Hi heren, aanstaande donderdag mag ik mijn a3 gaan omruilen voor de nieuwe A5 sportback (s-line edition).
Nu heb ik zelf een OBD11 aangeschaft, daarmee kan ik het meeste van mijn wensenlijstje wel uitvoeren.
Die wenslijst is als volgt:
* kaartweergave BIS (multifunctioneel afgevlakt stuur aanwezig).
* verkeersbordherkenning
* active lane assist
* disable start/stop.
* needle sweep.
* comfort knipperlicht cyclus aanpassen (4)
* emergency brake snel knipperen van lichten.
* op slot doen van de auto met lopende motor (heb comfort key).
* DRL achter tijdens dagrij verlichting.
en ik lees hier net de volgende:
* gasresponse aanpassen (1.4 op MQB moet kunnen toch?)
mijn vraag: welk van deze dingen zijn niet met OBD11 uit te voeren maar is bijvoorbeeld VCP voor nodig.
en voor die dingen: zou iemand dat voor mij kunnen doen, regio maakt niet heel veel uit want ik zit toch veel op de weg (de driekhoek Rotterdam - Amsterdam - Arnhem).
En voor de toekomst: Alles wat met OBD11 aangepast kan worden in de buurt van Arnhem/Nijmegen (Huissen specifiek) sta ik voor open om aan te passen bij anderen!
Nu heb ik zelf een OBD11 aangeschaft, daarmee kan ik het meeste van mijn wensenlijstje wel uitvoeren.
Die wenslijst is als volgt:
* kaartweergave BIS (multifunctioneel afgevlakt stuur aanwezig).
* verkeersbordherkenning
* active lane assist
* disable start/stop.
* needle sweep.
* comfort knipperlicht cyclus aanpassen (4)
* emergency brake snel knipperen van lichten.
* op slot doen van de auto met lopende motor (heb comfort key).
* DRL achter tijdens dagrij verlichting.
en ik lees hier net de volgende:
* gasresponse aanpassen (1.4 op MQB moet kunnen toch?)
mijn vraag: welk van deze dingen zijn niet met OBD11 uit te voeren maar is bijvoorbeeld VCP voor nodig.
en voor die dingen: zou iemand dat voor mij kunnen doen, regio maakt niet heel veel uit want ik zit toch veel op de weg (de driekhoek Rotterdam - Amsterdam - Arnhem).
En voor de toekomst: Alles wat met OBD11 aangepast kan worden in de buurt van Arnhem/Nijmegen (Huissen specifiek) sta ik voor open om aan te passen bij anderen!