Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:19:
[...]
Ik heb het zojuist weer eens geprobeerd, order bevestiging is 65kb in jpg en imei jpg is 61kb en het werkt
NIET. (Edge, Firefox en op mobiel)
Ik begin toch lichtelijk geirriteerd te raken
edit:
Ik heb ze maar weer een mail gestuurd

Zondag mail gestuurd, nu dinsdag, nog steeds geen reactie...
Ik net nog een keer proberen (zoals elke dag), zie ik (bij edge) "upload een geldig jpg gif png bestand"
het viel me ineens op, want volgens mij stond dat er voor de "reset" er nog niet.. dus ik die
pagina refreshen en ik had gelijk, het stond er dus niet!
Ik had de bestanden verkleind, hernoemd, nog meer verkleind en nog eens aangepast, en elke
keer in jpg en volgens mij zelfs nog een keer in png...
Net de bestanden maar eens opgeslagen in GIF en ja hoor hij doet het, ongelooflijk.
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen en nu afkicken om niet meer naar die site te hoeven
edit:
Toch nog even gekeken wat de site zou doen als ik het nog eens aan zou vragen...
Na invullen van mijn Emei en EAN nummer zegt ie:
"Er is iets mis met je IMEI-nummer. Neem contact op met Customer Care 0900 8998318 (normaal tarief). CODE 96"
Dus hij heeft het wel geregistreerd.. Mooi zo en nu afwachten

edit:
Eindelijk mail terug
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Sony Xperia Support.
Allereerst wil ik mij verontschuldigen voor de late reactie voor uw email, ten tweede wil ik u feliciteren met uw nieuwe Xperia XZ Premium.
Wij vernemen van andere klanten dat als de bestanden in een .png geüpload worden dat deze wel geaccpeteerd worden, hierbij geld ook dat de bestanden niet groter moeten zijn dan 1 mb. Ik hoop u voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.
ja, mooi op tijd

[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 20-06-2017 19:42
]