En wéér opbumpen...

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Overigens, is dit niet dé Denie die hier ook op het forum moeilijk liep te doen?

http://www.tweakers.net/nieuws/16724?t=994053472&

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mág dat eigenlijk?
Kan het niet zo gemaakt worden dat er na, laten we zeggen een week (of 2), niet meer gereageerd kan worden? En mocht een draad dan toch nog weer nieuwswaarde krijgen: kan het toch tijdelijk opengezet worden?

Dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

-1 Overbodig ge-mod.
Kan er idd niet een slotje op na, zeg, 1 week?

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hij blijft maar bezig... wéér 2 posts in hetzelfde topic...

volhoudertje.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor lijfstraffen, ik denk dat iemand van de crew hem even iets moet verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Onderhand zou een ban wel cute zijn...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 18:44 schreef pier het volgende:
Onderhand zou een ban wel cute zijn...
Tuurlijk, mischien is waarschuwen een betere optie, zou jij toch moeten weten!

BTW: je a.k.a. klopt niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 18:48 schreef TgF het volgende:

[..]

Tuurlijk, mischien is waarschuwen een betere optie, zou jij toch moeten weten!

BTW: je a.k.a. klopt niet helemaal :)
Als die Dennie die persoon is die ik denk dat ie is heeft ie zijn laatste kans gehad..

Mijn a.k.a klopt wel b.t.w :)

Op ICQ en IRC heet ik wel Destruction, op GoT hou ik deze gewoon.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien is het in dit geval handig om een reactie van het Moddereter Account te plaatsen, met naast de standaard-tekst ook een verwijzing naar dit topic?

Hij klaagt wel steen en been over zijn beoordelingen iig. Wat vindt de rest?

edit: Trouwens over de persoon, zolang je Tweakers.net en GoT op beleidsmatig vlak gescheiden houdt, ben ik eigenlijk van mening dat er ook op het vlak van bannen verschil zou moeten zijn: op t.net lijkt het nu alsof de user in kwestie niets kwaads in de zin heeft en eerder newbie-gedrag vertoont (kom op, hij heeft onder de 20 reacties). Het kan goed zijn dat ie uiterst verbaasd is dat ie allemaal trollen krijgt, terwijl ie niet weet dat het 'opbumpen' van een draadje niet op prijs gesteld wordt.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Pier, ben jij Admin these days?

Nee?

Laat dan beslissingen over bannen over aan hen die dat wel kunnen beoordelen.

Over die nick: daarom heet ik TgF, hier, op IRC en ICQ (da's wel zo makkelijk om 1 naam te hanteren).

FF voor ieders duidelijkheid, ik denk niet dat WIJ en HIER moeten gaan stemmen over bannen, daar is SU voor, ik ben hier absoluut tegen welke vorm van stemmingmakerij dan ook (is in het verleden ook nooit tot een leuk einde gekomen).

Maar goed, da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 18:56 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Misschien is het in dit geval handig om een reactie van het Moddereter Account te plaatsen, met naast de standaard-tekst ook een verwijzing naar dit topic?

Hij klaagt wel steen en been over zijn beoordelingen iig. Wat vindt de rest?
FF domme vraag: hoezo DIT topic, ah, laat maar, je bedoelt waarschijnlijk alleen in ZIJN geval?

Ik zou zeggen dattie een mailtje moet krijgen van een Adje, dan hoeven we hier de discussie niet aan.

Ik heb Floris al gewezen op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik weet zo niet wat hij van plan is maar hij gaat binnenkort niet ophouden volgens mij.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 19:01 schreef wauskes het volgende:
Ik weet zo niet wat hij van plan is maar hij gaat binnenkort niet ophouden volgens mij.
Dan heeft een opmerking van Moddereter Account ook weinig zin vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 18:59 schreef TgF het volgende:

FF domme vraag: hoezo DIT topic, ah, laat maar, je bedoelt waarschijnlijk alleen in ZIJN geval?

Ik zou zeggen dattie een mailtje moet krijgen van een Adje, dan hoeven we hier de discussie niet aan.

Ik heb Floris al gewezen op dit topic.
Natuurlijk alleen in zijn geval; anders komt ie in het TMF aan en dan weet ie nog niet wat ie moet doen. Nu is er, in tegenstelling tot de meest voorkomende gevallen, namelijk al wél een draadje over de kwestie.

Maar een mailtje is ook best en als Floris daar al mee bezig is, klasse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op maandag 02 juli 2001 18:26 schreef wildhagen het volgende:
Hij blijft maar bezig... wéér 2 posts in hetzelfde topic...

volhoudertje.
Er staat ook nergens expliciet (ik heb het in elk geval niet gelezen op de FrontPage) dat het 'not done' is om in oude topics te reageren. Enigen die erover klagen, zijn de TMF-ers, volgens mij.

En ik kan me voorstellen dat mensen in oud nieuws zitten bladeren en denken: 'Hee, hier wil ik ook wel wat op zeggen'. Sommige mensen zijn jong of nieuw op het (tweakers.)net en kennen de ongeschreven regels niet. (Ik zag gisteren mijn 14-jarige zusje ergens -niet op t.net- een non-reply geven omdat ze de smileys zo leuk vond 8-) |:( )

Of het gespeeld is of niet, laat ik in het midden, maar Michel Denie komt me nogal naief over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Modereter Account heeft het volgende gepost in de draad waar Denie ook druk aan de slag is:
Voor Michel Denie:

Wannneer je van mening bent dat jouw berichten op een verkeerde wijze beoordeeld (gemodereerd) zijn, dan kun je hiervoor je klacht kwijt op het Modereter Forum van GoT:

http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16

Hier kun je je vragen / opmerkingen en klachten kwijt en daar wordt je altijd serieus te woord gestaan door een vaste club moderatoren die je uit kunnen leggen waarom jouw reactie zo gemodereerd is.
To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ff aan te denken om een dubbelpost onder 1 van zijn laatste reacties te doen, maar voorlopig leek me deze wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op maandag 02 juli 2001 19:13 schreef TgF het volgende:
Ik zat er ff aan te denken om een dubbelpost onder 1 van zijn laatste reacties te doen, maar voorlopig leek me deze wel voldoende.
Dat had ik al per ongeluk gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 19:29 schreef wauskes het volgende:

[..]

Dat had ik al per ongeluk gedaan :o
Dan is het maar een halve dubbelpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 juli 2001 18:56 schreef TgF het volgende:
Zeg Pier, ben jij Admin these days?

Nee?

Laat dan beslissingen over bannen over aan hen die dat wel kunnen beoordelen.

Over die nick: daarom heet ik TgF, hier, op IRC en ICQ (da's wel zo makkelijk om 1 naam te hanteren).

FF voor ieders duidelijkheid, ik denk niet dat WIJ en HIER moeten gaan stemmen over bannen, daar is SU voor, ik ben hier absoluut tegen welke vorm van stemmingmakerij dan ook (is in het verleden ook nooit tot een leuk einde gekomen).

Maar goed, da's mijn mening.
Rustig maar !

Ik ik ben geen admin idd, wil ik ook niet worden, ik bedoel het ook niet zo van "Ik vind dus.." voor het geval je het denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Maar nu ga ik toch even de principelert uithangen (ik heb me met het modden van die reacties zelf tot nu toe niet bemoeid):

in principe zijn de reacties die hij plaatst niet off-topic, hij plaatst ze alleen in een heel oud draadje. Mede n.a.v. mijn reactie in dit topic en de quote van dextertje:
Er staat ook nergens expliciet (ik heb het in elk geval niet gelezen op de FrontPage) dat het 'not done' is om in oude topics te reageren. Enigen die erover klagen, zijn de TMF-ers, volgens mij.
moeten die reacties dan toch eigenlijk niet op 0, of soms zelfs 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 02 juli 2001 22:19 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Maar nu ga ik toch even de principelert uithangen (ik heb me met het modden van die reacties zelf tot nu toe niet bemoeid):

in principe zijn de reacties die hij plaatst niet off-topic, hij plaatst ze alleen in een heel oud draadje. Mede n.a.v. mijn reactie in dit topic en de quote van dextertje:
[..]

moeten die reacties dan toch eigenlijk niet op 0, of soms zelfs 1?
Als het geen karmawhoring is zie ik er geen probleem in eigenlijk.
Zolang de reactie de moeite waard is, moet het eigenlijk kunnen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Als het geen karmawhoring is zie ik er geen probleem in eigenlijk.
Zolang de reactie de moeite waard is, moet het eigenlijk kunnen vind ik.
Dat is anders nog best wel lastig om die reacties volgens het boekje te moddereren. Maar aangezien de Molice streng doch rechtvaardig mod, daarbovenop Thor-policy het voordeel van de twijfel inhoudt en het feit dat de user na de TMF-verwijzing niet meer gereageerd heeft, zet ik deze reacties toch maar van -1 af...

Het is inderdaad terecht dat er geen karma verdiend kan worden met oud nieuws, dus op 0 staan ze goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overigens ook vrij lastig om een beetje zinvolle discussie te voeren als je gaat reageren op een topic van way ago...

Je hebt andere inzichten, meer info en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Het voordeel van de twijfel is trouwens ook relatief. |:(

Ik denk dat een mailtje van een admin (met vriendelijke uitleg voor wat betreft de edit-knop) toch op zijn plaats zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is idd DE mdenie die zo iritant was met die kut V&A --- sorry, hij is erg iritant, dat staat wat mooier :)

Onze lieve 'nooit geschoten is altijd mis' is dus weer bezig :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dossier is overgedragen aan de immigratie en naturalisatiedienst van tweakers.net :)

Ik hoop dat ze tot uitzetting overgaan >:)

Wij hoeven er ons hier niet meer druk over te maken (al was het alleen maar om te voorkomen dat we twee discussies voeren over één persoon).

Hij trekt zich bijzonder weinig aan van de gisteren geplaatste opmerkingen van het Modereter Account en wauskes, dan maar the hard way.

Overigens wordt ie hier in LA nu besproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Hij trekt zich bijzonder weinig aan van de gisteren geplaatste opmerkingen van het Modereter Account en wauskes, dan maar the hard way.
Als ik even mag wat had ik gepost dan. :?

Ben een beetje kort van geheugen >:)

edit:

of beter gezegt wat had ik waar gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 12:35 liet wauskes weten dat zijn memory upgrade hard nodig was met het volgende:

[..]

Als ik even mag wat had ik gepost dan. :?

Ben een beetje kort van geheugen >:)
LOL :D

Ik zeg hierboven:
Op maandag 02 juli 2001 19:13 schreef TgF het volgende:
Waarop jij zegt:
Dat had ik al per ongeluk gedaan
Dit speelde zich gisteren af, ronde de klok van half 8 's avonds.

;)

Daar ging het mij om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Ah mijn hersenen snappen het inmiddels. Moet ze nog ff wakker schudden |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 12:38 schreef TgF het volgende:

[..]

LOL :D

Ik zeg hierboven:
[..]

Waarop jij zegt:
[..]

Dit speelde zich gisteren af, ronde de klok van half 8 's avonds.

;)

Daar ging het mij om :)
Misverstanden alom! |:(

Want * korenwolf had niet met een dubbelpost gereageerd, maar gewoon een dubbelpost gemodereerd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:39 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Misverstanden alom! |:(

Want /me had niet met een dubbelpost gereageerd, maar gewoon een dubbelpost gemodereerd... :)
Ah! iemand die wauskes begrijpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 03 juli 2001 15:57 schreef TgF het volgende:

[..]

Ah! iemand die wauskes begrijpt :)
Hmm ik denk dat ik eigenlijk nu pas TgF begrijpt :D

Maar in ieder geval ja ik had hem per ongeluk dubbelpost gemod :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 15:57 begreep TgF wauskes:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:21 begreep wauskes TgF:
Ja, lieve kijkbuiskinderen, als meneer de Uil hier niet was... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 06:26 schreef Aikeleer het volgende:
Het is idd DE mdenie die zo iritant was met die kut V&A --- sorry, hij is erg iritant, dat staat wat mooier :)

Onze lieve 'nooit geschoten is altijd mis' is dus weer bezig :( :(
Ja en jij bent ook weer bezig met je altijd negatieve gedrag en je mislukte pogingen om mensen tegen elkaar op te zetten.

Zou fijn zijn als je eens iets objectiever werd en eens iets positiefs inbracht.

Betrapte je van de week ook op het terecht wijzen van een paar newbies, inplaats van proberen te helpen het probleem op lossen lever je liever kritiek en probeer je modje te spelen.

Jijwil helaas niet inzien dat het alleen maar mijn bedoeling is om een stuk hardware dat goedkoop en daarbij ook nog eens goed is voor de overigen hier onder de aandacht te brengen, zodat men niet meer voor minder gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 04:23 schreef mdenie het volgende:

[..]

Ja en jij bent ook weer bezig met je altijd negatieve gedrag en je mislukte pogingen om mensen tegen elkaar op te zetten.

Zou fijn zijn als je eens iets objectiever werd en eens iets positiefs inbracht.

Betrapte je van de week ook op het terecht wijzen van een paar newbies, inplaats van proberen te helpen het probleem op lossen lever je liever kritiek en probeer je modje te spelen.

Jijwil helaas niet inzien dat het alleen maar mijn bedoeling is om een stuk hardware dat goedkoop en daarbij ook nog eens goed is voor de overigen hier onder de aandacht te brengen, zodat men niet meer voor minder gaat betalen.
Jij lult wat uit je nek, wie zegt dat ik wil dat ik dat niet wil inzien ? Jij schopt nieuws omhoog, dat is fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 04:38 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Jij lult wat uit je nek, wie zegt dat ik wil dat ik dat niet wil inzien ? Jij schopt nieuws omhoog, dat is fout.
Als je mijn bedoeling inzag had je nu zwijgzaam gebleven, maar nee: zoals gewoonlijk weer met het vingertje wijzen: dat is fout

Jij bent vast een perfect mensje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor aikeleer:

Het is een koud kunstje om alle links met jouw soort gedrag hier te presenteren,
maar daar voel ik me net iets te goed voor: als ze jou beter willen leren kennen dan zoeken ze dat heus wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat het hier uit de klauw gaat lopen wil ik Aikeleer en mdenie (met alle respect voor jullie beiden) graag oproepen om hun virtuele meningsverschil toch vooral buiten dit topic of GoT/TMF in het algemeen te houden.

Laten we ons hier concentreren op het doel van dit forum: moderaties, dat was ook de reden dat we min of meer gevraagd hadden of mdenie zich bij onse balie wilde melden.

mdenie: de reden dat jij hier "besproken" wordt is dat er twijfel bestaat/bestond over de rechtmatigheid van jouw post in de verouderde draden en jammer genoeg is die vraag ook nog niet formeel beantwoord.

Aan de andere kant waren er ook mensen die je er van verdenken dat je een bepaald produkt zit te pushen in je reacties, maar daarover wordt gesproken in LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: ik ben geen pusher: dat laat ik aan anderen over.
Mijn bedoelingen zijn van een goede aard al hebben sommigen wat problemen om dit in te zien.

Wel promoot ik ieder stuk hardware waarvan ik weet dat het goed is zodat een ander niet meer voor minder gaat betalen, dus als er een goed mobo voor weinig geld op de markt komt vindt ik dat een ieder dat mag weten en doe ik uiteraard mijn best om dit nieuws kenbaar te maken: dacht dat dat toch wel als een goede daad beschouwd mag worden!

En nee: ik heb geen systeem met een 735 chipset: had ik het maar! Sta te popelen om dat eens aan een grondige test te onderwerpen:)Maar als het goed is krijg ik een telefoontje van Pc Chips/ECS als er een voor verkoop voorhanden is als een soort beloning voor alle aandacht die Pc Chips door mijn toedoen krijgt: LOL!

Wie weet als het zo doorgaat krijg ik misschien die 830LR van Pc Chips / ECS wel gratis? Dat zou mooi zijn! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Maar als het goed is krijg ik een telefoontje van Pc Chips/ECS als er een voor verkoop voorhanden is als een soort beloning voor alle aandacht die Pc Chips door mijn toedoen krijgt: LOL!
Ik denk niet dat ze dat zullen doen. Moet je wel heel erg veel reclame voor ze maken. >:)

Trouwens waarom vraag je dan niet of je een banner op je homepage mag neerzetten met 5 cent per klik ofzo. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef mdenie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen pusher: dat laat ik aan anderen over.
Mijn bedoelingen zijn van een goede aard al hebben sommigen wat problemen om dit in te zien.

Wel promoot ik ieder stuk hardware waarvan ik weet dat het goed is zodat een ander niet meer voor minder gaat betalen, dus als er een goed mobo voor weinig geld op de markt komt vindt ik dat een ieder dat mag weten en doe ik uiteraard mijn best om dit nieuws kenbaar te maken: dacht dat dat toch wel als een goede daad beschouwd mag worden!

En nee: ik heb geen systeem met een 735 chipset: had ik het maar! Sta te popelen om dat eens aan een grondige test te onderwerpen:)Maar als het goed is krijg ik een telefoontje van Pc Chips/ECS als er een voor verkoop voorhanden is als een soort beloning voor alle aandacht die Pc Chips door mijn toedoen krijgt: LOL!

Wie weet als het zo doorgaat krijg ik misschien die 830LR van Pc Chips / ECS wel gratis? Dat zou mooi zijn! *D
Ik hoop dat je ook inziet, dat de mensen die niet op deze informatie zitten te wachten dit als Spam beschouwen.
Misschien zouden ze verder moeten kijken dan hun neus lang is, maar tot die tijd ben JIJ degene die irrritant gevonden wordt, of je dat nu wilt of niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de me met het "mdenie-verhaal" nog niet echt inhoudelijk bezig heb gehouden.
De posts die ik me nog kan herinneren, hadden (als ik het me dus GOED herinner) kort door de bocht genomen ongeveer deze inhoud:
"Dit en dit is goed, moet je echt kopen" (formulering kan beter, ik hoop dat je door het voorbeeld heenprikt)
Dit opgeteld bij de perikelen van (ik geloof) ongeveer een maand (of twee) geleden (waarin je bij de meeste mensen een niet echt geweldige indruk heb achtergelaten)
Zou ik dit toch echt scharen tussen de andere "Dis is egt ghùwéldigh Mike" die ik op een spam account van me krijg.

Kun je echter jouw ervarigen delen (kost wat meer moeite), ben ik best bereid wat meer moeite voor jou reacties te nemen.

'T is een betje vergelijkbaar met wat Floris in zijn Sig. zegt:

Er is een dunne lijn tussen kritiek aan de ene kant, en en troll aan de ander kant.

(dit is: Dé manier van brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Moderator Mode on:]
ONgefundeerde kritiek wordt gefilterd (of iets dergelijks). Heb je een mening die je wilt delen, nodig ik je uit deze dan ook te delen. Beargumenteer deze wel gaarne, dat is wel zo prettig. (maar daar heb ik wel vertrouwen in trouwens)
[Moderator mode off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 10:58 schreef TgF het volgende:
Voor dat het hier uit de klauw gaat lopen wil ik Aikeleer en mdenie (met alle respect voor jullie beiden) graag oproepen om hun virtuele meningsverschil toch vooral buiten dit topic of GoT/TMF in het algemeen te houden.
Was niet meer van plan om in te gaan op de heer Denie, daaruit komen toch steeds meer iritaties :{ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je bent het nooit van plan maar op de 1 of andere manier kun je het steeds niet laten:

je had bij de brandweer moeten gaan werken: die halen altijd de (oude) koeien uit de sloot: dus bel niet de brandweer
maar bel Aikeleer

Slotje SVP, het gaat hier geloof ik verder:
[topic=175393]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Niks geen slotje, jij bent gebanned en klaar.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 05 juli 2001 13:09 schreef Floris Diemel het volgende:
Niks geen slotje, jij bent gebanned en klaar.
T.net EN GoT, of alleen T.net (ik vermoed optie 1 bdw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op donderdag 05 juli 2001 13:13 schreef Jaymz het volgende:

[..]

T.net EN GoT, of alleen T.net (ik vermoed optie 1 bdw.)
Als het optie 1 is kunnen we allemaal een flessie wijn (of bier net wat je wilt) opentrekken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Bij "gevechten" als deze winnen beide partijen, of verliezen beide partijen (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Bij "gevechten" als deze winnen beide partijen, of verliezen beide partijen (imo)
Daar zit wat in maar hij lijkt er niet meer op te kunnen komen en dat vind ik eigenlijk wel een heel erg groot voordeel gezien de enorme discussie die er over geweest is.
[Moderator Mode on:]
ONgefundeerde kritiek wordt gefilterd (of iets dergelijks). Heb je een mening die je wilt delen, nodig ik je uit deze dan ook te delen. Beargumenteer deze wel gaarne, dat is wel zo prettig. (maar daar heb ik wel vertrouwen in trouwens)
[Moderator mode off]
En nou had ik de vraag nog of je hier mij mee bedoelde :? en zo ja dan spijt het mij zeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 05 juli 2001 14:07 schreef wauskes het volgende:

[..]

En nou had ik de vraag nog of je hier mij mee bedoelde :? en zo ja dan spijt het mij zeer...
Dat was een voor toekomstige berichten (als in Flames enzo) bedoeld. Niet voor opmerkingen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 13:15 schreef wauskes het volgende:

[..]

Als het optie 1 is kunnen we allemaal een flessie wijn (of bier net wat je wilt) opentrekken :7
Euhm t.net én GoT en IPban en kloontjes gebanned.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
OK ik snap dat ie geband is en ik snap ook het principe maar (ja ik ben irritant) maar ik heb met hem gesproken (net als Grrrrrene) om even als fuik te funderen en hij heeft dus echt wel plannen om "terug" te komen. Dus ik vraag me nu een beetje af als er nog kloontjes zijn die niet bekent zijn worden die dan direct geband en zo ja dan wordt hij denk ik nog niet echt vrolijker van het idee dat hij er dus helemaal niet meer op kan komen.

Mocht ik het fout hebben corrigeer maar raak want dan weet ik weer iets meer :)

[edit]
het was hem en niet em |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomen? Met een IP ban?

Stel dat het hem lukt en hij valt wederom " door de mand ", dan gaat ie zwaardere problemen krijgen >:)
Pagina: 1