Ik ontving van Eglobal een e-mail met daarin een trackingcode naar DNJ Express. Ik had daar nog nooit van gehoord. Iemand daar bekend mee?
Ik heb inderdaad hetzelfde (ook woensdag besteld). De site wekt niet heel veel vertrouwen op, met een gefotoshopt bedrijfspand:Pierre_nr1 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 20:26:
Ik ontving van Eglobal een e-mail met daarin een trackingcode naar DNJ Express. Ik had daar nog nooit van gehoord. Iemand daar bekend mee?
http://www.acumencorp.com...WFjLTFlYjUzNTdlOWQ1YQ.jpg
http://www.dnjexpress.com/img/index/banner01.jpg
Ik vraag het nog even voor de zekerheid (heb het topic doorgelezen en alles gevonden), verzekerde verzending hoeft niet omdat je verzekerd bent tijdens transport via PayPal ? En douanekosten zijn er ook zeker niet omdat ze eerst naar de UK verzenden en dan pas naar jou ?
Ik vond het er ook al erg vaag(letterlijk en figuurlijk) uitzien. Afwachten maar dan.Yannick50 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:37:
[...]
Ik heb inderdaad hetzelfde (ook woensdag besteld). De site wekt niet heel veel vertrouwen op, met een gefotoshopt bedrijfspand:
http://www.acumencorp.com...WFjLTFlYjUzNTdlOWQ1YQ.jpg
http://www.dnjexpress.com/img/index/banner01.jpg
deze kreeg ik ook, en paar dagen later krijg je ineens een dpd tracking numberPierre_nr1 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:48:
[...]
Ik vond het er ook al erg vaag(letterlijk en figuurlijk) uitzien. Afwachten maar dan.
Dank voor je reactie. Komt vanzelf goed dus. DNJ Express is dus de lokale postbodeAggressor schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:52:
[...]
deze kreeg ik ook, en paar dagen later krijg je ineens een dpd tracking number
Die van jou inmiddels bezorgd?Aggressor schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:52:
[...]
deze kreeg ik ook, en paar dagen later krijg je ineens een dpd tracking number
ook maandag.
wat staat er bij jou manufacture date en shipping date?
als je het imei nr checkt
Zo! Ik ben eruit. Ga er ook 1 bestellen.
Voor die prijs zo'n toestel die kan k niet laten "liggen"
Maar .nl of .eu site maakt dus niet uit begrijp ik (Alleen qua prijs)
Want dan wordt t eu natuurlijk😊
Voor die prijs zo'n toestel die kan k niet laten "liggen"
Maar .nl of .eu site maakt dus niet uit begrijp ik (Alleen qua prijs)
Want dan wordt t eu natuurlijk😊
16 april en 22 aprilAggressor schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:09:
[...]
ook maandag.
wat staat er bij jou manufacture date en shipping date?
als je het imei nr checkt
Ik hoop dat die van mij morgen op de post zal gaan. 10 juli kwam er weer voorraad toch?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Er is altijd voorraad geweest, dat 10 juli verhaal was ongefundeerde informatie. Ik heb vorige week woensdag besteld en hij ligt nu in een depot 5km hier vandaan te wachten op bezorging op maandagChristiano007 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:00:
Ik hoop dat die van mij morgen op de post zal gaan. 10 juli kwam er weer voorraad toch?
5km van je vandaan, zuurSvR schreef op zondag 9 juli 2017 @ 10:19:
[...]
Er is altijd voorraad geweest, dat 10 juli verhaal was ongefundeerde informatie. Ik heb vorige week woensdag besteld en hij ligt nu in een depot 5km hier vandaan te wachten op bezorging op maandag
Als het kon haal je het liever zelf op vandaag
nothing stops this train
Heb ik gistermiddag wel aan gedacht, maar weet niet of ze op zo'n DPD depot op de ongeduldige consument zitten ze wachtenKol Nedra schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:14:
[...]
5km van je vandaan, zuur![]()
Als het kon haal je het liever zelf op vandaag
Case en tempered glass screen protector liggen al wel klaar te wachten
Inmiddels IMEI Nummer bekend, ik heb een jonkie te pakken:
Manufacture date: June 19, 2017
Shipped from factory: June 22, 2017
Zou je voor mij eens willen kijken of deze data hetzelfde zijn als warranty start date op imei24.com? Ik heb namelijk via eglobal een U11 besteld en de site die jullie voor LG gebruiken geeft voor mijn IMEI nr beperkte info, IMEI24 geeft een warranty start date en ben benieuwd of dit de manufacture date is. Alvast bedankt!Yannick50 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:03:
Inmiddels IMEI Nummer bekend, ik heb een jonkie te pakken:
Hier ook de kogel door de kerk. Donderdag m'n Oneplus 3 verkocht voor 300. Heb nog even gekeken naar de OP5, maar valt mij tegen, vooral qua prijs maar ook vanwege het ontbreken van IP classificatie. Donderdag dus direct de lg-g6 zwart besteld voor 352.
Wanneer denken jullie dat ie dan geleverd word?
Wanneer denken jullie dat ie dan geleverd word?
Op amazon.de biedt Bonnes Electroniques de LG G6 aan voor €424 excl verzendkosten. Dit is natuurlijk een mindere deal qua prijs, maar het gaat hierbij wel om de gewone H870 waarvan je de bootloader kunt unlocken.
Toevallig al iemand ervaring met deze aanbieding?
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
@Yannick50 en anderen, wees voorzichtig met het verifieren van IMEI op internet sites. Kwaadwilligen kunnen hier gebruik van maken en in het ergste geval wordt je telefoon blacklisted en is het einde oefening. Pas op dus.japjaan schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:53:
[...]
Zou je voor mij eens willen kijken of deze data hetzelfde zijn als warranty start date op imei24.com? Ik heb namelijk via eglobal een U11 besteld en de site die jullie voor LG gebruiken geeft voor mijn IMEI nr beperkte info, IMEI24 geeft een warranty start date en ben benieuwd of dit de manufacture date is. Alvast bedankt!
Ook met deze site?Pierre_nr1 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:57:
[...]
@Yannick50 en anderen, wees voorzichtig met het verifieren van IMEI op internet sites. Kwaadwilligen kunnen hier gebruik van maken en in het ergste geval wordt je telefoon blacklisted en is het einde oefening. Pas op dus.
http://www.imeipro.info/check_lg.html
-edit-
zonet ff gegoogled, maar over imeipro.info lees ik verder geen negatieve berichten.
Alleen maar positieve
[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 09-07-2017 19:03 ]
Ik was vandaag bij T-mobile in Groningen, daar was de lg-g6 te koop voor 448Samueldw schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:51:
Op amazon.de biedt Bonnes Electroniques de LG G6 aan voor €424 excl verzendkosten. Dit is natuurlijk een mindere deal qua prijs, maar het gaat hierbij wel om de gewone H870 waarvan je de bootloader kunt unlocken.
Het gevaar geldt in principe voor elke site waar je je imei wilt checken. Ze weten op dat moment van checken je imei en kunnen deze dus eventueel gebruiken. Ik zeg ook niet dat ze dat allemaal doen maar het gebeurt wel regelmatig. Vandaar mijn waarschuwing.Aggressor schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:59:
[...]
Ook met deze site?
http://www.imeipro.info/check_lg.html
-edit-
zonet ff gegoogled, maar over imeipro.info lees ik verder geen negatieve berichten.
Alleen maar positieve
Oh damn dat wist ik niet. Wat kunnen ze er mee dan?Pierre_nr1 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Het gevaar geldt in principe voor elke site waar je je imei wilt checken. Ze weten op dat moment van checken je imei en kunnen deze dus eventueel gebruiken. Ik zeg ook niet dat ze dat allemaal doen maar het gebeurt wel regelmatig. Vandaar mijn waarschuwing.
Google maar eens op 'imei spoofing'japjaan schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:16:
[...]
Oh damn dat wist ik niet. Wat kunnen ze er mee dan?
Ik bedoel dit ook niet uit bangmakerij maar wees er gewoon voorzichtig mee
Thanks. Vraag me af of er vaak misbruik van gemaakt wordt. Heb wel een aantal sites geprobeerd omdat die ene die hier gelinked werd weinig info gaf. Nja ga er vanuit dat er niks gebeurt haha. Bedankt voor het waarschuwen iigPierre_nr1 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:20:
[...]
Google maar eens op 'imei spoofing'
Ik bedoel dit ook niet uit bangmakerij maar wees er gewoon voorzichtig mee
Gewoon los zonder abo bij T-Mobile?codegro schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:05:
[...]
Ik was vandaag bij T-mobile in Groningen, daar was de lg-g6 te koop voor 448
Yep €700+Aggressor schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:23:
Eglobal verkoopt de g6 plus ook....
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik volg dit topic al een tijdje.
Gisteravond de knoop doorgehakt en de g6 besteld bij eglobal.
Zojuist de mail ontvangen dat het toestel is ingepakt dus ben benieuwd wanneer ik hem ontvang.
Zojuist de mail ontvangen dat het toestel is ingepakt dus ben benieuwd wanneer ik hem ontvang.
Hoop dat ik dan ook een mail krijg vandaag . Immers eerder besteldronnie vd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 06:53:
Nou, ook ik ben om, Het wordt een G6 via Eglobal (wel met wat klamme handjes bij het bestellen, maar ik lees hier en daar goede ervaringen dus waag ik de gok).
Zit nog even met de Insured Economy Express Shipping. Is dit handig of kun je de 7,26 euro besparen door via PayPal te betalen?
Zit nog even met de Insured Economy Express Shipping. Is dit handig of kun je de 7,26 euro besparen door via PayPal te betalen?
Het onderste.Robinter79 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:43:
Nou, ook ik ben om, Het wordt een G6 via Eglobal (wel met wat klamme handjes bij het bestellen, maar ik lees hier en daar goede ervaringen dus waag ik de gok).
Met paypal ben je gewoon verzekerd.
en gebruik coupon new3
Dank je wel! Dan doe ik het zo. Ben heel benieuwd wanneer ik em binnen krijg.Aggressor schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:46:
[...]
Het onderste.
Met paypal ben je gewoon verzekerd.
en gebruik coupon new3
Dat krijg je standaard, bij mij staat hij er nu al een week op die status, dus verwacht niets binnen een week tijdronnie vd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 06:53:
Ik hoop vandaag een bericht te krijgen dat ie richting UK gaat...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
wie zou hem vandaag binnenkrijgen?
is je status al veranders naar "onderweg met de chauffeur" ?
die van mij ligt nog in het depot
is je status al veranders naar "onderweg met de chauffeur" ?
die van mij ligt nog in het depot
Vanochtend al een paar keer op F5 gedrukt, maar helaas
"08 Jul 2017 03:42 Ams Your parcel has arrived at the local delivery depot"
Al weet ik uit ervaring dat UPS en DPD hier de delivery ronde starten na de pickup ronde.
Status kan tot 15.00 zo blijven en om 15.30 staat de wagen op de stoep...
Al weet ik uit ervaring dat UPS en DPD hier de delivery ronde starten na de pickup ronde.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Wanneer had je besteld? 6 tot 8 dagen levertijd zeiden ze, morgen is dat voor mij de 8e dag...raymondw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:23:
Vanochtend al een paar keer op F5 gedrukt, maar helaas
ik zit nu op 12 dagen. de DPD tracking geeft aan dat hij op het lokale depot van levering ligt (vlak bij
) sinds vrijdag en vandaag gepland is voor bezorging. DPD predict weet nog geen tijd.
Ja maar staat er ook al "Onderweg met de chauffeur naar bestemming"SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:31:
ik zit nu op 12 dagen. de DPD tracking geeft aan dat hij op het lokale depot van levering ligt (vlak bij) sinds vrijdag en vandaag gepland is voor bezorging. DPD predict weet nog geen tijd.
Of staat er als laatste update "Your parcel has arrived at the local delivery depot" ?
Levertijden is voor mij altijd een indicatie, Chinezen zijn niet heel strikt hierin...Boy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:25:
[...]
Wanneer had je besteld? 6 tot 8 dagen levertijd zeiden ze, morgen is dat voor mij de 8e dag...
29 Juni : 23.00 besteld met Paypal op de EU website
30 Juni : vraag gemailed ivm levertijden (NL website)
30 Juni : email reactie,NL website kan niet kijken naar EU website orders
30 Juni : vraag gemailed ivm levertijden (EU website)
3 July : order packed email
5 July : order shipped email, website/order update met IMEI
7 July : reactie op email vanuit de EU webite
7 July : DPD laad de status zien
En deze dan nog
10 July : delivery?
[ Voor 4% gewijzigd door raymondw op 10-07-2017 09:41 ]
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
de status is: "op het depot".Aggressor schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:35:
[...]
Ja maar staat er ook al "Onderweg met de chauffeur"
Of staat er als laatste update "Your parcel has arrived at the local delivery depot" ?
nou dan is het afwachten of het vandaag komt
Meestal wordt de status heel vroeg veranderd.. rond een uur of of 6 a 7 naar "Your parcel is on the vehicle for delivery"
Als die van jou veranderd of als je hem hebt, kan je het dan laten weten??
6 tot 8 werkdagenBoy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:25:
[...]
Wanneer had je besteld? 6 tot 8 dagen levertijd zeiden ze, morgen is dat voor mij de 8e dag...
dat staat er niet!
"Meestal binnen 6-8 dagen geleverd"
Ik krijg een email dat de unit tussen de 30min en 1,5hr word afgeleverd.
Website geeft nog steeds geen update aan
De DPD tracking website is wel cool!
"Bezorger heeft nog 6 stops voor hij je pakket bezorgt."
Website geeft nog steeds geen update aan
De DPD tracking website is wel cool!
"Bezorger heeft nog 6 stops voor hij je pakket bezorgt."
10.07.2017 09:37 JOURE (NL) Onderweg voor levering.Aggressor schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:41:
[...]
nou dan is het afwachten of het vandaag komt
Meestal wordt de status heel vroeg veranderd.. rond een uur of of 6 a 7 naar "Your parcel is on the vehicle for delivery"
Als die van jou veranderd of als je hem hebt, kan je het dan laten weten??
Je pakket wordt vandaag tussen 12:40 en 13:40 bezorgd*. Het is niet mogelijk om dit tijdstip te wijzigen.
[ Voor 11% gewijzigd door SvR op 10-07-2017 10:22 ]
Ik kreeg ook net een mailtje.. dat ie bezorgd wordt vandaag ...SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:21:
[...]
10.07.2017 09:37 JOURE (NL) Onderweg voor levering.
Je pakket wordt vandaag tussen 12:40 en 13:40 bezorgd*. Het is niet mogelijk om dit tijdstip te wijzigen.
tussen 12 en 13
de quad dac sticker is er op gebleven.Ari Gold schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Heb m nog niet.![]()
Zijn dat niet de Quad DAC sticker en IMEI sticker? Onderop de IMEI en boven de de QDAC.
imei sticker is dus vervangen voor een andere imei sticker.
derde sticker is iets met onleesbare chineese tekens, maar daar staan de laadvoltages en ondersteunende frequenties op ed.
Hier niks van te zien. En over verwisselen gesproken... Ze kunnen net zo goed achterkant gecontroleerd hebben en zelfde sticker er weer op geplakt hebben.rommelkast schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:26:
[...]
de quad dac sticker is er op gebleven.
imei sticker is dus vervangen voor een andere imei sticker.
derde sticker is iets met onleesbare chineese tekens, maar daar staan de laadvoltages en ondersteunende frequenties op ed.
Zo kunnen we gezellig met zijn allen redenen blijven zoeken waarom eGlobal zo goedkoop is... Ik word er een beetje moedeloos van, van alle theorieën die hier de revue passeren

Ja dit heb ik dus ook... alles werkt verder prima toch?Razer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Hier niks van te zien. En over verwisselen gesproken... Ze kunnen net zo goed achterkant gecontroleerd hebben en zelfde sticker er weer op geplakt hebben.
Zo kunnen we gezellig met zijn allen redenen blijven zoeken waarom eGlobal zo goedkoop is... Ik word er een beetje moedeloos van, van alle theorieën die hier de revue passeren
Tot nu toe heeft iemand een "slechte" telefoon gekregen oid
Verwijderd
Fijn die lui van DPD. Zou het tussen 10:45 en 11:45 geleverd worden. Om 11:45 stond de bus voor mijn deur en die bezorger staat daar 10 minuten te zoeken in de bus en kon m'n pakketje blijkbaar dus niet vinden.
Stapt in de bus en was net van plan om zonder ook maar enigszins bij mij te melden dat het pakketje kwijt was te vertrekken. Kon hem nog net aanspreken, gelijk maar even gezegd dat hij op z'n minst dat wel even kon melden.
Gevraagd hoe verder, hij ging het uitzoeken. Nummer achter gelaten bij hem zodat hij contact met mij op kon nemen. Ook even een mentale note gemaakt van het kenteken. Die bus van hem was nog wel wat op aan te merken zeg; flinke deuken achter.
Hopen dat het goed komt. Gelukkig verzekerd verzonden.
Heb ik voor niks vrij genomen van werk.
Stapt in de bus en was net van plan om zonder ook maar enigszins bij mij te melden dat het pakketje kwijt was te vertrekken. Kon hem nog net aanspreken, gelijk maar even gezegd dat hij op z'n minst dat wel even kon melden.
Gevraagd hoe verder, hij ging het uitzoeken. Nummer achter gelaten bij hem zodat hij contact met mij op kon nemen. Ook even een mentale note gemaakt van het kenteken. Die bus van hem was nog wel wat op aan te merken zeg; flinke deuken achter.
Hopen dat het goed komt. Gelukkig verzekerd verzonden.
Heb ik voor niks vrij genomen van werk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 12:27 ]
nee, want de stickers die er nu op zitten hebben andere afmetingen dus het zijn echt andere stickers.Razer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Hier niks van te zien. En over verwisselen gesproken... Ze kunnen net zo goed achterkant gecontroleerd hebben en zelfde sticker er weer op geplakt hebben.
Maar zoals ik al eerder zei, ik ben geen reden aan het zoeken om te kijken waarom het goedkoop is of dat de telefoon niet goed zou zijn want dat is niet zo, ik ben er erg tevreden over. Ik als tweaker ben gewoon geïnteresseerd naar het hoe en waarom dingen gaan zoals ze gaan. En als ik dan iets zie wat ik niet kan verklaren word ik nieuwsgierig en wil het gaan uitzoeken, alles met goede bedoelingen hoor
Mijn toestel (platinum) is vanochtend geleverd, op woensdag 30 juni besteld :-D
De seal was verbroken, verder alles netjes, EU adapter zat er los bij. Het toestel is nu aan het updaten.
Ff nog uitzoeken waarom het mijn 5 Ghz wifi niet ziet, waarschijnlijk instelling in router.
De seal was verbroken, verder alles netjes, EU adapter zat er los bij. Het toestel is nu aan het updaten.
Ff nog uitzoeken waarom het mijn 5 Ghz wifi niet ziet, waarschijnlijk instelling in router.
heb je de simkaart er wel in?Kaizen schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:29:
zijn meerdere mensen met dit probleem
Hier zelfde probleem ook geen 5Ghz, zag dit in ervaringen topic ook al terugkomen.Kaizen schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:29:
Kanaal van je wifi router veranderen lijkt de oplossing te zijn.
Ah, ok, thx voor de tip, scheelt mij uitzoekwerk :-DAggressor schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:31:
[...]
heb je de simkaart er wel in?
zijn meerdere mensen met dit probleem
Mijn sim zit nog in mijn andere toestel ;-)
En dan ook nog een cadeaukaart van 75 euro erbij via https://www.lgpromotions.nl/promo/17-0274. Niet verkeerd.codegro schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:05:
[...]
Maar je kunt gewoon de winkel inlopen en zeggen doe me de Lg G6 los? Zonder abo? Zou top zijn!
codegro schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:05:
En dan komen we dus voor een LG G6 uit op 375 euro, ongeveer net zoveel als wat de telefoon nu kost bij eGlobal.yoekel schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:47:
En dan ook nog een cadeaukaart van 75 euro erbij via https://www.lgpromotions.nl/promo/17-0274. Niet verkeerd.
Voordelen eGlobal:
- 64GB interne opslag
- betere audio (Quad-dac)
- dual-sim
Voordelen kopen in NL (bij T-mobile, KPN, Telfort of mobiel.nl):
- betere (eventuele) garantieafwikkeling bij problemen zowel de verzending en de eerste week (bv DOA) als de komende 2 jaar
- (waarschijnlijk) een box die wél geseald is en dus niet mysterieus is geopend (voor de conspiracy theoristen)
[ Voor 13% gewijzigd door silmaril8 op 10-07-2017 13:01 ]
Kan iemand even vermelden of de verkregen G6 inderdaad de G6 is die vermeld staat (dus ook Quad-DAC, dual sim, 64 gb en niet 32 gb, etc. etc.)?
En wat in totaal de tijd is geweest tussen bestelling plaatsen en ontvangen?
Dank u!
Dank u!
Dus vrijdag of maandag wss..nog effe geduld hebbenBeste Boy,
Bedankt voor je bericht.
We hebben je bestelling naar je verzonden op 5/7.
Zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten, duurt de verzending 6 tot 8 werkdagen.
Lees het topic door.Robinter79 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:03:
Kan iemand even vermelden of de verkregen G6 inderdaad de G6 is die vermeld staat (dus ook Quad-DAC, dual sim, 64 gb en niet 32 gb, etc. etc.)?
Dank u!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoeveel moeite heb je je gedaan lol... Wtf... Dit topic staat vol met positieve ervaringen over eGlobal. Niemand heeft iets gekregen wat niet beloofd is... Dus alles zoals aangeboden op hun website in 10 tot 12 dagen gemiddeld.Robinter79 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:03:
Dank u!
Sorry. Ik dacht dat dit de eerste zending was vanuit eglobal (omdat er op de laatste pagina's zo druk gepraat wordt over leveringen, nog 3 dagen, ligt in depot, spannend spannend, etc.).Razer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:30:
[...]
Hoeveel moeite heb je je gedaan lol... Wtf... Dit topic staat vol met positieve ervaringen over eGlobal. Niemand heeft iets gekregen wat niet beloofd is... Dus alles zoals aangeboden op hun website in 10 tot 12 dagen gemiddeld.
Mea culpa en nog meer van dat soort zinnen.
hij is binnen, open doos zoals zo velen, geen folie e.d. om het toestel maar wel een screenprotector.
ik heb een zwarte uit een zwarte doos.SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:31:
klopt het dat de grijze in een zwarte doos zit en de zwarte in een grijze doos als ik de unboxing pics hier wat volg?
Ik een zwarte in een grijze doos
[ Voor 21% gewijzigd door SvR op 10-07-2017 14:38 ]
Verwijderd
Voor de mensen van de eGlobal zending; Hoe was de verzending eigenlijk verpakt? Dan weet ik in ieder geval een beetje of het pakje makkelijk te missen was of niet. Blijf het vreemd vinden dat mijn verzending zomaar kwijt is.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 15:17 ]
Doosje + EU stekker in bubble wrap gedraaid, aardige bol en dat in een zak verpakt.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:16:
Voor de mensen van de eGlobal zending; Hoe was de verzending eigenlijk verpakt? Dan weet ik in ieder geval een beetje of het pakje makkelijk te missen was of niet. Blijf het vreemd vinden dat mijn verzending zomaar kwijt is.
Verwijderd
Dank je. Hoop dat die dan gewoon ergens in die bus ligt en alsnog vandaag geleverd wordt. Anders maar is even navraag doen bij DPD. Niet chill
Zwarte zak van ongeveer 30x30 cmRazer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:23:
[...]
Doosje + EU stekker in bubble wrap gedraaid, aardige bol en dat in een zak verpakt.
Binnen gekomen op zijn Chinees
Komo zak met een verzend sticker, de sticker maakte alleen melding van een 220v adapter!

En uitgepakt kwam dit eruit
- LG G6 Platinum (64GB + Quad Dac)
- Head phones
- Lader
- USB kabel
- Stof doekje
- Papierwerk + sim ejector
Komo zak met een verzend sticker, de sticker maakte alleen melding van een 220v adapter!

En uitgepakt kwam dit eruit
- Head phones
- Lader
- USB kabel
- Stof doekje

[ Voor 20% gewijzigd door raymondw op 10-07-2017 15:42 ]
Goh, nu laat je me wel weer twijfelen tussen platinum en zwarte variant.... Bedanktraymondw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:39:
Binnen gekomen op zijn Chinees
[afbeelding]
En uitgepakt kwam dit eruit![]()
- Head phones
- Lader
- USB kabel
- Stof doekje
[afbeelding]
Wat heb jij kleine handjes!
tja... ik heb een zwarte Nexus 5 en 5X gehadRobinter79 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:49:
[...]
Goh, nu laat je me wel weer twijfelen tussen platinum en zwarte variant.... Bedankt
Uit nostalgie gekozen voor de grijze versie, mijn eerste HTC Tattoo beviel ook erg goed in deze kleur.
De blauwe heeft een zwarte voorkant (is dus niet blauw) en wit... dat is net zoiets als roze overhemden...
Om je een stapje verder te helpen
Rond het scherm zit een zwart randje, dat valt wel op met een grijze bezel.
Background -> LCD randje -> bezel : 3 kleuren
De zwarte is gewoon zwart, dan valt dat LCD randje niet op.
Nederlandse kinderarbeid
[ Voor 29% gewijzigd door raymondw op 10-07-2017 15:57 ]
dat is precies de reden waarom ik toch voor de zwarte ben gegaan. Bij de t-mobile met de platinum gespeeld voor ik heb besteld en ik vond het zwarte randje tussen het scherm en de behuizing opvallend genoeg om voor het zwarte model te gaanraymondw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:56:
[...]
De zwarte is gewoon zwart, dan valt dat LCD randje niet op.
[...]
Verwijderd
Hij is gelukkig boven water. De bezorger had het pakje naast hem gelegd ipv het gebruikelijke in de kabine. Lol
Nu wachten tussen 5 en 6 wordt ie geleverd.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 16:17 ]
Goh, al een tijdje niet meer. new3 werkt nog wel. Krijg je 3% korting mee.beekjo schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:36:
giiveme5 werkt niet meer
dat. en daarnaast was het met maar één i toen hij nog wel werkteAri Gold schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:37:
[...]
Goh, al een tijdje niet meer. new3 werkt nog wel. Krijg je 3% korting mee.
Ze verkopen de toestellen ook gewoon los, zonder abonnement. Ik vraag mij alleen nog af of ze bij alle T-mobile shops dezelfde prijs hanteren. Ik ga woensdag Arnhem misschien maar even bellenalwaysleft schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:55:
[...]
Maar je kunt gewoon de winkel inlopen en zeggen doe me de Lg G6 los? Zonder abo? Zou top zijn!
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Verwijderd
Hij is inmiddels binnen. 
Alvast begonnen met het e.e.a. installeren. Maar wat vlot t.o.v. mijn vorige telefoon ( Galaxy S3
)
Nu mocht het wel een keer.
Alvast begonnen met het e.e.a. installeren. Maar wat vlot t.o.v. mijn vorige telefoon ( Galaxy S3
Nu mocht het wel een keer.
Zo. Net in gebruik genomen en een restore van mijn Galaxy s6 gedaan, plus gelijk een software update van 530mb.
Geweldig toestel tot nu toe, erg mooi ook in het zwart zeg
Geweldig toestel tot nu toe, erg mooi ook in het zwart zeg
Vandaag mijn LG G6 ontvangen van eGlobal, maar ook geopende seal! Heeft iemand manco's oid ontdekt? Heb het ook gemeld bij eGlobal maar twijfel nog om terug te sturen...Kaizen schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:29:
Als je even het topic een beetje had doorgelezen, dan was je er achter gekomen dat dit bij elke G6 gebeurt die je bij eglobal besteld. Waarom? Dat is een discussie voor een andere keer.ERASER007 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:45:
[...]
Vandaag mijn LG G6 ontvangen van eGlobal, maar ook geopende seal! Heeft iemand manco's oid ontdekt? Heb het ook gemeld bij eGlobal maar twijfel nog om terug te sturen...

Wow wat vreemd! Je bent de eerste hier...ERASER007 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:45:
[...]
Vandaag mijn LG G6 ontvangen van eGlobal, maar ook geopende seal! Heeft iemand manco's oid ontdekt? Heb het ook gemeld bij eGlobal maar twijfel nog om terug te sturen...
[LG G6] Levertijd & Prijzen
Je toestel terug sturen omdat de seal verbroken is zoals bij ieder ander ook het geval was hier. Of gewoon toestel gebruiken en kijken of ie bevalt en er geen gekke zaken aan de hand zijn.
Duh. Ze zijn allemaal geopend en er zit een of andere screen Protector op. Het antwoord wat je gaat krijgen is dat ze het doen vanwege kwaliteitscontrole.ERASER007 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:45:
[...]
Verkoop je hem nu alweer? Ik ben zelf erg tevreden tot nu toeAggressor schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Ik kreeg ook net een mailtje.. dat ie bezorgd wordt vandaag ...met live tracking..
tussen 12 en 13
Heb mijn eigen al in gebruik hoorSvR schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:18:
[...]
Verkoop je hem nu alweer? Ik ben zelf erg tevreden tot nu toe
Bevalt helemaal goed. Morgen komt mijn sd kaart binnen ...
"Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
Your estimated delivery date is Wednesday 12 July 2017

edit:
lijkt me dat ze 'm toch al eerder hadden en met administratie achter liggenDate & Time Location Description
11 Jul 2017 02:13 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
11 Jul 2017 02:12 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
[ Voor 56% gewijzigd door Boy op 11-07-2017 07:58 ]
Wat een vreselijk gezeik met DPD weer:
- Gisterochtend gebeld omdat de tracking bij mij niet was aangepast (zoals bij velen wel) en gisteren mijn pakket bezorgd had moeten worden.
- Telefoniste verzekerde mij dat de bezorger mijn pakket wel had meegenomen, maar niet had gescand. "Dit gebeurt wel vaker". Mijn pakket zou gewoon afgeleverd worden.
- Eind van de middag wederom gebeld. Nu kreeg ik te horen dat mijn pakket nooit was meegenomen, en nog in de loods lag. Morgen wordt hij geleverd. Gevraagd of ze het pakket dan maar klaar leggen, zodat ik hem in Amsterdam op kan halen. Dit zouden ze doen.
- Een half uur later weer naar het depot centrum gebeld wanneer ik mijn pakket op kon halen. Nu werd mij verteld dat het pakket niet te vinden was, en dat ze het helemaal niet gezien hebben. Toen ik de telefoniste erop wees dat ik er moe van werd dat ik drie keer een verschillend excuus kreeg en baalde dat er glashard tegen mij gelogen werd, hing ze op.
- Wederom terug gebeld. Nu kreeg ik te horen dat ik mijn pakket had aangemeld om retour zender te sturen en dat het moeilijk werd dit terug te draaien! Daarbij niet vergetende dat ze geen flauw idee hebben waar mijn pakket precies is. En het feit dat ik dat NOOIT gezegd heb!!
- Veel gedoe, maar ze zouden hem nu echt naar boven vissen, klaar leggen en mij terug bellen.
- Dit is niet gebeurd. Vanmorgen weer gebeld. Nu werd mij verteld dat, ook al staat in de tracking dat dit al sinds 8 juli het geval is, het depot niet kan bevestigen dat mijn pakket ooit in hun loods aanwezig is geweest. Ondanks het feit dat de bezorger bevestigd heeft mijn pakket meegenomen te hebben voor zijn route, en de telefoniste 's middags bevestigd heeft dat de bezorger hem NIET mee had genomen, omdat haar collega hem in de loods had zien liggen.
Verder contact met DPD via social media levert niets meer op dan "welgemeende excuses" en de boodschap dat ik mijn pakket krijg wanneer ik het krijg.
Oh, en eGlobal reageert nog steeds niet op service tickets.
*knip*. Dat ranten is dan weer nergens voor nodig.
- Gisterochtend gebeld omdat de tracking bij mij niet was aangepast (zoals bij velen wel) en gisteren mijn pakket bezorgd had moeten worden.
- Telefoniste verzekerde mij dat de bezorger mijn pakket wel had meegenomen, maar niet had gescand. "Dit gebeurt wel vaker". Mijn pakket zou gewoon afgeleverd worden.
- Eind van de middag wederom gebeld. Nu kreeg ik te horen dat mijn pakket nooit was meegenomen, en nog in de loods lag. Morgen wordt hij geleverd. Gevraagd of ze het pakket dan maar klaar leggen, zodat ik hem in Amsterdam op kan halen. Dit zouden ze doen.
- Een half uur later weer naar het depot centrum gebeld wanneer ik mijn pakket op kon halen. Nu werd mij verteld dat het pakket niet te vinden was, en dat ze het helemaal niet gezien hebben. Toen ik de telefoniste erop wees dat ik er moe van werd dat ik drie keer een verschillend excuus kreeg en baalde dat er glashard tegen mij gelogen werd, hing ze op.
- Wederom terug gebeld. Nu kreeg ik te horen dat ik mijn pakket had aangemeld om retour zender te sturen en dat het moeilijk werd dit terug te draaien! Daarbij niet vergetende dat ze geen flauw idee hebben waar mijn pakket precies is. En het feit dat ik dat NOOIT gezegd heb!!
- Veel gedoe, maar ze zouden hem nu echt naar boven vissen, klaar leggen en mij terug bellen.
- Dit is niet gebeurd. Vanmorgen weer gebeld. Nu werd mij verteld dat, ook al staat in de tracking dat dit al sinds 8 juli het geval is, het depot niet kan bevestigen dat mijn pakket ooit in hun loods aanwezig is geweest. Ondanks het feit dat de bezorger bevestigd heeft mijn pakket meegenomen te hebben voor zijn route, en de telefoniste 's middags bevestigd heeft dat de bezorger hem NIET mee had genomen, omdat haar collega hem in de loods had zien liggen.
Verder contact met DPD via social media levert niets meer op dan "welgemeende excuses" en de boodschap dat ik mijn pakket krijg wanneer ik het krijg.
*knip*. Dat ranten is dan weer nergens voor nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 11-07-2017 08:59 ]
Boh wat irritant man! Ik kreeg van eGlobal gisteren binnen paar uur reactie op een vraag, vreemd dat ze bij jou niet reageren. Bizar dat een grote organisatie als DPD het zo verknald en met klanten omgaat

En wat betreft iets meer uitgeven en ergens anders bestellen: als je deze versie in NL kon krijgen, had ik dat zeker gedaan.
Natuurlijk jammer om eGlobal af te rekenen op DPD, als DPD hun werk goed had gedaan had je nu netjes pakketje gehad. Hoop dat die alsnog snel geleverd wordt.
Wel raar dat eGlobal niet reageert, hier ook deze ervaring niet, meestal reactie binnen een dag op vragen vanuit mijn kant. Hier inmiddels aan het wachten op de 4de G6. Hopelijk deze week ook weer netjes binnen
Waar doe ik dat? Ik ga nooit meer bij eGlobal bestellen omdat er 0,0 communicatie vanuit hun kant is. Daarbij komt wel dat eGlobal alleen gebruik maakt van DPD, dus zelfs als ze wel zouden reageren, zou dat reden genoeg zijn het nooit meer te doen.Razer schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:57:
[...]
Natuurlijk jammer om eGlobal af te rekenen op DPD, als DPD hun werk goed had gedaan had je nu netjes pakketje gehad. Hoop dat die alsnog snel geleverd wordt.
Commentaar op moderatie mag in het mobile feedback topic
[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 11-07-2017 11:13 ]
Volgens mij gebruiken ze DPD ivm douane verhaal en geen importsplackavellie85 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Waar doe ik dat? Ik ga nooit meer bij eGlobal bestellen omdat er 0,0 communicatie vanuit hun kant is. Daarbij komt wel dat eGlobal alleen gebruik maakt van DPD, dus zelfs als ze wel zouden reageren, zou dat reden genoeg zijn het nooit meer te doen.
En blijkbaar mag je potentiele kopers niet waarschuwen zonder dat dat "ranten" is
Verschillende keren op AliExpress andere China elektronica besteld waar ze zelfde trucje toepassen, deze kwamen ook altijd met DPD aan
Via Paypal een dispute openen, daar reageren ze binnen 6 uur op (ervaring)splackavellie85 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:34:
Besteld via NL of EU website?
Besteld bij NL?Boy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:44:
[...]
Boh wat irritant man! Ik kreeg van eGlobal gisteren binnen paar uur reactie op een vraag, vreemd dat ze bij jou niet reageren. Bizar dat een grote organisatie als DPD het zo verknald en met klanten omgaat
Die konden voor mij niets doen met een EU bestelling, maar reageerden wel binnen 12hr!
Persoonlijk vermoed ik dat de EU website de "officiële" website is en de NL website via een franchise cq agent constructie gebruikt word.
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic