Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:16
@Scorpio616 dat klinkt als een bug. Waar speel je op? Raak je niet per ongeluk een toets/knop aan waarmee je ze skipped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06 21:15

Scorpio616

BOOM headshot!

PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:37:
@Scorpio616 dat klinkt als een bug. Waar speel je op? Raak je niet per ongeluk een toets/knop aan waarmee je ze skipped?
Ik speel op de PC (onderdelen staan op m'n profiel onder inventaris). Zal dan vanmiddag eens de 'game integrity' op Steam nagaan. Zelfs als ik deze 'memories' van Shelob opnieuw afspeel vanuit het menu dan zie ik een beeld verschijnen (zal het begin van het filmpje zijn) en dan zodra het beeld (voor m'n gevoel) zou moeten gaan bewegen hoor ik geen gek knappend geluid en dan stopt ie.

EDIT aanvulling:
Ik raak niets aan tijdens dit filmpje, ik speel trouwens met een Xbox One S controller op Windows 10 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Scorpio616 op 12-10-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:17
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Ik heb alles complete staan, behalve een Shelob quest maar die brengt me naar een lvl 70+ gebied lijkt het terwijl ik zelf 9 ben :'). Volgens mij zie ik iets heel simpels over het hoofd.
Daar moet je ook heen. De lvls van gebieden geeft alleen aan hoe gevaarlijk het is. Max lvl ingame is 60, als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:26:
Over die Shelob, ik ben benieuwd of jullie het volgende ook hebben;

Bij het unlocken van de 'memories' in de eerste stad, het zijn er 3, zie ik geen video. Ik zie een heel kort stukje, misschien een halve seconden en dan stopt ie. Hoort dit zo of heb ik last van een bug? Dit aangezien het geluid ook vreemd klinkt als hij 'eruit klapt'.

Ik dacht dat het misschien zo hoorde en dat je, na het unlocken van ALLES, pas een volledige video krijgt. Dat je nu alleen 'fragmenten' unlocked. Het is puur het geluid wat mij aan het twijfelen zet doordat het klinkt alsof deze onderbroken wordt terwijl dat niet zo hoort.
Dat hoort inderdaad zo. Je ziet nu alleen fragmenten, heel kort!
Doughty schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:45:
[...]

Kwam ik idd achter na het unlocken van de eerste toren. Alsof ik nog niet genoeg te doen had ;).

BTW: zijn er meer mensen die hang stealth kill "feature" gebruiken? Zo easy om zo captains te killen etc.
Wat bedoel je precies met de hang stealth kill ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:08
Die shelob fragmenten duren idd maar een seconde of wat, dat is geen bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

-SaveMe- schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:00:
Dat hoort inderdaad zo. Je ziet nu alleen fragmenten, heel kort!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:06:
Die shelob fragmenten duren idd maar een seconde of wat, dat is geen bug.
Dus het klopt dat je bij een van deze fragmenten alleen haar gezicht ziet en dat het 'filmpje' dan al stopt? Want meer zag ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:
Dus het klopt dat je bij een van deze fragmenten alleen haar gezicht ziet en dat het 'filmpje' dan al stopt? Want meer zag ik niet :)
Jep :) gewoon alles verzamelen en dan achter elkaar afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:09:
Jep :) gewoon alles verzamelen en dan achter elkaar afspelen
Top! Ik had al een vermoeden maar dat gekke knappende geluid zette me op het verkeerde been :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Top! Ik had al een vermoeden maar dat gekke knappende geluid zette me op het verkeerde been :p
Eerste keer dacht ik ook dat het een bug was. Ik gelijk de menus in om hem opnieuw af te spelen, was het weer zo kort. Pas na de 2e en 3e had ik zoiets van ok, zal wel zo horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:41
Nou, heb er al aardig wat uurtjes in zitten maar het schiet niet op zeg... Heb je eindelijk stuk of wat captains afgeslacht, komen de volgende gewoon in de plek. Zo kan ik die stad natuurlijk nooit redden...

spoiler:
Grapje uiteraard, awesome game so far, het killen van captains is gewoon veel te leuk waardoor ik maar niet toe kom aan die story quests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Sjoerdje131 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:54:
Nou, heb er al aardig wat uurtjes in zitten maar het schiet niet op zeg... Heb je eindelijk stuk of wat captains afgeslacht, komen de volgende gewoon in de plek. Zo kan ik die stad natuurlijk nooit redden...

spoiler:
Grapje uiteraard, awesome game so far, het killen van captains is gewoon veel te leuk waardoor ik maar niet toe kom aan die story quests :P
Waarom tussen spoiler tags :p ik wilde net commenten dat dat killen heul ni hoefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Waarom tussen spoiler tags :p ik wilde net commenten dat dat killen heul ni hoefde
Mja vooral daarom eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
-SaveMe- schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:45:
Blijft inderdaad geweldig al die orcs te killen. En je krijgt steeds meer opties om dat te doen. Erg bruut.
Erger me ook totaal nog niet aan het verhaal en vind dat eigenlijk wel ok tot zover. Cut scenes zijn goed!
Als je alle abilities hebt denk ik ook wel dat je onoverwinnelijk bent, was zo in de vorige SoM ook zo. Wel spijtig dat je tussen de 3 extras (van de abilitie )moet kiezen in plaats van ze alle 3 te hebben

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-07 06:16
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 07:48:
[...]

Ik draai alles op max settings. Ook de ultra HD textures gedownload. Hiervoor geeft ie wel aan dat ik 8GB vRAM nodig heb, desalniettemin draait ie super op m'n 980ti met 'maar' 6GB vRAM.

Als ik terugkijg naar de eerste gameplay trailer dan moet ik toegeven dat ik hem er mooier uit vindt zien dan in die trailer.
Heb de game sinds gisteren. Draait als een zon! Toffe vermakelijke game tot nu toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Met wat voor een grafische kaart draaien jullie hem eigenlijk? En op welke settings speel je dan?

Ik heb zelf een 980ti met 'maar' 6gb vRAM maar ik draai hem op ultra waar ie volgens het spel 8gb voor nodig heeft. Ondanks dat draait ie met gemiddeld 45-50 frames wat ik op 3440x1440 persoonlijk voldoende vind. Al zit ik wel na te denken over de aanschaf van een 1080ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
rabotgangster schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Als je alle abilities hebt denk ik ook wel dat je onoverwinnelijk bent, was zo in de vorige SoM ook zo. Wel spijtig dat je tussen de 3 extras (van de abilitie )moet kiezen in plaats van ze alle 3 te hebben
Waarschijnlijk omdat je dan NOG onoverwinnelijker (is dat een woord?) bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 15:14
Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:47:
Met wat voor een grafische kaart draaien jullie hem eigenlijk? En op welke settings speel je dan?

Ik heb zelf een 980ti met 'maar' 6gb vRAM maar ik draai hem op ultra waar ie volgens het spel 8gb voor nodig heeft. Ondanks dat draait ie met gemiddeld 45-50 frames wat ik op 3440x1440 persoonlijk voldoende vind. Al zit ik wel na te denken over de aanschaf van een 1080ti.
GTX 970, alle settings op max (alleen geen 4k pack nog, ga ik vanavond proberen). En dit op 2560×1440 met 60 fps vsync.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 06:11

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Scorpio616 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:47:

8 gb ram en een rx 580 8 gb. Op een Intel i5 i7400

Draai op super high omdat de hele game besloot ermee te kappen gisteren toen ik de game op ultra gooide.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Wat bedoel je precies met de hang stealth kill ?
Dat wanneer je aan een brug, muur etc hangt en je lokt de captain naar jou kant toe en doet dan een stealth kill. Dan spingt je wraight uit je lichaam en killt degene die je gelocked hebt. Vooral bij captains is dit erg makkelijk omdat je zou niet pakken maar je kunt blijven aanvallen vanuit je stealth positie.

Op deze manier heb ik een aantal captains al flink te grazen genomen. Vooral op de eerste brug naar de stad toe, je kan heel die brug zo easy clearen van enemies. 8)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
bierkwadraat schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

GTX 970, alle settings op max (alleen geen 4k pack nog, ga ik vanavond proberen). En dit op 2560×1440 met 60 fps vsync.
4K gaat je niet lukken ;)

Maak is een screenshot van je settings? Ik heb ook 970, maar ik kom niet aan 60 fps...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:19
Hier een GTX 1080 en haal ongeveer 50 tot 60 fps op 4k ultra. Vindt ik vrij netjes :). Hierbij ga ik overigens wel dik over de 8GB vram volgens de game, maar dat heb ik gewoon genegeerd.

[ Voor 37% gewijzigd door NL-RaVeR op 12-10-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Doughty schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Dat wanneer je aan een brug, muur etc hangt en je lokt de captain naar jou kant toe en doet dan een stealth kill. Dan spingt je wraight uit je lichaam en killt degene die je gelocked hebt. Vooral bij captains is dit erg makkelijk omdat je zou niet pakken maar je kunt blijven aanvallen vanuit je stealth positie.

Op deze manier heb ik een aantal captains al flink te grazen genomen. Vooral op de eerste brug naar de stad toe, je kan heel die brug zo easy clearen van enemies. 8)
Ik ga liever het brute gevecht met ze aan. Veel spectaculairder 8) En houdt het ook een beetje spannend, heb ik ook nog eens de kans om dood te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

NL-RaVeR schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:00:
Hier een GTX 1080 en haal ongeveer 50 tot 60 fps op 4k ultra. Vindt ik vrij netjes :). Hierbij ga ik overigens wel dik over de 8GB vram volgens de game, maar dat heb ik gewoon genegeerd.
Ik ga dus met m'n 6gb vRAM ook dik over de aanbevolen 8gb heen (zoals ik volgens mij al eerder gepost heb) maar ik blijf me er over verbazen dat het gewoon soepel loopt. Dus ik vraag me af hoe ze bij die 8gb gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Pakken jullie al die collectables? Ik ren rond als een kip zonder kop en pak snel alles op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:46:
Pakken jullie al die collectables? Ik ren rond als een kip zonder kop en pak snel alles op :p
Wat versta je onder de collectables? Het "geld" wat ze droppen en alle wapens etc.?
Dat probeer ik inderdaad zoveel mogelijk op te pakken, maar wel pas op een rustiger moment. Niet wanneer er nog 20 uruks om mij heen staan te dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
PdeBie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:48:
[...]

Wat versta je onder de collectables? Het "geld" wat ze droppen en alle wapens etc.?
Dat probeer ik inderdaad zoveel mogelijk op te pakken, maar wel pas op een rustiger moment. Niet wanneer er nog 20 uruks om mij heen staan te dansen.
Nee de deur raadsels, shelob memories, monumenten kapot maken en gondor artifacts. Je krijgt er wel wat voor en ik pak ze op, maar kan het ook begrijpen als mensen het wat saai vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ow zo lang speel ik het spel nog niet (heb er nu 3 uur in zitten). Ben nu vooral nog koppen aan het hakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:46:
Jup, alles xD in ieder gebied (ben nu in het tweede) ga ik eerst alle torens af zodat alles op de kaart verschijnt en dan ALLE collectables oppakken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:49:
[...]

Nee de deur raadsels, shelob memories, monumenten kapot maken en gondor artifacts. Je krijgt er wel wat voor en ik pak ze op, maar kan het ook begrijpen als mensen het wat saai vinden.
Yup, de hele reden waarom het maar niet wilt vlotten met de story :P ben nu in dat 2e gebied, kan dus nog steeds ook niks of niemand overnemen, maar heb ondertussen we de meeste collectibles in die 2 regions weten te bemachtigen.

Sommige van die challenges van celebrimbor memories zijn wel lastig. Heb de meeste gold, maar gister eentje na 3x niet gelukt, toen maar verder gegaan. 7 arrow kills binnen de tijd ofzo terwijl je vallend in slomomode zit (geen idee hoe t meer heet dat je in slow mo raakt als je mikt terwijl je springt). Dan moet je echt al die 7 kills na de eerste jump maken, had er 6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Gisteren had ik even een uurtje gespeeld en wellicht een fout in het spel meegemaakt?

Ik ging voor een quest op zoek naar een captain en onderweg naar hem toe werdt ik overvallen door een assassin captain. Zijn level was niet vrij hoog (12) en ik had hem al vrij snel dood. Toen ik éénmaal bij de quest captain was en het gevecht was begonnen, verscheen er opeens halverwege een 2e assassin captain, dit was wel even pittig, maar heb ze toch alle twee dood gekregen. Na de dood van de twee captains wilde ik weglopen en verscheen er nog een assassin captain! Éénmaal dood en ik wilde op "M' drukken om te kijken waar ik heen moest... je raadt het al.. kwam er nog een assassin captain, maar dit keer een legendary! Helaas had deze een "Cheat Death" en verdween in een oogopslag, nadat hij mij stunde.

Teveel captains in een half uur tijd? Iemand ook meegemaakt?

Leuke dingen waren wel;

- Captains passen zich aan op jou playstyle. (Adapt... halverwege gevechten moest ik vaak van tactiek veranderen).
- Captains zijn beter & intelligenter geworden.
- Voices van captains zijn echt goed gedaan.

Minder leuk:

- Teveel captains in een hele korte tijd.
- Jump over captain, stun, Shift click + linker muis & special werkt te makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 13-10-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:11:
[...]
Sommige van die challenges van celebrimbor memories zijn wel lastig. Heb de meeste gold, maar gister eentje na 3x niet gelukt, toen maar verder gegaan. 7 arrow kills binnen de tijd ofzo terwijl je vallend in slomomode zit (geen idee hoe t meer heet dat je in slow mo raakt als je mikt terwijl je springt). Dan moet je echt al die 7 kills na de eerste jump maken, had er 6 :(
Lol, ik heb al moeite met de eerste Gold te krijgen. Snap nog niet zo goed hoe die mode werkt als je als Celebrimbor speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Spelen jullie met toetsenbord of controller? Heb een Xbox controller aangesloten op mijn pc, ik kon mij heugen van Shadow of Mordor dat ik een toetsenbord wat minder praktisch vond (terwijl ik normaal echt een toetsenbord speler ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:54:
Spelen jullie met toetsenbord of controller? Heb een Xbox controller aangesloten op mijn pc, ik kon mij heugen van Shadow of Mordor dat ik een toetsenbord wat minder praktisch vond (terwijl ik normaal echt een toetsenbord speler ben).
Ja? Werkt dat goed?

Heb er ook 1, maar nooit gespeeld met Xbox controller eigenlijk... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ferio schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:55:
[...]

Ja? Werkt dat goed?

Heb er ook 1, maar nooit gespeelt met Xbox controller eigenlijk... haha
Ik ben normaal echt onhandig met een controller (heb ook al lang geen console meer), maar voor dit spel vind ik een controller wel ideaal spelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Ik kwam met mijn level 5 een level 18 captain tegen, feestje.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Sjoerdje131 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:11:
Ik dacht eerst ook dat die onmogelijk was, maar je springt gewoon van het dak, gaat in slow mo en dan is er ALTIJD 1 orc binnen bereik. Ik heb hem uiteindelijk gehaald op gold met 16 seconden over :) Gewoon goed om je heen kijken, zoals ik al zei, er is altijd één orc binnen bereik zodra je van het dak springt waar je de laatste gekilled hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Ik speel het spel op een Xbox One, dus gebruik sowieso een controller. Maar SoM had ik ook op de PC en daar speelde ik ook met een controller. Werkt net even fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Ik speel het op de pc met een xbox one controller, vind dit soort games 100x fijner met een controller dan met een toetsenbord. En om in te haken op de vraag van de rest hier, tot dusver heb ik alle Celebrimbor challenges op goud gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Scorpio616 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

Ik dacht eerst ook dat die onmogelijk was, maar je springt gewoon van het dak, gaat in slow mo en dan is er ALTIJD 1 orc binnen bereik. Ik heb hem uiteindelijk gehaald op gold met 16 seconden over :) Gewoon goed om je heen kijken, zoals ik al zei, er is altijd één orc binnen bereik zodra je van het dak springt waar je de laatste gekilled hebt.
Probleem is dat mijn bar dan leeg is waarmee ik de tijd kan slowen. Als ik na de 1e drop dus maar 6 kills heb kan ik niet nog een keer in die slowmode mode komen :(
Ferio schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:16:

Teveel captains in een half uur tijd? Iemand ook meegemaakt?
Heb 1 keer een stuk of 3 achter elkaar gehad, maar dat vond ik juist awesome. Was eerste keer dat het echt lastig werd omdat ik bijna dood was toen er opeens nog een assassin kwam. Snel ontsnapt, even healen, terug, en kapot maken die mafkees!
PdeBie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:35:
[...]

Lol, ik heb al moeite met de eerste Gold te krijgen. Snap nog niet zo goed hoe die mode werkt als je als Celebrimbor speelt.
Volgens mij gewoon redelijk hetzelfde als normaal alleen dan met veel meer slowmotion tijd, meer arrows, beetje OP mode :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 15:23
Shag The Unshamed. Mijn nieuwe nemesis. Hij was taai, maar ik wist hem te dominaten. Toen besloot hij om mij te verraden. Prima. Ik ben een wraakvolle bright lord. Ik maakte het mijn missie om hem helemaal kapot te maken. Ik zocht hem op, puur zodat ik hem verder kon shamen. Ik heb hem zo vaak geshamed, dat hij niet veel meer kon doen dan brabbelen. Hij was helemaal het padje kwijt. Mijn wraak was zoet. Hij wandelt rond als de grootste laughing stock van de wereld.

Tot ik plots werd overvallen door Shag. Shag claimde het licht te hebben gezien en bedankte mij dat ik hem zo heb behandeld. Shag is nu The Unshamed geworden en is immuum voor alles en kan me met gemak one shotten. Zijn wraak was nu ook zoet. Een nieuwe nemesis is geboren.

Fuck, wat is dit vet. Dat had ik echt niet zien aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misha schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:36:
Shag The Unshamed. Mijn nieuwe nemesis. Hij was taai, maar ik wist hem te dominaten. Toen besloot hij om mij te verraden. Prima. Ik ben een wraakvolle bright lord. Ik maakte het mijn missie om hem helemaal kapot te maken. Ik zocht hem op, puur zodat ik hem verder kon shamen. Ik heb hem zo vaak geshamed, dat hij niet veel meer kon doen dan brabbelen. Hij was helemaal het padje kwijt. Mijn wraak was zoet. Hij wandelt rond als de grootste laughing stock van de wereld.

Tot ik plots werd overvallen door Shag. Shag claimde het licht te hebben gezien en bedankte mij dat ik hem zo heb behandeld. Shag is nu The Unshamed geworden en is immuum voor alles en kan me met gemak one shotten. Zijn wraak was nu ook zoet. Een nieuwe nemesis is geboren.

Neem je het niet allemaal een beetje te serieus? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dat is echt super vet om te lezen, wat een systeem!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio

Dat is wel serieus gaaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:46
Lvl 45 and going, volgens mij zit ik al tegen het einde van de game aan, maar wat een gruweljk spel is dit zeg.

Als ik de main story heb uitgespeeld, maar eens zorgen dat ik mn gems + gear op orde krijg en een gek fort realiseer met sterke orcs voor de online conquest missions :)

Iemand enig idee wanneer de nieuwe tribes + DLC's uitkomen? heb gegoogled maar kon niet zo 123 wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

_/-\o_

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Maar hoe "shamede" jij Shag? Want ik weet niet of dit of ik dit met een korreltje zout moet nemen of dat je een captain daadwerkelijk kan shamen, aangezien ze dit bij jou wel kunnen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 15:23
Scorpio616 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:49:
[...]

Maar hoe "shamede" jij Shag? Want ik weet niet of dit of ik dit met een korreltje zout moet nemen of dat je een captain daadwerkelijk kan shamen, aangezien ze dit bij jou wel kunnen :p
Dat is gewoon een optie!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2017/usgamer/Shadow-of-War-Captain-Domination.png

Volgens mij werkt het ook als je hem op de vlucht laat slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Misha schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

Dat is gewoon een optie!

[afbeelding]

Volgens mij werkt het ook als je hem op de vlucht laat slaan
Oh wauw! Dan heb ik dat nog niet unlocked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Wat ik wel kut vind is als je een captain of overlord wil domineren die een hogere level heeft dan u dan lukt het niet. Je kan hem verslaan maar je kan hem niet domineren, stom gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik twijfel of ik Shadow of War moet kopen, vooral na het zien van de user reviews op metacritic, erg lage cijfers..
Deel 1 vond ik goed, is deze beter of juist minder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:48:
Ik twijfel of ik Shadow of War moet kopen, vooral na het zien van de user reviews op metacritic, erg lage cijfers..
Deel 1 vond ik goed, is deze beter of juist minder?
Ik heb deel 1 grijs gespeeld en ik vond dit deel vanaf het begin al beter :) De reden dat hij zo laag gewaardeerd wordt is dat ze micro-transactions in een singleplayer game hebben gestopt. Nu is het alleen dat deze micro-transactions volledig aan de speler zelf zijn, je hoeft ze niet te gebruiken. Zelf heb ik deze 'marketplace' enkel nog maar gebruikt om de zogenaamde loot boxes te openen en ik moet toegeven, de manier waarop die geïmplementeerd zijn in deze game vind ik nog niet eens zo gek.

Dus om het samen te vatten, de game is stukken beter en ik zou hem zeker halen als je deel 1 ook vet vond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Wat nieuws gevonden.. Graugs vechten met elkaar.. gaaf om te zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Je hebt ook de daily challenges om goud te verdienen om deze dan op te doen in die market. Dus niet nodig om er te kopen 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Scorpio616 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Ik heb deel 1 grijs gespeeld en ik vond dit deel vanaf het begin al beter :) De reden dat hij zo laag gewaardeerd wordt is dat ze micro-transactions in een singleplayer game hebben gestopt. Nu is het alleen dat deze micro-transactions volledig aan de speler zelf zijn, je hoeft ze niet te gebruiken. Zelf heb ik deze 'marketplace' enkel nog maar gebruikt om de zogenaamde loot boxes te openen en ik moet toegeven, de manier waarop die geïmplementeerd zijn in deze game vind ik nog niet eens zo gek.

Dus om het samen te vatten, de game is stukken beter en ik zou hem zeker halen als je deel 1 ook vet vond!
Duidelijk, ga hem gelijk halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Gruwelijk wat een vette game! Heb nu alle gebieden unlocked en in 1 het fort overgenomen.
Die Siege was chaotisch maar wel super vet! in dat gebeid zijn alle captains en warchiefs nu van mij, gemiddeld level 25 ongeveer.

Leuke is dat in plaats van dat het makkelijker wordt het nu soms best lastig is tegen een captain omdat ze steeds meer immune voor van alles zijn, steeds sterker, steeds meer epic traits hebben etc. Sommige zijn daardoor echt een pain in the ass :)

En onvoorstelbaar dat ik nog steeds unieke Captains ontmoet, uniek in looks, praatje, etc... Chapot! En die ambushes blijven echt prachtig. Denk je klaar te zijn met een captain, komt er nog eentje van achteren :)

Geld niet echt een gebrek aan, 23k Mirian en ook 50 Gold (door een challenge). Dat laatste krijg je maar mondjes maat, dat is wel jammer. Ook gaat je spoils of war balk maar met 50 per keer vooruit en je hebt 1000 nodig voor een level. Dat betekent 20 online vendettas doen. Zit op 6 nu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik moest er even over nadenken, maar ik neem aan dat je chapeau bedoelt? ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
Ivm met internet bundel van 100 gig per maand ben ik opzoek naar dit spel voor pc maar dan met fysieke dvd's.. Zie alleen overal met download voucher.. Weet iemand of deze wel te krijgen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

k1978 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 08:41:
Ivm met internet bundel van 100 gig per maand ben ik opzoek naar dit spel voor pc maar dan met fysieke dvd's.. Zie alleen overal met download voucher.. Weet iemand of deze wel te krijgen zijn ?
Zo te zien niet, alle pc versies die ik online kan vinden zijn 'digital'. Zelfs als je een doosje kan kopen in de winkel, bij de Nedgame bijvoorbeeld, dan staat er dat het een code in een doosje betreft waarmee je hem dan als nog kan gaan downloaden op Steam.

Maar.. hoezo heb je een 'internetbundel' van maar 100gb per maand? Zijn er überhaupt providers die dat doen? In Nederland niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
hehe ja ik woon in buitengebied dus enige manier voor internet is via 4g router.. T-Mobile heeft 100 gig per maand bundel.. Dat is balen hoor...

Zie namelijk wel iemand op vraag en aanbod die hem aanbied met dvd's.. Dus moet er zijn maar online zie ik alleen maar download voucher staan..

[ Voor 33% gewijzigd door k1978 op 14-10-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels begin ik steeds meer skills te unlocken en krijg ik steeds meer het oude gevoel terug. Wat een toffe game!

Werd gisteren ineens ge-ambushed door een captain, maar die bleek niet tegen vuur te kunnen. Liet ik nou net vlak daarna een grog barrel kapot schieten :p

Ben nog steeds in gebied 1 van alles aan het doen. Maar gebied twee heb ik inmiddels wel unlocked. Daar ga ik naar toe zodra ik niets meer kan in gebied 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De eerste captain die je moet recruiten is wel echt tof gedaan :p leuke character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Even een vraag over een compleet ander onderwerp :P Zijn er mensen hier die Teamspeak dan wel Discord hebben en die het leuk vinden om een beetje dom te lullen over Shadow of War? De meeste mensen die ik ken die spelen singleplayer games in 'complete solitude' terwijl ik het zelf juist tof vind om met een aantal mensen dezelfde singleplayer game te spelen en dan gewoon te praten over de dingen die je tegen bent gekomen, gedaan hebt en hoe je bepaalde challanges gehaald hebt :)

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn, ik heb een (oude) ts3 server: ts.scorpiogaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Bart ® schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 07:45:
[...]

Ik moest er even over nadenken, maar ik neem aan dat je chapeau bedoelt? ;)
Uhmz, ja ;) O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Net als @Misha heb ik ondertussen ook een follower/nemesis verhaal. Nadat ik besloot dat mijn army enkel en alleen uit Olog-Hai zou bestaan (de nieuwe type vijanden, een subspecie van de trolls) kwam ik Az-Grels Grog-Maker tegen. Een level 16 epic Olog-Hai. Nadat ik veel moeite had gedaan om hem te dominaten lijfde ik hem in in mijn leger. Om hem sterker te maken liet ik hem tegen een wilekeurige andere orc vechten die hij uiteraard met gemak versloeg, hierbij ging hij levelup en ik was tevreden.

Maar.. niet veel later werd ik geambushed door Az-Grels, mijn eigen captain!!! met de woorden dat hij te sterk was geworden om nog bij mij te horen. Helaas was ik iets te snel met hem afmaken waardoor het aankwam op de getimede finishing blow, die ik met opzet mistte. Az-Grels hoort in mijn leger dus ik wou hem opnieuw inlijven.

De twee daarop volgende gevechten maakte ik opnieuw de fout om de toetsencombinatie in te drukken waarmee ik hem zeker zou doden en dus kreeg ik opnieuw de getimede finishing blow die ik als goedhartige bright lord expres mistte. Het gevecht erop had ik Az-Grels op z'n knieën, ik drukte op de recruit knop maar om het nog leuker te maken weigerde hij!

Zou dit komen omdat hij een te hoog level had gekregen? Of lukt het standaard de eerste keer nadat hij mij verraden heeft niet? Ik besloot Az-Grels te shamen en het nog eens te proberen maar helaas het daarop volgende gevecht weigerde hij opnieuw om mijn leger te komen versterken. Nadat ik hem opnieuw had geshamed kwam ik hem bij toeval tegen in een kamp iets verderop. Mijn gedachten waren 'drie keer is scheepsrecht' maar helaas vergiftigde ik hem perongeluk en kon ik hem niet op tijd dominaten waardoor hij stierf aan zijn vergiftiging |:(

Had het zo mooi kunnen zijn maar helaas is Az-Grels Grog-Maker niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-07 14:58
Ik heb ook mijn ps4 controller aangesloten. Lopen en combos gaan stuk makkelijker via een controller. Echter staat alles ingame ingesteld als xbox knoppen, druk "Y" voor dit of "X" ,vooral bij de x, druk ik nog elke keer op de x van de ps4 controller, maar dat is het verkeerde knopje ingame 7(8)7
De x zit namelijk op de ps4 controller op het vierkantje. Is wel aan te passen in steam dat je de knoppen omdraait, maar dan zijn sommige combos moeilijk te doen zoals a+b tegelijk in te drukken.

[ Voor 13% gewijzigd door Nibbor op 15-10-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Nibbor schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:45:
Ik heb ook mijn ps4 controller aangesloten. Lopen en combos gaan stuk makkelijker via een controller. Echter staat alles ingame ingesteld als xbox knoppen, druk "Y" voor dit of "X" ,vooral bij de x, druk ik nog elke keer op de x van de ps4 controller, maar dat is het verkeerde knopje ingame 7(8)7
De x zit namelijk op de ps4 controller op het vierkantje. Is wel aan te passen in steam dat je de knoppen omdraait, maar dan zijn sommige combos moeilijk te doen zoals a+b tegelijk in te drukken.
Steam ondersteunt de ps4 controller volledig toch? Volgens mij zie je dan bij bepaalde games zelfs de ps4 knoppen in beeld. Je kan bij Settings in Steam de controller volledig instellen, calibreren etc. Doe je dat niet dan wordt ie volgens mij standaard herkent als een xbox controller. Het kan zijn dat ik het mis heb, maar ik zou zeggen probeer het eens, misschien verschijnen de ps4 knoppen dan wel :)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/xYyMA/8d15f02d5b.png

EDIT: Ik heb zelf ook een PS4 maar speciaal voor Windows heb ik een Xbox one controller gekocht :) Deze is aan te sluiten op bluetooth dus je hoeft er niet zo'n speciale stick bij te halen :p aangezien Microsoft dat ding standaard volledig ondersteunt en het dus gewoon plug and play is heb ik het maar gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Scorpio616 op 15-10-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
Scorpio616 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Steam ondersteunt de ps4 controller volledig toch? Volgens mij zie je dan bij bepaalde games zelfs de ps4 knoppen in beeld. Je kan bij Settings in Steam de controller volledig instellen, calibreren etc. Doe je dat niet dan wordt ie volgens mij standaard herkent als een xbox controller. Het kan zijn dat ik het mis heb, maar ik zou zeggen probeer het eens, misschien verschijnen de ps4 knoppen dan wel :)

[afbeelding]

EDIT: Ik heb zelf ook een PS4 maar speciaal voor Windows heb ik een Xbox one controller gekocht :) Deze is aan te sluiten op bluetooth dus je hoeft er niet zo'n speciale stick bij te halen :p aangezien Microsoft dat ding standaard volledig ondersteunt en het dus gewoon plug and play is heb ik het maar gedaan.
Mijn PS4 controller is goed gecalibreerd en werkt ook wel naar behoren, alleen in shadow of mordor en shadow of war verschijnen de knoppen niet als PS4 knoppen (vierkantje, driehoekje etc.) maar gebruikt ie de xbox controller knoppen zoals Y X A B. Naar mijn weten kan ik dit niet wijzigen en is dit gewoon in het spel zelf ingebakken, want in steam zelf geeft hij wel de PS4 knoppen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Komt dat niet doordat het een Windows game is? En daardoor denkt ‘hey Windows, xbox controller!’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hoe meer filmpjes ik kijk, hoe meer het kriebelt om deze game toch de halen. Ik heb me echt talloze uren vermaakt met orcs slachten in deel 1. Tot nu toe trekt deze me meer aan dat AC: Origins.

Maar ja, die verdomde backlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
bram1984 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:35:
Hoe meer filmpjes ik kijk, hoe meer het kriebelt om deze game toch de halen. Ik heb me echt talloze uren vermaakt met orcs slachten in deel 1. Tot nu toe trekt deze me meer aan dat AC: Origins.

Maar ja, die verdomde backlog.
De game is imho op alle fronten bigger & better dan het eerste deel. Al speel je de game een avond, dan nog heb je een bijzonder leuke avond gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 09:11
In tegenstelling tot de meeste hier ben ik niet echt positief over SOW. Het vorige deel vond ik echt heel erg gaaf. Ik heb me dan ook uren vermaakt, al is het alleen al vanwege het sublieme combat systeem.

Met SOW heb ik het gevoel alsof ik gewoon deel 1 aan het spelen ben. Het voelt vooralsnog als een soort van DLC van deel 1. Dit maakt de game niet slecht, maar ik had gehoopt op meer vernieuwing (dezelfde setting, enemies, gameplay, etc).

Wat had ik dan wel gehoopt? Een levende open-wereld. Meer interactie met NPC's i.p.v. enkel orcs slopen. Betere graphics/models. Volgens mij is alles gerecycled.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heel ver ben, dus wellicht komen de nieuwe dingen nog wel. Tot nu toe moet ik me er in ieder geval echt toe zetten om te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag een quest gedaan met een assassin vermoorden. Duikt die knalker later ineens weer tevoorschijn.

Helaas voor hem mislukte ook die poging :9

Begin nu steeds meer skills bij elkaar te sprokkelen. Gaat stiekem wel (erg) hard vind ik. Maar goed, vooralsnog vermaak ik mij prima met de game.

Helaas kan ik komende week niet heel veel meer spelen, want we krijgen volgende week maandag de sleutel van ons nieuwe huis en er moeten nog wat zaken voorbereid worden. En daarna moet er geschilderd in het nieuwe huis en de boel verhuizen. Dus wordt even afkicken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toch wel een top game. Al even geleden dat zo'n singleplayer game me uren na elkaar fun kan houden. Dinsdag alweer de nieuwe south park game, en de week erop de nieuwe Assassin's Creed. Tijdens de week bijna geen tijd om te spelen, worden een paar leuke weken op game vlak.

Net die eerste Overlord missie gedaan & lekker een Bard Orc overlord gemaakt, kan hij mooi staan zingen op z'n throne :P
Soms wel lastig om je orcs gedomineerd te houden. Eentje heeft er genoeg van, je killt hem en plots komen er nog twee blood brothers die er daardoor ook genoeg van hebben }:O

Ook wel heerlijk dat je gewoon met zo'n draak kan vliegen _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 15-10-2017 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
SparksNL schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:58:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heel ver ben, dus wellicht komen de nieuwe dingen nog wel. Tot nu toe moet ik me er in ieder geval echt toe zetten om te blijven spelen.
Dit is het, vanaf act II word het beter. Het is een totaal andere game. Dat de graphics min of meer hetzelfde zijn is niet erg, kom je later wel achter als er 100 orcs om je heen aan het vechten zijn en het loopt nog steeds goed.

Waar ik zelf wat moeite(?) mee heb....In Shadow of Mordor was Talion eigenlijk zwaar overpowered maar maakte voor mij de game wel toffer.

Ik heb hier het gevoel een stuk zwakker te zijn ondanks dat ik hele berg skills heb. Het lijkt wel meer in balans, maar het frustreert me af en toe, net met mn eerste fort begonnen en meerdere keren niet overleven is ruk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

z1rconium schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:58:
Ik heb hier het gevoel een stuk zwakker te zijn ondanks dat ik hele berg skills heb. Het lijkt wel meer in balans, maar het frustreert me af en toe, net met mn eerste fort begonnen en meerdere keren niet overleven is ruk :')
Dat gevoel heb ik juist niet, eerder het tegenovergestelde. Ik vind Talion nogsteeds overpowered, de enige keren dat ik dood ga is als ik bijvoorbeeld een chargende orc een pijl in z'n kop wil schieten waardoor ik NET niet op tijd wegduik. Als er dan geen getimede sequence verschijnt ben ik dood, anders overleef ik zelfs dat nog. Dat zijn voor mij de enige keren dat ik doodgegaan ben, voor de rest lukt het me altijd wel om drie orcs te leechen voor leven :p

Ik speel zelf op de normal difficulty, ik weet niet of je die toevallig op hard gezet hebt oid? Anders wat meer investeren in armour wat leven geeft bij critical hits ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Scorpio616 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:00:
[...]
Zelf heb ik deze 'marketplace' enkel nog maar gebruikt om de zogenaamde loot boxes te openen en ik moet toegeven, de manier waarop die geïmplementeerd zijn in deze game vind ik nog niet eens zo gek.
Is er iets op de marketplace te doen als je zelf niks online koopt? Bij mij staat er wel zo'n wit stipje dat er iets nieuw is, maar nog niet gekeken. Ik dacht dat het alleen maar promotie was van micro transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Is er iets op de marketplace te doen als je zelf niks online koopt? Bij mij staat er wel zo'n wit stipje dat er iets nieuw is, maar nog niet gekeken. Ik dacht dat het alleen maar promotie was van micro transacties.
Wanneer je online vendetta missies doet, komen in de market ook je lootboxes van die missie daar te staan.
Die kan je gewoon openen zonder iets te kopen of te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:17
Leuk spel hoor, Ben nu verder in het verhaal en zit nu (denk ik) tegen mijn laaste fort aan.

spoiler: ARGH
Man man man, Bruz die je verraad en de missies die er op volgen, geweldig!! Klopt het dat je maar vier forten kunt veroveren? Ik moet alleen nog Gorgarothish iets en natuurlijk minas Ithil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
PC game grafisch stuk mooier dan op de ps4 Pro ? Twijfel welke ik zal halen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:24:
Jazeker, als jij online vendetta missies doet dan krijg je een lootbox. Als je de silver of gold editie gekocht hebt dan heb je ook een aantal lootboxes en hetzelfde verhaal met een pre-order bonus, die zit ook in een lootbox :)

Daarnaast kan je ook silver lootboxes kopen met de miridian die je verzamelt :p
k1978 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:12:
PC game grafisch stuk mooier dan op de ps4 Pro ? Twijfel welke ik zal halen..
Afhankelijk of dit een port is of niet. De game heeft allerlei functies van de consoles dus ik gok wel dat het een port betreft. Hierdoor denk ik dat de PS4 Pro grafisch wel dezelfde kwaliteit kan halen als de pc versie. Ik zou zeggen kijk eens op YouTube, daar zijn vast talloze vergelijkingsvideos te vinden :)

Als je een krachtige pc hebt dan zou ik hem persoonlijk voor de pc halen (heb namelijk zelf ook een ps4 pro)

[ Voor 32% gewijzigd door Scorpio616 op 16-10-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja vind op YouTube verschil niet heel groot .. Pc is krachtig genoeg.. Hoopte misschien op een ervaring van iemand die ze beide heeft gespeeld..

[ Voor 4% gewijzigd door k1978 op 16-10-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Scorpio616 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Jazeker, als jij online vendetta missies doet dan krijg je een lootbox. Als je de silver of gold editie gekocht hebt dan heb je ook een aantal lootboxes en hetzelfde verhaal met een pre-order bonus, die zit ook in een lootbox :)

Daarnaast kan je ook silver lootboxes kopen met de miridian die je verzamelt :p

[...]

Afhankelijk of dit een port is of niet. De game heeft allerlei functies van de consoles dus ik gok wel dat het een port betreft. Hierdoor denk ik dat de PS4 Pro grafisch wel dezelfde kwaliteit kan halen als de pc versie. Ik zou zeggen kijk eens op YouTube, daar zijn vast talloze vergelijkingsvideos te vinden :)

Als je een krachtige pc hebt dan zou ik hem persoonlijk voor de pc halen (heb namelijk zelf ook een ps4 pro)
toon volledige bericht
Wat voor keuzes heb je op de ps4 pro? Qua resolutie/framerate?

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

k1978 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:30:
Ja vind op YouTube verschil niet heel groot .. Pc is krachtig genoeg.. Hoopte misschien op een ervaring van iemand die ze beide heeft gespeeld..
Dan is het meer de vraag waar game je liever op? Ik heb hem zelf op de pc gehaald aangezien ik een 21:9 scherm heb en een pc krachtig genoeg om hem zelfs met de Ultra HD texture pack nog vloeiend te laten draaien. Verder heb ik een xbox one controller, dus voor mij is het een console ervaring met net dat beetje extra.

Op de PS4 Pro zal hij sowieso soepel draaien en ik denk dat het verschil in de ervaring dan weinig verschilt. Mits je hem op de pc speelt met een controller, want ik vind zelf dat je dit soort games niet met muis en toetsenbord moet spelen (maar dat is een persoonlijke mening).

Als je een steamlink koopt dan kan je hem ook op de tv spelen vanaf de pc, 'best of both worlds' scenario?
Bart ® schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Op de PS4 Pro draait ie standaard op 1080p dan wel 2160p, al gebruikt hij op de consoles volgens mij wel standaard de framescaling optie. Dat wil zeggen, als hij z'n minimale fps niet haalt (durf niet te zeggen of dat 30 of 60 is) dan schaalt hij de resolutie bij zodat hij de frames wel haalt. Hierdoor oogt de game een beetje 'blurry'. Deze instelling heb ik op de pc direct uitgezet aangezien mijn framecap middels vsync op 60 ligt en hij enkel dipt tot 40.

[ Voor 24% gewijzigd door Scorpio616 op 16-10-2017 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
Bart ® schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
HIER een mooi stuk over het verschil tussen de versies.

ik draai op de quality setting op mijn PS4 Pro. Ik ben erg blij dat de devs deze optie erin hebben gedaan. Het ziet er mooi uit (weinig aliasing artifacts oa) en belangrijker nagenoeg geen popup. Ik ben daar erg gevoelig voor en kan voor mij een game maken of breken grafisch. Ook ben ik nog geen slow down tegen gekomen, zerlfs niet tijdens de enorm chaotische siege stukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Ik moet zeggen, de epische fort bestormingen zoals ik ze in de trailer zag heb ik tot dusver niet meegemaakt. Ik heb inmiddels 3 forts overgenomen, bij de 1e 2 had ik eerst de warchiefs allemaal uitgeschakeld, maja dan wordt het best makkelijk om het fort in te nemen en ook niet heel spectaculair.

Dus bij mijn 3e fort liet ik er 2 in leven, die hadden weer captains waarvan ik er een paar geturned had. Die deden een mooie betreyal, maar verder ging het redelijk rap alsnog. Mijn aanwezige captains knokken ook gewoon als malle, maar zie geen speciale dingen gebeuren zoals in de trailer, waarbij een archer captain van Talion hem red. Misschien ben ik te sterk om redding te krijgen.

Vervolgens, gevecht tegen de overlord. Best pittig, zo met een oneindige stroom vijanden, poison uit de grond en weet ik veel wat allemaal, daar wel doodgegaan, maar ook daar komt dan niet even iemand me redden, zoals in de trailer wel gebeurde toen een warg rider binnen kwam stormen. Nee hoor, ik moest mn bodyguard summonen als ik hulp wilde.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vechten en verraad etc. in het nemesis systeem nog steeds erg vet, maar in die trailer kwamen zoveel dingen naar voren die ik persoonlijk niet meegemaakt heb in de game in ieder geval. Misschien iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Sjoerdje131 Ik ben zeker wel gered door een archer captain :) lag op de grond en ineens riep een bevriende captain iets vanaf een toren en schoot mijn aanvaller neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:30:
@Sjoerdje131 Ik ben zeker wel gered door een archer captain :) lag op de grond en ineens riep een bevriende captain iets vanaf een toren en schoot mijn aanvaller neer.
Ging je ook echt bijna dood? Of was het gewoon in combat ofzo? Uiteraard is t ook wel een beetje verkeerd als ik geforceerd iets fout ga doen om dit maar uit te lokken, maar wilde t graag zelf een keer meemaken :P Vet dat het er toch in zit blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Sjoerdje131 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:32:
[...]

Ging je ook echt bijna dood? Of was het gewoon in combat ofzo? Uiteraard is t ook wel een beetje verkeerd als ik geforceerd iets fout ga doen om dit maar uit te lokken, maar wilde t graag zelf een keer meemaken :P Vet dat het er toch in zit blijkbaar :)
Ik zat in die last stand modus. Nou weet ik niet precies of het gebeurde voordat ik een knop indrukte, of dat ik de verkeerde knop indrukte en dus dood zou gaan; maar ineens was daar de archer captain die mijn beschermde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

Ik zat in die last stand modus. Nou weet ik niet precies of het gebeurde voordat ik een knop indrukte, of dat ik de verkeerde knop indrukte en dus dood zou gaan; maar ineens was daar de archer captain die mijn beschermde.
Dat heb ik gisteren gehad bij het gevecht tijdens het aanvallen van het 2de stronghold.
Ik had 2 maal mijn last stand optie al gebruikt en moest dus wel doodgaan en zat op mijn knieeen te wachten tot de Stronhold Commander mij de finishing blow zal geven totdat op dat moment één van mijn captains ( die ik daarvoor de stronghold had laten infaltraten) ineens uit het niets kwam en de Commander in de rug stak.
Dat was wel even een gaaf momentje, mijn savende captain heb ik daarom als beloning de Commander van dat stronhold gemaakt...(mag wel beloond worden lijkt mij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Iemand al bij Act 4 aangekomen? Zonder het te spoilen: is het echt zo'n grindfest dat je lootboxes wil gaan kopen? Dat lees ik in reviews maar kan het me haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
@in2duhCore haha nou vet dat het er toch in zit! Ik ben helaas 2 keer doodgegaan in gevechten met een overlord en beide keren niet gered door m'n matties. Misschien ben ik wel gewoon niet lief genoeg voor mn slaafjes.

@Piet_Piraat7 Ik mag hopen van niet. Hoewel ik nu uit eigen vermaak al als een malle aan het grinden ben :P Ben volgens mij pas bij Act 2? (kan nu tussen stuk of 4 gebieden kiezen?) dus heb t idee dat de game (met mijn speelstijl) al lang genoeg gaat duren, zonder ook nog eens te moeten grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-07 15:49
Ik speel deze game op de PS4 pro. Shadows of Mordor 100% uitgespeeld en dus ook de platinum trophy verkregen. Mijn eerste bevindingen zijn over het algemeen erg positief alleen heb ik het idee dat de moeilijkheidsgraad veranderd is. Ik ben op normal begonnen maar je hebt totaal geen tegenstand...

Ook al speel je deze game niet voor de graphics is het toch zonde dat ze hier niet iets meer mee gedaan hebben. Straks maar even de 4K Cinematic Pack downloaden kijken of dat nog verschil maakt.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik snap het geklaag over de graphics niet zo. Imho ziet het er prima uit. Met name de Orcs zijn mooi gedetailleerd en het zijn er altijd veel die er in beel zijn. Tuurlijk is het geen HZD, maar slecht is toch echt wat anders. Sommigen mss wat te verwend geraakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Voor alle bewegelijkheid die je hebt, de hoeveelheid orcs die vloeiend op je scherm bezig zijn etc. vind ik het er prima uitzien. Moet zeggen dat ik persoonlijk ook nog geen enorm gekke grafische bugs ben tegengekomen (a la Skyrim/Mass Effect). Enige beetje glitchy dat ik keer had was dat ik een warchief die uit bij een grote deur stond aanviel en ik vervolgens een soort van vast zat tussen hem en de deur, ongeveer 30cm strookje ofzo. Moest wat vreemd spring/klim/dodge acties uithalen voordat ik weer 'terug in de wereld' popte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Sjoerdje131 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:53:
@in2duhCore haha nou vet dat het er toch in zit! Ik ben helaas 2 keer doodgegaan in gevechten met een overlord en beide keren niet gered door m'n matties. Misschien ben ik wel gewoon niet lief genoeg voor mn slaafjes.

@Piet_Piraat7 Ik mag hopen van niet. Hoewel ik nu uit eigen vermaak al als een malle aan het grinden ben :P Ben volgens mij pas bij Act 2? (kan nu tussen stuk of 4 gebieden kiezen?) dus heb t idee dat de game (met mijn speelstijl) al lang genoeg gaat duren, zonder ook nog eens te moeten grinden.
In dit geval had ik wel 2 van mijn captains rechstreeks laten infiltreren op de 2 plekken onder de commander. Je had dus de vijandelijke commander en daarna mijn 2 geinfiltreerde captains en daaronder weer de gewone camptains (zowel vijandelijke als vriendelijke). Ik denk dat de oorzaak was waarom 1 van mijn captains de Commander in de rug heeft gestoken, ook wel logisch eigenlijk, maar in ieder geval erg cool toen ik werd gered, dat was wel even een verassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
in2duhCore schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

In dit geval had ik wel 2 van mijn captains rechstreeks laten infiltreren op de 2 plekken onder de commander. Je had dus de vijandelijke commander en daarna mijn 2 geinfiltreerde captains en daaronder weer de gewone camptains (zowel vijandelijke als vriendelijke). Ik denk dat de oorzaak was waarom 1 van mijn captains de Commander in de rug heeft gestoken, ook wel logisch eigenlijk, maar in ieder geval erg cool toen ik werd gered, dat was wel even een verassing.
Maar je hebt het hier over commander, bedoel je daarmee de overlord of een warchief? Want zover ik weet kun je niet een overlord infiltraten, enkel de warchiefs? Volgens mij ben ik tot nu toe ook nog niet vermoord door warchiefs, maar echt puur door de overlords steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sjoerdje131 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

Maar je hebt het hier over commander, bedoel je daarmee de overlord of een warchief? Want zover ik weet kun je niet een overlord infiltraten, enkel de warchiefs? Volgens mij ben ik tot nu toe ook nog niet vermoord door warchiefs, maar echt puur door de overlords steeds :(
Een groot nadeel bij de Overlords is dat je geen stealth kunt toepassen. Tis slechts 1 niet al te grote platte ruimte, zonder obstakels om op te klimmen of achter te verdwijnen ofzo. Erg onhandig als je een overlord hebt die vulnerable (of zelfs mortal) is voor stealth. Vind ik wel slecht gedaan eerlijk gezegd.

Tips voor overlords:
Zorg dat je wrath balk vol is en bewaar die voor als je bij de overlord bent. Zorg dat je een bodyguard hebt en bewaar die ook voor bij de overlord. En als je de skill hebt, summon een caragor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
-SaveMe- schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Een groot nadeel bij de Overlords is dat je geen stealth kunt toepassen. Tis slechts 1 niet al te grote platte ruimte, zonder obstakels om op te klimmen of achter te verdwijnen ofzo. Erg onhandig als je een overlord hebt die vulnerable (of zelfs mortal) is voor stealth. Vind ik wel slecht gedaan eerlijk gezegd.

Tips voor overlords:
Zorg dat je wrath balk vol is en bewaar die voor als je bij de overlord bent. Zorg dat je een bodyguard hebt en bewaar die ook voor bij de overlord. En als je de skill hebt, summon een caragor!
Je kunt wel naar boven warpen bij de overlords (waar de archers staan). Doe dat persoonlijk om even te healen en van boven wat arrorws te kunnen schieten. De summon skills zijn idd wel redelijke musts bij die warlords, aangezien ze best sterk zijn. Gelukkig kreeg ik beide keren dat ik doodgegaan was de keer erop de overlords wel op hun knieen, maar ging me er meer om dat ik nog niet eerder gered ben door 1 van mijn captains :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wat doet het ook al weer als je een overgenomen captain laat spy'en? Wat brengt mij dat extra tov informatie inwinnen over een overlord dmv groene icoontjes?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste