Dat is inderdaad cynisch. Aantal keren spontaan gestart nu, ook met geen indicatie at a waarom. Dat mijn vriendin en ik elkaar vragend aankeken.Mr. Freeze schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:14:
[...]
Een vastloper normaal? Ik mag hopen dat je een grapje maakt, mijn Shield is nog nooit vast gelopen, mijn Sony TV is 1 x spontaan herstart, maar dat is het dan ook. Maar idd, laat android 8 maar snel komen, mits goed uitgevoerd door Sony ;-)
Komt omdat je als je op de groene knop druk de tv in standby zet. Doe je dit op je laptop dan blijven die processen ook geopend. Wat je zou kunnen doen is in het instellingen menu de achtergrond processen van standaard afhalen en bijv of 3 of 4 kunnen zetten daar killt die meer dingen op de achtergrond. Verder heb ik hier totaal geen last van omdat het bij mij automatisme is om apps af te sluiten als in er uit ga (back klikken en afsluiten etc). Maar wellicht heb ik ook instellingen anders. Even uit m'n hoofd misschien doet eco stand iets met onthouden van dingen, die heb ik uit staan.IReptile schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:58:
Beste Tweakers leden,
Ik heb thuis een Sony XE9305 staan en sinds vorige week ook de XE9005 in mijn slaapkamer.
Sindskort heb ik een klein irritatie punt aan beide tv's opeens en ik krijg het maar niet uitgeschakeld.
Hopelijk weet 1 (of meerdere) van jullie wat de oorzaak.
Als ik bijvoorbeeld YouTube kijk via mijn tv en schakel vervolgens mijn tv uit met de groene knop van mijn
afstandsbediening. Vervolgens doe ik later de TV weer aan, dan onthoud die waar ik ben gebleven en gaat die bijvoorbeeld in dit geval YouTube weer verder waar die gebleven was. Zeer vervelend vind ik dat en dat doet die dus sinds paar dagen terug. Daarvoor nooit gehad met de XE9305 en met de eerste dagen met XE9005 ook volgens mij niet.
Het issue is niet alleen met YouTube. Ik heb dat ook bijvoorbeeld als ik nog in settings van mijn tv kijk en vervolgens meteen uitzet of bij de Home Menu. Ik heb volgens mij overal gezocht in de settings, maar krijg het maar niet te vinden. Iemand enige idee wat het is?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.