Hier een N=1 ervaring met Brauer. Ik heb rond 2010 mijn eerste badkamer gebouwd. Hierin heb ik toen een Brauer inbouw-regendouche, badkraan en wastafelkraan geplaatst.
Na een jaar of 10 gingen sommige kranen wat stroever. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het harde water hier, en wellicht dat we het huis rond 2016 10 maanden niet gebruikt hebben (even tijdelijk in het buitenland gewoond).
De douchekraan heb ik toen (als ik het mij goed herrinner, halverwege 2019) uit elkaar gehaald voor zover dat ging. Dat moest vanaf de voorkant want hij was dus in de muur gemetseld. Wat ik er uit kon halen ontkalkt en schoongemaakt, toen liep hij weer soepel.
De wastafelkraan kreeg ook een wat hogere begin-weerstand bij het aan en uitzetten. Temperatuur (links-rechts) liep soepel, maar je moest even 'door' een weerstand heen om de hoeveelheid water aan te passen. Ik denk dat dit met ontkalken ook goed op te lossen was, maar dat heb ik nooit gedaan want het huis is inmiddels verkocht
Misschien is het normaal dat kranen na een jaar of 10 wat stroever gaan en schoongemaakt/ontkalkt moeten worden, maar bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal weet ik dat dus niet zeker. Wel liep het weer goed na het schoonmaken, dus ik ben tevreden over Brauer en zou dit zo weer in een badkamer plaatsen (ins ons nieuwe huis komt overigens wel een waterontharder

).