Goeie vergelijking apple vs eglobal.... Volgens mij is nu al tig keer aangegeven dat er én een andere mentaliteit is én je betaalt natuurlijk een prijs die een stuk hoger zou liggen als je dezelfde service wil als Apple. Dat een iphone 900 euro kost ligt niet aan het materiaal hoor 😉. Het bestellen bij deze shop blijft gewoon een risico wat je moet incalculeren. Bij mij ging het goed en had hem binnen 6 dagen.splackavellie85 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:52:
[...]
Ik heb het over vertrouwen in de shop. Geen enkele communicatie. Niets. Totaal niets. Dagenlang. Niets. Het is een beetje lastig om je order te cancelen als er geen communicatie met de verkoper mogelijk is, he?
Daarnaast staat hij op de site gewoon nog in stock, en hebben mensen die hem later dan mij besteld hebben wel al een verzendbevestiging gehad. En dan nog: ik heb meerdere keren contact met ze opgenomen. Het minste wat ze kunnen doen, is reageren.
Laatste keer dat ik bij zo'n louche bullshit shop bestel. Deze ongein heb je niet bij Apple. Of zelfs bij een banggood, waar wel gewoon communicatie is.
Los daarvan had je ondertussen al wel een reactie mogen ontvangen. Heb je al meerdere berichten gestuurd? Misschien nog via paypal proberen?