Zwart
Komt aanstaande maandag pas nieuwe voorraad binnen. Zie eerdere reactie in dit topic van me.
geduld... alle voorraad is uitgeleverd aan de bestellingen t/m 27-jun, bestellingen daarna zullen pas bij een volgende levering (10 juli) worden verzondenBigF25 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:29:
Nou, lekker dan. Bij de meeste is er iets van een voortgang of komt hij al binnen.
Heb 28-6 besteld maar enkel packing & delivering soon als status, op mails word er ook niet gereageerd..
Wil best wachten maar word ook graag up-to-date gehouden..
dat klopt niet helemaal, ik heb ook op 28/6 een zwarte besteld en die is sinds vandaag verzonden en was gewoon in stock. Het duurt gewoon even voor ze reageren merk ik en op zaterdag en zondag sowieso niet. Dus woensdag bestellen is met pech pas na het weekend reactie (wat in mijn geval ook gebeurde). Maar uiteindelijk reageren ze wel steeds netjes en is er inderdaad voorraad.alwaysleft schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Komt aanstaande maandag pas nieuwe voorraad binnen. Zie eerdere reactie in dit topic van me.
Thanks!Bandicoot schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Wanneer je op de site van Janco je pakket opzoekt dan kun je de code kopiëren die achter "your reference" staat. Als je die vervolgens samen met je postcode op deze site invult dan moet je je pakket kunnen volgen bij de dpd.
Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
Your estimated delivery date is Wednesday 5 July 2017
Denk wel dat die binnen maandje magische grens van 350 euro aantiktMaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:39:
Wel een groot prijsverschil.
Ik heb de LG G6 nog gekocht voor 380 euro. Nu al 360![]()
toch even moeten wachten
wel vreemd dat t prijsverschil tussen de .eu (367.99 zonder korting) en .nl (383.99 zonder korting) site zo groot isMaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:39:
Wel een groot prijsverschil.
Ik heb de LG G6 nog gekocht voor 380 euro. Nu al 360![]()
toch even moeten wachten
Ze willen de voorraad van de G6 kwijt, de G6 Plus komt eerdaags op de markt.alwaysleft schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Denk wel dat die binnen maandje magische grens van 350 euro aantikt![]()
![]()
Knipalwaysleft schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Denk wel dat die binnen maandje magische grens van 350 euro aantikt![]()
![]()
Maar ontopic, de orders van 28 juni worden ook al versuurd hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 04-07-2017 15:15 ]
Gunstig nieuwsPierre_nr1 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:49:
[...]
Ze willen de voorraad van de G6 kwijt, de G6 Plus komt eerdaags op de markt.
Nice, prijs is nu 356 met code "new3".
Zal vanavond maar eens de zwarte bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 04-07-2017 15:16 ]
Sjongejonge, en gisteren heb ik 'm voor 397 euro besteldAri Gold schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:03:
Nice, prijs is nu 356 met code.![]()

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Niet bij eglobal dan? Daar was hij gister ook nog 378..Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:10:
[...]
Sjongejonge, en gisteren heb ik 'm voor 397 euro besteld
Jawel, maar wel via de .nl versie van de website, ik zag hier dat dat wel eens verschilt met .eu? waar zit dat in...Ari Gold schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:15:
[...]
Niet bij eglobal dan? Daar was hij gister ook nog 378..
Verwijderd
Kun je hem niet meer annuleren?Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Jawel, maar wel via de .nl versie van de website, ik zag hier dat dat wel eens verschilt met .eu? waar zit dat in...
geen idee, hij staat op 'ingepakt en verzonden'...
En als hij al onderweg is, heb ik er eerlijk gezegd niet de moeite voor over om het hele gedoe in te gaan van terugsturen en zo, < 400 euro is ENORM mooi bedrag voor deze telefoon...
[ Voor 31% gewijzigd door Boy op 04-07-2017 15:22 ]
mmm ik heb in de Janco mail geen JENL.... nummer alleen een ECGNL1707.... nummer (en die werkt dus nietHarly schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:31:
[...]
http://track.jancoexpress.com/itxp/Home/Login en dan daar je JENL...... nr invullen. Als je geen resultaat ziet moet je nog even geduld hebben
ongelooflijkAri Gold schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:03:
Nice, prijs is nu 356 met code "new3".![]()
mooie prijs hoor!
maar ik vraag me af, hoe kan het dat die daar zoooo goedkoop zijn? Het moeten toch echt wel stiekem tweedehands / geretourneerde toestellen zijn?MaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:45:
[...]
ongelooflijk. Ik nog gekocht voor 380
![]()
mooie prijs hoor!
zij van wc-eend zeggen zelf van nietBoy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:48:
[...]
maar ik vraag me af, hoe kan het dat die daar zoooo goedkoop zijn? Het moeten toch echt wel stiekem tweedehands / geretourneerde toestellen zijn?
Q: Why are your items so cheap?
A: Don't worry, all products listed on eGlobal Central are 100% Brand new and Genuine. We do not sell refurbished items unless it is specifically mentioned in the listing. We source our products from trusted official dealers around the world and then import them to Europe. Therefore we are able to cut most of the middle-man expenses to allow us to offer you low prices, helping you save directly from your pocket! Moreover, our operations are online and as a result have lower costs.
Helaas is er ook geen stormloop in het ervaringen topic.Mickman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:14:
[...]
Hier ook:
We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Wednesday 5 July 2017
Word straks weer een stuk rustiger in dit forum
Lijkt me sterk, IMEI check van mijn toestel geeft:Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:48:
[...]
maar ik vraag me af, hoe kan het dat die daar zoooo goedkoop zijn? Het moeten toch echt wel stiekem tweedehands / geretourneerde toestellen zijn?
Manufacture date: May 24, 2017
Shipped from factory: May 26, 2017
Yes,zwarte variant besteld.
Gisteravond al een case en screenprotector besteld. Nu even 2 weken wachten.
Gisteravond al een case en screenprotector besteld. Nu even 2 weken wachten.
Die van mij is vanmiddag geleverd, ik kom van een redmi 4 prime dus een wereld van verschil. Is de platinum versie. De accu is wel ff wennen, gaat sneller wat logisch is. Foto's zijn daarin tegen enorm veel beter.
De zegel was verbroken, maar nieuw toestel en zit al screenprotector op.
De zegel was verbroken, maar nieuw toestel en zit al screenprotector op.
Heb ook een T&T van DPD is vanmiddag in best(daarvoor oldbury GB) aangekomen.
Zie alleen nergens wat de verwachte leverdatum is..
Is een op de 27e bestelde platinum verzekerd verzonden.
Zie alleen nergens wat de verwachte leverdatum is..
Is een op de 27e bestelde platinum verzekerd verzonden.
Mijne ligt sinds vandaag ook in Best, en bij mij staat er een verwachte leverdatum voor morgen..
Jullie ervaring is dat dit gewoon 100% te vertrouwen is?
https://www.eglobalcentra...-free-unlocked-black.html
er staat wel bij features 64gb variant, maar dit is 32gb lijkt mij.
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 04-07-2017 21:30 ]
nothing stops this train
De aziatische versie(deze dus, google maar op H870DS) heeft 64GB en een DAC.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:30:
Jullie ervaring is dat dit gewoon 100% te vertrouwen is?
Ah als ik mijn postcode invul zie ik hem ook voor morgen.dropkikker schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:18:
Mijne ligt sinds vandaag ook in Best, en bij mij staat er een verwachte leverdatum voor morgen..
Ben er helaas niet, hopen dat ie bij de buren terecht komt!
dus als ik het goed begrijp is de aziatische telefoon goedkoper en zelfs ook beter dan de EU versie?lennertvdkort schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:40:
[...]
De aziatische versie(deze dus, google maar op H870DS) heeft 64GB en een DAC.
wireless charging enigste verschil? (en aantal GB) wireless hoeft voor mij toch niet
nothing stops this train
Klopt:Kol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:46:
[...]
dus als ik het goed begrijp is de aziatische telefoon goedkoper en zelfs ook beter dan de EU versie?
wireless charging enigste verschil? (en aantal GB) wireless hoeft voor mij toch niet
Eu 32gb
Azië 64gb&dac&dualsim
Usa 32gb&wireless charging
Geen van beide heeft wireless charging, alleen de US versie heeft dat. De EU versie is de slechtste zonder "extraatje" en slechts 32gb.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:46:
[...]
dus als ik het goed begrijp is de aziatische telefoon goedkoper en zelfs ook beter dan de EU versie?
De Aziatische versie heeft een quad dac (in tegenstelling tot wat hierboven staat een dac, alle telefoons en dus ook g6 versies hebben een dac, de Aziatische versie alleen een quad dac).
Vergeet de dualsim mogelijkheid niet. Of hij echt beter is. Nee, niet perse. Je krijgt alleen meer voor minder geld. Zeker als je muziek luistert op je telefoon. Dus eigenlijk, JaKol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:46:
[...]
Verschil:
- Meer geheugen 64 ipv 32 GB
- Quad DAC (whaaaaat???)
- Dual SIM
[ Voor 21% gewijzigd door Mickman op 04-07-2017 22:02 ]
Die van mij ligt al vanaf 30 juni in feltham?
Iemand anders hier ook ervaring mee?
Sorry man, Wist niet dat je boos werd!SvR schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:52:
[...]
De Aziatische versie heeft een quad dac (in tegenstelling tot wat hierboven staat een dac, alle telefoons en dus ook g6 versies hebben een dac, de Aziatische versie alleen een quad dac).
ik heb geen factuur gehad van eglobal.eu en heb ook geen account
waar kan ik hun chaat vinden?
een chaat hebben ze niet, een chat trouwens ook nietbeekjo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:17:
https://www.eglobalcentral.eu/contact-us-eu.htmlbeekjo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:17:
Pre-Sales LiveChat
If you are considering for a purchase, simply click on the icon on the bottom right hand corner to start a live chat with Customer Service Representatives.
Chat Session:
Mon-Fri:
07:30 - 15:30 (GMT+1)
Waarschijnlijk werkt de chat alleen op openingstijden. Daarna wordt je verwezen naar de FAQ of contactformulier.
mja die chat heb ik nog nooit live gezien hoorMickman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:31:
[...]
https://www.eglobalcentral.eu/contact-us-eu.html
Pre-Sales LiveChat
If you are considering for a purchase, simply click on the icon on the bottom right hand corner to start a live chat with Customer Service Representatives.
Chat Session:
Mon-Fri:
07:30 - 15:30 (GMT+1)
Waarschijnlijk werkt de chat alleen op openingstijden. Daarna wordt je verwezen naar de FAQ of contactformulier.
Ze komen de telefoon vandaag dus brengen van DPD, hij ligt nu in Rijssen. Maar er staat geen tijdstip bij, is dat toevallig nog ergens te achterhalen?
eGlobal heeft mijn factuur idd ook geupdate met het imei nummer
Model is van eind April.
Er zijn veel mensen die melden dat de seal is verbroken, daar is ws een zeer simpele uitleg voor.
Mijn Taiwan(/Azië) model LG G6 heeft namelijk als tweede regel een adapter erbij gekregen! (International Power adaptor - EU (4.8mm) )
In Taiwan hebben ze een ander elektrische aansluiting in de muur : https://www.power-plugs-sockets.com/taiwan/
eGlobal zal vermoedelijk om allemaal klagende mensen te voorkomen de adapter kosteloos toevoegen voor een Europese bestelling
Gister realiseerde ik dat er een unboxing bericht eerder in het topic heeft gestaan waar dit mooi op staat : Ferio in "[LG G6] Levertijd & Prijzen"
Vraag is dus even of iemand kan bevestiging dat die adapter idd IN de LG doos zit of ik een zakje aan de buitenkant..
Model is van eind April.
Er zijn veel mensen die melden dat de seal is verbroken, daar is ws een zeer simpele uitleg voor.
Mijn Taiwan(/Azië) model LG G6 heeft namelijk als tweede regel een adapter erbij gekregen! (International Power adaptor - EU (4.8mm) )
In Taiwan hebben ze een ander elektrische aansluiting in de muur : https://www.power-plugs-sockets.com/taiwan/
eGlobal zal vermoedelijk om allemaal klagende mensen te voorkomen de adapter kosteloos toevoegen voor een Europese bestelling
Gister realiseerde ik dat er een unboxing bericht eerder in het topic heeft gestaan waar dit mooi op staat : Ferio in "[LG G6] Levertijd & Prijzen"
Vraag is dus even of iemand kan bevestiging dat die adapter idd IN de LG doos zit of ik een zakje aan de buitenkant..
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Maandag besteld, deze ochtend het DPD nummer gekregen, dus ik kan 'm wel begin volgende week verwachten denk ik
jeetje de zwarte van mij (vorige week woensdag besteld) is gewoon een hele maand ouderHarly schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:37:
[...]
Lijkt me sterk, IMEI check van mijn toestel geeft:
Manufacture date: May 24, 2017
Shipped from factory: May 26, 2017
manufacture date: 13 April
shipped from factory: 17 April
Waar checken jullie dit?SvR schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:03:
[...]
jeetje de zwarte van mij (vorige week woensdag besteld) is gewoon een hele maand ouder
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Mijn LG G 6 wordt vandaag geleverd! Top.
Heeft ongeveer een weekje geduurd.
Wel voor de prijs van 380 euro
Heeft ongeveer een weekje geduurd.
Wel voor de prijs van 380 euro
Verwijderd
Ik las/zag eenmalig iets in een review bij iemand die de NK versie had besteld dat er geen QuickCharger bij zat. Iemand die dat kan bevestigen? Of was het een uitzondering op de regel.
Verder geen dealbreaker of zo, was enkel benieuwd.
Verder geen dealbreaker of zo, was enkel benieuwd.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 10:00 ]
Die van mij ook - een "oudje"SvR schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:03:
[...]
jeetje de zwarte van mij (vorige week woensdag besteld) is gewoon een hele maand ouder
Manufacture date: April 19, 2017
Shipped from factory: April 21, 2017
Estimated phone age: 2 month(s) 2 week(s) 2 day(s)
Er zit een lader bij, echter is dit een Quick Charge 2.0 lader. Omdat dit een Aziatische versie is stopt eglobalcentral er een verloopstekker bij. Wil je een Quick Charge 3.0 lader (die wel door de G6 wordt ondersteund), dan zul je deze zelf moeten aanschaffen.Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:57:
Ik las/zag eenmalig iets in een review bij iemand die de NK versie had besteld dat er geen QuickCharger bij zat. Iemand die dat kan bevestigen? Of was het een uitzondering op de regel.
Verwijderd
Aha. Is even kijken dan of dat de moeite waard is.Bandicoot schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:01:
[...]
Er zit een lader bij, echter is dit een Quick Charge 2.0 lader. Omdat dit een Aziatische versie is stopt eglobalcentral er een verloopstekker bij. Wil je een Quick Charge 3.0 lader (die wel door de G6 wordt ondersteund), dan zul je deze zelf moeten aanschaffen.
Dank je
is natuurlijk voor de accessoires topic, maar b.v. een CHOETECH QC3 lader inclusief usb-c kabel heb je bij amazon al voor 13.99Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:03:
[...]
Aha. Is even kijken dan of dat de moeite waard is.
Dank je
Het bericht dat pas vanaf 10 juli een nieuwe lading binnen zou komen is grote onzin.
Vrijdag een zwarte besteld, gisteren T&T codes, vandaag EMEI nummer al beschikbaar.
Manufacture date: June 20, 2017
Shipped from factory: June 22, 2017
Vrijdag een zwarte besteld, gisteren T&T codes, vandaag EMEI nummer al beschikbaar.
Verwijderd
Das nog een echt jonkieLithiumion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:25:
Het bericht dat pas vanaf 10 juli een nieuwe lading binnen zou komen is grote onzin.
Ik kreeg een sms met een window van 1 uur en een link naar live tracking. Maar wel pas 3 kwartier voordat window in ging.dropkikker schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:04:
Ze komen de telefoon vandaag dus brengen van DPD, hij ligt nu in Rijssen. Maar er staat geen tijdstip bij, is dat toevallig nog ergens te achterhalen?
Hij is al in Feltham? Na 2 dagen? Dan hadden ze er nog eentje voor mij liggen in de UK blijkbaarWhere has my parcel been?
Date & Time Location Description
05 Jul 2017 04:42 Feltham Your parcel is on its way
Dat is helaas slechts een vooraanmelding, hij is nu onderweg van China naar engeland. Wanneer je op de DPD site klikt op "additional information" en dan op het nummer eronder dan zie je meer info.Boy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:47:
[...]
Hij is al in Feltham? Na 2 dagen? Dan hadden ze er nog eentje voor mij liggen in de UK blijkbaar
DPD zit in Feltham, je krijgt later de echte info.Hij is al in Feltham? Na 2 dagen? Dan hadden ze er nog eentje voor mij liggen in de UK blijkbaar
Ga er maar vanuit dat hij uit China/Taiwan komt
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Weet iemand dit?Aggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:22:
Die van mij ligt al vanaf 30 juni in feltham?
Via de dpd tracking nog steeds hetzelfde....
Veranderd dit bv na 5 a 6 dagen?
Ik zou even een belletje naar DPD doen, als dit niet puur en alleen de vooraanmelding is. Die heb ik namelijk op 29 juni gekregen en is gisteren pas beweging bij dpd ingekomen. Dus 29 juni tot gisteren stond er ook Feltham bij mij.Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:07:
[...]
Weet iemand dit?
Via de dpd tracking nog steeds hetzelfde....
Veranderd dit bv na 5 a 6 dagen?
[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 05-07-2017 11:35 ]
Nee, de adapter wordt los bij het doosje geleverd, in het doosje zit een Amerikaanse/Koreannse aansluiting en je krijgt er een reisstekker los bijgeleverd (waar wij Europeanen verder niets aan hebben want hij verloopt van USA/UK/etc naar schuko (EU) maarja, die hebben we toch al.) dus geen reden om de verpakking open te maken.raymondw schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:04:
eGlobal zal vermoedelijk om allemaal klagende mensen te voorkomen de adapter kosteloos toevoegen voor een Europese bestelling![]()
Ik heb de vraag aan Eglobal gesteld met het volgende antwoord:
Beste XXX,
Bedankt voor je bericht.
Ik wil je graag informeren dat wij steekproefgewijs inspecties uitvoeren op onze voorraad.
Om er zeker van te zijn dat de kwaliteit van de producten die geleverd zijn door onze leverancier voldoen aan de verwachtingen, checken we uit iedere levering een aantal stuks.
Om een grondige check uit te voeren, moet een product uit zijn verpakking gehaald worden.
Ik kan je verzekeren dat dit om een nieuwe en ongebruikt product gaat.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Maar volgens mij is dit onzin want iedereen heeft hem geopend ontvangen volgens mij. Ik hoor graag van jullie of er mensen zijn die hem wel verzegeld hebben ontvangen.
En wanneer had je hem precies binnen?Razer schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:34:
[...]
Ik zou even een belletje naar DPD doen, als dit niet puur en alleen de vooraanmelding is. Die heb ik namelijk op 29 juni gekregen en is gisteren pas beweging bij dpd ingekomen. Dus 29 juni tot gisteren stond er ook Feltham bij mij.
Dan zal mijn status vandaag of morgen ook wel veranderen
Volgens DPD wordt die over 2 uurtjes geleverd, maar ben over halfuur van huis. Dus hopelijk bij een Parcel Shop of bij de buren dan maarAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:43:
[...]
En wanneer had je hem precies binnen?
Yes, hij is binnen.
Blauw besteld, platinum gekregen
Two is always better than one..
Dit was het verloopAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:43:
[...]
En wanneer had je hem precies binnen?

Van 29 tot in namiddag van 4 geen verandering en toen ging het snel
Vraag me af waarom ze het dan wel openen de verpakking.rommelkast schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:39:
[...]
Nee, de adapter wordt los bij het doosje geleverd, in het doosje zit een Amerikaanse/Koreannse aansluiting en je krijgt er een reisstekker los bijgeleverd (waar wij Europeanen verder niets aan hebben want hij verloopt van USA/UK/etc naar schuko (EU) maarja, die hebben we toch al.) dus geen reden om de verpakking open te maken.
Ik heb de vraag aan Eglobal gesteld met het volgende antwoord:
Beste XXX,
Bedankt voor je bericht.
Ik wil je graag informeren dat wij steekproefgewijs inspecties uitvoeren op onze voorraad.
Om er zeker van te zijn dat de kwaliteit van de producten die geleverd zijn door onze leverancier voldoen aan de verwachtingen, checken we uit iedere levering een aantal stuks.
Om een grondige check uit te voeren, moet een product uit zijn verpakking gehaald worden.
Ik kan je verzekeren dat dit om een nieuwe en ongebruikt product gaat.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Maar volgens mij is dit onzin want iedereen heeft hem geopend ontvangen volgens mij. Ik hoor graag van jullie of er mensen zijn die hem wel verzegeld hebben ontvangen.
ow, da's ook niet relaxt, een andere kleur opeensBlizZie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:59:
Yes, hij is binnen.
Staat er toch gewoon, kwaliteitscontrole. Kan ook zijn dat ze elke verpakking checken, en niet steekproef zoals er staat. Wellicht worden alle toetellen een keer opgestart om te kijken of er geen DOAs tussen zitten.alwaysleft schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Vraag me af waarom ze het dan wel openen de verpakking.
Verwijderd
Ik heb mijn telefoon binnengekregen, er zit een standaard screenprotector op. Ik vraag me alleen af of dit een van de tempered glass protector is die ik erbij heb besteld, of gewoon een standaard protector?
Heeft hier die geen tempered glass erbij heeft gekocht ook zo'n screenprotector erop zitten? En hoe ziet die eruit?
Heeft hier die geen tempered glass erbij heeft gekocht ook zo'n screenprotector erop zitten? En hoe ziet die eruit?
Er staat dat ze een aantal controleren. Tot nu toe heeft iedereen hem hier met seal verbroken ontvangen.Razer schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:28:
[...]
Staat er toch gewoon, kwaliteitscontrole. Kan ook zijn dat ze elke verpakking checken, en niet steekproef zoals er staat. Wellicht worden alle toetellen een keer opgestart om te kijken of er geen DOAs tussen zitten.
Ik heb een EU versie LG G6 en er zit inderdaad een beschermfolie op het glas. Het is geen tempered glass protector.Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:33:
Ik heb mijn telefoon binnengekregen, er zit een standaard screenprotector op. Ik vraag me alleen af of dit een van de tempered glass protector is die ik erbij heb besteld, of gewoon een standaard protector?
Verwijderd
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe zie ik dit?HaskoF schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:34:
[...]
Ik heb een EU versie LG G6 en er zit inderdaad een beschermfolie op het glas. Het is geen tempered glass protector.
Ik heb ook de EU versie en daar zit ook een plastic screenprotector. Gelijk eraf gehaald
Ik vermoed dat het met douane en invoer(kosten) te maken heeft, ze worden allemaal eerst naar de UK verscheept en daarna pas naar de eindbestemming. Ik denk het het een manier is om bepaalde kosten te vermijden. Wellicht gelden er andere regels als de verpakkig niet meer verzegeld is. Just a wild guess......alwaysleft schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Vraag me af waarom ze het dan wel openen de verpakking.
Een tempered glass protector is dikker dan een beschermfolie.
https://goo.gl/images/2u7pUM zie dit plaatje. Tempered glass is dikker
https://goo.gl/images/2u7pUM zie dit plaatje. Tempered glass is dikker
Klinkt vrij logisch inderdaad!Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:38:
[...]
Ik vermoed dat het met douane en invoer(kosten) te maken heeft, ze worden allemaal eerst naar de UK verscheept en daarna pas naar de eindbestemming. Ik denk het het een manier is om bepaalde kosten te vermijden. Wellicht gelden er andere regels als de verpakkig niet meer verzegeld is. Just a wild guess......
Verwijderd
Ik zie nu dat er twee lagen protector opzitten, zou er dan een glasplaatje over een (normale) protector zijn gelegd?
Lijkt mij niet echt werken in ieder geval
Lijkt mij niet echt werken in ieder geval
Ik snap niet dat iedereen zich zo drukt maakt over de seal.
Ze openen hem om te checken.. Quality check.
Het zijn toch allemaal nieuwe telefoons.. Kan je controlen met de imei...
Denk je nou echt dat ze ze allemaal openmaken om ze te checken? Nee, dat is niet de reden.Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:53:
Ik snap niet dat iedereen zich zo drukt maakt over de seal.
En aan een imei kan je niet zien of het toestel nieuw is, wel of deze bij de telefoon hoort.
[ Voor 10% gewijzigd door Pierre_nr1 op 05-07-2017 13:05 ]
Precies, dit.Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:02:
[...]
Denk je nou echt dat ze ze allemaal openmaken om ze te checken? Nee, dat is niet de reden.
En aan een imei kan je niet zien of het toestel nieuw is, wel of deze bij de telefoon hoort.
Zal wel met doaune te maken hebben. Ik vind het alleen maar slim van ze als dat het zou zijn
Inderdaad. Als het legaal is dan is er niets mis mee.alwaysleft schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:12:
[...]
Precies, dit.
Zal wel met doaune te maken hebben. Ik vind het alleen maar slim van ze als dat het zou zijn
En als je iets uit China besteld, die nemen het niet zo nauw met kwaliteit en originaliteit. Die maken liever iets goed na, en ik beweer hier verder niets mee hoor........
Als het toestel 2 maanden oud is of 2 dagen... Dan lijkt het mij niet een gebruikt toestel.Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:02:
[...]
Denk je nou echt dat ze ze allemaal openmaken om ze te checken? Nee, dat is niet de reden.
Ik denk zelf dat ze cobtroleren of echt alles er i zit. Dan kan er achteraf niet geklaagd worden.
En als je zekerheid wilt dan bestel je hem toch bij de mediamarkt of coolblue?
Mensen hebben wel heel erg veel eisen voor weinig geld...
En we hebben hier nog mee gemaakt dat het een gebruikt toestel is oid
[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 13:17 ]
Ik denk dat je de discussie niet helemaal begrijpt.Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:16:
[...]
Als het toestel 2 maanden oud is of 2 dagen... Dan lijkt het mij niet een gebruikt toestel.
Ik denk zelf dat ze cobtroleren of echt alles er i zit. Dan kan er achteraf niet geklaagd worden.
En als je zekerheid wilt dan bestel je hem toch bij de mediamarkt of coolblue?
Mensen hebben wel heel erg veel eisen voor weinig geld...
Ik word gewoon moe van dat geklaag over de seal bla bla.Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:17:
[...]
Ik denk dat je de discussie niet helemaal begrijpt.
Als je hem koopt weet dat dat de doos geopend is....
Wil je dit niet... Koop hem dan ergens anders
Ik weet nu zeker dat je de discussie niet begrijpt.Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:19:
[...]
Ik word gewoon moe van dat geklaag over de seal bla bla.
Als je hem koopt weet dat dat de doos geopend is....
Wil je dit niet... Koop hem dan ergens anders
Het is geen geklaag, het is een constatering!
Er zijn maar 4 kleurenBoy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:25:
[...]
ow, da's ook niet relaxt, een andere kleur opeens
- Blauw (platinum)
- Wit
- Zwart
- Goud
Dus de blauw variant is de platinum versie
Dus hij heeft gewoon de juiste gekregen hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Fantasio7 op 05-07-2017 13:22 ]
Dat wisten we 20 paginas terug ook al.....Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Ik weet nu zeker dat je de discussie niet begrijpt.
Het is geen geklaag, het is een constatering!
Waarom dan steeds erover doorgaan
En het heeft ook niet echt veel toe te voegen aan het levertijden en prijzen topic.
[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 13:23 ]
Dat klopt, de beschrijving was anders dan de bijbehorende foto's. De foto's waren wel van platinum.Fantasio7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Er zijn maar 4 kleuren
- Blauw (platinum)
- Wit
- Zwart
- Goud
Dus de blauw variant is de platinum versie
volgens mij klopt dat niet (meer), er is nu ook een "echte" blauwe begrijp ikPierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:23:
[...]
Dat klopt, de beschrijving was anders dan de bijbehorende foto's. De foto's waren wel van platinum.
https://www.eglobalcentra...m-free-unlocked-blue.html
de platinum heeft inderdaad wel een blauwe gloed en werd soms als blauw beschreven.
Dit is volgens mij wel een echte blauwe ipv platinum...Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:23:
[...]
Dat klopt, de beschrijving was anders dan de bijbehorende foto's. De foto's waren wel van platinum.
https://www.eglobalcentra...m-free-unlocked-blue.html
En wat svr hierboven zegt klopt idd
[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 13:39 ]
Huh ? Ik heb dus deze besteld en komt over een paar uur binnnen:
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/20540
Welke denken jullie dan dat ik binnen krijg ?
Dat lijkt mij meer op de platinum kleurFantasio7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:32:
Huh ? Ik heb dus deze besteld en komt over een paar uur binnnen:
Dit is de blauwe kleur... Kan je ook zien aan de voorkant.. Is donkerder.
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/21114
Welke kleur wou jij dan?
[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 13:41 ]
Volgens de LG site is de G6 alleen leverbaar in wit, platinum, zwart en goud en is de 128gb G6+ leverbaar in goud en blauw.
nieuws: LG kondigt G6+ met meer opslag en quad-dac aan - updateBandicoot schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:39:
Volgens de LG site is de G6 alleen leverbaar in wit, platinum, zwart en goud en is de 128gb G6+ leverbaar in goud en blauw.
Hier staat dat de g6 plus 4gb heeft ipv 6gb.
Als iemand de echte blauwe binnen krijgt, dan ben ik wel benieuwd of deze 64gb of 128gb geheugen heeft.
Ik wilde de platinum dus denk dat ik gewoon de juiste heb besteldAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:38:
[...]
Dat lijkt mij meer op de platinum kleur
Dit is de blauwe kleur... Kan je ook zien aan de voorkant.. Is donkerder.
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/21114
Welke kleur wou jij dan?
Ja dan wel. De nieuwere kleuren hebben een zwarte voorkantFantasio7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Ik wilde de platinum dus denk dat ik gewoon de juiste heb besteld
De zwarte G6 is nu €352,10. De prijs daalt nu wel heel snel, ze willen duidelijk van hun voorraad af.
Ik heb er maar eentje voor mijn vrouw gekocht, voor deze prijs is het een prima aankoop.
Ik heb er maar eentje voor mijn vrouw gekocht, voor deze prijs is het een prima aankoop.
[ Voor 31% gewijzigd door Pierre_nr1 op 05-07-2017 15:05 ]
Net ook ontvangen van Eglobal (had vanochtend netjes een sms van DPD gekregen dat ie bezorgd werd) en eerste indruk... WoW wat een mooi toestel. En dat voor deze prijs is echt een koopje. Zonde eigenlijk dat het geen succes is voor LG want ik vind hem persoonlijk mooier dan de s8 (die ik inmiddels al weer heb verkocht).
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic