Denie zit weer voor de honderdtse keer zijn
gare PcChips merk te pushen. Vervelende handelaar.
/edit
hier dus
/edit
hier dus
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
en dan een link naar een totaal ander produktHet ding is antiek: heb het al 6 maanden! presteert redelijk voor de prijs.
Maar dat mag geen nieuws heten dat is oud!
En ja het is een dubbelpost, maar als dat de enige manier is om een stukje goede en daarbij ook nog goedkope hardware voor een ieder bereikbaar te maken dan moet het maar
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Het bordje dat ik dus al zes maanden heb is de Pc Chips 810 LMR volkomen identiek aan de ECS (elitegoup) k7SEM.
Oh? Ik dacht dat hij alleen twee SUPERSNELLE STABIELE ATHLON SYSTEMEN MET AXIA CORE!!! had die snel wegmoesten vanwege de aanschaf van een dual systeem?Quacke drie draait prima op het mobo met 32 Mb shared en ook de demo hiervan doet het gewoon goed en dit heb ik op meerder mobo's getest.
Professioneel Hyves-weigeraar
Zie ook [topic=153177]Op dinsdag 03 juli 2001 15:11 schreef poohbeer het volgende:
skooldie: LA is ook de verzamelplek van t.net medewerkers.. TMF is voorlopig enkel voor en door gewone users dus zulke zaken kan je beter hier in LA posten
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Zolang Tweakers.net geen ban-functie heeft zal dat moeilijk gaan...Op dinsdag 03 juli 2001 12:43 schreef Revolution het volgende:
Ban hem dan ofzo...
sinds wanneer is dat eigenlijk dan? Mij is altijd verteld dat als je de T.net adjes moest hebben dat je in LA moest wezenOp dinsdag 03 juli 2001 15:12 schreef Jaymz het volgende:
Zie ook [topic=153177]
De éérste regel(s)
Verwijderd
Da's bij een ip-ban op de switch van t.net ofzo (of de loadbalancer?)Op dinsdag 03 juli 2001 18:25 schreef poohbeer het volgende:
[..]
euhhm.. GoT ban werd je toch van gans de t.net/fok! rack geweerd? (ook t.net dus)
Inderdaad, alleen bij een ip-ban, en dat is wel iets zwaarder dan een GoT account die op slot gezet wordt.Op dinsdag 03 juli 2001 18:37 schreef LoWLaNDeR het volgende:
[..]
Da's bij een ip-ban op de switch van t.net ofzo (of de loadbalancer?)
so? Wil je hem nog ergens dan?!Op dinsdag 03 juli 2001 18:42 schreef WouterTinus het volgende:
Inderdaad, alleen bij een ip-ban, en dat is wel iets zwaarder dan een GoT account die op slot gezet wordt.
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 03 juli 2001 11:23 schreef WouterTinus het volgende:
irritante gozer
die review van de SiS 735 chipset waar hij zo moeilijk over doet staat gewoon hier: http://www.tweakers.net/nieuws/17075
Als je goed gelezen had dan gaat het ook niet over de chipset, maar over het feit dat er nu een mobo uit is met dat formidable chipset
Dan een aankondiging van een moederbord die niet geplaatst is:
http://www.tweakers.net/nieuws/16974
(daar staat ie net letterlijk, maar op de bronsite stond hij wel)
Verder:
[..]
[..]
Oh? Ik dacht dat hij alleen twee SUPERSNELLE STABIELE ATHLON SYSTEMEN MET AXIA CORE!!! had die snel wegmoesten vanwege de aanschaf van een dual systeem?
/me begint dit wel zo beu te worden
Verwijderd
Zoals een ander (zeef) al meedeelde heeft dit niets met mijn pctje te koop van doen,maar puur over de ervaringen met dit mobo en het feit dat dit een mobo is voor iemand die voor weinig geld toch en die toch een leuk systeempje wil bouwen.Op dinsdag 03 juli 2001 07:27 schreef SkoolieDie het volgende:
/edit
hier dus
Verwijderd
Jij hebt duidelijk moeite met lezenOp dinsdag 03 juli 2001 07:27 schreef SkoolieDie het volgende:
/edit
hier dus
Verwijderd
Het totaal andere product is anders wel een ECS/Pc Chips mobo in een opzicht moet ik je gelijk geven: totaal anders: in de zin van High performance dus!Op dinsdag 03 juli 2001 10:05 schreef TgF het volgende:
Ik heb het Modereter Account ook al laten reageren, met een oproep zich te melden bij de balie van TMF, ik zal het nog een keer laten doen onder een reactie van hem.
DING...DONG...
"Wil meneer Denie zich melden bij de balie?"
Edit:
Laat maar, dit is niks voor de afdeling klantenservice, ik heb zijn laatste reacties bekeken en dat zijn geen reacties in oude draden (daar is ie eerst mee begonnen), dit is inderdaad zwaar irritant gedrag.
Hij probeert op een irritante manier zijn gelijk te krijgen:
[..]
en dan een link naar een totaal ander produkt
[..]
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie in het posten van een dergelijke hoeveelheid producten in V&A van T.Net een groot bezwaar, zoals ook menig ander forumbezoeker zal zijn opgevallen.Op woensdag 04 juli 2001 08:32 schreef cutter het volgende:
Kom op mdenie je bent toch veel te volwassen om op flamebaits te reageren.
Je hebt op een paar lange tweakertenen getrapt en het jachtseizoen op je zal voorlopig nog wel even open blijven.
Je kunt toch op de server requests van zijn ip blocken ?Op dinsdag 03 juli 2001 18:13 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Zolang Tweakers.net geen ban-functie heeft zal dat moeilijk gaan...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
L-E-Z-E-NOp woensdag 04 juli 2001 03:48 schreef mdenie het volgende:
Het gaat er mij gewoon om dat diverse Mobo's als nieuws gezien worden die minder spectaculair presteren dan het mobo met de 735 chipset. Het chipset werd als nieuws beschouwd" logisch gezien zou dan ook het eerste mobo met deze chip nieuws moeten zijn?
juist en daarom kun je hier http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Action=Voorwaarden o.a. dit vindenOp woensdag 04 juli 2001 08:34 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik zie in het posten van een dergelijke hoeveelheid producten in V&A van T.Net een groot bezwaar, zoals ook menig ander forumbezoeker zal zijn opgevallen.
In tegenstelling tot de postieve uitlatingen van de heer Denie is zijn gedrag dermate vervelend dat de leiding dit gedrag bij voorkeur niet zou moeten tolereren.
enEén advertentie per product categorie per persoon per week. Wie tegelijkertijd losse artikelen wil aanbieden kan dit doen met advertenties in de desbetreffende product categorieën. Daarbij geldt echter wel de regel dat alleen het product dat in de bedoelde product categorie thuishoort mag worden aangeboden. Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante artikelen in één advertentie zijn dus niet toegestaan. Hetzelfde artikel mag slechts eenmaal aangeboden worden.
Dus, tel uit uw winst. Vraag is nu, maakt Mdenie zich schuldig aan overtredingen van de voorwaarden ??V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciële handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal worden afgesloten van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten
JaOp woensdag 04 juli 2001 12:03 schreef zeef het volgende:
[..]
juist en daarom kun je hier http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Action=Voorwaarden o.a. dit vinden
[..]
en
[..]
Dus, tel uit uw winst. Vraag is nu, maakt Mdenie zich schuldig aan overtredingen van de voorwaarden ??
Verwijderd
Zal ik ook weer mee doenOp woensdag 04 juli 2001 08:34 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik zie in het posten van een dergelijke hoeveelheid producten in V&A van T.Net een groot bezwaar, zoals ook menig ander forumbezoeker zal zijn opgevallen.
In tegenstelling tot de postieve uitlatingen van de heer Denie is zijn gedrag dermate vervelend dat de leiding dit gedrag bij voorkeur niet zou moeten tolereren.
Verwijderd
Ik heb het voor BC3 al eens haarfijn uitgelegd aan de heer Denie, was een bijzonder verhelderend en informatief epistel geadresseerd aan de heer Denie, ook nog voor 80% ge-quote door Daniel, dus zo mooi was het wel weerOp woensdag 04 juli 2001 11:13 schreef TgF het volgende:
Is het mischien niet handiger om mdenie op een normale manier uit te leggen waarom ie in twee (drie mag ook) draden (LA en TMF) besproken wordt?
Ik heb in de TMF draad aangegeven waarom zijn posts werden besproken, mischien kan ie er iets mee.
Kan iemand dat hier ook doen, voor je het weet ontstaat er een wellus-nietus verhaal en daar is niemand bij gebaat.
(tis maar een idee)
volges mij ben je ergens een woordje vergeten.Op woensdag 04 juli 2001 15:53 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb het voor BC3 al eens haarfijn uitgelegd aan de heer Denie, was een bijzonder verhelderend en informatief epistel geadresseerd aan de heer Denie, ook nog voor 80% ge-quote door Daniel, dus zo mooi was het wel weer
Hij snapt blijkbaar niet dat het massa posten van adds juist bijzonder contra-effectief is, hetgeen een negatieve uitwerking zal hebben op zijn verkopen via t.net v&a.
Zelfs na meerdere verzoeken vanuit de crew, weer de heer Denie de grenzen van het toelaatbare weer te overschrijden omdat er geen regels waren, en de netiquette geldend in deze huidige maarschappij waren volgens hem op hem van toepassing.
Mijns insziens is de oprichtring van de groep "Denie dood" een teken aan de wand voor de heer Denie dat hij zich mateloos onuitstaan aan het maken is onder alle users.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik ga idd niet dat hele stuk opnieuw typen nee, daar ontbreekt me de inspiratie een beetje voor, en id vergeet ik wel eens een woordje, komt omdat mijn gedachten altijd mijn vingers een 1,5 seconde voor zijn...Op woensdag 04 juli 2001 16:02 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
volges mij ben je ergens een woordje vergeten.
Verwijderd
Wat ben je nu toch oftopic aan het muggeziften over twee systeempjes die geadverteerd staan?Op woensdag 04 juli 2001 12:03 schreef zeef het volgende:
[..]
juist en daarom kun je hier http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Action=Voorwaarden o.a. dit vinden
[..]
en
[..]
Dus, tel uit uw winst. Vraag is nu, maakt Mdenie zich schuldig aan overtredingen van de voorwaarden ??
Verwijderd
Ik ga voor het idee dat jij ons gaat verlatenOp woensdag 04 juli 2001 21:38 schreef mdenie het volgende:
<knip blablabla>
Er zijn twee soorten mensen:
zij die ervoor gaan
en zij die alleen blijven
en ik laat jullie dus nu alleen *d
Als je denkt dat we daar boos over zijn moet je ff het topic eens lezen...Op woensdag 04 juli 2001 21:38 schreef mdenie het volgende:
Een dergelijke hoeveelheid produkten?????
Haal allemaal es ff die zwarte brilletjes van jullie ogen af en kijk ff naar mijn ads: twee dus!!!
Nou nu heb ik het vast wel weer te bont gemaakt! Maar mdenie hoe durf je??? Twee ads plaatsen!
Ik ken maar 1 puber die hier "rondloopt"... Kijk in de spiegel en je weet over wie ik het hebNeem me niet kwalijk, maar ik krijg toch sterk de indruk dat er hier een boel ontevreden pubers rondwaren die niks beters te doen hebben als trachten een ander zwart te maken zodat zij zich beter voelen: ziekelijk gewoon!
Dat betekent dat je er vandoor gaat? Dat je niet meer terug komt? Dan kan je account ook wel op slotGeniet van het zonnetje!
Breng eens wat positiefs in: ja kan zelfs voor jou wonderen doen: misschien ga je jezelf ook nog wel positief zien.
Help eens iemand met een probleem op te lossen en zo zijn er talloze dingen te doen die je leven kunnen verrijken en dat is dus wat ik nu ga doen.
Er zijn twee soorten mensen:
zij die ervoor gaan
en zij die alleen blijven
en ik laat jullie dus nu alleen *d
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik ben echt niet van plan om mijn activiteiten hier te staken als je dat waanidee soms mocht hebben, die paar ziekelijke klagers hier zijn voor mij totaal onbelangrijk: die hebben ook hulp nodig die ik helaas niet bieden kan: ik heb kennis omtrent hardware en software maar helaas geen "sof-ware"Op woensdag 04 juli 2001 22:04 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Als je denkt dat we daar boos over zijn moet je ff het topic eens lezen...
[..]
Ik ken maar 1 puber die hier "rondloopt"... Kijk in de spiegel en je weet over wie ik het heb
[..]
Dat betekent dat je er vandoor gaat? Dat je niet meer terug komt? Dan kan je account ook wel op slot
Maar serieus: er zijn hier users (waaronder ik) die zich mateloos aan je commerciële instelling ergeren. Verander daar nou eens wat aan, want je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf... We hebben onderhand echt ons laatste stukje geduld verbruikt, dus gedraag je toch eens...
Binnen redelijke grenzen niet nee. Maar stel mijn hobby is autoracen en ik ga met 130KM/u door woonwijken te scheuren, zullen daar zeker consequenties op volgen, omdat dat gewoon asociaal is.Op woensdag 04 juli 2001 22:52 schreef mdenie het volgende:
En laat het duidelijk zijn: Ik laat me beslist niet de wet voorschrijven over welke hobby ik wel of niet zal mogen uitoefenen door wie dan ook!
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm... ik bedenk me ineens een spreekwoord met een plank en een hoofdNou ik maak er echt wel gebruik van!
En daar is niks mis mee: anders wordt het als iemand misbruik maakt en tot die categorie behoor ik dus zeker niet!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
don't push your luckOp woensdag 04 juli 2001 23:30 schreef mdenie het volgende:
Ik wissel soms ook zo een 6 x per jaar van auto en als ik morgen op mijn auto uitgekeken ben verkoop ik hem ook: misschien adverteer ik hem wel op tweakers V&A: LOL
Euh, spreekwoord met bord en kop ken ik welOp woensdag 04 juli 2001 23:33 schreef Traag het volgende:
[..]
Hmmm... ik bedenk me ineens een spreekwoord met een plank en een hoofd
Mdenie: snap jij na een draad van ruim 50 posts nog steeds niet dat jij niet op dezelfde golflengte zit als de rest van tnet/got????
Nou ik maak er echt wel gebruik van!Op woensdag 04 juli 2001 23:30 schreef mdenie het volgende:
Tweakers.net is niet iets om gebruik van te maken, maar om aan deel te nemen, en DAT snap jij niet.
Wat dacht je van die 250 users die je onderhand wel kunnen schieten? Je account hangt echt aan een zijden draadje hoor, ik snap niet dat je je niet wat beter gedraagt, want nettiquette is ook op T.net en GoT van toepassing. Hou je je daar niet aan, dan worden er maatregelen genomen. Wil het niet goedschiks? Dan maar kwaadschiks. De keus is indirect aan jou, dus gedraag je toch eens...Op woensdag 04 juli 2001 23:20 schreef mdenie het volgende:
Als je denkt dat we daar boos over zijn moet je ff het topic eens lezen...
[..]
Wie zijn we dan wel??? Ben jij soms een kudde dier?
Dit geeft weer treffend je niveau weer...Ben je boos? Pluk een roos en zet hem op je hoed: dan ben je morgen weer goed
Jij bent volgens mij toch degene die niet kan quoten en op T.net gewoon ff 5 posts achter elkaar doet (die BTW allemaal op -1 gemodereerd zijn)... Bovendien ga je hier op GoT nog verder ook. Ik post 1 reactie en jij hebt 2 of 3 reacties nodig om daar weer op in te gaanAls je toch boos wil blijven over een paar regeltjes dan kun je beter boos blijven om alle verspilde ruimte hier en op nog een paar topics omtrent deze nonsens en de verspilde energie die beter benut had kunnen worden aan wat daadwerkelijke hulp aan iemand die zijn pc niet meer aan de gang krijgt.
Nogmaals: ik ben niet boos, hoogstens hevig teleurgesteldOf wees boos omdat je zo weinig zelfbeheersing hebt dat het boze in je de overhand kan krijgen of vind er gewoon vrede mee: is beter voor je hart ook.
Yeah, whatever... Als het nu eens echt stil zou blijven...Ik stop nu met ruimte te verspillen en ga weer PC-WW uitoefenen
Verwijderd
LOL, zo zie je maar weer dat de irritaties naar boven komen... Trek hier je conclusies maar 's uit en verander je arrogante gedrag...Op woensdag 04 juli 2001 23:46 schreef SkoolieDie het volgende:
Denie, die zogenaamde hulp van jou bestaat eruit de eerste hit van je google search in je post als link neer te zetten. En dan krijg je een vaag microsoft document of iets dergelijks. Duidelijk niet iets waar je zelf ervaring mee hebt. Of je komt met de vraag of iemand's systeem wel aan de win2k eisen voldoet. Of de tip om op het 'stickertje' de geadviseerde videokaarten te bekijken. etc. etc.
En dan gooi je nog een paar keer 'ff' en 'mzzzl' in je post plus een paar misplaatste smileys om maar vooral tweakerig over te komen.
JIJ BENT EN BLIJFT EEN SCHIJNHEILIGE HANDELAAR DIE ZICH VOORDOET ALS BEHULPZAME TWEAKER
En hou eens op met je stomme spreekwoorden en dat amicale 'beste knul' gedoe vervelende klier.
OK, knul, heel volwassen hoor. Ga jij maar weer met je kop in je pc hangen ofzo, koel je een beetje af... Shit zeg, dacht dat we toch duidelijke afspraken hadden gemaakt over jouw gedrag hier, maar nee hoor...Op woensdag 04 juli 2001 23:47 schreef mdenie het volgende:
Nou ik neem er echt wel deel aan hoor knul!
En gebruik maak ik er ook van. Als ik je echt zoveel interesse in mijn persoon hebt: search: mdenie, wie weet zie je dan nog iets positiefs
Psies, doe dat dan ookMaar ja jij bent ook zo een typje dat graag met het vingertje wijst.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Verwijderd
Verwijderd
Let op! Dienst, je hebt er dus geen recht op.1. Vraag & Aanbod (V&A) is een gratis dienst van Tweakers.net.
Je bent dus onderworpen aan deze voorwaarden.Het gebruik van V&A is voor eigen risico. Door plaatsing van een advertentie onderwerp je je aan deze voorwaarden.
Dus niets te maren als je wordt gebanned...Alle beslissingen die genomen worden door Tweakers.net zijn definitief.
...en ook geen topics erover openen op GoT.Over deze beslissingen wordt niet gecorrespondeerd.
Dat is dus inclusief GoT en de frontpage en wat voor nieuwe accounts je ook aanmaakt.Misbruik van V&A resulteert in onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.
Het zegt wel wat he? Dat er 250 mensen zijn die je IRL graag eens zouden willen ontmoeten? En dat is nog netjes uitgedrukt. Believe me: ik ken er genoeg die je spuugzat zijn. Ik heb het al regelmatig netjes proberen duidelijk te maken dat je je gewoon moet gedragen, maar daar lul je weer overheen met je denigrerende "knulletje" enzoOp woensdag 04 juli 2001 23:58 schreef mdenie het volgende:
Moet ik er soms van onder de indruk raken dat ca. 250 mensen zich hier niet kunnen beheersen???
Deze kan ik inkoppen, maar laat maar, ik ga er niet op in... Denk maar eens na over al die posts hierbovenBlijven er nog 22.100 over van de 22.350 die waarschijnlijk wat meer tevredenheid hebben met hun leven en daardoor ook waarschijnlijk wat langer leven
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Clones mogen niet, da's toch heel simpel danOp donderdag 05 juli 2001 00:06 schreef Moartn het volgende:
* Moartn ziet dat jij 2 accounts hebt op t.net
Mijn vinger zweeft boven het ban-knopje...
oh-ooh-ooohOp donderdag 05 juli 2001 00:06 schreef Moartn het volgende:
* Moartn ziet dat jij 2 accounts hebt op t.net
Mijn vinger zweeft boven het ban-knopje...
Hey.... zo'n knopje heb ik op het forum ookMijn vinger zweeft boven het ban-knopje...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat _kan_ geen toeval zijnOp donderdag 05 juli 2001 00:18 schreef WouterTinus het volgende:
klein detail voor de liefhebbers, die klone had userid: 30666
Beste heer Denie,Op woensdag 04 juli 2001 23:58 schreef mdenie een aantal merkwaardige postings
erg subtiel gezegdOp donderdag 05 juli 2001 00:29 schreef Daniel Kegel het volgende:
*knip*
Als je zo graag heel erg veel spullen wilt verkopen verzoek ik je dan ook dringend op te tiefen naar 2ehands.nl of marktplaats.nl.
*knip*
39
Vond ik ook, vooral dat "met vriendelijke groet" klinkt dan erg overtuigendOp donderdag 05 juli 2001 00:47 schreef Homedisc het volgende:
[..]
erg subtiel gezegd
Verwijderd
Maakt me niet uit hoe het gebeurd is. Een clone is een clone en dan word de nieuwste account dus gebanned. Klaar...Op donderdag 05 juli 2001 01:16 schreef mdenie het volgende:
Die cloon is onstaan doordat ik niet in kon loggen op het forum met mijn normale gebruikers naam , daar kan ik dus niets aan doen en ja zal wel weer een reactie op komen van dat heb je express gedaan: nou dus gewoon niet
Verwijderd
Ja alsof de duivel er mee speelt 30666 maar gelukkig begint het met 3 het getal van de volmaakte drie-eenheidOp donderdag 05 juli 2001 00:20 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat _kan_ geen toeval zijn
Verwijderd
Op donderdag 05 juli 2001 01:44 schreef Kaj. het volgende:
Als een olifant aan de XTC dendert hij vrolijk over alles en iedereen heen, en nog meer
dat is wel erg vergezocht, denk je niet?Op donderdag 05 juli 2001 01:42 schreef mdenie het volgende:
[..]
Ja alsof de duivel er mee speelt 30666 maar gelukkig begint het met 3 het getal van de volmaakte drie-eenheid
Like hell you don't! Dat is het slapste excuus wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.Dit nummer is onstaan toen ik het forum wilde betreden met mijn normale gebruikersnaam Michel Denie, toen dit niet ging heb ik dus een aparte forum account aangemaakt van de inmiddels wel bekende mdenie. Ik zal dus ook mijn andere account wijzigen in mdenie zodat de geschiedenis niet verdwijnt.Houdt dus in dat ik ook mijn 2 ads zal moeten herplaatsen,
Zoals ik al zei; like hell you don'tkan ook makkelijk zijn niet ververst sinds ff kijken: oh die zij weg: mooi hoef ik het niet te doen :07-01-2001 dus die mogen er opnieuw in onder mijn forum account mdenie
so what? Als je eerste account misging; had dan gewoon ff een mailtje gestuurd naar een van ons. Was het zo opgelost, maar nee, Michel Denie in de gedaante van de al eerder genoemde olifant denkt daar niet over, want hij wil z'n handel kwijt.Toeval is wat je toevalt(iets wat valt komt van boven geloof ik): karma, lot of hoe je het ook noemen wil. Als het mijn bedoeling was geweest om een kloon te maken met het oogmerk misbruik te maken had ik uiteraard geen mdenie en michel denie gekozen
Hoe duidelijk wil je het hebben? Moet ik echt gaan schreeuwen "Rot op"? Of wil je de subtiele behandeling???Op donderdag 05 juli 2001 01:52 schreef mdenie het volgende:
Ongeloofelijk: nou geloof het nou maar gewoon
Het spijt me dat ik zomaar even dit topic kom binnenvalllen maar ik ben deze eigenlijk al van het begin aan het bekijken.Op donderdag 05 juli 2001 01:52 schreef mdenie het volgende:
Ongeloofelijk: nou geloof het nou maar gewoon
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Verwijderd
krijg nou wat... doet ie het weer.Op donderdag 05 juli 2001 02:39 schreef mdenie het volgende:
als 666 niet vergezocht is waarom 30666 dan wel leg even uit a.u.b
vast bedankt kerel!
En zit er maar niet over in: komt uiteindelijk allemaal goed: voor jou mij en iedereen :)Positief blijven denken: TSJAKKA!
En even voor die meneer onder wiens reactie ik nu post:
Het gaat mij er alleen maar om dat sommige mensen hier Pc Chips afkraken met loze termen van slechte support: dus niet waar ik kreeg binnen een week al bevredigend antwoord. Iets wat ik van Abit (overigens ook prima mobo's niet kan zeggen: 3 x naar support gemaild 3 maanden geleden en moet nu nog steeds antwoord krijgen!
Vervolgens het merk afkraken omdat ze in het verleden een slecht mobo van dit merk hadden en niet eens weten hoe de huidige mobo's presteren: feitelijk het dus eens een dief altijd een dief hanteren, wat naar mijn bescheiden mening onterecht is: een mens kan veranderen mits het inzicht en de wil daar is
Dat geldt dus uiteraard ook voor een Mobo fabrikant en daar Pc Chips een geheel nieuwe plant heeft gebouwd en daar behoorlijk in geïnvesteerd heeft zullen ze heus hun best wel doen om iets goeds van de band te laten rollen: de enige manier om de investering terug te verdienen.
Het zit nu eenmaal in mijn aard om voor de zwakkeren op te komen, in dit geval dus nog Pc Chips: maar dat hoeft niet lang meer te duren: dat nieuwe plankje heeft alles wat een opper tweaker zich maar kan wensen en zal Pc chips beslist een goede naam gaan geven mede dank zij Sis natuurlijk: ook al niet zo een geliefde fabrikant: maar wel een die het presteert om AMD en co achter zich te laten: LOL: maar ja een echte tweaker kan natuurlijk niet gaan vertellen dat ie een Pc Chips mobo heeft?
Verwijderd
owja... dus voor jou is de waarheid, dat als ik milosevic zeg... jij aan PC Chips denkt? wat is de verbintenis tussen die twee dan kun je me dat uitleggen? En tuurlijk hebben we beide onze eigen mening, gelukkig maar... ik zou me doodschamen als ik jou mening moest delen.Op donderdag 05 juli 2001 02:53 schreef mdenie het volgende:
Voor mij is de waarheid normaal genoeg, maar als ik jou een plezier kan doen met het uitkramen van wat onzinnige termen?
Jij uit jou mening en ik de mijne: wat mij betreft geen enkel probleem: als jij daar een probleem mee hebt heb jij dus een probleem.
Verwijderd
ga je gang maar... als jij met een geschikte vergelijking tussen mij en mandela mij iets duidelijk kan maken, moet je dat doen.Op donderdag 05 juli 2001 02:56 schreef mdenie het volgende:
Ik kan natuurlijk ook over Nelson Manela gaan beginnen en ik ga soms ook wel oftopic, maar dat lijkt me wel vergezocht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq