Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil al een tijdje een iphone.
nu zat ik te denken aan een 4s, maar aangezien dit model al wat ouder is twijfel ik of hij de volgende software-update wel doet. dit denk ik namelijk niet.
Geld voor een 5 heb ik niet. Nu heb ik een galaxy ace 2 en die werkt wel goed, maar ik wil meer.
Is het wel slim om dan een 4s te nemen, of zal ik voor een ander merk gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Is het krijgen van een volgende software update een vereiste? De garantie dat je die bij een ander merk wel krijgt heb je natuurlijk ook niet ;) En waarom wil je een iphone? Ik zou kijken wat je budget is en van daar uit gaan kijken wat je opties zijn.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Wat wil je meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel veel apps doen het niet goed en hij loopt steeds vast.
Ook lijken de apple apps mij leuker er weer wat anders dan die van android.
Een probleem is wel dat ik dan waarschijnlijk een 8 gb een neem en ik weet niet of ik het daarmee red.
Heel jammer dat er geen micro-sd in kan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
4s is nog een prima telefoon. Zelf ook nog 1, al ga ik nu naar de 5s (abo verloopt) en de 4s gaat naar mijn vrouw. Maar whatsapp, internet, spelletje, etc. Werkt prima in combi met ios 7. Ikzelf ga steeds voor het s model als de nieuwste komt. Straks komt dan de iphone 6(?), dus neem ik het model ervoor. Scheelt toch weer en nieuwste van het nieuwste hoeft van mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:54
iPhone 4S is nog steeds een prima telefoon en sowieso een hele verbetering ten opzichte van je samsung ace 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch wachten totdat je geld hebt voor een 5, of naar Chinese Android-telefoon gaan kijken ( ik raad Xiaomi aan: heel goede telefoons voor weinig geld.) De 4s mag nu nog goed werken ( ik had er laatst zelf een, en ik vond hem toch wat traag) maar ik geloof niet dat dat over twee jaar nog zo is. En je wil toch in een keer goed zitten. Ik denk wel dat hij nog iOS 8 krijg, dat doet Apple wel, maar of dat dan ook nog lekker werkt is een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:14:
Ik zou toch wachten totdat je geld hebt voor een 5, of naar Chinese Android-telefoon gaan kijken ( ik raad Xiaomi aan: heel goede telefoons voor weinig geld.) De 4s mag nu nog goed werken ( ik had er laatst zelf een, en ik vond hem toch wat traag) maar ik geloof niet dat dat over twee jaar nog zo is. En je wil toch in een keer goed zitten. Ik denk wel dat hij nog iOS 8 krijg, dat doet Apple wel, maar of dat dan ook nog lekker werkt is een heel ander verhaal.
Geweldig dit. Ik wil een iPhone, wordt hem een Xiaomi aangeraden 8)7
Alsof de BMW-dealer je in een Suzuki Alto probeert te praten 8)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Als we kijken naar voorbije updates en "oude" iPhones, dan zal de 4S nog een update krijgen naar iOS8. Naar iOS9 is twijfelachtig, maar dan zijn we ook alweer een paar jaar verder. Een aantal functionaliteiten zal je wellicht moeten missen in iOS8. Zo werkt momenteel in iOS7 bijvoorbeeld AirDrop niet op een 4 en 4S, en zijn op de 4 bepaalde grafische effecten niet beschikbaar.

In ieder geval koop je geen slechte telefoon. Ik heb mijn 4S nu meer dan 2 jaar, en buiten dat ik pas de originele batterij vervangen heb is er helemaal niets mis mee. Het toestel is vlot genoeg en alle apps zijn prima te draaien.

8GB vind ik persoonlijk wel erg weinig, maar als ik minder foto's en muziek op m'n iPhone zou zetten zou het prima lukken. Als je natuurlijk apps zoals Grand Theft Auto (2GB) op je telefoon wil houdt het uiteraard snel op.

Als je nog even kan wachten zou ik je aankoop uitstellen tot september wanneer de nieuwe iPhone (vermoedelijk) gelanceerd wordt. Dan zou je in principe de 5C (of misschien zelfs de 5S) kunnen kopen voor ongeveer het bedrag dat de 4S nu kost.

De vraag of je voor een ander merk moet gaan is erg persoonlijk. Je krijgt vaak snellere hardware voor hetzelfde geld, maar de gebruikservaring is totaal anders. Je bent bij Android telefoons nooit zeker van een update naar een volgende versie tenzij je een Nexus toestel van Google koopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Darkstar op 30-05-2014 13:10 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddingguy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 06:44
iOS8 wordt nog aangeboden voor de 4S. Zoals Darkstar al aangeeft zul je waarschijnlijk wel een aantaal functies moeten (gaan) missen.
En dan is ook de vraag hoe snel/snappy het is c.q. aanvoelt op een 4S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
PinokkioTV schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Nee, je vergelijking is niet helemaal juist.
Ze raden hem een Landwind aan. :P

Maar waarschijnlijk de reden van aanraden komt vanuit het feit dat de TS een Android toestel heeft.
Daarnaast waarschijnlijk weinig budget en de enige reden wellicht (is een gokje) om voor een iOS device te kiezen, de hoop dat er langer updates voor uit komen.

Wellicht is dat zo, maar mijn ervaring (mijn vrouw bezit ze), is dat ze wel updaten, maar dat de hardware vaak niet toereikend is waardoor je ervaring eigenlijk erg teleurstellend zal zijn.
Heel veel spellen zullen op een gegeven moment niet werken, idem met Android omdat deze niet ondersteund wordt.

In mijn ervaring is het probleem bij beide gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Je snapt er geen flikker van. Xiaomi doet in geen geval onder voor een iPhone, en al helemaal niet als je de prijs mee rekent. Maar goed, sorry dat ik advies geef als daar om gevraagd word hoor. Blijf vooral fanboy.

PS. Ik heb zowel een Xiaomi Mi2s als een iPhone 4s en 3g gehad. Met of zonder het meerekenen van de prijs, de Xiaomi is in elk opzicht beter. Over updates moet je je niet druk maken, ik krijg trouw elke maand een update via OTA. De Mi2s kan nog zeer goed mee en is stukken sneller dan de iPhone 4s. Dat, en een hogere resolutie scherm, betere batterijduur, meer opslag, veel lagere prijs, geen glazen achterkant, groter scherm en mogelijkheid tot dualboot. Wat je zegt slaat dus gewoon nergens op.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:04

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Arunia schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Nee, je vergelijking is niet helemaal juist.
Ze raden hem een Landwind aan. :P

Maar waarschijnlijk de reden van aanraden komt vanuit het feit dat de TS een Android toestel heeft.
Daarnaast waarschijnlijk weinig budget en de enige reden wellicht (is een gokje) om voor een iOS device te kiezen, de hoop dat er langer updates voor uit komen.

Wellicht is dat zo, maar mijn ervaring (mijn vrouw bezit ze), is dat ze wel updaten, maar dat de hardware vaak niet toereikend is waardoor je ervaring eigenlijk erg teleurstellend zal zijn.
Heel veel spellen zullen op een gegeven moment niet werken, idem met Android omdat deze niet ondersteund wordt.

In mijn ervaring is het probleem bij beide gewoon hetzelfde.
hmm niet helemaal waar, ik werk nog steeds met Iphone 4 en ja hij is iets langzamer maar alles werkt nog perfect.

Daarnaast is gister avond bekend geworden dat IOS 8 voor Iphone 4s gewoon uitkomt. Voor mijn 4 helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32
Gewoon doen. Prima telefoon, laat je niet afschrikken door de leeftijd. Tevens (mocht het voorkomen) is het toestel 2e hands prima te verkopen. Even terzijde, de ACE2 van mijn vader is echt een prima toestel, werkt beter dan de GS2 van m'n vriendin. Dat komt met name door Android 2.3 t.o.v. 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TS: Ik zou je in alle eerlijkheid willen aanraden om voor de Xiaomi te gaan. Ik heb de twee naast elkaar kunnen leggen, en de Xiaomi is echt in elk opzicht beter dan de iPhone. Dat heeft niks met fanboyisme te maken ( voordat dat geroepen word) maar simpelweg met het feit dat je van voor minder geld een betere telefoon krijgt. My two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
xleeuwx schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:38:
[...]

hmm niet helemaal waar, ik werk nog steeds met Iphone 4 en ja hij is iets langzamer maar alles werkt nog perfect.

Daarnaast is gister avond bekend geworden dat IOS 8 voor Iphone 4s gewoon uitkomt. Voor mijn 4 helaas niet meer.
De 3GS was een draak toen daar de laatste update voor uit kwam (even niet voor ogen welke dat toen was. Zal 6 zijn geweest. Was niet meer vooruit te branden. Massaal mensen die deze niet geinstalleerd hebben.

Onze iPad 2 is wel naar de laatste versie en hangt regelmatig sinds versie 7. Lijkt me ook niet logisch en daar hoor ik van meer met hetzelfde probleem.

In mijn ogen iets langzamer does not compute.
Nu heb ik zelf geen eigen iOS apparaten in bezit. De iPad 2 is van ons en de iPhones en iPods zijn van mijn vrouw. Het is prachtig spul, maar ik ben van mening dat Apple met ondersteunen toch echt wel iets meer zijn best moet doen.

De 4S is een erg goede telefoon, begrijp me niet verkeerd, maar ga er maar vanuit dat bij volgende updates deze wellicht langzamer aan gaat voelen.
Wat weer niet anders is als bij Android in dat opzicht.

In deze tijd wordt je als je meer met een telefoon doet dan alleen SMSen en bellen haast verplicht om te upgraden eens in de zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:46:
@TS: Dat heeft niks met fanboyisme te maken ( voordat dat geroepen word) maar simpelweg met het feit dat je van voor minder geld een betere telefoon krijgt. My two cents.
Waarom dan een Xiaomi ? en geen Jiaryu G5S ? of een iNew v3 ? je statement heeft wel degelijk namelijk met voorkeur te maken anders raad je niet een specifiek toestel aan. Ik persoonlijk zou niet meer voor een iPhone 4(x) Serie gaan maar als je die kant op kijkt, kijk dan naar een 5 of hoger en hiervoor doorsparen.

De eeuwig durende discussie of Android of IOS zal je altijd houden en zeker hier op tweakers waar we er van alles mee willen doen.

Ik hanteer in mijn prive kring altijd de volgende vragen :

-> Wil je een telefoon waarmee alles werkt, je spelletje speelt en niks op aanpast neem dan aub een iphone die werken altijd je kan er gewoon een spelletje mee doen en functioneerd prima.

-> Wil je bovenop bovenstaande ook nog het volgende: de beste bang voor de buck, alles zelfs customizen en eventueel uren spenderen aan je telefoon om iets te modden aan te passen of knutsellen, neem dan lekker een Android device.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Waarom dan een Xiaomi ? en geen Jiaryu G5S ? of een iNew v3 ? je statement heeft wel degelijk namelijk met voorkeur te maken anders raad je niet een specifiek toestel aan. Ik persoonlijk zou niet meer voor een iPhone 4(x) Serie gaan maar als je die kant op kijkt, kijk dan naar een 5 of hoger en hiervoor doorsparen.

De eeuwig durende discussie of Android of IOS zal je altijd houden en zeker hier op tweakers waar we er van alles mee willen doen.

Ik hanteer in mijn prive kring altijd de volgende vragen :

-> Wil je een telefoon waarmee alles werkt, je spelletje speelt en niks op aanpast neem dan aub een iphone die werken altijd je kan er gewoon een spelletje mee doen en functioneerd prima.

-> Wil je bovenop bovenstaande ook nog het volgende: de beste bang voor de buck, alles zelfs customizen en eventueel uren spenderen aan je telefoon om iets te modden aan te passen of knutsellen, neem dan lekker een Android device.
Waarom een Xiaomi over een andere chinaphone? Omdat MIUI. De rest van de fabrikanten knallen er meestal een stock Android op en kijken er niet meer naar om. Xiaomi daarentegen heeft MIUI ontwikkeld, wat gewoon ronduit geweldig is, en nog eens regelmatig en langdurig word geupdate ook. Zoek anders eens wat reviews op van MIUI, dan snap je waar ik over praat. En al helemaal omdat TS graag lang updates wil raad ik Xiaomi aan, want die hebben dat.

Overigens hoef je helemaal geen tijd te besteden aan het modden van MIUI. Het werkt perfect out-of-the-box zonder dat je iets aanpast of knutselt, maar zodra je de behoefte krijgt om dat wel te doen heb je veel mogelijkheden om te customizen ingebouwd zitten. Dus het is net zoals iOS: het werkt, en je hoeft het niet aan te passen- totdat je dat wel wilt. Dan word het ineens net zoals Android.

PS. Ja, uiteraard heb ik een voorkeur ergens voor, anders raadde ik dat niet aan. Maar er zit een verschil tussen een voorkeur hebben ergens voor en een fanboy zijn ergens van. Ik blijf bij het eerste.

Oh, en mocht de TS het belangrijk vinden: ik kan vanuit de market in MIUI nog steeds Flappy Bird downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom een Xiaomi over een andere chinaphone? Omdat MIUI. De rest van de fabrikanten knallen er meestal een stock Android op en kijken er niet meer naar om. Xiaomi daarentegen heeft MIUI ontwikkeld, wat gewoon ronduit geweldig is, en nog eens regelmatig en langdurig word geupdate ook. Zoek anders eens wat reviews op van MIUI, dan snap je waar ik over praat. En al helemaal omdat TS graag lang updates wil raad ik Xiaomi aan, want die hebben dat.

Overigens hoef je helemaal geen tijd te besteden aan het modden van MIUI. Het werkt perfect out-of-the-box zonder dat je iets aanpast of knutselt, maar zodra je de behoefte krijgt om dat wel te doen heb je veel mogelijkheden om te customizen ingebouwd zitten. Dus het is net zoals iOS: het werkt, en je hoeft het niet aan te passen- totdat je dat wel wilt. Dan word het ineens net zoals Android.

PS. Ja, uiteraard heb ik een voorkeur ergens voor, anders raadde ik dat niet aan. Maar er zit een verschil tussen een voorkeur hebben ergens voor en een fanboy zijn ergens van. Ik blijf bij het eerste.
Als mui je main verkoop argument is vraag ik mij toch af waarom ik dan niet gewoon een mui rom op welke andere telefoon niet zou installeren ;) Hoe dan ook we dwalen af, want ik ben het in essentie wel eens met je maar je kan moeilijk iemand betichten van fanboy reacties als je zelf ook zo fanatiek ergens op reageerd wat precies ook in die catogorie valt :+

Mijn standpunt blijft het zelfde zoals hierboven 4x serie is het niet meer waard lekker voor 5+ serie gaan of gewoon een leuke android telefoon ( welke wel past binnen je budget ( uitgegaan van een 2de hands 4S budget ))

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Als mui je main verkoop argument is vraag ik mij toch af waarom ik dan niet gewoon een mui rom op welke andere telefoon niet zou installeren ;) Hoe dan ook we dwalen af, want ik ben het in essentie wel eens met je maar je kan moeilijk iemand betichten van fanboy reacties als je zelf ook zo fanatiek ergens op reageerd wat precies ook in die catogorie valt :+

Mijn standpunt blijft het zelfde zoals hierboven 4x serie is het niet meer waard lekker voor 5+ serie gaan of gewoon een leuke android telefoon ( welke wel past binnen je budget ( uitgegaan van een 2de hands 4S budget ))
Omdat MIUI op andere telefoons geen OTA heeft, standaard services dan niet werken, en omdat het langzamer en instabieler is ;) Waarschijnlijk zou die telefoon dan ook nog duurder zijn dan Xiaomi's eigen telefoons, maar goed. En ik zou persoonlijk geen zin hebben om ROMs te moeten flashen.

Waar ik heb woord fanboy gebruikt heb doel ik meer op de vooroordelen die bestaan over Android vanwege verkeerde vergelijkingen ;) Mensen gaan een Galaxy Ace 2 vergelijken met een iPhone 5. Ja, wat een verassing dat de 5 beter is. Budget-Androids moet je sowieso niet bij Samsung halen, want dat is ronduit troep. Plus dat mensen hier denken dat je van alles moet gaan tweaken om Android enigszins lekker te laten werken, en dat is gewoon onzin. Kortom, als je een vergelijking maakt, maak die dan ook tussen vergelijkbare toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We dwalen nu wel erg af van de originele vraagstelling. Laten we de discussie Android vs. iOS maar achterwege laten. Als de topicstarter advies wil hebben over welke smartphone hij moet kopen kan hij een topic openen in Mobile Aankoopadviesforum

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Je krijgt in ieder geval nog een update naar iOS 8 dus als je hem zou kopen kan je in ieder geval nog anderhalf jaar vooruit

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IOS 8 zal de laatste feature update worden van de 4S.
Dit omdat de 4 nu niet meer op IOS8 gaat werken en de 4S dus de volgende zal zijn die afvalt.

dus over een half jaartje de laatste grote update daarna alleen nog critical updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:13
Ik zou sowieso niet gaan voor de 4S. Je koopt een toestel dat binnenkort 3 jaar oud is en in feite EOL is, ondanks dat Apple nog updates gaat aanbieden. Wacht dan nog even tot je genoeg geld hebt voor een iPhone 5 of 5S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

^dit dus.
Ik zou minimaal voor een iPhone 5 gaan, koop deze desnoods tweedehands welke z.g.a.n. is.

Het voelt ook eigenlijk gewoon raar een de iPhone 4(s) in vergelijking met de iPhone 5 (formaat en dikte) ook is het scherm van de 5 iets groter wat zeker fijn is gezien 3,5" écht klein is.
Naast dit zijn er nog andere dingen die (in mijn ogen) veel beter toekomstig gericht zijn;

1: Lighting adapter, wil je bij iPhone blijven dan heb je niets meer aan de 30 pins connector die je bij de 4S krijg.
2: iPhone 5 heeft 4G, dus doe je nog even met de telefoon is dit geen probleem (je krijgt 4G bijna overal bij tegenwoordig).
3: Betere batterij t.o.v. de 4S
4: Updates tot iOs9 is zeker en de 4S gaat waarschijnlijk maar tot iOs8

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik heb eind vorig jaar nog 2e hands een iPhone 4S 16GB gekocht met inmiddels iOS7.1.1 erop voor 200 euro en vond t het geld zeker waard. Ja hij is al enige jaren oud, maar het draait zo ontzettend goed. Na een half jaar een Samsung Galaxy Nexus (16GB, dual core, 1GB werkgeheugen) met Cyanogenmod 4.2.1 te hebben gehad weer heel snel terug gegaan naar iOS. Ik miste vooral de stabiliteit van iOS en snelheid (ondanks dat de 4S slechts 512MB werkgeheugen heeft).

Ik heb hiervoor een 3GS (16GB) gehad die ook nog werkt, maar erg traag werd vanaf iOS6. Ik vrees ook dat dit gaat gebeuren met iOS8 dus ik hou m waarschijnlijk op iOS7 tenzij mensen lovend zijn in het najaar als iOS8 officieel uitkomt.

Als je nu een iPhone wilt aanschaffen dan zou ik wel sowieso voor minimaal een 16GB versie gaan. Nieuw worden die volgens mij niet meer verkocht (alleen 8GB versie). Ik zou even wachten tot najaar als hoogstwaarschijnlijk iPhone 6 uitkomt en dan iPhone 5C (of beter nog S) aanschaffen of evt. iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:29
Om een antwoord op TS zijn vraag te geven. Ik zou de 4S iig niet nieuw meer kopen. Simpelweg omdat het NU nog een prima toestel is maar als je er 2-3 jaar mee wil doen betwijfel ik dat. Je kunt nu nog even doormodderen met je ace 2 en sparen voor een nieuwere Iphone. Of nu een 2e hands Iphone 4S/5 op de kop tikken. Ik heb zelf de 5S en ook de ace 2. De Ace 2 is met stock firmware 2.3.6 uiteraard wat trager dan de Iphone 5s, maar ik vind het prima werkbaar. En met firmware 4.1.2 is hij veel trager. Met een custom rom (cyangenmod 11) draait hij wel lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door dennis_rsb op 05-06-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zou enkel voor een 4s gaan als je daar een goede deal op kan scoren. Gezien de update-geschiedenis van iPhones kan je er vanuit gaan dat iOS8 de laatste update wordt die de 4s zal krijgen. Dan ben je dus tot eind volgend jaar up-to-date. Daarna zal je zien dat steeds meer apps iOS9 nodig hebben en dan moet je zelf de afweging maken of je het waard vindt om te upgraden naar een recenter model.

Persoonlijk ben ik het eens met eerdere comments dat je beter voor een iPhone 5 of nieuwer kan gaan. Mijn vriendin heeft overigens een iPhone 4s, ik een 5s. Het snelheidsverschil is merkbaar, maar niet schokkend groot. *edit* de iPhone 5s is wel véél sneller, dat zal je in de toekomst ook gaan merken als de software zwaarder wordt. Maar op dit moment met simpele taken is het verschil niet zo groot */edit*
Als je enkel foto's maakt, berichten stuurt en wat websites bekijkt dan zal de snelheid op iOS7 wel goed zitten.

Succes met kiezen!

[ Voor 11% gewijzigd door FeareX op 05-06-2014 18:09 ]

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik werk op een Iphone 5 en verschil qua mijn oude 4s is merkbaar. Qua foto's, snelheid apps opstarten, opstarten Iphone etc maar om nou te zeggen beter ehhhhmm nou nee. Ik heb al rma gehad en die 4S haalde zonder gezeur 2 jaar.

Ik heb daarin tegen als test Samsung s4 mini ernaast genomen. Wat een onding. Ik heb nu een Lenovo S820 en dat vind ik een goed alternatief. Voelt snel aan, reageert goed en werkt voor het doel goed; vervangen van mijn oude Iphone 3 Gs.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1