Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.162.645 views

• Mijre
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 23:12
basvn schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:36:
[...]

Ik had alleen wel weer wat terug gelegd.. kost 4/5 per m², maar geeft een veel mooier beeld van het appartement als nu..

Alles moest toch al aan de kant om het oude eruit te halen..
Als ik de tekst zo lees, lijkt het een voormalig sociaal huurwoning die nu verkocht wordt.

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:03
Mijre schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:25:
[...]

Als ik de tekst zo lees, lijkt het een voormalig sociaal huurwoning die nu verkocht wordt.
En een keuken ontbreekt ook. Ze hebben er zo'n goedkoop blokje ingezet, dat je via marktplaats voor nix of een paar tientjes ergens af kunt halen. En de badkamer lijkt na vertrek laatste huurder vernieuwd.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:15

Fiber

Beaches are for storming.

Niet duur voor Amsterdam...

Nou ja, randje Amsterdam dan. Ik denk dat je vanaf Utrecht CS sneller op de Wallen Dam bent... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Fiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:19:
[...]

Niet duur voor Amsterdam...

Nou ja, randje Amsterdam dan. Ik denk dat je vanaf Utrecht CS sneller op de Wallen Dam bent... O-)
Is in Holendrecht, Bijlmermeer :)

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CyberMania schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:11:
[...]

Is in Holendrecht, Bijlmermeer :)
Bijna in het Gooi dus.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Dit is wel een apart pandje. Krijg bij de eerste foto een soort 'ghostbusters' gevoel erbij :s

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/157_720x480.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-86082748-dorpsstraat-2/

[ Voor 20% gewijzigd door CyberMania op 02-07-2018 22:36 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:19

Vrijdag

De Zwarte

CyberMania schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:36:
Dit is wel een apart pandje. Krijg bij de eerste foto een soort 'ghostbusters' gevoel erbij :s

[afbeelding]

Die trap schrééuwt gewoon om een glijbaan 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CyberMania schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:36:

[afbeelding]

Pand uit 1895, en volgens de foto's ook sinds die tijd nooit meer gemoderniseerd :X

In potentie (en zeker aan de buitenkant) een prachtig pand, maar er moet zó enorm veel aan verbouwd worden, en dat kan nog een lastige (en zeer kostbare) opgave worden, gezien de monumenten-status.

Ik vind daarom 1.33 miljoen euro wel een beetje erg hoog, gezien de nog te investeren bedragen. Je zit zomaar op 2 miljoen als je dat allemaal meetelt :X

Virussen? Scan ze hier!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

wildhagen schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 04:30:
[...]

Pand uit 1895, en volgens de foto's ook sinds die tijd nooit meer gemoderniseerd :X
Ik krijg soms echt het idee dat mijn standaarden heel wat "normaler" zijn dan anderen.
Wat is hier niet gemoderniseerd aan? Er is een volledig moderne badkamer met wc, er zijn twee seventies badkamers (goed, die laatste mag een keer vervangen worden), de keuken onder is (retro maar) modern, de woonkamers zijn modern.
IMHO kun je hier zonder verdere verbouwingen heel prettig in wonen.

[ Voor 27% gewijzigd door Maasluip op 03-07-2018 07:55 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

wildhagen schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 04:30:
[...]

In potentie (en zeker aan de buitenkant) een prachtig pand, maar er moet zó enorm veel aan verbouwd worden, en dat kan nog een lastige (en zeer kostbare) opgave worden, gezien de monumenten-status.

Ik vind daarom 1.33 miljoen euro wel een beetje erg hoog, gezien de nog te investeren bedragen. Je zit zomaar op 2 miljoen als je dat allemaal meetelt :X
en dat in Nieuwegein.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Maasluip schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:51:
[...]

Ik krijg soms echt het idee dat mijn standaarden heel wat "normaler" zijn dan anderen.
Wat is hier niet gemoderniseerd aan? Er is een volledig moderne badkamer met wc, er zijn twee seventies badkamers (goed, die laatste mag een keer vervangen worden), de keuken onder is (retro maar) modern, de woonkamers zijn modern.
De benedenverdieping mag er dan wel 'okay' uit zien met hier en daar gemoderniseerde ruimtes maar daar is alles bij gezegd dan ook.

Als je een gezin hebt dan ga je sowieso de bovenverdiepingen helemaal aanpakken, want de standaarden die boven zijn gehanteerd zijn niet meer van deze tijd en brengt je ver terug naar het verleden. Daarnaast om heel eerlijk te zijn vind ik ze ook niet echt bepaald veiligheid uitstralen, maar dat is meer een persoonlijk gevoel.

"That's what I do. I drink and I know things."

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Frozenhands schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:20:
[...]

De benedenverdieping mag er dan wel 'okay' uit zien met hier en daar gemoderniseerde ruimtes maar daar is alles bij gezegd dan ook.

Als je een gezin hebt dan ga je sowieso de bovenverdiepingen helemaal aanpakken, want de standaarden die boven zijn gehanteerd zijn niet meer van deze tijd en brengt je ver terug naar het verleden. Daarnaast om heel eerlijk te zijn vind ik ze ook niet echt bepaald veiligheid uitstralen, maar dat is meer een persoonlijk gevoel.
Een makelaar zal zeggen "gerenoveerd met behoud van oude details en charme".

De keuken is blijkbaar wel vernieuwd, maar duidelijk voor een landelijke stijl gekozen. De oude hebben ze maar naar zolder gezet zodat deze verhuurd kan worden of zo.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Theo
  • Laatst online: 20:04

Theo

moederbord

Was het geen psychische instelling vroeger? Die foto' komen zo 'jaren '30 gekkenhuis' over....
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/216_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/193_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/190_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/181_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/232/165_2160.jpg

7400 Wp op het dak

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:15
Glamer1987 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:14:
https://www.funda.nl/koop...85390-austrasiestraat-32/

Van dit soort teksten schiet ik altijd spontaan in de lach.

Quote: "Door het royale ontwerp, de moderne en frisse uitstraling en de nabijheid van de stad is dit een woning waar alle 4 de stoelen van de Voice zich voor zullen draaien."
Alles zeer modern en die trapleuningen vergeten ze dan even aan te pakken :/

• Theo
  • Laatst online: 20:04

Theo

moederbord

Glamer1987 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:14:
https://www.funda.nl/koop...85390-austrasiestraat-32/

Van dit soort teksten schiet ik altijd spontaan in de lach.

Quote: "Door het royale ontwerp, de moderne en frisse uitstraling en de nabijheid van de stad is dit een woning waar alle 4 de stoelen van de Voice zich voor zullen draaien."
Maar de rest is gewoon makelaastaal; prul dat alleen een makelaar uit z'n strot kan krijgen:
...ervaart u direct dat de woning ruim bemeten is. ....
De lichtstraat zorgt voor een fijne lichtbalans in de woonkamer. ....
....er is een 5 pits gascomfort ....
De badkamer is helder en licht is en heeft een mooi lijnenspel....
...de beslotenheid van de achtergelegen tuin ....
... en heeft een fijne bezonning. ....
:r :r :r

7400 Wp op het dak

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:12
Baddie09 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:37:
[...]

In dit geval betaal je voor locatie, locatie en locatie.

Gunstig gelegen tov Amsterdam en weids uitzicht, ziej e niet veel
En zeer ruim woonoppervlak.

Maar wel een dorp met nauwelijks voorzieningen.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-11 10:07
Theo schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:42:
Maar de rest is gewoon makelaastaal; prul dat alleen een makelaar uit z'n strot kan krijgen:
Makelaars teksten. Zijn voor niemand interessant. Dat is ook de reden waarom zulke teksten blijven komen, er is geen corrigerend mechanisme. Er wordt geen huis meer of minder gekocht door een lulverhaal op Funda, makelaars worden niet afgerekend op dit soort onzin. Het is net als diersoorten in geïsoleerde ecosystemen die kunnen evolueren in allerlei rare vormen.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik vind het uberhaupt al bijzonder dat jullie die teksten lezen :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Frozenhands
  • Laatst online: 19-11 17:42
kmf schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:16:
Ik vind het uberhaupt al bijzonder dat jullie die teksten lezen :P
Die lees ik al tijden niet meer, gelijk door naar de foto's en vervolgens door naar de kenmerken van het huis.

"That's what I do. I drink and I know things."

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:06
Mooie rustige buurt, hier net om de hoek. Nu nog even de loterij winnen.

https://www.funda.nl/koop...is-40653544-meerwijk-2-b/

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 10:30

Sharky

Skamn Dippy!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/310/801_2160.jpg

Handige plek voor een wcd 8)7

This too shall pass

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

satya schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:54:

Ik vind dit eigenlijk niet een mooi huis.

Omgeving wel mooi maar dan neem ik daar liever een luxe boerderij :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• satya
  • Laatst online: 15:06
Touchdomex schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:19:
[...]

Ik vind dit eigenlijk niet een mooi huis.

Omgeving wel mooi maar dan neem ik daar liever een luxe boerderij :P
Die staan er ook te koop. Verkoop volume valt me mee. Prachtige woningen hier in Noord, midden en zuidlaren.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

satya schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:27:
[...]

Die staan er ook te koop. Verkoop volume valt me mee. Prachtige woningen hier in Noord, midden en zuidlaren.
Ja absoluut, zou er ook graag willen wonen. Zeker als ik klaar ben met Stad dan zou ik zo die kant optrekken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Wilde net een bod uitbrengen, maar zag net op tijd dat er een biljart stond en geen pooltafel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 21:21
Klassiek geval van sociale huurwoning die verkocht wordt, zie ook de vaste projectnotaris en de disclaimer van Eigen Haard onder aan de tekst. Daarnaast zijn het keukenblok en de manier waarop de badkamer gerenoveerd zijn typisch voor dergelijke projecten, heb er destijds in Amsterdam wel meer gezien.

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 08:43
Nee dit is in Vreeswijk tussen de twee bruggen in. Voor de mensen die er wonen is dat even een verschil. Die wonen nog in een dorp volgens hun. ;)

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:27
Maasluip schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:51:
[...]

Zeker, maar zitten er nou systeemplafonds in? Dat vind ik toch echt wel foeilelijk.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:56
In dat huis zijn een paar kamers "up to date", waarschijnlijk omdat het "gezin" kliener geworden is, en er nie direct nood was om ook die kamers te renoveren.
Dat gebeurt wel vaker denk ik.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Twee zielen; een gedachte :P :

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-11 10:57

DarkKnight

Narf

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:29:
[...]

Wilde net een bod uitbrengen, maar zag net op tijd dat er een biljart stond en geen pooltafel.
Ach, een goede gatenboor lost dat probleem zo op. :+ En dan heb je toch een leuk optrekje mét pooltafel.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tommie12 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:50:
In dat huis zijn een paar kamers "up to date", waarschijnlijk omdat het "gezin" kliener geworden is, en er nie direct nood was om ook die kamers te renoveren.
Dat gebeurt wel vaker denk ik.
Denk zelfs dat de eigenaar op leeftijd is/was en op de begane grond is gaan leven.

Aangezien dat de enige verdieping is waar dingen staan en die is in orde.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Een poging gedaan om een klassieke uitstraling te geven die niet echt geslaagd is omdat het simpelweg details mist, zonde

Verwijderd

Napo schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:56:
[...]

Een poging gedaan om een klassieke uitstraling te geven die niet echt geslaagd is omdat het simpelweg details mist, zonde
Details en een goede afwerking kosten serieus geld en veel mensen besteden dat liever aan nutteloze m2's. Ik zie liever een huis van 300m2 die leefbaar zijn en waar de afwerking en detaillering echt top is.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:13
Altijd al een olifant in je tuin willen hebben? Het heeft wel wat weg van een Disney kasteeltje zo aan de voorkant..
https://www.funda.nl/koop...512532-allegondahoeve-80/

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
kezzza schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:54:
Altijd al een olifant in je tuin willen hebben? Het heeft wel wat weg van een Disney kasteeltje zo aan de voorkant..
Met droogmolen op het dak? :?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 15:49
Beetje jammer altijd, zo'n kast van een huis en dan een tuin ter grootte van een postzegelen.
En dan in dit geval nog helemaal dichtgetgeld ook... :N

• Jasper
  • Laatst online: 15:41
Holy sh*t, wat een wansmaak :D

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jasper schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:07:
[...]

Even een ander interieur er in en wat meer kleur aanbrengen en het is in mijn ogen echt een leuk huis. Ik zou het zeker overwegen als ik dat budget had :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:48
Volgens mij heb ik die vaker gezien, kan dat?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

WaSteiL schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:09:
[...]

Nee dit is in Vreeswijk tussen de twee bruggen in. Voor de mensen die er wonen is dat even een verschil. Die wonen nog in een dorp volgens hun. ;)
Das waar :). Zit (of zat?) wel een goede Griek daar :7

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• bszz
  • Laatst online: 20:27
Jasper schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:07:
[...]

Er hangt één lamp die ik wel kan waarderen en waarvan ik weet dat ie erg mooi indirect licht geeft... maar om daarvoor nou dat huis te kopen met ook nog eens de kans dat ie bij de verhuizing van het plafond geschroefd wordt...... :+

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

Tsurany schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:21:
[...]

Even een ander interieur er in en wat meer kleur aanbrengen en het is in mijn ogen echt een leuk huis. Ik zou het zeker overwegen als ik dat budget had :)
Locatie: tegenover het Haarlemmermeerse Bos, ter hoogte van de grote recreatievijver. Als het daar druk is in de zomer, kon je vroeger al (30 jaar geleden) het gekrijs van de koters en ouders tot aan de N201 horen...
Maar ik weet niet in hoeverre dit tegenwoordig wordt overstemd door het geluid van landende en opstijgende vliegtuigen op de dichtsbijzijnde landingsbaan, die zo te zien (op het kaartje) daar bij dat huis niet wordt afgeschermd door een groenstrook. :P
Ook zit je daar vlak bij de brandweerkazerne van Hoofddorp, en de N201 is flink druk (wel met een geluidswal).

Wel, misschien dat het leuk is voor de vermogende vliegtuigspotter...

[ Voor 11% gewijzigd door Amphiebietje op 04-07-2018 08:37 ]

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:13
Amphiebietje schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:34:
[...]

Locatie: tegenover het Haarlemmermeerse Bos, ter hoogte van de grote recreatievijver. Als het daar druk is in de zomer, kon je vroeger al (30 jaar geleden) het gekrijs van de koters en ouders tot aan de N201 horen...
Maar ik weet niet in hoeverre dit tegenwoordig wordt overstemd door het geluid van landende en opstijgende vliegtuigen op de dichtsbijzijnde landingsbaan, die zo te zien (op het kaartje) daar bij dat huis niet wordt afgeschermd door een groenstrook. :P
Ook zit je daar vlak bij de brandweerkazerne van Hoofddorp, en de N201 is flink druk (wel met een geluidswal).

Wel, misschien dat het leuk is voor de vermogende vliegtuigspotter...
Ik heb er in de buurt naar huizen gekeken en de N201 en de vliegtuigen heb je weinig last van, van de die kinderen weet ik het dan weer niet maar goed die heb ik zelf ook en die maken ook lawaai :D

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-10 10:46
Deze was al een keer eerder voorbij gekomen op dit forum (maar blijft een apart huis ja)

• hjs
  • Niet online

hjs

Tsurany schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:21:
[...]

Hou je rekening mee dat er dagelijks een schoonmaakster door het huis moet om al die bling bling te laten blingen :9

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 09:10
WaSteiL schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:09:
[...]

Haha, yep klopt. Wel meteen in het mooiste straatje, regelmatig festiviteiten voor je deur. Ik zou er wel kunnen wonen. Normale rijtjeshuizen gaan ook voor een tonnetje of 6 van de hand daar helaas.
Inderdaad, er zit daar nog steeds een best wel aardige Griek!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:17
En in een kasteel op een eilandje en paars met groen. Hoe meer 'sprookje' wil je het hebben.
https://www.funda.nl/koop...5-achterstraat-7-c2-en-e/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/895_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/903_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/905_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/906_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/917_1440.jpg

Wel een kick-ass trappenhuis en dakterras.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/925_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/266/927_1440.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Jasphur op 04-07-2018 14:57 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:56

YellowCube

Wait...what?

6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Jasphur
YellowCube schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:08:
6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?
Het is maar 1 appartement in het kasteel he ;)

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:47
6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?
Erfpacht; het pand is dus niet van jou als de pachter het niet meer wil verpachten.
En bij elkaar 845 euro aan maandelijkste kosten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Koppensneller
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?
Die €400/maand erfpacht is wel stevig en het onderhoud zal ook niet mis zijn. Verder wel heel vet!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:17
6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?
Ik ben bang dat als je ook maar enigszins lang bent je permanent met een helm op kunt lopen in het kasteel. Verder fantastische locatie en hoewel het paars + groen niet mijn smaak is hebben ze het wel keurig overal doorgevoerd.

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10 14:30
Weet niet of deze al eerder is gepost, maar voor de liefhebber van een perceeltje van 46020 m² met daarop een knus tot woonhuisje omgebouwde molen zou dit wel wat kunnen zijn:

https://www.funda.nl/koop...uis-84515131-schans-41-c/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/819/534_2160.jpg

• Edmin
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alleen jammer dat je die molen net vanaf de A27 open en bloot kunt zien.

• Tanne1
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-11 07:45
xinix03 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:26:
Weet niet of deze al eerder is gepost, maar voor de liefhebber van een perceeltje van 46020 m² met daarop een knus tot woonhuisje omgebouwde molen zou dit wel wat kunnen zijn:

[afbeelding]
Wat een slechte foto's! :?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Raymond schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:31:
Volgens mij heb ik die vaker gezien, kan dat?
Nee

Verwijderd

LordSinclair schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:12:
[...]

Erfpacht; het pand is dus niet van jou als de pachter het niet meer wil verpachten.
En bij elkaar 845 euro aan maandelijkste kosten.
De grond bedoel je.

• Jasphur

[afbeelding]
Jup. Rij er regelmatig langs. Heb eigenlijk altijd binnen wel een kijkje willen nemen.

Maps 51.805686, 4.933278
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mrTECoRqb1cdLeOgSf2u3wYK/full.jpg

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:56

YellowCube

Wait...what?

Jasphur schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:11:
[...]

Ah. Mooi dat ik het niet gekocht heb dan. Zou best een teleurstelling geweest zijn.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 18:42

Martijn02

/* No Comment */

[...]

2 appartementen... (8 kamers met totaal 290m2 woonoppevlak.. is toch niet eens zo vreselijk duur)

Alhoewel:

Erfpacht: € 4.830 / 12 = 402,50 p/m
Servicekosten: € 310 p/m
Bijdrage VVE: € 133 p/m

Garage moet je nog apart erbij huren. En voor gas en licht ben je met zo'n pand waarschijnlijk ook niet voor minder dan 200,- per maand klaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Martijn02 op 04-07-2018 16:10 ]

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
YellowCube schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:03:
Ah. Mooi dat ik het niet gekocht heb dan. Zou best een teleurstelling geweest zijn.
Dit aanbod betreft twee appartementen: een maisonnette bovenin het kasteel en een appartement onderin het kasteel, die gezamenlijk in één koop worden aangeboden.
Zijn er dus 2, dus de prijs op zich valt nog mee. Alleen die erfpacht :X en het onderhoud erbij kost je nog wel het nodige.

-edit-

En tel er nog de service kosten (€310,- p/m) en VvE bijdrage (€133,- p/m) er ook nog maar eens bij de €403,- aan maandelijkse efpacht :X (= totaal €846,- p/m)

[ Voor 11% gewijzigd door Zertaxka op 04-07-2018 16:15 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

[...]

2 appartementen zelfs, niet met elkaar verbonden ofzo.
1 ingezet als woonruimte, andere als kantoor als ik het zo zie

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zertaxka schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:09:
[...]

[...]

[...]

Zijn er dus 2, dus de prijs op zich valt nog mee. Alleen die erfpacht :X en het onderhoud erbij kost je nog wel het nodige.

-edit-

En tel er nog de service kosten (€310,- p/m) en VvE bijdrage (€133,- p/m) er ook nog maar eens bij de €403,- aan maandelijkse efpacht :X (= totaal €846,- p/m)
Ben stiekem benieuwd of dit per wooneenheid is. Dus je hebt 2 wooneenheden en je mag dat bedrag dus verdubbelen.

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

https://www.funda.nl/koop...509679-valeriusstraat-43/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/092/543/980_2160.jpg
Wel zelf de achtergevel nog even voegen...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/092/543/969_2160.jpg
Maar dan heb je wel een garage mét brug :*)

• Tanne1
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-11 07:45
Radiant schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:26:

[afbeelding]

[afbeelding]
:o

• Poenzkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 11:27

Poenzkie

Just being Hendrick

[afbeelding]

[afbeelding]
"Doe maar een kuubje stenen"
"Welke kleur?"
"Maakt me niks uit!"

Man man man :F

[ Voor 3% gewijzigd door Poenzkie op 05-07-2018 10:01 ]

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 14:58

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

@Radiant Incl klantenbestand? Haha, jeetje

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:40
6 ton is niet verkeerd.
Wat is het addertje?
Het gaat om een appartement, niet het gehele pand ;)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 22:56

[afbeelding]

[afbeelding]
Fluitend die brug omhoog doen en er vervolgens achter komen dat je de auto op de brug plet tegen je plafond...

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Inderdaad :D Of je plafond eruit drukt met je auto, dat zie ik eerder gebeuren gezien de staat van het geheel 8)7

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 18:42

Martijn02

/* No Comment */

Jannibal23 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:15:
[...]

Fluitend die brug omhoog doen en er vervolgens achter komen dat je de auto op de brug plet tegen je plafond...
Dat... of afhankelijk van hoe sterk de vloer is, staat je auto plotseling in de woonkamer erboven... :)

/edit: Wat Radiant zegt dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn02 op 05-07-2018 12:24 ]

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]
Het zou een prachtig ruim huis kunnen zijn als de garage gewoon een woonruimte was. De garage zorgt ervoor dat de potentiële doelgroep wel erg klein wordt.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Muse schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:44:
[...]

Het zou een prachtig ruim huis kunnen zijn als de garage gewoon een woonruimte was. De garage zorgt ervoor dat de potentiële doelgroep wel erg klein wordt.
Ik ben op deze manier anders wel doelgroep :D :o

Zo'n garage is echt heul tof!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 14:44

SuBBaSS

-has Ryzen

Heel apart huis ja!
Ben wel fan van dat soort "dat doe je maar 1 keer"-schuifpuien op 1 hoog. :P

En, het weinig met het huis te maken maar voor de deur lijkt wel een speciaal ding te staan. Het doet erg z'n best om er als een Escort RS Cosworth uit te zien maar dankzij de makelaar (en de RDW) zien we dat het 'maar' een 1.6 CLX K6 is.

Kan me goed voorstellen dat menig sleutelaar hier natte mondhoekjes van krijgt in ieder geval.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:56
Muse schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:44:
[...]

En de ontwerper van de keuken. Koken doen we achter in dat hoekje, en de vuile afwas doen we waar de gasten bij zitten.
Je zit daar toch altijd naar een berg vuile afwas te kijken tijdens een mooie dinertje met vrienden.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Jasphur

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
SuBBaSS schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:53:
Heel apart huis ja!
Ben wel fan van dat soort "dat doe je maar 1 keer"-schuifpuien op 1 hoog. :P
Ik denk dat die zijn voor een aanbouw die nooit is gekomen (zij het met dakterras of verdieping).

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
Jannibal23 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:15:
[...]

Je moet ook even opletten op het 'afstapje' als je vanuit de keuken de schuifpui uit stapt. :F

Have a wheelie good weekend!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb in die buurt gewoond... Geen enkel huis is daar meer dan 2 ton waard, wat Funda ook beweert.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

[afbeelding]

[afbeelding]
Van binnen ziet het woongedeelte er best netjes uit (afgezien van het smerige bad), en zo'n garage zal voor een bepaalde doelgroep vast een pré zijn, maar van buiten vind ik het maar een verpauperde indruk maken. Wat verschrikkelijk lelijk gedaan, die opvulling met bakstenen in een compleet andere kleur. En al die lelijk uitgevoerde reparaties aan de voorgevel. En kijk eens naar de panden eromheen, dak waar allerlei pannen missen, goot die met een balkje omhoog gehouden moet worden, verrot schilderwerk.

Catch a smile out there!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/391/554_1440.jpg

Dit huis staat hier in 't durp te koop (mooie buurt overigens).
Krijg altijd een beetje jodel-neigingen als ik er langsloop richting station. :P

Op zich niet bijzonder (-goedkoop) maar vooral heel duister er binnen.
Maar dan, de (verplichte?) spreuk:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/391/564_1440.jpg

Hoe dan? Is zoonlief overleden ofzo? :X

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 21-11 09:17

Wailing_Banshee

You're Next

Mooi huis!

Ze hebben nog ergens zo'n tafeltje staan, maar die staat duidelijk met z'n pootjes in het water, deze is natuurlijk veel fotogenieker.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Widow
  • Laatst online: 20-11 13:37
SuBBaSS schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:47:
[afbeelding]

Krijg altijd een beetje jodel-neigingen als ik er langsloop richting station. :P
Haha ik zie mezelf al met een pul bier staan, met vrienden en een paar snowboards/skies voor de deur O+

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:57:
[...]

Mooi huis!

Ze hebben nog ergens zo'n tafeltje staan, maar die staat duidelijk met z'n pootjes in het water, deze is natuurlijk veel fotogenieker.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/722/977_2160.jpg

Heb het idee dat het dezelfde is alleen is deze foto bij laag water, en niet zo leuk aangekleed.

[ Voor 12% gewijzigd door Aardappel op 05-07-2018 15:04 ]

• Vitamine
  • Laatst online: 21-11 09:06
[afbeelding]

[afbeelding]

:+
Afbeeldingslocatie: https://imgix.bustle.com/rehost/2016/9/13/5884e3e6-a623-412f-863b-8fa130038679.jpg?w=970&h=582&fit=crop&crop=faces&auto=format&q=70

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11 22:12

snmght

imho dan he

Is een variant op een lyric van Live; https://www.azlyrics.com/lyrics/live/heaven.html.

Tenenkrommend zo aan de muur, dat wel!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Glenfiddich
  • Nu online
Aardappel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:04:
[...]

[afbeelding]

Heb het idee dat het dezelfde is alleen is deze foto bij laag water, en niet zo leuk aangekleed.
Ik snap het niet. Waarom zou je in die sloot willen gaan zitten? :?

Catch a smile out there!

• Glenfiddich
  • Nu online
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoon heet Jezus?

Catch a smile out there!

• Jasphur
Glenfiddich schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Ik snap het niet. Waarom zou je in die sloot willen gaan zitten? :?
Kunst

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:19

Vrijdag

De Zwarte

https://www.funda.nl/koop...215722-achthoven-west-12/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/024/737_2160.jpg

Weer eens wat anders dan tenenkrommende teksten op de muur of dat flesje wijn met kaasplankje :+

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 05-07-2018 16:01 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Glenfiddich
  • Nu online
Ah ja.. kunst snap ik wel vaker niet :P

Catch a smile out there!

• pjot1
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:59:

[afbeelding]

Weer eens wat anders dan tenenkrommende teksten op de muur of dat flesje wijn met kaasplankje :+
Met een haai in het zwembad? :?

https://www.funda.nl/koop...achthoven-west-12/#foto-5

• Jasphur
Als dat een haai is, dan spring ik graag in het water! :9

@Vrijdag Deze is al eens eerder gepost. Heel tof huis en op de site van de makelaar kun je, zo even uit mijn hoofd, ook een tof promo filmpje vinden over dit object.

[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2018 16:18 ]

• pjot1
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:17:
[...]

Als dat een haai is, dan spring ik graag in het water! :9
Als het een goudvis is niet? :? :+

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Vrijdag schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:59:

[afbeelding]

Vooral een déja-vu. :P

Zo'n over the top schouwspel met die harpspeler, dat onderwatermodel en die sneaky butler.
Dat landgoed op zich is al fantastisch (imo).

• Jasphur
@pjot1 Of je hebt een andere foto voor ogen of je linkt naar de verkeerde foto, maar in het zwembad in de foto waar je nu naar toe linkt zie ik vooral een lekker stel billen van een dame in een badpak.

• DaCoTa
  • Laatst online: 22-11 12:54

[afbeelding]
Eentje voor Post hier je pareidolia

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/819/550_2160.jpg

• pjot1
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:27:
@pjot1 Of je hebt een andere foto voor ogen of je linkt naar de verkeerde foto, maar in het zwembad in de foto waar je nu naar toe linkt zie ik vooral een lekker stel billen van een dame in een badpak.
Goddamn! Je hebt helemaal gelijk!

moest even goed van dichtbij kijken, telefoon is nogal klein... B)

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.