MDenie is weer bezig

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Op dinsdag 10 juli 2001 13:22 schreef DrSPiDeR het volgende:
Volgens mij is Mdenie=A.Jansen, waarom zo Jansen anders Floris' e-mailadres nodighebben
Had Floris mdenie niet gemaild? Mdenie zal zijn adres wel hebben. Maar kan natuurlijk best doen of ie iemand is die het niet heeft.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 02:44 schreef A.Jansen het volgende:

[..]

Beste heer wimmel, ik heb geen idee wat er mis zou kunnen zijn met de signature.

Op aanraden van de heer Grrrrene heb ik hier de groet geplaatst.

Mag ik uit uw suggestie afleiden dat uw persoonlijke voorkeur naar drank uitgaat?

En zo ja, waarom heeft u dit dan niet als zijnde uw eigen signature gekozen?
Beste Heer A. Jansen,

Mijn suggestie om uw signature te veranderen was louter positief bedoelt. Dhr MDenie had namelijk de nare gewoonte om iedereen te groeten terwijl dit op dit forum gevraagd wordt niet te doen (FAQ). Welnu aangezien u reageerd in een thread welke gaat over dhr MDenie zou het mogelijk kunnen wezen dat men aanstoot neemt aan uw signature. Dit zou tot gevolg kunnen hebben dat de opgelopen frustaties over het vernoemde heerschap tegen u zou kunnen keren. Om dit te voorkomen poste ik de suggestie.

Over het item Drank het volgende: Drank is eerder op dan je lief is :9
Daarnaast staat BVD in het ABN voor Bij Voorbaat Dank, gezien uw wijze van schrijven neem ik aan dat dit bij u wel bekend is dus ga ik ervan uit dat dit geinig bedoelt was, net als mijn tussen haakjes geplaatste uitleg :)
Dat drank bij machte van gewoonte gelijk geassocieerd wordt met alcohol is mij een raadsel. Dubbeldrank is namelijk alcohol vrij, mijn voorkeur is echter koffie in elke hoedanigheid dan ook zolang de basis maar het extract betreft van een koffieboon.

I rest my case and go to sleep. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 13:26 schreef elessar het volgende:

[..]

Had Floris mdenie niet gemaild? Mdenie zal zijn adres wel hebben. Maar kan natuurlijk best doen of ie iemand is die het niet heeft.
doe me een lol: mdenie had vaak genoeg te maken gehad met de crew, en om nou te zeggen dat het moeilijk is om een adres als floris@tweakers.net te verzinnen... nah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 13:25 schreef JvS het volgende:

[..]

Lezen is een vak he? Dat moet-ie op aanraden van Kaj:
[..]
Yep je hebt gelijk, ik zal m'n ruitewissers op m'n brilleglazen es aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer Wimmel,

Dank u voor uw smaakvolle uitleg en wat de koffie betreft kunnen wij elkaar zeker de hand schudden, ik bemerk in uw uitleg uw gevoel voor gezonde humor en kan dat zeker waarderen.... :)

Beste mijnheer Paz,

Dank u voor het beschikbaar stellen van het mail adres van de heer Diemel en u heeft volomen gelijk: ik had van alles kunnen verzinnen, maar dat zou ongetwijfeld minder snel resultaat opleveren als direct naar het juiste adres mailen.

Alle problemen zijn bij deze voor mij dan ook opgelost dankzij de behulpzaamheid van de medebezoekers hier, mijn hartelijke dank aan u allen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mooi... dan kan dit draadje eindelijk dicht, wordt een beetje overbodig zo ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.