Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 08:43
Dubrillion schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:12:
Ik heb gisteren ook weer flink wat uurtjes gespeeld. Fortress over genomen en door.
Ik begin het alleen wat repetitief te vinden. Ook vind ik de ''legendary'' gear tegenvallen.
Je vind na een tijdje normale gear die beter is dan ''Legendary''

Wat ik wel heerlijk vind is dat je op het juiste moment een counter doet je de simpele uruks gelijk afmaakt. O-)
Inderdaad, niets mooier dan als je omringd wordt door orcs 2 stuks instant te killen met een correcte counter.
De legendary gear viel me ook tegen, vooral ook omdat het allemaal level based is. Als je bv die sidequests doet om die 6 woorden te vinden om ze vervolgens op de juiste plek te kunnen zetten en een stuk legendary gear unlocked. Die set is als je het randomly speelt dus altijd een enorm verschil in level. Volgens mij kun je die sidequest bv beter doen op het einde om zo iig in 1 keer een legendary set van hoger level te hebben...

Wel kun je legendary gear als het goed is vaker upgraden waardoor hij wel weer sterker zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:20
Grrrrrrr! Net in de Bruz Questline:
spoiler:
Fort in Nurnen wordt aangevallen. Ik allemaal High level Orcs in zetten als Warchiefs. Hele Fort geupgrade, kostte 16k. Win je de fight, ben je toch het fort kwijt. Daaaaag centjes, daaaag Orcs! Wat een ruk!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:53
Wat mij opviel is dus dat je je silver kan aanpassen met Cheatengine om vervolgens hier honderden kisten mee te kopen, waardoor je diverse legendary's krijgt. Ook een hoop boosts voor je leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:06:
spoiler:
Fort in Nurnen wordt aangevallen. Ik allemaal High level Orcs in zetten als Warchiefs. Hele Fort geupgrade, kostte 16k. Win je de fight, ben je toch het fort kwijt. Daaaaag centjes, daaaag Orcs! Wat een ruk!
Hahaha, ik vond dat juist 1 van de leukere momenten van de game :P Leerde trouwens pas end game dat je je fort kan upgraden :P Werd nergens uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:19

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Na veel bloed, zweet & tranen heb ik de game uitgespeeld, wat een mega mooie ending scene nadat je Shadow Wars voltooit! Was zeker alle moeite waard die je erin gestoken hebt, heb van alle aanvallen maar 2 keer verloren en de stad moeten terug pakken :).

Top eind / Top game!

Edit :
spoiler: title
vraag me alleen nog af wat de overige forten en het overig rode gebied op de kaart is

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2017 15:47 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 392841

@G_Dragon Waarschijnlijk zal zuid-oost Mordor bevolkt worden door een van de 2 DLC-tribes, gok ik zo.

@ allen - meh. IMHO is het aardig, maar wat een repetiviteit in vergelijking met Shadow of Mordor. Eerste paar keer siegen is leuk, maar op een gegeven moment krijg je er ook wel tabak van, zeker aangezien het spel vals speelt bij defensieve sieges... En die Pit Fights... die laten de domheid van de AI in alle glorie zien, vooral de AI van je eigen orcs is dan met regelmaat om van te janken (tegenstander is zwak tegen stealth, heb bewust daarom een trickster ingezet.... maar die halve gare die gebruikt zijn gvd stealth niet! En dat soort dingetjes).

Hoeveelheid ambushes (en op hogere levels, hoeveelheid verraad) is op een gegeven moment ook meer irritant dan leuk.

Heb een paar keer goed kunnen lachen om Orcs en hun opmerkingen, maar het varieert te weinig, te vaak dat dingen hergebruikt worden. En het verhaal.... tsja... wat zal ik er over zeggen....

Helaas een spel om vlug te vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Hahaha, ik vond dat juist 1 van de leukere momenten van de game :P Leerde trouwens pas end game dat je je fort kan upgraden :P Werd nergens uitgelegd
spoiler:
Zul je zien dat het dan straks ook moeilijker wordt voor mij om terug te pakken omdat ik het max heb geupgrade :(

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 26-10-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Net Story afgerond en in het Shadow Wars stuk aangekomen. Over het einde:
spoiler:
Niet zo leuk dat je nu als ondode moet rondlopen en vechten
.

Vraag over de eerste missie in Shadow Wars, je moet het fort in Minas Morgul verdedigen. Maar het fort heeft geen Warchiefs en geen Overlord. Hoe krijg ik die weer? In het Army menu kan ik niemand aan die plekken toewijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Iedereen aan de Origins? Zo stil hier ineens. Denk dat ik de shadow wars voorlopig ook maar laat voor wat het is en over gaan op Origins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
neen neen ik blijf SOW verder spelen tot ik de plat heb en dan origins.
SoW blijft een top game

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:12:
Iedereen aan de Origins? Zo stil hier ineens. Denk dat ik de shadow wars voorlopig ook maar laat voor wat het is en over gaan op Origins :)
Persoonlijk aan de fractured but whole. Maar als ik die klaar heb ga ik waarschijnlijk inderdaad wel even over op origins. Anyways, als t goed is kun je gewoon een captain order geven en dan verplaatsen naar 1 van de posities. Volgens mij mag hij zelf niet een missie aan het doen zijn.

Ik heb in ieder geval gewoon even de minuut durende end cinematic gegoogled en gekeken in plaats van het hele shadow wars verhaal maar ieder z'n ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:49:
[...]

Ik heb in ieder geval gewoon even de minuut durende end cinematic gegoogled en gekeken in plaats van het hele shadow wars verhaal maar ieder z'n ding ;)
Ik heb ook helemaal geen zin in die Shadow Wars. Ik pak de game weer op als alle DLC uit is en in de sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-05 20:38
-SaveMe- schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:33:
[...]

Ik heb ook helemaal geen zin in die Shadow Wars. Ik pak de game weer op als alle DLC uit is en in de sale :)
Groot gelijk. Ik heb een aantal van de stages gespeeld van de Shadow Wars en ik snap echt niet waarom dit in het spel zit. Elke stage is 99% gelijk aan de vorige en je moet er veel spelen. Ik had al zo'n 15 sieges gespeeld toen ik midden in 1 siege er gewoon mee gestopt ben. Misschien later nog eens een kans geven maar het werd ongelooflijk saai, dat in combinatie met de gameplay-stopper omdat elke captain zijn zegje wilt doen en elke dode/vluchtende kapitein in beeld gebracht wordt waardoor de camera herzet wordt en je uit je flow geraakt. Enkel van die sieges was al ruim voldoende geweest. Iedereen die twijfelt: stop gerust na ACT 3 (tot daar vond ik de game een 7 waard), het spelen van ACT 4 zet het totaalpakket voor mij op een 4/10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik vind de game buiten Act Iv zeker een 8.5 waard. Combat is super bruut, de missions zijn leuk, mooie cutscenes en ik heb me, itt de reviews, totaal niet aan het verhaal gestoord. Vond het eigenlijk wel prima!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:47

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

Ik heb hem net verkocht.

Op zich een heel tof spel, maar als de magie langzaam verdwijnt vallen er toch wel een paar dingen op:

- Omgevingen zijn vrij saai
- Graphics vielen behoorlijk tegen, ook al maken die me normaal vrij weinig uit
- De gedichten verzamelen voor legendary gear is het totaal niet waard (andere verzameldingen ook niet imo)
- Act IV is een complete repetitieve grap, hierom heb ik hem ook verkocht
- Loot crates zijn echt compleet debiel in een SP game
- AI is hit and miss: Ik ben minstens een dozijn captains verloren in de fight pits omdat ze simpelweg bijna niet aanvielen, archers die constant zo dichtbij mogelijk bleven staan, etc.
- Het micromanagen van je captains is een behoorlijke grind die al snel saai wordt
- De ‘true ending’ is echt belachelijk slecht, terwijl ik de rest van de verhaallijn best sterk vond.

Zo komt het wel heel negatief over, maar ik was de eerste drie acts niet weg te slaan uit Mordor, ik heb me in lange tijd niet zo hooked aan een spel gevoeld.

Al met al wel jammer, want het had naar mijn mening echt GOTY kunnen zijn als er een paar dingen wat meer
opgepoetst waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Dennis de Vries schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:09:
Ik heb hem net verkocht.

Op zich een heel tof spel, maar als de magie langzaam verdwijnt vallen er toch wel een paar dingen op:

- Omgevingen zijn vrij saai
- Graphics vielen behoorlijk tegen, ook al maken die me normaal vrij weinig uit
- De gedichten verzamelen voor legendary gear is het totaal niet waard (andere verzameldingen ook niet imo)
- Act IV is een complete repetitieve grap, hierom heb ik hem ook verkocht
- Loot crates zijn echt compleet debiel in een SP game
- AI is hit and miss: Ik ben minstens een dozijn captains verloren in de fight pits omdat ze simpelweg bijna niet aanvielen, archers die constant zo dichtbij mogelijk bleven staan, etc.
- Het micromanagen van je captains is een behoorlijke grind die al snel saai iz
- De ‘true ending’ is echt belachelijk slecht, terwijl ik de rest van de verhaallijn best sterk vond.

Zo komt het wel heel negatief over, maar ik was de eerste drie acts niet weg te slaan uit Mordor, ik heb me in lange tijd niet zo hooked aan een spel gevoeld.

Al met al wel jammer, want het had naar mijn mening echt GOTY kunnen zijn als er een paar dingen wat meer
opgepoetst waren.
Hulde, dit is eigenlijk precies hoe ik me voel en denk zo'n 80% van de playsers. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:50
Zelf ben ik er nog volop aan bezig..; Zit nog altijd in Act II - bezig met mijn 3de fortress aan het veroveren..

Maar ik vraag mij af of ik niet te veel tijd steek in het begin game en misschien beter wat meer story Lines zou doen.. Ben nu level 27 in Act 2 en vindt dat nogal hoog..

Heb een beetje schrik als ik te veel doe in deze begin omgevingen, ik het misschien saai ga vinden (gelukkig ik niet alle dagen kan gamen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
QuZyX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:29:
Zelf ben ik er nog volop aan bezig..; Zit nog altijd in Act II - bezig met mijn 3de fortress aan het veroveren..

Maar ik vraag mij af of ik niet te veel tijd steek in het begin game en misschien beter wat meer story Lines zou doen.. Ben nu level 27 in Act 2 en vindt dat nogal hoog..

Heb een beetje schrik als ik te veel doe in deze begin omgevingen, ik het misschien saai ga vinden (gelukkig ik niet alle dagen kan gamen)..
Gewoon zo blijven spelen. Heb ik ook gedaan. De Orcs in de andere gebieden zijn weer stuk hoger qua level. Ik was op het einde level 53 ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 21:53
Ik zit nu in het 7e deel van de shadow wars, ben level 50 en heb voor de rest alles op 100%. Ik vind de forten veroveren en verdedigen best prima, al is het waardeloos dat je voor iedere captain actie onderbroken wordt. Als er zo'n 25 van die dingen rondhuppelen word je om de haverklap onderbroken. Lootboxes vind ik overigens echt niet storend, al heb ik ook wat moeite met het principe. In feite koop je boxes om de game niet te hoeven spelen, intrigerend....

Wat ik erg leuk vind is dat je constant moet nadenken wat de juiste strategie is. Hit-n-run, volop erop met draak en al, of stealthy. Dat maakt het best tof. De loot vind ik wel leuk, maar met name om ervoor te zorgen dat je alle extra damage opties bij je hebt (curse, poison, fire). Legendary's vallen me wel wat tegen. Ik ga iig wel voor de 100% completion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 08:36
Ik begin inmiddels echt een hekel te krijgen aan Ologs. Ze passen gewoon niet lekker in de combat en het word wat saai daardoor. Waar je bij de rest als een moordmachine er op verschillende manieren doorheen kan jekkeren, is het bij een Olog altijd hetzelfde liedje. Hitstreak krijgen, execution. Of even vlug verstoppen en dan stealth kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-05 12:20
Uitgespeeld.

Hoewel ook ik ACT IV wel wat repetitief vond, heb ik het nooit vervelend gevonden. Wat ik echt helemaal niet begrijp na het uitspelen van het spel zijn de reviews waarin word verteld dat het allemaal een stuk sneller gaat als je er geld tegen aan gooit. Ik heb een paar keer wat lootboxes van de ingame currency gekocht maar vond dat al bijna niet nodig. Einde was wel echt gewoon heel slecht. Geen idee of ik het nog verder op pak. Ben in ieder geval wel blij dat ik geen silver of gold edition heb gekocht.

Pas halverwege het spel erachter gekomen dat de hamer toch wel erg goed is door de AoE, ook al geeft hij minder damage dan de bow. Dus dat is een tip voor degene die nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
1990Maikel schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:48:
Uitgespeeld.

Hoewel ook ik ACT IV wel wat repetitief vond, heb ik het nooit vervelend gevonden. Wat ik echt helemaal niet begrijp na het uitspelen van het spel zijn de reviews waarin word verteld dat het allemaal een stuk sneller gaat als je er geld tegen aan gooit. Ik heb een paar keer wat lootboxes van de ingame currency gekocht maar vond dat al bijna niet nodig. Einde was wel echt gewoon heel slecht. Geen idee of ik het nog verder op pak. Ben in ieder geval wel blij dat ik geen silver of gold edition heb gekocht.

Pas halverwege het spel erachter gekomen dat de hamer toch wel erg goed is door de AoE, ook al geeft hij minder damage dan de bow. Dus dat is een tip voor degene die nog spelen.
Waar ik geen zin meer in had om eerst Orcs te moeten levellen. In de eerste gebieden die ik heb overgenomen zijn de Orcs allemaal nog low level en je wordt door high levels aangevallen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Gisteravond echt een pain in the *ss overlord tegen.
arrow-proof, frost-proof, immume to curse.
Curse weapon met 1 hit is mijn halve healthbar weg.
never ending adds, en als ik de adds dominate healde de overlord op een of andere manier van hem.

deze overlord was al een lastig 1v1 omdat de opties beperkt waren, maar al die extra gastjes verstoren zo veel. En het vermoorden van de adds had ook geen zin want er respawnen bijna meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ArgantosNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:50:
Gisteravond echt een pain in the *ss overlord tegen.
arrow-proof, frost-proof, immume to curse.
Curse weapon met 1 hit is mijn halve healthbar weg.
never ending adds, en als ik de adds dominate healde de overlord op een of andere manier van hem.

deze overlord was al een lastig 1v1 omdat de opties beperkt waren, maar al die extra gastjes verstoren zo veel. En het vermoorden van de adds had ook geen zin want er respawnen bijna meteen.
Uiteindelijk wel gelukt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Uiteindelijk na een "duel" met de overlord van 10 minuten helaas niet gelukt, difficultie een tandje terug gezet. Daarna was het redelijk eenvoudig om bruteforce er door het te raggen. Het nadeel van dit RNG systeem is dat je soms redelijk broken builds krijgt.

Niet blij dat dit nodig was, maar het was laat en was te moe om nog eens te proberen. En de kleine etter moest dood ander kon ik niet lekker slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:35:
[...]

Waar ik geen zin meer in had om eerst Orcs te moeten levellen. In de eerste gebieden die ik heb overgenomen zijn de Orcs allemaal nog low level en je wordt door high levels aangevallen ...
Maar als je de orcs gewoon domineert dan moet je ze toch niet levelen want ze hebben dan toch bijna allemaal uw level.
ik zit nu aan stage 9 van act 4, dus ben er bijna vanaf. Dan nog mijn online captain level halen en dan heb ik mijn platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:36:
[...]

Maar als je de orcs gewoon domineert dan moet je ze toch niet levelen want ze hebben dan toch bijna allemaal uw level.
ik zit nu aan stage 9 van act 4, dus ben er bijna vanaf. Dan nog mijn online captain level halen en dan heb ik mijn platinum.
Klopt, maar de captains in place die ik veel eerder heb gedominate zijn allemaal low level. Ik moet dan of missions doen met de low levels of nieuwe captains dominaten voor die gebeiden om ze op level te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:45:
[...]

Klopt, maar de captains in place die ik veel eerder heb gedominate zijn allemaal low level. Ik moet dan of missions doen met de low levels of nieuwe captains dominaten voor die gebeiden om ze op level te krijgen!
Lekker opofferen voor zo'n hoger level die je in de hoogste fight pits ziet. Ze gaan dood en dan kan je zo'n nieuwe high-level captain dominaten (die al wat beschadigd is door je offering) :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Misha schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:16:
Ik begin inmiddels echt een hekel te krijgen aan Ologs. Ze passen gewoon niet lekker in de combat en het word wat saai daardoor. Waar je bij de rest als een moordmachine er op verschillende manieren doorheen kan jekkeren, is het bij een Olog altijd hetzelfde liedje. Hitstreak krijgen, execution. Of even vlug verstoppen en dan stealth kill
of counteren wanneer je zo'n vriesend icoontje ziet en lekker in z'n rug stekken terwijl hij op z'n maatjes aan het kloppen is 8)

edit: woops, double posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Een paar vraagjes.. heb nu mijn 3de Fortress over genomen (lvl 43 Overlord) - zit nog altijd in Act II
- Is het normaal je altijd ALLEEN tegen de Overlord vecht ? Ook al heb je 4 blauwe warchiefs ?
- Is het normaal dat ik nog 'maar' in Act II zit ? Want gisteren zei de Ranger (na overname 3de fortress) "one remaining" ofzo.. Dacht er veel meer waren ?
- Ik ben nu lvl 33 - maar het levelen gaat véél trager... is dat bij jullie ook zo ?
- Plots heb ik 500 gouden munten gekregen - als je die kisten koopt en uw goeie Orcs deployed, is het spel plots wel héél makkelijk.. (want die winnen alle keren van een oranje Orc) - en dan gaat het super snel.. gewoon command andere orc - pit fight - win - herhaal..

Het is een ingewikkeld game om uw progress te meten vind ik.. Je weet niet goed waar je staat of wat er je nog te wachten staat...

En die Pit Fights zijn ook wel stupid soms... Eén van EPIC Orcs (lvl 28-29) verliest van een 22-23 gewone Orc, omdat hij altijd te traag zijn speer gooide en zo NOOIT damage deed... Bah! -_-

[ Voor 4% gewijzigd door QuZyX op 03-11-2017 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
QuZyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:32:
Een paar vraagjes.. heb nu mijn 3de Fortress over genomen (lvl 43 Overlord) - zit nog altijd in Act II
- Is het normaal je altijd ALLEEN tegen de Overlord vecht ? Ook al heb je 4 blauwe warchiefs ?
- Is het normaal dat ik nog 'maar' in Act II zit ? Want gisteren zei de Ranger (na overname 3de fortress) "one remaining" ofzo.. Dacht er veel meer waren ?
- Ik ben nu lvl 33 - maar het levelen gaat véél trager... is dat bij jullie ook zo ?
- Plots heb ik 500 gouden munten gekregen - als je die kisten koopt en uw goeie Orcs deployed, is het spel plots wel héél makkelijk.. (want die winnen alle keren van een oranje Orc) - en dan gaat het super snel.. gewoon command andere orc - pit fight - win - herhaal..

Het is een ingewikkeld game om uw progress te meten vind ik.. Je weet niet goed waar je staat of wat er je nog te wachten staat...

En die Pit Fights zijn ook wel stupid soms... Eén van EPIC Orcs (lvl 28-29) verliest van een 22-23 gewone Orc, omdat hij altijd te traag zijn speer gooide en zo NOOIT damage deed... Bah! -_-
- Ja, je gaat zonder warchiefs naar de overlord. Iets met respect afdwingen ofzo. Werd bij de eerste fortress uitgelegd.

- Er zijn inderdaad iets van 4 forten. Ik had ook verwacht dat het er meer waren, maar helaas. Ik vind het vooral jammer dat je die kleine steden op de map, zoals Osgiliath niet kunt bezoeken.

- Levelen gaat trager omdat het meer xp vereist. Dat is toch bijna met elke game zo?

- Ik heb nooit de voorwaarden geaccepteerd, dus heb altijd in offline modus gespeeld. En de pitfights nooit echt gebruikt, alleen voor een skill point. Maar kistjes zouden inderdaad pay to win moeten zijn.

- ACT IV moet ik nog aan beginnen. Maar volgens mij zijn hier voornamelijk de pitfights voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:45:
[...]

Ik bedoel gewoon als je bezig bent met het verdedigen van uw fort in act 4, deze die u kan komen aanvallen zijn dan van uw level. Dus de volgende keer als je dan terug uw fort moet verdedigen dan heb je orc's met een groter level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
QuZyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:32:

Je vecht altijd alleen tegen een overlord, MAAR ... als je de Warchiefs replaced hebt kunnen die je saven bij de Overlord. Op het moment dat je down gaat kunnen ze inspringen en je redden!

De Acts hangen aan de voortgang in de story en niet zozeer aan de veroveringen van de Fortresses.

Als je sneller wil levellen kun je in de store EXP boosts kopen. Dat kan alleen met gold. Gold krijg je soms voor bepaalde challenges of je koopt het met echt geld. Dat laatste heb ik niet gedaan, maar ik had 600 gold door challenges te completen. Een EXP boost kost 100 gold en daarmee verdubbel je al je exp gedurende twee uur.
Ik zette de boosts in als ik een aantal main missions achter elkaar ging doen. Dan krijg je echt super veel exp en level je dus sneller!

Pit fights zijn inderdaad bagger. Je kunt bter je orcs op nemesis missions sturen en hem dan helpen, dan levellen ze ook.

Overigens, als je een pit fight doet en je ziet je Orc verliezen, ga dan snel naar het menu en kies quit game. Als je de game weer laadt sta je weer VOOR de pit fight en heb je je Orc nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:22:
[...]

Overigens, als je een pit fight doet en je ziet je Orc verliezen, ga dan snel naar het menu en kies quit game. Als je de game weer laadt sta je weer VOOR de pit fight en heb je je Orc nog!
Ik heb dan zo iets van, als je daar tegen dood gaat, moet ik je ook niet meer hebben en dominate ik die orc die gewonnen heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
SmokingCrop schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:09:
[...]

Ik heb dan zo iets van, als je daar tegen dood gaat, moet ik je ook niet meer hebben en dominate ik die orc die gewonnen heeft O-)
Zo deed ik het ook. Maar als je meest geliefde legendary Orc het loodje dreigt te leggen dan is dat een mooie nood rem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Net in Act IV beland... Wist niet dat ACT II zo een grote was... ACT III was dan kleiner.
De story line krijgt een leuke twist.. al ben ik soms niet altijd goed mee wie/wat/waarom... :P

Is ACT IV de laatste ? En duurt die lang ? Ben beetje benieuwd hoe lang ik nog moet gamen... (Jah.. Wolfenstein II ligt te wachten :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 16:40

mark-k

AKA markkNL

QuZyX schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:23:
Net in Act IV beland... Wist niet dat ACT II zo een grote was... ACT III was dan kleiner.
De story line krijgt een leuke twist.. al ben ik soms niet altijd goed mee wie/wat/waarom... :P

Is ACT IV de laatste ? En duurt die lang ? Ben beetje benieuwd hoe lang ik nog moet gamen... (Jah.. Wolfenstein II ligt te wachten :D )
Act IV is 'de grind'. Ik ben er ook net in aangekomen, opeens werkt mn multi consume en mn snellere dominate niet meer, en kom opeens alleen nog maar Iron Will captains tegen...

Wel een vage twist op het eind, die had ik niet zien aankomen. Vind t ergens wel jammer hoe t loopt zo, mrja hopen dat Act IV een nieuwe twist bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Nu bij act 4, stage 10 van de shadow wars. 4x een fort verdedigen en net een verloren. Ben lv 60 en moet nu wel zorgen dat mn captains bij zijn. Bepaalde dingen zijn wel echt ruk. De cutscenes van iedere captain (beginpraatje, enraged, dood) vertraagd de ervaring enorm en heeft tijdens een siege al meerdere keren m'n dood betekend. Af en toe slecht camerawerk betekent al scheldend de siege proberen te winnen. Begint frustrerend te worden, maar ben er bijna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Vanavond eens verder spelen aan act IV.. Het managen van de Orcs is wel héél véél werk... je moet ze er af halen, laten vechten, hopen ze winnen want dat heb je niet altijd in de hand...

Dat maakt dat een Overlord geen pit fight kan doen, zonder vervangen te zijn geworden door iemand anders.. Het is allemaal zo omslachtig... en er kruipt veel werk in..

Dat je de captains hun cut scene niet kan skippen is gewoon enorm irritant.. Het is zo een zware rem op de gameplay... spijtig..

En de goeie Orcs staan natuurlijk op Overlord of Warchief.. dus die moet je dan eerst gaan afhalen om te kunnen laten levelen... dat is toch ook dubbel werk hé..

Los hiervan blijft het wel een topgame, maar je merkt dat het de eerste keer is dat er zo iets is.. Hopelijk dat deel 3 nog veel beter is uitgewerk.. Want het principe is echt wel nice! :-)

[ Voor 10% gewijzigd door QuZyX op 07-11-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Benjamin1987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:33:
Nu bij act 4, stage 10 van de shadow wars. 4x een fort verdedigen en net een verloren. Ben lv 60 en moet nu wel zorgen dat mn captains bij zijn. Bepaalde dingen zijn wel echt ruk. De cutscenes van iedere captain (beginpraatje, enraged, dood) vertraagd de ervaring enorm en heeft tijdens een siege al meerdere keren m'n dood betekend. Af en toe slecht camerawerk betekent al scheldend de siege proberen te winnen. Begint frustrerend te worden, maar ben er bijna...
Ik duw standaard op X als ik een orc verhaaltje krijg, dan heb je tenminste zelf in de hand wanneer het verder gaat en kun je tijdens t lulverhaal gewoon ff je whatsapp ofzo checken. Scheelt veel frustraties tov luisteren naar de 3e orc die n minuut n verhaaltje doet over hoe hij je over en over en over en over en over (en dan nog 6x) uit elkaar gaat trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
De plat is binnen, zalig spel om te spelen. Die act 4 is niet zo een echte grind. Gewoon de orcs domineren die u aanvallen. Ze zijn meestal onder de lvl 60 en als je die domineerd worden die lvl 60 waardoor je toch top orcs heb om alles makkelijk te behalen. Origins hier kom ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:05:
De plat is binnen, zalig spel om te spelen. Die act 4 is niet zo een echte grind. Gewoon de orcs domineren die u aanvallen. Ze zijn meestal onder de lvl 60 en als je die domineerd worden die lvl 60 waardoor je toch top orcs heb om alles makkelijk te behalen. Origins hier kom ik
Gratz! Netjes! Hoe heb je die online trophy gedaan? Hoe lang was je er mee bezig ? Ik zie ACT IV nog steeds niet zitten :/

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 07-11-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Act 4 was eigenlijk niet zo saai, twas wel veel van hetzelfde maar de verschillende orc geven het wel veel afwisseling. Ik denk dat ik iets van een 8uur gedaan heb met act 4. Enige online trophy was die online vendetta en deze is zcht super simpel. Twas een gemakkelijke en leuke platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:22:
Act 4 was eigenlijk niet zo saai, twas wel veel van hetzelfde maar de verschillende orc geven het wel veel afwisseling. Ik denk dat ik iets van een 8uur gedaan heb met act 4. Enige online trophy was die online vendetta en deze is zcht super simpel. Twas een gemakkelijke en leuke platinum
Je hebt toch ook een trophy voor een online fortress van zoveel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Dus act IV is gewoon 10 stages defenden ? Waarbij het altijd moeilijker en lastiger wordt vermoed ik ?

Ondertussen ben ik eind de level 40 en vind ik het moeilijk om mijn karakter nog te verbeteren... Man tegen man lukt het altijd.. maar een keer in grote groep is het lastig om te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:32:
[...]

Je hebt toch ook een trophy voor een online fortress van zoveel ?
Nu begrijp ik welke je bedoeld, die online rank van captain. Lees dit eens en dan zal je het begrijpen http://www.powerpyx.com/m...nk-up-in-online-conquest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
QuZyX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:01:
Dus act IV is gewoon 10 stages defenden ? Waarbij het altijd moeilijker en lastiger wordt vermoed ik ?

Ondertussen ben ik eind de level 40 en vind ik het moeilijk om mijn karakter nog te verbeteren... Man tegen man lukt het altijd.. maar een keer in grote groep is het lastig om te winnen...
Als je act 4 speelt dan ga je bij elke verdediging dat je doet een level naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:16:
[...]

Nu begrijp ik welke je bedoeld, die online rank van captain. Lees dit eens en dan zal je het begrijpen http://www.powerpyx.com/m...nk-up-in-online-conquest/
Die bedoel ik idd. Zal hem niet worden die platinum voor mij. Geen zin in die sieges en die online rank van captain te halen. Alleen maar meer sieges ... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

rabotgangster schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:18:
[...]

Als je act 4 speelt dan ga je bij elke verdediging dat je doet een level naar boven.
Nee hoor, net gewoon 2 gedaan en ben nog steeds hetzelfde lvl als daarvoor. Je krijgt n skillpoint per siege, geen lvl.

Net in de fight pits wel even een uruk met de meest sicke finisher ooit. Hij slaat zn tegenstander neer, ramt n granaat in zn bek, zet daarna zn voet erop zodat hij m niet uit kan spugen en vervolgens ontploft die kerel zn hoofd in duizend stukjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
mark-k schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:24:
[...]

Nee hoor, net gewoon 2 gedaan en ben nog steeds hetzelfde lvl als daarvoor. Je krijgt n skillpoint per siege, geen lvl.

Net in de fight pits wel even een uruk met de meest sicke finisher ooit. Hij slaat zn tegenstander neer, ramt n granaat in zn bek, zet daarna zn voet erop zodat hij m niet uit kan spugen en vervolgens ontploft die kerel zn hoofd in duizend stukjes :o
Jaaaa hilarisch, die had ik gisteren ook. Zat hardop te lachen achter m'n pc.

Verder heb ik m gisteren uitgespeeld. Totaal iets van 70 uur nodig gehad. Best veel plezier voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:54:
[...]

Die bedoel ik idd. Zal hem niet worden die platinum voor mij. Geen zin in die sieges en die online rank van captain te halen. Alleen maar meer sieges ... :N
ja meer sieges, maar doordat er veel verschillende soorten orcs zijn veranderd het spel wel soms. denk dat in act 4 miss maar 25 sieges zijn dus moet wel lukken eigenlijk.
mark-k schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:24:
[...]

Ik ben begonnen aan act 4 met lvl 50 en den dat ik aan stage 5 al level 60 was.
Anders moet je uw dagelijkse challengs doen waar je 50 gouden munten voor krijgt en na de 2de dag een xp boost kopen. Dan zal het wel iets sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Laatst online: 26-05-2021
Ik ben nu aan act IV begonnen en ik vind het tot nu toe juist leuk. Lekker flink wat assaults afwerken. Ga inmiddels niet veel meer dood dus ga hierna nog wel een keer er nemesis difficulty doen, maar ik vind de meeste kritiek over de gameplay en graphics niet terecht. Enkel bij de story gaat het soms wel ver, maar als je niet teveel stil staat bij de Tolkien lore is het heel aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin1987
TommyD_34 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:27:
Ik ben nu aan act IV begonnen en ik vind het tot nu toe juist leuk. Lekker flink wat assaults afwerken. Ga inmiddels niet veel meer dood dus ga hierna nog wel een keer er nemesis difficulty doen, maar ik vind de meeste kritiek over de gameplay en graphics niet terecht. Enkel bij de story gaat het soms wel ver, maar als je niet teveel stil staat bij de Tolkien lore is het heel aardig.
Mee eens. De lore is niet bepaald fantastisch, maar best vermakelijk. Ik vind de gameplay echt best prima. Het zou beter kunnen als je captain-intro's kunt afkappen of skippen. Scheelt ook een hoop camera frustratie. Ik heb nu alle forten vol zitten met lv60 captains en sommige hebben ook allemaal lv 60 bodyguards. Maakt de forten wel lastiger. Draag het Warmonger legendary set met een breastplate die 100% extra fire duration geeft. Goeie combi. Als je dan zelf in de fik staat ontplof je iedere paar seconden en maak je enorm snel en veel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
@Benjamin1987 Hoeveel tijd heb jij niet gestoken in al die Orcs levelen naar level 60... ? Zelf heb ik er de energie/tijd niet voor... :( Het spel ligt nu even aan de kant nadat ik in ACT IV stage 2 heb verloren... Echt geen zin om weer al die moeite te doen om het terug te winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
QuZyX schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:09:
@Benjamin1987 Hoeveel tijd heb jij niet gestoken in al die Orcs levelen naar level 60... ? Zelf heb ik er de energie/tijd niet voor... :( Het spel ligt nu even aan de kant nadat ik in ACT IV stage 2 heb verloren... Echt geen zin om weer al die moeite te doen om het terug te winnen :(
Tja, in totaal iets van 75 uur, maar ook alleen omdat ik het leuk vind. Wat ik met die stages doe is zoveel mogelijk orks dominaten. Witte gem in je ring geeft al +5 levels. Dan gaat het best rap. Ook de nodige lootboxes bij elkaar geharkt met missies (gold coins). En uiteindelijk ook af en toe in het army menu gerommeld, dan krijgen captains weer nieuwe missies en levelen ze weer.

Maar....het moet wel leuk blijven. Als je er geen fun aan beleeft zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Benjamin1987 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:31:
[...]

Tja, in totaal iets van 75 uur, maar ook alleen omdat ik het leuk vind. Wat ik met die stages doe is zoveel mogelijk orks dominaten. Witte gem in je ring geeft al +5 levels. Dan gaat het best rap. Ook de nodige lootboxes bij elkaar geharkt met missies (gold coins). En uiteindelijk ook af en toe in het army menu gerommeld, dan krijgen captains weer nieuwe missies en levelen ze weer.

Maar....het moet wel leuk blijven. Als je er geen fun aan beleeft zou ik het niet doen.
ik heb de tegenstanders ook gedomineert en zo ook veel level 60 gehad.
wat is uw online rank nu dat je alle forten vol zitten met lvl 60 orcs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin1987
rabotgangster schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:25:
[...]

ik heb de tegenstanders ook gedomineert en zo ook veel level 60 gehad.
wat is uw online rank nu dat je alle forten vol zitten met lvl 60 orcs?
O, geen idee eigenlijk. Heb niet zoveel online gedaan nog. Dacht iets van 3500 punten oid. Ik denk dat het ook redelijk lastig doorkomen is eigenlijk. Kan je proberen, maar nog niet gedaan.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goh, Champion pit missie. Tegenstander lvl 59 legendary zonder noemenswaardige zwakheden.

Dus ik denk, ik gooi er een lvl 32 orc tegenaan, kill de legendary en pak de loot. Wat denk je? De lvl 32 orc heeft geen een zwakheid, heeft 2 punten waar je hem op kan aanvallen, heeft 8 aanvalsmogelijkheden 'enraged' bij 'everything' en sloopt die lvl 59 op z'n gemak.. dat had ik niet verwacht :D

Dus die orc is nu lvl 60, en bij een siege staat hij bij de poort. Er komt niemand langs, ik zit gewoon op een dakje te wachten op shadowdominates en hij maakt alles af (soms te snel). En dat voor een white orc :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
SoW is de best verkopende game in oktober in the US! Best netjes

Afbeeldingslocatie: https://www.dualshockers.com/wp-content/uploads/2017/11/NPD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Benjamin1987 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:39:
[...]

O, geen idee eigenlijk. Heb niet zoveel online gedaan nog. Dacht iets van 3500 punten oid. Ik denk dat het ook redelijk lastig doorkomen is eigenlijk. Kan je proberen, maar nog niet gedaan.
Voor uw online rank moet je niet online spelen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
rabotgangster schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:50:
[...]

Voor uw online rank moet je niet online spelen 😂
O ik dacht dat je dan vendetta's en online conquests moest doen. Die doe ik maar af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
die online conquest kan het iets of wat verbeteren denk ik. Maar die vendetta's hebben er niets met te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Launch trailer van de eerste dlc...

Ik hoop stiekem dat de season pass vrijdag in de sale komt :P

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 22-11-2017 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Update 1.06 staat live!
Free Updates and Features

Endless Siege: Defend your fortresses against Sauron’s forces as the Dark Lord tries to reclaim Mordor in the Endless Siege.
Rebellion: Crush the Rebellion that sweeps Mordor as your followers band together and try to overthrow you.
Enhanced Photo Mode: Capture every battle and siege and apply new filters, frames, and textures with the Enhanced Photo Mode update.

Additional Fixes

Fixed a number of issues where the player could encounter an infinite loading screen.
Addressed a number of instances where Talion could get stuck within specific objects, which would force the player to have to restart the game.
Fixed a few issues where Talion could fall outside of the environment, which would force the player to have to restart the game.
Fixed a few issues where a message that reads “Invalid ID” could appear in specific instances.
Fixed an incorrect tutorial message for poisoning a nearby barrel that would ask the player to hold the button rather than press the button.
Followers will no longer die from bleed out if they are on a fortress wall that gets destroyed; they will now safely teleport to the ground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Laatst online: 26-05-2021
De Slaughter Tribe is echt vet haha. Net al een gast die alleen maar Blood is Blood kon uitbrengen. Ben wel benieuwd naar de Rebellion en van mij mag dat nog wel verder uitgebreid worden. Fijn ook dat er nog een extra difficulty komt. Speel nu op normal en dat is in de endgame wel iets te makkelijk. Hoe zijn de ervaringen met de Nemesis difficulty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Het moet ook niet te moeilijk worden. Wil me wel als een bad ass voelen en niet als een mietje wat nog geen deuk in een pakje boter slaat ;)

Met de DCL wacht ik totdat of de season pass serieus in de aanbieding is, of de twee verhalende DLC in de aanbieding zijn. Die kleine DLCs zoals Slaughter Tribe vind ik an sich niet zo boeiend.

Overigens vind ik de huidige trend van 50+ euries voor de game en gelijk 40 voor de season pass wel echt erg. Dat heb ik er niet voor over (sommige games uitgesloten). Dus wacht ik op serieuze price cuts of ik skip DLC in het geheel!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zojuist uitgespeeld (de shadow wars), matig einde om eerlijk te zijn. De sieges zelf zijn wel echt te simpel, sloop meestal alles in mn eentje. 1x door een stomme fout dood gegaan bij ene met no chance dus 1x een fort verloren, verder nooit. Heb op Nemesis difficulty gespeeld btw en vond t echt vrij simpel (ga sowieso nauwelijks dood, behalve als ik t wilde om n nieuwe captain te maken).

Moet wel zeggen dat ik nu echt een schijthekel aan deze studio heb. Welk achterlijk bedrijf bedenkt het om de aftiteling aan het eind meer dan een half uur te laten duren... En dan ook nog eens de volledige EULA in meerdere talen erachteraan... Achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Nieuwe patch 1.06 is uit! Voegt online pit gevechten toe!

En verder ...
Improved Fight Pit pacing: Shortened fight timer and increased damage dealt.
Balancing
Starting a Nemesis Mission will now reset the cooldown for summoning beasts and bodyguards.
General
Fixed an issue where player gear and buffs were affecting Fight Pit participants.
Fixed issues where players’ Overlords could disappear from the Army screen after losing a fortress.
Fixed issues where an Orc who cheated death after a Pit Fight loss could fail to re-enter the Army screen.
Fixed an issue where loading into an Online Vendetta could result in becoming stuck on a black screen.
Fixed a long load time issue when selecting “Leave Mission” during an Online Vendetta or Online
Conquest.
Fixed issues with incorrect Orc traits being shown in the Online Conquests preview menu.
Fixed an incorrect error message when replacing a daily challenge.
Fixed a campaign audio issue when accessing the first Shadow of the Past Mission.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
De nieuwe Outlaw Tribe nemesis DLC is uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik heb het spel ook 2 dagen geleden gekocht in de januari deal. Maar ik vermaak mezelf er zeker mee. Al val ik terug in de gewoontes van deel 1. Alleen maar jagen op captains en niet verder gaan met de story :+
Sjoerdje131 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:58:
Jawel. Na de eerste siege zegt Ratbag het volgens mij, of ik kreeg een info pop-up.
-SaveMe- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:06:
spoiler:
spoiler:
Kidding me? Ik heb gisteren ook dat fort veroverd en gelijk alle upgrades er op gegooid en de sterkste Warchiefs (1 legendary en 1 epic). Maar als ik het goed begrijp raak ik deze later dus kwijt? Dat is wel zonde van mijn gouden kist waar ze in zaten en de credits 8)7

Wel opvallen stil in dit topic, had verwacht dat het spel wat meer populair was.

[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 18-01-2018 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Trailer van de aankomende DLC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Patch 10 gaat morgen live en bereidt de nieuwe DLC voor!

Het is een enorme waslijst met bugfixes en nieuwe features:
Patch 10 Notes

Nemesis System Enhancements – Orc Captains (whether friends or foes) can exhibit new traits and behaviors, adding further depth to combat encounters and player interactions, such as:
Tunnel Rat – Orcs can burrow into the ground and summon Ghûls.
Sniper Shot – Archers can fire from great distances with pinpoint accuracy.
Tremor – Ologs can pound the earth with tremendous force, staggering nearby threats and heavily damaging structures.
Gifts of Treasure – Followers can now bring players the gift of a Treasure Orc, providing even more ways to earn Gems and Mirian.
Photo Mode Upgrades – New filters, frames and styles, along with adjustable expressions and added stickers, giving players more options for customizing in-game action shots.
Player Skins – Choose to appear as Talion or Eltariel in the main story campaign.
Training Orders Update – Players can now upgrade their Orc Followers with Training Orders while in the Garrison, saving time and offering more flexibility in deployment.
Player Stats Page – New menu for players to track a variety of in-game statistics, including the number and type of enemy kills, dominations and betrayals; fortresses conquered and defended; gear pieces collected and upgraded; and many more.
Field of View Options – More ways for players to customize the user interface and scale their field of view.
Additional Fixes
General Stability:
Fixed various crashes.
Fixed numerous movement and out-of-environment issues.
Improved A.I. pathing when summoned into tight spaces and when commanding a bodyguard to kill a target from Stealth.
Fixed an FX issue where bright white squares could be seen when fighting Nazgûl or Wights (undead humans).
Fixed an issue where some Orcs could remain floating in the air after a fortress wall underneath them was destroyed.
Fixed an issue where performing a ledge domination and trying to climb onto the ledge immediately afterwards could cause the player to get stuck.
Fixed an issue when using triple monitors where shadows and dark textures would display darker and exaggerated on the side monitors.
Fixed an issue where using Stealth drain against an Olog from a ledge below could cause the player to be thrown out of the environment.
Fixed an issue where the arrow FX from a wraith execution could get overblown if performed at night.
Fixed an issue with the Rune of Vengeance challenge failing to unlock.
Fixed an issue where the Olog harpoon could send mounted Captains out of an environment.
Fixed an issue where Zog could fail to die if the final blow was from a freeze pin attack.
Fixed an issue where summoning a drake could cause it to spawn inside of a grond, if the hellfire upgrade is active.
Applying a mount or dire mount contract to a Captain with the decoys trait will no longer consume the Training Order and fail to grant the mount.
Fixed a misleading message from WBPlay saying “unable to connect to Hydra.”
Fixed an issue where a fortress’ towers could become invisible after completing a fortress assault or Defense mission.
Fixed an issue where the Slaughter tribe gear set bonus could drain Carnán to death when mounted.
Fixed an issue where some dialog would imply a region was falsely controlled by Sauron when it was player controlled.
Fixed an issue where player controls could become unresponsive when dominating and mounting a Siege Beast.
Fixed an issue that could result in misaligned animations when clashing with a mounted Orc on a slope.
Fixed an issue where rewards were sometimes not granted for the Siege Beast bonus objective.
Fixed an issue where an enemy Captain could take a Warchief spot in a player-owned fortress.
Fixed an issue where closing the game (via a means other than the menu) right after applying a Training Order would cause the player to lose the Training Order, and the Orc would not keep its upgrade.
Fixed an issue where the last Captain could fail to spawn during The Arena mission.
Fixed an issue where The Chosen mission could fail to advance properly.
Fixed an issue where some confrontation missions during Shadow Wars could fail to show up.
Fixed an issue where resuming a paused game sometimes ignored immediate player action for a matter of seconds.
Fixed an issue in Photo Mode when HDR is enabled on a 4K screen where some lights appeared with incorrect colors.
Fixed an issue with the Ice Stalker’s armor failing to award Focus.
Fixed some unusually long load times when reloading certain mission checkpoints.
User Interface (UI):
Layout and messaging improvements to the Inventory screen:
Added icons next to Legendary gear helping players identify the tribe of equipped pieces.
Added messaging to highlight the difference between ammo counts when comparing gear pieces.
The “equipped” visual is now more noticeable.
Added messaging on gear pieces to communicate how many times it can be upgraded.
Cleaned up the layout of the Legendary set pane for easier readability.
Cleaned up the locked message for challenges.
Legendary gear gained from chests no longer display an Orc’s name as the source.
Added support to switch between campaigns from the Expansions tab within the Quests menu.
Fixed an issue where the Track Challenge button must be pressed twice to function.
Fixed an issue in the Legendary gear screen which resulted in no confirmation sound effects when equipping new gear.
Fixed a scenario where the player could have extra skill points that could not be spent. The menu will no longer prompt players to spend these points.
Fixed an issue where battle reports would fail to display rewards that the Orcs earned (e.g. level up, gained mount, etc.).
Fixed an issue where the quest rewards would display incorrectly when completing an Online Conquest or Online Vendetta.
Console settings will now default the render preference to favor quality.
Fixed an issue where outpost regions in Minas Ithil could display blue on the mini map in certain scenarios.
Fixed an issue where the warning message would get cut off if you start a fortress assault without a full team.
Fixed an issue where fort defense battle reports could incorrectly show caragor kills.
Fixed an issue where applying a Legendary Training Order could sometimes incorrectly grant the Legendary title.
Nemesis System:
Talion will now speak during domination sequences once players have reached Act III.
Marksmen Orcs will now try to surprise players more often from high vantage points.
When Uruks ambush players after calling a Caragor, they will now correctly ride atop the mount instead of appearing next to it.
Fixed an issue where Orcs would sometimes generate without a tribe or role.
Fixed an issue where a Follower who failed a power struggle could end up captured but not get placed in a Rescue or Bash mission.
Fixed an issue where Orcs would sometimes fail to go on a Vendetta mission after killing you.
Baz and Gaz will no longer go on power struggles against each other.
Fixed an issue where your Followers sent to reinforce a power struggle would sometimes fail to attack the enemy.
Fixed an issue where Ologs could sometimes spawn mounted on a caragor.
Fixed an issue where you could not identify Captains during the introduction of Tribal Showdown missions.
Orcs with the Humiliator role will no longer kill you with No Last Chance.
Fixed an issue where you could resurrect a dead Follower after a Fight Pit match, but they would fail to enter the hierarchy.
Tricksters will now behave more appropriately when they want to fight you after a surprise ambush.
Fixed an issue where spies in Infiltration missions would sometimes forget their target master if the game session was restarted.
Captains who are thrown in a Slaughter tribe meatgrinder can no longer cheat death.
Balance:
Your Summon Bodyguard/Mount abilities will now reset their cooldowns when starting a quest.

Ologs no longer grab you when dashing over them from behind.

Fixed an issue where some Captains would display Dazed above their head but still fight back after certain attacks.

Fixed an issue where you could take unfair damage when dismounting, which manifested in a lot of sad deaths on Gravewalker Difficulty.

Fixed an issue where you could sometimes take fatal damage due to unavoidable hits after a presentation ended.

Fixed an issue where mounted bodyguards would not keep fighting if they were attacked.

Fixed an issue where a large number of Orcs could spawn very quickly in a small area.

Fixed an issue where Legendary Followers could inadvertently end up with four Epic traits when using contracts.

Fixed an issue where the Celebrimbor’s after-images from Elven Rage could block your own projectiles.

Fixed an issue when the last Elf-shot is used to throw a hammer while mounted, nothing would actually be thrown while the Elf-shot is still used.

Fixed an exploit where a Captain is kept in a permanent flurry state when using certain gear.

Fixed an issue where deploying Followers into the lowest row of the Minas Morgul hierarchy would always give them Iron Will.

Fixed an issue where slayers would not perform their triple strike attack against other Uruks.

Fixed an issue where traps (e.g. tracker snares) would inherit immunities.

The Slaughter tribe cleavers now transfer Poison, Curse and Fire effects to their targets.

Fixed an issue where Followers in Fight Pits were benefiting from the four-piece Outlaw set bonus.

Fixed an issue where the dark strikes attack would deal too much damage on the second attack.

Fixed an issue in which removing certain pieces of gear would cause other, similar gear traits to stop working.

Fixed an issue where freeze-on-crit weapons would work against frost proof Captains.

Fixed issue where carved and polished life Gems used the same value when slotted in weapons.

Fixed an issue where wealth Gem Mirian rewards on daggers and ranged weapons were swapped.

Fixed an issue where Recover Health/Might/Wrath on Dominate rune properties were only activating on brand attacks and not other Drain attacks.

Fixed an issue that could prevent an Overlord from gaining levels when winning a ranked Online Fight Pit match.

Reduced the likelihood that new Captains entering the Army menu will replace Followers purchased from the market.

Fixed a market issue where the Olog Destroyer’s Chest was sometimes not properly getting consumed when opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-05 15:13
Sinds een week nu ook met dit spel bezig. moet zeggen bevalt me erg goed, je kant echt heerlijke kills maken. En het nemesis systeem is gewoon goed:)

Hier en daar wel is een frustratie punt, wilde gisteren bijv een captain dominaten en terwijl ik met een groep er omheen vecht sla ik die captain dood :( en die was voor een challenge om een captain op 20 en hoger te recruiten dus dat is op dat moment wel klote :P

Zit nu in act 2 als level 22,ik begreep dat je eigenlijk alles in act 2 moet doen aangezien act 3 en 4 ieder 1 missie zijn? Wanneer weet je dat je eigenlijk aan het einde van act 2 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
FidoDido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:49:
Sinds een week nu ook met dit spel bezig. moet zeggen bevalt me erg goed, je kant echt heerlijke kills maken. En het nemesis systeem is gewoon goed:)

Hier en daar wel is een frustratie punt, wilde gisteren bijv een captain dominaten en terwijl ik met een groep er omheen vecht sla ik die captain dood :( en die was voor een challenge om een captain op 20 en hoger te recruiten dus dat is op dat moment wel klote :P

Zit nu in act 2 als level 22,ik begreep dat je eigenlijk alles in act 2 moet doen aangezien act 3 en 4 ieder 1 missie zijn? Wanneer weet je dat je eigenlijk aan het einde van act 2 bent?
Gewoon niet teveel met de main quest doorgaan. Act IV is een soort aparte end game.

Morgen komt de Blade of Gadriel DLC uit. Mensen die hem gelijk gaan spelen? Ik wacht tot ooit de season pass of de verhalende DLCs in de sale zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Er komen nieuwe updates voor de game die het verhaal wat uitbreiden En de microtransacties worden volledig uit de game gehaald:
In a forum post from developer Monolith Productions, the studio announced that several free updates will be coming to Middle-earth: Shadow of War over the next few months, and perhaps the biggest change coming to the game is that the studio will be removing most (if not all) of the game’s major microtransactions and loot box systems.

Specifically, Monolith stated that the studio has been listening to player feedback from the game since release, and stated that “the core promise of the Nemesis System is the ability to build relationships with your personal allies and enemies in a dynamic open world.”

However, Monolith added that “while purchasing Orcs in the Market is more immediate and provides additional player options, we have come to realize that providing this choice risked undermining the heart of our game” through the Nemesis System.

As a result of the more negative reaction garnered by the system’s tie-ins to microtransactions, Monolith stated that the company will be removing the ability to buy in-game Gold on May 8th, 2018 (but Gold earned can still be used towards Chests), while on July 17th, another update will permanently remove Gold, War Chests, and the game’s Market altogether.

Until its removal, players will be able to use Gold they have earned to purchase War Chests, while after its removal on July 17th, 2018, any Gold that players have will automatically be converted into War Chests at a rate of 150 Gold per chest (those with under 150 Gold will automatically receive 1 single Chest).

Alongside the removal of the microtransaction system currently in place, Monolith also expressed that other updates will come down the line, such as an update for the Shadow Wars segment of the campaign, which will include “new narrative elements” that will provide a streamlined and “more cohesive experience” according to the developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Nadat ik me met het eerste deel toch prima kon vermaken en ik weer een beetje een vlotte computer had meteen dit spel gekocht. Tot nu toe vermaak ik me prima. Ik zit nog maar in Act 2 bij lvl 30 omdat ik het jagen op orks eigenlijk leuker vind dan de campagne. Die missies zijn nogal eentonig met het lopen van A naar B en af en toe een paar orks of captains killen.

Worden de tegenstanders overigens sterker als je de campagne speelt? Ik heb nu een zwaard wat iets van 50% meer schade tegen frost doet. Dit in combinatie met frost duurt 2x zo lang, frost als je over iemand heenspringt, en knifethrow doet elke 37 seconden frost maakt je redelijk goed in het afmaken van de meeste captains...
Je springt over ze heen, spamt je zwaard, waarna je meestal meteen een execution kan doen... Doe je dit voor de tweede keer zijn de meeste wel dood in minder dan 10 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
@Pyramiden Als je verder komt krijgen de captains steeds meer special skills en steeds meer immunities, zodat het wat moeilijker wordt. Maar het blijft goed te doen over het algemeen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Een nieuwe DLC komt er aan. Nog mensen die deze gaan oppakken?

Ik wacht tot de hele bups een keer in de aanbieding is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Enkele weken geleden ben ik begonnen met Shadow of War.
Tot zo ver een leuk vervolg op Shadow of Mordor, wel merk ik dat Tallion direct al redelijk OP is vergeleken met het eerdere deel (of ik ben gewoon beter bekend met de controls).

Inmiddels heb ik de vesting in Núrn overgenomen en kan ik naar de andere areas reizen, pit fights doen en blijkbaar ook online battles doen.

Nu vraag ik me af, komt er qua gameplay nog wat 'leuks' bij of is het vanaf nu gewoon: vestigingen veroveren, orcs levellen, orders uitdelen, repeat, totdat er naar de Witch King kan worden gereisd?
En, zijn de online battles & pit fights nodig? Daar heb ik namelijk totaal geen zin in (al was het maar dat de laadschermen zo lang duren)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:52

Aight!

'A toy robot...'

Deze game zat bij PS+, dus laatst een geïnstalleerd. Ik denken dat je zoals Assasins Creed moet spelen, alles voorzichtig en stealth.

Maar dat hoeft dus helemaal niet. Naar de Orc rennen die je wilt killen, snel afmaken en dan vluchten :P.

Ben wel al 2x dood gegaan, omdat ik aan het button bashen was. Dus nu geleerd om toch vaker vierkantje af te wisselen met bolletje of driehoekje :P.

Zit er nog niet echt goed in, dus ben benieuwd hoe lang ik deze ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-05 16:14
Te uitgebreid spel met teveel opties die ook nog eens onduidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:52

Aight!

'A toy robot...'

Begin nu eindelijk het een beetje te snappen. Was in ACT I iedereen aan het killen, maar dat moet dus helemaal niet. Eerst even de story volgen zodat je het een en ander vrij speelt. Dus nu begin ik het eindelijk een beetje te snappen :)

Act II is een stuk duidelijker, heb net mijn bevriende rangers unlocked. :D Let the mayhem begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-04 13:24
Ik ben hier vorige week lukraak aan begonnen. Beetje trial and error om te kijken of ik het leuk vond. Ik snap niks van het verhaal en de gameplay. Ik heb nooit het eerste deel gespeeld. Daarnaast vind ik mooie graphics vaak wel een pre en die ontbraken hier. Als laatste bleek ik er ook nog bijzonder slecht in. Ondanks dat alles, vond ik het tegen de verwachtingen in toch zeer vermakelijk, alleen bijzonder moeilijk.

Ik ben begonnen op Nemesis, maar dat bleek al snel een flinke overschatting. Ik zit inmiddels op easy, maar bak er nog steeds weinig van. Ik denk dat dit mijn eigen fout is. Ik werd tijdens de allereerste missie gedood en vervolgens heb ik tig keer wraak proberen te nemen. Dat mislukte, waardoor de captain steeds sterker werd zonder dat ik dit door had (omdat ik nog steeds vrij weinig van het spel snap). Ook kwam ik onderweg captains tegen waar ik vaak wel van won, maar op het moment dat ze dood of bijna dood waren, kwam de eerste captain weer op de proppen waardoor ik alsnog verloor.

Ik heb de wraak opgegeven en ben toen de missie gaan volgen. Sindsdien drie missies gedaan en inmiddels win ik meestal wel van de captains die ik tegen kom. Ondanks dat ik nou niet echt veel levels gestegen ben, niet noemenswaardig betere wapens heb, etc. Ik heb geen idee waar het nu wel in zit.

Heeft iemand nog wat tips om iets minder slecht te zijn? Ik heb vooral moeite met healing. Ik doe dat nu steeds door weg te rennen en een of andere orc leeg te trekken. Maar dit is bijna onmogelijk als je door twee captains wordt aangevallen. Verder heeft verdedigen of ontwijken, wat simpelweg op de juiste knop klikken is als je die in beeld ziet, een hele hoop geholpen. Iemand nog aanvullende tips?

Wat betreft de geleerde kunstjes snap ik er ook nog vrij weinig van. Ik kan bijvoorbeeld van die beesten temmen, maar dat kan klaarblijkelijk alleen op bepaalde momenten? Ik zou ze ook moeten kunnen healen, maar dat is nog geen enkele keer gelukt. Ik zou op een vuurtje moeten kunnen slaan, maar ook dit is nog geen enkele keer gelukt. Ik zie vast iets over het hoofd, maar wat?

[ Voor 11% gewijzigd door fw10 op 09-02-2023 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
fw10 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:48:
Ik ben hier vorige week lukraak aan begonnen. Beetje trial and error om te kijken of ik het leuk vond. Ik snap niks van het verhaal en de gameplay. Ik heb nooit het eerste deel gespeeld. Daarnaast vind ik mooie graphics vaak wel een pre en die ontbraken hier. Als laatste bleek ik er ook nog bijzonder slecht in. Ondanks dat alles, vond ik het tegen de verwachtingen in toch zeer vermakelijk, alleen bijzonder moeilijk.

Ik ben begonnen op Nemesis, maar dat bleek al snel een flinke overschatting. Ik zit inmiddels op easy, maar bak er nog steeds weinig van. Ik denk dat dit mijn eigen fout is. Ik werd tijdens de allereerste missie gedood en vervolgens heb ik tig keer wraak proberen te nemen. Dat mislukte, waardoor de captain steeds sterker werd zonder dat ik dit door had (omdat ik nog steeds vrij weinig van het spel snap). Ook kwam ik onderweg captains tegen waar ik vaak wel van won, maar op het moment dat ze dood of bijna dood waren, kwam de eerste captain weer op de proppen waardoor ik alsnog verloor.

Ik heb de wraak opgegeven en ben toen de missie gaan volgen. Sindsdien drie missies gedaan en inmiddels win ik meestal wel van de captains die ik tegen kom. Ondanks dat ik nou niet echt veel levels gestegen ben, niet noemenswaardig betere wapens heb, etc. Ik heb geen idee waar het nu wel in zit.

Heeft iemand nog wat tips om iets minder slecht te zijn? Ik heb vooral moeite met healing. Ik doe dat nu steeds door weg te rennen en een of andere orc leeg te trekken. Maar dit is bijna onmogelijk als je door twee captains wordt aangevallen. Verder heeft verdedigen of ontwijken, wat simpelweg op de juiste knop klikken is als je die in beeld ziet, een hele hoop geholpen. Iemand nog aanvullende tips?

Wat betreft de geleerde kunstjes snap ik er ook nog vrij weinig van. Ik kan bijvoorbeeld van die beesten temmen, maar dat kan klaarblijkelijk alleen op bepaalde momenten? Ik zou ze ook moeten kunnen healen, maar dat is nog geen enkele keer gelukt. Ik zou op een vuurtje moeten kunnen slaan, maar ook dit is nog geen enkele keer gelukt. Ik zie vast iets over het hoofd, maar wat?
In het begin is het even lastig, maar na wat skills te hebben unlocked gaat het vaak al snel beter.

Wat ik me nog herinner is er een skill dat je over een orc heen kunt springen en dan van achteren aanvallen. Dit is een skill die het spel super eenvoudig maakt. Dat werkt alleen wanneer ze geen shield hebben en werkt ook bij de captains, tenzij ze een immunity daarvoor hebben.
Verder zijn stealth kills heel vermakelijk, vond ik zelf tenminste.

Ik ben opgehouden met het spel toen ik merkte dat je veel upkeep moet doen van de areas die je hebt veroverd. Daar vond ik niets aan.
Deel 1 had dat niet en vond ik daarom ook vele malen leuker, ook omdat het nieuw was voor me.

Inmiddels weet ik dat deze games eigenlijk Assassin's Creed zijn, met een ander thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
Jan_V schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:58:
[...]

In het begin is het even lastig, maar na wat skills te hebben unlocked gaat het vaak al snel beter.

Wat ik me nog herinner is er een skill dat je over een orc heen kunt springen en dan van achteren aanvallen. Dit is een skill die het spel super eenvoudig maakt. Dat werkt alleen wanneer ze geen shield hebben en werkt ook bij de captains, tenzij ze een immunity daarvoor hebben.
Verder zijn stealth kills heel vermakelijk, vond ik zelf tenminste.

Ik ben opgehouden met het spel toen ik merkte dat je veel upkeep moet doen van de areas die je hebt veroverd. Daar vond ik niets aan.
Deel 1 had dat niet en vond ik daarom ook vele malen leuker, ook omdat het nieuw was voor me.

Inmiddels weet ik dat deze games eigenlijk Assassin's Creed zijn, met een ander thema.
Ja je hebt wel gelijk. Ik ben inmiddels 3 levels vooruit gegaan, heb wat skills unlocked, betere wapens, heb een beetje geklooid met die gemms (bijv 10% meer damage etc) en versla nu eigenlijk alle captains. Gisteren was ik echter met 1 bezig, terwijl ik daarmee bezig was kwam nr 2 en daarna serieus gewoon nr 3 en 4. Dat was me iets te gortig en toen ben ik er tussenuit gegaan.
Ook opvallend. Ik won gisteren vrij eenvoudig een level 12 in pak weg 1 minuut. Vervolgens zag ik een level 7 en daar heb ik letterlijk meer dan een half uur mee gevochten. Zelfs 2x elven rage e.d. op losgelaten, maar hij ging maar niet dood. Uiteindelijk had 'ie me, maar werd ik alsnog gered door een of andere sergeant. :?

Is dit echt een beetje AC? Ik heb AC Odyssey heel even (veel te kort denk ik) geprobeerd, maar vond het wat saai. Ik heb het ook geen echte kans gegeven. Het was daarnaast ook de eerste game die ik met een controller speelde, dus ik moest ook wennen. Als het er enigszins op lijkt qua gameplay wil ik AC ook nog wel proberen. Valhalla sprak me qua thema aan en ligt nu in de budget bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Afhankelijk van de immunities kunnen meerdere captains lastig zijn, zeker!
Ik vond het altijd wel spannend om meerdere te pakken. Maar uiteindelijk is er ook eentje die telkens weer, sterker, tot leven komt. Een arch nemesis of zo. Ik had een super irritante, waardoor eenvoudige battles ineens heel lastig werden.

Maar het voordeel van veel dood gaan is dat de captains sterker worden, dus ook hun loot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
Ik ben in het begin een paar keer bijna gestopt omdat je naar mijn mening echt gewoon het diepe wordt ingegooid. Toch elke keer weer geprobeerd, waardoor je er steeds weer een stukje meer in komt.

Na bijna 50 speeluren ontdek ik nog steeds (voor mij) "nieuwe"dingen, simpelweg omdat ze nooit uit zijn gelegd. Maar als je er eenmaal in zit is het wel echt de moeite waard. Ik speel het nu met plezier en heb de moeilijkheid wat opgeschroeft. Het verhaal is nog steeds lastig te volgen, maar daar heb ik me maar bij neergelegd.

Ik heb nu bijna het vierde fortress veroverd. De eerste heb ik weer terug. Ben benieuwd of er nog meer gaan vallen, want zo ja, dan kap ik er mee. Ik heb geen zin om eindeloos fortresses te moeten verdedigen.

[ Voor 16% gewijzigd door fw10 op 28-02-2023 10:44 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste