Interessant topic, ook maar even mijn routine delen voor de geïnteresseerden.
7:20 De wekker gaat, maar meestal ben ik al zo'n 10 minuten voor de wekker wakker
7.25 Tijd voor wederhelft en mij om op te staan, de gordijnen open te doen en de ramen open te doen om te luchten
7.30 Ik sta in de badkamer tanden te poetsen, ondertussen is mijn wederhelft kleren aan het pakken
7:45 Nadat mijn partner de douche uit is, spring ik er onder. Ondertussen had ik al kleren uit de kledingkamer gehaald, het bed opgemaakt en ontbijt klaar gemaakt
7:55 Ik ben klaar met douchen, spring in mijn kleren en laat ondertussen mijn partner zijn routine voor de spiegel doen
8:00 Nu ben ik aan de beurt voor mijn dagelijkse routine voor de spiegel: haar föhnen, créme op mijn gezicht...
8:05 Partner komt gedag zeggen, die vertrekt naar zijn werk. Ondertussen ruim ik de badkamer op
8:10 Naar de keuken en ontbijten, ondertussen vaak vast mijn tas klaar zetten om mee te nemen naar het werk
8:15 Nadat ik de ochtendafwas heb gedaan ga ik weer naar boven om even 5 minuten te mediteren
8:20 Nadat ik heb gemediteerd loop ik vaak nog een rondje door het huis om te kijken of er ergens nog iets rondslingert wat er niet hoort rond te slingeren
8:30 Klaarmaken voor vertrek, 's zomers op de fiets rond deze tijd, 's winters met de auto rond 8:40
8:45 Aangekomen op het werk, computer aanslingeren, thee maken en aan de slag
12:30 Lunchen met alle collega's tegelijk, altijd gezellig en lekker naar buiten met goed weer
13:15 Weer aan het werk met een kop thee op mijn bureau
15:00 Een rondje wandelen, zo'n 10 minuten even het hoofd leegmaken
15:15 Weer aan de slag met uiteraard een nieuwe kop thee
17:15 Klaar voor vertrek naar huis, duurt ongeveer 7 minuten met de fiets
17:25 Koken en wachten op de wederhelft
17:45 Tijd voor het avondeten, ondertussen kletsen met wederhelft en daarna de boel opruimen
18:30 Soms boodschappen, anders lekker voor de buis tot een uur of tien
22:00 Klaarmaken voor vertrek naar de slaapkamer, meestal nog even chillen op de iPad of Nintendo Switch
23:00 Het ligt mag uit tot 7:20 uur
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags