MDenie is weer bezig

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou ik iets duidelijk moeten maken?

Jou met Mandela vergelijken?

Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waar je op aan stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 14:38
Amice Denie,

Hoeveel eelt heb jij op je ziel ? Die voorwaarden op V&A zijn gemaakt naar aanleiding van jouw manier van handelen. Is het misschien niet tijd geworden voor een klein stapje terug ?

Zo te zien aan je reacties vind jij dat je een nuttige bijdrage kan leveren aan deze community. Zou het dan niet eens tijd worden voor een posting met : "Ok vrienden, we stoppen nu, ik zal proberen jullie niet meer te irriteren en jullie gaan wat minder op mij letten".

De aanval is niet altijd de beste verdediging, het compromis is een aloude koopmanstraditie, en dat moet je zeker aanspreken. Ik verwacht niet van je dat je een knieval gaat maken, dat zou van jou ook niet echt geloofwaardig zijn. Een verzoeningsaanbod -het leven is geven en nemen - van jou zou de gemoederen misschien wel kunnen sussen.

Mocht je hier geen heil in zien, tsja dan adviseer ik je toch om eens (preventief) uit te kijken naar een andere plek waar je je hobby zou kunnen beleiden. Want ik heb een vermoeden dat je -als je zo doorgaat- hier vanaf morgen niet langer welkom bent.

Laat dus maar eens zien dat de Heilige Drie- Eenheid het wint van de (0)666 uit je ex userID. Ga heen mijn Zoon en zondig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:40
Op donderdag 05 juli 2001 03:01 schreef mdenie het volgende:
Waarom zou ik iets duidelijk moeten maken?

Jou met Mandela vergelijken?

Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waar je op aan stuurt
haha ja, mijn bedoeling met mijn vergelijking met Milosevic was dus jou iets duidelijk te maken, maar aangezien je dat blijkbaar HE-LE-MAAL niet doorhad, zal ik het nog een keer proberen, en dan misschien iets duidelijker:

Op dit forum ben jij niet de baas. Ik raad je aan te luisteren naar diegene die WEL de baas zijn. En niet alleen te luisteren, ook te doen wat zij zeggen.

Verder ben ik blij dat ik je aandacht had, dankjewel mdenie, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al een keer gedaan en keurig netjes mijn 2 ads heel lang laten staan: laats ververst op 1-07-200 als blijk van goede wil. Na als nieuweling in het plaatsen van threads schijnbaar iets te veel getypt had? Begint ene Aikeleer (soort van politie agent die eigenlijk brandweerman had moeten zijn) plots weer oude koeien uit de sloot te halen en over mijn ads te zaniken alsof het daar wat mee van doen heeft. En dan de opmerking van DE meneer Denie alsof er hier meerdere Denie's op tweakers zijn? Dacht het niet Daan en Laurent hebben geen PC's

[topic=174577]
Geplaatst door Aikeleer - dinsdag 03 juli 2001 06:26 Het is idd DE mdenie die zo iritant was met die kut V&A --- sorry, hij is erg iritant, dat staat wat mooier
Onze lieve 'nooit geschoten is altijd mis' is dus weer bezig

En dan zal ik hier ff stilzwijgend ja en amen gaan zitten knikken?

Dacht het niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaap lekker Tampie en iedereen heeft uiteraard mijn aandacht die hier wat post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Amice,

Lees jij ook wel eens wat de anderen schrijven ? Neem even de moeite en lees goed wat ik schreef. Ga niet vol in de aanval om je gelijk te halen want dat is niet de weg die je hier moet bewandelen. Keer de andere wang ook toe mijn zoon.Wees barmhartig, en berouwvol en ook voor jou is de verlossing van het kwade (ie de boze users) nabij.

Soms, heel soms, dan heb je gelijk (in jouw optiek) maar dan krijg je het niet. Ook niet door heel hard tegen de rest aan te trappen.

Denk nou eens goed na voordat je reageert, lees dit verhaal en het vorige nog eens, denk goed na, tel tot 1024 en bedenk goed wat je morgenavond wil doen. Er hebben er wel een IPban gekregen voor minder. Je hebt nog toegang, je kan nog veranderen, pak die kans voor het te laat is.

Want het dode riet breekt, maar het levende buigt slechts in de wind om zich daarna op te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 11:40
Op donderdag 05 juli 2001 03:18 schreef mdenie het volgende:
Dat heb ik al een keer gedaan en keurig netjes mijn 2 ads heel lang laten staan: laats ververst op 1-07-200 als blijk van goede wil. Na als nieuweling in het plaatsen van threads schijnbaar iets te veel getypt had? Begint ene Aikeleer (soort van politie agent die eigenlijk brandweerman had moeten zijn) plots weer oude koeien uit de sloot te halen en over mijn ads te zaniken alsof het daar wat mee van doen heeft. En dan de opmerking van DE meneer Denie alsof er hier meerdere Denie's op tweakers zijn? Dacht het niet Daan en Laurent hebben geen PC's

[topic=174577]
Geplaatst door Aikeleer - dinsdag 03 juli 2001 06:26 Het is idd DE mdenie die zo iritant was met die kut V&A --- sorry, hij is erg iritant, dat staat wat mooier
Onze lieve 'nooit geschoten is altijd mis' is dus weer bezig

En dan zal ik hier ff stilzwijgend ja en amen gaan zitten knikken?

Dacht het niet dus
Dat zou ik maar wel doen ja, want wat jij nu doet is gewoon een tijdje lekker braaf doen en daarna weer in hetzelfde gedrag vervallen als waar je mee in de problemen bent gekomen.

IK zal weer proberen een vergelijking te trekken om het he duidelijk te maken:

Als je een baas hebt (en die heb je hier, reken maar!) en je wil graag bij hem werken omdat je veel geld verdient (tenminste ik neem aan dat je graag op t.net en GoT vertoeft, alhoewel je d'r vast geen geld mee verdient) dan doe je toch ook wat hij van je vraagt? En aangezien je meestal een contract hebt over wat voor soort werk je doet kom je nooit voor verrassingen te staan. Zo ook hier, je hebt een FAQ en allerlei regels, speciaal gemaakt om te voorkomen dat iemand voor verrasingen komt te staan (door een ban bijvoorbeeld) tenminste, als ze zich aan die regels houden.
Dus, als je baas iets van je vraagt wat ver buiten jou boekje gaat en wat jij dus ook niet wil doen, dan zeg je tegen je baas: "nee baas, dit staat niet in het contract." maar als jij weigerd te doen wat de baas zegt wat WEL in het contract staat kan die je wel ontslaan. Zo ook hier, jij weet wat er van je verwacht wordt door de regels en FAQs op t.net en GoT. Blijkbaar voldoe jij niet aan die verwachtingen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 03:26 schreef zeef het volgende:
Amice,

Lees jij ook wel eens wat de anderen schrijven ? Neem even de moeite en lees goed wat ik schreef. Ga niet vol in de aanval om je gelijk te halen want dat is niet de weg die je hier moet bewandelen. Keer de andere wang ook toe mijn zoon.Wees barmhartig, en berouwvol en ook voor jou is de verlossing van het kwade (ie de boze users) nabij.

Soms, heel soms, dan heb je gelijk (in jouw optiek) maar dan krijg je het niet. Ook niet door heel hard tegen de rest aan te trappen.

Denk nou eens goed na voordat je reageert, lees dit verhaal en het vorige nog eens, denk goed na, tel tot 1024 en bedenk goed wat je morgenavond wil doen. Er hebben er wel een IPban gekregen voor minder. Je hebt nog toegang, je kan nog veranderen, pak die kans voor het te laat is.

Want het dode riet breekt, maar het levende buigt slechts in de wind om zich daarna op te richten.
Kahil Gibran-De Profeet?

Daarin moet ik je volkomen gelijk geven broeder : ik doe ook mijn best om niet te oordelen: een deel van mijn (geh)oor te geven.

Maar het valt soms zwaar om te zien dat anderen zo makkelijk even hun oordeel over je uitspreken alsof ze kunnen weten of ook maar kunnen begrijpen waarom je als mens een bepaalde daad verricht en dat vervolgens door onbegrip maar als een misdaad bestempelen en vervolgens dus de steen werpen: Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jezus & jozef klaar met de bijbel te quoten? :D

Ik ga ook ff iets zeggen, mensen beginnen je echt niet aan te vallen of af te zeiken op got als jij een goede/leuke/nuttige/positieve bijdrage levert aan het forum. Mensen die dit wel doen worden snel en hard aangepakt. Lees de reacties in dit topic en trek een conclussie.. Ben je mischien niet gewoon lastig en irritant?

Overigens heb ik nog nooit ook maar 1 post van je gelezen. Ik ben ook volkomen objectief en wil ook niemand op zijn pik trappen maar denk er eens even over na. Soms is het moeilijk om de fout bij jezelf neer te leggen / te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wel laten wij zondaars ons nu bekeren, en stoppen met die onzin.

Jij je handel en wij van jou alle inhoud in 1 reply per keer. Echt, geloof me dat scheelt je zoveel gezeik. Puur dat editten van een reactie dat scheelt je threads vol Mdenie dit en Mdenie dat. Kijk maar wat de aanleiding was/is voor deze thread.

Want de inhoud is verder oké, als jij blij bent met je spul, bravo ! Maar doe het dan zoals nu, om en om. Eerst ik en dan jij. Bedenk je nog iets extra's voordat ik (of een ander) geweest is, gebruik dan gewoon de edit functie.

En er is *niemand* die je dat kwalijk neemt, want daar is de edit functie voor. Zo simpel is het nou. Geven en nemen. Geef je mening en neem de moeite om te editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 03:42 schreef sproggle het volgende:
Zo jezus & jozef klaar met de bijbel te quoten? :D

Ik ga ook ff iets zeggen, mensen beginnen je echt niet aan te vallen of af te zeiken op got als jij een goede/leuke/nuttige/positieve bijdrage levert aan het forum. Mensen die dit wel doen worden snel en hard aangepakt. Lees de reacties in dit topic en trek een conclussie.. Ben je mischien niet gewoon lastig en irritant?

Overigens heb ik nog nooit ook maar 1 post van je gelezen. Ik ben ook volkomen objectief en wil ook niemand op zijn pik trappen maar denk er eens even over na. Soms is het moeilijk om de fout bij jezelf neer te leggen / te vinden.
Ieder heeft zo zijn geloof en een bepaald gevoel van respect.

Het typische is dat al mijn threads eerstens als informatief werden bestempeld en vervolgens met troll eindigden, terwijl sommige threads hetzelfde verhaal vertellen dat ik min of meer vertelde een vorm van discriminatie vanwege een oude koe: niet dat dat me verder boeit want ik zit hier niet voor mijn karma punjes: karma heb ik toch wel van nature.

Wat die edit knop betreft die heb ik inmiddels ook gevonden: mijn visuele zicht is namelijk niet zoals ik het graag zou willen, maar daar kan ik mee leven.

Of ik nog nieuws zal brengen aan de "doorgewinterde" tweakers hier en die edit knop vaak zal moeten gebruiken: nee denkelijk niet.

Richt me wel wat meer op de nieuwbees: zijn een stuk vriendelijker in de omgang en staan wat meer open voor suggesties is mijn bevinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 03:52 schreef mdenie het volgende:

*snip*

karma heb ik toch wel van nature.
kwal :r

zet er dan een smile achter, dan lijkt het tenminste nog op een geintje.
Wat die edit knop betreft die heb ik inmiddels ook gevonden: mijn visuele zicht is namelijk niet zoals ik het graag zou willen, maar daar kan ik mee leven.
Naar mate de ochtend vordert worden je smoezen steeds slechter. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij wel kun lezen dat jij eerst informatief en daarna een troll bent maar te scheel bent om het edit knopje te zien? :?
Of ik nog nieuws zal brengen aan de "doorgewinterde" tweakers hier en die edit knop vaak zal moeten gebruiken: nee denkelijk niet.
Je poetst de plaat?
Richt me wel wat meer op de nieuwbees: zijn een stuk vriendelijker in de omgang en staan wat meer open voor suggesties is mijn bevinding.
Suggesties of indoctrinatie is een heel verschil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 04:03 schreef sproggle het volgende:

[..]

kwal :r

zet er dan een smile achter, dan lijkt het tenminste nog op een geintje.
[..]

Naar mate de ochtend vordert worden je smoezen steeds slechter. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij wel kun lezen dat jij eerst informatief en daarna een troll bent maar te scheel bent om het edit knopje te zien? :?
[..]

Je poetst de plaat?
[..]

Suggesties of indoctrinatie is een heel verschil! :)
Je hebt zeker al gekeken hoe met newbees om ga?

Beter dan jij in alle waarschijnlijkheid, heb in ieder geval voldoende zelfrespect om dat dus ook voor een ander te kunnen hebben en hoef geen bewijs van het ontbreken daarvan te geven door woorden als kwal aan iemands adres te uiten :)

En voor je overige twijfels: zo als de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 04:22 schreef mdenie het volgende:

[..]

Beter dan jij in alle waarschijnlijkheid, heb in ieder geval voldoende zelfrespect om dat dus ook voor een ander te kunnen hebben en hoef geen bewijs van het ontbreken daarvan te geven door woorden als kwal aan iemands adres te uiten :)

Goedemorgen,
Ik ben ook newbie hier, dat wil zeggen ik ga pas sinds mijn 11e met computers om maar dat wil niet zeggen dat ik er alles van weet. Het eerste waarmee je je in deze maatschappij een beetje overeind houdt dat is niet computer kennis maar kennis van de maatschappij! En hoe je je daarin moet bewegen. Iedere maatschappij heeft zo haar regeltjes.. Er zijn ook niet voor niets gevangenissen...en rechtszaken e.d.

Ik zie dit forum ook eigenlijk als een soort rechtbank, waarin fouten worden rechtgezet. We preferen dan ook, en ik denk dat ik voor meerdere tweakers spreek, dat je niet in hoger beroep gaat. Maar dat je je case rest.. ;)

Mdenie, zelfrespect is goed, maar respect voor anderen is beter.

Gegroet, ik moet verder boekhouden, want daar had ik gisterenavond geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 05 juli 2001 02:39 schreef mdenie het volgende:
als 666 niet vergezocht is waarom 30666 dan wel leg even uit a.u.b
vast bedankt kerel!
Je wil het gewoon niet snappen he? Waar zie jij de perfecte 3-eenheid? Daar bedoel je jezelf toch hopelijk niet mee?
En zit er maar niet over in: komt uiteindelijk allemaal goed: voor jou mij en iedereen :)Positief blijven denken: TSJAKKA!
En hop, weer een plaat... Dat je nog kan staan met al die platen.
En even voor die meneer onder wiens reactie ik nu post:

Het gaat mij er alleen maar om dat sommige mensen hier Pc Chips afkraken met loze termen van slechte support: dus niet waar ik kreeg binnen een week al bevredigend antwoord. Iets wat ik van Abit (overigens ook prima mobo's niet kan zeggen: 3 x naar support gemaild 3 maanden geleden en moet nu nog steeds antwoord krijgen!
Ik ben dan wel niet die meneer, maar moet ik nou medelijden met je krijgen? Denk het niet, want je vraag om support is waarschijnlijk net zo opgesteld als je reacties hier.
Vervolgens het merk afkraken omdat ze in het verleden een slecht mobo van dit merk hadden en niet eens weten hoe de huidige mobo's presteren: feitelijk het dus eens een dief altijd een dief hanteren, wat naar mijn bescheiden mening onterecht is: een mens kan veranderen mits het inzicht en de wil daar is :)
De pot verwijt de ketel...
Jij doet precies hetzelfde bij Abit.
Dat geldt dus uiteraard ook voor een Mobo fabrikant en daar Pc Chips een geheel nieuwe plant heeft gebouwd en daar behoorlijk in geïnvesteerd heeft zullen ze heus hun best wel doen om iets goeds van de band te laten rollen: de enige manier om de investering terug te verdienen.
En wat, might I ask, heeft dit te maken met wat we hier bespreken, namelijk jouw manier van de grens opzoeken? Ik krijg meer en meer het idee dat je voor PcChips werkt (dealer o.i.d.) en je hier (inmiddels tevergeefs) voor wilt doen als een bijklussende 40-er.
Het zit nu eenmaal in mijn aard om voor de zwakkeren op te komen, in dit geval dus nog Pc Chips: maar dat hoeft niet lang meer te duren: dat nieuwe plankje heeft alles wat een opper tweaker zich maar kan wensen en zal Pc chips beslist een goede naam gaan geven mede dank zij Sis natuurlijk: ook al niet zo een geliefde fabrikant: maar wel een die het presteert om AMD en co achter zich te laten: LOL: maar ja een echte tweaker kan natuurlijk niet gaan vertellen dat ie een Pc Chips mobo heeft?
Ach nee, nu wordt alles duidelijk; een Barmhartige Samaritaan! Natuurlijk; PcChips wist gewoon dat jij opkomt voor de zwakkeren in de samenleving en dacht: "Die Michel Denie kan ons vast helpen om ons arme, noodlijdende bedrijf -die net een mooie nieuwe plant heeft gebouwd- bij tweakend Nederland onder de aandacht te brengen."

Het zal me helemaal worst wezen of jij denkt dat iemand hier zich zou schamen voor een moederbord van dat merk, maar een goed merk bewijst zichzelf; iets wat je zelf ook zegt.

Daniel gaf je al een goede raad; ik zal hem nog maar even herhalen:
Op donderdag 5 juli schreef Daniel Kegel onder andere:
Als je zo graag heel erg veel spullen wilt verkopen verzoek ik je dan ook dringend op te tiefen naar 2ehands.nl of marktplaats.nl.
* Kaj. seconds that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 05:03 schreef GdW het volgende:

[..]

Goedemorgen,
Ik ben ook newbie hier, dat wil zeggen ik ga pas sinds mijn 11e met computers om maar dat wil niet zeggen dat ik er alles van weet. Het eerste waarmee je je in deze maatschappij een beetje overeind houdt dat is niet computer kennis maar kennis van de maatschappij! En hoe je je daarin moet bewegen. Iedere maatschappij heeft zo haar regeltjes.. Er zijn ook niet voor niets gevangenissen...en rechtszaken e.d.
Inderdaad. Ook als je je halve leven online bent, moet je niet vergeten dat je 'echte' leven zich toch echt IRL afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:54
Op woensdag 04 juli 2001 15:45 schreef MREn het volgende:
Zal ik ook weer mee doen :P
>:)
Op woensdag 04 juli 2001 22:01 schreef zeef het volgende:
Ik ga voor het idee dat jij ons gaat verlaten *D
Wow! Dat zou mooi zijn..... :D
Op woensdag 04 juli 2001 23:19 schreef WouterTinus het volgende:
Zo geldt dat ook hier; we oefenen allemaal onze hobby uit, maar we houden ook rekening met elkaar en de site als geheel. Als jij denkt dat je daar boven staat heb je het zwaar mis.

Tweakers.net is niet iets om gebruik van te maken, maar om aan deel te nemen, en DAT snap jij niet.
Dat _wil_ hij ook niet snappen! |:(
Op woensdag 04 juli 2001 23:46 schreef Grrrrrene het volgende:
Wat dacht je van die 250 users die je onderhand wel kunnen schieten? Je account hangt echt aan een zijden draadje hoor, ik snap niet dat je je niet wat beter gedraagt, want nettiquette is ook op T.net en GoT van toepassing. Hou je je daar niet aan, dan worden er maatregelen genomen. Wil het niet goedschiks? Dan maar kwaadschiks. De keus is indirect aan jou, dus gedraag je toch eens...
Het zijn er wel meer dan 250 hoor ondertussen.... misschien wel 2500. Jammer dat je niet het aantal views ziet van deze draad.
Jij bent volgens mij toch degene die niet kan quoten en op T.net gewoon ff 5 posts achter elkaar doet (die BTW allemaal op -1 gemodereerd zijn)... Bovendien ga je hier op GoT nog verder ook. Ik post 1 reactie en jij hebt 2 of 3 reacties nodig om daar weer op in te gaan :? Ik snap dat echt niet.
Quoten blijft moeilijk... :r
Nogmaals: ik ben niet boos, hoogstens hevig teleurgesteld :Z
Je mag het eerlijk zeggen hoor ;)
Yeah, whatever... Als het nu eens echt stil zou blijven...
Precies ja.... :P
Op woensdag 04 juli 2001 23:47 schreef mdenie het volgende:
Nou ik neem er echt wel deel aan hoor knul!
En gebruik maak ik er ook van. Als ik je echt zoveel interesse in mijn persoon hebt: search: mdenie, wie weet zie je dan nog iets positiefs

Maar ja jij bent ook zo een typje dat graag met het vingertje wijst.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. :)
Jongen, hoe kan jij nou ergens mee aan deelnemen als je niet eens weet wat dat is en geen respect hebt voor iets! :r
Op woensdag 04 juli 2001 23:58 schreef mdenie het volgende:
Moet ik er soms van onder de indruk raken dat ca. 250 mensen zich hier niet kunnen beheersen???
Méér.... méér.... méér.... :7
Blijven er nog 22.100 over van de 22.350 die waarschijnlijk wat meer tevredenheid hebben met hun leven en daardoor ook waarschijnlijk wat langer leven :)
Probeer het nou niet goed te maken, dat helpt nu toch al niet meer |:(
Op donderdag 05 juli 2001 01:25 schreef Moartn het volgende:
Maakt me niet uit hoe het gebeurd is. Een clone is een clone en dan word de nieuwste account dus gebanned. Klaar...

Wat mij trouwens opviel: beide accounts hadden tweakotine, dus dat betekend dat je ze allebij nog gebruikt hebt afgelopen week...
Dus is het toch een leugen van mdenie.
Op donderdag 05 juli 2001 01:42 schreef mdenie het volgende:
Ja alsof de duivel er mee speelt 30666 maar gelukkig begint het met 3 het getal van de volmaakte drie-eenheid :) Dit nummer is onstaan toen ik het forum wilde betreden met mijn normale gebruikersnaam Michel Denie, toen dit niet ging heb ik dus een aparte forum account aangemaakt van de inmiddels wel bekende mdenie. Ik zal dus ook mijn andere account wijzigen in mdenie zodat de geschiedenis niet verdwijnt.Houdt dus in dat ik ook mijn 2 ads zal moeten herplaatsen, kan ook makkelijk zijn niet ververst sinds ff kijken: oh die zij weg: mooi hoef ik het niet te doen :07-01-2001 dus die mogen er opnieuw in onder mijn forum account mdenie

Toeval is wat je toevalt(iets wat valt komt van boven geloof ik): karma, lot of hoe je het ook noemen wil. Als het mijn bedoeling was geweest om een kloon te maken met het oogmerk misbruik te maken had ik uiteraard geen mdenie en michel denie gekozen
Jongen (knul >:) ), lees eerst eens door hoe dat hele moderatiesysteem werkt, want volgens mij snap je er geen hol van.
Op donderdag 05 juli 2001 03:08 schreef Tampie2000 het volgende:
haha ja, mijn bedoeling met mijn vergelijking met Milosevic was dus jou iets duidelijk te maken, maar aangezien je dat blijkbaar HE-LE-MAAL niet doorhad, zal ik het nog een keer proberen, en dan misschien iets duidelijker:

Op dit forum ben jij niet de baas. Ik raad je aan te luisteren naar diegene die WEL de baas zijn. En niet alleen te luisteren, ook te doen wat zij zeggen.

Verder ben ik blij dat ik je aandacht had, dankjewel mdenie, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Als Daniel, Floris, Grrrrrene of Traag nou eens die mooie knopjes gebruiken :9
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/settings.gif
Op donderdag 05 juli 2001 03:20 schreef mdenie het volgende:
Slaap lekker Tampie en iedereen heeft uiteraard mijn aandacht die hier wat post.
Heb ik ook je aandacht? Ja? Mooi! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 17-10 11:56

Arno

PF5A

* Kaj. seconds that...
* Arno ook !

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Als Daniel, Floris, Grrrrrene of Traag nou eens die mooie knopjes gebruiken :9
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/settings.gif
Dat kan ik ook prima zonder >:) :P :7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-10 11:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit topic gaat weer totaal nergens heen. Ik heb slechts 1 vraag aan de heer Denie:

Ben je bereid te te houden aan de regels die wij stellen voor het gebruik van V&A ja of nee?

Zo ja, dan wens ik je nog veel plezier op t.net.
Zo nee, dan zul je zelf de consequenties onder ogen moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 04:22 schreef mdenie het volgende:

[..]

Sulletje,

hoe je het ook wendt of keert, je staat alleen in je ideeën. Waarom zie je dat nou niet in. Je begint echt, nee, je bent al maanden een bron van irritatie, dus hoepel alsjeblieft op naar marktplaats.nl of 2dehands.nl, misschien dat ze je daar kunnen hebben...

Wordt nog wat als hij HK ook in mag :r

[hint] Make my day [/hint]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 03:52 schreef mdenie het volgende:

[..]

Ieder heeft zo zijn geloof en een bepaald gevoel van respect.
Hmmz, jouw nickname en respect zijn als 2 tegenpolen, maar ja, dat begrijp jij toch niet :P
Het typische is dat al mijn threads eerstens als informatief werden bestempeld en vervolgens met troll eindigden, terwijl sommige threads hetzelfde verhaal vertellen dat ik min of meer vertelde een vorm van discriminatie vanwege een oude koe: niet dat dat me verder boeit want ik zit hier niet voor mijn karma punjes: karma heb ik toch wel van nature.
*zucht*, nee, jij zit hier alleen om een paar honders users over de zeik te jagen met je gelul in de ruimte. Als ik ergens _zo_ gehaat zou zijn, zou ik mijn conclusies trekken en vertrekken. Wat doe jij: nog ff lekker blijven pesten. Mag ik hierbij oproepen tot een ban van mdenie als hij zich nog 1 keer niet aan de nettiquette houdt?

Ik begrijp nog steeds niet dat je hier nog bent, want er zijn users gebanned voor mindere dingen. Ik heb 10x liever een onzinposter of spammerd dan jij.
Daar heb je allerlei moderne hulpmiddeltjes voor, zowel op je pc als bij de opticien... Dat is geen excuus. Ik wil je het hele verhaal wel uitleggen, maar ik heb gehoord dat je veel van computers weet, dus dat kun je zelf ook wel :P
Daar was ik al bang voor, je brengt idd weinig nieuws... Knul, leer het toch 's: je bent hier niet gewenst... Persona non grata... Hoe wil je het horen???
Die kennen je nog niet, da's alles... |:( |:(

Sjongejonge, wat ben jij naïef |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
O help,
Wanneer doen de adjes en modjes nou met mdenie eens wat ze met iedere willekeurige cloner, spemmert, warez activist en recidivist doen: BANNEN !

Nu hebben we alweer een discussie zonder eind aan onze broek. Vergelijk het maar eens met een envangelist. Als je daarmee in discussie gaat weet je ook zeker dat je nog een halve dag aan het leuteren staat. Een hogere macht (en daar bedoel ik in dit geval het t.net collective mee :D) moet hier echt een einde aan maken. Me dunkt dat jullie wel weten hoe dat het beste kan, die knop heeft Femme al meerdere malen moeten vervangen wegens 'overbelasting' :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 09:11 deed TheBrain een suggestie:
Tja, als ik dat nou eens kon, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffft, ondanks een _hoge_ irritatie graad begint het nu toch een beetje op een machtsspelletje te lijken, en dat is bedroevend. men begint het nu bij gebrek aan een duidelijk statement nu maar te gooien op persoonlijke beledigingen en dat is precies wat mdenie wil.

Er is wel degelijk een statement gedaan, maar daar moet dan ook naar gehandeld worden. Discussieren doe je maar via icq/mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 05 juli 2001 09:03 schreef Grrrrrene het volgende:
Mag ik hierbij oproepen tot een ban van mdenie als hij zich nog 1 keer niet aan de nettiquette houdt?
Goh, ga je jezelf dan ook meteen bannen als je niet ophoudt met dat zinloze geflame van je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 05 juli 2001 10:08 schreef cutter het volgende:
Goh, ga je jezelf dan ook meteen bannen als je niet ophoudt met dat zinloze geflame van je....
1. Grrrrrene kan niet bannen
2. Jouw opmerking is in deze NIET gewenst !

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 09:55 schreef Paz het volgende:
pffft, ondanks een _hoge_ irritatie graad begint het nu toch een beetje op een machtsspelletje te lijken, en dat is bedroevend. men begint het nu bij gebrek aan een duidelijk statement nu maar te gooien op persoonlijke beledigingen en dat is precies wat mdenie wil.

Er is wel degelijk een statement gedaan, maar daar moet dan ook naar gehandeld worden. Discussieren doe je maar via icq/mail.
Ik _heb_ gisteren al een "authorization request" gestuurd, maar daar gaat hij niet op in... Ik wil _graag_ verder over ICQ, omdat dit toch niets uithaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Laat ik me er ook maar eens tegenaanbemoeien...

Geachte heer Denie,

Ik heb een aantal weken telefonisch contact met u opgenomen aangaande uw Vraag&Aanbod advertenties op Tweakers.net. Uitgaande van netiquette hebben wij deze opgezet zonder regelgeving, wij waren er van overtuigd dat gebruikers van deze Vraag&Aanbod zelf wel konden inzien wat wel en niet kon. Bij u was dit echter niet het geval, op zich geen groot probleem. Echter als we u verzoeken bepaalde dingen niet te doen en u besluit deze aanbevelingen aan uw laars te lappen, zijn wij genoodzaakt andere maatregelen te nemen.

We hebben toen een policy opgesteld omdat u, ja u, zich niet aan de regels hield, wij vonden het erg jammer dat deze policy uberhaupt opgesteld moest worden, omdat een website waar men zich aan de netiquette houdt nu eenmaal veel gezelliger is. Maar het kwaad was al geschied, een policy werd gemaakt, nu u telkens weer nagenoeg nieuwe producten in onze Vraag&Aanbod zet, beginnen wij nogal te twijfelen aan de aard van deze advertenties. Geen van onze andere bezoekers heeft in een dergelijk korte periode dergelijk veel hardware "over". Dit doet ons denken dat u een soort handeltje er op na probeert te houden, wat volgens de policy (die we al door u moesten opstellen) niet mag.

U heeft zichzelf getracht te verdedigen, wat uiteraard begrijpelijk is, edoch (en dan wijs ik wederom naar de policy die we door u moesten opstellen) dit is niet de bedoeling. U houdt zich dus wederom niet aan de regels, helaas. Er zijn een aantal administrators en moderators die u hebben getracht op (allereerst) vriendelijke wijze ervan te overtuigen dat uw gedrag irritaties opwekt en dat uw "handeltje" niet in goede smaak valt. U heeft gekozen hier niet naar te luisteren en andere gebruikers denigrerend toe te spreken (dit deden ze immers ook bij u). Helaas heeft u ook besloten om niet de eer aan uzelf te houden en u terug te trekken uit deze discussie, door telkens weer in te gaan op de argumenten tegen u, waardoor in feite uw positie telkens zwakker werd en het geloof in uw doen en kunnen telkens verder afnam. Naar de adviezen van de verschillende gebruikers, moderators, admins en zelfs het MT van deze site heeft u niet willen luisteren, waardoor ik helaas nog maar 1 conclusie kan trekken.

U zal worden verwijderd uit ons ledenbestand, uw account word op slot gezet en uw IP word geweerd van ons systeem. We hebben nu in zo'n 3 maanden tijd meerdere keren uw gedrag besproken en hebben vele keren getracht u duidelijk te maken dat het gedrag dat u ten toon spreid niet past op onze site, u heeft zich niet aan willen passen en daarom is dit de enige oplossing die wij nog zien.

Met vriendelijke groet,

Floris Diemel

Administrator, managing partner.
http://www.tweakers.net
http://gathering.tweakers.net

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooi. Kan het eindelijk weer eens ontopic gaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mooi, overleg is dus bij deze niet meer nodig...

[Floris] Nee het was wel duidelijk dat niemand het nog zag zitten met hem. (Ik noem een Daniel, Kaj, jijzelf, de gebruikers, Femme en ikzelf :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, kunnen we weer over tot de orde van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

hij zal niet gemist worden :+

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
He went like one that hath been stunned,
And is of sense forlorn:
A sadder and a wiser man,
He rose the morrow morn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-10 23:04

Kirpeknots

Wazzup!

Heftige shit.

Vraagje:

Is dit al eens eerder gebeurd? IP ban en zo bij een persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
*zucht* en nu wil hij wel over ICQ overleggen, zit nu met hem te chatten :)
Grrrrrene: (1:27 PM) Wil je nog wat kwijt over je ban?
Grrrrrene: (1:27 PM) Ik bedoel: zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hat
Grrrrrene: (1:27 PM) t = d |:(
C'est Moi: (1:29 PM) geen probleem kerel
Grrrrrene: (1:29 PM) Ahhhh, zeg dat nou niet :(
Grrrrrene: (1:29 PM) Gewoon geen kerel/knul of wat dan ook
Grrrrrene: (1:29 PM) Dat klinkt zo denigrerend :(
C'est Moi: (1:29 PM) er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
Grrrrrene: (1:30 PM) Oh, andere sites bedoel je?
C'est Moi: (1:30 PM) Was echt niet denigrerend bedoeld hoor
C'est Moi: (1:30 PM) nee tweakers
Grrrrrene: (1:30 PM) Nee, dat zal wel, maar het komt nogal arrogant over... Zo van "jongetje"
Grrrrrene: (1:31 PM) Mwah, denk dat je weinig kans hebt... In ieder geval zal een account van jou weinig kans op overleven hebben
C'est Moi: (1:31 PM) Zal geen probleem zijn
Grrrrrene: (1:32 PM) Ik ben benieuwd... Je hebt de regels overtreden, dus iedere kloon wordt hard aangepakt
Grrrrrene: (1:32 PM) Niet in overleg zoals nu, maar direct: ban
Grrrrrene: (1:32 PM) Bovendien: je hebt een IP-ban, je kunt er sowieso niet in
C'est Moi: (1:33 PM) er is geen overleg als reden wordt mujn tweede ad opgegeven door diemel
terwijl het ging om mijn geposte threads threads
Grrrrrene: (1:34 PM) Ja, da's waar, maar als je je niet aan de regels wil houden, continu op alles en iedereen ingaat en een bron van irritatie bent voor de andere users, dan wordt daar wat van gezegd, meerdere malen, als je niet op de nette en vriendelijke wijze ingaat (die ik toch echt heb gebruikt in het begin), dan moet het (helaas) kwaadschiks
C'est Moi: (1:36 PM) Je denkt toch niet dat ik me door een stelletje snotneuzen zomaar ff laat beledigen en intussen de krant ga lezen?
Grrrrrene: (1:36 PM) Nee, dat hoef je niet te pikken, maar je doet er zelf net zo hard aan mee
Grrrrrene: (1:37 PM) Je komt ongelofelijk arrogant over, doet uit de hoogte en lult om de directe argumenten tegen je heen...
Grrrrrene: (1:38 PM) Woorden als "kerel", "knul", "met vriendelijke groet", "amice" e.d. zijn errug irritant en we hadden je al 100x verteld dat je niet moet afsluiten met een groet...
Grrrrrene: (1:38 PM) ...maar je trekt je daar niks van aan...
Grrrrrene: (1:39 PM) Waarom heb je daar niks aan veranderd?
Grrrrrene: (1:40 PM) Ik bedoel: dat je irritant overkwam was toch wel duidelijk?
C'est Moi: (1:40 PM) Joh ik was me van geen kwaad bewust met die thread waar het toch allemaal om ging en dan ineens zie ik daar dat artikel van die Aikeleer die weer ff wat olie op het vuur is gaan gooien. Die vriendelijke groeten zijn allang oud! Kerel gebruik ik wel eens en knul is echt voor de zielige figuren bedoeld . Amice is van Wauskes niet van mij
Grrrrrene: (1:41 PM) Dat kan wel zijn, maar je kunt toch niet beweren dat je je van geen kwaad bewust was :?
C'est Moi: (1:44 PM) Ja er zijn er zelfs die er over vielen dat ik mijn verhaal vervolg omdat mijn verbinding er uit viel: is ook te zien dat ik zelfs moest rebooten zit zo een 6 minuten tussen
Grrrrrene: (1:45 PM) Dat kan wel wezen, maar kom zeg: 5 posts? Dat was nou ook weer niet nodig toch?
Grrrrrene: (1:47 PM) Ik heb trouwens niet de illusie dat ik je van je ongelijk kan overtuigen, maar laat ik het zo zeggen: probeer het op een andere site nog eens, begin daar met een schone lei (niemand kent je daar waarschijnlijk) en doe niet zo ongelofelijk commercieel...
C'est Moi: (1:48 PM) Ik vond van wel en die werden eerst als informatief gemod tot de brandweer alarm geslagen had: de negatieve kern van tweakers dus
C'est Moi: (1:49 PM) hoe bedoel je commercieel? Omdat ik af en toe een ander pc koop en mijn andere weer verkoop?
Grrrrrene: (1:49 PM) Nou, je hebt bovengemiddeld (en da's een understatement) veel systemen in de aanbieding
Grrrrrene: (1:49 PM) Klinkt als een handeltje, dus vandaar die ban
C'est Moi: (1:53 PM) klinkt als ja mar ik heb er nu nog steeds 2 en binnenkort als die axia weg is misschien weer een p4 systeem: bouwen is een hobby van me en een systeem als ik het eenmaal ken verveelt me en dan weer en bouw ik een nieuwe
Grrrrrene: (1:54 PM) Ja, ok, ik ken dat wel hoor :)
C'est Moi: (1:56 PM) Dat is ook niet waar het om ging maar dat wordt nu gebruikt als argument door f diemel, wat ik uitermate zwak vindt: die discussie is al eens geweest en toen had ik 3 systemen geadverteerd staan
C'est Moi: (1:57 PM) Ik probeer gewoon van alles uit echt niet alleen PC Chips, heb nu eeen Epox bordje draaien, nog nooit gahad: maar doet het ook prima
Grrrrrene: (1:58 PM) Ja, dat zal best, maar je haalde het bloed onder onze nagels vandaan..
Grrrrrene: (1:58 PM) Met "ons" en "we" bedoel ik BTW de crew, dat van kuddedier sloeg nergens op
C'est Moi: (2:03 PM) Tuurlijk wel het zijn een paar randfiguren die er behagen in scheppen een ander op eventuele fouten te wijzen en nee ik noem geen namen maar een werkt er bij de brandweer, maar ik volg ze wel en het is gewoon zielig om te zien hoe die zich gedragen!

Die ban is een leuke poging overigens, maar ik zal echt mijn andere accounts wel gebruiken: al was het alleen maar om pricewatch te kunnen inzien
Grrrrrene: (2:04 PM) Volgens mij begrijp je het nog niet helemaal: een IP ban betekent dat je er niet meer op kan, met welk account dan ook...
Grrrrrene: (2:06 PM) Bovendien: waarom zouden we je uit de pricewatch willen weren? Je bent gewoon irritant met je advertenties, verder niks hoor. We willen geen input meer van je, dat wil niet zeggen dat we je geen informatie meer willen verstrekken
C'est Moi: (2:07 PM) Een IP ban is een geblokeerd IP adres, ik heb nog zat mogelijkheden vanwege mijn werk weet je? Het ging om de threads en de edit knop weet ik nu te vinden, niet dat ik van plan ben om ook nog maar enig nieuws door te geven, doe ik in het vervolg wel bij de mensen die het weten te waarderen .
Grrrrrene: (2:07 PM) Heel goed, da's al een hele verbetering :)
Grrrrrene: (2:08 PM) Maar euh, die andere IP adressen komen er vanzelf tussen te staan, op dat banlijstje :)
C'est Moi: (2:09 PM) Denk ik niet: heb voldoende zelfbeheersing om dat te voorkomen
Grrrrrene: (2:09 PM) Nu plotseling wel??? :+
Grrrrrene: (2:10 PM) Had je daar niet een maand of 2 eerder mee kunnen komen?
C'est Moi: (2:12 PM) Ik heb mijn goede wil al getoond door mijn ads zelfs niet binnen de gestelde termijn te vernieuwen: maar dat wil niemand zien / weten.

Die figuren komen echt wel aan de beurt: dat zijn een paar rotte appels in de mand, moeten er uit voor ze de hele boel aansteken.
Grrrrrene: (2:14 PM) Op wie doel je in hemelsnaam???
Grrrrrene: (2:14 PM) Ik heb geen idee wie er (buiten jou) wat fout heeft gedaan
Grrrrrene: (2:15 PM) Floris, om maar iemand te noemen, is gewoon degene die uiteindelijk de ban heeft uitgevoerd, maar daar werd hij door de hele crew in gesteund...
Grrrrrene: (2:15 PM) Ik denk niet dat je 1 persoon iets kunt verwijten, of eigenlijk wel: jezelf
C'est Moi: (2:17 PM) Ik heb gelukkig vrede met mezelf :)
Grrrrrene: (2:17 PM) Dan ben je wel de enige...
C'est Moi: (2:18 PM) Is niet te hopen: er is al teveel oorlog in de wereld naar mijn mening
Grrrrrene: (2:19 PM) Vind ik ook, en daar kun je zo makkelijk wat aan doen door de hand in eigen boezem te steken :)
C'est Moi: (2:20 PM) Ja dat weet ik ook wel. Vandaar dat ik een ander ook nooit lul of een enig andere onrespectloze naam toebedeel
C'est Moi: (2:21 PM) Maar ja ik heb me misdragen :)
C'est Moi: (2:23 PM) Het is heel simpel: er lopen nogal wat ontevreden figuren rond en die proberen dat gevoel kwijt te raken door op een ander af te geven: ik begrijp dat heus wel en heb er verder dus ook geen probleem mee:)
C'est Moi: (2:26 PM) Bedankt voor ons gesprek, ik moet er helaas vandoor even een servertje rechtrekken, spreek je misschien later nog wel.
Grrrrrene: (2:26 PM) OK, als je maar van jezelf weet dat je zelf je ban hebt veroorzaakt, dan is deze discussie ook gesloten
Grrrrrene: (2:26 PM) Is goed, suc6 nog met de verkopen, waar je die ook doet
C'est Moi: (2:26 PM) Op tweakers natuurlijk
Grrrrrene: (2:26 PM) >:)
Grrrrrene: (2:26 PM) We'll see...
Grrrrrene: (2:27 PM) Maar ik ga nu weer verder met nuttigere zaken...
C'est Moi: (2:27 PM) Ik ook
En tot zover mdenie, deel XXX ;)

Jeses, heb ik nu een uur met hem zitten chatten :? :? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hij heeft mij geen mailtje terug gestuurd, maar gaat me wel tegen jou aanzeiken over mij?

Hij geeft aan met nieuwe (of al bestaande) accounts te gaan werken, moet hij vooral doen, sturen we een mailtje naar zijn provider.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 14:16 schreef Floris Diemel het volgende:
Hij heeft mij geen mailtje terug gestuurd, maar gaat me wel tegen jou aanzeiken over mij?

Hij geeft aan met nieuwe (of al bestaande) accounts te gaan werken, moet hij vooral doen, sturen we een mailtje naar zijn provider.
Die chat vul ik iedere minuut aan, dus jullie kunnen fijn meelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Tijd voor een feest!!

Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/zuipsmile.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/bier2.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/bier.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/beer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jezus, dat iemand zich met deze temperaturen zo kan opwinden zeg...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 14:43 schreef wildhagen het volgende:
Jezus, dat iemand zich met deze temperaturen zo kan opwinden zeg...
Nee hoor, ik wind me absoluut niet op, ik blijf er heerlijk cool onder ;)

Lekker hip met m'n nieuwe zonnebril de zon in 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

mdenie :?

Whatever :z

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op donderdag 05 juli 2001 14:44 schreef Grrrrrene het volgende:
Nee hoor, ik wind me absoluut niet op, ik blijf er heerlijk cool onder ;)

Lekker hip met m'n nieuwe zonnebril de zon in 8-)
Ja man weet je wel hoe tifuswarm het is. 30 graden oid, ik moest net naar school toe :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nvlf.nl/pisventje.gifMDENIE

Sez enuf denkik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehehe...razorblade, die is _leuk_.

maar goed, genoeg stress hieromheen gehad, laten we allemaal lekker met een ijsje buiten gaan zitten en het hier niet meer over hebben.

case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Is die Mdenie niet een vriendje van Ome Johan (OJ) ?? Zo'n delta hoogte damwand blok voor je kop is onovertroffen....
Grrrrrene: (2:26 PM) Is goed, suc6 nog met de verkopen, waar je die ook doet
C'est Moi: (2:26 PM) Op tweakers natuurlijk
Grrrrrene: (2:26 PM)
Grrrrrene: (2:26 PM) We'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 05 juli 2001 15:59 schreef zeef het volgende:
Is die Mdenie niet een vriendje van Ome Johan (OJ) ?? Zo'n delta hoogte damwand blok voor je kop is onovertroffen....
[..]
Ik zie die Denie zo 1-2-3 niet dreigen om Grrrrene's hoofd van een Wak te voorzien, dus het zal Ome Johan niet zijn... temeer omdat er ook (nog?) geen doods-bedreigingen bijzitten.

Maar jij bent een kenner van OJ? Er is misschien wel goed nieuws, hij schijnt dood te zijn, laten we hopen dat het ook zo is :)
hilversum, 14 april. Familieleden van de beruchte internetterrorist Johan Voorhaar bevestigen het: "Ome Johan" is vrijdagmiddag op 43-jarige leeftijd overleden. Aan de telefoon hadden wij Albert Voorhaar (31), een volle neef van de aartsvijand van Karin Spaink.
Albert Voorhaar vertelde de WAKKrant dat Johan, die al jaren depressief is, vrijdagmiddag na een ruzie met zijn vrouw voor de trein Hilversum-Amsterdam is gesprongen. Waarschijnlijk zijn deze ruzie, en het feit dat Johans populariteit en beruchtheid op internet tandende zijn, de druppel geweest.
Bron: http://wakkrant.cjb.net/ (hehe, lekker betrouwbaar :P )

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Lekker is dat:
De enigen die denigrerend optreden zijn enkel lieden op tweakers: uit mijn
mond is geen ongetogen of beledigend woord gekomen, wat ik verder niet van
enige tweakers kan zeggen en zwijg alsjeblieft over jullie zogenaamde
netiquette daartoe behoort volgens "jullie" ook het bedreigen met fysiek
geweld, verder is deze discussie inderdaad gesloten.
IP's te over dus geen enkel probleem hier.

Zou het prettig vinden om geen mail meer van jullie clubje te mogen
ontvangen.
moet je vooral zelf mailen als je geen mail wil ontvangen |:(

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Oh? nu is het ineens "onze" nettiquette? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dat hele gedoe met mdenie verdient nou niet echt een schoonheidsprijs. Hij is niet de enige (zonder zijn acties ook maar op welke manier dan ook goed te keuren) die op een flamerige manier in dit topic reageerde. Een beetje meer terughoudendheid was wel gepast geweest.

En om nou meteen je hele prive correspondentie met mdenie gelijk hier maar neer te zetten. Weet niet of dat nou wel echt nodig is.

En om mij nou meteen aan te vallen
1. Grrrrrene kan niet bannen
2. Jouw opmerking is in deze NIET gewenst !
omdat ik Grrrrrene een spiegel voor wil houden wat betreft de nettiquette, tsja.

Ik begrijp het allemaal wel, alleen nu heb je iemand zo ver opgefokt dat ie idd gaat proberen om t.net te etteren en dat was nou net wat we wilden voorkomen met het stellen van een aantal duidelijke regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Op donderdag 05 juli 2001 16:01 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik zie die Denie zo 1-2-3 niet dreigen om Grrrrene's hoofd van een Wak te voorzien, dus het zal Ome Johan niet zijn... temeer omdat er ook (nog?) geen doods-bedreigingen bijzitten.

Maar jij bent een kenner van OJ? Er is misschien wel goed nieuws, hij schijnt dood te zijn, laten we hopen dat het ook zo is :)
[..]

Bron: http://wakkrant.cjb.net/ (hehe, lekker betrouwbaar :P )
hehehe nee da's waar, maar zo aan z'n acties te zien is hij met stip het lid van de maand van de madcrew. Met vriendelijke wakjes.... >:)

Even in reactie op Cutter, tsja, hij zuigt wel het bloed onder je nagels vandaan. Maar wat ik idd niet begrijp is dat de crew zo lenient is geweest al die tijd. Er zijn er wel voor minder na de wastelands der tweakerij verbannen.

Al met al zat het er natuurlijk dik aan te komen en is het imho welverdiend. (Semi) flame van anderen (en mijzelf daarbij) of niet. Vergeet niet dat *hij* de (hoofd)aanleiding was om die voorwaarden op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 17:06 schreef cutter het volgende:
Dat hele gedoe met mdenie verdient nou niet echt een schoonheidsprijs. Hij is niet de enige (zonder zijn acties ook maar op welke manier dan ook goed te keuren) die op een flamerige manier in dit topic reageerde. Een beetje meer terughoudendheid was wel gepast geweest.

En om nou meteen je hele prive correspondentie met mdenie gelijk hier maar neer te zetten. Weet niet of dat nou wel echt nodig is.

[..]

omdat ik Grrrrrene een spiegel voor wil houden wat betreft de nettiquette, tsja.

Ik begrijp het allemaal wel, alleen nu heb je iemand zo ver opgefokt dat ie idd gaat proberen om t.net te etteren en dat was nou net wat we wilden voorkomen met het stellen van een aantal duidelijke regels.
Denie is kennelijk niet de enige met een bord voor z'n hoofd. Voor de duidelijkheid, Denie is al lang bezig met etteren op GOT (dat je dat nog niet begrijpt na het lezen van Denie's posts alleen al in deze draad :? ), voordat iemand ook maar enigzins flamerig deed. De modjes iig hebben zich heel lang ontzettend terughoudend en beleefd etc. opgesteld en Denie talloze herkansingen gegeven.
Wat betreft de netiquette, die houdt op een gegeven moment op en dan zeg je gewoon 'En nou lekker even optiefen AUB ©grrrrrene beste knul'

/edit
oja 500 rrr's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, ik liet me misschien hier en daar gaan, maar heb jij de situatie vanaf het begin gevolgd? Nee? Ik wel... Ik heb in het begin dus echt met _engelengeduld_ (zo heet dat toch? :?) gereageerd en geprobeerd tot hem door te dringen. Maar niks hielp... Toen ben ik wat dringender gaan vragen, ook dat hielp niet. Ga je nog dringender reageren of hoe jij het noemt, flamen, dan krijg je van die stomme reacties met "knul" en "kerel" en "vriend" erin. Ik heb hem bijvoorbeeld in 10-voud gevraagd met groeten te kappen, staat niet voor niets in de faq dat we elkaar niet groeten in onze posts...
Dat zou ik niet hebben gedaan als hij niet zo eigenwijs begon over zijn clones. Pas op dat moment heb ik dat gepost. Min of meer als waarschuwing.
[..]

Ik heb zoiets van: ik behandel je met het respect dat je verdient. Niet meer dan dat. Als jij mij netjes behandelt, naar me luistert en mijn argumenten niet afdoet met "kul", dan luister ik ook naar jou en zie jou ook voor vol aan...
Dat was hij toch al niet van plan. Dat was meteen al duidelijk... Maar je hebt gelijk: het gesprek liep wat hoog op en ik heb dingen gezegd die ik beter niet had moeten zeggen... Dat heb ik hem BTW ook gemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

[..]

Ik kan me hier dus volledig bij aansluiten.
Daarnaast krijg ik het idee dat zijn reacties op T.net zijn gebruikt om oude koeien uit de sloot te halen (zijn ads) en Denie van een ban te voorzien.

Beetje misselijk gevoel hou ik hiervan over.
Ik weet dat hij zeer irritant kan zijn, dat is wel duidelijk. Maar sommige reacties op hem zijn ver beneden peil.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op vrijdag 06 juli 2001 07:07 schreef NiPeng het volgende:
Ik kan me hier dus volledig bij aansluiten.
Daarnaast krijg ik het idee dat zijn reacties op T.net zijn gebruikt om oude koeien uit de sloot te halen (zijn ads) en Denie van een ban te voorzien.

Beetje misselijk gevoel hou ik hiervan over.
Ik weet dat hij zeer irritant kan zijn, dat is wel duidelijk. Maar sommige reacties op hem zijn ver beneden peil.
Al zou dat de reden zijn geweest, hij had de 1e keer eigenlijk al een ban moeten hebben, dus dat maakt niks uit.

En sommige reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als iedereen nou eerst eens die oude topics door zou lezen, dan weet je wat er speelt en hoe we hebben overlegd. Misschien dat sommige reacties in deze en andere threads dan wat beter te verklaren zijn... Verder zal ik hier niet meer reageren. De zaak is al ver genoeg uit de hand gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op vrijdag 06 juli 2001 08:15 schreef Grrrrrene het volgende:
Als iedereen nou eerst eens die oude topics door zou lezen, dan weet je wat er speelt en hoe we hebben overlegd. Misschien dat sommige reacties in deze en andere threads dan wat beter te verklaren zijn... Verder zal ik hier niet meer reageren. De zaak is al ver genoeg uit de hand gelopen.
Goed gezegd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

't is allemaal niet belangrijk. En ik heb het mdenie verhaal van begin (inc. lost BC3 topix) tot eind gevolgd. Kan de reacties erg goed begrijpen, maar soms is een beetje meer terughoudendheid wel gepast. Wijs 1 mod in dit soort gevallen aan en laat die reageren op dit soort types. Reacties van andere mods plaats je in de mod only fora.

Die kerel vond het gewoon leuk om te jennen. 'met vriendelijke groet' 'knul' 'jochie' en ander oubollig taalgebruik. Ik ken die ome Henk types er valt niet mee te discusieren. Net als met een Jehova in discussie gaan over het inenten van kinderen, komt toch niets zinnigs uit.

Blijf in dit soort gevallen zakelijk en wijs ook users terecht op flamerig taalgebruik.

Al met al heb ik iedere ochtend wel genoten van de discussie met mdenie. zoiets als Tom vs HlpDsk flame topic.

I rest my case...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 06 juli 2001 08:32 schreef cutter het volgende:

[..]
Wijs 1 mod in dit soort gevallen aan en laat die reageren op dit soort types. Reacties van andere mods plaats je in de mod only fora.
Deze mening deelt Jaymz ook. 'T is alleen moeilijk NIET te reageren als je iets meen te willen toevoegen. Maar verder vind ik het ZELF een zeer goed idee (loop ik al langer mee rond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik HEB de threads gelezen toen ze nog actueel waren. Ik krijg gewoon het idee dat er hier een hetze was om die gast van Tweakers af te krijgen.

Verder lijkt het me inderdaad beter om er maar verder niet op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net nieuw hier en heb dit alles en wat er betrekking op heeft met heel veel verbazing gelezen en dus ook de bewuste stukken omtrent het ECS moederbord.

Ik moet helaas tot dezelfde conclusie komen als de vorige "spreker" hier. Het is overigens best wel te begrijpen dat die mdenie als enigzins irritant overkwam, maar aan de andere kant denk ik dat die persoon zich alleen probeerde te verdedigen toen een aantal mensen hier hem aanvielen op iets wat feitelijk geen misdaad genoemd kan worden.

Is deze lage vorm van tolerantie hier gebruikelijk vraag ik me zo af?

Wat houdt dat eigenlijk precies in een IP ban? En duurt zoiets lang? Ik vraag dit omdat ik best wel iets omtrent computers weet, maar daar totaal geen verstand heb.

En is er iemand die weet waarom ik een nieuwe gebruikersnaam moest nemen? Ik probeerde hier in te loggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat per e-mail was toegestuurd, maar dat ging niet! Gebruiker onbekend werd er gemeld. Kan ik daar hier ergens iets over lezen?

Vast bedankt voor de eventuele uitleg en hulp, Arnold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 03:46 schreef A.Jansen het volgende:
Kloontje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelt u daar precies mee? Knip en plak je de inlognaam hier en het wachtwoord? Dat heb ik namelijk al geprobeerd, maar dat gaf user onbekend. Ik had het idee dat je op 1 site maar 1 inlognaam en wachtwoord nodig had? Is dat hier dan anders? Is er iemand die dat kan uitleggen a.u.b? Ik heb al in de faq gekeken maar kon daar helaas niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:21

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 05 juli 2001 12:05 schreef WouterTinus het volgende:
hij zal niet gemist worden :+
Ik zal die irritante postings en ads in v&a wel missen hoor :+ :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de behulpzaamheid hier altijd zo overweldigend? Of is dit misschien niet het juiste forum om een eventueel antwoord op mijn vraag te krijgen?

Is er zoiets als een helpdesk misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 23:48 schreef A.Jansen het volgende:
Is de behulpzaamheid hier altijd zo overweldigend? Of is dit misschien niet het juiste forum om een eventueel antwoord op mijn vraag te krijgen?

Is er zoiets als een helpdesk misschien?
De heer Denie heeft, zoals u in mijn bericht kunt lezen een redelijk lange geschiedenis op deze site, hij heeft laten zien dat sommige mensen zich niet kunnen gedragen, daarom hebben we hem verwijderd en nu iedereen is opgelucht, kan het wel eens voorkomen dat er dan wat uitspraken gedaan worden die niet voor iedereen even prettig zijn, dat is echter een soort zucht van verlossing in dit geval. U hoeft zich er geen zorgen over te maken.

Wilt u uw vraag overigens nog iets duidelijker stellen, dan kan ik trachten hier zo goed mogelijk antwoord op te geven.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was en is nog steeds mijn vraag:

En is er iemand die weet waarom ik een nieuwe gebruikersnaam moest nemen? Ik probeerde hier in te loggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat per e-mail was toegestuurd, maar dat ging niet! Gebruiker onbekend werd er gemeld. Kan ik daar hier ergens iets over lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent toch al aangemeld nu, anders kun je namelijk niet posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Je kunt hier niet inloggen met je T.net username en password als je dat beldoelt. Helaas.

[off-topic]
Floris ik heb je iets gestuurd via ICQ
[/off-topic]

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 08 juli 2001 00:03 schreef A.Jansen het volgende:
Dit was en is nog steeds mijn vraag:

Mag ik uw oude "nickname" hebben? (Waarmee u dus bent geregistreerd)
Dan kan ik pogen wat onderzoek te doen. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u voor het antwoord en als u het even na wilt kijken graag.

Ik heb geen nickname, ik gebruik mijn naam gewoon en heb beide inlogs om het zo maar te noemen nu als a.jansen. Moet ik er dan nog iets aan het veranderen?

Vast bedankt voor uw moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maakte een fout: sorry het moet a.jansen zijn: dus zonder de punt achter jansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

U heeft op het forum maar 1 username, en dat is die die u nu gebruikt, op de site (www.tweakers.net) heeft u echter 2 usernames.

De ene is "More or Less the One" met een @pink.nl adres, de andere is "A.Jansen" met een @12move.nl adres.

Het kan zijn dat u door de crash enige weken geleden uw username verloren bent, u kunt hier meer over lezen als u deze link(s) volgt:
[topic=161551]
[topic=152078]
of
In het Mededelingen Forum.

[Edit] Grappig dat in uw ene profiel u een ICT-er bent en in het andere profiel een psycholoog overigens. ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste meneer Diemel,

Excuses voor mijn nogal late reactie, maar ik werd weggeroepen voor een spoedgeval.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat u bedoelt ik heb een 12move account en heb geen enkel mail adres dat pink bevat en ik ben zeker geen it-er van beroep, dus ik zie eerlijk gezegd niet in wat daar nu zo grappig aan zou kunnen zijn. Maar misschien wilt u zo goed zijn om dat wat nader te verklaren?

Ik ben sinds gisteren wat aan het rondkijken hier en heb mij toen ingeschreven.

Daar mijn naam Jansen is en deze nogal veel voorkomt neem ik aan dat u abusievelijk zonder meer aannam dat dit tevens mijn account moest zijn?

Ik neem aan dat ik mij dus op de juiste wijze heb geregistreerd en dat er dus 2 accounts nodig zijn?

alvast mijn dank voor uw antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik toch even aan het vragen ben.

Hetgeen wat men hier "flamen" noemt, doelt men daarmee op het geven van een eerlijke mening?

En kan men een IP ban krijgen omdat men gewoon zijn mening geeft?

Ik vraag dit omdat ik begrepen heb dat men hier te gast is en tot de gastvrijheid behoort volgens de algemene norm dat de gast recht heeft op vrije meningsuiting, mits dit natuurlijk gebeurt zonder daarbij beledigend ten aanzien van anderen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op zondag 08 juli 2001 01:24 schreef A.Jansen het volgende:
Ik ben sinds gisteren wat aan het rondkijken hier en heb mij toen ingeschreven.

Daar mijn naam Jansen is en deze nogal veel voorkomt neem ik aan dat u abusievelijk zonder meer aannam dat dit tevens mijn account moest zijn?

Ik neem aan dat ik mij dus op de juiste wijze heb geregistreerd en dat er dus 2 accounts nodig zijn?

alvast mijn dank voor uw antwoorden.
Er is zowel voor "Gathering of Tweakers" als voor "Tweakers.Net" een apart account nodig.
Dus inderdaad in totaal twee accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het antwoord, ik hoop dat ook de heer Diemel mijn overige vragen nog beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zondag 08 juli 2001 03:01 schreef A.Jansen het volgende:
Nu ik toch even aan het vragen ben.

Hetgeen wat men hier "flamen" noemt, doelt men daarmee op het geven van een eerlijke mening?

En kan men een IP ban krijgen omdat men gewoon zijn mening geeft?

Ik vraag dit omdat ik begrepen heb dat men hier te gast is en tot de gastvrijheid behoort volgens de algemene norm dat de gast recht heeft op vrije meningsuiting, mits dit natuurlijk gebeurt zonder daarbij beledigend ten aanzien van anderen te zijn.
Het geven van een eerlijke mening is helemaal niet erg. Wel erg is een ongezouten mening in de trant van: "Kaj. is een eikel en doet maar waar ie zin in heeft!", zonder daar voorbeelden en nuances in aan te brengen. Dat is een flame.

En een IP-ban voor 1 mening is wat overtrokken ja. Een IP-ban voor een mening en daarbij van geen ophouden of een andere kant weten is alles behalve overtrokken. Naast het verkondigen van die mening ook nog tegen de grenzen van de nettiquette aan blijven drukken, is right out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel dank u wel meneer Kaj voor uw uitleg wat het flamen betreft,dat is duidelijk nu.

Ik hoop dat ook de heer Diemel mijn overige openstaande vragen op de vorige pagina nog gaat beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Op dinsdag 03 juli 2001 18:13 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Zolang Tweakers.net geen ban-functie heeft zal dat moeilijk gaan...
Blijkbaar wel dus:
We zijn simpelweg enorm voorgelogen en bedrogen door iemand waarvan niemand het zou verwachten: een lid van de eigen crew. Het zal duidelijk zijn dat de genoemde collega op staande voet is ontslagen als nieuwsposter en een IP-ban heeft gekregen.
Zie dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 08 juli 2001 23:06 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Blijkbaar wel dus:
[..]

Zie dit
Via een omweg is een persoon wel zeker te bannen... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wow, deze thread doorgelezen in een uurtje en dat is inclusief alle verwijzingen :P

Ik weet het, ik voeg niet echt iets toe maar het zegt wel iets over de inhoud van deze thread :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:21

Destruction

(ex-)Automonteur

/edit :

Nee inderdaad, deze post voegd ook niks toe |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 09 juli 2001 10:58 schreef pier het volgende:
yep, je kunt op de server in httpd.conf requests van een IP weigeren....

( of was dat nou via linuxconf.... )

:)

Je voegt niet echt iets toe nee :)

Je schopt wel iets naar boven :)
Jij voegt IMHO ook totaal niets toe, maar schopt de topic na ruim 10 uur wel weer omhoog! De mensen van de crew weten heus wel dat je iemand een IP ban kunt geven (duhhh) en hoe dat gerealiseerd dient te worden :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bemerk dat men frank en vrij hier de mening kan uiten zonder zelfs maar iets toe te voegen.

En vervolgens zonder dat iemand iets toegevoegd heeft kan iemand anders zonder iets toe te voegen stellen dat diegene die zijn mening gaf feitelijk niets heeft toegevoegd.

Heren ik vindt dit ronduit Wonderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 15:29 schreef A.Jansen het volgende:
Ik bemerk dat men frank en vrij hier de mening kan uiten zonder zelfs maar iets toe te voegen.

En vervolgens zonder dat iemand iets toegevoegd heeft kan iemand anders zonder iets toe te voegen stellen dat diegene die zijn mening gaf feitelijk niets heeft toegevoegd.

Heren ik vindt dit ronduit Wonderlijk!
Mag ik u erop wijzer dat uw reactie ook niks toevoegt? Exirion was enkel zo vriendelijk de heer pier te melden dat hij niks toevoegde, dat dit door een niets toevoegende post gebeurde... Het zij zo, maar dat betekent niet dat er nog 20 reacties achteraan moeten komen dat zijn reactie ook niks toevoegde, want dat deed hij eigenlijk wel.

Het omhoogschoppen van topics zonder iets toe te voegen wordt gezien als een irritante bezigheid en daarop mag iedere user, hoe lang geregistreerd ook, op aangesproken worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweenie hoor, maar wil dhr. A. Jansen die groet in z'n sig veranderen in iets anders???

BVD (Bij Voorkeur Drank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 17:15 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Kweenie hoor, maar wil dhr. A. Jansen die groet in z'n sig veranderen in iets anders???

BVD (Bij Voorkeur Drank)
Beste heer wimmel, ik heb geen idee wat er mis zou kunnen zijn met de signature.

Op aanraden van de heer Grrrrene heb ik hier de groet geplaatst.

Mag ik uit uw suggestie afleiden dat uw persoonlijke voorkeur naar drank uitgaat?

En zo ja, waarom heeft u dit dan niet als zijnde uw eigen signature gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Sommige mensen vinden dat 'groet' gedoe iritant, zelf heb ik geen signatures aanstaan dus ik stoor me er ook niet aan :)

back-on-topic btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer Aikeleer,

Het lijkt mij eerlijk gezegd dat dit topic zijn doel bereikt heeft gezien het feit dat de heer mdenie zo een ip ban heeft gekregen en dus naar ik begrepen heb zich hier niet meer zal kunnen openbaren.

Dus eerlijk gezegd begrijp ik niet hoe men nog ontopic zou kunnen komen.

Het is enkel en alleen maar omdat ik de heer Diemel wat vragen heb gesteld dat ik zo af en toe even hier kom kijken om te zien of het antwoord al daar is.

Tijdens zo een bezoek beantwoord ik vanzelfsprekend uit pure beleefdheid eventuele vragen van medebezoekers met het doel duidelijkheid te verschaffen.

Wat de signature c.q groet betreft, in eerste instantie had ik geen signature en heb dit gewijzigd op aanraden van de heer Grrrrene en gezien uw opmerking daaromtrent zal ik deze maar weer verwijderen daar het zeker niet mijn bedoeling is om een mogelijke bron van irritatie te zijn, hoewel mij daarbij van het hart moet dat dit alles toch enigzins verwarrend overkomt.

Ik krijg de indruk dat het niet zo eenvoudig is om een ieder hier tevreden te stellen en te houden, denkelijk zal menig argeloos bezoeker hier al snel in de problemen geraken gezien de nogal complexe omgangsnormen die, zoals ik ervaren heb tijdens mijn korte verblijf hier, ook bij menigeen van nogal uiteenlopende aard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nee, het is zeker niet makkelijk om iedereen tevreden te stellen, zeker omdat je hier met een man of 25.000 (en vrouwen natuurlijk :P ) door elkaar heenpraat. Lees de FAQ: daar staat precies hetzelfde.
Op dinsdag 10 juli schreef A. Jansen onder andere het volgende:
Ik krijg de indruk dat het niet zo eenvoudig is om een ieder hier tevreden te stellen en te houden, denkelijk zal menig argeloos bezoeker hier al snel in de problemen geraken gezien de nogal complexe omgangsnormen die, zoals ik ervaren heb tijdens mijn korte verblijf hier, ook bij menigeen van nogal uiteenlopende aard zijn.
Welkom in de echte wereld; de wereld waar niet iedereen hetzelfde denkt, leeft en wil. Echt waar, we zijn soms net mensen...

Ik wil u aanraden om uw vragen aan (en discussie met, mocht die er nog zijn) Floris miv heden per mail of ICQ voort te zetten, aangezien het geen nut heeft om dit draadje eindeloos omhoog te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer Kaj,

Dank voor uw uitleg, wat betreft het omhoogschoppen van een draadje zoals u dat stelt, ik heb slechts de beleefdheid om te reageren op eventuele vragen of suggesties van overige gasten hier en zoals u zelf kunt zien sta ik ook open voor adviezen, daar ik mijn signature op aanraden van de heer Aikeleer heb verwijderd.

Wat u mij over de echte wereld vertelt is mijns inziens volkomen overbodig, daar een ieder het besef heeft dat al wat men ervaart onderdeel is van die echte wereld.

Wat betreft een discussie met de heer Diemel betreft, daar kan geen enkele sprake van zijn daar ik slechts de twee eerder gestelde vragen beantwoord zou willen zien.

Zoals ik reeds eerder verklaarde heb ik geen ICQ, dus wellicht is het mogelijk om het mail adres van de Heer Diemel even te vermelden, waarvoor alvast mijn hartelijke dank.

Mocht U mij dit per mail willen toezenden dan neem ik aan dat mijn mailadres in uw administratie bekend is, ik post dit liever niet meer in het openbaar daar ik in het verleden op een andere website meerdere malen beroepsmatig werd lastig gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Op zaterdag 07 juli 2001 17:29 schreef MREn het volgende:

[..]

Kloontje :?
het zou me niet verbazen, maar als het zo is valt het gauw genoeg op. Of niet en dan is ook iedereen blij (toch).

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 11:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zal ik hem dan maar even neerzetten, het mailadres van de heer Floris Diemel:

floris@tweakers.net

(en dan doe ik nu weer een stapje opzij, ik zou me niet durven mengen in deze thread)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Op dinsdag 10 juli 2001 11:51 schreef JvS het volgende:
Zal ik hem dan maar even neerzetten, het mailadres van de heer Floris Diemel:

floris@tweakers.net

(en dan doe ik nu weer een stapje opzij, ik zou me niet durven mengen in deze thread)
en het emailadres van a.jansen is :

realcestmoi@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op dinsdag 10 juli 2001 12:53 schreef zeef het volgende:
en het emailadres van a.jansen is :

realcestmoi@yahoo.com
Als dat zo is...... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 10 juli 2001 12:56 schreef dennisdotcom het volgende:
Als dat zo is...... :r
Gun je medemens altijd het voordeel van de twijfel O-)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is Mdenie=A.Jansen, waarom zo Jansen anders Floris' e-mailadres nodighebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 11:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 10 juli 2001 13:22 schreef DrSPiDeR het volgende:
Volgens mij is Mdenie=A.Jansen, waarom zo Jansen anders Floris' e-mailadres nodighebben
Lezen is een vak he? Dat moet-ie op aanraden van Kaj:
Ik wil u aanraden om uw vragen aan (en discussie met, mocht die er nog zijn) Floris miv heden per mail of ICQ voort te zetten, aangezien het geen nut heeft om dit draadje eindeloos omhoog te schoppen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.