Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1

Pagina: 1 ... 127 128 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:14
Wij hebben in vorige huis en huidige huis van Brugman gebruik maakt.
Waren hier tevreden over behalve tot ze de keuken kwamen doen.

Nu willen wij op korte termijn een badkamer gaan kijken.
Wat zijn dan de bedrijven waar je het best naar binnen kan lopen? Voor goede service en goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01
Joostje123 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:16:
Wij hebben in vorige huis en huidige huis van Brugman gebruik maakt.
Waren hier tevreden over behalve tot ze de keuken kwamen doen.

Nu willen wij op korte termijn een badkamer gaan kijken.
Wat zijn dan de bedrijven waar je het best naar binnen kan lopen? Voor goede service en goede kwaliteit.
Wij pakken het andersom aan. We gaan de installateur die hier al eerder klussen heeft gedaan vragen om een offerte te maken en shoppen dan in overleg met hem de spullen bij elkaar. Enige nadeel daarbij is dat we bij het ontwerp helemaal op onszelf zijn aangewezen. Aan de andere kant: dan krijg je wel een kraan die je zelf hebt uitgekozen en niet eentje die geplugd is door een leverancier.

Ik zou sowieso, ook voor keukens, wegblijven van alles wat iets met Mandemakers te maken heeft, van hun eigen zaken tot alle franchise zoals Grando. Ze hebben enorme marges, kunnen elkaar offertes inzien en hoe goed je ook denkt te kunnen onderhandelen, uiteindelijk word je altijd genaaid :) Onze keuken hebben we destijds ook bij een kleinere keukenboer gehaald (wel een keten) en die zullen er ook voor badkamers wel zijn maar helaas weet ik daar te weinig van

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 20-10-2025 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:42
D-e-n schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:30:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is ook nog een idee alhoewel je dan niet op een standaard stukje glas uitkomt. Zal er eens induiken
Je hebt veel douchewanden met een kort zijpaneel, te gebruiken bij een inloopdouche. Maar die zou je hier prima voor kunnen gebruiken. Mooie oplossing, je moet er wel voor naar een zaak die meer doet dan standaardoplossingen verkopen.
Pagina: 1 ... 127 128 Laatste