Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Sjoerdje131 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

Maar je hebt het hier over commander, bedoel je daarmee de overlord of een warchief? Want zover ik weet kun je niet een overlord infiltraten, enkel de warchiefs? Volgens mij ben ik tot nu toe ook nog niet vermoord door warchiefs, maar echt puur door de overlords steeds :(
Je hebt gelijk, ik bedoel hier de overlord, kon mij de precieze naam niet meer herinnneren. Ik heb de warchiefs verslagen en daarna zijn mijn eigen captains gepromote tot Warchiefs, één van mijn eigen warchiefs heeft daarna de Overlord voor mij vermoord toen ik geen last stand opties meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Sjoerdje131 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Je kunt wel naar boven warpen bij de overlords (waar de archers staan). Doe dat persoonlijk om even te healen en van boven wat arrorws te kunnen schieten. De summon skills zijn idd wel redelijke musts bij die warlords, aangezien ze best sterk zijn. Gelukkig kreeg ik beide keren dat ik doodgegaan was de keer erop de overlords wel op hun knieen, maar ging me er meer om dat ik nog niet eerder gered ben door 1 van mijn captains :)
Ow?? :? Nog nooit gezien dat er archers en een hogerop is bij de overlords ?!? 8)7 Moet ik de volgende keer toch eens op letten dan. Overigens heb ik twee fortresses overgenomen en beide keren had ik het in 1 keer :9

Ook een keer online gedaan en die was heel trick. Op het Siege scherm stonden 3 level 25ers die het fortress verdedigden, dus ik dacht eitje. Maar tijdens de siege bleek dat de twee warchiefs en de overlord allemaal 2 bodyguards van 30 plus hadden. Slim gedaan van die player, dat kun je dus niet zien. Wel gehaald, maar kantje boord. Was erg spannend. Met name een level 31 Grote olog maakte me het heel moeilijk (in twee klappen neer). Wel een paar last chances nodig gehad :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 19:51
z1rconium schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Dit is het, vanaf act II word het beter. Het is een totaal andere game. Dat de graphics min of meer hetzelfde zijn is niet erg, kom je later wel achter als er 100 orcs om je heen aan het vechten zijn en het loopt nog steeds goed.

Waar ik zelf wat moeite(?) mee heb....In Shadow of Mordor was Talion eigenlijk zwaar overpowered maar maakte voor mij de game wel toffer.

Ik heb hier het gevoel een stuk zwakker te zijn ondanks dat ik hele berg skills heb. Het lijkt wel meer in balans, maar het frustreert me af en toe, net met mn eerste fort begonnen en meerdere keren niet overleven is ruk :')
Ok top, in dat geval dus nog even doorbijten. Echt moeilijk vind ik de game (nog) niet. Je moet enkel oppassen dat je niet te veel gasten rondom je hebt staan.

Waar ik me overigens ook aan irriteer, is dat je gear niet zichtbaar is in de cutscenes. Dit voelt toch wel erg knullig/slordig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 14:56
SparksNL schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Ok top, in dat geval dus nog even doorbijten. Echt moeilijk vind ik de game (nog) niet. Je moet enkel oppassen dat je niet te veel gasten rondom je hebt staan.

Waar ik me overigens ook aan irriteer, is dat je gear niet zichtbaar is in de cutscenes. Dit voelt toch wel erg knullig/slordig aan.
Het gekke is dat ik juist SoW veel minder moeilijk vindt dan SoM. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

Tja.. dat krijg je met pre-rendered cutscenes helaas.. vandaar dat je ook een aparte 4K-cutscenes pack kan downloaden. Zijn ze gerendered in 4k ipv 1080p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
[...]
Ja, dat is ook wel een dingetje idd. Ik heb zo'n mooi shiny gouden armor aan en in de cutscenes telkens een grauw grijs ding :| Niet echt meer van deze tijd om cutscenes te prerenderen ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
Zeer interessant artikel over de end game van SoW, nadat je de campaign uit hebt gespeeld. En de rol van lootboxes daarin en hoe je zonder met echt geld dingen te kopen zo efficient mogelijk de grind kunt doen.

Eerlijk gezegd neig ik ernaar, na erover gelezen te hebben, die end game gewoon te skippen. Volgens mij niet meer dan een eindeloze grind en voor wat ? Trophies doe ik het al niet voor en als het niet leuk meer is .... ?

Een van de comments verwoordt het mooi:
You just took a game I’m really enjoying, and made it sound like a nightmare. I don’t plan on doing any of that stuff. I’m going to take my time and enjoy the campaign. When that’s done I’m going to hit eject and go trade it in at BB towards Wolfenstien. They can keep their "end game" nonsense. What’s described here doesn’t even sound remotely fun.

[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 17-10-2017 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 13:47
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 00:49:
Zeer interessant artikel over de end game van SoW, nadat je de campaign uit hebt gespeeld. En de rol van lootboxes daarin en hoe je zonder met echt geld dingen te kopen zo efficient mogelijk de grind kunt doen.

Eerlijk gezegd neig ik ernaar, na erover gelezen te hebben, die end game gewoon te skippen. Volgens mij niet meer dan een eindeloze grind en voor wat ? Trophies doe ik het al niet voor en als het niet leuk meer is .... ?

Een van de comments verwoordt het mooi:

[...]
What... the... f*ck... Ik zit nog steeds in act 2 te klooien, maar als ik dit allemaal lees ben ik blij dat Assassins Creed en de nieuwe South Park uit zijn (of bijna uit zijn). Dit klinkt alles behalve leuk. Momenteel heb ik nog geen enkel moment de drang gevoeld om die chests te kopen. Hoe mijn forts bewaakt worden boeit me ook geen ene zak. Ik ben gewoon lekker beetje aan t levelen, sidequesten, af en toe een main quest en weer door. Dat duurt me allemaal al lang genoeg. Als ik daar mee klaar ben switch ik 100x liever naar een andere game dan dat ik die online dingen ga doen zeg... bah!

Thanks voor de info in any case :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:53
Ik zit nog in Act 1 (al wel in het tweede gebied) :9

Heb nu wel een of andere uruk (Nazu the Assassin - Poisonous Dark Assassin) die af en toe op duikt. En elke keer hamer ik hem weer vrolijk neer. Hij ziet er wel steeds gehavender uit. Laatste keer heb ik de final blow niet gegeven en is hij ontsnapt. Ben benieuwd of hij daardoor nu anders gaat reageren de volgende keer dat we ontmoeten.

Hoop wel dat ik snel de branding skill ga leren, want ik wil die gast in mijn leger })

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 17-10-2017 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Dat vind ik wel heel kansloos. Dit zat 5 jaar geleden al in sommige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Wat mij wel opvalt is dat de 'groene' uruks (degene die intel geven) er over het algemeen hetzelfde uitzien. Vaak hebben ze exact dezelfde kop. Dat idee had ik in SoM veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
PdeBie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:25:
Wat mij wel opvalt is dat de 'groene' uruks (degene die intel geven) er over het algemeen hetzelfde uitzien. Vaak hebben ze exact dezelfde kop. Dat idee had ik in SoM veel minder.
Was mij inderdaad ook opgevallen, het zijn meestal dezelfde soort lui, ook in act 2 in ieder geval.

Met betrekking tot het inlijven van die orc, geloof niet dat dat gaat lukken, je leert die skill in een volgend gebied pas dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
Vermaak me ook prima met de game, draait hier ook top!

Very high / ultra (alleen textures op very high ipv ultra.)

Gisteren wel out of the blue een dikke slow down als ik een specifieke kant op keek. De zon ging onder en de game ging van 80fps naar 10/15 fps? En dat elke keer als ik richting de zon keek. Via een toren de tijd vooruit gespoeld en hij draaide weer als een "zonnetje".

Vermaak me goed met de game, het klimmen is geavanceerder en werkt beter, de combat voelt nu al uitgebreider aan, hoewel ik pas net ben begonnen. En de wereld beloofd een stuk afwisselender te gaan zijn.
Heb deel 1 gespeeld op xbox, maar nooit uitgespeeld omdat ik hem gewoon te eentonig vond qua omgeving en combat. Deel 2 doet dit een stuk beter, ook oa. door de betere wapens en armor die je vind.

Ik ben iemand die 100% tegen Microtransacties is, maar snap bij deze game de community niet zo. Dat de game volledig wordt afgebrand, op optionele microtransacties die de game IMO alleen maar minder leuk maakt. Het leuke is juist het looten en unlocken van betere skills / wapens, ipv deze te unlocken met echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sjoerdje131 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Was mij inderdaad ook opgevallen, het zijn meestal dezelfde soort lui, ook in act 2 in ieder geval.

Met betrekking tot het inlijven van die orc, geloof niet dat dat gaat lukken, je leert die skill in een volgend gebied pas dacht ik...
Hmm jammer. Hopelijk dat ik dan nog een keer terug kan reizen naar dit gebied en hem dan kan branden. Waarschijnlijk verraad hij mij dan vast wel een keer, maar dat neem ik op de koop toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Ja over verraden gesproken.. ik had gisteren een Epic Olog-Hai die mij verraadde. Hij zei nog dat ik hem sterker had gemaakt en dat hij nu wel dacht dat ie mij kon hebben. Vlak voordat ik hem executeerde vroeg ie nog of het te laat was om terug te krabbelen, hij zou nu wel loyaal zijn. Ik heb hem toen alsnog onthoofd maar ik twijfelde wel of ik hem niet had moeten laten gaan zodat ik hem nog een keer kon proberen te branden.. what if..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vind het overigens wel raar dat een onthoofde uruk weer tot leven komt met z'n hoofd er aan genaaid.

Bij de 'last stand' zou je juist moeten kunnen kiezen:
- stab him to death (X-knop) (grootste kans dat hij het stiekem overleefd)
- cut his throat (Y-knop) (minder grote kans dat hij het overleefd)
- decapitate (B-knop) (geen kans dat hij het overleefd)

Zo kan je er voor kiezen om uruks die je echt niet meer terug wilt zien te onthoofden en de rest nog een kans te geven. Maar goed.... mosterd na de maaltijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:34
Ik vind de game tot nu toe vermakelijk, echter vraag ik mij het volgende af.

Ik heb nu 2 kastelen overgenomen, en ik begrijp dat die weer aangevallen kunnen worden?
Gebeurt dat in de singleplayer of in de multiplayer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
CryRaven schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:37:
Ik vind de game tot nu toe vermakelijk, echter vraag ik mij het volgende af.

Ik heb nu 2 kastelen overgenomen, en ik begrijp dat die weer aangevallen kunnen worden?
Gebeurt dat in de singleplayer of in de multiplayer?
Ze worden online aangevallen, maar jouw orcs zullen niet sterven in jouw single player ervaring en je zult je fort ook niet kwijt raken aan andere spelers. Zij kunnen loot spul krijgen als ze winnen en volgens mij als ze verliezen krijg jij ook nog wat, maar heb het zelf nog niet meegemaakt dat mijn fort aangevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Ze worden online aangevallen, maar jouw orcs zullen niet sterven in jouw single player ervaring en je zult je fort ook niet kwijt raken aan andere spelers. Zij kunnen loot spul krijgen als ze winnen en volgens mij als ze verliezen krijg jij ook nog wat, maar heb het zelf nog niet meegemaakt dat mijn fort aangevallen is.
Maar...! Als jij met jouw Orcs een online fortress aanvalt, en die Orcs gaan dood, dan ben je ze wel echt kwijt. Ben zo drie Orcs verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Maar...! Als jij met jouw Orcs een online fortress aanvalt, en die Orcs gaan dood, dan ben je ze wel echt kwijt. Ben zo drie Orcs verloren!
Fair enough! Ik dacht dat hij voornamelijk bedoelde dat hij niet wilde dat zijn fort opeens weer hostile werd oid ;) Soms gaan die orcs van je trouwens wel erg snel dood zeg, ik ging mijn eerste fort bestormen en had siege units meegenomen die de wall gingen bekogelen. Op het moment dat die muur instort stond mijn captain daar ook ofzo, BAM dood...

Nu boeit het mij vrij weinig als een captain dood gaat, behalve natuurlijk mijn stoere Ologs en "deranged" captains :P Hebben jullie al eens een captain deranged gekregen? Geweldig dat lachje continue!

Binnenkort hopelijk de skill unlocken om captains zo hard te shamen dat ze knettergek worden, geloof dat het namelijk nog extremer kan worden dan deranged :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Dat shamen is geen aparte skill volgens mij. Ik ben het wel eens tegen gekomen. Als een Orc hoger in level is dan jijzelf dan kun je ze niet recruiten. Je kan dan shamen om het level te verlagen. Geen idee wat er gebeurt als je dat een paar ontmoetingen achter elkaar doet bij die Orc. Wordt ie gek denk ik ;)

Overigens ben ik wel gehecht aan sommige Orcs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:36:
Als een Orc hoger in level is dan jijzelf dan kun je ze niet recruiten. Je kan dan shamen om het level te verlagen.
Dit is volgens mij echt bedacht om ervoor te zorgen dat je niet al te snel super sterke captains kan overnemen (lees: tot je slaaf maken).

Maar moet je echt een hoger level hebben dan de captain? Kan je hem al overnemen als hij nog maar 3 levels sterker is of zo? Of moet je een captain elke keer opzoeken en opnieuw shamen? Want dat is wel echt jammer dan. Elke keer dezelfde op moeten zoeken en opjagen is ook een gedoe lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 10:00
PdeBie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:02:
Vind het overigens wel raar dat een onthoofde uruk weer tot leven komt met z'n hoofd er aan genaaid.

Bij de 'last stand' zou je juist moeten kunnen kiezen:
- stab him to death (X-knop) (grootste kans dat hij het stiekem overleefd)
- cut his throat (Y-knop) (minder grote kans dat hij het overleefd)
- decapitate (B-knop) (geen kans dat hij het overleefd)

Zo kan je er voor kiezen om uruks die je echt niet meer terug wilt zien te onthoofden en de rest nog een kans te geven. Maar goed.... mosterd na de maaltijd. :P
Denk dat ze bewust niet die keuze geven, zodat je meer momenten hebt dat een nemesis terug komt uit de dood om je terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja snap ik, maar als je de kop er af hakt.... Dat is toch ongeloofwaardig dat hij dan weer tot leven komt? (OK, het is een computer game, maar toch....).

Dat hij een zwaard door z'n borst overleefd kan ik mee leven. Of een dagger die langs z'n keel op gaat. Dat kan "gehecht" worden. Maar kop er af en die eraan hechten???? Dat gaat mij zelfs voor het fantasy genre te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
PdeBie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:11:
Ja snap ik, maar als je de kop er af hakt.... Dat is toch ongeloofwaardig dat hij dan weer tot leven komt? (OK, het is een computer game, maar toch....).

Dat hij een zwaard door z'n borst overleefd kan ik mee leven. Of een dagger die langs z'n keel op gaat. Dat kan "gehecht" worden. Maar kop er af en die eraan hechten???? Dat gaat mij zelfs voor het fantasy genre te ver :P
Sommige Orcs hebben een speciale trait 'Cheat death', Die komen steeds terug, of je de kop er nu af knalt of niet. Als je ze weer ontmoet staat er ook onder hun naam 'cheated death' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 17-06 10:00
PdeBie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:11:

Worden orcs niet gemaakt van een combinatie van grond en magie? Zoiets staat me bij uit de films tenminste, of dit waren alleen de uruk'hai's dan zou het nog enigzins realistisch kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

Sommige Orcs hebben een speciale trait 'Cheat death', Die komen steeds terug, of je de kop er nu af knalt of niet. Als je ze weer ontmoet staat er ook onder hun naam 'cheated death' :)
Ja klopt, dat heb ik gezien. Maar het blijft raar. Je hakt de kop er af en die wordt er automagisch weer aangehecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:36:
Dat shamen is geen aparte skill volgens mij. Ik ben het wel eens tegen gekomen. Als een Orc hoger in level is dan jijzelf dan kun je ze niet recruiten. Je kan dan shamen om het level te verlagen. Geen idee wat er gebeurt als je dat een paar ontmoetingen achter elkaar doet bij die Orc. Wordt ie gek denk ik ;)

Overigens ben ik wel gehecht aan sommige Orcs :)
Het standaard shamen niet, maar je kan (nadat je een bepaalde quest line helemaal tot t einde hebt gehaald) de upgrade 'worse then death' unlocken. Daarmee zorgt een shame voor veel meer level verlies en het feit dat ze deranged raken (kan bij gewoon shamen ook blijkbaar, want had het al een keer gehad). Daarmee worden die lui echt knetter gek, super mooi!

Ook kun je daarmee een iron will verwijderen (iron will = ze weigeren gerecruit te worden), dus dat is ook handig. Echter, die upgrade zorgt er ook voor dat in plaats van lower level ze higher lever worden en in een maniac vervanderen (aldus de skill omschrijving). Ik heb gisteren pas die quest line complete dus ik heb dat nog niet gehad, maar ga vanmiddag even een hoop orcs shamen (ben level 36 en zitten een aantal 40-45 warchiefs die ik gewoon wil hebben).

@PdeBie Naja, heb je nog nooit gehoord van de befaamde orc 'sowing skills'? Ze naaien dan met speciaal magisch draad geworven van het web van Shelob een hoofd weer aan het romp, waardoor het steviger vast zit dan ooit! Het dark ritual wordt uitgevoerd en voila, cheated death while decapitated. Ligt voor de hand toch? ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Sjoerdje131 op 18-10-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Even vluchtig de Tweakers review gecheckt net. Misschien lees ik eroverheen, maar wat is exact het nadeel van het verliezen van regio's? Weerhoudt dit je ervan de campaign uit te spelen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:55:
Even vluchtig de Tweakers review gecheckt net. Misschien lees ik eroverheen, maar wat is exact het nadeel van het verliezen van regio's? Weerhoudt dit je ervan de campaign uit te spelen ofzo?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar ze het over hebben... Online mensen kunnen jouw regios niet overnemen en voor zover ik gespeeld heb (na 30uur + ofzo) heb ik slechts 1 keer gehad dat mijn fort werd aangevallen middels een quest en heb ik dat gewoon gewonnen. Maar goed, als de forten aangevallen worden dan is het waarschijnlijk sowieso gewoon een event waar je zelf in mee kan vechten en als je het dan verliest, tja dan moet je hem waarschijnlijk weer keer overnemen. Maar dat zijn de leuke dingen van de game, dus echt erg lijkt me dat niet.

So far heb ik echter nog niks story wise gehad waaruit blijkt dat dit impact heeft, maar zit nog steeds in act 2.

Edit: @bram1984 kijk even naar deze post: https://tweakers.net/revi...ction=10663729#r_10663729, hij heeft het spel na 70 uur uitgespeeld en geeft een goed antwoord op de vraag die je stelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjoerdje131 op 18-10-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik riep gisteren me Bodyguard op in combat en opeens word deze bij spawnen vast gegrepen door een warchief die een ambush uitvoerde op mij, helaas werd me captain gelijk gedood door de warchief.
was een verassend moment waarbij je weer ziet hoe geweldig het nemesis systeem werkt.

Gisteren had ik ook me draak opgeroepen en was dik in gevecht met 50 orks en 3 captains toen zo opeens me draak 1 meter voor me voeten neerviel met een giga klap op het slagveld en de helft dood was waaronder me draak, dan zit je echt zo van whaaaat the.....

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Voorlopig vermaak ik me prima met de game. Ik heb twee gebieden veroverd. Nu in het derde gebied. Eerst de towers unlocken en de collectibles markeren en dan ga ik op zoek naar de collectibles. Ondertussen pak ik elke groene orc om de captains en warchiefs in beeld te krijgen. En ik ga het gevecht aan met elke Captain die ik tegenkom :) En als ik zin heb doe ik eens een mission.

Ook vind ik de online vendettas leuk om te doen, dus die doe ik ook regelmatig ff tussendoor.

Overigens heb ik wel wat moeite nu met de celembrimbor missions. De eerste paar had ik zo allemaal op goud. Maar er zijn er nu een paar waar ik goud niet heb. Wel altijd de skill points gelukkig. Er is er een, daar bak ik niks van. Dat is die dat je met een draak moet vliegen en mannetjes moet killen in een vrij kleine ruimte. Die draak van mij gaat daar altijd zo snel dood, snap er geen **** van :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:47:
Overigens heb ik wel wat moeite nu met de celembrimbor missions. De eerste paar had ik zo allemaal op goud. Maar er zijn er nu een paar waar ik goud niet heb. Wel altijd de skill points gelukkig. Er is er een, daar bak ik niks van. Dat is die dat je met een draak moet vliegen en mannetjes moet killen in een vrij kleine ruimte. Die draak van mij gaat daar altijd zo snel dood, snap er geen **** van :X 8)7
Moet nu nog een paar missies van Celembrimbor maar heb ze soms met pijn en moeite op gold gekregen (ging ook wel gepaard met wat gevloek, want dat retry duurt uiteraard even met laden en daarna ook nog eens dat praatje van m elke keer :P). Maar je bedoelt die missie dat je in zo'n grot zit en 40 orcs moet killen, de captain moet killen en binnen de tijd? Die had ik in ieder geval in 1 keer, voornamelijk lekker L2 (op ps4, dat je stil hangt en wat makkelijker kan mikken) en dan vuurspuwen ingedrukt houden en gaan met die banaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 15:54
k1978 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 08:55:
hehe ja ik woon in buitengebied dus enige manier voor internet is via 4g router.. T-Mobile heeft 100 gig per maand bundel.. Dat is balen hoor...

Zie namelijk wel iemand op vraag en aanbod die hem aanbied met dvd's.. Dus moet er zijn maar online zie ik alleen maar download voucher staan..
Met t-mobile kan je gewoon tusen 12:00 en 6:00 onbeperkt downloaden hoor. kopen op steam en snachts aanzetten via instellingen op een timer.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Moet nu nog een paar missies van Celembrimbor maar heb ze soms met pijn en moeite op gold gekregen (ging ook wel gepaard met wat gevloek, want dat retry duurt uiteraard even met laden en daarna ook nog eens dat praatje van m elke keer :P). Maar je bedoelt die missie dat je in zo'n grot zit en 40 orcs moet killen, de captain moet killen en binnen de tijd? Die had ik in ieder geval in 1 keer, voornamelijk lekker L2 (op ps4, dat je stil hangt en wat makkelijker kan mikken) en dan vuurspuwen ingedrukt houden en gaan met die banaan :P
Die inderdaad. Ik vind het erg onoverzichtelijk. Moeilijk te zien waar de orcs zitten er waarvandaan je geraakt wordt. ga daar steeds dood. ik haal hem dus niet eens. Vind de besturing vd draak ook niet tof. Maar ja, ik ben ook altijd erg slecht in het besturen van vliegtuigjes in games. Heli's gaat wel, maar vliegtuigen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Damn, vanmorgen voor het eerst op een drake gezeten. Daar kan je wel flinke groepen orcs in 1 keer mee neermaaien. Ik heb nu ook die Summon Graug skill; level 38 captains gaan iig erg snel dood door gewoon op ze in te blijven stampen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Die missies met die Runewraiths (die 5 verdedigers van Sauron, ff de naam kwijt) zijn soms wel irritant. Als je hem dan wil onderwerpen blijft hij de hele tijd teleporten en attacken waar je dan een counter op moet doen. Al een keer dood gegaan zo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:49:
Damn, vanmorgen voor het eerst op een drake gezeten. Daar kan je wel flinke groepen orcs in 1 keer mee neermaaien. Ik heb nu ook die Summon Graug skill; level 38 captains gaan iig erg snel dood door gewoon op ze in te blijven stampen :')
Ja, heb t idee dat die Graug wel een beetje OP zijn ofzo? Als ik m iig summon dan gaat het vaak heel hard met die captains :(

@-SaveMe- Ik gebruikte echt voornamelijk de minimap om te zien waar de grote groepen zaten en dan gewoon firebreath spammen. Misschien moet je wat hoger vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:02:
[...]
@-SaveMe- Ik gebruikte echt voornamelijk de minimap om te zien waar de grote groepen zaten en dan gewoon firebreath spammen. Misschien moet je wat hoger vliegen?
Als ik weer zin heb zal ik nog wat pogingen wagen. Er is vast een trophy voor alle celebrimbor missions op goud (niet gekeken), maar dat boet me eigenlijk niet zo :) Wil wel al die skill points, dus die draak moet ik toch een keer completen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 08:02
Tiagoo schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Met t-mobile kan je gewoon tusen 12:00 en 6:00 onbeperkt downloaden hoor. kopen op steam en snachts aanzetten via instellingen op een timer.. ?
Klopt .. Maar met 6Mbps schiet het niet echt op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
k1978 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Klopt .. Maar met 6Mbps schiet het niet echt op ..
Ik heb met die t-mobile verbinding gewoon 150mbps hoor ? Vreemd dat jij maar 6 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-06 13:58

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

Hebben jullie al last gehad van grind vs. microtransactions?

Heb het spel net tweedehands gekocht, omdat ik weiger devs te steunen die dit soort shit in hun games stoppen. Ben benieuwd als ik hem morgen in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Dennis de Vries schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:29:
Hebben jullie al last gehad van grind vs. microtransactions?

Heb het spel net tweedehands gekocht, omdat ik weiger devs te steunen die dit soort shit in hun games stoppen. Ben benieuwd als ik hem morgen in huis heb.
Dat gaat eigenlijk alleen voor de end game. Maar de game is gewoon erg leuk en prima te spelen zonder MT ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Dat gaat eigenlijk alleen voor de end game. Maar de game is gewoon erg leuk en prima te spelen zonder MT ...
End game als in die infinite shadow wars modus?

Zou het spel (als ik hem koop) lekker uitspelen voor de campaign, en vervolgens het spel ergens inruilen op een spel dat geen microtransacties heeft. Of inderdaad 2e hands kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Inderdaad, daar gaat het over. als ik dat niet leuk vind doe ik het gewoon niet. De campaign heb je dan al uit. Dat laatste is slechts een tukje replay waarde of een grind net zo als je het wil zien :)

Vraagje:
ik kan bodyguards van Warchiefs inlijven en een spy maken, maar hoe maak ik van een van Captain's een Warchief ? ik wil graag de Overlord eens bedonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Tiagoo schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Ik heb met die t-mobile verbinding gewoon 150mbps hoor ? Vreemd dat jij maar 6 hebt.
Ligt er toch gewoon aan hoe dicht je bij de mast zit !! Jij blijkbaar dichter dan ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:57:
Inderdaad, daar gaat het over. als ik dat niet leuk vind doe ik het gewoon niet. De campaign heb je dan al uit. Dat laatste is slechts een tukje replay waarde of een grind net zo als je het wil zien :)

Vraagje:
ik kan bodyguards van Warchiefs inlijven en een spy maken, maar hoe maak ik van een van Captain's een Warchief ? ik wil graag de Overlord eens bedonderen :)
Toch vreemd, dat het replay waarde of een grind is, maar mensen zich kennelijk toch genoodzaakt voelen om zich hier doorheen te kopen? Wat is de replay waarde dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiagoo
k1978 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:59:
[...]

Ligt er toch gewoon aan hoe dicht je bij de mast zit !! Jij blijkbaar dichter dan ik..
Dan zit je wel heeeeel ver in een buitengebied als je met 4G nog slecht zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
helaas.. on topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiagoo
je zou even kunnen kijken de lokale gameshop of hun de game fysiek hebben. Of evt via hun eigen website dat je een fysieke cd krijgt

edit:
http://www.intertoys.nl/g...3pQgcTEAQYASABEgLJyfD_BwE

Volgens het plaatje krijg je een steam code dus helaas 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Tiagoo op 18-10-2017 16:39 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Precies veel gebeld maar overal steamcode .. Toch moet die er zijn .. Want er was iemand die hem te koop aanbood hier.. Schijnt in de uk wel met dvd's te zijn uitgebracht .. Als iemand de oplossing weet ... Eeuwige dank 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

k1978 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:42:
Precies veel gebeld maar overal steamcode .. Toch moet die er zijn .. Want er was iemand die hem te koop aanbood hier.. Schijnt in de uk wel met dvd's te zijn uitgebracht .. Als iemand de oplossing weet ... Eeuwige dank 😄
PC/laptop/usb stick meenemen naar iemand die wel een onbeperkte verbinding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja dat is zeker een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb deze uiteindelijk wel gekocht. Dit toen ik erachter kwam dat je microtransaties dus gewoon uit kan zetten door de WB bla bla te weigeren. Het is net zoals Shadow of War, maar uitgebreider en hier en daar wat opgepoetst. Best een leuke game dus waar al weer heel wat uurtjes in zitten. Minder is wel dat een aantal skills die je in Shadow of War kon combineren, hier niet meer kan. In het bijzonder dat je geen Orks meer kan drainen voor pijlen, en tegelijkertijd kan branden. Ik heb dus nu steeds tekorten aan pijlen.

Beter is dat ik vrij vroeg al een behoorlijk goed item kreeg. Stealth kill en ik krijg al mijn health terug. Zeer handig tijdens lange gevechten. Even wegrennen, een Ork neersteken en meteen health terug.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

PdeBie schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:16:
[...]

Ja klopt, dat heb ik gezien. Maar het blijft raar. Je hakt de kop er af en die wordt er automagisch weer aangehecht.
I have found the answer! Ik kwam zojuist een Olog-Hai tegen die z'n kop er weer aangenaaid had :D
Hij legde zelfs uit dat nadat ze hem er weer opgezet hadden en weer ritueel tot leven hadden gewekt dat ie sterker was dan ooit xD

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/y1j2q/8735c4981e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heel leuk spel maar ff een paar vraagjes.

Ik was opgegeven moment lvl 51, tijdens een siege werd ik afgemaakt door zo'n Caragor (Zat niet op te letten met quicktime event). Baalde toen een beetje en ben toen ff wat anders gaan doen. Hoop dat die Caragor een extra bakkie eten heeft gekregen :P

Start ik later het spel op ben ik weer lvl22?! Maar ik had nog wel mijn lvl37-46 gear aan, ook heb ik al mijn skill points nog? Ren ik een beetje rond kom ik ineens mijn nemesis tegen.. lvl52! Ben toen maar gevlucht..
Klopt dit of gaat er ergens wat fout? Ik heb die online meuk uitstaan vanwege die belachelijke loot boxen enzo. Ben nu weer lvl41 en ben gewoon al mijn skill points aan het spenderen om ze gewoon kwijt te raken.. Waar ik ze eerst opspaarde om iets specifieks te krijgen.

Heb ik in 1 zone werkelijk elke intel, captain/warlord etc gepakt, alle troep lopen verkopen om mijn siege te upgraden... Kom ik aan met 348 'power' blijkt het fort maar 250 'power' te zijn... Het was dan ook zo over.
Tegen de tijd dat ik A captured had waren B en C al ingenomen.. Hoefde alleen maar op '4' te drukken..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rGOOvUg.jpg

Die nemesis is echt van de zotte, armen eraf, benen eraf, door de midden/onthoofden noem maar op... Blijft maar terug komen... Hij bestaat nu voor 90% uit metaal..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Level 51 al, die je snel. ik ben nu 34, maar vind dat het levellen erg sloom gaat nu. Ik heb ook al last gehad van een bijna onoverwinnelijke Orc Overlord, maar mijn warchief redde mij en kilde die Overlord. Ik kon er geen deukje in slaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:06:
Level 51 al, die je snel. ik ben nu 34, maar vind dat het levellen erg sloom gaat nu. Ik heb ook al last gehad van een bijna onoverwinnelijke Orc Overlord, maar mijn warchief redde mij en kilde die Overlord. Ik kon er geen deukje in slaan :o
Dat is het dus, ging van 51 naar 22 nadat ik dood was gegaan... Ben nu weer 41 .

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Weird. Lijkt me een bug. Volgens mij kun je niet in levels terug gezet worden als je wordt gekilled ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Scorpio616 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:06:
[...]

I have found the answer! Ik kwam zojuist een Olog-Hai tegen die z'n kop er weer aangenaaid had :D
Hij legde zelfs uit dat nadat ze hem er weer opgezet hadden en weer ritueel tot leven hadden gewekt dat ie sterker was dan ooit xD

[afbeelding]
Lol! Ok ok, het is volstrekt logisch allemaal. Waar zat ik met mijn hoofd? (No pun intended :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:57:

Vraagje:
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. Misschien als ik alle warchiefs weggespeeld heb. Zit nu bij mn laatste siege in act 2, heb alle captains overgenomen en 4/5 warchiefs overgenomen, maar waar je bij de captain kan zeggen "infiltrate as spy" na het overnemen (als hij al een bodygaurd van een warchief was) kun je dit niet zeggen bij een warchief na het overnemen. Zoals gezegd, er is nog 1 warchief over, ga daarna eens kijken of t misschien kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sjoerdje131 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:19:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. Misschien als ik alle warchiefs weggespeeld heb. Zit nu bij mn laatste siege in act 2, heb alle captains overgenomen en 4/5 warchiefs overgenomen, maar waar je bij de captain kan zeggen "infiltrate as spy" na het overnemen (als hij al een bodygaurd van een warchief was) kun je dit niet zeggen bij een warchief na het overnemen. Zoals gezegd, er is nog 1 warchief over, ga daarna eens kijken of t misschien kan...
Als je warchiefs hebt van je eigen waar normaal een enemy staat dan komen die gewoon mee voor jouw vechten bij het overnemen van de vlaggen, die helpen niet bij de overlord;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dat 'spy on warchief' is wel tof, al een keer gehad dat ik geen andere optie had dan 'Spy on Warchief' bij meerdere captains die ik te pakken had. Opgegeven moment kwam er een missie dat ze hem wilde verraden... 3 spies van mij op z'n nek.. dood voordat ik dichtbij kon komen.

Zit nu alleen een beetje vast op een missie dat je op die 'Carnan' (die bos geest ofzo) moet rijden maar helaas dat ding gaat echt binnen no time dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
SmokingCrop schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:33:
[...]

Als je warchiefs hebt van je eigen waar normaal een enemy staat dan komen die gewoon mee voor jouw vechten bij het overnemen van de vlaggen, die helpen niet bij de overlord;
Als het fort nog van de vijand is staan de overgenomen warchiefs bij mij nooit op de posities waar ze voorheen stonden. Uiteraard kan ik ze meenemen bij een siege, maar ik kan ze niet laten infiltreren bij een overlord om vervolgens tijdens het gevecht bij die overlord te helpen. Zoiets leek iemand eerder te melden dat bij hem wel gebeurde, maar bij mij lukt dat dus iig niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
Is mij gelukt. Als je lege plekken hebt van Warchiefs, dan selecteer je een van je Captains en kies command, dan selecteer je de lege plak van de Warchief en dan kun je een nemesis mission starten. Die moet je captain winnen en dan is hij Warchief!

Bij mijn laatste siege had ik drie warchiefs op hun plek. De siege was daardoor echt een makkie. Alleen de Overlord was voor mij veel te hoog level en niet te verslaan. Ging dan ook uiteindelijk dood. Maar in plaats van doodgaan kreeg ik een cutscene waarbij een van de Warchiefs ingreep en de Overlord doodde! En dus had ik gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Deze vraag bevat spoilers!
Gaat over de Act 5? (Forten verdedigen).

spoiler:
Ik ben net op het punt aangekomen dat ik ineens alleen maar mijn 'forten' moet verdedigen... Gaat hier nog verandering in komen? Zit nu op 57% van die missie... Allemaal leuk en aardig maar het begint een beetje saai te worden... Tot nu toe meer captains recruited tijdens de gevechten dan dat ik verloren ben..

Maar begin een beetje een rare trend te merken. Heb weinig van die pit fights gedaan want die waren gewoon saai en kennelijk moet je daar je captains mee upgraden? Dus nu loop ik als lvl52 tegen lvl 16-50 captains te vechten... Maar mijn club zit nu rond de 22-45, de ene keer maken mijn captains 2 andere zo af, dan liggen en ineens 3 te bleeden terwijl de 1 vijandelijke 0.0 schade heeft en maar 2 levels hoger is.

Bij een aantal forten is het gemiddelde level 30 ofzo, en totale 'power' 300-350. Op zich heb ik weinig moeite om te verdedigen, ren naar buiten, maak die 'siege Graugs?' dood, ga achter captains aan en that's it. Alleen in wave 3 zitten ze echt in mijn fort.

Er is kennelijk toch wat raars aan de hand, ben nu lvl52 (ja alweer) en krijg bij lvl50 captains te zien dat ik ze niet kan recruiten omdat ze te 'powerfull' zijn? Ik kom ze maar sporadisch tegen meestal is het tijdens een siege en is er 1 lvl ~50 gecombineerd met 2 lvl ~30's welke zo omliggen als ze geen 'execute immunity' hebben.. Ik heb het idee dat elke keer als ik het spel uit ga/afsluit en weer begin mijn level lager is dan daarvoor. Ik behoud wel mijn lvl 46-50 gear. Dit had ik al eerder toen ik van 51 ineens naar 22 ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Was er vandaag ook achter gekomen @-SaveMe- maar wat een onduidelijke methode zeg haha! Heb vandaag een een mooie ring gekregen met 9999900% chance for any attack to apply curse when your wrath is full. Klinkt beetje als een bug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
prutser001 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:39:
Deze vraag bevat spoilers!
Gaat over de Act 5? (Forten verdedigen).

spoiler:
Ik ben net op het punt aangekomen dat ik ineens alleen maar mijn 'forten' moet verdedigen... Gaat hier nog verandering in komen? Zit nu op 57% van die missie... Allemaal leuk en aardig maar het begint een beetje saai te worden... Tot nu toe meer captains recruited tijdens de gevechten dan dat ik verloren ben..

Maar begin een beetje een rare trend te merken. Heb weinig van die pit fights gedaan want die waren gewoon saai en kennelijk moet je daar je captains mee upgraden? Dus nu loop ik als lvl52 tegen lvl 16-50 captains te vechten... Maar mijn club zit nu rond de 22-45, de ene keer maken mijn captains 2 andere zo af, dan liggen en ineens 3 te bleeden terwijl de 1 vijandelijke 0.0 schade heeft en maar 2 levels hoger is.

Bij een aantal forten is het gemiddelde level 30 ofzo, en totale 'power' 300-350. Op zich heb ik weinig moeite om te verdedigen, ren naar buiten, maak die 'siege Graugs?' dood, ga achter captains aan en that's it. Alleen in wave 3 zitten ze echt in mijn fort.

Er is kennelijk toch wat raars aan de hand, ben nu lvl52 (ja alweer) en krijg bij lvl50 captains te zien dat ik ze niet kan recruiten omdat ze te 'powerfull' zijn? Ik kom ze maar sporadisch tegen meestal is het tijdens een siege en is er 1 lvl ~50 gecombineerd met 2 lvl ~30's welke zo omliggen als ze geen 'execute immunity' hebben.. Ik heb het idee dat elke keer als ik het spel uit ga/afsluit en weer begin mijn level lager is dan daarvoor. Ik behoud wel mijn lvl 46-50 gear. Dit had ik al eerder toen ik van 51 ineens naar 22 ging..
nog maar 53%?
ik zit aan 73% en ben zelf nog niet voorbij act3 :D
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:06:
als je sneller wilt levelen moet je daily challenges doen waardoor je gouden munten krijgt en dan koop je xp boost van 100 gouden munten. je verdubbeld dan uw xp x2. Dus als je dan een story mission speelt dan ga je direct soms wel 2 levels omhoog.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

rabotgangster schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:21:
[...]

nog maar 53%?
ik zit aan 73% en ben zelf nog niet voorbij act3 :D

[...]

als je sneller wilt levelen moet je daily challenges doen waardoor je gouden munten krijgt en dan koop je xp boost van 100 gouden munten. je verdubbeld dan uw xp x2. Dus als je dan een story mission speelt dan ga je direct soms wel 2 levels omhoog.
Nee alleen die 'missie' op 53%, dus de andere missies op 100% (Niet die collect meuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Vandaag ook voor het eerst gespeeld en er is meteen 1 ding waar ik gek van word: geen health regen plantjes gecombineerd met archers. Heb je een battle en komen er 3 van die archers aan en je bent zo dood... Kwam op n gegeven moment als lvl4 een lvl 17 legendary captain tegen, heb m bijna dood komen er wat archers, ben ik zo dood omdat je die shit nauwelijks kan dodgen. Inmiddels dus ook een boel archer captains omdat ze promoveren als ze me slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:21:

hmmm, moet ik maar eens gaan doen dan. Heb nog 550 goud. Ik wachtte eigenlijk tot die XP eens in de aanbieding waren ...

Maar ik kan er 5 kopen, tis toch 10 uur double exp :)

Vanavond 15 online vendettas achter elkaar gedaan. 2 spoils of war chest gekregen die wel wat mooie legendary followers opleverden. Ook 15 gouden vendetta chests, maar daar zat geen enkele paarse in. Kan dat ooit wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:52:
[...]

hmmm, moet ik maar eens gaan doen dan. Heb nog 550 goud. Ik wachtte eigenlijk tot die XP eens in de aanbieding waren ...

Maar ik kan er 5 kopen, tis toch 10 uur double exp :)

Vanavond 15 online vendettas achter elkaar gedaan. 2 spoils of war chest gekregen die wel wat mooie legendary followers opleverden. Ook 15 gouden vendetta chests, maar daar zat geen enkele paarse in. Kan dat ooit wel ?
Ik zou ze niet allemaal in 1 keer kopen gewoon 1 per 1 en zo levelen ik ben nu level 47 en heb miss 30u gespeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

;) :)

Ik moet zeggen dat ik zelf nog echt nul glitches of wat dan ook ben tegen gekomen. In het filmpje lijkt het wel allemaal de PC versie te zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:34
De enigste bug of glitch die ik heb gehad was dat ik shadow strike gebruikte tegen een captain, en totaal aan de andere kant van de map belande :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Ik krijg nu alleen geluid als ik via de speakers van mijn monitor speel (matig geluid dus) en in geen mogelijkheid door mijn Razer Kraken headset. Echt onbegrijpelijk dat zoiets ongezien door een release heen komt.

Staan allerlei "fixes" als ik ernaar google (zijn dus geen fixes, maar workarounds), door audio kwaliteit te verlagen in windows control panel en dan werkt het wel. Bij de Razer Kraken als output werkt het dus niet, want dat kan ik niet aanpassen. Hoop dat ze dit snel patchen of een fatsoenlijke oplossing vinden.

Of heeft iemand hier wel een oplossing voor?

[ Voor 17% gewijzigd door Apokk op 20-10-2017 11:46 ]

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Apokk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:43:
Ik krijg nu alleen geluid als ik via de speakers van mijn monitor speel (matig geluid dus) en in geen mogelijkheid door mijn Razer Kraken headset. Echt onbegrijpelijk dat zoiets ongezien door een release heen komt.

Staan allerlei "fixes" als ik ernaar google (zijn dus geen fixes, maar workarounds), door audio kwaliteit te verlagen in windows control panel en dan werkt het wel. Bij de Razer Kraken als output werkt het dus niet, want dat kan ik niet aanpassen. Hoop dat ze dit snel patchen of een fatsoenlijke oplossing vinden.

Misschien audio router proberen? Ik kan bij kodi ook nooit audio naar mn headset krijgen, met dat programmaatje is het in 3x klikken opgelost. Geen idee of daar dezelfde issue achter zit maar het is een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Enigste bug waar ik wel redelijk veel last van hem ik snel ergens wil op klimmen dat hij gewoon rolt in plaats van naar boven te klimmen. Echt super irritant als je veel orks achter u hebt of wanneer je binnen de tijd iets moet doen of ergens moet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:50:
Enigste bug waar ik wel redelijk veel last van hem ik snel ergens wil op klimmen dat hij gewoon rolt in plaats van naar boven te klimmen. Echt super irritant als je veel orks achter u hebt of wanneer je binnen de tijd iets moet doen of ergens moet zijn
ja! Dat heb ik ook. Super irritant. Al een paar keer dood doorgegaan. Ook al een keer flink hard tegen de TV staan vloeken daardoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Apokk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:43:

Dat klinkt eerder als een issue met je headset dan met de game.. headset als standaard audioapparaat instellen en de rest uitschakelen? Ik kan het me niet voorstellen dat dat aan de game zou liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 14:56
mark-k schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:19:
Vandaag ook voor het eerst gespeeld en er is meteen 1 ding waar ik gek van word: geen health regen plantjes gecombineerd met archers. Heb je een battle en komen er 3 van die archers aan en je bent zo dood... Kwam op n gegeven moment als lvl4 een lvl 17 legendary captain tegen, heb m bijna dood komen er wat archers, ben ik zo dood omdat je die shit nauwelijks kan dodgen. Inmiddels dus ook een boel archer captains omdat ze promoveren als ze me slopen...
Je kunt ff die wraith skill Health drain pakken, wanneer je might vol genoeg is (blauw zwaard) kun je ongehinderd een org leegzuigen zonder dat je aantal hits verminderd wordt!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Moet zeggen dat tijdens die sieges dat gepraat van die captains wel minder mag zeg... Soms heb je er 5-6 achter elkaar op een slecht moment (bleedout/revive/retreat)

Ook krijg ik nog steeds rare dingen met het recruiten van nieuwe captains... Een lvl43 kan ik niet recruiten maar een 57 weer wel. En het lijkt er op dat de 'bleed out timer' doorloopt als die gasten lopen te kletsen..

Zit nu op 81% total completion dus ben benieuwd wat er over blijft... Ben nu echt alleen maar forten aan het verdedigen... Na elke ronde kan ik mijn lagere captains inwisselen voor de nieuwe die ik recruit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:54:
[...]

ja! Dat heb ik ook. Super irritant. Al een paar keer dood doorgegaan. Ook al een keer flink hard tegen de TV staan vloeken daardoor ;)
Oja vloeken heb ik ook al gedaan :*) mij al goed moeten inhouden om de controller niet in tv te gooien oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Zo, net act iii uitgespeeld. Ik denk dat het zo goed is. Zit nu in shadow wars, maar IL van wat ik gelezen heb wordt dit dus echt een enorme repitieve grind voor een 3 min filmpje dus ik ga die denk ik maar even kijken en een andere game spelen, te weinig tijd om nu weer tientallen uren orcs over te gaan nemen en sieges te doen. Jammer dat ze act iv er zo in hebben gedaan... Verder enorm toffe game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:05:
Zo, net act iii uitgespeeld. Ik denk dat het zo goed is. Zit nu in shadow wars, maar IL van wat ik gelezen heb wordt dit dus echt een enorme repitieve grind voor een 3 min filmpje dus ik ga die denk ik maar even kijken en een andere game spelen, te weinig tijd om nu weer tientallen uren orcs over te gaan nemen en sieges te doen. Jammer dat ze act iv er zo in hebben gedaan... Verder enorm toffe game!
Ik ben bang dat ik dat ook ga overslaan. Maar zit nog steeds in Act 2, veel side stuff gedaan. Dus ik kan nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zo dikke spoiler - einde...

En om wat voor reden word mijn level elke keer terug gezet... Ik was lvl60... En ineens weer 44... Maar had wel gewoon mijn lvl60 gear aan?! Echt een irritante bug. Dit gebeurt niet tijdens het spelen maar als ik dus even stop en dan later het spel weer opstart. Ik heb nu 37 skill points over.
Ook dat drainen ging de ene keer in 1 seconde en de 2de keer duurde het 5 seconden (beide op afstand).

spoiler:
Na elke keer gewonnen te hebben met die sieges, geen enkel fort verloren weet ik veel hoeveel captains recruited. Bijna alle orcs in mijn forts waren 50-60 en gemiddelde fort 'power' 400+
Alle upgrades gekocht voor alles.
Volle set epic lvl 60+ gear (lvl61 zwaard?)
Dan krijg je alsnog een filmpje te zien dat je bij Sauron gaat als Wraith... (The nine).
Daarna 1 of andere photo collage van iemand...

Zwak einde als je het mij vraagt, verhaal was wel ok maar die laatste Act zoog, 4 keer verschillende forten verdedigen kan ik nog inkomen maar 16 keer totaal ofzo?! Kom op zeg.
Ook door de sieges kon ik vrolijk mijn captains upgraden (toen ik lvl60 was) kon ik eigenlijk alles recruiten tijdens de gevechten.. Opgegeven moment liepen er gemiddeld 6-7 buiten de muren.

Wat ik ook achterlijk vond was dat bij een aantal sieges er gewoon 'siege captains' al op punt B-C-D stonden terwijl uur nog heel was en A nog niet ingenomen was en ik spikes op de muren had. De ene keer maken mijn 3 lvl 50-58 captains met gemak een lvl 60-65 af, de andere keer komt er 1 lvl55 en die maakt 3 van mijn captains af op hetzelfde level?

Kortom een erg teleurstellend einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-06 12:06
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want van youtube word ik ook niet echt wijzer ;) Ik ben nu zo'n fort aan het overnemen en ben bij de eindbaas, maar elke keer als ik een goede portie van zijn health eraf heb gaat hij zichzelf helen zodat ik het hele riedeltje opnieuw kan doen. Ben nu al een uur bezig en het begint me nogal te frustreren. Ik zelf ben level 23 en die overlord is level 30. Moet ik nog even doorlevelen of moet het met mijn level wel te doen zijn? Begin onderhand een beetje polskramp te krijgen ;)

edit: laat maar, het is al gelukt dankzij shadow pull ;) Ik ben boven gaan staan en heb die overlord naar me toe getrokken. Zonder al zijn orc vriendjes is hij een stuk makkelijker te verslaan 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Joetje079 op 22-10-2017 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-06 12:06
rabotgangster schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:50:
Het niet van randjes willen springen is ook hoogst irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Joetje079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:29:
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want van youtube word ik ook niet echt wijzer ;) Ik ben nu zo'n fort aan het overnemen en ben bij de eindbaas, maar elke keer als ik een goede portie van zijn health eraf heb gaat hij zichzelf helen zodat ik het hele riedeltje opnieuw kan doen. Ben nu al een uur bezig en het begint me nogal te frustreren. Ik zelf ben level 23 en die overlord is level 30. Moet ik nog even doorlevelen of moet het met mijn level wel te doen zijn? Begin onderhand een beetje polskramp te krijgen ;)

edit: laat maar, het is al gelukt dankzij shadow pull ;) Ik ben boven gaan staan en heb die overlord naar me toe getrokken. Zonder al zijn orc vriendjes is hij een stuk makkelijker te verslaan 8)
Je moet hem raken als hij zich probeert te healen, dan stopt het proces. Is een bepaald kenmerk die gewone captains ook kunnen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 22-10-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze toch gekocht omdat ik deze vlak na release al voor een redelijke korting kon krijgen bij GMG. Best een leuke game, verhaal is best aardig, aantal karakters leuk, grafisch oke. Het is niet bijzonder, maar ook niet slecht.

Maar welke volslagen malloot heeft act 4, shadow wars bedacht zeg? De eerste paar keer was nog leuk, maar ik ben nu bij ronde 7 en het meer dan spuugzat met al die sieges. Zeker omdat het combatsysteem me echt flink genaaid heeft. Siege was bijna voorbij, laatste vijandelijke warchief was echt bijna dood. Valt die weer eens aan met een niet te counteren aanval, ik dodge, en toen besloot game om me echt te naaien. Dodge had er geen zin in dus dat werkte niet. Oké dat gebeurd wel eens. Die warchief haalt vervolgens in een klap de helft van mijn health weg, in de final stand en heeft die de no chance ability, dus ik meteen dood. Leuk dit, was net klaar met alweer een siege. :(

Dus ik begin opnieuw, val meteen mijn fort aan want ik had meer dan genoeg high level captains, vermoord alles zeer snel en dan bij de overlord. Binnen tien seconden vechten poisoned, dus je kan niet wegrennen, dogden etc en eerste final stand. Dat was binnen no time afgelopen. Volslagen kansloos, kan werkelijk niks beginnen. Ben er zo wel klaar mee. Ik vind die overlords toch al bloedirritant omdat er eindeloze respawn van orks is in die hallen. Combineer dit met de archers hoog op muren die ook respawnen. Dat bedenk je toch niet als leuke gameplay mechaniek? Combineer dit met kansloos meteen gepoisoned worden, en dan ben ik er klaar mee. :(

Ik kan vast wel een manier vinden om die zak te vermoorden. De archers domineren, shadow pull of iets anders, maar ik heb er gewoon geen zin meer in op deze manier. Uiteindelijk vecht je zo tegen de gameplay zelf, en daar is niks aan...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:44:
Ik kan vast wel een manier vinden om die zag te vermoorden. De archers domineren, shadow pull of iets anders, maar ik heb er gewoon geen zin meer in op deze manier. Uiteindelijk vecht je zo tegen de gameplay zelf, en daar is niks aan...
Op dat punt zie ik mijzelf ook wel stoppen, zit er nog lang niet, maar genoeg andere games die op dat punt dan leuker zullen zijn.. Nu ja, met 20u+ leuke gameplay al is het al geen slechte koop geweest voor die 28 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Ik kan vast wel een manier vinden om die zak te vermoorden. De archers domineren, shadow pull of iets anders, maar ik heb er gewoon geen zin meer in op deze manier. Uiteindelijk vecht je zo tegen de gameplay zelf, en daar is niks aan...
Nou precies dit. In alle eerlijkheid, het feit dat je dood gaat omdat die orc een no second chance of whatever heeft, vind ik frustrerend maar ook wel weer goed. Heb vaak het gevoel dat ik niet dood kan omdat ik 3x last stand kan doen, maar in die gevallen ga je toch gewoon dood en dus kan het nemesis systeem zijn werk doen.

Echter, dit is enkel leuk in de normale playthrough, maar act 4 is gewoon te belachelijk. Heb het toch heel even gedaan, maar vandaag komt een nieuwe game binnen en dan gaat SoW voor een tijdje de kast in. Af en toe misschien wel leuk om weer eens op te pakken, maar voor nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

Maar welke volslagen malloot heeft act 4, shadow wars bedacht zeg? De eerste paar keer was nog leuk, maar ik ben nu bij ronde 7 en het meer dan spuugzat met al die sieges. [...]
Ik ben nog niet zover, maar ik vind de sieges sowieso niet zo leuk. En 16 achter elkaar klinkt meer als werk dan fun. Dus ik zie het mezelf nog niet doen. Maar goed eerst maar eens zien als ik zo ver ben ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ben nu bij act 4 naar een onwijs verassend eind van act 3, ben nu nog meer benieuwd naar de slotfase van de game na act 4 :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb nog twee champion fight pits open staan. Op beide kom ik level 47+ Orcs tegen. Ik bne level 37, dus mijn Orcs hebben ook max dat level. Daarnaast hebben die twee chamions echt belachelijk weinig vulnerabilities en belachelijke epic traits. Krijg ze nog niet plat. Heeft me al een paar Orcs gekost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-06 13:58

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

SmokingCrop schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Op dat punt zie ik mijzelf ook wel stoppen, zit er nog lang niet, maar genoeg andere games die op dat punt dan leuker zullen zijn.. Nu ja, met 20u+ leuke gameplay al is het al geen slechte koop geweest voor die 28 euro
Waar heb je hem gekocht voor 28 euro?

Verder: WAT EEN GAME ZEG! Ik speel bijna alleen maar indiegames omdat ik de meeste AAA games van deze tijd geen zak aan vindt, maar de afgelopen drie dagen heb ik bijna niks anders dan Shadow of War gedaan, haha.

Echt heel vet dat de AI beter is dan ik had verwacht, alle captains vrij uniek zijn, en super vet dat er zo veel characters tegelijk op het scherm kunnen zijn. De gameplay zit ook echt kapot goed goed in elkaar.

Het enige wat mij tegenvalt eigenlijk, zijn soms de graphics. Hier en daar oogt het soms net alsof ik een game uit 2010 aan het spelen ben, maarja, ik speel dan ook op een console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Dennis de Vries schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:51:
[...]
Waar heb je hem gekocht voor 28 euro?
Instant-gaming.com pre-order (2 dagen voor de release), ze waren wel voor de eerste keer dat ik het mee maak te laat met het releasen van mijn key op de release dag dus een bon van 5 euro gekregen, dus eigenlijk maar 23 euro aangezien ik daar sowieso ook de south park game ging kopen :P

Een dag voor de release was het al uitverkocht en onmiddellijk is de prijs omhoog gegaan naar 35 euro ofzo, nu staat die daar voor 37,39.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 24-10-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gister na 3 uur lang The Shadow Wars te hebben gespeeld ben ik in stage 8 aangekomen :), is allemaal best easy tot nu toe. Kan echt niet wachten tot de ending scene + credits na de grote verassing van end Act 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Die Balrog Quests zijn echt vet! Vind de cut scenes in de game ook erg bruut! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
DLC/Season Pass Info:

Slaughter Tribe Nemesis Expansion
The gruesome Slaughter tribe invades Mordor introducing new missions, Epic and Legendary Orcs, tribal showdowns and fierce battles, brought to life through the Nemesis System.
New Slaughter tribe fortress with Overlord throne room, monuments and outposts.
Players can hunt down Legendary Slaughter tribe Orcs for a new Legendary gear set with additional upgrade challenges.
Slaughter Orcs are the most bloodthirsty in Mordor, capable of ambushing players at any point, creating a deadly new challenge for players.
Available November 2017.

Outlaw Tribe Nemesis Expansion
The proud Outlaw tribe arise within Mordor introducing new missions, Epic and Legendary Orcs, tribal showdowns and intense battles, brought to life through the Nemesis System.
New Outlaw tribe fortress with Overlord throne room, monuments and outposts.
Players can hunt down Legendary Outlaw tribe Orcs for a new Legendary gear set with additional upgrade challenges.
The Outlaw tribe is home to the most rebellious warriors in Orc society, outcasts who have a deep contempt of all those who would rule them, be they foreign invaders or Lords of Mordor (whether Dark or Bright).
Available December 2017.

Blade of Galadriel Story Expansion
Play as Eltariel, an elite assassin known as the Blade of Galadriel, and go head-to-head with the newest addition to the ranks of the Nazgûl.
Wield Eltariel’s dual Elven blades and harness the Light of Galadriel with a host of deadly new combat abilities, skills and gear.
Encounter memorable new Nemesis characters, such as Flint and Tinder and the Slayer of the Dead, while battling the Nazgûl and learning more mysteries of their past.
Gain eight unique Legendary Orcs who can return to join your forces in the main story campaign with new abilities added to the Nemesis System.
Unlockable Eltariel character skin for the main story campaign.
Available February 2018.

Desolation of Mordor Story Expansion
Play as Baranor, the Captain of Minas Ithil and survivor of the city’s demise, in a new story expansion where players will command the forces of Man against a new Orc threat to the East.
Unite with Torvin, the Dwarven Hunter, to craft powerful new combat gear, including the shield, gauntlet, chain and glider.
Hire mercenaries to create a human army and conquer the all new desert region of Lithlad.
Fight to survive in Mordor as a human without the power of a Ring or a wraith to cheat death in a new rogue-like campaign mode.
Unlockable Baranor character skin for the main story campaign.
Available May 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik heb gisteren ook weer flink wat uurtjes gespeeld. Fortress over genomen en door.
Ik begin het alleen wat repetitief te vinden. Ook vind ik de ''legendary'' gear tegenvallen.
Je vind na een tijdje normale gear die beter is dan ''Legendary''

Wat ik wel heerlijk vind is dat je op het juiste moment een counter doet je de simpele uruks gelijk afmaakt. O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 26-10-2017 08:35 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste