@
Drunken_Bear eea hangt ook af van je leidingwerk en de waterdruk bij jou in de buurt/in huis.
Als je een 10L standaard emmer vult zonder douchekop met de slang (op temperatuur waarmee je graag douched) , meet hoe lang dat duurt., dat geeft de beschikbaarheid van water aan. Dat is dan redelijk eenvoudig om te rekenen naar L/min.
Heb je druk, dan zou je nog kunnen overwegen om een WTW douchebak te plaatsen, daar zit ik over te denken. Wel duur maar zou ie 33% rendement halen, dan heb ik 33% meer tijd om te douchen.
Ik heb een 85L boiler oid, die zelf schat hoeveel liter gemengd SWW dat is, dus als ik de temp van 65 opschroef naar 85c, gaat ie van 135L SWW naar 180 lieter SWW.
En nog heb je regen ouches (veel druppels) en stortdouches (heel veel harde stralen). Die laatste vereisen veel druk en dus water (hoog verbruik) dus het is ook een beetje welke ervaring je verwacht.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar