Niet voor niets, inderdaad. We zijn met zijn allen verslaafd geraakt aan dat koekblik, dus degenen die niet verslaafd zijn, zijn bijzonder.Flagg schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:35:
En jij bent niet voor niks een behoorlijk uitzonderlijk geval.
Dat hangt volledig van het lokale OV af. Ik heb die situatie inderdaad ook wel eens meegemaakt op sommige klussen, maar meestal scheelde een kwartier extra werk ongeveer een kwartier later thuiskomen.En qua flexibiliteit is ff een kwartiertje iets afmaken vaak een uur later thuiskomen vanwege een extra overstap of beroerde aansluiting.
Het maakt natuurlijk uit waar je zit. En het OV is inderdaad niet overal goed geregeld. Maar zelfs waar het wel goed geregeld is gaan veel mensen liever in de file staan.
Yup, wat dat betreft is een auto net heroine. Als je het niet probeert mis je het niet, maar een keer dat je verslaafd bent is het een bitch om ervan af te komen.Als je nooit een auto hebt gehad weet je idd niet beter en werkt het ws prima. Tot je wel een rijbewijs en een auto hebt en na het werk nog even langs de slager en de bakker rijdt. Of even iemand bij het station oppikt omdat de bus weer eens niet op komt dagen.
Of roken, wat dat betreft. Ik ben niet heilig, ik geef kapitalen uit aan tabak en verpest mijn gezondheid. Maar ik ga niet beweren dat ik geen keus heb