Ik moest hem even postenrikoos schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:12:
Lekker he die vrije tijd die je hebt als je nog naar school gaat ;-) ik inmiddels al 25 jaar niet meer maar snap je probleem heel goed. Zoal iemand al schreef gebruik je reistijd zo optimaal mogelijk dus ga leren of evt werk alvast doen wat je anders thuis moest doen.
Het allerbelangrijkste wat ik in in al die jaren heb geleerd is dat je NOOIT moet vergeten tijd voor ontspanning te nemen. Hiermee ontspan je je geest en heb je minder moeite om te leren en te concentreren wat weer ten goede komt voor alles. Pak je slap en gebruik geen alcohol door de weeks (tijdens studie was dat wel anders hahaha).
Succes !!

Studietijd is denk ik voor vele de mooiste tijd uit je leven, vaak kom je er pas later achter.
Je hebt nu stage, dat betekent dat je en kan proeven van het 'werk leven' en daarnaast nog wel je school verplichtingen hebt. Een periode waarin je het vrij druk zult hebben.
Je verhaal klopt in principe redelijk. Veel mensen hebben door de weeks ook vrij weinig tijd over om dingen te doen. Als je kinderen hebt blijft er helemaal niks meer over.
Dat is ook een reden waarom mensen wanneer ze ouder worden meer waarde gaan hechten aan vrije tijd. Geld wordt van minder belang en alle reistijd is eigenlijk al teveel
Probeer een balans te vinden in werk/studie/vrije tijd.
Alleen maar werken/studeren werkt uiteindelijk ook niet. Een gelukkig mens is minder vaak ziek en presteert beter.

/f/image/StE9AeuZakLRMUOAfFbuGw9x.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OugPdYair5ZLFOpkU9XC7uvm.jpg?f=fotoalbum_large)