K to the KillaZ
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als toeschouwer kan je dit heel lang volhouden hoor.Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:20:
Ik zie eerder dat het publiek die energie niet volhoudt dan de spelers zelf
⏩ PVOutput☀️
Ben bang voor gepiel. Mentaal ben je sterker nu. Als ze maar de nul houden!Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:20:
Ik zie eerder dat het publiek die energie niet volhoudt dan de spelers zelf
Knowledge reigns supreme over nearly anything
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Haha nu pakt hij hem zelf.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 03-05-2017 19:25 ]
Ach hij krijgt em nu alsnogmartinusz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:24:
Scheids dat is geel als ie om geel vraagt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij dat soort ballen willen ze eigenlijk het tempo eruit halen maar Ajax laat dit niet toe.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
U zei?Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:27:
Overigens wel een unicum dat Ajax zijn kansen afmaakt.
Bíjnatoolkist schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:27:
Younes heeft nog weinig goed gedaan. Uit eigen ervaring vraag ik nu dus maar weer om een wissel, zodat ie straks een beslissende actie maakt
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Bijna! Hahaha.toolkist schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:27:
Younes heeft nog weinig goed gedaan. Uit eigen ervaring vraag ik nu dus maar weer om een wissel, zodat ie straks een beslissende actie maakt
Doe het nog een keer!
[ Voor 7% gewijzigd door Pos2007 op 03-05-2017 19:49 ]
Niet moeten zeggen denk ik
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-05-2017 21:14 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Traore speelt wel erg goed vandaag.Fleximex schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:30:
Ik blijf geen fan van Younes. Neres en Kluivert zijn beter dan Younes en Traoré.
Over Neres durf ik nog niet veel te zeggen, heeft nog niet veel gespeeld en wanneer die speelde vond ik 'm oké maar niet opvallend.
Leuk voor de wedstrijd, niet voor het hart.
Hey, 2 van de drie 3 kansen zijn erin.jaapstobbe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:32:
Ajax kan weer niet de genadeklap uitdelen. Volgens mij hebben ze dit seizoen nog geen een keer de wedstrijd vroegtijdig beslist.
Leuk voor de wedstrijd, niet voor het hart.
En in de kans erna had Dolberg zn poot uit moeten steken, ookal is het maar om de keeper te laten twijfelen of ie em gaat raken of nietHan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:31:
Pfffff... Younes, wippertje was voldoende geweest volgens mij
Hij scoorde wel al 3x in 3 wedstrijden, meer rendement dan YounesKrukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:31:
[...]
Traore speelt wel erg goed vandaag.
Over Neres durf ik nog niet veel te zeggen, heeft nog niet veel gespeeld en wanneer die speelde vond ik 'm oké maar niet opvallend.
Dat wel ja. Younes heeft in het begin een paar goede wedstrijden gespeeld en toen op één of andere manier veel te veel krediet opgebouwdmartinusz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Hij scoorde wel al 3x in 3 wedstrijden, meer rendement dan Younes
Je moet de boel nu niet op slot gooien, je moet door blijven gaan. Want op sloot gooien dat kan Ajax niet.
Gijp heeft gelijk, hier is niets mis mee.
Mag ik daar een quote van?martinusz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:38:
Waarom is iedereen zo negatief?
Iedereen is toch positief. Lyon is beter en Ajax is effectiever/professioneler. Daar is niks negatiefs aan.
Lyon beter? Hoe dan? Vind ze vrij slordig....Fleximex schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Mag ik daar een quote van?
Iedereen is toch positief. Lyon is beter en Ajax is effectiever/professioneler. Daar is niks negatiefs aan.
1e helft van de 1e helft voor Lyon en 2e gedeelte Ajax sterker.
0 houden belangrijk!
Neem aan dat hij het commentaar op tv bedoelt.Fleximex schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Mag ik daar een quote van?
Ja sorry op tv idd
Sanches en De Ligt zijn onhoudbaar zo.
Akelig aangeraakt zie ik.
Nu de 0 houden
[ Voor 41% gewijzigd door Sjurm op 03-05-2017 19:51 ]
toolkist schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:27:
XXXVI
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
⏩ PVOutput☀️
doe dit nou niet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als die Fekir die bal raak schiet welLeon Zwiers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:52:
Hoppaaaaaa 3-0. Lekker dan! FInale kan je bijna niet meer mislopen zo.
⏩ PVOutput☀️
jawel hahaha. Ik had als enige ongeveer het vertrouwen dat we Lyon aankonden. En zie hier het bewijs
1 tegen goal en je bewijs is niks meer waard!Qu3st schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:53:
[...]
jawel hahaha. Ik had als enige ongeveer het vertrouwen dat we Lyon aankonden. En zie hier het bewijs
Het is Ajax, die inmiddels al op diploma C heeft gehaald in goede resultaten weg te gooien.Qu3st schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:53:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()