Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Mocht je nog een nieuw onbewoond huis willen, deze staat al jaren te koop sinds de eigenaar tijdens de bouw overleden is. Fiets er dagelijks langs en het ligt aan een vrij drukke weg helaas...Harmen schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:29:
Een 2tal woningen in Drenthe.
Inmiddels al een aantal jaar te koop:
https://www.funda.nl/koop...-49341842-rolderstraat-9/
Kwa inrichting erg onhandig en kaal.
Onderstaande woning is ergens begin deze eeuw gebouwd, heeft sindsdien altijd leeg gestaan.
https://www.funda.nl/koop...-49017980-hoofdstraat-37/
https://www.funda.nl/koop...is-47207725-gooweg-46-50/
[ Voor 5% gewijzigd door Jochemd13 op 11-04-2018 08:13 ]
Staat ver genoeg van de weg af om het rustig te maken en het is relatief druk. Het is geen snelweg oidJochemd13 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:12:
[...]
Mocht je nog een nieuw onbewoond huis willen, deze staat al jaren te koop sinds de eigenaar tijdens de bouw overleden is. Fiets er dagelijks langs en het ligt aan een vrij drukke weg helaas...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als je van systeemplafonds houdt welWailing_Banshee schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:53:en je kunt daar een heel gezellig huis van maken.

Ik vind houten gevelbekleding als idee prachtig, maar bij dit huis vind ik het echt spuuglelijk uitgevoerd. Dat zit hem voornamelijk in de keuze om alles horizontaal aan te brengen met planken van gelijke lengte die in gelijke "kolommen" zijn aangebracht (dus met duidelijke rechte naden van boven naar beneden). Het lijkt wel een Excel-sheet, bwah.Harmen schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:29:
Een 2tal woningen in Drenthe.
Inmiddels al een aantal jaar te koop:
https://www.funda.nl/koop...-49341842-rolderstraat-9/
Kwa inrichting erg onhandig en kaal.
Catch a smile out there!
Ja, dat is het enige probleem... Heb je zo'n huis, ga je systeemplafonds erin doen???
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Stationnetje kopen?
Moet een station blijven
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Wat een bende, en wat een slechte amateuristische scheve foto's ook.Worra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:24:
Fijn huisje dit. Die verkopers lijken te denken; opruimen en poetsen dat hoeft niet, in deze tijd verkoop je alles. Check vooral die WC...
Catch a smile out there!
Fotograaf? Nah, ik doe het zelf wel met m'n iPhone, dat scheelt weer een paar honderd euro!Glenfiddich schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:37:
[...]
Wat een bende, en wat een slechte amateuristische scheve foto's ook.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Foto's trouwens ook flink onderbelicht. Is gemaakt denk ik met de mobiel, want de makelaar is een soort makelaarsland waar ze alles zelf moeten doen behalve dan de taxatie.Worra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:24:
Fijn huisje dit. Die verkopers lijken te denken; opruimen en poetsen dat hoeft niet, in deze tijd verkoop je alles. Check vooral die WC...
Wailing_Banshee schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:53:
[...]
Kale boel kun je invullen. Ik vind het wel een mooi huis. Paar mooie appel en perenbomen in de tuin, een mooie druif tegen het huis. En binnen wat meer kleur aanbrengen door middel van gordijnen, kleden, lampen, etc. en je kunt daar een heel gezellig huis van maken.

there's no tweak without the tweaker
Expats (Amerikanen)Worra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:24:
Alles op bed tyfen is ook opruimen toch? /sWorra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:24:
Vaak bu'j te bang!
Wat een ratjetoe.. Tegels in de slaapkamer, sterrenhemel? en een urinoir..

en had het bad even uitgelijnd met de tegelvloer..

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 11-04-2018 15:54 ]
Zero.
Bad en bed nog tot daar aan toe (niet voor mij), maar het urinoir en toilet.

Vergeet het toilet ernaast niet, kun je 's morgensvroeg lekker je nummertje 2 doen terwijl je vriendin een meter verderop ligt zonder muur ertussen!Jasphur schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:53:
[...]
Bad en bed nog tot daar aan toe (niet voor mij), maar het urinoir en toilet.
[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 11-04-2018 15:59 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Die spetters tegen de muurWorra schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:24:
Om over de tandpasta maar niet te beginnen

@Gekkenhuis Had ik gezien
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 11-04-2018 16:05 ]
https://www.pzc.nl/zeeuws...izen-in-zeeland~a149e369/
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Als Bredanaar is mijn WTF dat je met 1.3M voor een huis al in het rijtje duurste huizen staan van een provincie.
In breda staan 4 pagina's huizen te koop boven 1M.
https://www.funda.nl/koop/gemeente-breda/1000000+/
WTF, 1M+ voor een huis vragen en dan zulke foto's.
https://www.funda.nl/koop...5687-hertenroep-4/#foto-2

[ Voor 65% gewijzigd door Tukk op 11-04-2018 16:33 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik vermoed anti-kraak meubels.Jasphur schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:32:
@Tukk WTF, 1M+ voor een huis vragen en dan zulke meubels hebben.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Peeskamertje?
American Express vraagbaak
Gezellig, zo'n kantoor / slaapkamer / entree

Op de plattegrond staat de slaapkamer als apart getekent, maar dat muurtje is volgens mij weggehaald.
En een walk in closet, ik denk eerder een sleep in closet. Moet je alleen niet te hard meuren op de WC, anders ruikt je hele bed en kledingkast naar stront

Maar als antikraak; waarom dan een piano? Ik heb echt geen idee wat hier gewoond heeft. Een piepende TV waar je hoofdpijn van krijgt, maar wel een piano met goede kruk. En een badkamer die uit een jaren '90 vakantiehuisje lijkt te komen. En wtf zijn die bureau's en stoelen?

7400 Wp op het dak
De grootvader van wibi soerjadi gok ik zoTheo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:27:
[...]
Maar als antikraak; waarom dan een piano? Ik heb echt geen idee wat hier gewoond heeft. Een piepende TV waar je hoofdpijn van krijgt, maar wel een piano met goede kruk. En een badkamer die uit een jaren '90 vakantiehuisje lijkt te komen. En wtf zijn die bureau's en stoelen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Argh gatverjasses, wat een vies idee, in de toiletruimte slapen

Catch a smile out there!
Kan je wel ff op je gemak gaan zitten schijten voor je van bil gaatGlenfiddich schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:50:
[...]
Het lijkt mij wel handig 's morgens, alles zo lekker dicht bij de hand...Glenfiddich schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:50:
[...]
* Fiber moet letterlijk z'n hele huis door om vanuit bed bij de wc en/of badkamer te komen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het pand is in 2007 voor het laatst onder handen genomen en moet momenteel 1.15 miljoen kosten. Blijkbaar hebben ze bij de helft van het huis gezegd, ach laat maar zitten, want zo staat het erbij:

Dat je iets nog als ruwbouw hebt staan kan best, maar dat je dan na 90% van de muren gedaan te hebben opeens denkt 'fuck it dit is teveel gedoe, baksteen is ook mooi'

https://www.funda.nl/koop...54465-kokkelertstraat-34/
Edit: En wat is het toch met rijke mensen en blote kont stoelen???

https://www.funda.nl/koop...-reutjesstraat-1/#foto-26

https://www.funda.nl/koop...-lange-raarberg-2/#foto-5
[ Voor 24% gewijzigd door mark-k op 11-04-2018 20:24 ]
Lijkt wel een soort gevangenis, kazerne, klooster, kampeerhuis of zo met al die hokjes boven en zo en een berg douches en wc's op een kluitje beneden...mark-k schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:15:
Ok ik heb denk ik toch wel de grootste WTF van de dag te pakken.
Het pand is in 2007 voor het laatst onder handen genomen en moet momenteel 1.15 miljoen kosten. Blijkbaar hebben ze bij de helft van het huis gezegd, ach laat maar zitten, want zo staat het erbij:
[afbeelding]
Dat je iets nog als ruwbouw hebt staan kan best, maar dat je dan na 90% van de muren gedaan te hebben opeens denkt 'fuck it dit is teveel gedoe, baksteen is ook mooi'![]()

https://www.funda.nl/koop...tstraat-34/#plattegrond-1
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het zal vroeger sowieso wel een klooster oid geweest zijn ja.Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:24:
[...]
Lijkt wel een soort gevangenis, kazerne, klooster, kampeerhuis of zo met al die hokjes boven en zo en een berg douches en wc's op een kluitje beneden...![]()
https://www.funda.nl/koop...tstraat-34/#plattegrond-1
Het antwoord staat is de Funda tekst....mark-k schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:33:
[...]
Het zal vroeger sowieso wel een klooster oid geweest zijn ja.

Nice, wanneer je als man een beetje kan mikken kan je beide tegelijk gebruiken.

Trek dat glazen douchewandje ff door richting het trapgat en het kakken-in-de-slaapkamer probleem is de wereld uit.
[ Voor 70% gewijzigd door PalingDrone op 11-04-2018 21:39 . Reden: toevoeging ]
Misschien is dat huis wel gewoon van een lekker wijf, daar komen alleen bloemetjes uitPalingDrone schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trek dat glazen douchewandje ff door richting het trapgat en het kakken-in-de-slaapkamer probleem is de wereld uit.
Vooral handig tijdens een nare buikgriep. Kun je tegelijk braken en diarree spetterenPalingDrone schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:17:
[afbeelding]
Punctuality is the politeness of kings
Die stomme amsterdamse rijtjes huisjes.
Zie je ook om de haverklap in elke kunstmatig ingerichte woning. (It`s a tell, i tell you)
How do you save a random generator ?
Is niet elk huis kunstmatig ingericht? Of laat jij jouw huis natuurlijk inrichten?enchion schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:30:
[...]
Zie je ook om de haverklap in elke kunstmatig ingerichte woning. (It`s a tell, i tell you)
HENG HENG
Denk dat daar nog een verlaagd plafond in moet komenmark-k schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:15:
[afbeelding]
Dat je iets nog als ruwbouw hebt staan kan best, maar dat je dan na 90% van de muren gedaan te hebben opeens denkt 'fuck it dit is teveel gedoe, baksteen is ook mooi'![]()
Het ene huis heeft issues met regenwaterafvoer omdat het één grote tegelplaats is en de andere omdat de hele bodem afgedekt is met vijverfolieJannibal23 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:26:
Ja mijn man houdt van vijvers....
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...536180-oude-windslaan-37/
edit: deze heeft trouwens beide issues
Wat is daar mis mee?
[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 12-04-2018 08:41 ]
Overige issues:Napo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:35:
[...]
Het ene huis heeft issues met regenwaterafvoer omdat het één grote tegelplaats is en de andere omdat de hele bodem afgedekt is met vijverfolie
+ Je buurman is Preston Palace
+ Rode sportstrepen in de keuken. Dat kookt sneller
en wtf doet de gefotoshopte rode loper op foto 1?!
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
https://www.funda.nl/koop...41-wittevrouwensingel-89/
Van binnen ziet het er best goed onderhouden uit, maar van buiten is het onderhoud ronduit slecht (verf afgebladderd, kozijnen rotten op verschillende plekken). Saillant detail zijn de beide buren. Links zit jw.org

en het grote vrijstaande huis rechts is een halfweghuis met allerlei, eh, "interessante" mensen die ik regelmatig voor mijn eigen deur dealertjes zie aanspreken.

Als laatste: kan iemand mij uitleggen waar die 2e wasmachine staat en vooral waarom hij er staat?

[ Voor 3% gewijzigd door Wish op 12-04-2018 12:19 . Reden: Funda link toegevoegd ]
No drama
Die tweede is om geld wit te wassen, denk je niet?Wish schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:47:
Als laatste: kan iemand mij uitleggen waar die 2e wasmachine staat en vooral waarom hij er staat?
Hahaha... dirty mind!!Wild Chocolate schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:12:
[...]
Kan je wel ff op je gemak gaan zitten schijten voor je van bil gaat
Zo'n grote WTF is dit niet hoor. Waarschijnlijk hebben ze rekening gehouden met een vliering tijdens het spuiten van de muren. Bij mijn vorige nieuwbouw appartemtent was dit ook gedaan tot net boven de vlieringvloer. Verder ziet de ruwbouw er strak uit.mark-k schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:15:
[afbeelding]
*knip*
there's no tweak without the tweaker
Zou denken dat je zo'n klein stukje bij n huis van meer dan n miljoen toch gewoon zou afmaken, zeker omdat het nu neergezet wordt als zijnde nog naar wens in te richten. Stel je wilt geen verlaagd plafond kun je dat nu opnieuw gaan doen.virtualJac schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:42:
[...]
Zo'n grote WTF is dit niet hoor. Waarschijnlijk hebben ze rekening gehouden met een vliering tijdens het spuiten van de muren. Bij mijn vorige nieuwbouw appartemtent was dit ook gedaan tot net boven de vlieringvloer. Verder ziet de ruwbouw er strak uit.
Heb jij funda linkjes naar de panden?Wish schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:47:
Ik zag een te koop bordje staan bij dit pand vlak bij mij in de buurt. Mijn voornaamste WTF is de prijs van €139.000 voor maar liefst 28m2 (bijna €5000 per m2) + daarbij de maandelijkse bijdrage van maar liefst € 132,31.
Van binnen ziet het er best goed onderhouden uit, maar van buiten is het onderhoud ronduit slecht (verf afgebladderd, kozijnen rotten op verschillende plekken). Saillant detail zijn de beide buren. Links zit jw.org
[afbeelding]
en het grote vrijstaande huis rechts is een halfweghuis met allerlei, eh, "interessante" mensen die ik regelmatig voor mijn eigen deur dealertjes zie aanspreken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
7400 Wp op het dak
Ja, in de post toegevoegd. En hier: https://www.funda.nl/koop...41-wittevrouwensingel-89/
No drama
Die zogenaamde tweede wasmachine is een gemeenschappelijke machine. Kijk maar naar de plattegrond, de wasmachine komt overeen met de plattegrond (kijk naar de deuren), de wasmachine en droger passen nergens in de plattegrond. In zulk soort panden zie je wel vaker dat wasmachines gedeeld zijn.Wish schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:47:
Ik zag een te koop bordje staan bij dit pand vlak bij mij in de buurt. Mijn voornaamste WTF is de prijs van €139.000 voor maar liefst 28m2 (bijna €5000 per m2) + daarbij de maandelijkse bijdrage van maar liefst € 132,31.
https://www.funda.nl/koop...41-wittevrouwensingel-89/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EDIT: Dit staat ook in de tekst:
Maar die douche! Zit daar een lift of een roltrap bij? Of moet je iedere ochtend maar de douchecabine in zien te klimmen?BEGANE GROND: centrale entree met separate meterkasten, een ruimte waar de gemeenschappelijk wasmachine zich in bevindt en de trapopgang naar de dit gezellige appartement.

En je hebt niet eens een eigen toilet
En geen tuin, terras of balkon1E VERDIEPING: overloop met toegang tot het gezamenlijke toilet (deze deelt u met uw buren op dezelfde verdieping)
Genieten van de buitenlucht? Dit kunt u doen in het sfeervolle Griftpark, maar ook in uw eigen achtertuin. De achtertuin heeft het recht van overpad, dus ook andere bewoners van dit pand mogen van deze tuin gebruik maken.
[ Voor 14% gewijzigd door Theo op 12-04-2018 12:55 ]
7400 Wp op het dak
Die stomme Amsterdamse rijtjeshuizen waar je naar refereert zijn in feite Nederlandse huisjes die je spaart als je met KLM Business Class vliegt. Die koop je dus niet bij een Xenos. De huidige bewoner zal dus regelmatig met KLM vliegen voor werk. Mensen die nl privé vliegen zullen de huisjes naar alle waarschijnlijkheid niet zo pontificaal neerzetten om te laten zien dat de BC vliegen.enchion schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:30:
[...]
Dus de foto van wm/droger is van het gezamenlijke spul. De andere kast met alleen wm hoort bij deze studio. De bewoner heeft overigens wel de condensopvangbak van de gezamenlijke droger geclaimd.Theo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:49:
[...]
Die zogenaamde tweede wasmachine is een gemeenschappelijke machine. Kijk maar naar de plattegrond, de wasmachine komt overeen met de plattegrond (kijk naar de deuren), de wasmachine en droger passen nergens in de plattegrond. In zulk soort panden zie je wel vaker dat wasmachines gedeeld zijn.
Ziet er uit als een hartstikke schattige studentenstudio. Leuk om te huren, maar zoiets ga je toch niet kopen?
Punctuality is the politeness of kings
Misschien als door de weeks werkverblijf midden in utrecht voor een verstokte limburger? Je zit wel midden in de stad natuurlijkdreamscape schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:09:
[...]
Dus de foto van wm/droger is van het gezamenlijke spul. De andere kast met alleen wm hoort bij deze studio. De bewoner heeft overigens wel de condensopvangbak van de gezamenlijke droger geclaimd.
Ziet er uit als een hartstikke schattige studentenstudio. Leuk om te huren, maar zoiets ga je toch niet kopen?
Zou er zelf ook niet aan moeten denken, 140k voor een studentenkamertje...
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Verwijderd
Het is toch ook gewoon een studentenkamer? Zo zie ik het tenminste wel: de styling, de oppervlakte, de gedeelde plee, alles. Het is gewoon voor ouders die geld teveel hebben en na de studie de keet weer met 20% stijging verpatsen. 't Is wel Utrecht hè.Theo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:49:
[...]
Die zogenaamde tweede wasmachine is een gemeenschappelijke machine. Kijk maar naar de plattegrond, de wasmachine komt overeen met de plattegrond (kijk naar de deuren), de wasmachine en droger passen nergens in de plattegrond. In zulk soort panden zie je wel vaker dat wasmachines gedeeld zijn.
EDIT: Dit staat ook in de tekst:
[...]
Maar die douche! Zit daar een lift of een roltrap bij? Of moet je iedere ochtend maar de douchecabine in zien te klimmen?
[afbeelding]
En je hebt niet eens een eigen toilet
[...]
En geen tuin, terras of balkon![]()
![]()
[...]
Van de eigen WM ruimte kun je ook een toilet maken staat er, dat zou het eerste zijn wat ik zou doen mocht ik er wonen. Een WC delen met je buren in een koopstudio lijkt me nl niet ideaal. Een WM delen heb ik wat minder moeite mee.dreamscape schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:09:
[...]
Dus de foto van wm/droger is van het gezamenlijke spul. De andere kast met alleen wm hoort bij deze studio. De bewoner heeft overigens wel de condensopvangbak van de gezamenlijke droger geclaimd.
Inderdaad. Maar zitten die rode accenten nou echt in dat huis of zijn die (ook) geshopt...?TheOmen schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:45:
[...]
Overige issues:
+ Je buurman is Preston Palace
+ Rode sportstrepen in de keuken. Dat kookt sneller

Makelaar bij ons in de buurt heeft een blauwe "loper" incl fiets als herkenningspunt op de eerste foto.TheOmen schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:45:
[...]

https://www.funda.nl/koop...is-40500967-zevenblad-47/

https://www.funda.nl/koop...0509234-castellumlaan-40/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
exclusief pv-panelen?Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:05:
[...]
Makelaar bij ons in de buurt heeft een blauwe "loper" incl fiets als herkenningspunt op de eerste foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die fiets is wel handig, geeft een idee van breedte van de oprit.Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:05:
[...]
Makelaar bij ons in de buurt heeft een blauwe "loper" incl fiets als herkenningspunt op de eerste foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Als hij elke keer op schaal is, dat betwijfel ikWailing_Banshee schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:17:
[...]
Die fiets is wel handig, geeft een idee van breedte van de oprit.
Jup, voorkomt discussie over roerende zaken

tuurlijk, als je iets doet, moet je het wel goed doen!Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:19:
[...]
Als hij elke keer op schaal is, dat betwijfel ik
Edit: ik zou een goedkope fiets kopen en die altijd neerzetten zodat je die foto kunt maken met echte fiets...
[ Voor 20% gewijzigd door Wailing_Banshee op 12-04-2018 15:21 ]
Het is ook meer oppervlak én goedkoper dan een kamer (~EUR 500/10m2). Eventueel particulier te verhuren tegen de liberalisatiegrens ('gepast toewijzen' telt dan niet, 'gestoffeerd'). Eenvoudige business case voor de investering.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:59:
[...]
Het is toch ook gewoon een studentenkamer? Zo zie ik het tenminste wel: de styling, de oppervlakte, de gedeelde plee, alles. Het is gewoon voor ouders die geld teveel hebben en na de studie de keet weer met 20% stijging verpatsen. 't Is wel Utrecht hè.
Wel een rotgezicht, die montagerails over het dak heen... Zit je als koper of met dat als aangezicht, of je mag ff een paar K aftikken voor een eigen setje PV. Die drempel is dan wel weer lager, maar toch...Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:19:
[...]
Jup, voorkomt discussie over roerende zaken
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Aangezicht? Voor drones bedoel je? Of mensen in een vliegtuig? Denk dat het een stuk minder opvalt met beide benen op de grond (wat dan wel weer de vraag oproept waarom een drone gebruikt is door de makelaar).vectormatic schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:57:
[...]
Wel een rotgezicht, die montagerails over het dak heen... Zit je als koper of met dat als aangezicht, of je mag ff een paar K aftikken voor een eigen setje PV. Die drempel is dan wel weer lager, maar toch...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
fair enough, de foto is uit een hoek genomen die je zelf nooit zal zien, maar toch, het dak is bij lange na niet plat genoeg dat je die legel rails niet dagelijks zou zien als je thuiskomt uit werkBansheeben schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:08:
[...]
Aangezicht? Voor drones bedoel je? Of mensen in een vliegtuig? Denk dat het een stuk minder opvalt met beide benen op de grond (wat dan wel weer de vraag oproept waarom een drone gebruikt is door de makelaar).
Da's waar. Maar je kunt wel makkelijk je eigen paneeltjes op het dak knallen als de rails er al zittenvectormatic schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:14:
[...]
fair enough, de foto is uit een hoek genomen die je zelf nooit zal zien, maar toch, het dak is bij lange na niet plat genoeg dat je die legel rails niet dagelijks zou zien als je thuiskomt uit werk
[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 13-04-2018 10:18 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Exact.ANdrode schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:40:
[...]
Het is ook meer oppervlak én goedkoper dan een kamer (~EUR 500/10m2). Eventueel particulier te verhuren tegen de liberalisatiegrens ('gepast toewijzen' telt dan niet, 'gestoffeerd'). Eenvoudige business case voor de investering.
Ik denk ook dat dit appartement nergens anders voor bruikbaar is, want het stikt daar van de studenten en die hebben toch een wat ander dag/nachtritme dan gewone mensen.
Het is wel een teken van hoe niet-functioneel de woningmarkt nu is in de Nederlandse steden. Tien jaar geleden kochten ouders voor een beperkt bedrag een appartement in "een mindere wijk" (Zuilen, Bos en Lommer, Watergraafsmeer) – nu kan je daar met twee modale inkomens bijna niet meer kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:31:
[...]
Exact.
Ik denk ook dat dit appartement nergens anders voor bruikbaar is, want het stikt daar van de studenten en die hebben toch een wat ander dag/nachtritme dan gewone mensen.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verder; een miljoen voor zo'n woning! Vragen ze echt te veel, of is er in Houten de woninggekte ook al begonnen?
7400 Wp op het dak
Het stratenmakers-gilde heeft zich trouwens ook weer kunnen uitleven:

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Oogt als een huis wat voor verhuur aan Chinese expats gebruikt is. Behalve wat goedkope posters aan de muur is er weinig persoonlijks aan te zien.
Houten heeft altijd al woongekte gehad, zeker sinds er haast niet meer bijgebouwd wordt en Utrecht onbetaalbaar is.Theo schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:35:
Geen raar huis zo op het oog. Alleen zijn de foto's van de binnenkant wel erg karig; er ouden 6 slaapkamers, twee badkamers en een kantoor in het huis moeten zijn, maar daar is geen enkel fotografisch bewijs van te vinden.
Verder; een miljoen voor zo'n woning! Vragen ze echt te veel, of is er in Houten de woninggekte ook al begonnen?
haha waar haal je dat vandaan? Ik denk dat je in de war bent met De Meern, De Bilt, etc.. Overigens niets mis met Houten, je kunt er prima wonen (meer ook niet).datadevil schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:57:
[...]
Houten heeft altijd al woongekte gehad, zeker sinds er haast niet meer bijgebouwd wordt en Utrecht onbetaalbaar is.
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 14-04-2018 17:18 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Zo'n snelle fiets zonder eigen schaduw wil ik ookTsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:05:
[...]
Die ongeschilderde kolommen zijn wat mij betreft dan wel weer een afknapperje

[ Voor 12% gewijzigd door FrankHe op 14-04-2018 21:32 . Reden: ongeschilderde kolommen ]
Ik vind zoiets niet erg.FrankHe schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:27:
[...]
Zo'n snelle fiets zonder eigen schaduw wil ik ook
Die ongeschilderde kolommen zijn wat mij betreft dan wel weer een afknapperje
[afbeelding]
Je kunt er natuurlijk eenvoudig een bakje om timmeren. Nadeel is dan wel dat je het moet onderhouden.
En wat ik erger vind met kolommen van hout is de laatste 20 cm waarbij die toch op een stalen voet staat (tegen optrekkend vocht/houtrot).
Uitgesloten zijn de prachtige boomstammen met gemetseld basement in bijvoorbeeld oude boerderijen
Met eigen ervaringen; genoeg mensen die vanuit Utrecht recent hier heen kwamen en gezien de enorme stijgingen in huizen prijzenSport_Life schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:17:
[...]
haha waar haal je dat vandaan? Ik denk dat je in de war bent met De Meern, De Bilt, etc.. Overigens niets mis met Houten, je kunt er prima wonen (meer ook niet).
Een boomstam op een gemetselde sokkel is inderdaad heel mooi en past heel goed in een oud gebouw. In dit geval bedoelde ik dat de ijzeren kolom er mooier uitziet met een likje verf. Bijvoorbeeld in de kleur van de kozijnen. Het voelt nu een beetje alsof de architect is vergeten om het in het bestek op te nemen. Of dat de aannemer zich er gemakkelijk van af heeft gemaakt.Aardappel schreef op zondag 15 april 2018 @ 00:08:
[...]
Ik vind zoiets niet erg.
Je kunt er natuurlijk eenvoudig een bakje om timmeren. Nadeel is dan wel dat je het moet onderhouden.
En wat ik erger vind met kolommen van hout is de laatste 20 cm waarbij die toch op een stalen voet staat (tegen optrekkend vocht/houtrot).
Uitgesloten zijn de prachtige boomstammen met gemetseld basement in bijvoorbeeld oude boerderijen
Is volgens mij in alle gemeentes rond Utrecht, hier in Maarssen zie ik hetzelfde (helaas ook direct merkbaar in mijn OZB).datadevil schreef op zondag 15 april 2018 @ 07:10:
[...]
Met eigen ervaringen; genoeg mensen die vanuit Utrecht recent hier heen kwamen en gezien de enorme stijgingen in huizen prijzen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
7 jaar geleden heb ik zelf rond utrecht gekocht, en ook toen zag je al dat je voor Houten gewoon een ton extra mee mocht nemen tov Nieuwegein/Ijsselstein/De Meern. De Bilt/Hilversum etc.. hebben we het niet eens overSport_Life schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:17:
[...]
haha waar haal je dat vandaan? Ik denk dat je in de war bent met De Meern, De Bilt, etc.. Overigens niets mis met Houten, je kunt er prima wonen (meer ook niet).
Maar op het moment zal het wel compleet gekte zijn ja, mijn zusje zoekt een appartement in regio utrecht, als je dan ziet wat je voor twee postzegels en een vierkante centimeter even mag aftikken

Maar toch lekker een Hollandse invloed, niks boven een gezellig vogelhuisje aan de palm.

Voor de rest is het een prima huis maar het onttrok een glimlach op mijn gezicht vanwege het vogelhuisje.
https://www.funda.nl/koop...0598534-lange-akker-110/#
(Het staat voor geen meter overigens
Mijn ouders hebben ze ook en die pakken hem in inderdaad maar vooral zodat ze niet beschadigen in de wind.Jannibal23 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:31:
Hahaha wow. Hoe overleven die de winterse -10 graden? Inpakken met doeken ofzo? Zijn ook serieuze jongens, die of heel veel geld gekost hebben of er al heel lang staan. Grappig.
(Het staat voor geen meter overigens)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verschilt per type, volgens mij is dit er een die prima winterhard is. Dus ook niet nodig om in te pakken.Jannibal23 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:31:
Hahaha wow. Hoe overleven die de winterse -10 graden? Inpakken met doeken ofzo? Zijn ook serieuze jongens, die of heel veel geld gekost hebben of er al heel lang staan. Grappig.
Mijn ouders hebben ook zo'n 1. Dingen groeien serieus snel. Ik denk dat die hoge circa 20 jaar is, en die 2 kleine 15 jaar. Maargoed, we gaan offtopic
Wat heeft dit huis nou weer op het dak? Zijn dat voorbereidingen voor zonnepanelen?Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:05:
[...]
[afbeelding]
http://specs.tweak.to/5253
Jup, verkoper heeft zn paneeltjes van het dak geschroefd voordat het te koop gingSjowhan schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:11:
[...]
Wat heeft dit huis nou weer op het dak? Zijn dat voorbereidingen voor zonnepanelen?
Dat moet het huis van @Dr Pro zijn Huis verkocht, zonnepanelen niet op roerende zakenlijstvectormatic schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:20:
[...]
Jup, verkoper heeft zn paneeltjes van het dak geschroefd voordat het te koop ging
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 16-04-2018 18:37 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Volgens mij was de uitkomst van da draadje dat de panelen gewoon zijn blijven liggen, en volgens mij was de overdracht ook al gebeurdSport_Life schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:36:
[...]
Dat moet het huis van @Dr Pro zijn Huis verkocht, zonnepanelen niet op roerende zakenlijst
Denk het niet dus
Is hier in de straat ook gebeurd. Koper zal er geen geld voor over hebben gehad?vectormatic schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:20:
[...]
Jup, verkoper heeft zn paneeltjes van het dak geschroefd voordat het te koop ging
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Gelijk zoSport_Life schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:36:
[...]
Dat moet het huis van @Dr Pro zijn Huis verkocht, zonnepanelen niet op roerende zakenlijst
Nee hoor, is mijn huis niet. Mijn paneeltjes blijven liggen waar ze liggen.
Edit: en ik heb een plat dak nu (straks trouwens ook)

[ Voor 8% gewijzigd door Dr Pro op 17-04-2018 08:02 ]
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom dat in godsnaam een monumentaal pand is. Wat een bende, super gehorig ding, allemaal van die dunne wandjes. Overal gaskachels in plaats van cv. Systeemplafond in een woningAndré schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:19:
Stel dat je eerst de tekst zou lezen, dan denk je met een prachtig monumentaal pand van doen te hebben. Maar WTF waren ze aan het snuiven toen ze dit geplaatst hebben?
https://www.funda.nl/koop...522083-taxusplantsoen-22/
Het ziet er gewoon uit als een grote bouwkeet, schoolnoodlokaal oid. Met stip het lelijkste wat er in Assen staat op het moment, IMNSHO.

Doet mij denken aan een jeugdhonk, of het gebouwtje waar de kids in opgesloten werden met spelletjes terwijl pa en ma op zondag naar de kerk gingen

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 17-04-2018 20:08 ]
Nou, onder andere vanwege de cultuurhistorische waarde natuurlijk !!!111FastFred schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:07:
[...]
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom dat in godsnaam een monumentaal pand is.

- cultuurhistorische waarde gelet op het belang van de woningen als representatief voorbeeld van de ontwikkelingen in de naoorlogse woningbouw in Drenthe; uiting gevend aan de experimentele woningbouw geïnitieerd door de NAM; van belang voor de geschiedenis van de NAM in Drenthe
- architectuurhistorische waarde gelet op de esthetische kwaliteiten van het ontwerp vanwege het innovatieve bouwsysteem met een maximaal gebruik van kunststof, de detaillering van de stalen vakwerkconstructie en de uitwisselbare wandpanelen gezet vanuit een eenduidig maatraster; van belang vanwege het oeuvre van de architect Moshé Zwarts
- ensemblewaarde van de woningen, kwaliteiten van de groenaanleg in relatie tot de ruime situering van de woningen; en als zijnde onderdeel van een grote stedenbouwkundig geheel van woningen voor de NAM
structurele gaafheid
- zeldzaamheid van dergelijke woningen in Nederland en als zijnde uniek in Drenthe
Have a wheelie good weekend!
een en ander wordt verklaard in de tekst:FastFred schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:07:
[...]
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom dat in godsnaam een monumentaal pand is. Wat een bende, super gehorig ding, allemaal van die dunne wandjes. Overal gaskachels in plaats van cv. Systeemplafond in een woningDe buitenkant is ook geen gezicht. Die zou ik gewoon per ongeluk af laten fikken als ik heel eerlijk ben, kun je d'r wat anders neerzetten.
Doet mij denken aan een jeugdhonk, of het gebouwtje waar de kids in opgesloten werden met spelletjes terwijl pa en ma op zondag naar de kerk gingen
Moshe Zwarts (1937) volgde van 1955 tot 1963 de opleiding Bouwkunde aan de Technische Unie Delft
Ofwel dit is wat je krijgt als je een magazijnmedewerker een huis laat ontwerpen.Technische Unie is een Nederlandse groothandel in technische installatiematerialen.
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Dit topic is gesloten.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.