Hier ook netjes ontvangen. Na werk even het pakketje openen.Hanky74 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:06:
Net ook ontvangen van Eglobal (had vanochtend netjes een sms van DPD gekregen dat ie bezorgd werd) en eerste indruk... WoW wat een mooi toestel. En dat voor deze prijs is echt een koopje. Zonde eigenlijk dat het geen succes is voor LG want ik vind hem persoonlijk mooier dan de s8 (die ik inmiddels al weer heb verkocht).
Hanky74 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:06:
Net ook ontvangen van Eglobal (had vanochtend netjes een sms van DPD gekregen dat ie bezorgd werd) en eerste indruk... WoW wat een mooi toestel. En dat voor deze prijs is echt een koopje. Zonde eigenlijk dat het geen succes is voor LG want ik vind hem persoonlijk mooier dan de s8 (die ik inmiddels al weer heb verkocht).
Zelf net bij de DPD tracking website de status 'We were unable to deliver your parcel' gekregen. Ben nota bene de hele dag thuis geweest... (en wacht al 2 weken...)nlboy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Hier ook netjes ontvangen. Na werk even het pakketje openen.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Dat gaat heel rap inderdaad. Denk dat dit de laatste batches LG G6 gewone versie zijn, want in Azië zal de G6+ de gewone versie vervangen als ik het goed heb begrepen.Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:43:
De zwarte G6 is nu €352,10. De prijs daalt nu wel heel snel, ze willen duidelijk van hun voorraad af.
Ik heb er maar eentje voor mijn vrouw gekocht, voor deze prijs is het een prima aankoop.
Welke kleur heb je voor je vrouw besteld?Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:43:
De zwarte G6 is nu €352,10. De prijs daalt nu wel heel snel, ze willen duidelijk van hun voorraad af.
Ik heb er maar eentje voor mijn vrouw gekocht, voor deze prijs is het een prima aankoop.
Ik vind de witte ook heeel mooi.
Maar wit vind ik meer voor vrouwen
En ik ben ook wel benieuwd of de blauwe/gouden de g6 plus versie is met 128gb
[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 15:17 ]
Dat dacht ik dus ook, maar ze vindt de zwarte mooier. Die is het dus geworden. Vrouwen zijn soms niet te volgenAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Welke kleur heb je voor je vrouw besteld?
Ik vind de witte ook heeel mooi.
Maar wit vind ik meer voor vrouwen
En ik ben ook wel benieuwd of de blauwe/gouden de g6 plus versie is met 128gb
De G6+ levert Eglobal nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 05-07-2017 15:21 ]
Okee, ben ook van plan bij eglobal te bestellen. Heb wel een paar vraagjes die ik aan hun kan stellen maar waarschijnlijk krijg ik hier eerder antwoord dus bij deze 
Ik lees hier wat over NL stekkers aan laders maar kom er niet helemaal uit. Is het zo dat je bij eglobalcentral.nl eerder de juiste lader/stekker krijgt? Is er een andere reden om eerder bij .nl te kopen ipv het goedkopere .eu?
Wat is het verschil tussen https://www.eglobalcentra...ee-unlocked-platinum.html en https://www.eglobalcentra...lass-screen-platinum.html ? Het is toch niet zo dat je voor een paar euro een versie met ander glas krijgt? Is het dan een versie met luxere protectie er al op? Bij de goedkopere variant kun je voor 6 euro een "rounded" protector erbij kopen. Is dus goedkoper dan de all-in variant maar je moet'm er wel zelf op doen natuurlijk. Graag hoor ik of ik nou helemaal mis zit met m'n speculaties of wat er nou precies aan de hand is hiermee.
En als laatste; weet iemand nog goede kortingscodes? Ik neem een beetje aan dat die prijs van 352 hierboven met codes is want nu istie weer een tientje duurder bij .eu (bij .nl nog veel duurder)
Ik lees hier wat over NL stekkers aan laders maar kom er niet helemaal uit. Is het zo dat je bij eglobalcentral.nl eerder de juiste lader/stekker krijgt? Is er een andere reden om eerder bij .nl te kopen ipv het goedkopere .eu?
Wat is het verschil tussen https://www.eglobalcentra...ee-unlocked-platinum.html en https://www.eglobalcentra...lass-screen-platinum.html ? Het is toch niet zo dat je voor een paar euro een versie met ander glas krijgt? Is het dan een versie met luxere protectie er al op? Bij de goedkopere variant kun je voor 6 euro een "rounded" protector erbij kopen. Is dus goedkoper dan de all-in variant maar je moet'm er wel zelf op doen natuurlijk. Graag hoor ik of ik nou helemaal mis zit met m'n speculaties of wat er nou precies aan de hand is hiermee.
En als laatste; weet iemand nog goede kortingscodes? Ik neem een beetje aan dat die prijs van 352 hierboven met codes is want nu istie weer een tientje duurder bij .eu (bij .nl nog veel duurder)
HahaPierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:20:
[...]
Dat dacht ik dus ook, maar ze vindt de zwarte mooier. Die is het dus geworden. Vrouwen zijn soms niet te volgen
De G6+ levert Eglobal nog niet.
En sorry van zonet... 360 vind ik gewoon een hele nette prijs voor deze telefoon... Vandaar mijn frustratie
Maar goed... Ze verkopen toch ook de blauwe en de gouden?
Is dit dan de gewone g6?
Komt de gewone g6 wel in blauw en goud?
Ik snap het zelf ook niet meer....
Want alwaysleft zegt dat ze ervanaf moeten. (De gewone g6)
Je krijgt er een extra adapter bij.nodog schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:23:
Okee, ben ook van plan bij eglobal te bestellen. Heb wel een paar vraagjes die ik aan hun kan stellen maar waarschijnlijk krijg ik hier eerder antwoord dus bij deze
En bij de andere versie zit volgens mij gewoon een glass screenprotector erbij. (Deze kun je ook los kopen op hun website)
En bij nl of eu maakt niet uit. Gewoon de goedkoopste pakken
Code new3 gebruiken op de eu site
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 15:30 ]
Voor die adapter maakt het dus niet uit op welke site je bestelt?Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:27:
[...]
Je krijgt er een extra adapter bij.
En bij de andere versie zit volgens mij gewoon een glass screenprotector erbij. (Deze kun je ook los kopen op hun website)
En je kunt dus beter die goedkopere kopen met losse protector, scheelt weer 2 euro.
Geeft niets, even goede vrienden hoorAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:25:
[...]
Haha![]()
En sorry van zonet... 360 vind ik gewoon een hele nette prijs voor deze telefoon... Vandaar mijn frustratie![]()
Maar goed... Ze verkopen toch ook de blauwe en de gouden?
Is dit dan de gewone g6?
Komt de gewone g6 wel in blauw en goud?
Ik snap het zelf ook niet meer....
Want alwaysleft zegt dat ze ervanaf moeten. (De gewone g6)
De blauwe en de gouden zijn hetzelfde als de zwarte, witte en platinum. Ik weet niet hoe ze er aankomen want volgens mij levert LG deze kleuren officieel niet. Straks wel maar dan als de G6 Plus maar dat zijn deze zeker niet.
Nee maakt niet uit welke site..nodog schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Voor die adapter maakt het dus niet uit op welke site je bestelt?
En je kunt dus beter die goedkopere kopen met losse protector, scheelt weer 2 euro.
Pak gewoon de eu site met code new3
Bij de nl en eu krijg je gewoon de omvormer/adapter
Dan heb je ook kans dat de gewone g6 in deze extra kleuren uitkomt....?Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Geeft niets, even goede vrienden hoor![]()
De blauwe en de gouden zijn hetzelfde als de zwarte, witte en platinum. Ik weet niet hoe ze er aankomen want volgens mij levert LG deze kleuren officieel niet. Straks wel maar dan als de G6 Plus maar dat zijn deze zeker niet.
Dan hoeven ze dus helemaal niet af van de gewone g6 versies?
De Chinese markt is net als mijn vrouw, soms niet te volgenAggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:34:
[...]
Dan heb je ook kans dat de gewone g6 in deze extra kleuren uitkomt....?
Dan hoeven ze dus helemaal niet af van de gewone g6 versies?
De G6+ komt in zwart en twee nieuwe kleuren. Maar die twee kleuren kwamen ook naar de normale G6, dat is al aangegeven sinds de aankondiging van de G6+. De versies die eglobal verkoopt zijn dus de gouden en de blauwe variant van de normale G6. En omdat ze eerst in azie releasen, hebben ze die toestellen dus al ergens vandaan getoverd.
[ Voor 18% gewijzigd door MusicAddict op 05-07-2017 15:41 ]
Ok helemaal duidelijk.MusicAddict schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:39:
De G6+ komt in zwart en twee nieuwe kleuren. Maar die twee kleuren kwamen ook naar de normale G6, dat is al aangegeven sinds de aankondiging van de G6+. De versies die eglobal verkoopt zijn dus de gouden en de blauwe variant van de normale G6. En omdat ze eerst in azie een release hebben hebben ze die toestellen dus al ergens vandaan getoverd.
Dit dacht ik dus ook al...
Iemand hier zei dat eglobal van hun gewone g6 af moeten. (Omdat straks de plus versie komt)
Maar als de gewone g6 ook in de nieuwe kleur komt dan blijven ze de gewone g6 natuurlijk verkopen. (Nieuwe kleur is net op de markt)
Lijkt mij.. Of heb ik het verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 05-07-2017 15:45 ]
De tijd zal het leren, weinig zinnigs over te zeggen.Aggressor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:43:
[...]
Ok helemaal duidelijk.
Dit dacht ik dus ook al...
Iemand hier zei dat eglobal van hun gewone g6 af moeten. (Omdat straks de plus versie komt)
Maar als de gewone g6 ook in de nieuwe kleur komt dan blijven ze de gewone g6 natuurlijk verkopen. (Nieuwe kleur is net op de markt)
Lijkt mij.. Of heb ik het verkeerd?
Afwachten idd..Pierre_nr1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:46:
[...]
De tijd zal het leren, weinig zinnigs over te zeggen.
Echt veel verschil zit er voor mij toch niet in.
Heb'm besteld. uiteindelijk toch de "duurdere" versie incl protector. Als je de goedkopere variant met screenprotector als bundel probeert te doen dan kun je weer geen kortingscode invoeren, vandaar.
Hartelijk dank voor de hulp mensen!
Hartelijk dank voor de hulp mensen!
Iemand vandaag zijn g6 binnen gekregen? Volgens DPD site hoor ik vandaag de telefoon geleverd te krijgen. Helaas nog geen sms van ze ontvangen dus zal er vandaag denk ik niet meer inzitten.
Gaat ziek hard, die prijs. Niet normaal. 
Maar goed, mijne wordt ingepakt.
Maar goed, mijne wordt ingepakt.
Zo mijn 3 toestellen van eGlobal zijn geleverd, hele familie weer blij, een titanium, een witte en een black. Ja alle 3 de zegeltjes verbroken maar verders alles gewoon in het doosje
Hier precies hetzelfde, maar de aflevering is dus blijkbaar vanaf hun kant mislukt. Hopelijk morgen dan eindelijk want ik wacht al zo lang..karimski schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:14:
Iemand vandaag zijn g6 binnen gekregen? Volgens DPD site hoor ik vandaag de telefoon geleverd te krijgen. Helaas nog geen sms van ze ontvangen dus zal er vandaag denk ik niet meer inzitten.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
De mijne zou ook vandaag bezorgd worden, maar ineens stond de status op 'rescheduled to another date'. Ik heb toen naar DPD gebeld en het bleek dat ze mijn huisnummer niet hadden en de telefoon daarom niet bezorgd kon worden. Nu heb ik mijn huisnummer doorgegeven en wordt de telefoon morgen bezorgd. Beetje vreemd allemaal, maarja...caesar1000 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:39:
[...]
Hier precies hetzelfde, maar de aflevering is dus blijkbaar vanaf hun kant mislukt. Hopelijk morgen dan eindelijk want ik wacht al zo lang..
Pakketje net mogen ontvangen,
Dit zat er in de doos (zie foto) & die unversial adapter zat buiten los van het doos.
Doos was inderdaad al geopend denk voor de screenprotector.
Opslagruimten: 64GB
Audio: Quad DAC
Sim: Dual SIM (Nano-SIM, Dual Stand-By)
External Memory: MicroSD (Up to 2 TB)
I'm Happy

mocht meteen een update uitvoeren (out of the box 7.0)

Dit zat er in de doos (zie foto) & die unversial adapter zat buiten los van het doos.
I'm Happy

[ Voor 44% gewijzigd door Fantasio7 op 05-07-2017 18:46 ]
Ik heb een Janco nr ontvangen...kan ik dan al meer verwachten?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Waarschijnlijk dat die begin volgende week bij je thuis gaat aankomenBoy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:53:
Doet die Janco trace link iets bij jou? Ik krijg alleen maar "no records found" bij mijn g6 uit aprilBoy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:53:
Na alle positieve verhalen hier, kon ik hem uiteindelijk ook niet meer weerstaan voor €352,10
Die van mij is binnen! 
380 betaald - binnen 2 weken binnen.
Seal was wel verbroken en er zat een gare screenprotecter op. Die protecter heb ik er gelijk even afgehaald.
Nu Google Launcher erop.
Top!
380 betaald - binnen 2 weken binnen.
Seal was wel verbroken en er zat een gare screenprotecter op. Die protecter heb ik er gelijk even afgehaald.
Nu Google Launcher erop.
Top!
Nope 😁SvR schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:14:
[...]
Doet die Janco trace link iets bij jou? Ik krijg alleen maar "no records found" bij mijn g6 uit april
Ook binnen bij mij, de witte en zwarte.Fantasio7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:48:
Pakketje net mogen ontvangen,![]()
I'm Happy![]()
[afbeelding]
Nog niet veel tijd, maar hopelijk dit weekend eens rustig bekijken en alles overzetten
Op eerste gezicht geen connectie met WIFI 5GHz maar misschien dat dat na de out of the box update verholpen is?
Ik ga richting het ervaringen en discussie forum!
Succes allemaal en mijn ervaringen zijn tot dusver goed. 1 week en 6 dagen nadat bestelling is geplaast heb ik de telefoons ontvangen. Zegel verbroken, vanwege screenprotector denk ik. Nieuw toestel wat gezien de prijs echt een flagship killer is. Jammer dat de OP5 niet aan die verwachtingen voor mij kon voldoen.
Ook precies mijn reden, de OP5 kwam uit en was een grote teleurstelling, de LG G6 was mijn 2e keuze. en vooral voor deze prijs was het instant buy!Niel-z schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:27:
[...]
Ook binnen bij mij, de witte en zwarte.
Nog niet veel tijd, maar hopelijk dit weekend eens rustig bekijken en alles overzetten
Op eerste gezicht geen connectie met WIFI 5GHz maar misschien dat dat na de out of the box update verholpen is?
Ik ga richting het ervaringen en discussie forum!
Succes allemaal en mijn ervaringen zijn tot dusver goed. 1 week en 6 dagen nadat bestelling is geplaast heb ik de telefoons ontvangen. Zegel verbroken, vanwege screenprotector denk ik. Nieuw toestel wat gezien de prijs echt een flagship killer is. Jammer dat de OP5 niet aan die verwachtingen voor mij kon voldoen.
Ik krijg de mijne waarschijnlijk volgende week binnen
nothing stops this train
Krijg eindelijk een sms van DPD. Pakket is onderweg. 24 juni besteld!
Hoe hebben jullie je 06 dan ingesteld bij dpd?
Ik vermoed bij Eglobalcentral, daar heb ik mijn 06 ingevuld bij de shipping gegevens.Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:49:
Hoe hebben jullie je 06 dan ingesteld bij dpd?
Ook de landcode erbij?Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:53:
[...]
Ik vermoed bij Eglobalcentral, daar heb ik mijn 06 ingevuld bij de shipping gegevens.
Ik niet alleen mijn 06 en nooit een sms gehad
Ja, ook landcode erbij. Dus : +316xxxxxxxxAggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Ook de landcode erbij?
Ik niet alleen mijn 06 en nooit een sms gehad
Ik heb bij Eglobal aangeven dat hun argument ivm de verbroken zegels niet waar kan zijn omdat ze immers allemaal verbroken zijn, en niet steekproefsgewijs. Helaas bijven ze bij hu standpunt:
Beste XXX,
Bedankt voor je bericht.
De reden die ik je gaf in mijn vorige bericht, is de echte reden.
Met name wanneer we een samenwerking starten met een nieuwe leverancier, voeren we deze checks meer uit dan bij een vertrouwde leverancier.
We bieden wel onze excuses aan dat ons team het toestel niet goed genoeg heeft schoongemaakt (vingerafdrukken).
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Benieuwd naar onze aanbiedingen?
https://www.eglobalcentral.nl/aanbiedingen/
5 jul. 19:33 CST
Beste Flora,
Naar mijn bescheiden mening is er een andere reden. Het is namelijk niet waar dat slechts enkele verpakkingen geopend zijn. Ik heb bij tientallen mensen nagevraagd welke op jullie site gekocht hebben en ALLE verpakkingen waren met verbroken seal. Het toestel is ook uit de verpakking geweest want er zaten (bij mij iig) vingerafdrukken op.
Zou je de echte reden met me willen delen waarom de seals verbroken zijn?
Alvast dank voor je tijd.
Groeten, XXX
Nou vind ik het niet zo erg, maar er zijn zo veel vragen over gekomen dat ik nieuwsgierig van ben geworden. En als tweaker probeer ik gewoon alles uit te zoeken. Maar ik laat het er bij en ga gewoon genieten van mijn telefoon.
Tot ziens in het ervaringen topic!
Beste XXX,
Bedankt voor je bericht.
De reden die ik je gaf in mijn vorige bericht, is de echte reden.
Met name wanneer we een samenwerking starten met een nieuwe leverancier, voeren we deze checks meer uit dan bij een vertrouwde leverancier.
We bieden wel onze excuses aan dat ons team het toestel niet goed genoeg heeft schoongemaakt (vingerafdrukken).
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Benieuwd naar onze aanbiedingen?
https://www.eglobalcentral.nl/aanbiedingen/
5 jul. 19:33 CST
Beste Flora,
Naar mijn bescheiden mening is er een andere reden. Het is namelijk niet waar dat slechts enkele verpakkingen geopend zijn. Ik heb bij tientallen mensen nagevraagd welke op jullie site gekocht hebben en ALLE verpakkingen waren met verbroken seal. Het toestel is ook uit de verpakking geweest want er zaten (bij mij iig) vingerafdrukken op.
Zou je de echte reden met me willen delen waarom de seals verbroken zijn?
Alvast dank voor je tijd.
Groeten, XXX
Nou vind ik het niet zo erg, maar er zijn zo veel vragen over gekomen dat ik nieuwsgierig van ben geworden. En als tweaker probeer ik gewoon alles uit te zoeken. Maar ik laat het er bij en ga gewoon genieten van mijn telefoon.
Tot ziens in het ervaringen topic!
Ik gok dat zij zelf een screenprotector erop plakken aangezien ik bij andere unboxings gewoon een LG sticker erop zie.
zou kunnen, maar:Ari Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:29:
[...]
Ik gok dat zij zelf een screenprotector erop plakken aangezien ik bij andere unboxings gewoon een LG sticker erop zie.
1) waarom kosten maken terwijl ze toch al de goedkoopte zijn, en verkoop het dan ook als zodanig.
2) zeg dat dan gewoon, waarom een smoesje?
Mijn gevoel zegt dat het iets te maken zal hebben met douane kosten e.d., steekproef is natuurlijk onzin. Als je het in een open doos verstuurt zal het wel anders qua tarief, belasting of controle ofzo.
Zoals ik gisteren ook reeds heb gepost, uiteraard heeft het met douane en kosten (te ontlopen) te maken. Ik heb redelijk veel ervaring met kopen vanuit China en ze zijn heel inventief, helaas liegen ze ook als de beste. Een voorbeeld daarvan is de mail die @rommelkast ontving op zijn vraag waarom de verpakking niet meer geseald was. Quality checkSvR schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:21:
Mijn gevoel zegt dat het iets te maken zal hebben met douane kosten e.d., steekproef is natuurlijk onzin. Als je het in een open doos verstuurt zal het wel anders qua tarief, belasting of controle ofzo.
Ze zullen waarschijnlijk eerdaags nieuwe wegen moeten vinden vanwege de Brexit, ik vrees dat deze constructie dan niet meer zal werken en/of toegestaan is.
Duurt wel erg lang nu...
22 juni heb ik 1 besteld.
Op de site van dpd staat nog steeds feltham 30juni.
Ik wacht het nog een paar dagen af en dan vraag ik mijn geld terug.
Het is nu al 2 weken geleden en nog geen update. .
[ Voor 75% gewijzigd door Aggressor op 06-07-2017 18:08 ]
Heb je al contact met DPD opgenomen dan? Of heb je geen tracking code?Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:43:
Duurt wel erg lang nu...
Op DPD staat nu voor mij:
We are currently experiencing issues retrieving your parcel information at this time. Please try again later.
Hmm, hoe zou een opengemaakt pakketje invloed moeten hebben op douanekosten? Naar mijn ervaring met andere Chinese webwinkels zetten ze gewoon een lage prijs op de sticker en een algemene of andere omschrijving.Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:36:
[...]
Zoals ik gisteren ook reeds heb gepost, uiteraard heeft het met douane en kosten (te ontlopen) te maken. Ik heb redelijk veel ervaring met kopen vanuit China en ze zijn heel inventief, helaas liegen ze ook als de beste. Een voorbeeld daarvan is de mail die @rommelkast ontving op zijn vraag waarom de verpakking niet meer geseald was. Quality check![]()
Ze zullen waarschijnlijk eerdaags nieuwe wegen moeten vinden vanwege de Brexit, ik vrees dat deze constructie dan niet meer zal werken en/of toegestaan is.
Wat zegt je Janco tracking code?Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:43:
Duurt wel erg lang nu...
En de douane kent deze truc zeker niet? En ze zullen ze ook niet per stuk versturen, maar in grotere aantallen.Ari Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:10:
[...]
Hmm, hoe zou een opengemaakt pakketje invloed moeten hebben op douanekosten? Naar mijn ervaring met andere Chinese webwinkels zetten ze gewoon een lage prijs op de sticker en een algemene of andere omschrijving.
Ja heb ik wel... Ben nu op vakantie in tenerife.Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:52:
[...]
Heb je al contact met DPD opgenomen dan? Of heb je geen tracking code?
Dit staat er
30 Jun 2017 04:47 Feltham Your parcel is on its way
Ik denk dat je pakje ook op vakantie is 😎 Maar serieus, het duurt inderdaad erg lang en er zit geen beweging in. Ik zou toch maar rechtstreeks contact met DPD opnemen, misschien via e-mail?Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:24:
[...]
Ja heb ik wel... Ben nu op vakantie in tenerife.
Dit staat er
30 Jun 2017 04:47 Feltham Your parcel is on its way
Prettige vakantie!
Maar wat maakt het openmaken het verschil dan? Staat er op; dit pakketje is al open geweest, geen controle meer nodig.. ?Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:17:
[...]
En de douane kent deze truc zeker niet? En ze zullen ze ook niet per stuk versturen, maar in grotere aantallen.
Ik weet niet of dit hier mag....zo niet haal maar weg 😇
Weet iemand hoe het zit met de eglobal toestellen en garantie?
Ik kan me voorstellen dat de toestellen door de reparatie centra in nederland worden geweigerd omdat het buitenlandse toestellen betreft?
Ik kan me voorstellen dat de toestellen door de reparatie centra in nederland worden geweigerd omdat het buitenlandse toestellen betreft?
Wauw zeg, blij dat ik deze deal gevonden heb. Is toch echt geen geld voor zo'n top machien. En dan nog de Quad DAC en 64GB ipv 32GB
Maar waarom doen ze in godsnaam die doos open en steken ze er een screen protector op... Moet ik helemaal niet hebben, ik steek er zelf wel een tempered glass op. Heeft iemand dit al gevraagd aan hun om dit niet te doen ?
En is er iemand die Insured Economy Express Shipping genomen heeft ? Of hebben jullie allemaal
Economy Express Shipping gekozen ? Met die korting haal je dat er zo wel uit.
Maar waarom doen ze in godsnaam die doos open en steken ze er een screen protector op... Moet ik helemaal niet hebben, ik steek er zelf wel een tempered glass op. Heeft iemand dit al gevraagd aan hun om dit niet te doen ?
En is er iemand die Insured Economy Express Shipping genomen heeft ? Of hebben jullie allemaal
Misschien ff de laatste paar paginas door lezen..... Of zoeken. Alles staat in dit topicMaster_S schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:39:
Wauw zeg, blij dat ik deze deal gevonden heb. Is toch echt geen geld voor zo'n top machien. En dan nog de Quad DAC en 64GB ipv 32GB![]()
Ken jij de douane regels? Ik ook nietAri Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:53:
[...]
Maar wat maakt het openmaken het verschil dan? Staat er op; dit pakketje is al open geweest, geen controle meer nodig.. ?
Oh, zo kwam je namelijk bij mij wel over.Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:53:
[...]
Ken jij de douane regels? Ik ook nietZe zijn allemaal geopend, ook van de mensen die geen screen protector hebben besteld. Ik had geen screen protector maar het doosje was toch geopend van zowel mijn V20 als de G6. Of geloof jij ook dat Eglobal op alle toestellen een quality check doet? Nee toch.
Ik bedoel niet een tempered screenprotector maar zo een dun plastic standaard protectortje. Of had je die ook niet?
Mij boeit die hele quality check niet. Als ze gewoon uit de fabriek komen geloof ik het wel.
Zal geweigerd worden ja, dat is het risico bij Eglobal bestellenronnie vd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:05:
Ik had de standaard protector, zoals deze uit de fabriek geleverd wordt. Het is ook geen discussie waard maar ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom Eglobal ze allemaal openmaakt voordat ze verstuurd worden.Ari Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:05:
[...]
Oh, zo kwam je namelijk bij mij wel over.
Ik bedoel niet een tempered screenprotector maar zo een dun plastic standaard protectortje. Of had je die ook niet?
Mij boeit die hele quality check niet. Als ze gewoon uit de fabriek komen geloof ik het wel.
Een defecte telefoon moet je terugsturen naar Eglobal in China en zal daar dan gerepareerd en geretourneerd worden. Je mag er rekening mee houden dat je 'm wel een poosje moet missen.Op zich geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden. En zoals @alwaysleft ook al memoreerde, dat is dus ook het risico als je Eglobal besteldronnie vd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:05:
Ja, over die heb ik het ook. Maar ik zie ook deze voorbij komen;Pierre_nr1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:22:
[...]
Ik had de standaard protector, zoals deze uit de fabriek geleverd wordt. Het is ook geen discussie waard maar ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom Eglobal ze allemaal openmaakt voordat ze verstuurd worden.

Dus ik dacht, misschien halen ze die eraf en plakken ze er een andere op. Waarom? God mag het weten.
Maar zie ook weer andere filmpjes waar er inderdaad alleen een clear screenprotector op zit.
Anyway, waarschijnlijk zullen we het nooit weten.
Ach, het is nu eenmaal zo. Wel redelijk off-topic allemaal, maar we houden het wel levendigAri Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:32:
[...]
Ja, over die heb ik het ook. Maar ik zie ook deze voorbij komen;
[afbeelding]
Dus ik dacht, misschien halen ze die eraf en plakken ze er een andere op. Waarom? God mag het weten.
Maar zie ook weer andere filmpjes waar er inderdaad alleen een clear screenprotector op zit.
Ondertussen nog maar een 4de G6 besteld, vrienden taken ook overtuigd, wordt langzaam nog verkoop hit zo halfjaar na release
Ik denk dat ze bij eglobal gewoon checken of de telefoon het doet vanwege de eventuele retour/reparatiekosten.
Maar dan moeten ze bij andere merken ook doen en niet alleen bij LG....in andere topic was samsung s8 doos geseald.SaN schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:41:
Ik denk dat ze bij eglobal gewoon checken of de telefoon het doet vanwege de eventuele retour/reparatiekosten.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nog even en hij wordt tegen de kostprijs verkochtRazer schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:11:
Ondertussen nog maar een 4de G6 besteld, vrienden taken ook overtuigd, wordt langzaam nog verkoop hit zo halfjaar na release
Denk eerder maandag hoor..raymondw schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:57:
"Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands"
![]()
Met een btje geluk en goede wil morgen uitleveren...
Mijn pakketje is nu bij Feltham, hopelijk gaat het bij mij sneller, ik lees dat sommige hier al +/-2 weken op Feltham ligt.....
Ik heb trouwens de blauwe besteld, ik twijfelde tussen deze en de platinum versie.
Beide zijn erg mooi maar net iets anders
Heeft iemand ook de blauwe besteld?
Ik probeer op youtube een filmpje te vinden naar de blauwe maar krijg er geen enkele gevonden, is die blauwe een nieuwe versie?
deze heb ik besteld:
https://www.eglobalcentra...m-free-unlocked-blue.html
edit:
misschien is het deze? alleen ziet het er anders uit als op de eglobal site
YouTube: LG G6 UNBOXING DUAL SIM 64GB HIFI DAC INDIAN VERSION BLUE COLOR
Ik heb trouwens de blauwe besteld, ik twijfelde tussen deze en de platinum versie.
Beide zijn erg mooi maar net iets anders
Heeft iemand ook de blauwe besteld?
Ik probeer op youtube een filmpje te vinden naar de blauwe maar krijg er geen enkele gevonden, is die blauwe een nieuwe versie?
deze heb ik besteld:
https://www.eglobalcentra...m-free-unlocked-blue.html
edit:
misschien is het deze? alleen ziet het er anders uit als op de eglobal site
YouTube: LG G6 UNBOXING DUAL SIM 64GB HIFI DAC INDIAN VERSION BLUE COLOR
[ Voor 86% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2017 08:38 ]
nothing stops this train
Mag ook
Hoop stiekem op een btje goede inzet van de dpd medewerkers
Zoals eerder gemeld, Feltham is het dpd kantoor, het is alleen maar een status update...Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:16:
Mijn pakketje is nu bij Feltham, hopelijk gaat het bij mij sneller, ik lees dat sommige hier al +/-2 weken op Feltham ligt.....
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
de bezorgdatum staat er toch gewoon bij op de DPD site? Die van mij is vannacht ook van status gewijzigd:raymondw schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:57:
"Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands"
![]()
Met een btje geluk en goede wil morgen uitleveren...
We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Monday 10 July 2017
Where has my parcel been?
Date & Time Location Description
07 Jul 2017 00:11 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
06 Jul 2017 23:38 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
06 Jul 2017 23:37 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Kijken jullie eens heel goed naar de achterkant van het toestel, ik kan zien dat er 2 stickers op gezeten hebben, deze zijn er afgehaald en er zijn 2 nieuwe stickers opgeplakt. Waarom? Geen idee maar het verklaart wel waarom ze allemaal open gemaakt worden.Ari Gold schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:32:
[...]
Ja, over die heb ik het ook. Maar ik zie ook deze voorbij komen;
[afbeelding]
Ik heb de stickers er al af en weggegooid. Deze sticker staat op de site van LG :rommelkast schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:04:
[...]
Kijken jullie eens heel goed naar de achterkant van het toestel, ik kan zien dat er 2 stickers op gezeten hebben, deze zijn er afgehaald en er zijn 2 nieuwe stickers opgeplakt. Waarom? Geen idee maar het verklaart wel waarom ze allemaal open gemaakt worden.
http://www.lg.com/hk_en/c...horized-dealers-label.jpg
Zijn dat de stickers die er nu opzitten?
Nee, er zitten andere stickers op bij mij!Pierre_nr1 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:21:
[...]
Ik heb de stickers er al af en weggegooid. Deze sticker staat op de site van LG :
http://www.lg.com/hk_en/c...horized-dealers-label.jpg
Zijn dat de stickers die er nu opzitten?
sticker 1: 2x imei (A+B, wss ivm dual sim)
sticker 2: een vierkante stticker met een hoop chineese tekens
Heel vreemd, het blijft toch wel allemaal heel vaag wat Eglobal aan het doen is.rommelkast schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Nee, er zitten andere stickers op bij mij!
sticker 1: 2x imei (A+B, wss ivm dual sim)
sticker 2: een vierkante stticker met een hoop chineese tekens
Verwijderd
Ah kijk aan, status update. Afgelopen zondag besteld. Vrij snel allemaal.
Heb m nog niet.rommelkast schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:04:
[...]
Kijken jullie eens heel goed naar de achterkant van het toestel, ik kan zien dat er 2 stickers op gezeten hebben, deze zijn er afgehaald en er zijn 2 nieuwe stickers opgeplakt. Waarom? Geen idee maar het verklaart wel waarom ze allemaal open gemaakt worden.
Zijn dat niet de Quad DAC sticker en IMEI sticker? Onderop de IMEI en boven de de QDAC.
Mooi, ik heb het maandag gedaan, zie je deze wijziging op de DPD pagina?Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:46:
Ah kijk aan, status update. Afgelopen zondag besteld. Vrij snel allemaal.
Verwijderd
Yep, had de info ook van DPD vandaan. De Janco link lijkt verder gewoon geen functie te hebben qua tracking, andere Tweakers gaven dit ook al aan, bij mij geen uitzondering.Boy schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:09:
[...]
Mooi, ik heb het maandag gedaan, zie je deze wijziging op de DPD pagina?
Weet iemand hoe de actuele voorraad is bij eglobal? Er staat 'in stock' maar dat staat er al die tijd
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Verwijderd
Heb gisteren nog een mail gehad van zeSamueldw schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:00:
Weet iemand hoe de actuele voorraad is bij eglobal? Er staat 'in stock' maar dat staat er al die tijd
One of your favourites is leaving...
Thank you for visiting eGlobal Central !
We are sorry to inform you that the following items' stock are running low... Come and get it before it's gone!
LG G6 H870DS 64GB Dual sim SIM FREE/ UNLOCKED - Black
LG G6 H870DS 64GB Dual Sim SIM FREE/ UNLOCKED - Blue
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 15:30 ]
Je mag verwachten dat als er stock staat dat het op voorraad isSamueldw schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:00:
gewoon bestellen, dan heb je het binnen 1 a 2 weken
nothing stops this train
Maar is dat nu te betrouwen ? Want lees nu weer iets van stickers wisselen...
Zelfde louche affaire als dat openmaken van de doos en er een screenprotector opplakken terwijl dat nergens in de beschrijving staat.
Ook op internet veel mensen die niet tevreden zijn over die webshop, slechte klantenservice achteraf ook blijkbaar.
Zelfde louche affaire als dat openmaken van de doos en er een screenprotector opplakken terwijl dat nergens in de beschrijving staat.
Ook op internet veel mensen die niet tevreden zijn over die webshop, slechte klantenservice achteraf ook blijkbaar.
[ Voor 26% gewijzigd door Master_S op 07-07-2017 15:44 ]
voor 352 toch maar besteld! Ben benieuwd.
Er zijn hier al tientallen tweakers die inmiddels hun G6 al hebben ontvangen en er zeer tevreden over zijn. Ja, de doos is open en er zitten stickers achterop, vind ik niet vreemd bij grijze import van toestellen bestemd voor de aziatische markt. Aan jouw de keuze of je daar besteld of niet.. En nee, ik geloof niet dat zij er een screenprotector op plakken, het is puur een plastic protectortje wat er af-fabriek al op zit om beschadigingen etc te voorkomen. Is nl. erg stroef en is zeker geen screenprotector bedoeld om er langere tijd op te laten zitten.Master_S schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:42:
Dat het open is geweest is misschien raar, maargoed in Azië zijn normen en waarden heel anders als in Nederland. Daar zou het misschien de normaalste zaak vd wereld kunnen zijn.Master_S schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:42:
Mij maakt het niet heel veel uit, zolang het juiste product erin zit en niks mankeert
en trouwens bij ons bedrijf doen wij precies hetzelfde, wanneer het product uit de fabriek komt pakken wij het weer uit, we testen het product op verschillende punten.
Wat wel dan is is dat we het product weer in een geheel nieuwe verpakking terug doen en sealen, dus de koper ziet niet dat het extra getest en uit verpakking is geweest
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2017 16:31 ]
nothing stops this train
@Master_S als je bang bent dan koop je toch niet,mischien zetten ze spionage software in het toestel wie weet.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is geen Russische telefoon héAmaze86 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:30:
@Master_S als je bang bent dan koop je toch niet,mischien zetten ze spionage software in het toestel wie weet.
Haha komt in de buurt.
Ok das duidelijk. Dat ze die opendoen kan me niks schelen, maar zou geen Chinese namaak willen.
Ga er ook één bestellen.
Ga er ook één bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Master_S op 07-07-2017 16:39 ]
nice! welke kleur wordt het?Master_S schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:39:
Ok das duidelijk. Dat ze die opendoen kan me niks schelen, maar zou geen Chinese namaak willen.
Ga er ook één bestellen.
edit:
Net bericht ontvangen dat het daadwerkelijk Dispatched is
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2017 19:06 ]
nothing stops this train
Al die druk makerij rij hier 😂 Iemand roept iets over stickers, opeens worden er stickers gewisseld.
Ik heb er reeds 3 ontvangen en inderdaad alle 3 de doosjes open geweest. Maar toestellen 100 procent nieuw en prima tevrden. Vaak genoeg bij BelColpany of Mediamarkt ook open doosje gekregen onder motto van hebben verpakking even gecontroleerd of laten we u sim even overzetten.
Ik heb er reeds 3 ontvangen en inderdaad alle 3 de doosjes open geweest. Maar toestellen 100 procent nieuw en prima tevrden. Vaak genoeg bij BelColpany of Mediamarkt ook open doosje gekregen onder motto van hebben verpakking even gecontroleerd of laten we u sim even overzetten.
helemaal mee eens...Razer schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:05:
Al die druk makerij rij hier 😂 Iemand roept iets over stickers, opeens worden er stickers gewisseld.
als iemand nou met iets nieuws komt..."die van mij is een gemaakte toestel oid"
maar het zijn gewoon allemaal nieuwe toestellen ..
Gewoon zwart, ben ouderwetsKol Nedra schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:14:
[...]
nice! welke kleur wordt het?
edit:
Hier ook.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:14:
[...]
nice! welke kleur wordt het?
edit:

Nou heb hem ook besteld op de EU site. Heb zelf niet de bundel genomen met 0.33 glass maar gewoon apart aangevinkt (was goedkoper
) en de code new3 gebruikt.
€357,70 kwijt met gratis shipping optie. Want paypal is mijn insurance
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hoe kom jij op 357,70? Ik kom op 352,10 met de code new3.Christiano007 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:15:
Nou heb hem ook besteld op de EU site. Heb zelf niet de bundel genomen met 0.33 glass maar gewoon apart aangevinkt (was goedkoper) en de code new3 gebruikt.
Edit : Ik zie het al, je hebt de platinum. Deze is iets duurder dan de zwarte.
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre_nr1 op 07-07-2017 22:39 ]
ScreenprotectorPierre_nr1 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:34:
[...]
Hoe kom jij op 357,70? Ik kom op 352,10 met de code new3.
Edit : Ik zie het al, je hebt de platinum. Deze is iets duurder dan de zwarte.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic