[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 7 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Maichel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Mja kan ook komen omdat het spel nog niet uit is natuurlijk :P Daarna zal het hier vanzelf wel drukker worden :)
Moet je eens kijken op hoeveel pagina's we vroeger zaten voordat de game überhaupt te koop was. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ja in dit topic is weinig leven. Vroeger was het big news als er wat uitlekte etc. Nu ach, iedereen leest het al zelf meteen via twitter en facebook. Dus voor de leaks hoef je hier niet meer te zijn.
Jumpman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Moet je eens kijken op hoeveel pagina's we vroeger zaten voordat de game überhaupt te koop was. :)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
Nog minder dan een week heren... Is er nog nieuws? Wat gaan jullie doen? Gelijk MP, SP of zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat de verkopen hoger gaan zijn dan IW gezien de ontbrekende hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De marketing is ook totaal niet overtuigend. We hebben niet eens zombie of campaign singelplayer gezien en de views van de trailers op youtube zijn ook aan de lage kant voor cod. Enigste wat ze z'n beetje hebben laten zien zijn pre rendered cutscenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het spel gereserveerd bij Intertoys zodat ik het vrijdag kan ophalen. In plaats van meteen de mp in te duiken ga ik me deze keer richten op de sp. Ben erg benieuwd of het gevoel van deel 1&2 terug kan komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
donderdag nacht meteen aan de slag met de mp en misschien ook nog even zombies proberen :D heb er wel weer zin in .. maar ben nu eerst nog druk bezig met assasins creed origins

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik neig toch wel om weer eens sinds modern warfare op de 360 cod ww2 te kopen op de playstation. Alleen al om te proberen het oude cod 1 uo gevoel terug proberen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:31
Vruuger liep het zo ontzettend storm met de Call of Duty topics en nu is het hier verdacht rustig, terwijl de release al bijna is. Ik denk dat het wel wat zegt over de status van de game tegenwoordig en dat men er wel een beetje klaar mee is.

Ik ga zelf even kijken hoe de reviews van het spel zijn en hoe de playerbase zich gaat houden. Ik heb namelijk wel weer zin in een WW2 shooter, maar het zou zonde zijn als het na een jaar helemaal uitgestorven is op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Weet iemand al wanneer het preloaden kan beginnen? Ik denk dat ik ga beginnen met de SP maar heb niet de verwachting dat het zo gaat zijn als COD 1 of 2. hopelijk duurt het wel langer dan 4 uur om de SP uit te spelen maar we gaan het meemaken.

Edit: Preloaden kon dus al sinds vrijdag dank Baronruud

[ Voor 11% gewijzigd door dm-dutchman op 30-10-2017 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 16:11
dm-dutchman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:50:
Weet iemand al wanneer het preloaden kan beginnen? Ik denk dat ik ga beginnen met de SP maar heb niet de verwachting dat het zo gaat zijn als COD 1 of 2. hopelijk duurt het wel langer dan 4 uur om de SP uit te spelen maar we gaan het meemaken.
Als je nou een paar berichten hierboven leest, heb je je antwoord.

COD1 en 2 heb je gespeeld? Dit is totaal anders, ik hoopte ook op ouderwets cod gevoel, maar heb de beta 1 uur geprobeerd en toen verwijderd.

[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 30-10-2017 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Hier ook de beta na 1,5 uur verwijderd, vond het echt totale rommel. Ik wacht de reviews en ervaringen even af. Tot die tijd vermaak ik me optimaal met Origins en Shadow of War :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
baronruud schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:00:
[...]

Als je nou een paar berichten hierboven leest, heb je je antwoord.

COD1 en 2 heb je gespeeld? Dit is totaal anders, ik hoopte ook op ouderwets cod gevoel, maar heb de beta 1 uur geprobeerd en toen verwijderd.
Jazeker, ik heb alleen Advance en Infinite overgeslagen (en de varianten voor Portable's). En dat is ook precies de reden dat ik niet het oude COD gevoel verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

gekke vraag misschien... maar komt voor dit soort games vaak wel een demo beschikbaar?
Ik ben erg benieuwd naar het spel, de setting spreekt me enorm aan... ik ben alleen niet zo'n fan van de COD speelstijl de laatste jaren... ben benieuwd of dit spel toch een tikkie trager maar wel tactischer is dan de vorige versies van de laatste jaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:35
vrijdag ochtend ophalen en dan lekker de hele dag knallen met 3 vrienden.
vroeger nam ik een week vrij. Hou het nu wel bij een dag.
Kan ook er mee te maken hebben dat ik 2 koters heb lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik zie op een ad van ps dat je kan perorderen en nu al kan spelen ? echter als je doorklikt werkt het niet?

Is ook de pre order pas vanaf vrijdag speelbaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

shakespeare schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:55:
ik zie op een ad van ps dat je kan perorderen en nu al kan spelen ? echter als je doorklikt werkt het niet?

Is ook de pre order pas vanaf vrijdag speelbaar ?
Klopt pas vanaf vrijdag.

-----

Zelf lees ik ook mee in dit topic zonder te reageren (behalve nu dan), misschien zijn er zo nog wel meer mensen waardoor het ook rustig lijkt. Daarnaast denk ik dat de marketing rond de game niet zo goed is, er valt zo weinig te speculeren. Bij andere games zie en hoor je veel meer ver van te voren en zijn er nog een soort van teasers of screen arts en filmpjes. Wanneer ik zoek naar in game filmpjes zie ik keer op keer dezelfde maps en daar vaak kleine stukjes van. Is er meer bekend over de maps die er überhaupt zijn bij release?

Grafisch is de game echt ver achter in zijn tijd als ik dit vergelijk met andere games, maar dit komt door de engine (dat snap ik). Hierdoor zullen mensen ook wel afhaken, zelf heb ik veel BF1 gespeelt. Hier zat ik ook enorm naar uit te kijken voor de release en was het topic ook veel levendiger.

Waarom ik toch deze game koop is het thema (nostalgie) en omdat verschillende vrienden de game ook aanschaffen. Zodat we weer old school samen kunnen game, dit deden we eerder met Overwatch (dit jaar en afgelopen jaar).

[ Voor 58% gewijzigd door T-Rhidon op 30-10-2017 10:26 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

greatgonzo schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:38:
gekke vraag misschien... maar komt voor dit soort games vaak wel een demo beschikbaar?
Ik ben erg benieuwd naar het spel, de setting spreekt me enorm aan... ik ben alleen niet zo'n fan van de COD speelstijl de laatste jaren... ben benieuwd of dit spel toch een tikkie trager maar wel tactischer is dan de vorige versies van de laatste jaren
Demo's zijn er tegenwoordig bijna nooit meer. Die worden hooguit gekoppeld aan een reservering middels een gesloten beta. Een hele handige manier omdat je dan toch al de geïnteresseerden laat spelen. Vrijwel altijd een miniem deel van de mp ook nog.

Hooguit komt er maanden na uitgave nog een gratis weekend. Ook hier, dan is het alleen het mp deel.

Ik heb trouwens niet de illusie dat deze trager of tactischer is. Ook zullen ze ongetwijfeld een WW2 variant van de meeste killstreaks hebben bedacht. Dus uav, artillerie, wallhack etc. maar dan "ouderwets" genoemd.
In sp zal het niet anders zijn. Daarbij "vrees" ik ook een redelijke sjw invloed van karakters. Maar misschien heb ik het fout :)

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2017 10:34 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:27:
[...]

Demo's zijn er tegenwoordig bijna nooit meer. Die worden hooguit gekoppeld aan een reservering middels een gesloten beta. Een hele handige manier omdat je dan toch al de geïnteresseerden laat spelen. Vrijwel altijd een miniem deel van de mp ook nog.

Hooguit komt er maanden na uitgave nog een gratis weekend. Ook hier, dan is het alleen het mp deel.
dan de reviews maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Geen idee of het al gemeld is maar nu bij de wehkamp de PS4 versie 57 euro en gratis verzending

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Njay schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:30:
Geen idee of het al gemeld is maar nu bij de wehkamp de PS4 versie 57 euro en gratis verzending
Intertoys was €54,99 inc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Intertoys was €54,99 inc. :)
Verdamt!!! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/Takato_Dam_discharge.jpg/220px-Takato_Dam_discharge.jpg :?

Of bedoel je "Verdammt nochmal!" ?

Grammarnazi in een CoDWW2 topic * Vrijdag rent weer hard weg :P

In ander nieuws: 9gb patch downloaden voordat je met de sp kan beginnen... http://www.playstationlif...equired-to-play-campaign/

http://www.express.co.uk/...pdate-Xbox-One-shock-news

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

[afbeelding] :?

Of bedoel je "Verdammt nochmal!" ?

Grammarnazi in een CoDWW2 topic * Vrijdag rent weer hard weg :P

In ander nieuws: 9gb patch downloaden voordat je met de sp kan beginnen... http://www.playstationlif...equired-to-play-campaign/

http://www.express.co.uk/...pdate-Xbox-One-shock-news
Is that a God damn? :P >:) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Daar zijn ze hier mee bezig:
Afbeeldingslocatie: https://www.rd.nl/image/policy:1.647728:1467466613/image/Prestige.Item.1.4189529.jpg?q=0.85&$p$q=08a4a2b

:P

ontopic, want militairen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Ik zie op Reddit allemaal mensen die de game al werkend hebben, dacht dat er een day one patch kwam om het te kunnen spelen? Ik wil het spel zeker kopen, wat is de verstandigste manier om het spel te kopen? Nu nog pre orderen, of op de dag zelf naar een lokale Intertoys om het voor 55 te halen? En verwachten jullie dat ze die de dag ervoor al vrij geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
brick5492 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:39:
Ik wil het spel zeker kopen, wat is de verstandigste manier om het spel te kopen?
Dat hangt volledig van jezelf af. Voor mij is de digitale pre-order de beste optie omdat ik het spel nooit door ga verkopen (gezien mijn ps2/ps3 collectie) en ik toch de season pass wil.

Als jij er van gaat balen dat je een paar euro kon besparen door het spel een paar weken later aan te schaffen is wachten het beste.

Daar komt wel bij dat sommige mensen met een fysieke pre-order langer moeten wachten op de game dan mensen die het spel op de dag van release kopen.

Dus "verstandig" hangt af van wat je prioriteiten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door dm-dutchman op 30-10-2017 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
dm-dutchman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Dat hangt volledig van jezelf af. Voor mij is de digitale pre-order de beste optie omdat ik het spel nooit door ga verkopen (gezien mijn ps2/ps3 collectie) en ik toch de season pass wil.

Als jij er van gaat balen dat je een paar euro kon besparen door het spel een paar weken later aan te schaffen is wachten het beste.

Daar komt wel bij dat sommige mensen met een fysieke pre-order langer moeten wachten op de game dan mensen die het spel op de dag van release kopen.

Dus "verstandig" hangt af van wat je prioriteiten zijn.
Idd, en vergeet niet; een hard copy is makkelijker te verkopen als het je niet bevalt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 1.02 is er nu voor de PS4 versie van WWII.
Een update van 9GB, dus verstandig om alvast te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:59:
Update 1.02 is er nu voor de PS4 versie van WWII.
Een update van 9GB, dus verstandig om alvast te downloaden.
Kan dat ook als je m nog niet hebt? Ben nu niet in de gelegenheid om te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

Dat kan alleen als je het spel al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
NerosCinema heeft een filmpje op youtube gepost waarin hij aangaf dat COD WW2 blijkbaar al speelbaar is? is er iemand hier die dat kan bevestigen of dat nog steeds zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:13:
@Vrijdag

Dat kan alleen als je het spel al hebt.
Dat is eigenlijk best wel kansloos. Als je dus geen internetverbinding hebt ben je de klos omdat je de hele campaign niet kan spelen. Daarnaast heeft niet iedereen een supersnelle verbinding en is het PSnetwerk ook niet enorm rap. Ik heb hier bijvoorbeeld down 1.5MB als het meezit dus voordat ik 9gig binnen heb ben ik zo anderhalf uur verder. Meer nog als ik het PSnetwerk meeneem. Dat is toch best jammer.

Dan zou je eigenlijk ook verwachten dat er op het doosje staat dat een actieve internetverbinding nodig is om het spel te spelen/activeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
dm-dutchman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:11:
NerosCinema heeft een filmpje op youtube gepost waarin hij aangaf dat COD WW2 blijkbaar al speelbaar is? is er iemand hier die dat kan bevestigen of dat nog steeds zo is?
Dat is ook zo, maar alleen de disc versie en die heeft nog (bijna) niemand :)

https://www.psx-sense.nl/...i-update-1-02-is-nu-live/
Het was tot voor kort niet mogelijk om Call of Duty: WWII te spelen, omdat de gehele game geblokkeerd werd door Sledgehammer Games. In het hoofdmenu gaf de game namelijk aan dat er een patch gedownload moest worden die de game in zekere zin vrijgeeft.
Dit maakte het spelen van de singleplayer in eerste instantie niet mogelijk. Update 1.02 is nu echter uitgerold waardoor bezitters van een fysiek exemplaar al aan de slag kunnen. Update 1.02 is in feite de day-one patch en deze weegt 9.45GB.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franxy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-08-2021
Wanneer zal de preorder van Bol.com bezorgd worden? Excuses als dit al besproken is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Wie gaat er ook naar de nacht opening bij Mediamarkt Zwolle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sVkYvH80tWvXnXGGOLEencLi/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Mexel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:10:
Hmm ergens lijkt me het wel grappig om gewoon even te kijken wat voor volk er naar toe komt, maar COD is al aan het downloaden op mn PS ;) en om nou 20 min te rijden.....

Ergens ben ik nu toch wel echt hyped voor de singleplayer en zombies, en benieuwd hoe de multiplayer is.

[ Voor 13% gewijzigd door dm-dutchman op 31-10-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Franxy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:55:
Wanneer zal de preorder van Bol.com bezorgd worden? Excuses als dit al besproken is
Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Dat is eigenlijk best wel kansloos. Als je dus geen internetverbinding hebt ben je de klos omdat je de hele campaign niet kan spelen. Daarnaast heeft niet iedereen een supersnelle verbinding en is het PSnetwerk ook niet enorm rap. Ik heb hier bijvoorbeeld down 1.5MB als het meezit dus voordat ik 9gig binnen heb ben ik zo anderhalf uur verder. Meer nog als ik het PSnetwerk meeneem. Dat is toch best jammer.

Dan zou je eigenlijk ook verwachten dat er op het doosje staat dat een actieve internetverbinding nodig is om het spel te spelen/activeren.
Heb je DNS settings al aangepast? PSN is standaard inderdaad heel traag maar sinds ik geswitcht ben naar de DNS services van Google, gaat het allemaal een stuk sneller :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

aDutchCow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:01:
[...]

Heb je DNS settings al aangepast? PSN is standaard inderdaad heel traag maar sinds ik geswitcht ben naar de DNS services van Google, gaat het allemaal een stuk sneller :D
Heb ik geprobeerd inderdaad. Alleen heb ik maar een schamel Telfort 20mbit lijntje dus erg veel hielp het niet. Merkte geen verschil helaas bij het testen van een demo ;(
En ik heb geen kabel omdat dat te duur is en ik alleen internet nodig heb. Glasvezel is hier helaas niet beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

[afbeelding]
Zie op mediamarkt.nl dat ze dit bij meer winkels doen.
Iemand een idee of dit ook in Rotterdam het geval is?

Ik weet wel dat de gamemania opengaat.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

predacore schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Zie op mediamarkt.nl dat ze dit bij meer winkels doen.
Iemand een idee of dit ook in Rotterdam het geval is?

Ik weet wel dat de gamemania opengaat.
Na mijn weten gaat alleen Zwolle dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:59

Bluebe

Roar

Mexel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:47:
[...]

Na mijn weten gaat alleen Zwolle dit doen.
Bij de mediamarkt Duiven ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanessen!
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-04-2022
Apeldoorn doet ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Gratis patatje oorlog ;) geinig

Veel plezier met COD WW2 , ik wacht eerst alles even af. (PC danwel)
Maar moest wel even lachen om het patatje
Carentan filmpje zag er overigens zeer appetijtelijk uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
Wilde net aan CoD: WWII SP beginnen maar zie dat de MP nu ook al up is. Als je dus een early copy weet te bemachtigen kun je dus al spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Klopt het dat er een offline/online 2 player splitscreen is?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Theo27 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:17:
Klopt het dat er een offline/online 2 player splitscreen is?
Daar ga ik wel vanuit, dit zou anders de eerste Cod op de console die dat niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

Vrijdag schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Heb ik geprobeerd inderdaad. Alleen heb ik maar een schamel Telfort 20mbit lijntje dus erg veel hielp het niet. Merkte geen verschil helaas bij het testen van een demo ;(
En ik heb geen kabel omdat dat te duur is en ik alleen internet nodig heb. Glasvezel is hier helaas niet beschikbaar :(
Heb ook preorder met seasonpass gedaan en pre load en update gehad.
Alleen weet ik nu even niet of het aan Ziggo of Xs4all hing.
Maar het ging iig snel.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Domme vraag mss, maar is de game ook aan te raden als je enkel single player speelt en niet online gaat?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:35
CK3v1N schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:02:
Domme vraag mss, maar is de game ook aan te raden als je enkel single player speelt en niet online gaat?
Tuurlijk waarom niet :)

single player is meestal ook wel vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Ik zou er dan persoonlijk alleen niet de volle mep voor neerleggen, maar even wachten tot je hem ergens voor hem gereduceerde prijs kunt halen. 60EU voor een SP zoals CoD die biedt, vind ik wel erg veel :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Als je iemand kent die het spel op cd aanschaft kun je deze misschien voor een weekendje lenen. Even de singleplayer uitspelen en weer terug geven. Of misschien is er wel een Tweaker bij je in de buurt die daar open voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Maurice079 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:28:
[...]

Ik zou er dan persoonlijk alleen niet de volle mep voor neerleggen, maar even wachten tot je hem ergens voor hem gereduceerde prijs kunt halen. 60EU voor een SP zoals CoD die biedt, vind ik wel erg veel :)
Dit inderdaad, gewoon even in de gaten houden.
Nadeel is wel dat de prijs van CoD-games kunstmatig hoog gehouden worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
SP is heel erg kort en vind 'm eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder. Als het je puur om de campagne gaat is het geen 50 EUR waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:39
Ben wel bijzonder verbaasd dat er helemaal geen details zijn vrijgegeven over Zombies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
https://www.psx-sense.nl/...ers-zijn-vanaf-nu-online/

Interessant stukje:
....ook enkele retailers verkopen momenteel de game al en hebben dus de straatdatum verbroken. Dit wordt uiteraard niet publiekelijk gecommuniceerd, maar vrienden en kennissen in de retail wereld hebben ongetwijfeld al toegang tot deze game.

[ Voor 65% gewijzigd door Maichel op 01-11-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

ja kogel is door de kerk! (spreek woordelijk he. moet het spel eerst nog binnen krijgen^^)
ik heb hem besteld op MM 54,99 toch weer iets goedkoper dan bol. iemand hier al die hem online gespeeld heeft op ps4 lees dat de servers al online zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

iemand hier de deluxe edition? voor de map carentan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Coldbullet schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:21:
iemand hier de deluxe edition? voor de map carentan
Ik heb de digital deluxe voor de PS4, de download heb ik maandag aangezet en ben in de tussentijd nog niet thuis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
patch 1.04 is ook live .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:09
Beste Mede Tweakers, ik ben van plan een Playstation aan te schaffen en hem vanavond nog te laten leveren en Call of duty te downloaden vanuit de PS store. iemand enig idee als je de digitale versie hebt van call of duty of je vanavond om 12 uur al aan de slag kan met de game?

kennisen van mij hebben de timer van de preload op vanacht 12 uur staan, maar kijk ik op de Call of duty site zelf begrijp ik dat je hem pas vrijdag ochtend vanaf 7 uur kan spelen ? welke van de 2 is nou juist ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
Inhumanous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:49:
Beste Mede Tweakers, ik ben van plan een Playstation aan te schaffen en hem vanavond nog te laten leveren en Call of duty te downloaden vanuit de PS store. iemand enig idee als je de digitale versie hebt van call of duty of je vanavond om 12 uur al aan de slag kan met de game?

kennisen van mij hebben de timer van de preload op vanacht 12 uur staan, maar kijk ik op de Call of duty site zelf begrijp ik dat je hem pas vrijdag ochtend vanaf 7 uur kan spelen ? welke van de 2 is nou juist ?
vannacht om 00:00 speelbaar met de digitale versie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

taker1987 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:34:
[...]

vannacht om 00:00 speelbaar met de digitale versie 8)
Ik denk dat ik wel zeker weet dat ik
Om 0.00 even de playstation aanslinger vanavond🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Niemand hem nog in de winkel gespot?
Vroeger ging dat toch veel sneller in dit soort topics, elkaar op de hoogte houden waar hij al te koop is? :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik ga de gok toch maar nemen, al ben je bijna verplicht de digital deluxe versie te nemen voor 10% extra content..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
shoombak schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:37:
Ik ga de gok toch maar nemen, al ben je bijna verplicht de digital deluxe versie te nemen voor 10% extra content..
Dat ligt eraan. Als je het niet de moeite vind (zoals ik) dan doe je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Bedankt voor de antwoorden! Ik wacht dan maar tot ik hem in de budgetbak vind.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:04
Ik vind het wel erg opvallend dat er nog geen enkele review is gepubliceerd voor deze game. In het verleden is toch vaak genoeg de review dagen voor de release beschikbaar. Maar het lijkt alsof dit jaar de pers pas op release hun review mag publiceren?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01
MenN schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:55:
Ik vind het wel erg opvallend dat er nog geen enkele review is gepubliceerd voor deze game. In het verleden is toch vaak genoeg de review dagen voor de release beschikbaar. Maar het lijkt alsof dit jaar de pers pas op release hun review mag publiceren?
Ik denk, gezien de bèta die ik gespeeld heb, dat de recensies ook niet positief zullen zijn. Ik vind het ook vreemd dat de marketingmachine (nog) niet op gang is gekomen. Dat is met de CoD-franchise ook wel eens anders geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:04
het is alsof deze game vooral het moet hebben van de verkoop op de eerste dag. Erg gek aangezien de marketing bij de onthulling zeer uitgebreid was met een erg uitgebreide live stream ect. En nu is er op de beta's eigenlijk niets.

Ik heb nog altijd zin een COD in ww2 maar het schrikt me wel af dat er niets bekend is over deze game met nog 1 dag voor dat die uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door MenN op 02-11-2017 10:16 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
CK3v1N schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:46:
Bedankt voor de antwoorden! Ik wacht dan maar tot ik hem in de budgetbak vind.
Je kan hem daarna natuurlijk ook gewoon verkopen. Koop je hem voor 55 euro. Verkoop je weer voor 35 euro. Heb je er 20 euro aan uitgegeven en heb je voor dat geld wat lol gehad met de single player.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

shoombak schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:37:
Ik heb nog nooit dlc voor CoD gekocht en niet het idee dat ik veel mis. Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan verkapte abonnementen en ben niet van plan voor iets te betalen waarvan ik nog niet weet wat het zal worden.
Stel dát de dlc supermegaturbogaaf zal worden (van het kaliber United Offensive) en echt wat toevoegd aan de sp ervaring wil ik daar best voor betalen. Die paar extra mp mappen (welke over het algemeen oude zijn voorzien van een iets ander uiterlijk) kunnen me gestolen worden. Ook een paar zombiedingen boeien me niet.

Als ik jou was zou ik gewoon even wachten. Is het écht de moeite waard dan kan je eventuele dlc altijd nog los kopen of wachten tot er een uitverkoop is voor het abbo. Daarnaast is het ook vaak zo dat tegen de tijd dat de laatste dlc verschijnt, de aandacht voor het spel behoorlijk is afgenomen óf de nieuwe versie alweer in de winkel ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:47:
Niemand hem nog in de winkel gespot?
Vroeger ging dat toch veel sneller in dit soort topics, elkaar op de hoogte houden waar hij al te koop is? :)
Ben hier ook benieuwd naar. Ik wil vandaag even langs de Intertoys gaan, hou jullie op de hoogte. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

brick5492 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:23:
[...]

Ben hier ook benieuwd naar. Ik wil vandaag even langs de Intertoys gaan, hou jullie op de hoogte. 8)
Het is natuurlijk wel zo dat steeds meer mensen het spel digitaal kopen en dus niet op zoek gaan naar winkels die het spel al in de verkoop hebben gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:41
Coldbullet schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:40:
[...]

Ik denk dat ik wel zeker weet dat ik
Om 0.00 even de playstation aanslinger vanavond🎉
En vervolgens kun je pas om 0300 spelen na het downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Jack_Mojo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:31:
[...]

En vervolgens kun je pas om 0300 spelen na het downloaden en installeren.
Nee hoor, heb de cd gecanceld en toch digitaal gekocht. Heb m vanmorgen al voorgeinstaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik ben heel erg benieuwd naar de statistieken, hoeveel spelers op day 1 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
FraxleNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:29:
[...]

Het is natuurlijk wel zo dat steeds meer mensen het spel digitaal kopen en dus niet op zoek gaan naar winkels die het spel al in de verkoop hebben gegooid.
Ja maar dat het zo weinig is.... normaal waren de mensen er toch meer mee bezig.
Het verschil in prijs met digitaal is 15 euro, dat is toch ook nog best fors.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Zo playstation 4 slim 1TB besteld met gran turismo, die gaat gelijk op mp. Idiaal dat bol.com tegenwoordig nog dezelfde dag leverd. Verwacht me playstation ergens tussen 18:00 en 22:00 hopen dat die beetje betijds is dan kan ik gelijk de download aanslingeren en hopelijk vanavond om 00:00 gelijk knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Inhumanous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:49:
Zo playstation 4 slim 1TB besteld met gran turismo, die gaat gelijk op mp. Idiaal dat bol.com tegenwoordig nog dezelfde dag leverd. Verwacht me playstation ergens tussen 18:00 en 22:00 hopen dat die beetje betijds is dan kan ik gelijk de download aanslingeren en hopelijk vanavond om 00:00 gelijk knallen
Heb je 333,- voor betaald? Voor 4 tientjes meer heb je een PS4 Pro 1 TB + WW2 en de 2e controller voor niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik heb niet alles gelezen ivm mogelijke spoilers, maar het lijkt erop dat het een redelijk goede 8 uur durende SP campaign is! Ze vinden een 10Gb patch een groot nadeel, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik wacht zelfs ook met spelen tot ik de Xbox One X in huis heb en de enhancement patch online is. De SP campaign is ook de enige reden dat ik dit spel koop, want de Zombie modus kan mij persoonlijk niet bekoren en de MP vond ik erg tegenvallen in de beta. Ik heb zin in weer een sterke WW2 SP campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Steven030 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:25:
[...]

Ik heb niet alles gelezen ivm mogelijke spoilers, maar het lijkt erop dat het een redelijk goede
spoiler:
8 uur durende
SP campaign is! Ze vinden een 10Gb patch een groot nadeel, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik wacht zelfs ook met spelen tot ik de Xbox One X in huis heb en de enhancement patch online is. De SP campaign is ook de enige reden dat ik dit spel koop, want de Zombie modus kan mij persoonlijk niet bekoren en de MP vond ik erg tegenvallen in de beta. Ik heb zin in weer een sterke WW2 SP campaign :)
Mja 8 uur is voor CoD begrippen lang, maar nog steeds te kort voor een full priced game, wat mij betreft. Als je daar bijvoorbeeld Uncharted 4 tegenover zet: daar kun je het dubbele in steken en dat ziet er ook nog eens absurd mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:08:
[...]

Mja 8 uur is voor CoD begrippen lang, maar nog steeds te kort voor een full priced game, wat mij betreft. Als je daar bijvoorbeeld Uncharted 4 tegenover zet: daar kun je het dubbele in steken en dat ziet er ook nog eens absurd mooi uit.
True that. Maar Uncharted is geen WO2 shooter :). In dit forum werden ook wel lengtes van 4 uur genoemd en dan vind ik dit nog meevallen. Voor een goede nieuwe film betaal ik ook 15-30 euro en dan is het na 2 uur al einde verhaal. Het blijft hoe dan ook veel geld, maar ik heb liever 8 uur een topbeleving zoals in de glorietijden van CoD dan dat de lengte gerekt wordt met grinden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik heb het spel besteld via de webshop van Intertoys en ophalen in de winkel. Dus dacht ik, dat is mooi, dan kan ik 's ochtends langs, installeren/downloaden en mooi nog even spelen voordat ik moet werken.
Want ze hebben toch wel winkelvoorraad.

Blijkt nu, náást de winkelvoorraad wordt mijn bestelling per post separaat nog naar de winkel verstuurd en zou dan ongeveer morgen eind van de middag daar zijn zodat ik m kan ophalen... :') Daar heb ik niks aan want ik moet dan werken en de rest van het weekend gaat 'm niet worden. Ik kan wel het spel morgen alsnog kopen en als mijn bestelling er is die weigeren. Lekker handig weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Vrijdag schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:46:
Nou, ik heb het spel besteld via de webshop van Intertoys en ophalen in de winkel. Dus dacht ik, dat is mooi, dan kan ik 's ochtends langs, installeren/downloaden en mooi nog even spelen voordat ik moet werken.
Want ze hebben toch wel winkelvoorraad.

Blijkt nu, náást de winkelvoorraad wordt mijn bestelling per post separaat nog naar de winkel verstuurd en zou dan ongeveer morgen eind van de middag daar zijn zodat ik m kan ophalen... :') Daar heb ik niks aan want ik moet dan werken en de rest van het weekend gaat 'm niet worden. Ik kan wel het spel morgen alsnog kopen en als mijn bestelling er is die weigeren. Lekker handig weer 8)7
Klopt dit vertelde ze me ook want wilde het eerst ook op die manier bestellen. Woon praktisch naast de stad en denk loop ik er gelijk heen als de winkel open gaat. Toch even gebeld van te voren en kreeg ik dit ook te horen....

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
baronruud schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:16:
[...]

Heb je 333,- voor betaald? Voor 4 tientjes meer heb je een PS4 Pro 1 TB + WW2 en de 2e controller voor niks....
Ja en hem volgende week pas ergens binnen. Wou hem vanavond al spelen + liever niet op disc(maakt zoon herrie) tegen de tijd dat ik een 4K tv heb is de PS5 al uit.

EDIT: maar ik snap je wel hoor menig ander persoon zou idd voor die pro zijn gegaan. Ik heb zelf helaas geen geduld. Als ik morgen had moeten werken had ik wss wel de pro besteld 8)7 i

[ Voor 19% gewijzigd door Inhumanous op 02-11-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Inhumanous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:27:
[...]

Ja en hem volgende week pas ergens binnen. Wou hem vanavond al spelen + liever niet op disc(maakt zoon herrie) tegen de tijd dat ik een 4K tv heb is de PS5 al uit.
Nee, gewoon 3-11 af te halen in de winkel.
En het is niet alleen 4K ;) 1080p 60hz doet die ook makkelijker....
Je bent gewoon goedkoper uit, was maar een advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
baronruud schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:30:
[...]

Nee, gewoon 3-11 af te halen in de winkel.
En het is niet alleen 4K ;) 1080p 60hz doet die ook makkelijker....
Je bent gewoon goedkoper uit, was maar een advies.
Ik weet het bedankt daarvoor! Plaatsje waar ik woon is pas geleden de laatste speelgoed winkel waar ik eventueel hem had kunnen halen failiet gegaan. Aangezien ik wacht op mijn nieuwe auto die ik ergens eind volgende week krijg heb ik op dit moment geen makelijk vervoer om naar de dichts bijzijnde winkel te rijden ~20min rijden.

Dusja nu maar zo opgelost met een slim, wss vroeg of laat spijt van krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
In Hengelo is ook een nachtopening. Je kunt daar ook een ps4 en de game winnen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Heb m besteld via de MediaMarkt, nu maar hopen dat ie morgen gewoon lekker in de bus ligt te wachten op mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dit mag alleen op V&A

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 02-11-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Toch heb ik nog twijfels of ik het moet kopen of niet. Grafisch gezien is het geen wonder. Sterker nog, eigenlijk is het te gek voor woorden dat ze deze engine nog gebruiken. SP en zombies raak ik niet aan. Twijfel, twijfel en twijfel.

BF1 is niet mijn ding. Te lang lopen en al die klote voertuigen. Overwatch is me te kiddy.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Toen ik preorderde digitaal stond er speelbaar vanaf middernacht nu staat er:

https://www.callofduty.com/nl

Nog 15uur en 16 minuten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:40
Beide nachtopeningen van de mediamarkt krijg je dan de pre order versie ?

Met dubbel xp en unlock token

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
TheBuddha schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:35:
BF1 is niet mijn ding. Te lang lopen en al die klote voertuigen. Overwatch is me te kiddy.
Speel dan DOM of TDM, zit er ook gewoon in...
(kleine maps, geen voertuigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
Bij de intertoys in de wijk waarin ik woon is hij al te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zit te kijken of er nog ergens een nachtopening is in Den Haag (moet toch werken tot 00.00) maar helemaal niks.
Naja, dan maar hopen dat de postbode morgen een beetje vroeg bij de Intertoys is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
deurklinkje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:54:
Beide nachtopeningen van de mediamarkt krijg je dan de pre order versie ?

Met dubbel xp en unlock token
Pre-order hem, gok dat je dan je pre-order voordeel wel hebt. It's all in the name.. :')
Pagina: 1 ... 7 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII