Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste
Acties:

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:23
Edje44magnum schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:54:
Een mooie oplossing ik zelf heb ook een hoek douche met een deur ik heb deze besteld bij een glashandel dit is goedkoper dan bij de badkamerwinkels en ik heb ook geen PVC strips of andere meuk rondom het glas[Afbeelding]
Ik zie nu ook dit berichtje van jou, zoals ik 4 posts hierboven aangeef willen wij eigenlijk hetzelfde.

Op je foto is het niet te zien, maar uit je tekst maak ik op dat je ook geen stabilisatiestang hebt gebruikt? Bevalt deze hele opstelling nog altijd en voelt het allemaal stevig genoeg?

[ Voor 4% gewijzigd door XhaiKhaL op 25-04-2026 17:16 ]

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

_Arthur

blub

XhaiKhaL schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 16:51:
[...]

Interessant! Klinkt zo alleen wel of daar ook een prijskaartje aan zit, zou je de totale kosten voor inmeten, op maat laten maken en monteren willen delen?

Ik begrijp trouwens niet helemaal waar het glas bij jullie komt? Ook in een hoek of zit het bij jullie in een nis van in totaal 79+88cm breed ofzo?

Wordt jullie opstelling dan ook helemaal profielloos en zonder afdichtstrips, dus niks onder de deur of tussen de deur en de glaswand?
Nee het is 1 vastdeel met deur (dus om 1 vlak). Zover ik op de tekening zie, wordt bij het vaste deel wel 2 bevestigingspunten gebruikt aan de muurzijde, in dezelfde stijl als de scharnieren.

Onder de deur of tussen de deur en de glaswand komen geen strips oid nee. Boven en onder de deur is natuurlijk wel een ruimte om de deur te kunnen openen. Boven de glaswand ook een kleine opening; dus niet 100% tegen het plafond (wat bij ons een kanaalplaatvloer is en die zijn nooit 100% recht).
Pagina: 1 ... 132 133 Laatste