maubaan schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:30:
Goedemorgen,
Afgelopen maand hebben mijn vriendin en ik een huis gekocht wat eigenlijk voor 90% gestriped moet worden en opnieuw opgebouwd, geen probleem.
Hieronder vallen ook de badkamer en de wc.
We zijn bij Sanisale geweest en zijn hier alle 2 erg over te spreken, de verkoper heeft ons een prijs aangeboden met nog eens 21% korting, hiervoor moest ik alleen wel even een handtekening zetten ik heb hem toen gevraag waar teken ik dan voor? zijn antwoord was als volgt:
v- verkoper i- ik
v- Je tekent voor het houden van de 21%
i- Dus dan zit ik nergens aanvast? We hebben namelijk nog meer afspraken staan?
v- Nee ik zet er bij dat als jullie financiering niet rond komt dat het allemaal niet door gaat.
i- Oke, kan ik dat ook op papier krijgen?
v- dat is jammer genoeg niet mogelijk maar dat komt allemaal wel goed!
Verder heb ik het document niet kunnen overlezen, en thuis kom ik er achter dat boven aan het document staat "Koopovereenkomst"
Mijn vraag is, hebben jullie ooit zoiets gehad? Is Sanisale te vertrouwen hier in? Hun prijs is erg goed en wil daarom ook graag met ze in zee mocht onze laatste afspraak bij een andere lokale partij op niks uitlopen.
Voor de rest ben ik erg te spreken over de manier hoe het allemaal gegaan is bij Sanisale, ze denken echt met je mee en helpen je met nieuwe dingen bedenken voor in je woning.
Ruim aanbod voor een mooie prijs
Ik zou als een speer het document goed doorpluizen en zoeken naar ontbinden.
Klinkt alsof je gewoon de materialen aangeschaft heb. En al helemaal dat 'helaas niet mogelijk om het op papier te zetten, maar het komt wel goed' zou reden moeten zijn juist niet te tekenen en goed te lezen voordat je tekent!
Ikzelf ben anderhalve maand geleden met het uitzoeken van een nieuwe badkamer voor m'n aangekochte huis.
Ook bij SaniSale naar binnen gestapt als eerste winkel voor een orientatie.
Ook dat had ik als heel prettig ervaren maar daarna ben ik nog bij een hand vol andere winkels geweest en toen beviel Sanisale helemaal niet zo heel erg.
Daar was het vooral, wat vind je mooi? oh dan doen we dat toch gewoon.
Natuurlijk moet het ook mooi zijn, maar iets meer technische gegevens etc is toch wel fijn om mee te krijgen.
Over merken/materialen hebben we het niet gehad.
En naderhand kwam ik er dus wel achter dat de douchedeur die hij adviseerde te nemen ipv die andere die ik mooi vind, even €700 duurder was, maar daar werd toen niet over gesproken.
Wat me daarnaast niet beviel was dat je bij hun geen prijs mee naar huis kreeg, alleen mondeling.
Ook geen specificaties wat ik nou waarvoor betaal.
Daar verschillende zaken sowieso in.
De één geeft letterlijk stuksprijs, de ander totaal prijs per badkamer onderdeel, en de ander alleen een totaal prijs.
Ik wil gewoon inzage in de prijzen zien.
[
Voor 23% gewijzigd door
Flix20 op 14-08-2020 08:47
]