ik weet niet of ik mijn vraag het beste hier of in het Volkswagen topic kan stellen maar:
Ik heb een Polo 6R uit 2011 easyline (dus zo kaal mogelijk)
Ik wil hier (en ben nu alles aan het uitzoeken en leren) cruisecontrol en een externe centrale deurvergrendeling met afstandsbediening op inbouwen. Ik heb nu wel CV maar niet via afstandsbediening.
Ik heb dus helaas een andere BCM nodig want ik heb nu een met modelnummer: 6R0937085E en voor cruisecontrol moet ik minimaal een 87 versie hebben.
Nu vroeg ik mij af. "aangezien ik ook een standaard MFD heb", als ik een 87 BCM inbouw, kan ik dan die extra functies op mijn "simpele" MFD aflezen?
Ik heb nu wel al versnelling indicatie, dus welke versnelling geadviseerd wordt in te rijden. Maar ben benieuwd of het iets uitgebreidere MFD (die je dan met de rechter ruiterwisser pook kan bedienen) ook echt een ander fysiek schermpje is of dat ik dat via VCDS ook gewoon kan activeren.
(ik weet dat een kleuren schermpje wel heel anders is, en andere opties kan tonen)
En ik zie door de bomen het bos niet echt, welke VCDS kabel heb ik nou nodig, en met welke software versie werkt hij dan? (de originele vind ik wat te duur eerlijk gezegd)
[
Voor 7% gewijzigd door
kaasaanfiets op 16-05-2020 09:47
]