Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik wil graag een refurbished iphone 4s kopen. Zou dit toestel nog makkelijk werken met Ios 9?
Deze wil ik dan gebruiken tot augustus, dan mag ik een nieuw abonnement.

Groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:04:
Hoi Allemaal,

Ik wil graag een refurbished iphone 4s kopen. Zou dit toestel nog makkelijk werken met Ios 9?
Deze wil ik dan gebruiken tot augustus, dan mag ik een nieuw abonnement.

Groet
Met een 4s kun je zeker nog 2 jaar mee, apps etc. een iPhone 4 met hooguit iOS7 is wel wat uit de tijd, aangezien de meeste apps iOS8 vereisen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke whatsapp ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Compatibiliteit: Vereist iOS 7.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De laatste WA update vereist iOS7 en die is van 17 feb 2017

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je bent niet de eerste die dit vraagt;Ook in de Pricewatch vind je wat recente gebruikservaringen. Kijk daar dus 'ns wat rond, en beoordeel dan voor zelf of je nu nog een 6 jaar oud toestel zou willen aanschaffen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt, en waarom je twijfelt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.