[LCD/OLED] Sony 2017 line-up Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 38 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
timesplitter schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:56:
Misschien een vreemde vraag, maar is er hier misschien iemand die het originele verpakkingsmateriaal nog heeft van een 55" Sony A1 waar hij vanaf moet?
Ik verhuis binnenkort van Oostenrijk terug naar Nederland en weet niet zo goed hoe ik mijn A1 het beste veilig 1200km transporteer. Het probleem is dat de Sony A1 door zijn standaard eenvervelende vorm heeft om te transporteren. Ik kan iets improviseren, maar het originele verpakkingsmateriaal zou natuurlijk ideaal zijn. Ik krijg een week voor mijn verhuizen bezoek uit Nederland, dus die kunnen het dan mogelijk meenemen naar Oostenrijk.
Ik heb wel een 65XE9005 doos. Die mag je wat mij betreft hebben. Wel een flinke unit. Piepschuim zit er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timesplitter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05-2023
bram1984 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:42:
[...]

Ik heb wel een 65XE9005 doos. Die mag je wat mij betreft hebben. Wel een flinke unit. Piepschuim zit er nog bij.
Bedankt, maar dat is dan net even te groot. Ik heb wel al een doos van een fiets waar de TV in past. Dus mocht het me niet lukken om een juiste doos te vinden dan ga ik voor fietsdoos met bubbeltjesfolie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00

Oekol

waka waka hey hey

timesplitter schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:02:
[...]

Bedankt, maar dat is dan net even te groot. Ik heb wel al een doos van een fiets waar de TV in past. Dus mocht het me niet lukken om een juiste doos te vinden dan ga ik voor fietsdoos met bubbeltjesfolie :)
Dat kun je beter die fietsdoos gebruiken en verhuisdekens kopen (die kosten echt maar paar euro stuk). Die doos zet je rechtop in de verhuiswagen en dan een spanband er omheen, kan er niks gebeuren met je tv.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:34:
Ik wilde youtube opstarten via de Home button en toen zag ik het.. Hiervoor totaal geen last van gehad, ook met films en zwarte balken was ik nog verbaasd over het mega goede contrast.
Zoals hierboven al vermeld is dat enkel met overgangsschermen. Bij mij was het initieel ook vreselijk. Ik moet er echter bij vertellen dat het na een paar weken bij mij een heel pak beter was. Er is welliswaar nog wat clouding zichtbaar in volledige donkere kamer, maar bijlange niet meer in die mate dat ik me afvroeg of mijn toestel defect was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:47
zetje01 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:44:
Sinds vanmiddag ben ik ook een trotse eigenaar van een Sony geworden.
Het is de 55XE7004 geworden; de goedkoopste 55-inch telg van het roemruchtige merk.
Toen ik tiener was, had je als beeldinstellingen: contrast, helderheid, en soms een keuze tussen iets meer rooiig, of iets meer blauwig beeld. En dat was het.

Tegenwoordig heb ik een doctoraalstudie nodig om het beeld in te stellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
LCHero schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:43:
[...]

Dank, die had ik over het hoofd gezien. Ziet op papier erg goed uit voor die prijs. Bijna gevalletje te mooi om waar te zijn. Voor dat bedrag heb ik in NL niet eens een statische beugel kunnen vinden. Benieuwd naar de ervaring van Vinom als ie hangt!
Om hier nog even op terug te komen. Gisteren was ik er eindelijk aan te gekomen om de tv op te hangen. In 1 woord: geweldig! Je snapt niet dat ze voor dit geld zo'n solide beugel kunnen maken. Zodra je hem op tilt voel je dat stevig spul is en zodra je de 6 jesters van schroeven ziet weet je dat dit flink wat kan hebben, 90 kilo wel te verstaan. Duidelijke handleiding, alles is meegeleverd. Zelfs een pincet (ja, die heb je nodig), waterpasje, pluggen en allerlei verschillende schroeven zodat hij op elke tv zou moeten passen. Ik zou me niet kunnen bedenken waarom een beugel van Vogel beter zou zijn.

De foto krijgen jullie als ik de kabels netjes heb weggewerkt, ik moet nog een kabelgoot kopen, aangezien ik niet ga frezen.

[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 15-07-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

vinom schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:38:
[...]

Om hier nog even op terug te komen. Gisteren was ik er eindelijk aan te gekomen om de tv op te hangen. In 1 woord: geweldig! Je snapt niet dat ze voor dit geld zo'n solide beugel kunnen maken. Zodra je hem op tilt voel je dat stevig spul is en zodra je de 6 jesters van schroeven ziet weet je dat dit flink wat kan hebben, 90 kilo wel te verstaan. Duidelijke handleiding, alles is meegeleverd. Zelfs een pincet (ja, die heb je nodig), waterpasje, pluggen en allerlei verschillende schroeven zodat hij op elke tv zou moeten passen. Ik zou me niet kunnen bedenken waarom een beugel van Vogel beter zou zijn.

De foto krijgen jullie als ik de kabels netjes heb weggewerkt, ik moet nog een kabelgoot kopen, aangezien ik niet ga frezen.
Goed om te horen dat de kwaliteit goed is. Voor zo'n prijsje (en wat is dat doemdenken) verwachten we het natuurlijk niet. Ben benieuwd naar de foto's. Klinkt iig als een hoog 'bangforbuck' gehalte!

Offtopic:
Al is dat weer zo in ons hoofd gemaakt door marketing, toevallig gisteren oude aflevering keuringsdienst van waarde gezien over melk. Bleek in het pak van 'oké' à 50 cent hetzelfde weidemelk in te zitten als in de campina pak met daphne schippers op het pak en met de tekst 'weidemelk' à 1.12 euro.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
zetje01 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:59:
[...]

Toen ik tiener was, had je als beeldinstellingen: contrast, helderheid, en soms een keuze tussen iets meer rooiig, of iets meer blauwig beeld. En dat was het.

Tegenwoordig heb ik een doctoraalstudie nodig om het beeld in te stellen...
Ik heb instellingen gegoogled en het daarop gehouden. Nu ga ik alleen naar game mode als ik op m'n ps4 pro ga gamen en anders custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Monteur net weer geweest. TV gaat met nieuw moederbord dus weer aan, maar geeft geen beeld omdat er blijkbaar een nieuwe software update op moet en die heeft hij niet bij zich (ofzo?). Ik schijn dit zelf te kunnen doen?

Iemand hiermee ervaring? Is dat de versie die in onderstaande link staat?

https://www.sony.nl/elect...-tvs-android-/kd-65xe9005

Edit: Dit is dus de vertraagde versie. Iemand een idee waar ik de versie hiervoor kan downloaden?

Edit: Zou dit 'm zijn? https://www.sony.com.sg/e...upport/downloads/00015069

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 19:11
Deze is voor Firmware update to v6.2858 for Asia Pacific.

Asia Pacific dus.
Weet niet of dat zomaar kan.

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

bram1984 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:43:
Monteur net weer geweest. TV gaat met nieuw moederbord dus weer aan, maar geeft geen beeld omdat er blijkbaar een nieuwe software update op moet en die heeft hij niet bij zich (ofzo?). Ik schijn dit zelf te kunnen doen?

Iemand hiermee ervaring? Is dat de versie die in onderstaande link staat?

https://www.sony.nl/elect...-tvs-android-/kd-65xe9005

Edit: Dit is dus de vertraagde versie. Iemand een idee waar ik de versie hiervoor kan downloaden?

Edit: Zou dit 'm zijn? https://www.sony.com.sg/e...upport/downloads/00015069
Ik heb de vertraagde versie thuis nog op USB staan dacht ik (zou hem flashen op mijn KD-55XE9005, maar was er nog niet aan toe gekomen en toen was de versie opeens teruggetrokken). Mocht je die willen kan ik die wel ergens uploaden, maar er zal vast een reden zijn waardoor hij 'vertraagd' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Louw Post schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:26:
[...]

Ik heb de vertraagde versie thuis nog op USB staan dacht ik (zou hem flashen op mijn KD-55XE9005, maar was er nog niet aan toe gekomen en toen was de versie opeens teruggetrokken). Mocht je die willen kan ik die wel ergens uploaden, maar er zal vast een reden zijn waardoor hij 'vertraagd' is.
Ja graag. Zou je dat willen doen? Monteur heeft gezegd dat ik zelf mocht proberen te updaten, dus prima.

Edit: Net nog even met CE gebeld en blijkbaar kunnen alleen hun monteurs dit. Er moet ook iets opnieuw geprogrammeerd worden. Het zal wel. Gelukkig kunnen ze donderdag al langskomen en niet weer pas over een week.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icerus
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-07-2024
Hoi allemaal,

Ik heb nu een 55XF9005, zeer goed toestel en ik zou een soundbar willen kopen.
Hier heb ik 0,0 kennis van, waar kan ik beginnen met info vergaren over soundbars?
Ik heb hier op het forum al een beetje rond gelezen. Maar tips voor een mid range soundbar zijn altijd welkom.
Of andere goede websites met veel info :).
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
icerus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:40:
Hoi allemaal,

Ik heb nu een 55XF9005, zeer goed toestel en ik zou een soundbar willen kopen.
Hier heb ik 0,0 kennis van, waar kan ik beginnen met info vergaren over soundbars?
Ik heb hier op het forum al een beetje rond gelezen. Maar tips voor een mid range soundbar zijn altijd welkom.
Of andere goede websites met veel info :).
Alvast bedankt.
Een soundbar/audio/home cinema topic? Google -> reviews/top 10 soundbars? Lijkt me dat daar zat over te vinden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

bram1984 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Ja graag. Zou je dat willen doen? Monteur heeft gezegd dat ik zelf mocht proberen te updaten, dus prima.

Edit: Net nog even met CE gebeld en blijkbaar kunnen alleen hun monteurs dit. Er moet ook iets opnieuw geprogrammeerd worden. Het zal wel. Gelukkig kunnen ze donderdag al langskomen en niet weer pas over een week.
Wist even niet goed waar ik het moest uploaden, maar hopelijk werkt het via OneDrive: https://1drv.ms/u/s!AuZMtwVNynZ4k9NRtsum_FJB5CwK2w
Is dus deze update: https://www.sony.nl/elect...xe9005/downloads/00015300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Louw Post schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:53:
[...]

Wist even niet goed waar ik het moest uploaden, maar hopelijk werkt het via OneDrive: https://1drv.ms/u/s!AuZMtwVNynZ4k9NRtsum_FJB5CwK2w
Heb het geprobeerd, maar heb nu alleen een rood knipperend (viermaal) lampje. Geen beeld dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Louw Post schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:53:
[...]

Ik draai v6.5603.0175UA, maar 'problemen' die opgelost zouden moeten worden zjn dat niet. Misschien daarom teruggetrokken.

[ Voor 3% gewijzigd door Sanction op 17-07-2018 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

bram1984 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:46:
[...]

Heb het geprobeerd, maar heb nu alleen een rood knipperend (viermaal) lampje. Geen beeld dus helaas.
Jammer om te horen, success ermee.
Sanction schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:37:
[...]

Ik draai v6.5603.0175UA, maar 'problemen' die opgelost zouden moeten worden zjn dat niet. Misschien daarom teruggetrokken.
Zou een goede reden zijn inderdaad. Ik wacht het dan ook maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sanction schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:37:
[...]

Ik las juist dat de update sommige toestellen zou "bricken" en dat deze daarom is teruggetrokken. Lijkt een soort van op dat dit bij mij gebeurd is. Ik heb het in ieder geval doorgegeven aan CE dus het is genoteerd.

Edit: Ik ben zojuist gebeld naar aanleiding van mij knipperende LED melding. Blijkbaar zijn de alarm bellen daar nu afgegaan en hebben ze besloten het toestel om te ruilen. Enige jammere is dat dit volgende week woensdag pas kan. Nog even geduld hebben. Gelukkig is het mooi weer en kijken we sowieso weinig TV nu.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 18-07-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
bram1984 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Klopt, bij mij moest het modelnummer en serienummer worden ingevuld in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:41
Ik wil eigenlijk de KD55 XE 70xx aanschaffen nu de prijzen erg gunstig zijn.

Ik wil graag een VA scherm vanwege het contrast, en dan kom ik in 55 inch automatisch bij deze Sony uit. Concurrentie is allemaal IPS in 55"lijkt het, of je moet fiks omhoog met de prijs.

Zijn er betere alternatieven met VA scherm? IPS heeft m.i. bij een TV namelijk geen enkel voordeel (kijk maar alleen, recht evoor)

Zijn er duidelijke minpunten aan de XE70?

Smart platform e.d. is niet heel interessant, als het maar stabiel en vlot is, Scherm komt op de simrig, vooral voor gaming bedoeld. Merendeel content zal vanaf PC gespeeld worden.

Voor een slordige 100 minder koop ik iets vergelijkbaars van LG met betere smartOS, maar wel IPS en RGBW.. gaat dit veel uitmaken in mijn usecase?

[ Voor 23% gewijzigd door junneh op 19-07-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

junneh schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:23:

Ik wil graag een VA scherm vanwege het contrast, en dan kom ik in 55 inch automatisch bij deze Sony uit. Concurrentie is allemaal IPS in 55"lijkt het, of je moet fiks omhoog met de prijs.

Zijn er betere alternatieven met VA scherm? IPS heeft m.i. bij een TV namelijk geen enkel voordeel (kijk maar alleen, recht evoor)

Smart platform e.d. is niet heel interessant, als het maar stabiel en vlot is, Scherm komt op de simrig, vooral voor gaming bedoeld. Merendeel content zal vanaf PC gespeeld worden.

Voor een slordige 100 minder koop ik iets vergelijkbaars van LG met betere smartOS, maar wel IPS en RGBW.. gaat dit veel uitmaken in mijn usecase?
Grootste verschil zou waarschijnlijk zijn dat zwart bij IPS meer grijzig is dan bij VA door het contrast verschil. Neem aan dat je dat zo goed schiks als het kan wilt hebben voor je budget. Voor de kijkhoek hoef je 't idd niet te laten als je we recht voor zit. Maar grijs wat zwart zou moeten zijn is irritant, zijn wel filmpjes over te vinden IPS VS VA.

Zou trouwens als ik jou was ook de input lag vergelijken, op ips kan het veel hoger zijn dan VA

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 20-07-2018 07:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
junneh schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:23:

Allereerst RGBW is eigenlijk geen native 3840 x 2160 pixels.
Het voordeel van VA t.o.v. IPS is: betere zwartwaarden, beter contrast en een lagere latency.
Het voordeel van IPS t.o.v. is een grotere kijkhoek.

Als een OLED niet in het budget past, dan zou ik altijd voor een TV met een VA paneel gaan. Zeker als je veel films, series kijkt en gamed.

Minpunten aan de XE70XX t.o.v. XE80XX in een notendop:
Geen Android.
Minder Premium afstandbediening (geen Voice Control).

Minpunten aan de XE70XX t.o.v. XE85XX in een notendop:
50/60 Hz.
Geen Android.
Minder Premium afstandbediening (geen Voice Control).

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 20-07-2018 09:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Heb hier nog 2 kleine probleempjes met mijn 65" 9305 waarvan ik me afvroeg of iedereen ze heeft.

Als ik op de PS4 speel toont de TV na een paar uur totaal uit het niets ineens de input-informatie, alsof je op i+ gedrukt hebt. Gaat dan ook na een paar seconden weer weg (wat ook zo is als je op de i+ knop drukt, denk ).

Het frame lijkt niet echt perfecte rechte hoeken te hebben. Was me al een paar keer opgevallen met mijn OCD, maar heb er dan ook eens een lat langs de onderkant gelegd, en effectief, de hoek buigt heel miniem naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:42:
Heb hier nog 2 kleine probleempjes met mijn 65" 9305 waarvan ik me afvroeg of iedereen ze heeft.

Als ik op de PS4 speel toont de TV na een paar uur totaal uit het niets ineens de input-informatie, alsof je op i+ gedrukt hebt. Gaat dan ook na een paar seconden weer weg (wat ook zo is als je op de i+ knop drukt, denk ).

Het frame lijkt niet echt perfecte rechte hoeken te hebben. Was me al een paar keer opgevallen met mijn OCD, maar heb er dan ook eens een lat langs de onderkant gelegd, en effectief, de hoek buigt heel miniem naar beneden.
Welke software heb je er op nu? Ik heb de laatste er op gezet met USB voordat die er af werd gehaald door Sony van de website.

Ik heb het eerste euvel wat jij noemt ook, zag het gisteren tijdens het gamen weer. Best wel random, maar volgensmij vooral wanneer je van een spel naar het menu gaat of zo. Wellicht het omschakelen van HDR naar SDR/ 4K naar 1080 of zoiets..

Welke balk heb je het dan over? Die zelfde balk die je te allen tijde op kan roepen met het i+ knopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Leoon. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:46:
Wellicht het omschakelen van HDR naar SDR/ 4K naar 1080 of zoiets..
Bij mij is het echt gewoon midden in gameplay, wat het daarom ook vervelend maakt.
Leoon. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:46:
Welke balk heb je het dan over? Die zelfde balk die je te allen tijde op kan roepen met het i+ knopje?
Ik heb het nergens over een balk, dus weet nu ook niet waar jouw vraag op slaat.
Het tweede probleem dat ik vermeld, is immer puur fysisch, dus niets met het beeld zelf, maar de behuizing. Lijkt of aan de zijkanten van onderkant het frame daar heel licht naar onderen afbuigt. Zal eens zien of ik er een foto van kan nemen.

[ Voor 42% gewijzigd door Twixie op 20-07-2018 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:53:
[...]

Bij mij is het echt gewoon midden in gameplay, wat het daarom ook vervelend maakt.

[...]

Ik heb het nergens over een balk, dus weet nu ook niet waar jouw vraag op slaat.
Het tweede probleem dat ik vermeld, is immer puur fysisch, dus niets met het beeld zelf, maar de behuizing. Lijkt of aan de zijkanten van onderkant het frame daar heel licht naar onderen afbuigt. Zal eens zien of ik er een foto van kan nemen.
Afijn, frame dan. Verkeerd naam aan het beestje gegeven.
Ik zie het al. Bij mij buigen ze ook aan beide kanten naar onderen. Nog nooit opgevallen.

Die i+ melding heb ik ook wel eens tijdens gameplay. Op welke firmware zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Leoon. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Bij mij buigen ze ook aan beide kanten naar onderen. Nog nooit opgevallen.
Oei, dan is het een algemeen probleem. Alvast mijn excuses aan iedereen bij wie het nog niet opgevallen was, en die het nu wél constant gaan zien :).
Leoon. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Die i+ melding heb ik ook wel eens tijdens gameplay. Op welke firmware zit jij?
Straks eens checken. Ik meen dat ik in april of mei eens een manuele update gedaan heb via USB, maar weet niet of er ondertussen nog een automatische update geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:20:
[...]

Oei, dan is het een algemeen probleem. Alvast mijn excuses aan iedereen bij wie het nog niet opgevallen was, en die het nu wél constant gaan zien :).
Haha ja waaronder ik. Maar moet zeggen dat ik het niet lelijk vind of zo. Vind het wel wat hebben :7

Wel even vanavond aan m'n vriendin laten zien zodat ik niet de enige ben in 't huis die 't ziet O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:12
Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:20:
[...]

[...]

Straks eens checken. Ik meen dat ik in april of mei eens een manuele update gedaan heb via USB, maar weet niet of er ondertussen nog een automatische update geweest is.
Ik zie die input formaat boodschap boven in beeld ook af en toe langs komen, ook als je bv. met een AppleTV via HDMI3 films zit te kijken met MrMMC. Kan me niet herinneren dat ik het bij Netflix op een AppleTV zie.

Volgens mij komt het door een HDMI handshake, misschien een HDCP handshake, die officieel elke twee seconden moet gebeuren. Merk je normaal niets van.

Ik draai 6.5603, die firmware van eind mei die is teruggetrokken en waar we sinds 20 juni op een nieuwere versie wachten...

Andere bug die ik gezien heb, is dat de TV wel aan gaat, maar niet meer luistert naar remote commando's (IR en via TCP/IP, wat Logitech Harmony doet). Dus input/source change en channel change. Ik moest AndroidTV opnieuw booten om het op te lossen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Weird. Als ik de igebouwde Netflix start krijg ik de melding dat er geen netwerkverbindibg is, die er wel degelijk is; Youtube werkt gewoon,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Sanction schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:55:
Weird. Als ik de igebouwde Netflix start krijg ik de melding dat er geen netwerkverbindibg is, die er wel degelijk is; Youtube werkt gewoon,.
Deze heb in ook al een paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:00
Dat is al sinds de eerste Bravia's met Android TV een klassiek probleem. Ik denk dat het alleen voorkomt als je internet via ethernet loopt, en het komt sowieso enkel als je de Netflix-knop op je afstandsbediening gebruikt.

Oplossing: je TV even volledig herstarten (standby ingedrukt houden tot hij aan power off begint).
Workaround: Netflix niet via de knop op de afstandsbediening openen, maar via home. Dat werkt wel altijd.

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Leoon. schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:49:
[...]

Goed om te horen dat de kwaliteit goed is. Voor zo'n prijsje (en wat is dat doemdenken) verwachten we het natuurlijk niet. Ben benieuwd naar de foto's. Klinkt iig als een hoog 'bangforbuck' gehalte!

Offtopic:
Al is dat weer zo in ons hoofd gemaakt door marketing, toevallig gisteren oude aflevering keuringsdienst van waarde gezien over melk. Bleek in het pak van 'oké' à 50 cent hetzelfde weidemelk in te zitten als in de campina pak met daphne schippers op het pak en met de tekst 'weidemelk' à 1.12 euro.
Om hier nog op terug te komen, hij is hier te bewonderen :
vinom in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49"
Als je meer foto's wilt of van dichtbij moet ik ze even apart maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Die melding heb ik wel 4 dagen lang gehad met prime Amazon. Met Netflix gelukkig nog nooit. Kon gewoon Netflixen maar Amazon prime had geen internet.
AmbroosV schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Dat is al sinds de eerste Bravia's met Android TV een klassiek probleem. Ik denk dat het alleen voorkomt als je internet via ethernet loopt, en het komt sowieso enkel als je de Netflix-knop op je afstandsbediening gebruikt.

Oplossing: je TV even volledig herstarten (standby ingedrukt houden tot hij aan power off begint).
Workaround: Netflix niet via de knop op de afstandsbediening openen, maar via home. Dat werkt wel altijd.

8)7
Maar als ik dit dan lees was het misschien een ander probleem bij prime zelf, want een volledige uit aan recycle herstelde niks bij mij! Netflix is echter wel 1x vastgelopen toen tv uit was en ik direct op Netflix button klikte of dat werkte. Nou ja, maar nee. Hij vond het niet leuk, kreeg direct Android icoontjes in beeld daarna. Heb overigens mijn internet bekabeld (alhoewel ik er minder snelheid mee heb, max 100Mbit, is het wel stabieler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Offtopic vraagje….

Ik ben op zoek naar een andere AV meubel vanwege dat ik in de nabije toekomst aan home cinema ga beginnen. Een flinke center speaker zal in de meubel geplaatst worden aangezien mijn televisie op het meubel zal staan, want ik heb de Sony niet opgehangen. Daarnaast zal ook de receiver, Xbox One X en Switch erin gezet worden. Hoe dan ook, lang verhaal kort...de tv weegt nogal wat. De 65 inch 9305 weegt tegen de 42kg. Nou heb ik dit gezien:

https://www.leenbakker.nl...tonkleur-wit-150x50x40-cm

Ik vind het een nice ding, en de center speaker en al het andere zou erin passen. Maar op het plaatje met al die afmetingen staat 20KG. Het materiaal is echter van beton. Je zou denken dat het echt wel moet kunnen dan. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

devilsnight schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:42:
Offtopic vraagje….

Ik ben op zoek naar een andere AV meubel vanwege dat ik in de nabije toekomst aan home cinema ga beginnen. Een flinke center speaker zal in de meubel geplaatst worden aangezien mijn televisie op het meubel zal staan, want ik heb de Sony niet opgehangen. Daarnaast zal ook de receiver, Xbox One X en Switch erin gezet worden. Hoe dan ook, lang verhaal kort...de tv weegt nogal wat. De 65 inch 9305 weegt tegen de 42kg. Nou heb ik dit gezien:

https://www.leenbakker.nl...tonkleur-wit-150x50x40-cm

Ik vind het een nice ding, en de center speaker en al het andere zou erin passen. Maar op het plaatje met al die afmetingen staat 20KG. Het materiaal is echter van beton. Je zou denken dat het echt wel moet kunnen dan. Wat te doen?
Op die pagina staat betonkleur en er wordt gesproken over melamine als materiaal. Dus ik zou er niet al teveel van verwachten.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Killjoy schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:10:
[...]

Op die pagina staat betonkleur en er wordt gesproken over melamine als materiaal. Dus ik zou er niet al teveel van verwachten.
Fuck, my bad. Ik las het als beton maar het is inderdaad de kleur. De zoektocht gaat verder. En zoiets als dit?Het is dik glas zegt de verkoper:

https://www.marktplaats.n...a557deff636f4f8b9c5b7a618

Hierna blijf ik ontopic weer ;)

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 26-07-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
OLED staat inmiddels aangesloten en doet het vooralsnog (fingers crosser) goed, dus het is echt een issue met de XE9005 (en pure pech).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:30
Zojuist zet ik mijn Sony Bravia KD-49XE9005 aan om verder te gaan met 'God of War' (PlayStation 4), word ik opeens 'getrakteerd' op het volgende beeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OBDbO0NJ6GZSbpYcWJdvyhvg/medium.jpg

Gisterenavond deed de televisie het nog perfect en opeens lijkt hij defect (?) te zijn. Ik krijg geen beeld en ook de menu's worden niet meer getoond. Je ziet nog wel 'backlight response' van waar de menu's op het scherm getoond moeten worden.

Iemand enig idee wat ik nu kan doen of wordt dit een geval garantie? :(

PS Heb nu even de stekker eruit getrokken en ik laat het apparaat nu even met rust. We'll see.

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 28-07-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yonix schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:57:
Zojuist zet ik mijn Sony Bravia KD-49XE9005 aan om verder te gaan met 'God of War' (PlayStation 4), word ik opeens 'getrakteerd' op het volgende beeld:
[afbeelding]

Gisterenavond deed de televisie het nog perfect en opeens lijkt hij defect (?) te zijn. Ik krijg geen beeld en ook de menu's worden niet meer getoond. Je ziet nog wel 'backlight response' van waar de menu's op het scherm getoond moeten worden.

PS Heb nu even de stekker eruit getrokken en ik laat het apparaat nu even met rust. We'll see.
Pfff klote. Al een reset geprobeerd? Stekker erin doen terwijl je de power button achterop de TV ingedrukt houdt.

En anders veel succes met CE Repair. Hopelijk hoeven ze bij jou niet 5x langs te komen.

Mijn XE9005 staat inmiddels losgekoppeld op de eettafel klaar om afgevoerd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Yonix schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:57:
[afbeelding]

Dit lijkt op een kapot moederbord of een kapotte beeldverwerkings chip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:30
Rond 14.30u toch maar de televisie aangezet i.v.m. de F1 kwalificatie en tot mijn verbazing had ik weer beeld.

Sinds die tijd nergens meer last van gehad, maar het is wel iets dat ik in de gaten ga houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Yonix schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:12:
Rond 14.30u toch maar de televisie aangezet i.v.m. de F1 kwalificatie en tot mijn verbazing had ik weer beeld.

Sinds die tijd nergens meer last van gehad, maar het is wel iets dat ik in de gaten ga houden.
Mooi dat hij het weer doet. Fingers crossed.

Je kan altijd Sony support bellen met de vraag of je je zorgen moet maken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
A1-oledtelevisies van Sony kampen met dimprobleem

Een aantal oledtelevisies van Sony in de Bravia A1-lijn kampt met een probleem waardoor schermen automatisch gedimd worden.
Sony heeft het probleem bevestigd in een gesprek met de website Flatpanelshd. Het gaat om televisies in de A1-lijn met versienummer 6.2858 van de firmware.

Het probleem ontstond nadat Sony een update had uitgebracht, waarmee ondersteuning voor Dolby Vision aan de televisies werd toegevoegd. Klanten meldden vervolgens dat het tv-scherm een stuk donkerder werd, nadat de televisie een tijdje had aangestaan.

Het dimmen treedt in werking als er beelden zijn die op een vaste plek in het scherm staan, zoals een logo of een head-updisplay (hud) in games.

Sony kwam met een update die het probleem moest verhelpen, maar dat bleek niet te werken. Het bedrijf zegt te werken aan een nieuwe firmware-update. Het is onduidelijk wanneer die verschijnt.

De eerste meldingen zouden al in maart zijn gedaan. Hoeveel mensen er precies last van hebben, is niet bekend. Het AF8-model met oled zou niet met deze problemen kampen.
https://www.nu.nl/gadgets...mpen-met-dimprobleem.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ik ben nieuw tot dit specifieke forum en weet niet of ik hier terecht kan met alles aangaande 2017 Sony TV's maar heb zelf dus een XE9305 en wou weten of iemand al enig idee heeft wanneer de volgende feature update komt.

Ik ben geneigd om nu vaker Google Voice assistant te gebruiken maar pas vanaf de volgende feature update waar dus ook een actieve spraakassistent bij komt. Nu is de knop relatief traag bij gebruik en dus juist niet echt handig (niet meer dan een gimmick).

Ik weet niet of er een manier is om het sneller te krijgen. Ik heb elk onnodig proces al uitgeschakeld dus sneller krijg ik de TV niet. reageert ook zeer vlot en snel behalve met de voice assistant.

Ben in ieder geval tevreden met het beeldkwaliteit (4K HDR combi is spectaculair) maar de software mag wel water beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 19-09 15:03

Ik wilde eenzelfde vraag stellen, maar zag toen jouw berichtje. Heb zelf een 65" 8599 aangesloten via ARC. Ik krijg de melding compleet random als ik tv kijk via de set-op box. 2 keer per dag ofzo krijg ik dan inputinfo te zien. Bij Netflix via de tv zelf bijvoorbeeld nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idem, hier hetzelfde fenomeen (bij Xbox One op XE9305). Dan weten we in ieder geval dat het niet aan de kabel of het aangesloten apparaat ligt, maar dat de random verschijnende inputinfo ergens binnen de tv ontstaat.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:50

Mr. Freeze

¡GO!

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:40:
[...]

Idem, hier hetzelfde fenomeen (bij Xbox One op XE9305). Dan weten we in ieder geval dat het niet aan de kabel of het aangesloten apparaat ligt, maar dat de random verschijnende inputinfo ergens binnen de tv ontstaat.
Ik heb het ook op de 9305, niet vaak maar zo heel af en toe als ik iets kijk via HDMI 3 (av receiver), mijn tv ontvanger zit op 4 en daar zie ik het nooit.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Yonix schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:12:

Lijkt er dan meer op dat de HDMI Kabel even een kink in de kabel had. Had ook wel eens op m'n oude tv een apart beeld zoals de jouwe ineens. Dan had ik de HDMI kabel veranderd terwijl de tv aan was bijv. Als ik dan weer er uit en er weer in deed was het verholpen.
Elazz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:24:
Ik ben nieuw tot dit specifieke forum en weet niet of ik hier terecht kan met alles aangaande 2017 Sony TV's maar heb zelf dus een XE9305 en wou weten of iemand al enig idee heeft wanneer de volgende feature update komt.

Ik ben geneigd om nu vaker Google Voice assistant te gebruiken maar pas vanaf de volgende feature update waar dus ook een actieve spraakassistent bij komt. Nu is de knop relatief traag bij gebruik en dus juist niet echt handig (niet meer dan een gimmick).

Ik weet niet of er een manier is om het sneller te krijgen. Ik heb elk onnodig proces al uitgeschakeld dus sneller krijg ik de TV niet. reageert ook zeer vlot en snel behalve met de voice assistant.

Ben in ieder geval tevreden met het beeldkwaliteit (4K HDR combi is spectaculair) maar de software mag wel water beter.
Ik heb ook alles zo'n beetje uitgezet en het voice ga je niet sneller krijgen. Gebruik het zelf super veel aangezien her nog nooit een woord verkeerd overgenomen heeft van mijn spraak. Echt impressive.

Verder moet de vorige update weer opnieuw uitgebracht worden aangezien die teruggetrokken is. Dus tenzij ze deze met een nieuwe grote update samenvoegen moet je nog even een tijdje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik blijf bij veel (glazen) TV meubels op het probleem stuiten dat het maximaal draaggewicht 25kg is terwijl mijn Sony 42kg weegt, why Sony....why? En de paar betaalbare glazen meubels die ook hoog genoeg waren die zijn niet meer op voorraad. Ik moet nu echt veel meubels afschrijven vanwege dat draaggewicht.

Ik denk dat de enige echte oplossing toch echt is om deze jongen op te hangen. Maar de grote vraag is of het gaat lukken omdat dit nogal dunne muren zijn. Dit is ook gelijk de eerste keer dat ik een tv ga ophangen en ik zal dan ook absoluut proberen iemand te vinden die dit vaker heeft gedaan. Dan kost het maar wat extra. Heeft iemand hier advies? Betaalbare beugels die mij ook de tv laten draaien zijn er wel, het gaat vooral om het feit dat de muur niet mega dik is en ik mij afvraag of zo'n beugel met die tv van dit gewicht dat gaat houden.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 03-08-2018 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:18
Wat voor muur is het qua steensoort en hoe dik is de muur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 19-09 15:03
devilsnight schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:54:
Ik blijf bij veel (glazen) TV meubels op het probleem stuiten dat het maximaal draaggewicht 25kg is terwijl mijn Sony 42kg weegt, why Sony....why? En de paar betaalbare glazen meubels die ook hoog genoeg waren die zijn niet meer op voorraad. Ik moet nu echt veel meubels afschrijven vanwege dat draaggewicht.

Ik denk dat de enige echte oplossing toch echt is om deze jongen op te hangen. Maar de grote vraag is of het gaat lukken omdat dit nogal dunne muren zijn. Dit is ook gelijk de eerste keer dat ik een tv ga ophangen en ik zal dan ook absoluut proberen iemand te vinden die dit vaker heeft gedaan. Dan kost het maar wat extra. Heeft iemand hier advies? Betaalbare beugels die mij ook de tv laten draaien zijn er wel, het gaat vooral om het feit dat de muur niet mega dik is en ik mij afvraag of zo'n beugel met die tv van dit gewicht dat gaat houden.
42kg? Welke tv heb je dan precies? :/ Op de meeste muren zal dat gewicht niet direct een probleem zijn. Vooral goede pluggen gebruiken, dan moet het zowel bij gipsplaten als ytongblokken ook wel goed gaan... Zolang je de tv plat aan de muur hangt. Een draaibare beugel zou ik dan zelf niet snel aan beginnen. Heb overigens zelf een draaibare beugel op een betonnen muur gebruikt, maar draaide hem nooit. Bij mijn nieuwe tv dus ook meteen maar een vlakke beugel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mick3112 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:10:
Ik durf je dat niet te zeggen, ik weet wel dat de muur echt aardig dun is. Wanneer de buren een muziekje draaien is het heel goed te horen en als ik op de muur klop hoor je dat ze niet erg dik zijn. Ik heb BCC gesproken aan de telefoon en zij zouden zo'n klus voor mij kunnen doen, maar raadde wel aan om eerst iemand de muren te laten checken of dit gaat werken. Ik denk dat ik anders maandag even langs de Huismeesters ga, oftewel de woningbouw hier en vraag of zij mij daarmee kunnen helpen.

Ik sprak ook een ander bedrijf, gespecialiseerd in oa het ophangen van televisies en die zei dat mocht het niet lukken dan zijn er altijd nog wel andere oplossingen. Ben dan wel benieuwd wat voor oplossingen.
KlaasjeNL schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

42kg? Welke tv heb je dan precies? :/ Op de meeste muren zal dat gewicht niet direct een probleem zijn. Vooral goede pluggen gebruiken, dan moet het zowel bij gipsplaten als ytongblokken ook wel goed gaan... Zolang je de tv plat aan de muur hangt. Een draaibare beugel zou ik dan zelf niet snel aan beginnen. Heb overigens zelf een draaibare beugel op een betonnen muur gebruikt, maar draaide hem nooit. Bij mijn nieuwe tv dus ook meteen maar een vlakke beugel gekocht.
Ik heb de Sony KDL65XE9305. Opzich hoeft een draaibare beugel inderdaad ook niet perse. Het scheelt ook een beetje in de kosten, maar ik moet er wel achter kunnen om kabels erin/eruit te doen wanneer nodig.

Op een andere forum kreeg ik dit te horen:

"You absolutely have to find the studs though. Don't try to hang it in the drywall! Behind a wall there are vertical pieces of wood (studs) that support your structure. Heavy things (TVs) need to be drilled into the studs or else it will tear from the wall.

There are other ways to do it - such as putting a piece of wood across the studs first, but it all comes back to those studs. "

Met deze pic erbij

http://www.localrecordsof...y-real-estate-300x264.jpg

Ik ga ervan uit dat deze muren ook wel zo zullen zijn maar ik heb hier echt 0,0 idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 18-09 15:18
Zo te zien heb je het antwoord van een Amerkiaan gehad. Die gebruiken van die gipsplaat muurtjes. Als het de muur tussen jou en je buren is, dan kun je er wel vanuit gaat dat het dit niet is.

Zoals al eerder gezegd. Even uitzoeken wat voor muur je hebt en je dan laten adviseren door experts. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Is de A9F de opvolger van de A1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
devilsnight schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

Ik durf je dat niet te zeggen, ik weet wel dat de muur echt aardig dun is. Wanneer de buren een muziekje draaien is het heel goed te horen en als ik op de muur klop hoor je dat ze niet erg dik zijn. Ik heb BCC gesproken aan de telefoon en zij zouden zo'n klus voor mij kunnen doen, maar raadde wel aan om eerst iemand de muren te laten checken of dit gaat werken. Ik denk dat ik anders maandag even langs de Huismeesters ga, oftewel de woningbouw hier en vraag of zij mij daarmee kunnen helpen.

Ik sprak ook een ander bedrijf, gespecialiseerd in oa het ophangen van televisies en die zei dat mocht het niet lukken dan zijn er altijd nog wel andere oplossingen. Ben dan wel benieuwd wat voor oplossingen.

[...]

Ik heb de Sony KDL65XE9305. Opzich hoeft een draaibare beugel inderdaad ook niet perse. Het scheelt ook een beetje in de kosten, maar ik moet er wel achter kunnen om kabels erin/eruit te doen wanneer nodig.

Op een andere forum kreeg ik dit te horen:

[]
Die tv is bij mij ook aan de muur gehangen door BCC-monteurs, met een Vogel-beugel die je ook kan uittrekken. Over de robuustheid van de muur zelf hoefde ik mij niet druk te maken (gewapend beton in een modern appartementencomplex), maar de monteurs hebben wel een extra set bouten, boven op de vier meegeleverde bouten, de muur in gedraaid voor hun gemoedsrust ;) Het uittrekken van de arm zelf vonden ze ook niet zo een top-idee. Overdreven voorzichtigheid of goedbedoelde zorg, wat er ook van zij, het is keurig opgehangen door hen voor een redelijke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
Sahi_NL schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:48:
Zo te zien heb je het antwoord van een Amerkiaan gehad. Die gebruiken van die gipsplaat muurtjes. Als het de muur tussen jou en je buren is, dan kun je er wel vanuit gaat dat het dit niet is.

Zoals al eerder gezegd. Even uitzoeken wat voor muur je hebt en je dan laten adviseren door experts. .
Nou het zou de muur naar de buren kunnen zijn, maar ik wilde eigenlijk de muur doen waarvan de andere kant een van de slaapkamers is. Ik ga het hoe dan ook goed uitzoeken eerst. Ik wil eeeeeecht geen ongelukken.
Trenchdog schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:52:
[...]

Die tv is bij mij ook aan de muur gehangen door BCC-monteurs, met een Vogel-beugel die je ook kan uittrekken. Over de robuustheid van de muur zelf hoefde ik mij niet druk te maken (gewapend beton in een modern appartementencomplex), maar de monteurs hebben wel een extra set bouten, boven op de vier meegeleverde bouten, de muur in gedraaid voor hun gemoedsrust ;) Het uittrekken van de arm zelf vonden ze ook niet zo een top-idee. Overdreven voorzichtigheid of goedbedoelde zorg, wat er ook van zij, het is keurig opgehangen door hen voor een redelijke prijs.
Ja 69 euro werd mij verteld, dat is een prima prijs. Gewoon een goede beugel uitzoeken, hier bijvoorbeeld

https://www.muurbeugel.nl...sony/kd-65xe9305/00001000

en dan hun inschakelen voor het ophangen. Ik ga wel even kijken hoe ik die voet los draai want dat hoeven zij niet te doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
devilsnight schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:29:
[...]

Fuck, my bad. Ik las het als beton maar het is inderdaad de kleur. De zoektocht gaat verder. En zoiets als dit?Het is dik glas zegt de verkoper:

https://www.marktplaats.n...a557deff636f4f8b9c5b7a618

Hierna blijf ik ontopic weer ;)
Heb een gelaagd glazen hifi meubel van Expert. Kan uit mijn hoofd per etage minstens 40 kilo hebben. Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:44:
[...]

Heb een gelaagd glazen hifi meubel van Expert. Kan uit mijn hoofd per etage minstens 40 kilo hebben. Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat.
Ja ik heb onderhand al wat alternatieve meubels gezien, mocht ophangen het hem niet gaan worden. Voor 230 kan ik van Norstone al een aardig mooie meubel hebben. Ik zal eens kijken op Expert's site of er nog wat staat. Maar eigenlijk hoop ik nu toch wel erg dat het ophangen gaat lukken. Mijn broer heeft het ook en dat staat echt netjes en nice.

Hier had ik ook zeer betaalbare meubels gevonden en zeer vergelijkbaar met die van Expert alleen qua prijs een aanzienlijk verschil.

https://www.stralex.nl/AUDIOVISUEEL/TV-meubels-bestellen/

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 04-08-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
  • Laatst online: 07:32
Helaas een dode pixel tegengekomen op mijn 65 inch 9305.
Leverancier gemaild en maandag achteraan bellen. Is er maar 1 maar tv is nog geen jaar oud en heeft genoeg gekost. Iemand ervaring mee (dode pixel garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Ik heb ook wat dooie pixels, die ik alleen zie met mijn neus erop, maar ik neem niet eens de moeite om garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
gertraaf schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:12:
Leverancier gemaild en maandag achteraan bellen. Is er maar 1 maar tv is nog geen jaar oud en heeft genoeg gekost. Iemand ervaring mee (dode pixel garantie)
Welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
@devilsnight elektro world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:53:
[...]

[...]

Het probleem van die balk bovenin beeld heb ik ook op de XE9005. Lijkt echt een software probleem te zijn, heb ik met tv kijken (CI+ Module) maar ook met de ps4 of met de Shield. Met de shield heb ik de meeste problemen, met volledig wegvallen van de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Trenchdog schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:52:
[...]

Mijn stiefvader weet misschien iemand die het goed en goedkoop wil doen. Hij zegt dat ik me echt niet te druk moet maken, maar dat doe ik zeker wel. Het gaat om een aardige dure en zware televisie en het liefst heb ik dan 100% zekerheid. Volgens mij stiefvader zitten er absoluut geen balken in deze muren, als dat zo is weet ik niet of ik hier wel aan moet beginnen. Vanmiddag eerst maar eens de woningbouw bellen.
Ok het had Audiovision kunnen zijn en die zijn qua service zeer goed. Maar ik zou gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik ben erg benieuwd naar wat de verkoper en Sony hierover zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mick3112 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:10:
Het gaat om rode steen en het moet absoluut kunnen zegt de woningbouw. Hij raad aan de beugel op te hangen met M8 telefoonbouten en met kit voor extra stevigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:18
devilsnight schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Het gaat om rode steen en het moet absoluut kunnen zegt de woningbouw. Hij raad aan de beugel op te hangen met M8 telefoonbouten en met kit voor extra stevigheid.
Goed nieuws dus. Volgens mij heb ik ook de M8 gebruikt voor de 55XE9305 in combinatie met een platte beugel van Vogel. Ik raad je wel aan om voor bevestiging alvast de HDMI kabels aan te sluiten, Dat is toch een behoorlijk gekloot als hij eenmaal hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

devilsnight schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Mijn 65XE9305 hangt ook aan een buigel aan de buren muur van vol steens rode steen, werkt prima met de bijgeleverde bouten. Kit voegt imho niet echt iets toe en zorgt er alleen maar voor dat je je muur aan gort trekt als hij er ooit weer af moet.

Ik heb een Vogel's BASE 45 L omdat ik hem ook wil kunnen draaien. Ik weet niet of het aan de beugel ligt of het gewicht van de TV maar hij draait behoorlijk zwaar. M'n ouders hebben een 55" aan de 45M hangen en die kan je met een hand makkelijk draaien. Die van mij moet je echt met twee handen (boven en onder want de zijkanten zitten te ver uit elkaar 8)7 ) en dan flink trekken.
Draai hem dus ook niet zo vaak ;)

Ik heb hem wel een paar keer op maximale afstand van de muur gehad (bijna een halve meter :o) en dat gaf geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik vraag me altijd af hoe mensen een dode pixel zien op hun tv scherm ? je zit er te ver vanaf neem ik aan ? of bekijk je de tv soms van dichtbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hamazaki schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

ik vraag me altijd af hoe mensen een dode pixel zien op hun tv scherm ? je zit er te ver vanaf neem ik aan ? of bekijk je de tv soms van dichtbij ?
Als die pixel bijv constant een felle kleur zienlaat, ga je dat echt wel zien. Vermoed je het, ga je het natuurlijk testen met bepaalde filmpjes op YouTube etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
pposthoorn schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:47:
[...]

Mijn 65XE9305 hangt ook aan een buigel aan de buren muur van vol steens rode steen, werkt prima met de bijgeleverde bouten. Kit voegt imho niet echt iets toe en zorgt er alleen maar voor dat je je muur aan gort trekt als hij er ooit weer af moet.

Ik heb een Vogel's BASE 45 L omdat ik hem ook wil kunnen draaien. Ik weet niet of het aan de beugel ligt of het gewicht van de TV maar hij draait behoorlijk zwaar. M'n ouders hebben een 55" aan de 45M hangen en die kan je met een hand makkelijk draaien. Die van mij moet je echt met twee handen (boven en onder want de zijkanten zitten te ver uit elkaar 8)7 ) en dan flink trekken.
Draai hem dus ook niet zo vaak ;)

Ik heb hem wel een paar keer op maximale afstand van de muur gehad (bijna een halve meter :o) en dat gaf geen problemen.
Goed om te weten, maar er is mogelijk slecht nieuws. Onderbuurman heeft laten weten dat het waarschijnlijk niet rode steen is. Ik zou even een klein gaatje moeten boren en dan kan ik het zo zien. Daar moet ik deze week of anders volgende week even de tijd voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

devilsnight schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

Goed om te weten, maar er is mogelijk slecht nieuws. Onderbuurman heeft laten weten dat het waarschijnlijk niet rode steen is. Ik zou even een klein gaatje moeten boren en dan kan ik het zo zien. Daar moet ik deze week of anders volgende week even de tijd voor nemen.
Hoe oud is het huis, wat voor type woning is het en wat voor muur is het (burenmuur, tussenmuur tussen kamers, draagmuur)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
Hamazaki schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Ik heb een pc aan de tv hangen en was bezig. Had een wit achtergrond toen ik langs liep. Zag een vuiltje en bij verdere inspectie zag ik opeens die dooie pixel. En als je dat eenmaal ziet dan blijf je er op letten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Kan het gewoon weer over de televisies gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sanction schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:05:
:*) dacht al 'wat duurt het lang voor de admiraal voorbij komt?' (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
Mail van Sony dat de 9305 niet gemaakt kan worden en dat ik hem mag inruilen voor een 2018 9005 model.
Erg netjes. Al zeg ik het zelf. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
gertraaf schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:24:
Mail van Sony dat de 9305 niet gemaakt kan worden en dat ik hem mag inruilen voor een 2018 9005 model.
Wow, en dat voor 1 dead pixel ? Dat had ik totaal niet verwacht eigenlijk... Ik kan me bijna niet inbeelden dat mijn TV binnen de garantie-periode niet 1 dead pixel zou krijgen.
Hoe oud was je toestel eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:53
Even een ander vraagje tussendoor. Ik heb weer eens gezeur met het afspelen van content via het netwerk op mijn 75XF9005.

Youtube en Netflix werken prima, dus het netwerk werkt gewoon en ook alle andere apparaten in huis waaronder de LG OLED speelt alles vlekkeloos af. Wat er fout gaat op de Sony is het volgende;

- De ingebouwde video app laat ALTIJD de ondertitels zien, ook al zet je die op OFF.
- VLC laat alle content in de mappen zien, maar zodra je iets selecteert blijft het beeld zwart. Ik heb de TV al opnieuw opgestart.
- KODI zegt geen verbinding te kunnen maken met de server.

Mijn liefde voor AndroidTV is nog altijd minimaal. Kan iemand mij verder helpen?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gertraaf schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:24:
Je gaat toch niet voor één dode pixel van een XE93 naar een XF90?? ( :? ). Al wil je misschien wel nu het nog kan het zeker voor het onzekere nemen voor het geval het uitbreidt ...
Zelf eigenlijk nooit op wat dan ook last gehad met dode pixels, wel een keer een stuck dode [was zwart] pixel en niet lang erna vreemd genoeg op precies dezelfde plek op een ander tv ook dus dat lag vlgns mij aan de tv kastjes (en nu zijn ze er ook allang niet meer en op een FHD tv valt het meer op dan op een UHD mag je aannemen?)

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 11-08-2018 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
Twixie schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:00:
[...]

Wow, en dat voor 1 dead pixel ? Dat had ik totaal niet verwacht eigenlijk... Ik kan me bijna niet inbeelden dat mijn TV binnen de garantie-periode niet 1 dead pixel zou krijgen.
Hoe oud was je toestel eigenlijk ?
Rond half jaar a 8 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
apis29 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:56:
[...]

Je gaat toch niet voor één dode pixel van een XE93 naar een XF90?? ( :? ). Al wil je misschien wel nu het nog kan het zeker voor het onzekere nemen voor het geval het uitbreidt ...
Zelf eigenlijk nooit op wat dan ook last gehad met dode pixels, wel een keer een stuck dode [was zwart] pixel en niet lang erna vreemd genoeg op precies dezelfde plek op een ander tv ook dus dat lag vlgns mij aan de tv kastjes (en nu zijn ze er ook allang niet meer en op een FHD tv valt het meer op dan op een UHD mag je aannemen?)
Waarom niet? Het gaat om het 2018 model dat is eigenlijk de opvolger van de 93 en 90 van 2017.

Ik vind het ook wel zonde voor de tv, maar nu heb ik nog garantie en wellicht komen er straks nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gertraaf schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:52:
[...]

Waarom niet? Het gaat om het 2018 model dat is eigenlijk de opvolger van de 93 en 90 van 2017.

Ik vind het ook wel zonde voor de tv, maar nu heb ik nog garantie en wellicht komen er straks nog meer.
Het is de opvolger van de XE90 met wat eigenschappen van de XE93 (eigenlijk alleen de X1 Extreme)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/339YZoWwEbyilZPIwGU19Znp/full.jpg
Toevallig gister ook voorbij gekomen: https://www.avforums.com/...ed.2182646/#post-26428977

En hier nog direkt in vergelijk mocht je die gemist hebben:

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 11-08-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
apis29 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

Het is de opvolger van de XE90 met wat eigenschappen van de XE93 (eigenlijk alleen de X1 Extreme)

[afbeelding]
Toevallig gister ook voorbij gekomen: https://www.avforums.com/...ed.2182646/#post-26428977

En hier nog direkt in vergelijk mocht je die gemist hebben:

[video]
Ja dus is het de opvolger van beide toch eigenlijk.?

93 is beter qua helderheid maar de 9005 2018 model dus beter met beeldbewegingen.

Is wel lastig maar ik denk zekerheid voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:08

FeaR

In GoT we trust

Sanction schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:05:
Bij deze alle offtopic posts verplaatst naar Bias Lighting.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Op de input die ik voor PS4 gebruik staat er sinds kort “B 3640x2160p” als resolutie bij Info. Ben er bijna zeker van dat die B er vroeger niet stond. Iemand enig idee waar die voor staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:36:
Op de input die ik voor PS4 gebruik staat er sinds kort “B 3640x2160p” als resolutie bij Info. Ben er bijna zeker van dat die B er vroeger niet stond. Iemand enig idee waar die voor staat?
Bedoel je dan die balk die er boven in beeld komt te staan met de resolutie?

edit: Ik denk dat je dat bedoelt dan heeft het met geluid te maken. Bij mij staat er stereo voor. Wellicht een geluidinstallatie geinstalleerd in de afgelopen weken of bij geluid wat aanpassingen gedaan in het menu?

[ Voor 21% gewijzigd door Oekol op 14-08-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Nu je het zegt stond er daar voorheen inderdaad Stereo, ik kon het me niet meer herinneren.
Zondag inderdaad ook even de audio instellingen veranderd toen ik de tv demode (demo’de ?) aan mijn schoonbroer (zwager ;) ). Heb toen ook even het geluid van de tv zelf laten horen. Erna bij mijn weten terug ingesteld als voorheen, dus geen idee wat ineens anders is. Gewoon letter B betekent imho ook totaal niets als het over audio gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:36:
Op de input die ik voor de Xbox Scorpio gebruik staat er ook sinds kort A 3640x2160p. Ik weet ook zeker dat die A er eerder niet stond en vroeg me ook al af hoe en wat. Gelukkig ben ik niet de enige. Waar het voor staat is mij ook nog niet duidelijk (apparaat is namelijk aangesloten op hdmi 2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:49:
[...]
Op de input die ik voor de Xbox Scorpio gebruik staat er ook sinds kort A 3640x2160p. Ik weet ook zeker dat die A er eerder niet stond en vroeg me ook al af hoe en wat.
Kunnen we gaan beginnen vergelijken :). A en B lijken dus gewoon benamingen te zijn dan. Waar gaat je Audio geen met je XBox ?
In mijn geval is het voor zover ik weet ook HDMI2 voor mijn PS4. Audio gaat via de koptelefoon-uitgang naar buiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Kunnen we gaan beginnen vergelijken :). A en B lijken dus gewoon benamingen te zijn dan. Waar gaat je Audio geen met je XBox ?
In mijn geval is het voor zover ik weet ook HDMI2 voor mijn PS4. Audio gaat via de koptelefoon-uitgang naar buiten.
Gewoon op knopje “audio” drukken op de ab, bij stereobron kan je dan uit twee talen kiezen, of links of rechts over twee speakers.

(Knopje audio zit onder de volume knop, links onder)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 14-08-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Mr. Freeze schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:05:
[...]
Gewoon op knopje “audio” drukken op de ab, bij stereobron kan je dan uit twee talen kiezen, of links of rechts over twee speakers.
Super! Was me dus nog niet eens opgevallen dat ik eigenlijk in mono aan het spelen was 8)7 (nu ja, ook maar enkel Trackmania gespeeld waar de audio bijkomstig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

@Twixie fijn dat je geholpen bent, het is echt een knopje wat je soms per ongeluk indrukt zonder dat je erg in hebt, of een huisgenoot :-)
Zo ben ik er ook bekend mee geraakt, tweetalige uitzendingen zijn tenslotte vreemd voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Mr. Freeze schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:16:
@Twixie fijn dat je geholpen bent, het is echt een knopje wat je soms per ongeluk indrukt zonder dat je erg in hebt, of een huisgenoot :-)
In mijn geval niet per ongeluk, aangezien ik het ongetwijfeld ingedrukt had op zoek naar hoe ik kun switchen van externe speakers naar interne :). Per ongeluk kan zelfs moeilijk, omdat ik een Harmony gebruik en die toets niet beschikbaar is in mijn activiteiten.
[b][message=56124631,noline]
Zo ben ik er ook bekend mee geraakt, tweetalige uitzendingen zijn tenslotte vreemd voor NL.
Inderdaad, zelf was ik het al vergeten, maar een jaar of 15 terug had je dan bvb Eurosport dat tweetalige uitzendingen had, en de audiokanalen heetten toen al A en B. Maar was dat dus al lang vergeten.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 14-08-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:21:
[...]
Kunnen we gaan beginnen vergelijken :). A en B lijken dus gewoon benamingen te zijn dan. Waar gaat je Audio heen met je XBox ?
Het staat inderdaad ook in de handleiding:"AUDIO: Hiermee kunt u de taal wijzigen van het
programma dat momenteel wordt bekeken." Alleen dan snap ik niet goed waarom dat bij een HDMI-input wordt weergegeven? (tenzij digitale ontvanger daarop)

Misschien is de werking ook afhankelijk van het apparaat dat erop is aangesloten. Voor zover ik weet zijn de PS4 en X1 namelijk niet tweetalig. Misschien staat dan A ook wel voor weergave audio intern (via luidsprekers in de televisie) en B voor weergave audio extern (via koptelefoon-uitgang naar versterker o.i.d). Eerst maar eens testen binnenkort of de weergave bij A en/of B nu in mono of stereo is.

Best wel apart overigens, een dikke handleiding met alle talen van de wereld, maar uiterst summier als het om uitleg gaat van alle menu instellingen en aansluitmogelijkheden. In ieder geval weten we nu wel fijn dat we kunnen switchen met de audio-knop :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Komt die o zo gewilde - en beloofde - A1 firmware upate er ook nog ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraag aan degene die de A1 hebben in combinatie met een PS4 Pro: hoe zit het met input lag? Na wat research zou die in de game modus rond de 30ms moeten zijn.

Ik wil de A1 voornamelijk gebruiken om te gamen en ik wil graag een OLED tv. Heb nu zelf ook een oude Bravia met 12ms input lag en merk daar uiteraard nooit iets van. Nu spel ik zelf bijna geen multiplayer FPS games dus zo enorm belangrijk is het voor mij niet.

Maar gezien de kosten van de A1 wil ik er wel geen (merkbaar) last van hebben. Iemand met ervaringen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik gebruik dezelfde config, nergens last van. Maar ik ben geen hardcore gamer (Tomb Raider, Uncharted, Last of Us, dat soort titels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Sanction schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:48:
Komt die o zo gewilde - en beloofde - A1 firmware upate er ook nog ooit?
Denk dat je meer kans maakt in de staatsloterij.. 😉
Pagina: 1 ... 27 ... 38 Laatste