Behoudens hun WTW. Dat is een gedrocht van een ontwerp. De aanvoerleiding van het koude water stroomt door een buis die in een spiraal loopt. Die spiraal ligt weer in de afvoerbuis. M.a.w. je afvoerwater moet over allemaal ribbels heen in een praktisch horizontaal liggende buis. Het lijkt ontworpen om wekelijks een ontstopper doorheen te moeten halen.roelbouwman schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:09:
De Easydrain drains bestaan overigens uit een aluminium bak, geen RVS. Ik kan me wel voorstellen dat de kwaliteit van het sifon nog wel eens verschillend kan zijn. Bij Easydrain is het iig allemaal redelijk eenvoudig schoon te maken en stroomt het goed door. Ook wordt er netjes een zeefje en borsteltje bijgeleverd.
Ik was al bang dat het ontwerp zo in elkaar stak, maar aangezien de rest van hun goten toch knap ontworpen zijn heb ik toch de gok gewaagd en besteld. Toen ik de WTW in mijn handen had en mijn vermoedens bevestigd werden heb ik m terug gestuurd. Online kon ik helaas niets vinden over het ontwerp.