Grrrrrene: (1:27 PM) Wil je nog wat kwijt over je ban?
Grrrrrene: (1:27 PM) Ik bedoel: zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hat
Grrrrrene: (1:27 PM) t = d

C'est Moi: (1:29 PM) geen probleem kerel
Grrrrrene: (1:29 PM) Ahhhh, zeg dat nou niet

Grrrrrene: (1:29 PM) Gewoon geen kerel/knul of wat dan ook
Grrrrrene: (1:29 PM) Dat klinkt zo denigrerend

C'est Moi: (1:29 PM) er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
Grrrrrene: (1:30 PM) Oh, andere sites bedoel je?
C'est Moi: (1:30 PM) Was echt niet denigrerend bedoeld hoor
C'est Moi: (1:30 PM) nee tweakers
Grrrrrene: (1:30 PM) Nee, dat zal wel, maar het komt nogal arrogant over... Zo van "jongetje"
Grrrrrene: (1:31 PM) Mwah, denk dat je weinig kans hebt... In ieder geval zal een account van jou weinig kans op overleven hebben
C'est Moi: (1:31 PM) Zal geen probleem zijn
Grrrrrene: (1:32 PM) Ik ben benieuwd... Je hebt de regels overtreden, dus iedere kloon wordt hard aangepakt
Grrrrrene: (1:32 PM) Niet in overleg zoals nu, maar direct: ban
Grrrrrene: (1:32 PM) Bovendien: je hebt een IP-ban, je kunt er sowieso niet in
C'est Moi: (1:33 PM) er is geen overleg als reden wordt mujn tweede ad opgegeven door diemel
terwijl het ging om mijn geposte threads threads
Grrrrrene: (1:34 PM) Ja, da's waar, maar als je je niet aan de regels wil houden, continu op alles en iedereen ingaat en een bron van irritatie bent voor de andere users, dan wordt daar wat van gezegd, meerdere malen, als je niet op de nette en vriendelijke wijze ingaat (die ik toch echt heb gebruikt in het begin), dan moet het (helaas) kwaadschiks
C'est Moi: (1:36 PM) Je denkt toch niet dat ik me door een stelletje snotneuzen zomaar ff laat beledigen en intussen de krant ga lezen?
Grrrrrene: (1:36 PM) Nee, dat hoef je niet te pikken, maar je doet er zelf net zo hard aan mee
Grrrrrene: (1:37 PM) Je komt ongelofelijk arrogant over, doet uit de hoogte en lult om de directe argumenten tegen je heen...
Grrrrrene: (1:38 PM) Woorden als "kerel", "knul", "met vriendelijke groet", "amice" e.d. zijn errug irritant en we hadden je al 100x verteld dat je niet moet afsluiten met een groet...
Grrrrrene: (1:38 PM) ...maar je trekt je daar niks van aan...
Grrrrrene: (1:39 PM) Waarom heb je daar niks aan veranderd?
Grrrrrene: (1:40 PM) Ik bedoel: dat je irritant overkwam was toch wel duidelijk?
C'est Moi: (1:40 PM) Joh ik was me van geen kwaad bewust met die thread waar het toch allemaal om ging en dan ineens zie ik daar dat artikel van die Aikeleer die weer ff wat olie op het vuur is gaan gooien. Die vriendelijke groeten zijn allang oud! Kerel gebruik ik wel eens en knul is echt voor de zielige figuren bedoeld . Amice is van Wauskes niet van mij
Grrrrrene: (1:41 PM) Dat kan wel zijn, maar je kunt toch niet beweren dat je je van geen kwaad bewust was

C'est Moi: (1:44 PM) Ja er zijn er zelfs die er over vielen dat ik mijn verhaal vervolg omdat mijn verbinding er uit viel: is ook te zien dat ik zelfs moest rebooten zit zo een 6 minuten tussen
Grrrrrene: (1:45 PM) Dat kan wel wezen, maar kom zeg: 5 posts? Dat was nou ook weer niet nodig toch?
Grrrrrene: (1:47 PM) Ik heb trouwens niet de illusie dat ik je van je ongelijk kan overtuigen, maar laat ik het zo zeggen: probeer het op een andere site nog eens, begin daar met een schone lei (niemand kent je daar waarschijnlijk) en doe niet zo ongelofelijk commercieel...
C'est Moi: (1:48 PM) Ik vond van wel en die werden eerst als informatief gemod tot de brandweer alarm geslagen had: de negatieve kern van tweakers dus
C'est Moi: (1:49 PM) hoe bedoel je commercieel? Omdat ik af en toe een ander pc koop en mijn andere weer verkoop?
Grrrrrene: (1:49 PM) Nou, je hebt bovengemiddeld (en da's een understatement) veel systemen in de aanbieding
Grrrrrene: (1:49 PM) Klinkt als een handeltje, dus vandaar die ban
C'est Moi: (1:53 PM) klinkt als ja mar ik heb er nu nog steeds 2 en binnenkort als die axia weg is misschien weer een p4 systeem: bouwen is een hobby van me en een systeem als ik het eenmaal ken verveelt me en dan weer en bouw ik een nieuwe
Grrrrrene: (1:54 PM) Ja, ok, ik ken dat wel hoor

C'est Moi: (1:56 PM) Dat is ook niet waar het om ging maar dat wordt nu gebruikt als argument door f diemel, wat ik uitermate zwak vindt: die discussie is al eens geweest en toen had ik 3 systemen geadverteerd staan
C'est Moi: (1:57 PM) Ik probeer gewoon van alles uit echt niet alleen PC Chips, heb nu eeen Epox bordje draaien, nog nooit gahad: maar doet het ook prima
Grrrrrene: (1:58 PM) Ja, dat zal best, maar je haalde het bloed onder onze nagels vandaan..
Grrrrrene: (1:58 PM) Met "ons" en "we" bedoel ik BTW de crew, dat van kuddedier sloeg nergens op
C'est Moi: (2:03 PM) Tuurlijk wel het zijn een paar randfiguren die er behagen in scheppen een ander op eventuele fouten te wijzen en nee ik noem geen namen maar een werkt er bij de brandweer, maar ik volg ze wel en het is gewoon zielig om te zien hoe die zich gedragen!
Die ban is een leuke poging overigens, maar ik zal echt mijn andere accounts wel gebruiken: al was het alleen maar om pricewatch te kunnen inzien
Grrrrrene: (2:04 PM) Volgens mij begrijp je het nog niet helemaal: een IP ban betekent dat je er niet meer op kan, met welk account dan ook...
Grrrrrene: (2:06 PM) Bovendien: waarom zouden we je uit de pricewatch willen weren? Je bent gewoon irritant met je advertenties, verder niks hoor. We willen geen input meer van je, dat wil niet zeggen dat we je geen informatie meer willen verstrekken
C'est Moi: (2:07 PM)
Een IP ban is een geblokeerd IP adres, ik heb nog zat mogelijkheden vanwege mijn werk weet je? Het ging om de threads en de edit knop weet ik nu te vinden, niet dat ik van plan ben om ook nog maar enig nieuws door te geven, doe ik in het vervolg wel bij de mensen die het weten te waarderen .
Grrrrrene: (2:07 PM) Heel goed, da's al een hele verbetering

Grrrrrene: (2:08 PM) Maar euh, die andere IP adressen komen er vanzelf tussen te staan, op dat banlijstje

C'est Moi: (2:09 PM) Denk ik niet: heb voldoende zelfbeheersing om dat te voorkomen
Grrrrrene: (2:09 PM) Nu plotseling wel???

Grrrrrene: (2:10 PM) Had je daar niet een maand of 2 eerder mee kunnen komen?
C'est Moi: (2:12 PM) Ik heb mijn goede wil al getoond door mijn ads zelfs niet binnen de gestelde termijn te vernieuwen: maar dat wil niemand zien / weten.
Die figuren komen echt wel aan de beurt: dat zijn een paar rotte appels in de mand, moeten er uit voor ze de hele boel aansteken.
Grrrrrene: (2:14 PM) Op wie doel je in hemelsnaam???
Grrrrrene: (2:14 PM) Ik heb geen idee wie er (buiten jou) wat fout heeft gedaan
Grrrrrene: (2:15 PM) Floris, om maar iemand te noemen, is gewoon degene die uiteindelijk de ban heeft uitgevoerd, maar daar werd hij door de hele crew in gesteund...
Grrrrrene: (2:15 PM) Ik denk niet dat je 1 persoon iets kunt verwijten, of eigenlijk wel: jezelf
C'est Moi: (2:17 PM) Ik heb gelukkig vrede met mezelf

Grrrrrene: (2:17 PM) Dan ben je wel de enige...
C'est Moi: (2:18 PM) Is niet te hopen: er is al teveel oorlog in de wereld naar mijn mening
Grrrrrene: (2:19 PM) Vind ik ook, en daar kun je zo makkelijk wat aan doen door de hand in eigen boezem te steken

C'est Moi: (2:20 PM) Ja dat weet ik ook wel. Vandaar dat ik een ander ook nooit lul of een enig andere onrespectloze naam toebedeel
C'est Moi: (2:21 PM) Maar ja ik heb me misdragen

C'est Moi: (2:23 PM) Het is heel simpel: er lopen nogal wat ontevreden figuren rond en die proberen dat gevoel kwijt te raken door op een ander af te geven: ik begrijp dat heus wel en heb er verder dus ook geen probleem mee:)
C'est Moi: (2:26 PM) Bedankt voor ons gesprek, ik moet er helaas vandoor even een servertje rechtrekken, spreek je misschien later nog wel.
Grrrrrene: (2:26 PM) OK, als je maar van jezelf weet dat je zelf je ban hebt veroorzaakt, dan is deze discussie ook gesloten
Grrrrrene: (2:26 PM) Is goed, suc6 nog met de verkopen, waar je die ook doet
C'est Moi: (2:26 PM) Op tweakers natuurlijk
Grrrrrene: (2:26 PM)

Grrrrrene: (2:26 PM) We'll see...
Grrrrrene: (2:27 PM) Maar ik ga nu weer verder met nuttigere zaken...
C'est Moi: (2:27 PM) Ik ook