Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:25
Ik wacht het allemaal nog even af, kijken wat de reviews zeggen.
Vermaak me nu nog steeds met SOM.
Pre-orderen doe ik niet meer sinds het debacle van simcity en vele andere games tegenwoordig.

Wat ik tot nu toe gezien heb van de game in livestreams, zijn wel positief en ziet er erg tof uit.
Ik wacht dus nog even en tik wel een Nvidia voucher op de kop met de standaard versie van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 13:47
Precies wat @Nibbor zegt, ik wacht het heel eventjes af. Ik zal eerlijk zeggen, op basis van de gameplay videos heb ik enorm veel zin in deze game. SoM was ook echt geweldig, maar deze SoW heeft met al zijn DLC's op voorhand en dan dat hele Forthog verhaal een wat vervelend beeld geschetst. Daar komen die microtransacties nog eens bovenop.

Ik hou van dit soort games en ik ben ook het type dat al die sidequest dingen doet en alle wapens etc. wil hebben. Maar nu er microtransacties inkomen ben ik bang dat het halen van al die dingen tegen het frustrerende aan gaat leunen, puur om je te pushen dan maar wat dingetjes te kopen. Hier kan ik me uiteraard in vergissen en het zou mooi zijn als de level of grinding gelijk is aan SoM. Maar dit kan ik niet van tevoren weten, dus daarom maar even wachten op de reviews. Game is tegenwoordig toch binnen een dag in huis (downloads direct, maar meestal is voor PS4 een game op disc goedkoper dan uit de store) dus hoef m niet direct de dag van release per se te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
-SaveMe- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Inderdaad! Wel rustig in het topic. Weinig animo voor de game? Hoop het niet, lijkt me weer een erg vette game te worden net als het origineel, maar dan groter en beter!
Viel mij ook op, maar ga hem zeker halen. Transacties of niet, daar kijk ik wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Wereld van Shadow of War drie keer zo groot als die van Mordor:
“De Plater explained that Shadow of War is more than three times the size of its predecessor, with a wider variety of locales.”
“Just generally improving the number, the quality and the emotional power of the stories we create. Making you really love to hate these enemies. There’s four times the content around making these enemies varied with different personalities and bringing these villains to life.”
Edit

Eurogamer heeft de game al gereviewed

Over de micro transactions:
Speaking of difficulty levels, it would be impossible to review Shadow of War without addressing the inclusion of loot boxes and microtransactions that caused such a stir just a couple of months ago. In essence, loot chests can be bought from the game's market using Mirian, an abundant (and free) in-game currency, or gold - which is given out in much smaller measures and can, crucially, be bought with real money. These chests give out gear, XP boosts, new followers and training orders (essentially follower upgrades) for you to put to use, improving your fortunes as you go about the game world. Given how freely the game gives you skill points, gear and orcs to turn into loyal soldiers, however, these chests are wholly unnecessary. If you need them in order to get by in Shadow of War, in fact, you are almost certainly playing on the wrong difficulty setting.

[ Voor 46% gewijzigd door -SaveMe- op 05-10-2017 17:44 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
Ik heb al veel games gehad die ook microtransacties hebben en nog nooit heb ik er gekocht dus waarom zou ik dat nu doen. Denk dat je het einde van de game wel zult halen zonder de transacties maar dan iets langer.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
rabotgangster schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:
Ik heb al veel games gehad die ook microtransacties hebben en nog nooit heb ik er gekocht dus waarom zou ik dat nu doen. Denk dat je het einde van de game wel zult halen zonder de transacties maar dan iets langer.
Precies. Pas als de game 'onspeelbaar' zou worden zonder die transacties, dan wordt het anders. Ik kom ook nooit in de verleiding mbt die micro transacties.

Beetje zelfde met de sesonpasses tegenwoordig. Ze verleiden je om die direct bij de game aan te schaffen. Maar dan betaal je ook voor alle meuk die je niet wil hebben, zoals cosmetische troep en (in mijn geval) de multiplayer only uitbreidingen. Koop dis ook zelden een season pass. Koop DLC die ik echt wil spelen wel los als de prijs juist is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:17
story schijnt dus wel heel slecht te zijn:/

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Stylze schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:02:
Naja, een beetje over de top, megalomaan. Maar deze game speel je in de eerste plaats voor de brute actie, niet omdat je zonodig even bij wil spijkeren op de LOTR lore, right ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Om vast in de mood te komen:

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 06-10-2017 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:54
Stylze schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:02:
Deze game leunt op de gameplay en veel minder op verhaal.De eerste had in mijn ogen ook maar een poep verhaal.

Ik heb zin in deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
-SaveMe- schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:11:
[...]

Precies. Pas als de game 'onspeelbaar' zou worden zonder die transacties, dan wordt het anders. Ik kom ook nooit in de verleiding mbt die micro transacties.

Beetje zelfde met de sesonpasses tegenwoordig. Ze verleiden je om die direct bij de game aan te schaffen. Maar dan betaal je ook voor alle meuk die je niet wil hebben, zoals cosmetische troep en (in mijn geval) de multiplayer only uitbreidingen. Koop dis ook zelden een season pass. Koop DLC die ik echt wil spelen wel los als de prijs juist is ...
Da is juist, een jaar later verkopen ze het spel toch altijd nog eens aan goedkopere prijs met alle dlc en zo in dus waarom dan nog een seasonpass kopen
jori040 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:48:
[...]

Deze game leunt op de gameplay en veel minder op verhaal.De eerste had in mijn ogen ook maar een poep verhaal.

Ik heb zin in deze game. :)
ik vond het verhaal van SoM ook niet zo goed zeker da einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb de game gepre-orderd en kan echt niet wachten tot dinsdag, meer mensen die niet meer kunnen wachten? Ik hoorde van me buurman dat hij had gehoord dat je de game niet kan uitspelen zonder gebruik te maken van de micotransacties en je de eindbaas moest vrijkopen, zelf heb ik hier nooit wat van gehoord.

Kan iemand het bevestigingen of dit nep of waar is?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:31:
Heb de game gepre-orderd en kan echt niet wachten tot dinsdag, meer mensen die niet meer kunnen wachten? Ik hoorde van me buurman dat hij had gehoord dat je de game niet kan uitspelen zonder gebruik te maken van de micotransacties en je de eindbaas moest vrijkopen, zelf heb ik hier nooit wat van gehoord.

Wat denk je zelf :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Haha zelf weet ik wel dat het niet zo is maar ik trek nooit te snel een conclusie :) , daarom vraag ik ook!
Ik kan het soms ook mis hebben he?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Haha zelf weet ik wel dat het niet zo is maar ik trek nooit te snel een conclusie :) , daarom vraag ik ook!
Ik kan het soms ook mis hebben he?
Een fabrikant gaat nooit een spel uitbrengen dat niet uitgespeeld kan worden tenzij je nog even wat extra geld erin pompt. Dat zou zelfmoord zijn voor de developer. Dat had je buurman ook wel kunnen verzinnen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Bart ® schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Een fabrikant gaat nooit een spel uitbrengen dat niet uitgespeeld kan worden tenzij je nog even wat extra geld erin pompt. Dat zou zelfmoord zijn voor de developer. Dat had je buurman ook wel kunnen verzinnen.
haha precies zelfde dacht ik ook al, leek me ook al heel appart als een developer zoiets zou doen.
Waar die dit dan ooit gehoord heeft, zal die het vast wel gedroomd hebben ofz _O-

Hebben we een beetje zin in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:31:

Micotransacties zijn leuk voor mensen met weinig tijd of die alles snel willen hebben.Gewoon veel tijd aan besteden en je best doen dan komt het zonder micotransacties ook wel goed.

Ja ik heb zin !!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 11:04
De eerste reviews zijn binnen. God is a Geek heeft een 10, dat lijkt me wat vreemd. Polygon een 7.5 en Gamespot een 7.0.

Ik denk dat ik hem nog maar ff vlug ga pre orderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:00
Hier al préorder geplaatst (bij cdkeys.com) - gewoon het game, is het goedkoopste.. Mijn kast boven staat al vol met doosjes die stof vangen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De reviews zijn inderdaad veel belovende cijfers :), mijn PB op Shadow Of Mordor staat op 14 uur een 100% run. Ben benieuwd wat mijn pb zal worden bij Shadow Of War nu de wereld 3 keer zo groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
Voor zover ik gelezen heb in een comment op een review, is de eindbaas wel te doen zonder microtransacties, maar kost het een stuk meer tijd omdat je een bepaald level zou moeten halen en dit een lange grind zou zijn. Weet niet of dit ook echt zo is.

Reviews zien er wel veelbelovend uit, ga er toch wel naar uitkijken.

Ik heb deze week nog veel shadow of mordor zitten spelen, maar het verhaal daarvan gaat ook het ene oor in en de ander uit. Daar speel ik dit spel ook niet voor!

Ik heb een gamevoucher van nvidia op de kop getikt voor 20 euro, toch wel een leuk prijsje :)
Nu alleen nog wachten tot ie speelbaar is op steam.

[ Voor 13% gewijzigd door Nibbor op 06-10-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Beginnetje gemaakt. Erg vet weer! Speel op de PS4 Pro en heb gekozen voor Quality graphics ipv Favor resolution. Zie weinig aliasing artifacts en dan heb ik liever meer eye cancy. Ziet er ook mooi uit.
Wel weer wennen ff aan de hoeveel heid knoppen en combis die je kunt gebruiken :P

Ik ga me wel vermaken met de game denk ik! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:32:
Beginnetje gemaakt. Erg vet weer! Speel op de PS4 Pro en heb gekozen voor Quality graphics ipv Favor resolution. Zie weinig aliasing artifacts en dan heb ik liever meer eye cancy. Ziet er ook mooi uit.
Wel weer wennen ff aan de hoeveel heid knoppen en combis die je kunt gebruiken :P

Ik ga me wel vermaken met de game denk ik! :9~
Kan hij op de Pro dan boven de 30fps ?
Waar kan je hem al kopen als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik had hem gepreordered by YGZ. Vandaag in de bus gekregen. Volgens mij draait de game altijd op 30 fps. Soepel genoeg en ziet er mooi uit.

Game is echt weer super bruut. Wilde een clip uploaden naar YT maar dat gaat niet due to limitations. Waarschijnlijk omdat de release officieel pas dinsdag is denk ik!

Je wordt in het begin alleen een beetje hoorndol van alle opties die je hebt ;)

Overigens, de hoofdpersoon doet me erg denken aan Bruce Dickinson van iron Maiden! :9 8)

Afbeeldingslocatie: http://assets.blabbermouth.net/media/brucedickinsonloud2015_638.jpg

Zit nu steeds met Run to the Hills in mijn hoofd. Past ook wel bij de game :9

[ Voor 71% gewijzigd door -SaveMe- op 07-10-2017 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:47:
Ik had hem gepreordered by YGZ. Vandaag in de bus gekregen. Volgens mij draait de game altijd op 30 fps. Soepel genoeg en ziet er mooi uit.

Game is echt weer super bruut. Wilde een clip uploaden naar YT maar dat gaat niet due to limitations. Waarschijnlijk omdat de release officieel pas dinsdag is denk ik!

Je wordt in het begin alleen een beetje hoorndol van alle opties die je hebt ;)

Overigens, de hoofdpersoon doet me erg denken aan Bruce Dickinson van iron Maiden! :9 8)

[afbeelding]

Zit nu steeds met Run to the Hills in mijn hoofd. Past ook wel bij de game :9

[video]
Ach, als hij dan ook nog even Fear of the dark of When the wild wind blows in de stijl van de live CD En Vivo zingt, kan mijn dag niet meer stuk :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Damn. Wat een bruut geweld en wat veel om te doen! Je blijft maar captains tegenkomen en ik heb de neiging elke captain om te willen leggen. ben al een uur alleen maar Orcs en Captains aan het killen. Hoezo missions ? Komt zo ook voor leuke gameplay te staan.

Al vrij in het begin werd ik door een EPIC Orc Captain verslagen (Had geen intel over hem). Dood dus. Weer op pad, kom ik hem onbedoeld weer tegen en nog steeds wist ik niks over hem. Weer dood :X
Wordt die gast LEGENDARY. Helemaal een scary MoFo! Toen was ik er klaar mee, Vendetta missie gestart en hem opgespoord. Epic battle tegen hem en zijn followers en twee captains die toevallig langs kwamen, uiteindelijk gaat hij neer! Yeehaa! En mooi een purple (legendary) sword als drop.

Kom maar op met die orcs! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:47:
Volgens mij draait de game altijd op 30 fps. Soepel genoeg en ziet er mooi uit.
Soepel genoeg? 30fps? Srsly? Mag overigens hopen dat je niet op de pc speelt...

Edit: ps4 pro dus. Ga ik hem daarvoor dus niet halen. Twijfelde nog tussen pc en ps4, maar ik ga voor een hoge framerate.

[ Voor 18% gewijzigd door Bart ® op 07-10-2017 15:58 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:48:
Damn. Wat een bruut geweld en wat veel om te doen! Je blijft maar captains tegenkomen en ik heb de neiging elke captain om te willen leggen. ben al een uur alleen maar Orcs en Captains aan het killen. Hoezo missions ? Komt zo ook voor leuke gameplay te staan.

Al vrij in het begin werd ik door een EPIC Orc Captain verslagen (Had geen intel over hem). Dood dus. Weer op pad, kom ik hem onbedoeld weer tegen en nog steeds wist ik niks over hem. Weer dood :X
Wordt die gast LEGENDARY. Helemaal een scary MoFo! Toen was ik er klaar mee, Vendetta missie gestart en hem opgespoord. Epic battle tegen hem en zijn followers en twee captains die toevallig langs kwamen, uiteindelijk gaat hij neer! Yeehaa! En mooi een purple (legendary) sword als drop.

Kom maar op met die orcs! :9
Klinkt gaaf. ;)

Had gehoopt dat Intertoys hier hem vandaag al had maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:48:

En het wordt nog gekker:
Kom ik die Orc weer tegen als Legendary. Ik denk Huh? Ik had hem toch gekilled?? Blijkt hij een trait te hebben cheat death. Komt dus gewoon weer terug. Weer gekilled. En geloof het of niet, kom ik hem weer tegen maar nu ook nog eens mounted! Hoeveel levens heeft die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Oooh heb hem ook binnen. Net in de Ps4 gestopt.
Moest helaas even boodschappen doen. Vanavond heeeeel veel Orcs killen 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
net even gekocht nu wachten hopelijk dat ik hem morgen binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

En het wordt nog gekker:
Kom ik die Orc weer tegen als Legendary. Ik denk Huh? Ik had hem toch gekilled?? Blijkt hij een trait te hebben cheat death. Komt dus gewoon weer terug. Weer gekilled. En geloof het of niet, kom ik hem weer tegen maar nu ook nog eens mounted! Hoeveel levens heeft die gast :)
Dit scenario vind ik toch wel minder klinken.

Nu ik dit zag ben ik in twijfel tot aankoop: YouTube: Shadow of War Hides True Ending Behind Tedious Grind & Loot Boxes

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 07-10-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
jori040 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Dit scenario vind ik toch wel minder klinken.
Hoezo dan? Ik was ook pas level 5 en die Orc Captain 15! En hij is weer terug gekomen, heb hem nu 3x verslagen. Levert wel leuke loot op.

Overigens hoef je hem niet te bevechten, of welke captain dan ook, je kunt ook weg rennen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

Hoezo dan? Ik was ook pas level 5 en die Orc Captain 15! En hij is weer terug gekomen, heb hem nu 3x verslagen. Levert wel leuke loot op.

Overigens hoef je hem niet te bevechten, of welke captain dan ook, je kunt ook weg rennen :9
Ik wil niet meer dat hij terug komt als ik hem eenmaal heb.Zo kom je wel aan 100 uur gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
jori040 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:05:
[...]

Ik wil niet meer dat hij terug komt als ik hem eenmaal heb.Zo kom je wel aan 100 uur gameplay.
Je kunt hem ook volledig negeren he. Ik zit nog aan het begin van de game en voor nu vind ik het killen van de Captains nog erg leuk en dus doe ik dat. Als ik straks verder ben ga ik vast ook meer geconcentreerd missies afwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15:46
Als ik de reviews zo lees richten de microtransacties zich voornamelijk op endgame content. Je hebt het totaal niet nodig om het spel te spelen en uit te spelen. Veel spelers van Shadow of Mordor klaagden dat in dat spel weinig meer te doen was nadat de storyline doorlopen was. Daar hebben ze nu iets op gevonden lijkt het, iets oneindigs, en dat is nogal een grind.

Het iets:

spoiler:
Nadat je alle forten hebt veroverd worden de rollen omgedraaid. Groepen van steeds sterkere orcs komen je forten aanvallen. Om je fort goed uit te rusten heb je veel coins nodig en daarvoor zijn de microtransacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:03
Denk je lekker 10 oktober vrij te nemen zodat je de hele dag kan spelen, staat er nu op steam dit spel zal beschikbaar zijn over ongeveer 1 dag en 4 uur, oftewel morgen om 7 uur savonds.

da fuq, normaal is het toch altijd vanaf 00.00 de dag zelf speelbaar? of dat je hem iig alvast kan downloaden

Grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Game komt de 10e toch pas uit? Hoe kan het dat men nu al aan het spelen is? Op de Xbox store staat hij ook nog als nog niet verschenen game.

Of hebben pre-orders voorrang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PdeBie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:34:
Game komt de 10e toch pas uit? Hoe kan het dat men nu al aan het spelen is? Op de Xbox store staat hij ook nog als nog niet verschenen game.

Review exemparen, bekende game vloggers, te vroeg verkochte copies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

Van het weekend pre-load gedaan via steam
Geeft nu aan voorladen voltooid (in bibliotheek)
Echter in steam is de bestandsmap leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Iemand hem al weest halen in de GM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
PdeBie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:34:

Ik heb mijn preorder gewoon vroeg geleverd gekregen :)
Kan alleen nog geen filmpjes op Yt zetten, dat kan pas vanaf dinsdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbor
Ambition88 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:31:
Denk je lekker 10 oktober vrij te nemen zodat je de hele dag kan spelen, staat er nu op steam dit spel zal beschikbaar zijn over ongeveer 1 dag en 4 uur, oftewel morgen om 7 uur savonds.

da fuq, normaal is het toch altijd vanaf 00.00 de dag zelf speelbaar? of dat je hem iig alvast kan downloaden

Grr
Ja dit is wel erg jammer, heb zelf ook zo uitgekiemd dat ik eerder weg kan van werk en oppas voor de kleine geregeld. Wat een domper!
je zou toch denken dat een digitale aankoop gewoon gelijk speelbaar is als de klok op 10 oktober slaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:03
Nibbor schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Ja dit is wel erg jammer, heb zelf ook zo uitgekiemd dat ik eerder weg kan van werk en oppas voor de kleine geregeld. Wat een domper!
je zou toch denken dat een digitale aankoop gewoon gelijk speelbaar is als de klok op 10 oktober slaat...
Ja met veel games was dit ook gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

de bedoeling was om hem te spelen om 00:00 maar helaas ben ik in slaap gevallen , ik heb vanmorgen even een klein stukje gespeeld voordat ik naar me werk ging en wauw wat een begin van de game en wat speelt het onwijs goed!

Kan niet wachten om vanmiddag de rest te ondekken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nibbor schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Hoort wel zo te zijn, zal dit weer echt een actie voor steam zijn? want xbox en playstation kan je gewoon om 00:00 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bart ® schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Soepel genoeg? 30fps? Srsly? Mag overigens hopen dat je niet op de pc speelt...

Edit: ps4 pro dus. Ga ik hem daarvoor dus niet halen. Twijfelde nog tussen pc en ps4, maar ik ga voor een hoge framerate.
Ja, voor mensen die gewoon genieten van games is een locked 30fps framerate meer dan zat. Dat bewijzen consoles al jaren, toch? Kijk naar een Uncharted 4 of Horizon. Fantastische soepel aanvoelende games op 30fps. :Y)

Ik heb Tomb Raider zelfs op 4K mode gespeeld in plaats van high framerate. Framerate is, mits consistent en dus stabiel, echt typisch iets dat ik na 5 minuten spelen niet meer door heb, terwijl je grafische tekortkomingen zoals texture flickering continue ziet.

Edit: Overigens wel bijzonder dat deze, net als deel 1, wederom in het RPG forum staat. Far Cry 5 hier dan ook maar in zetten straks? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
bram1984 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Edit: Overigens wel bijzonder dat deze, net als deel 1, wederom in het RPG forum staat. Far Cry 5 hier dan ook maar in zetten straks? 8)
De originele game "Shadow of Mordor" stond ook hier. Dus op basis daarvan dit topic hier ook aangemaakt. Maar het hoort meer in "Actie, Adventure en Platform Games" thuis inderdaad. Ik zal een topic report aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PdeBie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

De originele game "Shadow of Mordor" stond ook hier. Dus op basis daarvan dit topic hier ook aangemaakt. Maar het hoort meer in "Actie, Adventure en Platform Games" thuis inderdaad. Ik zal een topic report aanmaken.
Denk niet dat het uitmaakt. Is in het Mordor topic ook meerdere malen gemeld. En volgens mij staat HZD hier ook, wat ook geen RPG is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Net een 4k benchmark gedaan
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-tYL1YMDC8&t=16s]
Met
http://store.steampowered..._Resolution_Texture_Pack/
en
http://store.steampowered...of_War_4K_Cinematic_Pack/
Het is wel 100GB groot maar geen probleem voor mij.

[ Voor 89% gewijzigd door New Yorker op 10-10-2017 10:43 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
De kloof tussen adventure en rpg is toch redelijk klein geworden vind ik...

Shadow of War/Morder zijn voor mij ook wel basic RPG's.. Divinity is dan een die hard RPG... The Witcher & Skyrim zitten dan weer in het midden..

Khoop dat ik vanavond mijn key krijg.. dan nog downloaden.. installeren.. tzal voor morgen zijn.. :( Of misschien toch een klein uurtje ofzo ^^ *duim duim* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aardig wat pop-in op 21 seconden bij die bomen. Verder stelt de game grafisch vrij weinig voor, wat ik wel jammer vind. Nauwelijks een verbetering ten opzichte van het vorige deel. Als je een Horizon Zero Dawn ernaast houdt. Die ziet er op de base PS4 zelfs vele malen beter uit dan dit op een PC.

@QuZyX Niet echt mee eens. Een RPG vind ik pas een RPG als je echt een zogenaamde "build" kan maken en bepaalde attributen cijfermatig kan levelen. Een game met een skill tree is hooguit een RPG lite, maar onderaan de streep gewoon een action adventure, wat mij betreft.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-06 06:16
Hoe draaien mensen hem op de pc? Ik heb zelf een i5 6600K (overclocked) 8GB ram en een GTX 970

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

BvanOsch schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:34:
Hoe draaien mensen hem op de pc? Ik heb zelf een i5 6600K (overclocked) 8GB ram en een GTX 970
Ik draai alles very high met mijn MSI GT702QD laptop (= ook GTX970) zonder problemen.
Ultra kan mijn laptop niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-05 12:08
Weet iemand nu eigenlijk al wat de expansion pass (of de gold edition) inhoudt?

Blijf het op internet vrij vaag terugvinden. Is dat nu singleplayercontent/season pass of enkel microtransacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wat voor cpu heb je?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
I7 4790k

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Nette framerates wel dan :). Voorspelt veel goeds voor mij, op 1440p.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik had nog tegoed over bij GameMania dus heb de game daar besteld. Die digital download dvd hoesjes zijn ook vrij nutteloos; er zit een pasje in met een code voor steam :p zonde van het plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhyEdEr
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-05 11:28
Ik had nog een kortingsbon van Bol.com, dus daar besteld. Krijg ik net een bericht dat mijn bestelling vertraagd is.

Moet dus een doosje met een Steamcode in de post krijgen, maar het fysieke doosje met een pasje met een code voor een digitaal product is verlaat, dus kan ik (hopelijk) morgen pas aan de slag........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 552622

Kun je deze spelen zonder de vorige te hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Anoniem: 552622 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:44:
Ja! In het begin van de game wordt kort het verhaal tot nu toe verteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 552622 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:44:
Sowieso. Game draait meer om de gameplay en het jagen op orcs dan om het verhaal. Ik zou ook niet meer weten wat het verhaal van deel 1 ook alweer was. Maar afgezien daarvan: waarom zou je deel 1 niet gewoon spelen? Sowieso een hele vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Het enige dat je echt gaat missen is de kans dat je je nemesis uit deel 1 niet tegen het lijf gaat lopen. Dat initiële schokmoment als je jé aartsvijand tegen het lijf loopt. De aartsvijand die je keer op keer heeft afgeslacht en je hem maar niet dood kreeg. Man, ik vind die gedachte echt spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gisteren een tijd gespeeld. Als je Shadow of Mordor tof vond, dan ga je deze ook tof vinden. Het ziet er niet bepaald mooier uit. Het is vooral grootser. Volgens mij is dit zo'n game waar je vele uren in kan steken als de gameplay je aanspreekt. Nou is dat met iedere game zo, maar ik bedoel dat er ontzettend veel te killen en collecten is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-10-2017 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren de game ook even gespeeld (kon het toch niet laten de game alvast te kopen :P ).

Vind de game wel een stuk moeilijker dan het eerste deel. Grafisch valt hij mij iets tegen. Vorige deel leek mooier. Ook vind ik de vele gevechten met grote groepen niet heel duidelijk. Vaak is mij niet duidelijk welk poppetje nou een vijand en welke een vriendje is. Zal gewenning zijn hoop ik.

De Uruks zijn overigens wel een stuk slimmer heb ik het idee. Zeker de captains. Ik heb nu een captain die mij al 2x gedood heeft. De 2e keer dacht ik hem eindelijk slimmer af te zijn, maar ineens 'Captain has adapted'. En hop... heel mijn taktiek naar de gallemiezen en ik was in no-time dood.

De eerste stad is erg krap heb ik het idee. Het is moeilijk om van punt A naar punt B te sneaken (ik speel graag stealthy).

Ik hoop dat ik wen aan de grotere groepsgevechten. Zeker in de krappere delen van de stad, want die zijn nog wat vervelend.

De gevechten met de captains vind ik tot nog toe erg tof. Al kom je er in de eerste stad wel heel veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteren 3 uurtjes gespeeld en ontzettend genoten van deze game, wat een verbetering vergeleken met deel 1. Ziet er allemaal ontzettend strak uit met mooie omgeving en de gevechten lopen ontzettend soepel, vooral vind ik bepaalde nieuwe enemy's echt een leuke toevoeging in de normale gevechten.

Zeker me geld waard deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Heb gisteren gezien dat er op Steam een paar grafische upgrade packs zijn (high texture + 4K movies).
Maar de game vraagt redelijk wat GB aan geheugen en mijn SSD staat vol dus even een paar andere games afwerken... ;-)

Ben echt benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 17:30
Grote gevechten gaan mij tot nu toe wel goed af. Twee orc captains is ook nog wel te doen als ze geen rare immuniteiten hebben :P. Sommige ambushes zijn weer super irritant als ik net een andere captain wil aanvallen. Vervolgens wordt het weer 20 tegen 1.

Al een aantal keer dood gegaan, en dan blijft die nemesis ook echt je nemesis. Ik wil dan niet stoppen tot ie dood is. Om vervolgens weer dood te gaan en weer getaunt te worden.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ik heb hem gisteren even gespeeld en het eerst wat mij erg tegenviel is het FOV.. wederom geen slider en weer zit je zo dicht op je character. Is er al een work-around voor dit?

Het andere waar ik tegenaan loop is dat het lelijker lijkt dan het vorige deel, terwijl ik het wel op high/ultra speel?

Voor de rest is de gameplay tot nu toe wel weer super.. ;-) .. speel nog steeds in de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ferio schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:52:
Ik heb hem gisteren even gespeeld en het eerst wat mij erg tegenviel is het FOV.. wederom geen slider en weer zit je zo dicht op je character. Is er al een work-around voor dit?

Het andere waar ik tegenaan loop is dat het lelijker lijkt dan het vorige deel, terwijl ik het wel op high/ultra speel?

Voor de rest is de gameplay tot nu toe wel weer super.. ;-) .. speel nog steeds in de stad
Oh, ik vind hem juist een stuk verbeterd vergeleken met deel 1. Veel meer groen en de wereld leeft meer, ook veel meer grote gevechten. De FOV was in deel 1 ook niet aan te passen toch? nooit naar gezocht in het menu..

Speel hem zelf op de Xbox One

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
G_Dragon schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:02:
[...]

Oh, ik vind hem juist een stuk verbeterd vergeleken met deel 1. Veel meer groen en de wereld leeft meer, ook veel meer grote gevechten. De FOV was in deel 1 ook niet aan te passen toch? nooit naar gezocht in het menu..

Speel hem zelf op de Xbox One
Fov had ik destijds met een programma aangepast, Geen cheat engine, maar een andere. Het is voor mij wat prettiger om net wat verder van je character te zijn.

De omgeving etc is wel mooier, maar ik heb het idee dat shadow of mordor prettiger is om naar te kijken.. wellicht ligt het wel aan mij., maar ik lees wel meerdere verhalen hierover.. gaat overigens over de PC versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 11-10-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ferio schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:47:
[...]

Fov had ik destijds met een programma aangepast, Geen cheat engine, maar een andere. Het is voor mij wat prettiger om net wat verder van je character te zijn.

De omgeving etc is wel mooier, maar ik heb het idee dat shadow of mordor prettiger is om naar te kijken.. wellicht ligt het wel aan mij., maar ik lees wel meerdere verhalen hierover.. gaat overigens over de PC versie.
Zal denk ik een PC ding zijn indd, want op de xbox heb ik nergens last van en ook niet dat ik hem minder prettig vind om naar te kijken . hopelijk word het op de pc nog geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 22:35
Ik loop tegen een klein bugje aan dat het geluid soms een halve sec weg valt.
Dit treed op zowel tijdens het gewone spelen als tijdens cutscenes.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Qua grafics heeft het spel alles op maximaal gezet maar dat zou denk ik geen belemmering moeten zijn.

Na gisteren 2 uurtjes gespeeld te hebben weet ik nu in ieder geval zeker dat ik me goed ga vermaken de komende tijd :)

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49

Bosmonster

*zucht*

Misha schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:18:
Het enige dat je echt gaat missen is de kans dat je je nemesis uit deel 1 niet tegen het lijf gaat lopen. Dat initiële schokmoment als je jé aartsvijand tegen het lijf loopt. De aartsvijand die je keer op keer heeft afgeslacht en je hem maar niet dood kreeg. Man, ik vind die gedachte echt spannend
Ik zou het opmerkelijk vinden als je je dat na die jaren nog herinnert? Daarnaast werd de eerste game zo makkelijk op een gegeven moment dat ik daar nu niet echt nachtmerries aan overgehouden hebt, laat staan een memorabele nemesis.

Maar goed, tot nu toe weer een hoop lol met dit vervolg. Het begin voelt wel nogal chaotisch zonder een echte lijn in wat je moet doen. Vooral de UI vind ik geen vooruitgang en is erg onoverzichtelijk. Maar gewoon rustig focussen op een specifieke captain of quest.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 11-10-2017 15:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Misha
Bosmonster schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Ik zou het opmerkelijk vinden als je je dat na die jaren nog herinnert? Daarnaast werd de eerste game zo makkelijk op een gegeven moment dat ik daar nu niet echt nachtmerries aan overgehouden hebt, laat staan een memorabele nemesis.
Ik herinner me Dush Plague-Bringer nog maar al te goed. Immuum voor alles. schiet alles aan flarden met z'n explosive bolts, heeft altijd een groepje orcs om zich heen. Fuck. Hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik vind de online vendettas ook wel leuk om te doen. Geeft toch een goed gevoel dat je een speler's dood avenged! En het levert leuke loot op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rabotgangster
Top spel gewoon wat is het fijn om orcs te doden 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Blijft inderdaad geweldig al die orcs te killen. En je krijgt steeds meer opties om dat te doen. Erg bruut.
Erger me ook totaal nog niet aan het verhaal en vind dat eigenlijk wel ok tot zover. Cut scenes zijn goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

BvanOsch schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:34:
Ik draai alles op max settings. Ook de ultra HD textures gedownload. Hiervoor geeft ie wel aan dat ik 8GB vRAM nodig heb, desalniettemin draait ie super op m'n 980ti met 'maar' 6GB vRAM.

Als ik terugkijg naar de eerste gameplay trailer dan moet ik toegeven dat ik hem er mooier uit vindt zien dan in die trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
PdeBie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:52:

De eerste stad is erg krap heb ik het idee. Het is moeilijk om van punt A naar punt B te sneaken (ik speel graag stealthy).
Ik had in het begin ook het idee dat sneaken wat moeilijker was, maar ik ben daar op teruggekomen. Ik begrijp nu dat je niet moet proberen om altijd ongezien te blijven, maar dat je heel snel moet uitvogelen hoe je weer ongezien kan worden (snap je? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

PdeBie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:52:
Gisteren de game ook even gespeeld (kon het toch niet laten de game alvast te kopen :P ).

Vind de game wel een stuk moeilijker dan het eerste deel. Grafisch valt hij mij iets tegen. Vorige deel leek mooier. Ook vind ik de vele gevechten met grote groepen niet heel duidelijk. Vaak is mij niet duidelijk welk poppetje nou een vijand en welke een vriendje is. Zal gewenning zijn hoop ik.

De Uruks zijn overigens wel een stuk slimmer heb ik het idee. Zeker de captains. Ik heb nu een captain die mij al 2x gedood heeft. De 2e keer dacht ik hem eindelijk slimmer af te zijn, maar ineens 'Captain has adapted'. En hop... heel mijn taktiek naar de gallemiezen en ik was in no-time dood.

Ik hoop dat ik wen aan de grotere groepsgevechten. Zeker in de krappere delen van de stad, want die zijn nog wat vervelend.

De gevechten met de captains vind ik tot nog toe erg tof. Al kom je er in de eerste stad wel heel veel tegen.
Om ook maar even hier op in te haken :)

Ik had precies hetzelfde, ik wou hem eerst niet kopen (omdat microtransacties) maar ik kon het uiteindelijk ook niet laten..

Qua moeilijkheid is ie inderdaad iets lastiger als vind ik hem grafisch niet tegenvallen met de ultra textures aan :)

De eerste stad vind ik momenteel zelfs groot zat, ik ben alles aan het verzamelen en alle missies aan het doen, ik vermaak me hartstikke goed. Eigenlijk zou ik de storyline moeten volgen maar al die Uruks mollen is zo vermakelijk >:)

De groepsgevechten kunnen inderdaad vervelend worden. Waar ik er bij deel 1 aan gewend was dat je ze uiteindelijk toch uitdunt en afmaakt blijven ze hier maar komen. Misschien dat ik er toch voor moet zorgen dat het 'alarm' niet af gaat xD

De captains vind ik leuk.. maar vervelend. Dan denk je er één tegen te komen en ineens staan er drie. Waarbij sommigen hun VOLLEDIGE intropraatje dan weeeeer gaan houden en die duurt dan al zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Misha schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:05:
[...]
Ik begrijp nu dat je niet moet proberen om altijd ongezien te blijven, maar dat je heel snel moet uitvogelen hoe je weer ongezien kan worden (snap je? :P)
Chop their head off!!!!!! })
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:16:
[...]

Om ook maar even hier op in te haken :)

Ik had precies hetzelfde, ik wou hem eerst niet kopen (omdat microtransacties) maar ik kon het uiteindelijk ook niet laten..

Qua moeilijkheid is ie inderdaad iets lastiger als vind ik hem grafisch niet tegenvallen met de ultra textures aan :)

De eerste stad vind ik momenteel zelfs groot zat, ik ben alles aan het verzamelen en alle missies aan het doen, ik vermaak me hartstikke goed. Eigenlijk zou ik de storyline moeten volgen maar al die Uruks mollen is zo vermakelijk >:)

De groepsgevechten kunnen inderdaad vervelend worden. Waar ik er bij deel 1 aan gewend was dat je ze uiteindelijk toch uitdunt en afmaakt blijven ze hier maar komen. Misschien dat ik er toch voor moet zorgen dat het 'alarm' niet af gaat xD

De captains vind ik leuk.. maar vervelend. Dan denk je er één tegen te komen en ineens staan er drie. Waarbij sommigen hun VOLLEDIGE intropraatje dan weeeeer gaan houden en die duurt dan al zo lang.
Ik ben in groepsgevechten veel eerder het overzicht kwijt. Laatst kwam ik een captain tegen die een of andere 'banner' heeft om andere Uruks op te jutten (althans, zo dacht ik dat het werkte), maar ik kon heel die banner niet vinden. Kan je die slopen? Of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:29:
Ik ben in groepsgevechten veel eerder het overzicht kwijt. Laatst kwam ik een captain tegen die een of andere 'banner' heeft om andere Uruks op te jutten (althans, zo dacht ik dat het werkte), maar ik kon heel die banner niet vinden. Kan je die slopen? Of hoe zit dat?
Zo'n captain kwam ik ook tegen, die banner is zichtbaar als hij er staat. Die is dan te slopen middels een hit met je zwaard dan wel een pijl. Ik merkte alleen dat het effect van deze banner niet gelijk verdween als ik hem sloopte, dus ik gok dat deze 'inspiration' een tijdje blijft hangen nadat de banner gesloopt is. Either that or it's a bug xD

[ Voor 3% gewijzigd door Scorpio616 op 12-10-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik vermoed dat hij er bij mij wel stond, want alle Uruks kwamen tegelijk op mij af en hadden allemaal de marker boven hun hoofd van 'ontwijken die hap!'.

Ik zag hem alleen nergens staan. Dus of ik heb niet op zitten letten, of hij was gewoon slecht zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ik ben zelf niet zo te spreken over al die banners en andere buffs die ze hebben. Veel te veel nadenken. Ik wil gewoon koppen hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:43:
Ik vermoed dat hij er bij mij wel stond, want alle Uruks kwamen tegelijk op mij af en hadden allemaal de marker boven hun hoofd van 'ontwijken die hap!'.

Ik zag hem alleen nergens staan. Dus of ik heb niet op zitten letten, of hij was gewoon slecht zichtbaar.
Ja klopt, dat hadden ze bij mij ook. Dat was nadat ik de banner in de eerste instantie gesloopt had met een pijl VOORDAT ik überhaupt begon met vechten. Tijdens dat gevecht waren ze allemaal lijp en werd er na ongeveer 1 minuut ook een nieuwe banner neergezet.
Misha schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:49:
Ik ben zelf niet zo te spreken over al die banners en andere buffs die ze hebben. Veel te veel nadenken. Ik wil gewoon koppen hakken!
De buffs merk ik tot dusver enkel bij de captains, waarna ik gewoon op hun focus, ze afmaak en daarna verder ga met het koppen hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-06 16:39
Misha schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Ik herinner me Dush Plague-Bringer nog maar al te goed. Immuum voor alles. schiet alles aan flarden met z'n explosive bolts, heeft altijd een groepje orcs om zich heen. Fuck. Hem!
Die knaap heb ik gisteravond toevallig nog tweemaal op zijn plek moeten zetten O-)

Is na een paar uur meer dan duidelijk dat het spel genoeg content te bieden heeft. Vind ook dat de cutscenes goed gedaan zijn.

Heb het spel op Xbox / Windows (Xbox Play Anywhere). Draait verassend goed op een GTX 970. Draait netjes op 60fps op 1440p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
De kaart linksonderin is overigens ook niet heel duidelijk. Er staat veel te veel op. Witte pijltjes (Uruks die geld opleveren?), rode (normale Uruks) pijltjes, groene (intelligence) uruks. En dat alles op een blauwige ondergrond, waarbij je eigen pijltje ook nog eens blauw is. Niet heel handig :P

En hoe switch je van de kaart naar de army pagina (xbox)? In SoM kon je dat met de triggers snel doen, maar dat lijkt nu niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Ik ben sinds release ook flink aan het spelen en heb na lang orcs hunten toch maar eens besloten om die fast travel points te unlocken haha. Was aardig vervelend dat elke keer als je dood ging dat je dan weer helemaal vooraan in de map begon.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Doughty schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:43:
Ik ben sinds release ook flink aan het spelen en heb na lang orcs hunten toch maar eens besloten om die fast travel points te unlocken haha. Was aardig vervelend dat elke keer als je dood ging dat je dan weer helemaal vooraan in de map begon.
Sterker nog. Die torens heb je nodig om allerlei andere zaken te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Sterker nog. Die torens heb je nodig om allerlei andere zaken te ontdekken :)
Kwam ik idd achter na het unlocken van de eerste toren. Alsof ik nog niet genoeg te doen had ;).

BTW: zijn er meer mensen die hang stealth kill "feature" gebruiken? Zo easy om zo captains te killen etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Doughty op 12-10-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die banners moet je zsm uitschakelen. Een klap met je zwaard is wel voldoende, maar tering wat doen orcs pijn als je die banner laat staan. Die glaive attack is nieuw toch? Erg fijn in groepsgevechten.

Ben er trouwens nog niet achter hoe ik het eerste stadje verlaat :X heb inmiddels alles wel gedaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:48:
Die glaive attack is nieuw toch? Erg fijn in groepsgevechten.
Ja die is nieuw. Ik vind hem alleen heel traag. Je moet er de 'slaan' knop voor ingedrukt houden. In die tijd ben je al lang een keer gemept door een Uruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Ja die is nieuw. Ik vind hem alleen heel traag. Je moet er de 'slaan' knop voor ingedrukt houden. In die tijd ben je al lang een keer gemept door een Uruk.
area stun + gleave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 17:30
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:48:
Ben er trouwens nog niet achter hoe ik het eerste stadje verlaat :X heb inmiddels alles wel gedaan geloof ik.
Als het goed is moet je gewoon de story missions volgen. Je komt dan vanzelf bij de volgende ACT. Ik zou alleen de collectabels verzamelen en niet teveel op de captains focussen in de eerste ACT.

Het word wel duidelijk aangegeven wanneer je bij de volgende ACT bent. Vanaf dan heb je wat meer mogelijkheden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Die eerste heb ik nog niet unlocked. Moet ik wel gaan doen, want die skill is verdomde handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Julios schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Als het goed is moet je gewoon de story missions volgen. Je komt dan vanzelf bij de volgende ACT. Ik zou alleen de collectabels verzamelen en niet teveel op de captains focussen in de eerste ACT.

Het word wel duidelijk aangegeven wanneer je bij de volgende ACT bent. Vanaf dan heb je wat meer mogelijkheden in het spel.
Ik heb alles complete staan, behalve een Shelob quest maar die brengt me naar een lvl 70+ gebied lijkt het terwijl ik zelf 9 ben :'). Volgens mij zie ik iets heel simpels over het hoofd.

Erg leuk leesvoer trouwens voor mensen die de achtergronden van characters interessant vinden: https://www.polygon.com/m...440134/lore-story-tolkien

[ Voor 13% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 12-10-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Over die Shelob, ik ben benieuwd of jullie het volgende ook hebben;

Bij het unlocken van de 'memories' in de eerste stad, het zijn er 3, zie ik geen video. Ik zie een heel kort stukje, misschien een halve seconden en dan stopt ie. Hoort dit zo of heb ik last van een bug? Dit aangezien het geluid ook vreemd klinkt als hij 'eruit klapt'.

Ik dacht dat het misschien zo hoorde en dat je, na het unlocken van ALLES, pas een volledige video krijgt. Dat je nu alleen 'fragmenten' unlocked. Het is puur het geluid wat mij aan het twijfelen zet doordat het klinkt alsof deze onderbroken wordt terwijl dat niet zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:26:
Over die Shelob, ik ben benieuwd of jullie het volgende ook hebben;

Bij het unlocken van de 'memories' in de eerste stad, het zijn er 3, zie ik geen video. Ik zie een heel kort stukje, misschien een halve seconden en dan stopt ie. Hoort dit zo of heb ik last van een bug? Dit aangezien het geluid ook vreemd klinkt als hij 'eruit klapt'.

Ik dacht dat het misschien zo hoorde en dat je, na het unlocken van ALLES, pas een volledige video krijgt. Dat je nu alleen 'fragmenten' unlocked. Het is puur het geluid wat mij aan het twijfelen zet doordat het klinkt alsof deze onderbroken wordt terwijl dat niet zo hoort.
Dat niet, wel dat ik bij andere cutscenes ineens geen geluid had. (Dit is inc de 4K cinematics pack)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste