Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dyka schreef op zondag 4 mei 2025 @ 09:15:
Ik ben blij dat deze topic nog redelijk actief is, ik heb gisteren geprobeerd om mijn ecobubble 7kg wasmachine terug aan de praat te krijgen (programma stopte random) Nu had ik deze machine al eens eerder open gedraaid maar een moederbord zoals hier beschreven had ik niet, dan maar wat verder door gescrolled en ineens kwam ik een langwerpige print tegen, die dan maar opgezocht op google en toen kwam ik een filmpje tegen in het russisch.

YouTube: Samsung DC41-00203B видеообзор электронного модуля стиральной машины

Deze tutorial eens nagegaan, en tot op heden na 4 wasmachines geen enkel probleem meer, voordien maakte die nog niet eens 1 programma af (heeft al langere tijd last van pauze's in programma's), enkel het klote werktje om de silicone er mooi af te krijgen is een heel gedoe, maar ja ofwel was het een nieuwe kopen of dit eens proberen.
Bij mij gaat het om printplaat DC41-00203B

Hopelijk doet die het nog lang goed en ja anders is het balen en een nieuwe halen :)
Bedankt alvast jongens op dit forum, mij heeft het hoop ik geholpen.

Groetjes
Top. Ik schroef net ook m'n wasmachine open en volgens mij heb ik deze printplaat.

Hoe krijg je dit printplaat los? Aan de randen de gel doorsnijden en dan proberen om het in z'n geheel eruit te kantelen? Moeten er nog schroeven los?

Kan jij kort aangeven welke punten je opnieuw hebt gedaan, want het filmpje is me niet heel duidelijk. :)

Ben bang dat het wel erg veel werk is, maar wil het ook wel proberen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Aikon op 12-05-2025 12:01 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste