O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
QFT.DoubleYouPee schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:46:
Ik ben zo blij dat ik geen ajax fan ben
Wat een hartverzakkingen veroorzaken ze toch
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Float like a butterfly, sting like a bee.
alles kan off-topic
Houd aub je mond, voor 40 secmavaros schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:54:
Ik zei toch dat het goed zou komen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar wat vielen ze weer door de mand zeg. Slechte ploeg in uitwedstrijden
Net kleine kinderen in een speeltuin.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Serieus Dolberg deed niets! Helemaal niets in de tweede helft. Zat apathisch te kijken.majoh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:49:
Hoeveel ballen heeft Dolberg wel aangeraakt in de tweede helft.
Pffff gered.... Maar wat een slechte pot zeg...
Blij dat die Cornet niet kan afmaken...
Nu nog een Engelse in de finale.PolarBear schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:56:
Top dit, een Duitse ploeg in de kwart finale genaaid, een Frans ploeg in de halve finale ... mooier kan het niet. Ook wel eens mooi dat een Nederlandse club op deze manier door gaat en dat het kwartje onze kant op valt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt Feyenoord wel ...Leon Zwiers schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:56:
Mooi voor Ajax. Geen Viergever in de finale...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bijna net zo erg als FeyenoordLeon Zwiers schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:56:
Mooi voor Ajax. Geen Viergever in de finale...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
het was glad, beide clubs vielen. Vooral die Valbuene, ik maak me bijna zorgen om zijn gezondheid.jaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:56:
Maar is dit ajax nu zo ongelooflijk moe of was het gewoon het spekgladde veld? Ik begrijp niets van dolberg en traore
Maar Traore en Dolberg hebben ook aardig wat tikjes gehad. Ik denk dat dit ook wel meespeelde.
Zoek de leeftijden van De Ligt, Dolberg, van de Beek etc eens op ... het zijn broekies. En toch zo door gaan, dat is gewoon een goede prestatie hoor...Tweaking Art schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:56:
Weet nou niet of ik er blij mee ben, het was gewoon een schande hoe naief Ajax in deze wedstrijd was.
Net kleine kinderen in een speeltuin.
[ Voor 95% gewijzigd door PolarBear op 11-05-2017 22:59 ]
Hoezo? 1-1 Celta moet er nog 2 makenKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:57:
MU is nog niet afgelopen, nog spannend daar.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
alles kan off-topic
Er was echt iets mis met hem...wontcachme schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:59:
Traore liep na 15 minuten al te lamballen en een beetje joggen. Die had er echt geen zin in vandaag..
En Celta speelde uit dus 1-2 was Celta door
[ Voor 66% gewijzigd door Dracula op 11-05-2017 23:00 ]
Ik denk dat de mensen die vaker Europese wedstrijden van AJax kijken bizar jong gaan sterven.P.O. Box schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:58:
mijn god.... litertje zweet kan ik uit mijn shirt wringen... en kan een jaar van mijn leven afschrijven aan hartslagen
Zoveel jaren van mijn leven zijn verloren gegaan door het billenknijpen
Als Feyenoord en PSV ManU van de mat kunnen spelen kan Ajax het ook.Ankona schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:59:
Jammer dat Celta het niet gehaald heeft. Ik ben bang dat Ajax tegen het spel van MU weinig in te brengen heeft.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ajax - Manchester United, heb er zin in!
[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 11-05-2017 23:00 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat hoeft niet, ik ken de leeftijden van de ajax spelers.PolarBear schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:58:
[...]
Zoek de leeftijden van De Ligt, Dolberg, van de Beek etc eens op ... het zijn broekies. En toch zo door gaan, dat is gewoon een goede prestatie hoor...
Er was gewoon veel mis in deze wedstrijd en dat had helemaal niet nodig hoeven zijn.
De vorige pot had United toch met 0-1 gewonnen
Ja dat wordt wat.Martinusz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:57:
En nu man u? Phoe....
Als ze weer afwachtend en klungelen achterin, zal manutd dat denk ik wel afstraffen
Njah mijn seizoen kan al niet meer stuk. OF Feyenoord nou wel of niet kampioenw ordt.
Een Europese finale man, da's lang geleden!
Ja maar als Celta 2 uit doelpunten heeft, dan was Celta door bij 1-2Deadsy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:01:
[...]
De vorige pot had United toch met 0-1 gewonnen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wel in thuistenueLeon Zwiers schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:01:
Ajax-United dus. Mooie pot. Jammer voor Ajax dat het niet in de Arena mag spelen. Zal lastig worden, maar zeker te doen.
Nee het had niet nodig geweest, maar aan de andere kant als je verwachtingen enigszins reëel zijn dan heeft Ajax het meer dan prima gedaan. Europese finale. Ja Schalke uit en Lyon uit waren geen briljante wedstrijden maar wel goed genoeg. Maar goed het moet altijd mooi en beter geloof ik.Tweaking Art schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:01:
[...]
Dat hoeft niet, ik ken de leeftijden van de ajax spelers.
Er was gewoon veel mis in deze wedstrijd en dat had helemaal niet nodig hoeven zijn.
Na de 0-1 hadden ze er nog wel 3 of 4 kunnen én moeten maken, dan was het gemakkelijker geweest.
Nu toch ondanks de enorme druk van Lyon - en dankzij de missers van Lyon gedurende de hele wedstrijd - toch maar mooi gelukt.
Super! Ajax in de finale!!!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik zag vanavond anders ook een andere ploeg die dat nog meer deedjaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:06:
maar Ajax en kansen missen...er is niks frustrerender...kunnen ze neit eens leren om keihard af te maken?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doet Klaas Jan volgend jaarjaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:06:
maar Ajax en kansen missen...er is niks frustrerender...kunnen ze neit eens leren om keihard af te maken?
Dit topic is gesloten.
![]()