan realdolls onthoofd. _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/450/569_2160.jpg

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[afbeelding]
Deze zijn wel heel slecht. Toch heb ik hier meer aan dat de prof foto's. Met mijn schoonvader wezen kijken naar een huis met prachtige woonkeuken op de foto's. Aangekomen bleek dat de smurfen er nog niet in zouden kunnen koken, laat staan eten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[afbeelding]
Ligt echt niet per se aan die foto's hoor. Dat huis is gewoon veel te duur. Zes ton voor 120 m2 in Heiloo waar ook nog voor tienduizenden Euro's aan verspijkerd moet worden is zelfs in deze tijd gewoon te veel. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
De meest tenenkrommende verkooptekst ooit heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt...

Benieuwd hoe je dagindeling eruit kan zien in deze stadswoning?
Zaterdag: je wordt wakker, kijkt uit het raam, en denkt 'dit wordt mijn dag!'.
Na ontbijt op de veranda vertrek je richting de weekmarkt voor je boodschappen zoals kaas, groente, vis en noten. Je loopt nog even door het centrum en langs de rivier de Waal terug en neemt ondertussen nog even wat boodschappen mee. De keuken biedt je alle ruimte om uitgebreid te koken. In de loop van de middag arriveren je vrienden. Op de veranda proosten jullie op een gezellige avond. Iedereen schuift aan de lange tafel in de eetkamer aan. Er wordt gepraat, gelachen maar ook serieuze gesprekken gevoerd. De koffie en thee gaan mee naar boven. In de living neemt iedereen een lekkere stoel en worden de 'zaken van morgen' besproken. Uiteindelijk gaat iedereen na een geslaagde avond naar huis. De keuken is opgeruimd, de vaatwasser draait. Het is tijd om naar boven te gaan en rustig in slaap te vallen! Morgen weer een nieuwe dag, in je eigen fijne (t)huis.

_O-

https://www.funda.nl/koop...s-40629818-zandstraat-2/]

[ Voor 4% gewijzigd door Timoth op 30-06-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:06:
[...]

Ligt echt niet per se aan die foto's hoor. Dat huis is gewoon veel te duur. Zes ton voor 120 m2 in Heiloo waar ook nog voor tienduizenden Euro's aan verspijkerd moet worden is zelfs in deze tijd gewoon te veel. O-)
Voor Heiloo is dit niet duur hoor. Locatie is prachtig en Heiloo is gewoon duur. Onder de 2 ton is hier echt niks te krijgen. Een appartement met 40m2 is gewoon 150/160k. Voor een simpel rijtjeswoning ben je gewoon 3 ton kwijt.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Timoth schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:13:
De meest tenenkrommende verkooptekst ooit heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt...

Benieuwd hoe je dagindeling eruit kan zien in deze stadswoning?
Zaterdag: je wordt wakker, kijkt uit het raam, en denkt 'dit wordt mijn dag!'.
Na ontbijt op de veranda vertrek je richting de weekmarkt voor je boodschappen zoals kaas, groente, vis en noten. Je loopt nog even door het centrum en langs de rivier de Waal terug en neemt ondertussen nog even wat boodschappen mee. De keuken biedt je alle ruimte om uitgebreid te koken. In de loop van de middag arriveren je vrienden. Op de veranda proosten jullie op een gezellige avond. Iedereen schuift aan de lange tafel in de eetkamer aan. Er wordt gepraat, gelachen maar ook serieuze gesprekken gevoerd. De koffie en thee gaan mee naar boven. In de living neemt iedereen een lekkere stoel en worden de 'zaken van morgen' besproken. Uiteindelijk gaat iedereen na een geslaagde avond naar huis. De keuken is opgeruimd, de vaatwasser draait. Het is tijd om naar boven te gaan en rustig in slaap te vallen! Morgen weer een nieuwe dag, in je eigen fijne (t)huis.

_O-

https://www.funda.nl/koop...s-40629818-zandstraat-2/]
Idd nogal tenenkrommende tekst ja :X

Huis zelf is ook beetje wazig... neem nou de badkamer:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/219/246_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/219/247_1440.jpg

1) Wie bedenkt het om een houten vloer in een natte ruimte te leggen?
2) Die balk bij de douche is handig. Iemand die wat langer is en ff niet oplet kan zichzelf er meteen mee knock-out slaan en languit op de houten vloer gaan liggen :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kan nog een PVC vloer zijn, als het daadwerkelijk hout is dan is het inderdaad niet zo slim.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Laatst online: 02-09 18:21

TheBorg

Resistance is futile.

basvn schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:53:
[...]

Je zou je bijna gaan afvragen wat er mis is met het huis.. dat het voor zo weinig dit geld de markt op gaat
Ik vind het ook raar. In 2010 is het gerenoveerd. Maar volgensmij zijn ze iets vergeten.

machinekamer met 4 cv-ketels (Nefit HR)
Ik heb een pand dat net zo groot is en heb nu maar 2 ketels. Na de verbouwing (isoleren) straks nog maar één.

Toch staat er in de omschrijving ook:

Dakisolatie, muurisolatie en dubbel glas
Volgensmij is dat echt maar gedeeltelijk. Bij de slaapkamer op de bovenste verdieping zie ik geen dakisolatie. Wil je bij zo'n huis de gevel isoleren dan kost dat echt heel, heel veel geld. Dat moet van binnenuit met bijv. Multipor. Op zich is dat niet zo kostbaar bij een normaal huis maar met alle ornamenten en toestanden die hier zitten is het 2 dagen werk om te isoleren en 4 maanden voor de afwerking.

Misschien zit ik er naast en is het wel geisoleerd, ze zijn wel al met 1.000.000 in prijs gezakt. Misschien omdat gewoon niemand het mooit vind.
https://www.geenstijl.nl/...pornopaleis_te_koop_voor/

Dan is het ook nog een rijksmonument. Dat hoeft helemaal geen bezwaar te zijn bij een verbouwing. Ook lekker praktisch, kun je de onderhoudskosten aftrekken van je bruto inkomen. In de monumentomschrijving staat:

Pand met hoge lijstgevel met kroonlijst, waarin triglyphen en metopen en getoogde vensters met hardstenen dorpels in Gouda
Er staat dus niets over de binnenkant. Daar ben je vrij te doen wat je wil. En daardoor begin ik het vermoeden te krijgen dat het gewoon één grote kitsch is waarvan nog geen kruimel stucwerk origineel uit 1750 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:01
spijkerhoofd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:58:
[...]

Barokke stijl uit die tijd. Echter vind ik de foto's slecht. Met die kleuren kun je er veel meer uithalen. En weer die onscherpte. Krijgen makelaars geen cursus fotografie soms. Ik kom toch slechte foto's tegen bij professionele makelaars tegen, my god... :+
Een goede makelaar maakt zijn eigen foto's niet. Daar heb je een fotograaf voor, dat is een echt beroep, zoals we hier met z'n allen wel kunnen zien aan al die bagger die op Funda staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:07

Sharky

Skamn Dippy!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/300/466_2160.jpg

Je hebt WAT op de muur? :P

Verder een prima huis op een prima plek. https://www.funda.nl/koop...40620473-prinsesselaan-6/

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
wildhagen schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:02:
[...]

Idd nogal tenenkrommende tekst ja :X

Huis zelf is ook beetje wazig... neem nou de badkamer:

[afbeelding]
[afbeelding]

1) Wie bedenkt het om een houten vloer in een natte ruimte te leggen?
2) Die balk bij de douche is handig. Iemand die wat langer is en ff niet oplet kan zichzelf er meteen mee knock-out slaan en languit op de houten vloer gaan liggen :X
Dan haal je die houten balk toch eventjes weg?

:X :X :X

Als het een muurtje was liep je er (als lang persoon) toch ook niet tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:41
Ja, even weghalen zonder dat het dak instort?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Misschien dat Trump nog een pand in NL zoekt. Is wel zijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Aardappel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:29:
[...]

Dan haal je die houten balk toch eventjes weg?

:X :X :X

Als het een muurtje was liep je er (als lang persoon) toch ook niet tegenaan?
makkelijkste oplossing was de douche niet in de hoek te laten openen maar aan één gehele zijkant (die kant richting de deur). Hoef je en niet op de balk te letten en heb je waarschijnlijk praktisch gezien meer ruimte om uit te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:33:
Ja, even weghalen zonder dat het dak instort?
/sarcasme

ik snap ook wel dat je geen hulpschoor zomaar weg kunt halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania

Stond eerst in de markt voor 2,5 miljoen (nu 1,5 miljoen)

Eigenaar is schijnbaar een casino-eigenaar.

[ Voor 11% gewijzigd door CyberMania op 30-06-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-09 22:05
CyberMania schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:40:
[...]

Stond eerst in de markt voor 2,5 miljoen (nu 1,5 miljoen)

Eigenaar is schijnbaar een casino-eigenaar.
Ja, dat kwam eerder al naar voren. 2,5 was veel te veel. Voor de locatie en het gebouw kan ik de 1,5 snappen, maar het is heel ‘apart’ ingericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Road-runner83
Je denkt dat je een huis in Californië aan het bekijken bent:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/212/246_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/212/298_1440.jpg

Maar staat toch echt in Overijssel :+

Huis: https://www.funda.nl/koop...-40629557-hogeveldsweg-4/

[ Voor 13% gewijzigd door Road-runner83 op 30-06-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Road-runner83 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:23:

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch wel bijna 1 miljoen euros.

Ga dan iets verderop wonen en je krijgt dit voor de helft van het geld:
https://www.immowelt.de/expose/2J4N94T

Heeft persoonlijk toch wel iets meer charme, mag misschien niet zo gaaf etc zijn maar mij spreekt de knusheid en de opbouw van het huis veel meer aan met de mooie vormen en zwembad en sauna zijn echt wel een pluspunt.

Of je koopt een oude boerderij: https://www.immowelt.de/expose/2K4QK49 voor bijna eenderde van de prijs. Even opknappen en persoonlijk vind ik dat je hier veel meer mee kan.

[ Voor 9% gewijzigd door itsalex op 30-06-2018 22:39 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
https://www.funda.nl/koop...rof-hugo-de-vrieslaan-40/

Mooi huis, maar wellicht een beetje overpriced.
130m2 voor 950k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:08

[afbeelding]

[afbeelding]

Stiekem toch wel erg gaaf! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Blerp op 01-07-2018 14:37 ]

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Laatst online: 31-08 21:45

Theo

moederbord

Arthur-M. schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:27:
https://www.funda.nl/koop...rof-hugo-de-vrieslaan-40/

Mooi huis, maar wellicht een beetje overpriced.
130m2 voor 950k.
Een beetje overpriced, maar niet extreem. Voor 575K heb je een soortgelijk huis in dezelfde straat die zo uit het Openlucht museum lijkt te komen, inc de kieren overal. Alleen wel met 150m2 minder grond.
https://www.funda.nl/koop...rof-hugo-de-vrieslaan-51/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/114/590_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/114/607_2160.jpg

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Theo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:39:
[...]

Een beetje overpriced, maar niet extreem. Voor 575K heb je een soortgelijk huis in dezelfde straat die zo uit het Openlucht museum lijkt te komen, inc de kieren overal. Alleen wel met 150m2 minder grond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Best aardig huis, maar dat gaat nog heel wat kosten om het weer op het niveau van 2018 te brengen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Kijk, dit is weer een keer een andere manier om het obligatoire flesje wijn te gebruiken :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/307/772_1440.jpg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Aardappel

[afbeelding]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/212/297_2160.jpg

Maybe she's born with it, maybe it's maybelline neighbelline

[ Voor 5% gewijzigd door Aardappel op 02-07-2018 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09
itsalex schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:36:
[...]

Toch wel bijna 1 miljoen euros.

Ga dan iets verderop wonen en je krijgt dit voor de helft van het geld:
https://www.immowelt.de/expose/2J4N94T

Heeft persoonlijk toch wel iets meer charme, mag misschien niet zo gaaf etc zijn maar mij spreekt de knusheid en de opbouw van het huis veel meer aan met de mooie vormen en zwembad en sauna zijn echt wel een pluspunt.

Of je koopt een oude boerderij: https://www.immowelt.de/expose/2K4QK49 voor bijna eenderde van de prijs. Even opknappen en persoonlijk vind ik dat je hier veel meer mee kan.
Zo, dat zijn wel even twee hele ander type (klasse) huizen en liggen bovendien een uur verwijderd van de het huis in Giethmen. Persoonlijk zou ik dan eerder voor het nieuwe californische huis gaan dat moderner is en ruimer lijkt opgezet dan de twee voorbeelden die jij aandraagt (komen op mij een beetje bedompt over).

Maar volgens mij is die hele grensregio vergeven van dat soort goedkope woningen, waarschijnlijk omdat de markt heel anders is en het leegloopgebieden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glamer1987
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-09 13:24
https://www.funda.nl/koop...85390-austrasiestraat-32/

Van dit soort teksten schiet ik altijd spontaan in de lach.

Quote: "Door het royale ontwerp, de moderne en frisse uitstraling en de nabijheid van de stad is dit een woning waar alle 4 de stoelen van de Voice zich voor zullen draaien."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
lol :)

[ Voor 114% gewijzigd door nare man op 02-07-2018 15:29 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Glamer1987 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:14:

Quote: "Door het royale ontwerp, de moderne en frisse uitstraling en de nabijheid van de stad is dit een woning waar alle 4 de stoelen van de Voice zich voor zullen draaien."
Zoiets zou ik alleen al vermijden omdat je je hele leven uit kunt blijven leggen dat je in de austrasiestraat woont en niet in de australiestraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

_O- _O- _O-

Het is een dertien in een dozijn vinex woning :N

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/249/749_720x480.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/249/810_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/249/927_1440.jpg

1 miljoen, maar ik vind het een oerlelijk huis voor dat geld. Voor dat geld kun je wel een interieurdesigner even langs laten komen toch? met al dat wit ademt het huis ook geen sfeer/karakter uit, zeker niet voor een miljoen.

https://www.funda.nl/koop...75-nienhuis-ruijskade-32/

[ Voor 30% gewijzigd door CyberMania op 02-07-2018 16:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Aardappel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:25:
[...]

[afbeelding]

Maybe she's born with it, maybe it's maybelline neighbelline
Ik wist niet dat Sarah Jessica Parker een vakantiehuisje had in Nederland.

Dat is gewoon codetaal voor 'de buren maken een kutherrie'.

[ Voor 40% gewijzigd door mark-k op 02-07-2018 16:14 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aardappel
Damn... hoeveel vrouwen wonen hier?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/249/937_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

dat is de hippe beton-look

Denk dat er een vloer in lag, en ze deze mee willen naar hun nieuwe huis

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

basvn schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:27:
[...]

dat is de hippe beton-look

Denk dat er een vloer in lag, en ze deze mee willen naar hun nieuwe huis
Aan de drempels en vrije ruimte onder de deuren te zien denk ik idd dat daar een laminaatvloer heeft gelegen die men blijkbaar wil meenemen (is prima mogelijk met het wat betere laminaat).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

wildhagen schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:34:
[...]

Aan de drempels en vrije ruimte onder de deuren te zien denk ik idd dat daar een laminaatvloer heeft gelegen die men blijkbaar wil meenemen (is prima mogelijk met het wat betere laminaat).
Ik had alleen wel weer wat terug gelegd.. kost 4/5 per m², maar geeft een veel mooier beeld van het appartement als nu..

Alles moest toch al aan de kant om het oude eruit te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
CyberMania schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:12:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

1 miljoen, maar ik vind het een oerlelijk huis voor dat geld. Voor dat geld kun je wel een interieurdesigner even langs laten komen toch? met al dat wit ademt het huis ook geen sfeer/karakter uit, zeker niet voor een miljoen.

https://www.funda.nl/koop...75-nienhuis-ruijskade-32/
In dit geval betaal je voor locatie, locatie en locatie.

Gunstig gelegen tov Amsterdam en weids uitzicht, ziej e niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Als er in dat appartement geen vloer had gelegen dan zag je wel meer looppaden en vlekken, zeker in de keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Laatst online: 18:42
Theo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:39:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/114/590_2160.jpg
[afbeelding]
Een behoorlijk psychedelisch tapijt eigenlijk. Doet een beetje denken aan het jaar 1910.
Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.