Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.162.092 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:18
Spacecowboy schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:07:
https://www.funda.nl/koop...44-la-fontainestraat-162/

Op zich helemaal geen gek huis, maar dan dit:

[afbeelding]

De voordeur direct op je eetkamertafel?

[afbeelding]

Lastig als je 's nachts aan de andere kant ligt :P
Tsja, je komt binnen in de woonkeuken, dat is wel minder. Die slaapkamer is niet de "master bedroom". Dus de meeste mensen zouden daar geen tweepersoonsbed in zetten.

Voor het geld, vind ik het geen gek huis. Ik zou alleen niet dood gevonden willen worden in Rotterdam Lombardijen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:42

Fiber

Beaches are for storming.

[afbeelding]

[...]
Tja, het is een huisje uit 1960 dus de indeling zal wel niet meer origineel zijn. Ik vermoed dat er vroeger gewoon een dichte keuken en een halletje was of zo. Maar goed, je moet ergens keuzes maken en prioriteiten stellen als je het op zo'n klein oppervlak nog een beetje ruimtelijk wil houden. Ik vind dit dan zeker geen slechte optie. Persoonlijk zou ik er boven ook een muurtje uit slopen en die twee kleine slaapkamertjes samentrekken.

Maar inderdaad best een leuk huisje voor die prijs in de stad.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Wild Chocolate schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:47:
[...]
Voor het geld, vind ik het geen gek huis.
Fiber schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:08:
[...]
Maar inderdaad best een leuk huisje voor die prijs in de stad.
Sorry, maar deze mening kan ik niet delen.
Ik vind het een vreselijk krot, en daarnaast om verschillende redenen nog veel te duur.
Het staat op een erfpacht kavel. Weliswaar tot 2051 afgekocht, maar geen eigen grond.
Het huisje heeft een vreselijke voor- en achtertuin. Dat kun je aanpakken, maar bij alle andere buurtuinen die op de foto's zichtbaar zijn, ziet het er net zo ellendig uit. Die buurt is dus knudde.
De foto's goed bekeken, stel ik vast dat alles heel goedkoop, rommelig en onvakkundig is opgeknapt. Het lijkt nergens naar.
Verder is de locatie erg ver van het centrum, met OV/fiets een halve wereldreis.
De indeling beneden is nauwelijks te verbeteren, want je eethoek in een 4x4m woonkamer gaat niet passen, dus die blijft voor de buitendeur. Boven is er wel iets mogelijk, als je max. met z'n 3en bent.
Conclusie: een rampenplan, dat slechts een kans op verkoop maakt in een idiote markt, zoals we die momenteel kennen. Normaal een absolute nogo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dat niet voormalige sociale huurhokken, met een huur van ~375 euro per maand?
Vanoverdegrens schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:34:
[...]
Het staat op een erfpacht kavel. Weliswaar tot 2051 afgekocht, maar geen eigen grond.
Hoe zat dat nou... gingen banken daar niet fors korten op de hypotheek?
[...]
Verder is de locatie erg ver van het centrum, met OV/fiets een halve wereldreis.
Ik woon op 2 km van een centrum en ik kom er nagenoeg nooit. PostNL komt ook buiten het centrum trouwens ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2018 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36

Wuursj

want worst is al bezet

Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:34:
[..]
Hoe zat dat nou... gingen banken daar niet fors korten op de hypotheek?
Mijn ervaring: als de boel is afgekocht tot voorbij de periode van de hypotheek, reken ze het niet als maandlasten. 2051 is meer dan 30 jaar verder dus wat dat betreft geen probleem.
Wel heeft het natuurlijk impact op de taxatie. Een huis met erfpacht is minder waard dan met eigen grond natuurlijk, ook als de afgekochte periode lang is.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Ik vind het een vreselijk krot, en daarnaast om verschillende redenen nog veel te duur.
Het huisje heeft een vreselijke voor- en achtertuin. Dat kun je aanpakken, maar bij alle andere buurtuinen die op de foto's zichtbaar zijn, ziet het er net zo ellendig uit. Die buurt is dus knudde.
De foto's goed bekeken, stel ik vast dat alles heel goedkoop, rommelig en onvakkundig is opgeknapt. Het lijkt nergens naar.
De indeling beneden is nauwelijks te verbeteren, want je eethoek in een 4x4m woonkamer gaat niet passen, dus die blijft voor de buitendeur. Boven is er wel iets mogelijk, als je max. met z'n 3en bent.
Conclusie: een rampenplan, dat slechts een kans op verkoop maakt in een idiote markt, zoals we die momenteel kennen. Normaal een absolute nogo.
Je hoeft 't niet te kopen hoor :o

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-10 18:52

Spacecowboy

XBL: Biggmans

[...]

[...]

[...]

Ik zou ook niet dood willen gevonden worden in Rotterdam of omgeving (of eender welke grote stad); maar als je puur naar het interieur kijkt is het wel een aardige starterswoning. Die tuin rag je gewoon even met een bobcat doorheen.

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:45

immetjes

HIER is BERN-E

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou, en "ook mooi" dat het laminaat zo symmetrisch ligt. hadden ze dat nu niet een beetje kunnen laten verspringen? Lijkt wel of er maar twee typen planken gebruikt zijn:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/212/286_2160.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 05-03-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-10 21:44

[afbeelding]

[afbeelding]

Krijg echt jeuk van dat huis. Brr. Krappe bedoeling.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10 20:49
Spacecowboy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Ik zou ook niet dood willen gevonden worden in Rotterdam of omgeving (of eender welke grote stad); maar als je puur naar het interieur kijkt is het wel een aardige starterswoning. Die tuin rag je gewoon even met een bobcat doorheen.
Ik ga mee en verhoog met "ik word pertinent liever niet dood gevonden".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:33
*snip* Zie Señor Sjon in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat.... - Deel 1". Die discussie hoort hier niet.

[ Voor 101% gewijzigd door Señor Sjon op 05-03-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:08

vectormatic

Warlock of the doorlock

Sosua schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:28:
[...]

Krijg echt jeuk van dat huis. Brr. Krappe bedoeling.
En dan ziet dit er nog heel erg uit als makelaarsinrichting, ik mis bijvoorbeeld kledingkasten in de kleinere slaapkamers.. De woonkamer met enkel een bank en een tafeltje is uiteindelijk ook niet hoe de meeste mensen wonen..

Kwa locatie is het trouwens niet zo slecht als de fotos doen vermoeden, op google maps is te zien dat de buurt vrij groen is, en niet zo'n bakstenen dystopie als je bij een jaren 60 huisje in rotterdam zou verwachten. Inderdaad kwa OV, snelwegen en voorzieningen meer dan genoeg in de buurt, en twee grote parken binnen 5 minuten lopen.

Maar voor een een gezinswoning is het gewoon krap, geen opbergruimte, de indeling beneden is ruk...

Als het nou een ton zou kosten, kan je alle binnenmuren er uitrossen, aan de gang met leidingwerk en er nog wat leuks van maken, klein halletje met toilet vooraan, woonkamer met open keuken wordt de rest van beneden, en boven maak je twee ruime(re) slaapkamer en een washokje, dan inderdaad de bobcat door de tuin en je bent er wel.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• APBaguette
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 23:11

[afbeelding]

[afbeelding]

Google cache

Een poging gedaan om het beter verkoopbaar te maken?

Je kan 't trouwens ook boeken, handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:56:
[...]

De hoogte van je bieding wordt toch zeker deels beïnvloed door de VvE stukken :|
Die VvE-stukken krijg je toch wel van tevoren als je ernaar vraagt? Of is dat alleen in overspannen markten waar verwacht wordt dat je op de dag van bezichtiging een bod plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-10 10:46
APBaguette schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Google cache

En het voordeel van dit bed is dat je er met 4 man in kunt liggen en je daarbij allemaal een eigen hoofdkussen hebt :)

Afbeeldingslocatie: https://s-ec.bstatic.com/images/hotel/max1024x768/110/110813445.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

[...]

Google cache

Ook handig is dat de woning er meteen een kamer bij heeft gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-10 20:19
[...]

Google cache

De prijs is ook gestegen. Ze wilde gewoon meer winst maken. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
vectormatic schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:50:
[...]
Kwa locatie is het trouwens niet zo slecht als de fotos doen vermoeden, op google maps is te zien dat de buurt vrij groen is, en niet zo'n bakstenen dystopie als je bij een jaren 60 huisje in rotterdam zou verwachten. Inderdaad kwa OV, snelwegen en voorzieningen meer dan genoeg in de buurt, en twee grote parken binnen 5 minuten lopen.
Als ervaringsdeskundige (ben er geboren, getogen "und weggezogen" :) ) moet ik deze inschatting als scorebordjournalistiek duiden. Dit aanbod heeft niks positiefs, werkelijk niks. En ik weet in dit specifieke geval precies waar ik het over heb. ;)

@simon Ik zou het niet eens als cadeau aannemen, als ik er als tegenprestatie 5 jaar in zou moeten gaan wonen. :N

[ Voor 7% gewijzigd door Vanoverdegrens op 05-03-2018 16:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-10 19:07

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Baddie09 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:17:
[...]

En het voordeel van dit bed is dat je er met 4 man in kunt liggen en je daarbij allemaal een eigen hoofdkussen hebt :)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://ineauxnerdydotcom.files.wordpress.com/2016/09/ww_grandparent-bed.jpg?w=720
Handig als je ouders en schoonouders intrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Vanoverdegrens schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Als ervaringsdeskundige (ben er geboren, getogen "und weggezogen" :) ) moet ik deze inschatting als scorebordjournalistiek duiden. Dit aanbod heeft niks positiefs, werkelijk niks. En ik weet in dit specifieke geval precies waar ik het over heb. ;)

@simon Ik zou het niet eens als cadeau aannemen, als ik er als tegenprestatie 5 jaar in zou moeten gaan wonen. :N
Haha, nou dan buig ik in dit geval voor de eerstehands kennis

Ik zou er zelf ook niet willen wonen (heb niks met in de grote stad wonen, en rotterdam doet me ook niks), maar op het eerst gezicht zit je kwa voorzieningen/bereikbaarheid goed. Dat de parken in de buurt dienst doen als standaard deal-plek van de halve rotterdamse drugsmafia zie je niet op google maps O-)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:16

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Badderen in de bijkeuken geeft mij niet zo'n relaxed gevoel :/

https://www.funda.nl/koop/ee/huis-86937927-grienewei-3/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/585/724_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:25

Theo

moederbord

[...]

Google cache

De badkamer schijnt wel veranderd te zijn. Vroeger was het "Badkamer (2.10x1.98m) met douche, wastafel met zij- en onderkast, 2e toilet en design radiator. ". Nu is het geworden "Badkamer (ca. 2.10x1.98m) met douche, dubbele wastafel, 2e toilet en design radiator.
De gehele woning is voorzien van een nette laminaatvloer. "
De kasten hebben dus plaatsgemaakt voor een extra wastafel. En nergens wordt genoemd dat er een bad aanwezig is....

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-10 22:25
Wel handig voor bijvoorbeeld de hond wassen of in mijn geval wetsuit uit te spoelen/erboven te drogen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wel gezellige kleurtjes...

En een voordeur die alleen op een slaapkamer uitkomt... O-)

https://www.funda.nl/koop...-grienewei-3/#plattegrond

Wat een heerlijk ouderwetse indeling! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:43
Ik ben heel benieuwd wat de trouwe volgers van dit topic vinden van het filmpje bij dit huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sibrand schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:05:
Ik ben heel benieuwd wat de trouwe volgers van dit topic vinden van het filmpje bij dit huis.
En dan ben ik hier, tanden aan het poetsen, en de tandpasta van de spiegel aan het halen van het lachen. Werkelijk waar prachtig uitzicht.

iedere keer als je denkt het kan niet nog meer cringy...jawel, nog meer cringy

[ Voor 8% gewijzigd door FitTiv op 05-03-2018 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
Heerlijk kneuterig filmpje. :D

Is ze op 1:45 zijn naam vergeten of versta ik het niet goed? Nou, dankjewel ehh... hier proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Het filmpje werkt wel! Een persoonlijk tintje en opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:30

Aganim

I have a cunning plan..

Halfwas schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Is ze op 1:45 zijn naam vergeten of versta ik het niet goed? Nou, dankjewel ehh... hier proost!
Dat was mijn reactie net ook al. :D

Of "dit is de werkkamer, maar of je aan werken toekomt".. Nee Miep, natuurlijk niet.. Dan zal je eerst eens een lamp in dat donkere hol aan moeten zetten. O-)

Ennuh, noemde ze het nou een pluspunt dat het hele huis vergeven raakt van je kookluchtjes? Me dunkt dat je de afzuiging wellicht even na moet laten kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 23-10 12:39
Prachtig dat uitzicht *O* overal dat uitzicht, en wat heerlijk om een fabriek in je achtertuin te hebben, daar heb ik al jaren van gedroomd _O- En die daken waar je langsaf kan kijken, heerlijk gewoon 7(8)7

Maar eerlijk is eerlijk, ze weet van elk minpunt een pluspunt te maken!

Deze is ook grappig. Lekker vrijstaand wonen in het buitengebied op 1,5 hectare. Alleen jammer dat er een mega camping naast je huis staat (zie satelliet foto) https://www.funda.nl/koop...9717371-spijkertsedijk-8/

[ Voor 28% gewijzigd door pirke op 06-03-2018 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 23:16
Tsjonge, in die woning kan een blind paard binnen nog geeneens schade aanrichten. Wat een saaie bedoening zeg.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:04

Wailing_Banshee

You're Next

Vanoverdegrens schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Dat heb ik met de meeste huizen die op Funda staan... Als je eenmaal gewend bent om vrijstaand te wonen, zijn rijtjeshuizen en twee-onder-een-kappers helemaal niets meer!
W1LL3M schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:18:
[...]

[afbeelding]
Handig als je ouders en schoonouders intrekken!
Ik had precies dezelfde scene in gedachte toen ik die post las!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

FitTiv schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:16:
[...]

En dan ben ik hier, tanden aan het poetsen, en de tandpasta van de spiegel aan het halen van het lachen. Werkelijk waar prachtig uitzicht.

iedere keer als je denkt het kan niet nog meer cringy...jawel, nog meer cringy
Vind hem eigenlijk geniaal, geeft meteen een persoonlijker beeld, met een stukje humor wat ik kan waarderen. Overigens bonuspunten voor de goede muziek :D

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

pirke schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:52:
Deze is ook grappig. Lekker vrijstaand wonen in het buitengebied op 1,5 hectare. Alleen jammer dat er een mega camping naast je huis staat (zie satelliet foto) https://www.funda.nl/koop...9717371-spijkertsedijk-8/
Ter Spegelt. Jeugdsentiment als een malle! (Vroeger meermaals geweest)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:43
Gatverdamme, ik denk niet dat we een nog stijllozer huis kunnen vinden dan deze bunker :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik zou een BBQ maken van die oude schoorsteen in het begin van het filmpje :X maar die hoort vast niet bij het pand :p

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

3 CRT televisies in huis, 1 TFT scherm, wasbakken op de slaapkamer en boven wel twee badkamers, maar geen die gekoppeld is aan een Master bedroom.. Hoeveel jaar heeft de tijd hier stilgestaan?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 23-10 12:39
Het ging me nog niet eens om het huis. Ik kijk altijd eerst even op de kaart waar het ligt, meestal haak ik dan al af en bekijk ik het huis niet eens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Theo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:44:
[...]

3 CRT televisies in huis, 1 TFT scherm, wasbakken op de slaapkamer en boven wel twee badkamers, maar geen die gekoppeld is aan een Master bedroom.. Hoeveel jaar heeft de tijd hier stilgestaan?
Leuk huis voor het programma "Groeten uit 19xx". Begin jaren 90 schat ik zo? De stijl van het huis lijkt gebaseerd op een klassiek buiten. De kozijnen lijken wel uit een instelling te komen en de nok is te laag, vooral dat laatste maakt het ontwerp -in mijn ogen- lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
Geen idee hoeveel last je daar hebt van die camping, maar dat moet bij enorm veel mensen toch een dikke dealbreaker zijn.
Afgezien van het feit dat het inderdaad enorm stijlloos is.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Wil jij ook badkamers en slaapkamers combineren? Dat kan nu voor slecht minder dan nul komma acht miljoen euro!
https://www.funda.nl/koop...-48156099-postelseweg-96/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/059/841/949_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/059/841/951_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/059/841/950_2160.jpg

Voor de snelle beller doen we er GRATIS twee geile bokjes bij!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/059/841/935_2160.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Theo op 06-03-2018 09:58 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Past perfect in de omgeving (met de camping) :P
Zal mij weinig verbazen als dit huis een voormalige verhuur "villa" was.

@Theo:
Partner: Schat.. stop nou eens met de mail van het werk.
>> Nee, ik moet mijn targets halen voor deze maand
Partner: Ik waarschuw nog 1 keer: Als je nu niet stopt met die mails van het werk, laat ik een vakman komen en bouw ik het bad en de douche in deze kamer.
>> *schrijft rustig verder*
Partner: Prima.. ik bel de aannemer

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Theo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:53:
Wil jij ook badkamers en slaapkamers combineren? Dat kan nu voor slecht minder dan nul komma acht miljoen euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
_O-

En dan staat onderaan de pagina voor het zelfde bedrag dit te koop:

https://www.funda.nl/koop/hapert/huis-49525302-dalem-12/

dan lijkt me op het eerste oog de keuze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Theo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:53:

Ho ho, Badkamer, Slaapkamer EN wellness/Sauna!

Koopje toch? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, die aan de Dalem heeft natuurlijk maar 5000 meter grond, die andere 12000. Dat scheelt ff.
Maakt als nog de keus niet lastig ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:40
Napo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:56:
[...]

De hoogte van je bieding wordt toch zeker deels beïnvloed door de VvE stukken :|
Zeker, alleen dit pand was zo niet wat er geadverteerd was.
En de stukken van de VvE zaten ook niet bij de brochure.

Alles was gewoon niet wat we wouden, dus we zijn daar snel weer weg gegaan en hebben er geen energie meer in gestoken.

Kom net deze tegen op Funda, vind ik persoonlijk echt wel heel mooi, maar de prijs niet waard (niet dat het überhaupt bereikbaar is binnen een aantal jaar voor ons).
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/646/686_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...04-matthijssenhoutweg-47/

Vooral dit detail voor mijn zoontje zie ik wel zitten.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/646/712_2160.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door mathy_ op 06-03-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertvanoosten
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-10 15:41
mathy_ schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Alles was gewoon niet wat we wouden, dus we zijn daar snel weer weg gegaan en hebben er geen energie meer in gestoken.

Kom net deze tegen op Funda, vind ik persoonlijk echt wel heel mooi, maar de prijs niet waard (niet dat het überhaupt bereikbaar is binnen een aantal jaar voor ons).
[afbeelding]

[afbeelding]
Tjsa, de "Gouden driehoek" (Blaricum, Laren, Crailo?). Dat klinkt al als +€500K, los van de toch al hoge prijzen in het Gooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Inderdaad een mooi pand. En de heg compenseert de lage wangetjes van de glijbaan prima :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Aardappel schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:08:

En dan staat stond onderaan de pagina voor het zelfde bedrag dit te koop:

Fixed ;)

verkocht onder voorbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-10 18:52

Spacecowboy

XBL: Biggmans

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg mooi van binnen. Vooral die visgraat. zoiets zou ik ook willen hebben ter vervanging van onze huidige houten vloer. Voor de rest erg mooi huis. Niet overdreven groot, maar gewoon ruim zat voor z'n tweeen.

Alleen die chopper moet daar weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Spacecowboy op 06-03-2018 12:47 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DypFrys
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 21:04
Spacecowboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Niet overdreven groot, maar gewoon ruim zat voor z'n tweeen.
Twee? Daar past toch wel wat meer in hoor, bovendien als je goed kijkt zie je een familie portret in de gang waar twee kindjes op staan. Is gewoon een kast van een huis, wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Aardappel schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:08:
[...]

_O-

En dan staat onderaan de pagina voor het zelfde bedrag dit te koop:

En daarom is Dalem al verkocht onder voorbehoud en staat het andere pand al +6 maanden te koop.
Pand is ook zwaar verouderd, en onlogisch ingericht.

Rare begeleidende tekst trouwens:

"landhuis in “Engelse Stijl” " ik zie het er niet aan af
"Studeerkamer met sauna en woonfunctie" oftewel een ratjetoe aan inrichting
"De 1e verdieping is ingericht met diverse gastenverblijven, voldoende toiletten, douches en keukens, sauna en studeervertrekken, zodat het huis zeer geschikt is voor logeergelegenheden en/of inwoning van ouders of kinderen" of diverde gastarbeiders die je ergens kwijt moet
" De garage is momenteel als slaapkamer ingericht. Deze kan weer makkelijk worden omgebouwd." Wat hebben ze met dit huis uitgespookt
" Verhuur is op basis van de Leegstandswet. " voor je inwonende kinderen en/of ouders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baddie09
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Even googlen laat zien dat dit huis van Winston Gerschtanowitz is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
DypFrys schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:54:
[...]

Twee? Daar past toch wel wat meer in hoor, bovendien als je goed kijkt zie je een familie portret in de gang waar twee kindjes op staan. Is gewoon een kast van een huis, wel erg mooi.
323 m², dat zijn bijna 3 standaard ééngezinswoningen (of 2 fikse tweekappers). Ja, ruimte genoeg voor 2. En 4 kinderen, met hond.
Baddie09 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:21:
[...]

En daarom is Dalem al verkocht onder voorbehoud en staat het andere pand al +6 maanden te koop.
Pand is ook zwaar verouderd, en onlogisch ingericht.

Rare begeleidende tekst trouwens:

"landhuis in “Engelse Stijl” " ik zie het er niet aan af
"Studeerkamer met sauna en woonfunctie" oftewel een ratjetoe aan inrichting
"De 1e verdieping is ingericht met diverse gastenverblijven, voldoende toiletten, douches en keukens, sauna en studeervertrekken, zodat het huis zeer geschikt is voor logeergelegenheden en/of inwoning van ouders of kinderen" of diverde gastarbeiders die je ergens kwijt moet
" De garage is momenteel als slaapkamer ingericht. Deze kan weer makkelijk worden omgebouwd." Wat hebben ze met dit huis uitgespookt
" Verhuur is op basis van de Leegstandswet. " voor je inwonende kinderen en/of ouders
Landhuis in Engelse stijl... behalve dan die boerderij-achtige aanbouw.

* Aardappel heeft een hekel aan wolfsdaken
Zou voor mij een reden zijn om een huis niet te kopen (tenzij rieten kap :9~ ) (hoewel mijn portemonnee dat minder mooi vindt).

[ Voor 60% gewijzigd door Aardappel op 06-03-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Baddie09 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:29:
[...]

correct

https://www.bekendeburen....et-buiten-zwembad-te-koop
Tegen een vraagprijs van 2.625.000,-- euro hebben Winston en Renate Gerschtanowitz hun vrijstaande villa in Blaricum te koop gezet. Zelf kochten ze de villa in 2011 voor een prijs van 2.475.000,-- euro en vestigden er een hypotheek op van 2,6 miljoen euro.
Ze zijn €50.000 gezakt. Mooi woning, ook leuk ingericht.

Maar goed, geen 2.5 miljoen waard.

[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 06-03-2018 14:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
[...]

Ow echt, dan hebben die 2 een goede smaak (mijn mening).

Geen koop maar huur, hier hoef je niet de gure wind in om hout te gaan halen, de voorraad ligt al in huis.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/671/716_2160.jpg

En als het op is, kan je van uit je bed nieuw hout gaan kloven.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/671/719_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

mathy_ schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:42:
[...]
Geen koop maar huur, hier hoef je niet de gure wind in om hout te gaan halen, de voorraad ligt al in huis.
[afbeelding]

En als het op is, kan je van uit je bed nieuw hout gaan kloven.
[afbeelding]
Leuk! hoewel de koffietafel wat groter en minder mobiel mag (en ik de blokken hout als nachtkastje iets verder zou bewerken tot.... nachtkastje)

Zou graag toch een keer een open haard hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bart_bart_007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 15:32
welke makelaar denkt serieus dat een huis van 3.750.000 beter verkoopt als je een butler in de foto laat fotoshoppen...
en dan nog slecht ook |:(

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/340/113_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Dat binnen zwembad en een lift in huis _/-\o_

Alleen dan deze foto :'(
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/340/166_2160.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door mathy_ op 06-03-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DypFrys
[...]

Aahhh! Dan had ik het wel goed gezien. Kijk maar naar die foto van de hal met hun portret foto, ik dacht Winston en Renate al te herkennen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Jammer wel dat 1 van de kranen kapot is :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/340/158_2160.jpg

En de bank lijkt wel gemaakt van overgebleven leuningen :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/340/179_2160.jpg

Zal wel een paar van mijn maandsalarissen kosten :')

[ Voor 60% gewijzigd door Aardappel op 06-03-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Aardappel schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:59:
Dat hangt van de hoogte van je maandsalaris af vermoed ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 10:14
Vooral de vintage laptop in de spirituele kamer vind ik heel mooi:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/340/173_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online

[afbeelding]

Die bank ken ik, die is van het merk DeSede.
Wat daar staat schat ik op zo'n 20k.
Ze stond een paar maand geleden in de showroom van Pot in Axel.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
De buitenkant ziet er leuk uit, ja.

Effin: De makelaar heeft "aan een rustige weg" aangevinkt.
Ik scrolde ietsjes verder naar beneden en zie A28 en een spoorlijn.
Te slechte grap gewoon :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

[afbeelding]

Lijkt meer op een pizza met cheese stuffing :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Was het opgevallen dat de wasmachine in de keuken staat? :P Zie op 52 seconden de reflectie in de oven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D_Jeff schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:56:
[...]

De buitenkant ziet er leuk uit, ja.

Effin: De makelaar heeft "aan een rustige weg" aangevinkt.
Ik scrolde ietsjes verder naar beneden en zie A28 en een spoorlijn.
Te slechte grap gewoon :F
technisch gezien gewoon correct, je houdt wel enkel jezelf voor de gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:43
Slavy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:02:
[...]

Was het opgevallen dat de wasmachine in de keuken staat? :P Zie op 52 seconden de reflectie in de oven :D
Daarbovenop ook nog de vaatwasser
Oorspronkelijk was de benedenverdieping ook bedoeld als bedrijfsruimte, maar dit is uiteindelijk toch een appartementje geworden (twee aparte voordeuren voor beneden en alle andere verdiepingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die douche en dakterras ook, hadden ze dat niet even schoon kunnen maken?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/610/484_2160.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 10:47

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/646/689_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/646/697_1440.jpg

Kan iemand mij dit uitleggen? Ik zal wel een ontzettende barbaar zijn maar ik zie dat best vaak bij huizen in de categorie >1 miljoen, of uit bepaalde regio's.

Waarom zou je een leeshoek inrichten in het "trappenhuis"? Dat is toch helemaal niet prettig? Het lijkt mij niet relaxt lezen, tocht, herrie en gewoon omdat ik het niet mooi vind.

Of is een leeshoek bij het trapgat de nieuwe vleugel-in-de-tochtige-hal-met-slechte-akoestiek-of-een-andere-onlogische-plek?

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 06-03-2018 20:24 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vrijdag schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:22:
[afbeelding]

[afbeelding]

Kan iemand mij dit uitleggen? Ik zal wel een ontzettende barbaar zijn maar ik zie dat best vaak bij huizen in de categorie >1 miljoen, of uit bepaalde regio's.

Waarom zou je een leeshoek inrichten in het "trappenhuis"? Dat is toch helemaal niet prettig? Het lijkt mij niet relaxt lezen, tocht, herrie en gewoon omdat ik het niet mooi vind.

Of is een leeshoek bij het trapgat de nieuwe vleugel-in-de-tochtige-hal-met-slechte-akoestiek-of-een-andere-onlogische-plek?
Het is sowieso opvulling in het interieur. Een grote lege ruimte daar is ook niet prettig voor het gevoel :+

Voor de rest vind ik het niet een vreemde plek. Zeker met zo'n stoel zou ik er zo gaan zitten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38

orf

[afbeelding]

[afbeelding]

Die stoel van €8.000 komt niet echt tot z'n recht daar. Lijkt inderdaad bijna op vulling van de lege ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Tommie12 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:47:
[...]

Die bank ken ik, die is van het merk DeSede.
Wat daar staat schat ik op zo'n 20k.
Ze stond een paar maand geleden in de showroom van Pot in Axel.
Jannibal23 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:27:
[...]

Dat hangt van de hoogte van je maandsalaris af vermoed ik ;)
Meer dan een paar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Huize Gerschtanowitz inderdaad; zie ook de Robijn reclame:

DypFrys schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:55:
Aahhh! Dan had ik het wel goed gezien. Kijk maar naar die foto van de hal met hun portret foto, ik dacht Winston en Renate al te herkennen :P
0:16 in de reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Prachtig huis inderdaad in Blaricum.

offtopic:
Die Winston heeft het toch goed voor elkaar. Vind hem toch een van de minst irritante BN'ers en Renate. *;

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DypFrys
virtualJac schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:45:

offtopic:
Die Winston heeft het toch goed voor elkaar. Vind hem toch een van de minst irritante BN'ers en Renate. *;
Dat vind ik dus ook :) Hij heeft wel een bepaalde charme net als Renate.

Wat ik me dan wel af vraag. Waar ga je hierna wonen als je zo'n prachtig huis van bijna 3 miljoen te koop zet..

[ Voor 15% gewijzigd door DypFrys op 07-03-2018 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 15:32
Hmmm schuin dak en recht raam....hoe gaan we dat oplossen?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/682/929_1440.jpg

Huis:
https://www.funda.nl/koop/wormer/huis-40586055-lucullus-9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 19:51

Arjan A

Cenosillicafoob

Heeft iedereen daar
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/682/932_2160.jpg

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:29
Noemen ze zeker een 'speels' karakter _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:38
[afbeelding]

[afbeelding]

Daar kan 1 van de ouders zitten wachten als de kinderen niet op tijd thuis zijn :P
Martinusz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:15:
Noemen ze zeker een 'speels' karakter _O-
Vooral leuk als je iets van zonnewering/raamdecoratie wilt kopen :')

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Ik vind die opgewonden trapleuning ook wel opmerkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:29
Aardappel schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:26:
[...]

Ik vind die opgewonden trapleuning ook wel opmerkelijk.
Ook mooi ja zo lekker boven het raamkozijn uit :N

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:23
DypFrys schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:50:
[...]

Dat vind ik dus ook :) Hij heeft wel een bepaalde charme net als Renate.

Wat ik me dan wel af vraag. Waar ga je hierna wonen als je zo'n prachtig huis van bijna 3 miljoen te koop zet..
Hij heeft een andere villa gekocht en die laten slopen. Volgens mij is eind vorig jaar de ruwbouw opgeleverd. Dan kun je het pas echt laten maken zoals je het zelf hebben wil.

[ Voor 7% gewijzigd door ozzynator op 07-03-2018 16:15 ]

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 21:11
Sommige makelaars...

https://www.funda.nl/koop...40588597-badhuisplein-42/

Weer zo'n prachtig goed onderhouden woning op het Badhuisplein beschikbaar,

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/734/685_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/734/690_1440.jpg

Aan de rand van het stadscentrum gelegen karakteristieke jaren '30 hoekwoning welke prachtig aan buitenzijde is opgeknapt (2013) De woonkamer heeft een verrassend lichte uitstraling door de vele raampartijen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/734/672_1440.jpg
Huis uit 1920 (Jaren 30?) en het huis is aan de buitenzijde werkelijk prachtig opgeknapt en veel lichtinval van de zijkant zo! 8)7

De tuin heeft diverse terrasjes...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/734/693_1440.jpg
Tegeltuin...

Daarnaast betreft het ook nog eens een gemeentelijk monument en ohja, het ziekenhuis is maar op 5 minuten fietsen, aldus de tekst! Wat een toppertje dit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Timoth schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:05:
Sommige makelaars...

https://www.funda.nl/koop...40588597-badhuisplein-42/

Weer zo'n prachtig goed onderhouden woning op het Badhuisplein beschikbaar,

[afbeelding]
[afbeelding]

Aan de rand van het stadscentrum gelegen karakteristieke jaren '30 hoekwoning welke prachtig aan buitenzijde is opgeknapt (2013) De woonkamer heeft een verrassend lichte uitstraling door de vele raampartijen.

[afbeelding]
Huis uit 1920 (Jaren 30?) en het huis is aan de buitenzijde werkelijk prachtig opgeknapt en veel lichtinval van de zijkant zo! 8)7

De tuin heeft diverse terrasjes...
[afbeelding]
Tegeltuin...

Daarnaast betreft het ook nog eens een gemeentelijk monument en ohja, het ziekenhuis is maar op 5 minuten fietsen, aldus de tekst! Wat een toppertje dit! :+
Tjonge, wat een slechte leugenaar die makelaar.
Gelukkig heeft 'ie het bewijs zelf aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel echt een van de meest deprimerende woningen en omgevingen. die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:15
http://www.suri.nu/2018/0...unda-zetten-gelooft-ogen/
Een funda link op een site. Dat zou genoeg moeten zeggen toch. Opruimen is overrated.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 10:47

Vrijdag

De Zwarte

Touchdomex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:
[...]

Het is sowieso opvulling in het interieur. Een grote lege ruimte daar is ook niet prettig voor het gevoel :+

Voor de rest vind ik het niet een vreemde plek. Zeker met zo'n stoel zou ik er zo gaan zitten.
Ik zou er dan toch iets anders neerzetten. Een mooie plant ofzo. Ik hou niet zo van een plek waar teveel "aanvalsmogelijkheden zijn". Maar dat ligt meer aan mezelf :P
orf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Die stoel van €8.000 komt niet echt tot z'n recht daar. Lijkt inderdaad bijna op vulling van de lege ruimte.
Ja precies maar ik zie dat dus wel vaker terug komen. Iets decoratiefs lijkt me dan een betere opvulling.

Daarnaast betreft het ook nog eens een gemeentelijk monument
Welke mensenhatende gemeente ziet dit als een monument :? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 08-03-2018 12:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:23
Sommige makelaars...

[
De treurnis straalt er van af.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowhite0901 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:18:
http://www.suri.nu/2018/0...unda-zetten-gelooft-ogen/
Een funda link op een site. Dat zou genoeg moeten zeggen toch. Opruimen is overrated.
En groot gelijk ook. Ik denk altijd; 'wat zielig, die mensen hebben helemaal niks'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 23:36

AJM

orf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Wel een mooi contrast met dat IKEA (?) trapje van €15,- ernaast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:58:
Dat is wel echt een van de meest deprimerende woningen en omgevingen. die ik ooit heb gezien.
ozzynator schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:28:
[...]

En toch denk ik dat er hier op het forum nog wel een paar mensen rondlopen die een moord zouden doen voor zo'n huisje tegen een schappelijke huur- of koopprijs in de juiste stad...

Er staan trouwens in veel steden nog hele wijken met dit soort huisjes, en daar wonen ook gewoon mensen in hoor. Niet iedereen kan zich een luxe tweekapper of beter veroorloven.

Nou maakt het feit dat dit huis leeg staat het natuurlijk ook niet aantrekkelijker. Een gezellige inrichting doet ook wonderen. En de prijs mag wel door de helft van mij... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

ozzynator schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:28:
[...]

Met wat investering kun je er wel iets van maken hoor. Keuken in de andere hoek met eiland, WC beneden verplaatsen naar waar de keuken stond, WC bij de berging trekken, lelijke muurtjes afbreken.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Laatst online: 07:50

Amphiebietje

In de blubber

Fiber schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:58:
[...]

[...]

En toch denk ik dat er hier op het forum nog wel een paar mensen rondlopen die een moord zouden doen voor zo'n huisje tegen een schappelijke huur- of koopprijs in de juiste stad...

Er staan trouwens in veel steden nog hele wijken met dit soort huisjes, en daar wonen ook gewoon mensen in hoor. Niet iedereen kan zich een luxe tweekapper of beter veroorloven.
Ach zeker, en vaak gaan dat soort huizen voor meer dan je zou denken omdat ze populair zijn onder yuppies. Hier in de buurt zijn ook wat van dat soort wijken, met prijzen waar je van schrikt als je bedenkt dat de meeste van die woningen enorm gehorig zijn, wegens de veengrond vaak verzakkingen hebben, en de wijken bij hevige regen geregeld onderlopen. Gelukkig heeft de eigenaar van de huurhuizen in dezelfde buurt dan toch besloten tot grootscheepse sloop en nieuwbouw - alhoewel als ik de nieuwbouw zie ik er niet al te erg enthousiast over wordt (doorlopende vloeren anno 2018 bv.). :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
is tweekapper het nieuwe mode woord voor 2-onder-1-kap-woning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Laatst online: 07:50

Amphiebietje

In de blubber

D_Jeff schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:13:
is tweekapper het nieuwe mode woord voor 2-onder-1-kap-woning?
Halfvrijstaand, toch? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Het antwoord is vrij simpel: de architect is buiten beschouwing gelaten.

Bij dit soort huizen heb ik altijd het stereotype idee dat de man die het geld binnen harkt een zo groot mogelijk casco neerzet en dat de vrouw het dan moet inrichten. De combinatie van een casco dat te groot is en angst voor lege ruimtes resulteert in dit soort uitwassen.
Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.