Hi all,
Na een tijdje te hebben meegelezen ben ik vooral benieuwd wat jullie vinden van mijn ontwerp van onze badkamer. Ik heb eea in elkaar gezet in Homestyler, niet alle 3D modellen kloppen, maar het idee klopt wel. Wat het vooral lastig gaat maken is het meubel (welk meubel, wel of geen waskommen, keuzes keuzes...) en wat uitdagingen waar ik jullie hulp bij nodig heb. Plus daarnaast eventueel op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!
Uitdagingen:
1. Ik zou graag een Grohe Sensia Quickfix douche-wc willen aanschaffen, daar zit het Grohe Rapid SLX inbouwreservoir bij. Iemand hier ervaringen mee? En wat zou de volledige diepte worden (inclusief tegels) van zo'n inbouw toilet? Ik heb nu 20cm aangehouden.
2. Hoe lossen we netjes de douchedeur op (ook kijkend naar het inbouwreservoir)? Deze kan ingebouwd worden tussen 136cm & 140cm. Een kleinere douchedeur wordt snel 120cm en dat vonden we wat klein. Een extra, wat kleiner stukje muur eraan vast maken op één of andere manier?
3. Wij willen graag voor een whirlpool gaan, gezien we dat nu ook hebben. Mensen hier ervaringen met bepaalde merken? Ik heb al wat gezocht maar zie er weinig over terug in dit topic.
4. Qua meubelkast twijfelen we vooral tussen een volledig houten kast of niet. De keuze lijkt nu te gaan naar de X2O Storke Soft, gezien deze aan de meeste wensen voldoet en in een enigszins schappelijkere prijsklasse zit.
Members only: Afmetingen
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Daarnaast ook wat renders gemaakt.
Members only: Renders
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen