Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:55

Sony heeft twee nieuwe Xperia XZ-modellen aangekondigd. De Xperia XZ Premium en de Xperia XZs beschikken beide over een camera die met 960fps kan opnemen voor slowmotionvideo. De XZ Premium heeft daarnaast een 4k-scherm met hdr-ondersteuning.

De Motion Eye-camera van de Xperia XZ Premium is een 19-megapixelmodel met 1/2.3" Exmor RS-sensor. Sony heeft dram ge´ntegreerd in de sensor voor hogere uitleessnelheden. Volgens Sony kan de gebruiker tijdens het opnemen van video de slowmotionfunctie inschakelen voor de 960fps-opname en kan dit ook meerdere keren in een opnamesessie. Niet bekend is bij welke resolutie op 960fps opgenomen kan worden.

Sony kondigde de sensor eerder aan, waaruit op te maken viel dat de slowmotionmodus bruikbaar is voor slechts beperkte tijd per keer, door de beperkingen van het dram. Het gaat in totaal om momenten van 0,06 seconden. De smartphone heeft verder een 13-megapixelfrontcamera met 1/3.06"-sensor en '22mm equivalent'-lens.

De processor van de XZ Premium is de Qualcomm Snapdragon 835 met Adreno 540-gpu. Verder is er 4GB ram en 64GB opslag met de mogelijkheid dit uit te breiden met micro-sdkaartjes. Het 5,5"-scherm heeft een resolutie van 3840x2160 pixels en ondersteunt hdr. Sony heeft aan de voor- en achterkant Gorilla Glass 5 geplaatst en de smartphone heeft IP68-indicatie waarmee deze spatwaterbestendig moet zijn. De vingerafdruklezer is in de homeknop verwerkt en de accucapaciteit bedraagt 3230mAh.

De Xperia XZ Premium komt in het voorjaar beschikbaar voor 749 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.1
CPUQualcomm« Snapdragon™ 835
GPUQualcomm« Adreno™ 540
RAM4 GB
ROM64 GB UFS (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 5.0, GPS, NFC, GLONASS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac
AansluitingenUSB3.1 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner,
Scherm5,5" 4l HDR-scherm, Gorilla Glass 5
Front Camera13MP, f/2.0
Back Camera19MP, F/2.0, 1.22um
Accu3230mAh (QC3.0)
KleurZilver, Zwart
Afmetingen156 x 77 x 7,9 mm
Gewicht195 g
Prijs749 euro
Release DatumVoorjaar 2017
BijzonderhedenWaterafstotend (IP65/68), opnemen met 960fps@720p, 4k scherm

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.027-02-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• Trishul
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:26
Crap, weer 5.5"... maar ik kan er niet omheen, dit wordt de opvolger van mn Z5 Premium. Had liever een 5" scherm gezien, of in ieder geval gewoon een compacter toestel...
Maar desondanks zijn de specs wel een flinke boost t.o.v. de Z5 serie. Van snapdragon 810 naar 835, van 3 naar 4GB ram en van 32GB eMMC (?) naar 64GB UFS opslag. O, en Ą50 goedkoper, ik wordt nog steeds uitgelachen omdat ik op release Ą799 heb neergeteld voor m'n Z5 Premium.

Ik ben alleen bang dat dit toestel pas in juli of augustus op de markt komt, ik weet niet waarom, heb zo'n voorgevoel.

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-06 11:13
Erg mooi toestel, ooit de Xperia Z gehad. En die is goed bevallen. Vanaf mei mag ik verlengen en het gaat om de S8 of deze.

Dat het scherm over de hele voorkant zoals de S8 gaat, vind ik geen eens heel mooi, vandaar dat ik zeker ook deze in de gaten blijf houden :)

• nobleone
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
Is deze whitepaper interessant voor jullie?

• Ace
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:30

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kan niet wachten, tijd om mijn Z2 te upgraden

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

• Rubixyun
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-03 08:57
Ik ben aan het wachten tot ik deze kan pre-orderen.
Specificaties zijn om te watertanden inderdaad, CLB-style, maar het design is niet mijn ding.
Naja het design wel, maar de keuze voor de chromen look niet. Helaas voor mij dus :) Had graag een XZs-afwerking gezien bij de Premium of natuurlijk een XZs met een Snapdragon 835. Mja beide bestaat (nog) niet.

Benieuwd wanneer die uitgeleverd gaat worden inderdaad!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Swj
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15-03 21:53
Bol.com geeft 09-06-2017 aan. Weet alleen niet in hoeverre dit betrouwbaar is?

• misanthroopia
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-06 11:57
Weet iemand of er een fm-radio chip in de premium zit? Scheelt behoorlijk wat bandbreedte in mijn geval.

Sommige sites geven aan van wel

https://www.mobiele-telef...eria-xz-premium/overzicht
https://www.gsminfo.nl/mo...-xz-premium/specificaties

Anderen van niet

https://www.droidapp.nl/smartphone/sony-xperia-xz-premium/
http://www.ubergizmo.com/...evices/xperia-xz-premium/

Sony zelf maakt er geen melding van

https://www.sonymobile.co...z-premium/specifications/

• BrbZrk
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-06 02:08
Geen forest blue! Boooo!!!

• mafzwaantje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19-04 11:40
O ik kan niet wachten jammer dat je van 1 mei kan pre order want dan word het een stuk lastiger om een mobiel bij je abonnement te krijgen ik denk dat sony veel gaat missen hier om ik heb nu de samsung s8 krijg ik vandaag binnen maar o wat had ik zoveel liever deze sony xz Premium gehad voor het eerst stap ik over snik snik :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Trishul
Coolblue geeft nu ook aan dat deze zou moeten arriveren in de week van 5 tot 9 juni.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mister123
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:34
voor de mensen die het nog niet hadden gezien, je krijgt er nu ook een mooie headset bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:13
Zo blij, vandaag mijn pre-order kunnen doen bij mobiel.nl, en daar hebben nog geen idee wanneer hij geleverd gaat worden, maar volgens Sony zou het 9 juni moeten zijn. Volgens de registreer pagina van de Xperia XZ Premium is het de Sony MDR-100ABN die we er bij krijgen.

De pre-order periode voor de headset is wel ruim, namelijk tot en met 4 juni, dus als je deze headset als bonus wil hebben, heb je echt nog wel even.

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
Ook ik heb de telefoon inmiddels besteld bij coolblue deze word geleverd op 8 juni volgens hun ben benieuwd.
quote:
Johannes77 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:07:
Zo blij, vandaag mijn pre-order kunnen doen bij mobiel.nl, en daar hebben nog geen idee wanneer hij geleverd gaat worden, maar volgens Sony zou het 9 juni moeten zijn. Volgens de registreer pagina van de Xperia XZ Premium is het de Sony MDR-100ABN die we er bij krijgen.

De pre-order periode voor de headset is wel ruim, namelijk tot en met 4 juni, dus als je deze headset als bonus wil hebben, heb je echt nog wel even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johannes77
quote:
mister123 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:10:
Ook ik heb de telefoon inmiddels besteld bij coolblue deze word geleverd op 8 juni volgens hun ben benieuwd.

[...]
Ik ben ook wel heel erg benieuwd, ik hoop dat dit het alternatief wordt voor een telefoon met een oledscherm, zonder dat lelijke inbranden. Echt, als we alles moeten geloven wat er gezegd word, is dit de topper van het jaar, met een audiochip zoals in de top LG's (contradictio in terminis) en misschien wel voor een langere tijd de enige die leverbaar is met de Snapdragon 835, want alleen Amerika krijgt de Snapdragon versie van de Samsung S8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
dit is zeer zeker waar vooral het audio gedeelte ben ik erg enthousiast over en met deze koptelefoon kunnen we er helemaal van genieten.
quote:
Johannes77 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:21:
[...]

Ik ben ook wel heel erg benieuwd, ik hoop dat dit het alternatief wordt voor een telefoon met een oledscherm, zonder dat lelijke inbranden. Echt, als we alles moeten geloven wat er gezegd word, is dit de topper van het jaar, met een audiochip zoals in de top LG's (contradictio in terminis) en misschien wel voor een langere tijd de enige die leverbaar is met de Snapdragon 835, want alleen Amerika krijgt de Snapdragon versie van de Samsung S8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mister123
Voor de mensen die ge´nteresseerd zijn, ik heb voor ik het toestel kocht een aantal vragen gesteld ik zal de antwoorden hier beneden plaatsen:

Hi , we hebben antwoord op al je vragen:
- Telefoon gebruiken onder de douche of in bad --> geen enkel probleem. Zorg dat het klepje waar de SIM achter zit goed dicht zit.
- Telefoon gebruiken in zee (zoutwater) of zwembad (chloor) --> dit adviseren we niet te doen. Het zeewater is absoluut een no-go omdat het zout de waterbestendigheid aantast. Het chloorwater is minder slecht, maar nog steeds raden we het niet aan om in het zwembad onderwater foto's te maken. Je kan wel bijvoorbeeld naast het zwembad een video kijken en een paar spatters verwerken ;)
- Het scherm is niet altijd 4K (wel altijd HDR), want dat is niet altijd relevant. Content wordt in 4K getoond in de video-app, Youtube-app en Amazon Prime video. Content die 4K is (zelf gefilmd of op Youtube of Amazon Prime), wordt in 4K getoond. Content die in lagere resolutie is geschoten, wordt in die genoemde apps opgeschaald naar bijna 4K kwaliteit. Hetzelfde geldt voor foto's :)
- De koptelefoon is de Sony MDR-100ABN (Black), zie voor meer informatie www.sonymobile.com/wow

Hopelijk ben je nu helemaal overtuigd om voor de Xperia XZ Premium te gaan! Het is absoluut een aanrader :)

Hi , ja als je een 4K HDR film download en afspeelt via de standaard video app wordt deze in 4K HDR weergegeven :)! Bestellen dus maar! Uit interesse, waar ga je hem bestellen? :)

Hoop dat dit een beetje helpt voor de mensen die nog twijfelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-06 20:03
Ik twijfel nog een beetje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
waar twijfel je precies nog over?
quote:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik sta ook op het punt on mijn abbo te verlengen, wederom met een Sony Xperia. Ik ga dus van een Z2 naar deze, ben benieuwd! Was even verleid door de S8 van Samsung, maar mijn gevoel zegt dat ik wederom maar weer een Sony moet pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 22:23
Als je hem bij belsimpel besteld in combinatie met tele2 en toestel in een keer betaald dan krijg je wel heel veel korting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
Dit had ik ook zat wat te dubben tussen de nieuwe P10 plus S8 of deze maar het is de Sony toch geworden, ben wel benieuwd.
quote:
Dutchy007 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:53:
Ik sta ook op het punt on mijn abbo te verlengen, wederom met een Sony Xperia. Ik ga dus van een Z2 naar deze, ben benieuwd! Was even verleidt door de S8 van Samsung, maar mijn gevoel zegt dat ik wederom maar weer een Sony moet pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johannes77
Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben, is toch de accuduur, mijn vriendin heeft een Z5 Premium, en die haar standaard al moeite met een dag. Nu was dat ook een Snapdragon 810, met een igp die echt niet voor 4K gemaakt was, maar ook die schaalde menu en andere zaken terug naar 1080p.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
Modbreak:
Vanaf nu mogen berichten met betrekking tot de volgende onderwerpen in hun eigen topic besproken worden:
- [Sony Xperia XZ Premium] Het grote Accessoires topic
- [Sony Xperia XZ Premium] Levertijd & Prijzen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenj
quote:
mister123 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:45:
waar twijfel je precies nog over?
de accuduur

ikbenj wijzigde deze reactie 02-05-2017 16:47 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
ik snap je zorgen wel met zo'n resolutie maar ik heb de knoop gewoon doorgehakt, je kunt altijd nog wachten op reviews.
quote:

Acties:
  • 0Henk 'm!
Die resolutie wordt maar deels gebruikt heh, alleen door bepaalde apps, normaliter niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• misanthroopia
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-06 11:57
quote:
Even wat research gedaan, fm-radio wordt niet aangeboden door Sony in Nederland..

Maar... in de Snapdragon 835 zit wel een fm-chip. Ik hoop dan ook op dat die te unlocken is en dat men deze niet hardwarematig uitschakelt. Zullen we pas in juni weten ben ik bang :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cronimet
  • Laatst online: 27-06 07:30
Ik twijfel tussen de S8, P10 plus en de Xz Premium.
Volgens de review op Recombu zouden beide camera's van de Premium echt geweldig zijn.
De accuduur zou ook heel goed moeten meevallen

De S8 heeft ook een goede camera maar de vingerafdruk scanner en TouchWiz storen me.
Bij de P10 plus is het het gebrek aan waterdichtheid wat me stoort.

Aan de mensen die al een Xperia telefoon gehad hebben: hoe is de vingerafdruk scanner? Lijkt me een rare plek zo in de power button.
En hoe is het update beleid van Sony?

Ik heb al een tijdje een Nexus 6P en moet zeggen dat het heerlijk is om altijd op tijd je updates te krijgen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
quote:
misanthroopia schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:48:
Maar... in de Snapdragon 835 zit wel een fm-chip. Ik hoop dan ook op dat die te unlocken is en dat men deze niet hardwarematig uitschakelt.
Met alleen een FM chip ben je er niet, je zult ook een antenne aansluiting moeten hebben (vaak de 3,5mm poort) waarschijnlijk zal dat niet verbonden zijn, waardoor FM-Radio niet zal werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Cronimet schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:34:
Aan de mensen die al een Xperia telefoon gehad hebben: hoe is de vingerafdruk scanner?
Lijkt me een rare plek zo in de power button. En hoe is het update beleid van Sony?
Werkt prima hoor, gewoon een kwestie van wennen. Elke plek kent zijn voor en nadelen en vond het bij verschillende Sony-modellen goed werken. Intuitieve plek wel, snelheid ervan was ook gewoonweg goed.
Ook bij de XZ Premium was dat zo in de verschillende periodes dat ik het toestel al heb kunnen bevoelen :)

Qua updatebeleid zit het bij Sony ook wel redelijk goed, alhoewel er natuurlijk altijd modellen zijn waarvoor de ondersteuning sneller stopt dan normaal en het altijd afwachten is hoe of wat qua updates voor een toestel :)

• Cronimet
quote:
CLB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:24:
[...]

Werkt prima hoor, gewoon een kwestie van wennen. Elke plek kent zijn voor en nadelen en vond het bij verschillende Sony-modellen goed werken. Intuitieve plek wel, snelheid ervan was ook gewoonweg goed.
Ook bij de XZ Premium was dat zo in de verschillende periodes dat ik het toestel al heb kunnen bevoelen :)

Qua updatebeleid zit het bij Sony ook wel redelijk goed, alhoewel er natuurlijk altijd modellen zijn waarvoor de ondersteuning sneller stopt dan normaal en het altijd afwachten is hoe of wat qua updates voor een toestel :)
Ok dan denk ik dat ik voor de Xz Premium ga.
Ik ben geen fan van TouchWiz of edge schermen en de vingerafdruk scanner stoorde me echt toen ik het toestel uitprobeerde.
De software van Sony is redelijk stock Android en gezien ik momenteel met een Nexus 6P rondloop lijkt het me een logische overstap.

En met de koptelefoon die je er bij krijgt is het uiteindelijk ook gewoon een goede deal.

• daxcy
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-06 16:19
Ik heb een vraagje betreft de microfoon. Ik ga vaak naar festivals en wil dan nog wel eens het een en ander opnemen. Nu wou ik heel graag de S8 halen alleen het Edge gedeelte schrikt me af. Nu vraag ik me af hoe zuiver de microfoon het geluid kan oppakken zonder al te veel gekraak. Weet een van jullie hier meer van?

-Edit-

Hoe doet Sony het betreft Android updates?

daxcy wijzigde deze reactie 10-05-2017 12:20 (7%)

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | I7 6700K / Sapphire AMD R9 290 Tri-X 4GB / 16GB RAM

• Cronimet
quote:
daxcy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:17:

Hoe doet Sony het betreft Android updates?
Lees anders eens hier 2mm boven

• daxcy
quote:
Cronimet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Lees anders eens hier 2mm boven
Excuses. Ik heb zelfs de search functie gebruikt in dit topic en alsnog overheen gelezen 8)7

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | I7 6700K / Sapphire AMD R9 290 Tri-X 4GB / 16GB RAM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:20
quote:
CLB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:24:
[...]
Als je een van de topmodellen van Sony hebt kan je altijd wel uitgaan van een paar jaar (zeer) goede updates. Het laatste jaar valt het mij des te meer op dat ze zeer actief en snel zijn met de security updates, soms al een paar dagen nadat ze voor de Nexus devices beschikbaar komen.

En stopt Sony ermee, dan is er in de community vaak nog wel wat te vinden. Mijn oude Xperia Z2 zit max aan Android 6.0 (meen 6.0?), maar ik zag op XDA al dat er vrijwel stock Android ROMS zijn met Android 7.1 voor de Xperia Z2. En dan heb je dus een 3 jaar oud topmodel die nog altijd de laatste nieuwe software kan draaien. Voor de ge´nteresseerden, hier de link naar het XDA forum.

i7 6700k @4700Mhz ~~ 16GB Corsair Vengeance LED 3200Mhz ~~ Asus Z170i Pro Gaming ~~ Sapphire R9 Fury-X @1150/570Mhz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchy007
De XZ Premium's firmware is ondertussen online gezet voor de ge´nteresseerde:
https://xpericheck.com/device/G8141

• coolbvrobin
  • Registratie: juli 2012
Ik heb het toestel ge preorder en kan niet wachten dat hij komt.
Maar heb een vraagje
Heeft het toestel een vingerafdruk sensor?

• mister123
dat heeft die zeker, zit in de powerbutton ingebouwd deze werkt overal alleen op de Amerikaanse versie van het toestel is dit uitgeschakeld, maar das niet echt van belang voor ons.
quote:
coolbvrobin schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:42:
Ik heb het toestel ge preorder en kan niet wachten dat hij komt.
Maar heb een vraagje
Heeft het toestel een vingerafdruk sensor?

• coolbvrobin
quote:
mister123 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:21:
dat heeft die zeker, zit in de powerbutton ingebouwd deze werkt overal alleen op de Amerikaanse versie van het toestel is dit uitgeschakeld, maar das niet echt van belang voor ons.

[...]
Jammer maar goed |:(

• mister123
hoezo jammer? ik vind het wel fijn om een vingerafdruk scanner te hebben in de telefoon.
quote:

• coolbvrobin
quote:
mister123 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:26:
hoezo jammer? ik vind het wel fijn om een vingerafdruk scanner te hebben in de telefoon.

[...]
Oh goeie morgen nee. las het verkeerd. nee ben er ook blij mee.
Hoop dat de Rabobank app ermee werkt!
Goeie morgen 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• daxcy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
quote:
Damn, dat is wel stoer dat je eindelijk in de youtube app hogere kwaliteit als 1080p kan selecteren... zelfs 2160p 8)

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 11:28

x-boxer

ik ben moe

quote:
Trishul schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:01:
[...]

Damn, dat is wel stoer dat je eindelijk in de youtube app hogere kwaliteit als 1080p kan selecteren... zelfs 2160p 8)
Dat kon al bij de Note 4...niets bijzonders.

Grover!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
quote:
x-boxer schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Dat kon al bij de Note 4...niets bijzonders.
Haha... voor mij wel, xperia only user hier. Op m'n Z5 Premium kan ik dat bv niet, terwijl die ook een 4k scherm heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
quote:
Trishul schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Haha... voor mij wel, xperia only user hier. Op m'n Z5 Premium kan ik dat bv niet, terwijl die ook een 4k scherm heeft.
Moet gewoon kunnen hoor.
Mijn lg g4 kon het ook. zat gewoon ingebakken in de YouTube app

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
quote:
Wow, de XZp wint alle tests haha. Was te verwachten, touchwizz vs de lightweight skin van sony.
Btw, iedere keer als ik de S8(+) zie, vraag ik me af hoe die eruit ziet na 1x vallen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenj
Ik had het niet verwacht eigenlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:20
quote:
Hetzelfde resultaat getest tegen de iPhone 7 Plus:
YouTube: Sony Xperia XZ Premium vs Apple iPhone 7 Plus Speed Test!&

Al met al niet heel gek, het is al jaren bekend dat Sony een lichte ROM heeft, alhoewel ze tegenwoordig wel wat meer bloat installeren in de vorm van apps (al die Lifelog, What's New apps etc.).

Het valt mij ook wel eens op bij de Galaxy S5 van mn vriendin. Dat ding is vaak traag, soms lijkt hij gewoon 2 tot 3 tellen helemaal vast te hangen voordat een app opent. Ook de browser is traag en zie je vertraging met het intypen van een URL. Als ik dat vergelijk met mijn oude Xperia Z2 (gebruik hem nog maar zeer zelden), dat ding vliegt nog steeds, geen haperingen, niets te bekennen.

edit: het is alleen jammer dat Sony een paar van haar sterke punten van weleer heeft laten varen (grote accu capaciteit) en qua design mogen de bezels echt wat kleiner worden, met name aan de boven en onderkant. Als ze dat zouden doen, dan zou een toestel als een XZ Premium een stuk handzamer zijn.

Moi_in_actie wijzigde deze reactie 28-05-2017 12:43 (13%)

i7 6700k @4700Mhz ~~ 16GB Corsair Vengeance LED 3200Mhz ~~ Asus Z170i Pro Gaming ~~ Sapphire R9 Fury-X @1150/570Mhz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
quote:
De test is wel met de snapdragon sock.
Samsung sock zelf ben ik eerder benieuwd naar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
kijk even deze twee video's voor Europese benchmarks wel in het Duits maar op zich versta ik het zelf prima.

YouTube: Sony Xperia XZ Premium vs. Samsung Galaxy S8 vs. LG G6: Benchmark | ...

YouTube: Sony Xperia XZ Premium vs Galaxy S8, iPhone 7 Plus, LG G6 - Benchmar...
quote:
coolbvrobin schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:55:
[...]

De test is wel met de snapdragon sock.
Samsung sock zelf ben ik eerder benieuwd naar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
quote:
Samsung wint de meeste tests nu.
Had het wel verwacht. .
Maar dan nog geen samsung voor mij :D
Geef mij die sony maar:D :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
het is hoe je het bekijkt de GPU bijvoorbeeld in de XZ scoort beter dan de S8, bij de 3D mark test.
quote:
coolbvrobin schreef op maandag 29 mei 2017 @ 02:09:
[...]

Samsung wint de meeste tests nu.
Had het wel verwacht. .
Maar dan nog geen samsung voor mij :D
Geef mij die sony maar:D :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 27-06 17:23
Ik denk dat ik voor de XZ Premium ga... nadat ik twijfelde tussen de S8 en deze...

Maar nu komt het volgende: Vind ik de zilveren variant mooi of niet...? Ik vind zwart ook maar zo zwart, maar dat zilver is ook wel een risicootje. Heeft iemand dit al in het echt gezien?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
er komt ook nog een brons roze versie, mocht je ze in het echt willen zien verwijs ik je even door naar de Kalverstraat in Amsterdam, de T mobile winkel daar mag je hem al bekijken/aanraken.
quote:
ButsMG schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:55:
Ik denk dat ik voor de XZ Premium ga... nadat ik twijfelde tussen de S8 en deze...

Maar nu komt het volgende: Vind ik de zilveren variant mooi of niet...? Ik vind zwart ook maar zo zwart, maar dat zilver is ook wel een risicootje. Heeft iemand dit al in het echt gezien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ButsMG
quote:
mister123 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:43:
er komt ook nog een brons roze versie, mocht je ze in het echt willen zien verwijs ik je even door naar de Kalverstraat in Amsterdam, de T mobile winkel daar mag je hem al bekijken/aanraken.

[...]
Thanks. Ik wil hem alleen nog pre-orderen met de koptelefoon (voor 4 juni dus). Op brons ga ik dus niet wachten. Helaas is Amsterdam te ver om even op en neer te gaan om een kleur te bekijken. Het wordt dus een keus gebaseerd op foto's ben ik bang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
die pech had ik ook heb maar een hoop reviews gekeken van te voren
quote:
ButsMG schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:00:
[...]

Thanks. Ik wil hem alleen nog pre-orderen met de koptelefoon (voor 4 juni dus). Op brons ga ik dus niet wachten. Helaas is Amsterdam te ver om even op en neer te gaan om een kleur te bekijken. Het wordt dus een keus gebaseerd op foto's ben ik bang.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ButsMG schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:00:
Het wordt dus een keus gebaseerd op foto's ben ik bang.
Ze liggen inmiddels ook bij de 7 Belsimpelwinkels, de zwarte variant :)
De zilveren variant heb ik hier liggen, daar is weinig zilver aan, is gewoon een spiegel spiegel ;)

CLB wijzigde deze reactie 29-05-2017 19:09 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ButsMG
De spiegel gaat het niet worden. Zoals mister123 zei, een hoop reviews bekeken en ik vind het er toch echt niet uitzien. Aangezien de XZ Premium toch al niet een bijzonder mooie telefoon is, ga ik maar voor veilig zwart.

• Dutchy007
quote:
ButsMG schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:22:
De spiegel gaat het niet worden. Zoals mister123 zei, een hoop reviews bekeken en ik vind het er toch echt niet uitzien. Aangezien de XZ Premium toch al niet een bijzonder mooie telefoon is, ga ik maar voor veilig zwart.
De spiegel variant is inderdaad net niet 'je van het'. Bling bling factor is nogal hoog. Eigenlijk had ik liever een blauwe versie gezien, net zoals de XZ.
Ik kom namelijk van een zwarte Z2 af, wilde eigenlijk wel een andere kleur. Dus toch maar voor de chrome versie gekozen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:00
Gisteren de XZ Premium ook gepreordered. De (p)reviews van de afgelopen weken zijn eindelijk eens positief over de nieuwste Sony smartphone. Bovendien checkt-ie al de boxes; goede batterylife, ruim bemeten met opslag en geheugen, paar geinige features. Beide versies zouden redelijke fingerprintmagnets zijn, vooral de zilveren versie. Ben daarom voor zwart gegaan, ook al omdat-ie er dan ook mooi monolitisch allblack uitziet, als-ie uitstaat (call me stupid).
Het wachten is begonnen...

"A man has got to know his limitations..." - Sony KDL-43W808C Android TV icm Ziggo & CAM @SMIT v1.3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:53

mindcre8r

The Baka Crow..

benieuwd of mensen hem vandaag in Amsterdam in de Partner store gaan halen.
Twijfel nog enorm.

Tameguchi kitten ja ney o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daxcy
Damn.. Wat is de telefoon groot. Groter dan ik had verwacht.. Even kijken als ik aan de grootte van de telefoon kan wennen :P

Verder een hele mooie telefoon, niks op aan te merken so far

• coolbvrobin
Nu ik de telefoon 1 dag in gebruik heb .
Hij bevalt me wel
Paar dingen die ik wel mis tegen over mijn htc one m9
Geen airplay ondersteuning, en dat kan wel maar dan moet je hem rooten .
De audio dac valt me wat tegen kwa hoe luid hij kan, de htc kon zeker luider!
Maar kwa kwaliteit is de dac dan wel weer goed. alleen gewoon niet luid genoeg voor mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• remmstein
@coolbvrobin hoe is scherm? En de batterij?

• Dutchy007
Heeft iemand anders ook problemen met de WiFi? Lijkt erop dat ik 80% van de tijd geen WiFi heb, ik heb wel 5 'streepjes' maar er staat een kleine 'x' bovenin... geen connectie dus. Mijn Z2 die er direct naast ligt heeft wel gewoon netjes WiFi.
Ik heb overigens een Ziggo Connect Box waar ik verbinding mee maak.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 05:24
quote:
coolbvrobin schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:11:
Nu ik de telefoon 1 dag in gebruik heb .
Hij bevalt me wel
Paar dingen die ik wel mis tegen over mijn htc one m9
Geen airplay ondersteuning, en dat kan wel maar dan moet je hem rooten .
De audio dac valt me wat tegen kwa hoe luid hij kan, de htc kon zeker luider!
Maar kwa kwaliteit is de dac dan wel weer goed. alleen gewoon niet luid genoeg voor mij
Dan had jeop htc u11 moeten wachten voor geluid :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johannes77
Voor wie het wil weten, ik heb een voorlopige review geschreven: productreview: Sony Xperia XZ Premium Zwart review door Johannes77

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johannes77
quote:
Dutchy007 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:53:
[...]

De spiegel variant is inderdaad net niet 'je van het'. Bling bling factor is nogal hoog. Eigenlijk had ik liever een blauwe versie gezien, net zoals de XZ.
Ik kom namelijk van een zwarte Z2 af, wilde eigenlijk wel een andere kleur. Dus toch maar voor de chrome versie gekozen :)
De zware versie is eerder een midnight blue. Hij is echt erg mooi _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Dennis-
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 27-06 12:51
quote:
Dutchy007 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:01:
Heeft iemand anders ook problemen met de WiFi? Lijkt erop dat ik 80% van de tijd geen WiFi heb, ik heb wel 5 'streepjes' maar er staat een kleine 'x' bovenin... geen connectie dus. Mijn Z2 die er direct naast ligt heeft wel gewoon netjes WiFi.
Ik heb overigens een Ziggo Connect Box waar ik verbinding mee maak.
Hier hetzelfde verhaal met de WiFi, andere netwerken in de buurt geprobeerd maar heeft niet geholpen.

Buiten de WiFi zeer tevreden over mijn aankoop, de afwerking is keurig voelt allemaal solide.Toestel is lekker vlot, een prachtig scherm, mooie camera, vingerafdrukscanner vindt ik erg prettig werken etc.

Heb de chrome hier, zoals hierboven al genoemd het is een vingerafdrukmagneet en een spiegel. Maar keer wat anders dan al die zwarte telefoons :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
quote:
remmstein schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:33:
@coolbvrobin hoe is scherm? En de batterij?
Batterij gaat lang mee. makkelijk een dag,
Scherm ben ik ook tevreden mee. je kan de kleur tempraturen veranderen naar je smaak.
quote:
Amaze86 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:37:
[...]

Ik vond de htc 11 niet echt goed uitzien, en het knijp gedeelde vond ik maar gek
+ er is geen htc meer te krijgen bij T-Mobile. wat ik zeer jammer vond
Maar afgezien van niet zo luid zijn is de dac wel dergelijk goed hoor
Ben te vrede met de Sony :)

coolbvrobin wijzigde deze reactie 04-06-2017 14:09 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 05:24
quote:
coolbvrobin schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Batterij gaat lang mee. makkelijk een dag,
Scherm ben ik ook tevreden mee. je kan de kleur tempraturen veranderen naar je smaak.

[...]

Ik vond de htc 11 niet echt goed uitzien, en het knijp gedeelde vond ik maar gek
+ er is geen htc meer te krijgen bij T-Mobile. wat ik zeer jammer vond
Ja klopt bij tmobile shop en website niet.Op belsimpel.nl en mobiel.nl kan die gewoon besteld worden icm abbo.

Maar ieder ze ding :)

Vind zelf de xz premium te groot op youtube.Twijfel erg tussen htc en sony.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
quote:
Amaze86 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Ja klopt bij tmobile shop en website niet.Op belsimpel.nl en mobiel.nl kan die gewoon besteld worden icm abbo.

Maar ieder ze ding :)

Vind zelf de xz premium te groot op youtube.Twijfel erg tussen htc en sony.
De grote vind ik eigenlijk best wel mee vallen.
klopt kon ook daar bestellen.
Maar om eerlijk te zijn gratis koptelefoon erbij van 300 euro heeft me over de streep gehaald voor de sony _/-\o_
Ik heb de koptelefoon nog niet. Maar ben zeer tevreden met de telefoon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cronimet
quote:
Amaze86 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:37:
[...]

De dac van de HTC valt anders toch wat tegen hoor:

YouTube: HTC U11 Real Audio Review: Scan your ears, get great music! Easy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coolbvrobin
Dammit. Tijdens het douchen is hij van de vensterbank afgevallen ( denk dor trillen van de muziek en gladigheid van de vocht)
Zit er een deukje in het hoekje en een krasje op de achterkant verdorie.😢
Maar goed dat ik geen tegele vloer heb😅
Morgen een hoesje kopen bij de mediamarkt. Zouden ze al een hoesje hebben 😅
( ik baal als een stekker😢😢😢)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
Terugkomende op je review bedankt dat je je ervaring deelt, moet zeggen dat vooral de camera er echt uitspringt wat een prachtige foto's die blazen de foto's van mijn oneplus one omver, helaas moet ik nog even wachten op coolblue.
quote:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenj
Ik ben er wel blij mee

• Dutchy007
Na een aantal dagen de XZ Premum te hebben gebruikt kan ik niet anders melden dat het een top apparaat is. Hij is wel een stukje groter dan m'n oude Z2, even wennen denk ik.
Ik heb ondertussen ook al een miniscuul klein krasje op de achterkant zitten. Gorilla Glass is blijkbaar toch niet zo krasbestendig als ik dacht.

+Super duidelijk en mooi scherm
+Super Slomo is echt mooi en leuk om mee te spelen
+Gemaakte foto's en video's zijn top kwaliteit.
+Heerlijk snel in het gebruik

-Vingerafdrukken
-Beetje 'clunky' om vast te houden, bedienen met 1 hand is lastig i.t.t. m'n Z2.
-Paar software bugs (video bekijken in Youtube op 4k, en op de 1 of andere manier is m'n app drawer ook in 4k blijven hangen. Met geen mogelijkheid krijg je dit weg, alleen een reboot van de telefoon).
-WiFI problemen. Bereik is Excellent, maar er is geen internetverbinding mogelijk. Bugje?

Al met al ben ik super tevreden met m'n XZ Premium. Nu nog een fatsoenlijke screenprotector voor de voor- en achterkant. Op de voorkant heb ik op dit moment een 'curved' screenprotector zitten. Past perfect, alleen hij is gaan schuiven en zit er nu stof onder. Voor de achterkant is er geen screenprotector zoals het er nu uitziet.

Dutchy007 wijzigde deze reactie 07-06-2017 14:07 (23%)

• Cronimet
YouTube: One Week with the Sony XZ Premium // Unboxing and Review

Goede telefoon maar niet geweldig.
Denk dat de S8 of U11 betere opties zijn momenteel. Vooral de foto's bij weinig licht en de speaker volume konden een pak beter.

• HeerKaas
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 27-06 06:04
Ja ik zit te twijfelen tussen deze telefoon en de S8. Vind het beide prachtige telefoons maar ze hebben beide wel weer minpuntjes dus weet niet welke ik moet kiezen. Sony heeft wel mijn voorkeur. Maar als de camera niet goed is en een zacht speaker geluid maakt mij toch aan het twijfelen als ik niet de S8 moet nemen...

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-06 21:30

RaJitsu

B.S.U.R.

Vraag: Als ik bij de specificaties kijk, zie ik dat er twee simkaarten in kunnen. Betekent dit dat we in Nederland standaard de dual sim-versie hebben?
pricewatch: Sony Xperia XZ Premium Zwart
quote:
Simkaartslot 1 Nanosim
Simkaartslot 2 Nanosim

B.S.U.R.

• Dutchy007
quote:
RaJitsu schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:49:
Vraag: Als ik bij de specificaties kijk, zie ik dat er twee simkaarten in kunnen. Betekent dit dat we in Nederland standaard de dual sim-versie hebben?
pricewatch: Sony Xperia XZ Premium Zwart

[...]
De versie die we in NL (en eigenlijk bijna overal in Europa) hebben is standaard de enkel-SIM variant. Dit zijn de productcodes van de Enkel en Dual sim variant:
G8141 en G8142.

• dvanspijker
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-06 11:49
bericht verwijderd, hoort thuis in levertijden topic. excuus.....

dvanspijker wijzigde deze reactie 07-06-2017 15:21 (90%)
Reden: verkeerde topic

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-06 21:30

RaJitsu

B.S.U.R.

quote:
Dutchy007 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:00:
[...]

De versie die we in NL (en eigenlijk bijna overal in Europa) hebben is standaard de enkel-SIM variant. Dit zijn de productcodes van de Enkel en Dual sim variant:
G8141 en G8142.
Had inderdaad gezien dat er twee verschillende versies zijn. Maar deze zijn er ook van bijv. de S8, en daar staat het niet aangegeven.

Maar ok, dus de specs in de pricewatch zouden dus eigenlijk een verschil moeten maken tussen de twee versies. We krijgen in Nederland altijd de G8141 geleverd...
quote:
Cronimet schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:42:
YouTube: One Week with the Sony XZ Premium // Unboxing and Review

Goede telefoon maar niet geweldig.
Denk dat de S8 of U11 betere opties zijn momenteel. Vooral de foto's bij weinig licht en de speaker volume konden een pak beter.
Bij de U11 zou ik sowieso eerst de teardowns afwachten. Maar waarschijnlijk is het weer dezelfde HTC-troep-samenstelling die we in de regel krijgen met dat merk.

B.S.U.R.

• Robus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:00
ZX Premium ook hier binnen via Coolblue. Ik kom van een Z2 en de eerste indruk is: wow! Indrukwekkende smartphone waarvan ik verwacht veel plezier te gaan hebben. Slechts een beetje groter dan Z2. En voelt gladjes aan. Enerzijds heerlijk maar ook wat minder grip. Komende weken maar eens mee aan de slag en kijken of ik er een review uit kan persen :-)

"A man has got to know his limitations..." - Sony KDL-43W808C Android TV icm Ziggo & CAM @SMIT v1.3

• Monkeydancer
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:44
Ik heb helaas een toestel ontvangen met twee stof onder het scherm (ik denk niet dat het dead pixels zijn, aangezien je dat bijna niet kan zien op een 4k scherm). Ook erg irritant om te zien, dus hij kan gelijk helaas naar dynafix.

https://campaigns.sonymobile.com/wow/#partners-section

Ik heb nu ook problemen met het registreren van het toestel voor de MDR-ABN100 actie. Zodra ik de foto's probeer up te loaden en naar het volgende scherm probeer te gaan, wordt de formulier opnieuw geladen en verliest het alle waardes. Formulier loopt vast. Loopt iemand ook tegen dezelfde problemen aan?

p.s: blijkt dus dat de plaatjes niet geŘpload worden. Bestanden al geopend. Je ziet het bestandspad staan, maar toch geeft hij aan dat ik geen foto's geselecteerd heb om te uploaden.

EDIT 2: Toch gelukt om te uploaden. Formulier werkt niet in chrome alleen in IE. 8)7

Monkeydancer wijzigde deze reactie 08-06-2017 19:46 (18%)

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

quote:
Monkeydancer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:16:
Ik heb helaas een toestel ontvangen met twee stof onder het scherm (ik denk niet dat het dead pixels zijn, aangezien je dat bijna niet kan zien op een 4k scherm). Ook erg irritant om te zien, dus hij kan gelijk helaas naar dynafix.
Dat is een DOA, niks Dynafix, gewoon een nieuwe fixen via het verkooppunt.

• Monkeydancer
quote:
CLB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:19:
[...]

Dat is een DOA, niks Dynafix, gewoon een nieuwe fixen via het verkooppunt.
Ik heb al contact met ze gehad. Moet ingezonden worden ter reparatie. Ik heb helaas ook de doos stuk geknipt i.v.m. headphone actie. Ik had nog gevraagd voor een nieuwe maar doen ze niet aan. (GSMweb).

• Monkeydancer

• remmstein
Dat is gewoon productiefout. Best knap dat er stof onder kan komen in de fabriek.
quote:
Monkeydancer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:24:
Ik heb al contact met ze gehad. Moet ingezonden worden ter reparatie.
Dat is niet volgens de wetgeving, Zou het zelf ook zeker niet 1,2,3 accepteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
Ehm, misschien kijk ik er echt overheen hoor, maar waar vind ik nou de knock functie? Ik mis het activeren van het scherm met dubbeltap zoals op m'n Z5 premium....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mister123
deze functie is nog niet beschikbaar maar zelfs op het Sony forum kan ik er weinig over vinden
quote:
Trishul schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:43:
Ehm, misschien kijk ik er echt overheen hoor, maar waar vind ik nou de knock functie? Ik mis het activeren van het scherm met dubbeltap zoals op m'n Z5 premium....

• Trishul
http://www.xperiablog.net...-feature-tap-to-wake-yet/

Argh... lekker dan. Begin mn Z5 premium alweer te missen. Vervelend als dit soort kleine, maar enorm handige features missen op je nieuwe toestel. Zal wel weer twee maanden duren voordat er een update wordt uitgerold.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-06 21:49
quote:
Monkeydancer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:16:

https://campaigns.sonymobile.com/wow/#partners-section

Ik heb nu ook problemen met het registreren van het toestel voor de MDR-ABN100 actie. Zodra ik de foto's probeer up te loaden en naar het volgende scherm probeer te gaan, wordt de formulier opnieuw geladen en verliest het alle waardes. Formulier loopt vast. Loopt iemand ook tegen dezelfde problemen aan?

p.s: blijkt dus dat de plaatjes niet geŘpload worden. Bestanden al geopend. Je ziet het bestandspad staan, maar toch geeft hij aan dat ik geen foto's geselecteerd heb om te uploaden.

EDIT 2: Toch gelukt om te uploaden. Formulier werkt niet in chrome alleen in IE. 8)7
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan me kom niet door stap 2 heen, zowel in chrome, firefox, operah, edge, en IE11... |:(
Welke versie van IE had jij hier gebruikt?

edit:
Net dus even snel een clean VM install van windows 7 gedaan, met IE8 zelfde probleem...
Ik heb maar een post op de facebook page van sony gezet kijken of ze reageren.

cone-e3 wijzigde deze reactie 11-06-2017 01:10 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siepjj
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16-06 19:21
Ik vind het een prima toestel, werkt zeer snel en batterij duur is stukken beter dan mijn z5!

Ik zit alleen ook met het probleem van de pre-order actie die niet werkt... Iemand daar tips voor?
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*