S1xtuS schreef op zondag 30 april 2017 @ 07:21:
Ik lees hierboven mensen die 60gb en 200gb verstoken in een maand. Het lijkt mij dat gebruikers zoals jullie de reden zijn dat KPN hier vanaf wil. Vanaf 15 juni zijn de onderlinge maximum tarieven voor roaming €7,70. Je moet er als bedrijf niet aan denken dat iemand dan 200gb verbruikt, waar jijzelf mogelijk rond de €1500 voor betaald en de gebruiker €2,50.
Verder is het gewoon een contract voor 12 of 24 maanden geweest als je op je contract kijkt. KPN mag dat aanpassen, pakt dit negatief uit voor de klant, dan mag hij opzeggen.
Je kunt altijd nog naar Tmobile gaan voor onbeperkt internet.
Nee je leest, net als KPN, wat je wilt lezen.
Ik heb nu twee nachten 200-300GB verstookt.
De afgelopen 3-4 jaar was dit 5-10 per maand met soms een uitschieter 25-30gb omdat ik wat linux distro's moest downloaden, installen en updaten.
Het meeste verbruik ik met Google Chrome Remote Desktop op Windows machine, om snel even mensen via de telefoon te helpen. En dat kost best wat MBs per sessie.
Nogmaals dat sommige mensen in 2010 of eerder zelfs, slim genoeg waren om dit abbonement te nemen is niet het probleem van die mensen, maar van KPN.
Het meest erge nu is dat er 10GB wordt aangeboden, en niet eens een duurdere onbeperkt variant (voor iedereen meteen, KPN wordt wakker?), maar een abbonement die alle zekerheid wegneemt.
Ik heb geen verstand van xGB bundels, maar als je eroverheen gaat moet je dan bijbetalen of wordt je snelheid geknepen? Ook dat wordt niet uitgelegd in dat SMSje. Dus vanaf/na juni kun je voor behoorlijk verrassingen komen te staan.
Ik zal het je nog erger vertellen, ik heb 200-300 bel/sms minuten (ja KPN heeft zelf in het verleden * 1.5 upgrades gedaan i.v.m. het niet meer mogen meenemen van de vorige maand.
En dus onbeperkt internet van 14.4mbit/s (wat voor mij zat was/is.), dan KPN automatisch iedereen op 4G heeft gezet (onderscheid maken is te duur) is niet mijn probleem.
Limiet van 14.4mbit/s? Prima, regel maar.
Hiervoor betaal ik net even iets meer dan 10 euro per maand, ja ik voel me nu echt bijna schuldig.
De advocaat, net als vorige keer heeft wederom al wat brieven gestuurd.
Er is namelijk een verschil tussen elke letter precies nemen en "Wat de klant kan verwachten", zeker nadat het al jaren gebruikelijk was. Persoonlijk weet ik bijna zeker dat ik het abbonement ga houden, ik ben bijna meteen terug gebeld toen ik te kennen gaf dat enkele toekomstige projecten per direct stop gezet zouden worden als KPN mijn abbonement zou aanpassen.
"Ja meneer, maar dat is toch persoonlijk? Ja KPN, dat jullie mijn abbonement aanpassen is toch ook "persoonlijk" en puur en alleen op geld gericht? Nou dan krijgt u een gepast antwoord terug.
Ik heb echt een nare smaak in mijn mond van iedereen die het "opneemt" voor KPN.
Ik gebruikt(e?) internet normaal, juist ik dacht aan netwerk belasting en andere zaken.
En ja vele zijn jaloers op zo'n abbonement en vinden het daarom blijkbaar goed, maar zo ga je niet met je klanten om. Dan ga je eerst polsen voor een gepaste oplossing en niet boem, in yo face mofo, f u! Dat werkt niet.
En dat hele EU gedoe? Ook niet mijn probleem.
En bedrijf heeft zich te houden aan de wetten in een land. En ik weet zeker dan de hoge functies in KPN gewoon voor de EU hebben gestemd de laatste verkiezingen. Dus ja, dan moet je zelf betalen.