Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 09:50
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:52:
[...]

Ik heb het over vertrouwen in de shop. Geen enkele communicatie. Niets. Totaal niets. Dagenlang. Niets. Het is een beetje lastig om je order te cancelen als er geen communicatie met de verkoper mogelijk is, he?

Daarnaast staat hij op de site gewoon nog in stock, en hebben mensen die hem later dan mij besteld hebben wel al een verzendbevestiging gehad. En dan nog: ik heb meerdere keren contact met ze opgenomen. Het minste wat ze kunnen doen, is reageren.

Laatste keer dat ik bij zo'n louche bullshit shop bestel. Deze ongein heb je niet bij Apple. Of zelfs bij een banggood, waar wel gewoon communicatie is.
Goeie vergelijking apple vs eglobal.... Volgens mij is nu al tig keer aangegeven dat er én een andere mentaliteit is én je betaalt natuurlijk een prijs die een stuk hoger zou liggen als je dezelfde service wil als Apple. Dat een iphone 900 euro kost ligt niet aan het materiaal hoor 😉. Het bestellen bij deze shop blijft gewoon een risico wat je moet incalculeren. Bij mij ging het goed en had hem binnen 6 dagen.

Los daarvan had je ondertussen al wel een reactie mogen ontvangen. Heb je al meerdere berichten gestuurd? Misschien nog via paypal proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:23:
Drie dagen later, nog steeds geen enkele reactie. Bestelling staat nog steeds op "processing". Begin het vertrouwen in de shop een beetje te verliezen.
Erg slordig en niet netjes. Betekend dat ik gewoon geluk heb gehad met mijn snelle reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

Ook ik heb nog niks gehoord. Woensdagmiddag besteld, sta nog steeds op "processing". Nu geven ze aan 24-72 uur voor reacties en werken ze sowieso niet in het weekend, dus op zich kan dat allemaal nog net kloppen maar erg professioneel is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloze shop zie mijn laatste reactie.
Geld terugboeken wordt weer een lang verhaal...niets geen reactie.
Bedrijven die zo met klanten omgaan wat heb ik daar een hekel aan.
Ken er nog 1 die net zo slechte klantenservice heeft Vodafone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielsvdk
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
Het duurt gewoon even voor je reactie krijgt, die van mij is onderweg en ligt bij DPD. Komt dinsdag binnen en vorige week vrijdag besteld.

Als je snelle service wilt moet je gewoon meer betalen en een NL webshop gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:27:
Waardeloze shop zie mijn laatste reactie.
Geld terugboeken wordt weer een lang verhaal...niets geen reactie.
Bedrijven die zo met klanten omgaan wat heb ik daar een hekel aan.
Ken er nog 1 die net zo slechte klantenservice heeft Vodafone.
Toch jammer dat je deze ervaring hebt. Ik heb liggen stuntelen daar bij eGlobal, 3x een order voor een G6 geplaatst en betaald op .nl en .eu (paypal->AMEX) en me uiteindelijk nóg een keer bedacht (wilde een S8). Via .nl 2x een bericht gestuurd met verzoek tot annulering en via .eu in het Engels. Werd in beide gevallen binnen 24h gehonoreerd en een dag later stonden de orders op "refund". Binnnen een paar dagen was dat ook allemaal netjes door PayPal en AMEX overgenomen. Petje af, S8 bijna binnen (hoop ik).
Nielsvdk schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:38:
Het duurt gewoon even voor je reactie krijgt, die van mij is onderweg en ligt bij DPD. Komt dinsdag binnen en vorige week vrijdag besteld.
Waar kan je ergens de code/link voor DPD vinden?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsvdk
  • Laatst online: 12-09 08:06
Je krijgt een mailtje je van ze met tracking, zodra ie bij DPD ligt staat er een nieuwe link om te volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 13:20
Jullie zijn allemaal wel een beetje ongeduldig zeg.....

Het kan zeker twee weken duren voordat je bestelling binnen is. Mogelijk zelfs langer als toestellen niet op voorraad zijn, zoals hierboven al vaak aangegeven. Ik heb zelf het toestel vorige week donderdagochtend (22juni) besteld en mijn bestelling is ook nog niet binnen. Het geld werd overigens ook pas 4 dagen later afgeschreven van me rekening via Paypal. Dus ook daar wat geduld nodig.

Mijn bestelling heeft momenteel de status (bij DPD): 'Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly'

Daarbij is het zoals ook al vaker aangeven geen Apple of Coolblue shop. Daarom betaal je ook 150 euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
Ik heb geen account aangemaakt bij Eglobal - is het dan nog wel mogelijk de factuur te checken ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
MaStar schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:25:
Ik heb geen account aangemaakt bij Eglobal - is het dan nog wel mogelijk de factuur te checken ed?
Dat is niet mogelijk. Je hebt als het goed is wel de factuur via de mail gekregen. Je krijgt dan de status updates via de mail. Tussen de eerste en tweede mail zat bij mij 5 dagen, dus kan mogelijk (allemaal) even duren.

Edit: zie hieronder

[ Voor 4% gewijzigd door Wurmpje op 01-07-2017 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 17:25
Jawel hoor, gewoon hier je ordernummer invullen.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wyQSc/e2608808b2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
alwaysleft schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:40:
Heb trouwens even gemaild hoe het bij nieuwe bestellingen zit voor de Tweakers onder ons dus als je nu zou bestellen.

Beste alwaysleft,

Bedankt voor je bericht.

We hebben vandaag nieuwe voorraad gekregen maar die zijn allemaal gegaan naar oude bestellingen. We krijgen van de platinum en zwarte LG G6 maandag 10 juli weer nieuwe voorraad binnen. Dus als je nu een bestelling plaatst, gaat het toestel 10 juli verzonden worden.

Met vriendelijke groet, eGlobal Central.
Voor de mensen die het topic niet doorlezen, zie hierboven. Mogelijk kan het zijn dat je zelfs tot 10 juli moet wachten. We bestellen met z'n allen iets te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wurmpje schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Voor de mensen die het topic niet doorlezen, zie hierboven. Mogelijk kan het zijn dat je zelfs tot 10 juli moet wachten. We bestellen met z'n allen iets te veel :P
Klopt, er is nu geen enkele voorraad van zwart en titanium kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
Sjors81 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 07:32:
[...]

Goeie vergelijking apple vs eglobal.... Volgens mij is nu al tig keer aangegeven dat er én een andere mentaliteit is én je betaalt natuurlijk een prijs die een stuk hoger zou liggen als je dezelfde service wil als Apple. Dat een iphone 900 euro kost ligt niet aan het materiaal hoor 😉. Het bestellen bij deze shop blijft gewoon een risico wat je moet incalculeren. Bij mij ging het goed en had hem binnen 6 dagen.
Banggood is ook een chinese webshop zonder het kapitaal van Apple. Die kunnen wel reageren. Dat is geen excuus om je achter te verschuilen. En inderdaad: ik betaal liever meer dan dat ik met dit soort onprofessionele gezeik moet dealen.
Los daarvan had je ondertussen al wel een reactie mogen ontvangen. Heb je al meerdere berichten gestuurd? Misschien nog via paypal proberen?
Meerdere berichten gestuurd inderdaad, op meerdere verschillende manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Banggood is ook een chinese webshop zonder het kapitaal van Apple. Die kunnen wel reageren. Dat is geen excuus om je achter te verschuilen. En inderdaad: ik betaal liever meer dan dat ik met dit soort onprofessionele gezeik moet dealen.

[...]

Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Wurmpje schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:56:
[...]

Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?
Dinsdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dan ben ik bang dat die pas vanaf 10 juli verzonden gaat worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:53:
[...]

[...]

Banggood is vele malen groter dan eGlobal, waarschijnlijk besef je niet dat ze eigenlijk maar een hele kleine partij zijn die nu waarschijnlijk niet weten wat ze overkomen door de populariteit van de G6 en in mindere
knip

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 02-07-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Kan het kloppen dat het DPD status al een paar dagen het zelfde is gebleven ?

Ik zie geen vooruitgang nog steeds in de UK:

29 Jun 2017 03:57 Feltham Your parcel is on its way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
alwaysleft schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:16:
[...]

Dan ben ik bang dat die pas vanaf 10 juli verzonden gaat worden ;)
Heb jij inmiddels al besteld?

Jij mij toen een berichtje gestuurd waar je de lg g6 kon kopen voor 390 euro... Met vele andere vragen erbij.
Ik jeb je de site gegeeven en doorgestuurd naar dit topic...

knip, iemand moet helemaal zelf beslissen of hij/zij wil bestellen.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 01-07-2017 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Fantasio7 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:50:
Kan het kloppen dat het DPD status al een paar dagen het zelfde is gebleven ?

Ik zie geen vooruitgang nog steeds in de UK:

29 Jun 2017 03:57 Feltham Your parcel is on its way
Ja heel logisch, die verandert pas zodra je pakket in de UK aankomt. Daar is die nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ted_W schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:44:
[...]

Banggood is vele malen groter dan eGlobal, waarschijnlijk besef je niet dat ze eigenlijk maar een hele kleine partij zijn die nu waarschijnlijk niet weten wat ze overkomen door de populariteit van de G6 en in mindere mate de S8.

knip
Klopt dat het een kleine partij is. Diegene die me mailt is altijd dezelfde persoon. Misschien wat meer mensen aannemen daar, alhoewel de prijzen dan ook weer omlaag gaan :P

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 02-07-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Niet op de man, blijf ontopic. Maak anders een TR aan

[ Voor 116% gewijzigd door 13art op 01-07-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 10:48
Ik betaal liever iets van 125 meer en koop hem wel in Nederland. Geen gezeur met leveren en eventuele garantie. Heb ik wel voor over

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 01-07-2017 14:49 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:49:
Ik betaal liever iets van 125 meer en koop hem wel in Nederland. Geen gezeur met leveren en eventuele garantie. Heb ik wel voor over
In Nederland koop je alleen niet de versie met 64GB en betere DAC. Als dat wel zo was, had ik hem ook wel bij Coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:52:
[...]

In Nederland koop je alleen niet de versie met 64GB en betere DAC. Als dat wel zo was, had ik hem ook wel bij Coolblue besteld.
64GB heb ik niet nodig en luister geen muziek op mijn telefoon. Dus voor mij prima.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:53:
[...]

64GB heb ik niet nodig en luister geen muziek op mijn telefoon. Dus voor mij prima.
Dan kun je hem inderdaad beter in Nederland kopen. Mijn broertje heeft hem twee maanden geleden geloof ik nog voor rond de 650 gekocht en heeft er ook geen spijt van. Voor hem is het een nagenoeg perfecte smartphone. En dat terwijl hij na de S6 zo uitgekeken was op Android dat hij is overgestapt naar de Lumia 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Dan kun je hem inderdaad beter in Nederland kopen. Mijn broertje heeft hem twee maanden geleden geloof ik nog voor rond de 650 gekocht en heeft er ook geen spijt van. Voor hem is het een nagenoeg perfecte smartphone. En dat terwijl hij na de S6 zo uitgekeken was op Android dat hij is overgestapt naar de Lumia 950XL.
Ja klopt. Als je een beetje zoekt koop je hem in Nederland voor € 537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip voor de mensen die hem niet bij eGlobal willen bestellen, de NL Europese versie van de G6 is nu voor 450 euro de bestellen bij Amazon.

https://www.amazon.it/gp/product/B06XQ7MCY6?th=1&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
alwaysleft schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:08:
Tip voor de mensen die hem niet bij eGlobal willen bestellen, de NL Europese versie van de G6 is nu voor 450 euro de bestellen bij Amazon.

Wel vertrouwd daar te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:19:
[...]

Wel vertrouwd daar te bestellen?
Op amazon.de is hij zelfs 443. Nooit problemen gehad met Amazon.de en bestel daar elke maand wel iets.

Wel even opletten of je de optie selecteert waarbij de verzending vanuit amazon zelf is. Je kunt ook andere "sellers" selecteren namelijk, en daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:22:
[...]

Op amazon.de is hij zelfs 443. Nooit problemen gehad met Amazon.de en bestel daar elke maand wel iets.

Wel even opletten of je de optie selecteert waarbij de verzending vanuit amazon zelf is. Je kunt ook andere "sellers" selecteren namelijk, en daar heb ik geen ervaring mee.
Italië is ook van Amazon zelf. Komt ie as woensdag binnen. Ga het proberen :)

Hmmm oké je hebt je creditcard nodig. Die heb ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 01-07-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:38
alwaysleft schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:08:

Let wel op als je de zwarte wilt bestellen;

De geselecteerde leverancier voor dit product is niet te sturen in de Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ari Gold schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:39:
[...]

Let wel op als je de zwarte wilt bestellen;

De geselecteerde leverancier voor dit product is niet te sturen in de Nederland
Had ik inderdaad gezien. Bestel hem maandag wel in Nederland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:59

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Het topic is opgeschoond. Graag on topic blijven en bij irritaties graag een TR aanmaken en niet gaan schelden, op de man spelen, ed. Houd d:)b het gezellig

[ Voor 99% gewijzigd door 13art op 02-07-2017 13:32 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Vorige week bij Eglobal besteld maar via track and trace nog geen update op de T&T site. :?

Wel staat er ""The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. "

Afwachten. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 58% gewijzigd door MaStar op 02-07-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 14:30
Bij eglobal zijn de 'blue' en 'gold' versies duurder dan de andere. Gaat het hier om de G6+? Van wat ik zo op internet lees zijn die andere versies ook al een soort van G6+ aangezien die G6+ een upgrade is op het gebied van geluid (DAC) en opslag (128 of 64) en dat hebben die telefoons van eglobal.

Als het alleen de kleur is dan kies ik wel de goedkoopste die nu op voorraad is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Aniki schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:35:
Bij eglobal zijn de 'blue' en 'gold' versies duurder dan de andere. Gaat het hier om de G6+? Van wat ik zo op internet lees zijn die andere versies ook al een soort van G6+ aangezien die G6+ een upgrade is op het gebied van geluid (DAC) en opslag (128 of 64) en dat hebben die telefoons van eglobal.

Als het alleen de kleur is dan kies ik wel de goedkoopste die nu op voorraad is.
Neen, zijn gewoon de extra kleuren van de normale G6. Zullen dus nu iets duurder zijn omdat ze net nieuw zijn. Maar je hebt gelijk dat de aziatische versie dan inderdaad vrij veel lijkt op de G6+, omdat ze niet hebben bespaard op de DAC en hij standaard komt in 64GB

De G6+ komt namelijk alleen in 128GB en heeft uiteraard het '+'je bij het logo achterop dus daar kan je het ook aan zien. Zoom maar eens in dan zie je G6 staan op de plaatjes bij eglobal :)

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 02-07-2017 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:45
MaStar schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:52:
Vorige week bij Eglobal besteld maar via track and trace nog geen update op de T&T site. :?

Wel staat er ""The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. "

Afwachten. Iemand hier ervaring mee?
Was bij mij idem, na een paar dagen is de telefoon bij DPD te track en tracen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Ze lijken toch eerder op voorraad te zijn dan de 11e bij eglobal, vannacht een mail gehad dat ze "currently packing my order" aan het doen zijn nadat ik naar de status had gevraagd. Woensdag besteld in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragozoid
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-02-2024
Bij DPD heb ik geen status verandering sinds vrijdag:

Date & Time Location Description
30 Jun 2017 19:36 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Belgium
30 Jun 2017 19:35 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot

Weten jullie of dit iets is om zorgen over te maken of hebben ze in het weekend gewoon niet gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:14
Als je je postcode invoert, dan zie je de verwachtte leverdatum.
Die staat bij mij op dinsdag nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37

Boy

www.byoscoop.nl

Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:48:
[...]

- geen importkosten, ze versturen het eerst naar een adres in engeland. (of hun bedrijf) ? er vervolgens naar jou
- Deze telefoon heeft alle banden die je nodig hebt.
- Quad dac (o.a. te zien aan stickertje aan de hoofdtelefoonuitgang)
- dit is de versie met 64gb geheugen ipv 32

-edit-

jullie moeten je aanmelden voor de pricedrop .. en dan op bv 388 euro zetten ;) doe ik ook telkens.. en de prijs zakt telkens naat het bedrag wat ik invoer ;p
Ik wil graag de G6 aanschaffen, maar zou graag de 64gb versie hebben. Ik wil de telefoon zakelijk aanschaffen, krijg je hier een factuur met BTW erop vermeldt?

edit: https://www.trustpilot.com/review/eglobalcentral.nl ik denk dat ik toch maar niet bestel, net iets te veel slechte beoordelingen en verhalen gelijk op de eerste pagina. Mss toch maar genoegen nemen met 32 gb

Of hier bestellen, zie ik wat minder slechte reacties. Komt blijkbaar uit Hongarije: https://nl.mobileshop.eu/tablet/lg/g6-dual-sim-64gb-h870ds/

edit 2: YouTube: Mobileshop.eu – consumer’s review. WARNING! hmm, oude video maar toch een groot risico vind ik

[ Voor 26% gewijzigd door Boy op 03-07-2017 09:36 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:51
Ook een update ontvangen met 'Your order is ready to be dispatched'
Heb afgelopen week woensdag avond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Boy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:21:
[...]

Ik wil graag de G6 aanschaffen, maar zou graag de 64gb versie hebben. Ik wil de telefoon zakelijk aanschaffen, krijg je hier een factuur met BTW erop vermeldt?

edit: https://www.trustpilot.com/review/eglobalcentral.nl ik denk dat ik toch maar niet bestel, net iets te veel slechte beoordelingen en verhalen gelijk op de eerste pagina. Mss toch maar genoegen nemen met 32 gb

Of hier bestellen, zie ik wat minder slechte reacties. Komt blijkbaar uit Hongarije: https://nl.mobileshop.eu/tablet/lg/g6-dual-sim-64gb-h870ds/

edit 2: YouTube: Mobileshop.eu – consumer’s review. WARNING! hmm, oude video maar toch een groot risico vind ik
Dat filmpje slaat nergens op...
Tot nu toe heb ik alleen masr positieve ervaringen.
Maar goed... Het is iedereen zijn eigen keuze...
Nogmaals.. Met paypal ben je verzekerd

Dus ik snap het hele probleem niet echt

Edit

Dan heb ik het over eglobal...
Met mobileshop heb ik geen ervaringen

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 03-07-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Aggressor schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:56:
[...]

Dat filmpje slaat nergens op...
Tot nu toe heb ik alleen masr positieve ervaringen.
Maar goed... Het is iedereen zijn eigen keuze...
Nogmaals.. Met paypal ben je verzekerd

Dus ik snap het hele probleem niet echt

Edit

Dan heb ik het over eglobal...
Met mobileshop heb ik geen ervaringen
Ok, dat klinkt goed. wellicht dat ik het toch eens probeer. Zou je iets kunnen zeggen over de factuur? Ik wil namelijk btw terugvragen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:05
Boy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:03:
[...]

Ok, dat klinkt goed. wellicht dat ik het toch eens probeer. Zou je iets kunnen zeggen over de factuur? Ik wil namelijk btw terugvragen :)
Als je zoekt binnen dit topic dan staat het antwoord op je vraag er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 09:17
Ik lees hierboven dat jullie het pakket via DPD kunnen tracken. Hoe doen jullie dat? De mijne is begin vorige week verzonden, maar ik kan de order alleen tracken via eGlobal zelf.

Daar is de status nu:
6 2017-07-03 Shipment is on its way to the local depot.

Krijg ik later een mail van DPD, of heb ik al ergens een tracking nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Toch zie je dat de verloop bij veel bestellers verschilt.
Hieronder mijn verloop en huidige status.

http://track-shipment.egl...1&tracking=12599239303031

vergeleken met een andere besteller hier:
http://track-shipment.egl...1&tracking=46599176972656

enige verschil is .NL of .EU

Hopelijk ontvang ik snel een DPD tracknummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
tuson schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:29:
[...]

Was bij mij idem, na een paar dagen is de telefoon bij DPD te track en tracen
Via welke link? Die van Janco Express?

Staat bij mij niet sinds 28 juni nog op de eerste statusupdate. Geen DPD vooralsnog helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
ChopTheWood schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:20:
Ik lees hierboven dat jullie het pakket via DPD kunnen tracken. Hoe doen jullie dat? De mijne is begin vorige week verzonden, maar ik kan de order alleen tracken via eGlobal zelf.

Daar is de status nu:
6 2017-07-03 Shipment is on its way to the local depot.

Krijg ik later een mail van DPD, of heb ik al ergens een tracking nummer?
Idem hier. Status al 5 dagen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Hebben jullie een verzekering genomen bij eGlobalCentral bij het bestellen voor de levering? bieden voor 7,90 een 'verzekerde economy levering'. Is toch niet nodig icm PayPal?

[ Voor 10% gewijzigd door Boy op 03-07-2017 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niel-z
Boy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:51:
Hebben jullie een verzekering genomen bij eGlobalCentral bij het bestellen voor de levering? bieden voor 7,90 een 'verzekerde economy levering'. Is toch niet nodig icm PayPal?
Gewoon de gratis verzend optie genomen. Inderdaad verzekerd vanuit Pay-Pal.
Nog niet ontvangen dus, maar andere al wel geloof ik met de standaard delivery optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Niel-z schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:55:
[...]

Gewoon de gratis verzend optie genomen. Inderdaad verzekerd vanuit Pay-Pal.
Nog niet ontvangen dus, maar andere al wel geloof ik met de standaard delivery optie.
Bedankt! Ik heb 'm besteld! \o/ eindelijk een vervanging voor m'n gejatte 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
Boy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:01:
[...]

Bedankt! Ik heb 'm besteld! \o/ eindelijk een vervanging voor m'n gejatte 6P
Welke kleur heb je besteld?
Benieuwd naar de voortgang van de bestelling.

Ik hoop ze spoedig te ontvangen (2 stuks (wit) voor de vrouw en (zwart) mij )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Niel-z schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:06:
[...]

Welke kleur heb je besteld?
Benieuwd naar de voortgang van de bestelling.

Ik hoop ze spoedig te ontvangen (2 stuks (wit) voor de vrouw en (zwart) mij )
Ik heb de zwarte besteld. Twijfelde of ik toch eens voor een andere kleur zou gaan, maar ik las dat witte voorkant meer reflecteert en de zwarte geeft ook meer het gevoel dat de hele voorkant 1 geheel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:45
MaStar schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Via welke link? Die van Janco Express?

Staat bij mij niet sinds 28 juni nog op de eerste statusupdate. Geen DPD vooralsnog helaas.
Ik kreeg een e-mail van Eglobal met een link, deze linkt naar verzendoverzicht op een Eglobal website, hier staat er bij mij een link naar de DPD site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
MaStar schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:54:
[...]

Idem hier. Status al 5 dagen hetzelfde.
Wij hebben hetzelfde, onze zending is afwijkend. Wij gaan via Janco, heeft de rest hier niet gehad. Hier ook 5 dagen geleden verzending gehad, sinds dien 0 voortgang van pakket en Janco laat ook niks zien. 0 progress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
Ik heb 22 juni besteld. Mijn status is al volgt: 2017-07-03 Shipment is on its way to the local depot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Beste Boy,

Momenteel zijn wij bezig met het inpakken van uw bestelling en wordt het binnenkort verzonden! Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail voor de verzending met het tracking-nummer voor uw referentie.

Het kan maximaal 48 uur duren voordat de respectieve courier de status van uw verzending kan bijwerken op hun website.

Hieronder vindt u de factuur voor uw referentie. U kunt ook klikken op de MIJNACCOUNT knop op de rechter bovenhoek op onze website en voer uw bestelling-ID in als u uw bestellingsgegevens wilt bekijken.

*Zodra u deze email heeft ontvangen, mag u alleen annuleren of uw object retourneren onder onze 30 dagen terugkeerbeleid.
Dit ging toch snel, had er niet zo'n vertrouwen in, maar nu al de bevestiging dat ze 'm aan het inpakken zijn.

Op de factuur staat inderdaad niet het BTW nummer, maar het bedrag dat deze minder kost en dat het dan ook nog eens een 64GB versie is ipv de 32GB in Nederland, laat het allemaal niets uitmaken. Erg benieuwd wanneer ik 'm daadwerkelijk binnen heb. Dat het volgende week is, geloof ik niet zo als ik de berichten hierboven lees

offtopic:
gefeliciteerd, Wurmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 14:30
Jammer dat ik niet via de zaak kan kopen ivm gebrek aan BTW bedrag. Nog even wachten op een 5% kortingscode en dan bestel ik hem maar prive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Boy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Dit ging toch snel, had er niet zo'n vertrouwen in, maar nu al de bevestiging dat ze 'm aan het inpakken zijn.
zo da's snel, bij mij duurde het 5 dagen voor ik die status kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

SvR schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:44:
[...]

zo da's snel, bij mij duurde het 5 dagen voor ik die status kreeg :D
Misschien dat ze net een doos met G6's aan het dichtklappen waren om te gaan verschepen en vervolgens riepen "EY, DIE VAN BOY HIER MOET ER OOK NOG EVEN BIJ!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:14:
[...]

Wij hebben hetzelfde, onze zending is afwijkend. Wij gaan via Janco, heeft de rest hier niet gehad. Hier ook 5 dagen geleden verzending gehad, sinds dien 0 voortgang van pakket en Janco laat ook niks zien. 0 progress...
Als ik het goed begrijp gaat hij via Azië naar Engeland via Janco, en neemt van daaruit DPD het pakketje over. Zo werd het eerder in ieder geval tegen mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
Wurmpje schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:20:
Ik heb 22 juni besteld. Mijn status is al volgt: 2017-07-03 Shipment is on its way to the local depot.
Die status heb ik momenteel ook. Denk je dat ze met 'local depot' een depot in Nederland bedoelen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 12:56
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Als ik het goed begrijp gaat hij via Azië naar Engeland via Janco, en neemt van daaruit DPD het pakketje over. Zo werd het eerder in ieder geval tegen mij verteld.
Er zijn inderdaad een aantal verschillende mogelijkheden. Ik heb er inmiddels drie besteld.

Bij de eerste (platinum, 22-6 besteld) kreeg ik eerst een trackingnummer van eglobalcentral zelf. Op die pagina verscheen na een aantal dagen het dpd nummer waarmee hij te tracken was. Deze is geleverd op 28-6.
Bij de tweede (platinum, 27-6 besteld) kreeg ik eerst van de DPD een nummer en kreeg ik een aantal dagen later van eglobalcentral een nummer van Janco. Die status is tot op dit moment nog niet gewijzigd, dus het lijkt erop dat die onderweg is naar Engeland.
Van de derde (wit, 28-6 besteld) kreeg ik vanmorgen pas een bericht dat hij binnenkort verzonden wordt, dus geen idee welke route die neemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bandicoot op 03-07-2017 16:48 ]

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mijn status op Janco:

INFO RECEIVED Your parcel is on its way 2017-06-29 02:57

Dit was dus op 29 juni. Sindsdien geen statusupdate. Lijkt weinig te gebeuren.
Afwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door MaStar op 03-07-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Laatst online: 07-05 13:54
MaStar schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:04:
Mijn status op Janco:

INFO RECEIVED Your parcel is on its way 2017-06-29 02:57

Dit was dus op 29 juni. Sindsdien geen statusupdate. Lijkt weinig te gebeuren.
Afwachten.
Zelfde situatie hier... (2017-06-29 02:57)
Ik denk dat onze pakketjes het wel gezellig hebben.

Zelf denk ik dat maandag hier verandering in zal gaan gebeuren, hoop ik tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
Ik bestel zelf regelmatig in China voor mijn custom ARM projecten.
Vrijdag verstuurt, Maandag in huis (per bestelling van een PCB heb ik een doorlooptijd van 7 dagen ;) )
Kost mij wel €25,- extra, maar dat zou ik er wel voor over hebben in dit geval...

Dit wachten zonder update is wel erg irritant als je beter gewend bent... O-)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Bandicoot schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:45:
[...]

Er zijn inderdaad een aantal verschillende mogelijkheden. Ik heb er inmiddels drie besteld.

Bij de eerste (platinum, 22-6 besteld) kreeg ik eerst een trackingnummer van eglobalcentral zelf. Op die pagina verscheen na een aantal dagen het dpd nummer waarmee hij te tracken was. Deze is geleverd op 28-6.
Bij de tweede (platinum, 27-6 besteld) kreeg ik eerst van de DPD een nummer en kreeg ik een aantal dagen later van eglobalcentral een nummer van Janco. Die status is tot op dit moment nog niet gewijzigd, dus het lijkt erop dat die onderweg is naar Engeland.
Van de derde (wit, 28-6 besteld) kreeg ik vanmorgen pas een bericht dat hij binnenkort verzonden wordt, dus geen idee welke route die neemt.
Ja, het lijkt er op dat de levertijden nogal verschillen. Een batch van LG's die 2 weken terug op ma/di/wo waren besteld kwamen de week daarna al aan in Nederland terwijl de batch van do/vr er ipv 1 week, 2 weken over doet. Het is het beste, zoals @MaStar ook al zegt, om gewoon even af te wachten bij bestellingen via eGlobal.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
ChopTheWood schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:25:
[...]

Die status heb ik momenteel ook. Denk je dat ze met 'local depot' een depot in Nederland bedoelen? :)
De status is veranderd bij mij en een DPD T&T is nu beschikbaar. De telefoon wordt volgens DPD nu 5 juli thuis bezorgd :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:09

SaN

Wurmpje schreef op maandag 3 juli 2017 @ 23:47:
[...]

De status is veranderd bij mij en een DPD T&T is nu beschikbaar. De telefoon wordt volgens DPD nu 5 juli thuis bezorgd :) :)
Bij mij ook. Ik denk dat er vanaf 5 juli weer een grote groep verhuist naar het ervaringen topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Bij mij is 5 juli ook de verwachte lever datum.
Case is ook al binnen dus kom maar op met mijn speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Bij mij een nieuw statusupdate van Janco:

IN TRANSIT
We have your parcel and it's on its way to our depot
2017-07-04 01:28

Ben benieuwd wat dit betekent . Waarschijnlijk nu onderweg van China naar Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
SaN schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:20:
[...]

Bij mij ook. Ik denk dat er vanaf 5 juli weer een grote groep verhuist naar het ervaringen topic.
Bij mij ook DPD T&T ontvangen, Aankomst datum 05-07-2017 op mijn thuis adres oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 16:56
Ik heb afgelopen vrijdag 30 juni de titanium versie besteld. Ik heb vanochtend al een T&T van DPD gehad. Locatie is een depot in Londen op dit moment. Gaat toch heel wat sneller dan ik verwacht had, nadat ik hier gelezen had over een nieuwe voorraad rond 10 juli.... 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
huisje89 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:39:
Ik heb afgelopen vrijdag 30 juni de titanium versie besteld. Ik heb vanochtend al een T&T van DPD gehad. Locatie is een depot in Londen op dit moment. Gaat toch heel wat sneller dan ik verwacht had, nadat ik hier gelezen had over een nieuwe voorraad rond 10 juli.... 😀
Dit zegt niks, dit is een voor melding. Ik heb al een week een DPD nummer, maar telefoon ligt nog in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
Ook hier een tracking nummer voor een grijze :o

Voor de mensen die veel via mobiel kijken en niet direct alle linkjes zien

Als je de dpd.co.uk site openend heb je "Additional information"
Deze kun je open klappen
"Partner Carrier" met een nummer bij "DPD Group" is klikbaar en verwijst naar de dpd.de website
Hier kun je in een overzicht tabel de route volgen, even afwachten of het echt uit de UK komt ;)

Voordeel is iig dat het een goeie site is zonder dat je ergens op hoeft te klikken om je status te zien...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

hier ook de DPD mail binnen, viel me wel op dat in het dispatch mailtje het land niet is opgenomen en de postcode twee keer. Bij EGlobal in mijn profiel staat het wel goed. Hoop maar dat het aan de automatische mail van DPD ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
SvR schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:01:
hier ook de DPD mail binnen, viel me wel op dat in het dispatch mailtje het land niet is opgenomen en de postcode twee keer. Bij EGlobal in mijn profiel staat het wel goed. Hoop maar dat het aan de automatische mail van DPD ligt :)
Vaker gehad bij China webshops, uiteindelijk altijd goed gekomen.
Volgens DPD wordt mijn pakket morgen bezorgd, maandag de 26ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 16:52

nlboy

Alles kitz?

Razer schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:02:
[...]

Vaker gehad bij China webshops, uiteindelijk altijd goed gekomen.
Volgens DPD wordt mijn pakket morgen bezorgd, maandag de 26ste besteld.
Gezellig, mijn telefoon zit in dezelfde lading (ook 26ste besteld en morgen bezorgd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
nlboy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:45:
[...]
Gezellig, mijn telefoon zit in dezelfde lading (ook 26ste besteld en morgen bezorgd).
Hier ook:

We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Wednesday 5 July 2017

Word straks weer een stuk rustiger in dit forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
Voor de G6 die ik op 28-6 besteld heb, heb ik vanmorgen ook een DPD code gekregen. Deze gaat blijkbaar weer met een andere transporteur, want aan deze dpd-code zit een code vast die begint met ECGNL. Geen idee waar die te tracken is, maar dat hoor ik waarschijnlijk met een paar dagen van eGlobalCentral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
Ik heb trouwens wel naast het betalen met PayPal, ook gekozen voor verzekerde verzending. Weet niet of dat bepaald met welke transporteur er geschakeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 16:52

nlboy

Alles kitz?

Mickman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:21:
Ik heb trouwens wel naast het betalen met PayPal, ook gekozen voor verzekerde verzending. Weet niet of dat bepaald met welke transporteur er geschakeld wordt.
Ik heb niet verzekerd verzonden en DPD als vervoerder. Mijn code begint met: 1550599270.....

[ Voor 5% gewijzigd door nlboy op 04-07-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
nlboy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:28:
[...]
Ik heb niet verzekerd verzonden en DPD als vervoerder. Mijn code begint met: 1550599270.....
Ik heb de mijne verzekerd laten verzenden en die wordt waarschijnlijk morgen bezorgd met DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
Ik bedoelde eigenlijk dat DPD zou kunnen werken met verschillende onderliggende partijen voor het daadwerkelijk afleveren van pakketten. En dat kiezen bij eGlobalTrading voor verzekerde verzinding ervoor zorgt dat DPD vervolgens een specifieke partij inschakeld voor de bezorging.

Het is maar een theorie. Ik ken DPD niet goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Mickman op 04-07-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik heb niet gekozen voor verzekerd. Vandaar dat ik nog geen DPD code heb misschien?

Mijn nieuwe status via Janco Express LTD - toelstel komt steeds dichterbij :)

IN TRANSIT
Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
2017-07-04 01:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
MaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:11:
Ik heb niet gekozen voor verzekerd. Vandaar dat ik nog geen DPD code heb misschien?

Mijn nieuwe status via Janco Express LTD - toelstel komt steeds dichterbij :)

IN TRANSIT
Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
2017-07-04 01:29
Wanneer je op de site van Janco je pakket opzoekt dan kun je de code kopiëren die achter "your reference" staat. Als je die vervolgens samen met je postcode op deze site invult dan moet je je pakket kunnen volgen bij de dpd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

de DPD track & trace werkt bij mij wel (al is hij daar nog niet binnen) die van Janco geeft steeds (NO RECORDS FOUND) als ik mijn tracking nummer invul. Een login daar heb ik niet gekregen trouwens, alleen een mail met een link en een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 22:14

rommelkast

kitesmurf

Hij is binnen van eglobal exact tussen de aangegeven tijdstippen, super!
seal verbroken en wel een vingerafdrukje op de onderkant :?

Voor de genen die mijn retoursoap volgen, ik heb hem verzekerd en aangetekend terug gestuurd en zou binnen 4-6 dagen aan moeten komen. Nu na 3 weken nog niet aangekomen...
contact opgenomen met tnt, na 25 dagen gaan ze onderzoek instellen en kan ik aanspraak maken op de verzekering. Ik hoop dat hij gejat is want dan krijg ik alles terug en hoef ik ook geen administratiekosten bij eglobal te betalen. Overigens heb ik de kosten voor de retourzending netjes terug gestort gekregen van paypal dus die heb ik al.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

hij is trouwens vandaag bij Eglobal.eu alweer een tientje gedaald t.o.v. toen ik vorige week bestelde. Nu 367,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag ook de knoop doorgehakt en bij eglobal een bestelling gedaan, betaald met PayPal. Nu inmiddels 2 trackings gekregen, wel raar gezien ik eerst die van DPD kreeg en daarna die Janco.

Puur uit nieuwsgierigheid hoe lang hebben jullie moeten wachten van bestelling tot levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:19:
Ik heb zondag ook de knoop doorgehakt en bij eglobal een bestelling gedaan, betaald met PayPal. Nu inmiddels 2 trackings gekregen, wel raar gezien ik eerst die van DPD kreeg en daarna die Janco.

Puur uit nieuwsgierigheid hoe lang hebben jullie moeten wachten van bestelling tot levering?
Zwarte G6
Besteld op eglobal.eu op 27-jun
Onverzekerd, via Paypal
DPD link ontvangen op 29-Jun, Janco link op 30-Jun
Volgens DPD wordt deze morgen bezorgd (05-07) = 8 dagen

[ Voor 4% gewijzigd door Harly op 04-07-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harly schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:23:
[...]

Zwarte G6
Besteld op eglobal.eu op 27-jun
Onverzekerd, via Paypal
Volgens DPD wordt deze morgen bezorgd (05-07) = 8 dagen
Mooi om te horen dat het in ieder geval overeenkomt met wat daadwerkelijk op de site staat. Had zelf het vermoeden dat dat nog wel behoorlijk uit kon lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

iemand een tip hoe de janco track en trace werkend te krijgen of duurt het even voor je daar wat ziet? Login heb ik niet gekregen en tracenummer pakt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:05
SvR schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:17:
hij is trouwens vandaag bij Eglobal.eu alweer een tientje gedaald t.o.v. toen ik vorige week bestelde. Nu 367,99
€360,99 nu zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:51
Nou, lekker dan. Bij de meeste is er iets van een voortgang of komt hij al binnen.
Heb 28-6 besteld maar enkel packing & delivering soon als status, op mails word er ook niet gereageerd..
Wil best wachten maar word ook graag up-to-date gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Laatst online: 25-10-2024
SvR schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:27:
iemand een tip hoe de janco track en trace werkend te krijgen of duurt het even voor je daar wat ziet? Login heb ik niet gekregen en tracenummer pakt hij niet.
http://track.jancoexpress.com/itxp/Home/Login en dan daar je JENL...... nr invullen. Als je geen resultaat ziet moet je nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BigF25 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:29:
Nou, lekker dan. Bij de meeste is er iets van een voortgang of komt hij al binnen.
Heb 28-6 besteld maar enkel packing & delivering soon als status, op mails word er ook niet gereageerd..
Wil best wachten maar word ook graag up-to-date gehouden..
Welke kleur?
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic